valamit már elkezdtek csinálni... http://shift.needforspeed.com/home.action csak tipp h. ez lesz a website-ja. ha mást írtok a shift szó helyére akkor nem a 404 error jön elõ.
Én nekem semmi bajom a szimulátorokkal csak azokkal a tudálékos barmokkal akik azt gondolják magukról, hogy felsõbbrendûek csak azért mert szimulátorokkal játszanak. Arra nem gondoltál esetleg, hogy valaki nem akar hónapokig vért izzadni, hogy megtanuljon vezetni egy virtuális autót hanem egyszerûen szórakozni akar amikor hirtelen úgy tartja kedve. Neked a szimulátor a szórakozás OK de másnak nem az mi ebben a nehezen felfogható? Az NFS már valóban elment röhejesen árkádos '300-szal falról lepattanós ám sebességet nem vesztõs' betegesen egyszerû irányba de szerintem a Grid azért nem olyan rossz. Másrészt egy játék sosem fogja teljesen szimulálni a valóságot (még a szimulátorok sem) mert a valóságban közvetlen kapcsolatban vagy az autóval mivel benne ülsz a szimulátor esetében sosem fogsz tudni úgy reagálni mint a valóságban mert csak egy székben ülsz a szóbádban és nem érzed azokat a fizikai erõhatásokat amiket a valóságban. Arra meg nincs mindenkinek pénze meg elszántsága és tudása, hogy csináljon egy hommade hidraulikusan mûködtetett kasztint amibe be lehet ülni és rángatózik. Ha annyira autót akarsz vezetni akkor ülj be a kocsidba, ha van, aztán menj pár kört az meg nem kifogás, hogy az nem olyan mintha egy versenyautóval végigszáguldanál egy versenypályán mert a GTR2 meg az rFactor játszása sem olyan akármit is szeretnél hinni.
Nem vagyok sim mester, de azért, legyen már egy játéknak amit szimulátornak neveznek, olyan fizikája, hogy netudjak bevenni egy 90°os kanyart nitrózva, 300 al: CCCCC
Szeretem, mikor értem, hogy miért pördültem meg, vagy miért csúszok le az Ívrõl, mint igaziban, mikor versenyzek... Ennyi.
ezt a képet elnézve ez is a milliomos csemetéknek készül nem a kis pécés pórnépnek
GTR Evolution-nak aztán nagyon szimultáros a fizikájaDDDugyanmár...ha szimulációt akarsz játsz f1el ott állítgathatod a kocsit órákig..meg tesztelgetheted..azt ha kikapcsolod a kipörgésgátlót egy kanyart nem veszel be kipördülés nélkül ami 45foknál nagyobb hogyha nem tapadsz rá a játékra....nekem személy szerint teljesen megfelel a fizikája(mármint gridnek)
Gondolom te vagy az az ember, aki a padláson tart egy kivetítõt, egy keretbe hegesztett G25-öt meg egy kagylóülést.. Namost én ledöglöm meló után a kanapéra, benyomom a TV-t és nyomom a gridet egy jobbfajta gémpaddal, és élvezem.. Ha meg szimes élményre vágyom, bepattanok a kocsiba. -.-
Szevasztok!! Ezt vártam már hogy h egy belsõ nézetes NFS-t csináljak a Porsche 2000 után:D
Szerintem korrekt játék a grid..el lehet vele szórakozni..nem is néz ki rosszul és jól törnek benne a kocsik..mi nem tetszik benne?tán a bloom?behelyezel a játék fõkönyvtárába valami effektet és már nem olyan a színvilágaDDDD
Hát ha a GTR2-t fejlesztõ csapat csinálja nemhiszem hogy rossz gamma leszDDD....majd kiderül...undercover nálam egy 50ft-os dvdt sem értannál csak jobb lesz
Hát, remélem tudnak jót alkotni újra, a Porsche utánn:]
Hát nemtudom, most okosat léptek azzal, hogy a szimulátorosoknak is dobnak játékot, meg a "12 éves vérpistiknek" is (ezalatt az Nfs:Nitro-ra gondolok) meg még az internetlakóknak is(World Online).
"A 3D-s HUD a vezetõ fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különbözõ fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával."
Fú :D Ez szinte minden belsõ nézetes játékban alap, nem pedig "extra feature"....
De kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki belõle az új fejlesztõk (y)
kiváncsi leszek. ezzel elvesztik a fõ vásárlóerõt (vagy inkább az egyetlen vásárlóerõt?) a 12 éves vérpistiket. Örülnék egy ilyen NFS-nek, Porsche óta nincs értelme idõt és pénzt áldozni a sorozatra.
A Need for Speed: Shift érdekessége, hogy a maximális hangsúlyt a szimulációra helyezi, nemcsak az autók, hanem a vezetõk valósághû viselkedésének terén is. Ez lesz az alapvetõ különbség a korábbi NFS-ek és a Shift között, illetve a sorozat stílusában is változik: az állandó hip-hop zene, meg "jaj-de-laza-fiatal-srácok-vagyunk" feeling is kimarad.
"Az urbánus, fiatalos stílus a korábbi részek alappillére volt, de mi most inkább a vezetõi viselkedés korrekt szimulációját szeretnénk átadni, és azt, milyen is az, amikor egy igazi, reálisan ábrázolt õrült versenyzésben veszel részt, miközben izzadt kézzel markolod a volánt." -- hangsúlyozta Keith Munro, az EA egyik marketinges arca.
A 3D-s HUD a vezetõ fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különbözõ fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával.
No és a csajokkal mi lesz? Elvégre NFS nélkülük nem is igazi NFS, nem igaz? "Errõl még nem tudok semmit nyilatkozni, de jómagam mindenféleképpen Josie Maranre szavaznék" -- tette hozzá cinkos mosollyal Munro.