Sztem meg használjátok EZT a fórumot és ne találgassatok, JaSoN HuNtEr ne vedd sértésnek, de ha indítasz egy topicot akkor vedd a fáradtságot és ne a Gamespy -t olvasd hanem a hivatalos NCSoft-os oldalt...minimum...
Majd ha ugyan ilyen dátumot látsz az NCsoft oldalán akkor higyj benne!
Azért nem tartom reálisnak, mert addig lemegy még egy gamescom, tehát az idein gyakorlatilag majdnem felesleges volt megjelenniük. Tippre a Gamescomon való szereplés a promóciós gépezet elsõ lépése volt és most kezd beindulni a marketing department, ami idén novemberre úgy fel akarja pörgetni a leendõ playereket, hogy minél elõbb összespóroljanak 10k-t a játékra. Az én számításaim szerint vagy idén december elején - Karácsony elõtt - vagy 2011 tavasszal fogják kiadni. Nagyon remélem, hogy nem tévedek.
Úgy játszanák már, nem birom ki :D:D 1 év még a megjelenés vagy több,2007 óta csinálják.? :(
KRISZ, Guild Wars 1-et nyugodtan elkezdheted játszani. Akár mind a 3+1 részt is végigviheted, meg szerethetsz titléket is GW2höz, de akkor mindenképp kell az Eye Of The North kiegészítés. Nemhiszem h megbánnád.
Elmlítettem már azt az internetes felmérést, ami a WOWról szólt? Q: Miért játszol a WoW-al? 87% válaszolta hogy "Mert mindenki más is ezzel játszik". Tehát még a valódi fanatikusok nagy része ezt jelölte, a "Imádom a világát!" kérdés helyett.
Ez ugyan az, mint az EMOs hülyeség. Legalábbis hasonló.
GW1 már rengeteg játékost hódított el a "nagy testvértõl". GW2 megadja a kegyelemdöfést is!:) Ez Forradalom!:)
a WoW-ot a Guild Wars 1 is veri színvonalban, grafikában, játszhatóságban inneltõl kezdve pedig mindenben. Függetlenül attól hogy nem hagyományos MMO. Nem is volt célja.
Ez lessz a legjobb mmo:D meg a wowot is verni fogja hogy aatvaltanak igazi MMO rendszerre:D
Addig is nézzétdk meg a gamescom elsõ nap hivatalos ncsoft videó összefoglalóját: link
akkor íme még egy hozzászólás, menni fog ez... ha lassan is. xD
Detényleg.
Húdevárom.
Kezdjük el telepofázni (chatelni) a topicot az 500 HSZ érdekében ^^
Nick Kolan aki már kipróbálta a guild wars 2 live demoját, írt egy rövid beszámolót az élményekrõl amiket a játék folyamán szerzett. A játék folyamán egy human elementalist karakterrel játszott.cikk olvasása...>>
bármi kikerül a játékkal kapcsolatban, arra ugrunk. 17:00-ig részemrõl folyamatos hírfigyelés van garantáltan. Utána a többi szerkesztõnkön múlik, de biztos nem maradtok le semmirõl. :)
Hivatalosan be lett jelentve, most hirtelen nem találtam meg a blogon, hogy hol az a cikk. De nyugalom, a 80as szint nem azt jelenti, hogy grinfest lesz a játékból. 20as szintre lépni ugyanannyi idõ lesz mint 80ra. A játék lényege nem ez, ahogy az elsõ részben sem ez volt.
Olvasgattam a játékról, és eddig igazán jól hangzik. Nem tudjátok hogy a 2-ben is lesznek e felbérelhetõ zsoldosok? A simában nem tetszett hogy bármikor felfogadhattál, én meg lusta voltam mindig embereket gyûjteni így fõleg npc-kel mentem és így azért néha elég unalmas volt:).
A másik a terület annak örülök hogy nem csupa instance lesz, de mégis milyen arányúak lesznek, a közös ill insta részek?
Ui: Valamint gondolom alapból nem lesznek külön frakciók, (pl alli vs horda) hanem mindenki mindenkivel összeállhat küldizni.
Remélem ezekre már lehet tudni a válaszokat ha nem akkor,bocsi ;).
Hátha valaki még nem olvasta.
A Guild Wars 2-ben nem lesznek kifejezetten healer (gyógyító) vagy tank (sebzés felfogó) kasztok, ha pedig meghalunk a játékba, annak szinte semmi következménye nem lesz - árulta el a fejlesztõ ArenaNet. Megpróbáltak egy teljesen új utat nyitni az eddigi MMO-kból ismert hagyományos csapatalakítási szokásokkal szembemenve.
Minden kasztnak lesznek alapszintû gyógyítói képességei és a játékosok még némileg azután is részt vehetnek a harcban (korlátozott effektivitással) miután legyõzték õket. A nagy bejelentés a hivatalos honlapon és egy PC Gamer interjúban (Jon Peters-szel és Eric Flannummal) látott napvilágot.
A filozófia lényege a gyógyító átdefiniálása támogató kasztra, a tanké pedig irányítóra. "Nem lesznek dedikált healerek, akik csak gyógyítással foglalkoznak majd. Minden karakterosztálynak lesznek majd többé-kevésbé támogató képességei, de egyik sem megy el annyira ebbe az irányba, hogy ne lehessen mellette harcos is." - nyilatkozta Peters.
Azért döntöttek a változtatás mellett, hogy könnyebb legyen csapatot alakítani és szórakoztatóbb legyen támogató karakterosztályokkal játszani. "Senki nem szeret üldögélni és azt spammelni a global csatornára, hogy 'gyógyító kerestetik'. Túl sokat kell készülõdni arra, hogy jól érezd magad, ahelyett hogy jól éreznéd magad." Aki játszott már akár egy MMORPG-vel is, annak ezt az utóbbi mondatot nem kell magyarázni, sajnos nagyon a fején találta a szöget. A GW2-ben nem lesz olyan, aki csak a csapat mögött álldogál, a többiek életcsíkját nézegeti és csapkod a "híl gombon". Itt proaktív lesz a támogatás. A gyógyításra akkor lesz szükség, ha már nagyon vesztésre áll a csapat. Nagyobb szerepe lesz a buffoknak, az aktív védekezésnek és a különbözõ kasztok kombinált összjátékának.
Ami a legnagyobb változtatást hozza, az a tank szerep felszámolása. A warrioroknak mostantól arra kell inkább figyelni, hogy hárítsák a lövedékeket, megállítsák a támadásokat, mint inkább egyszerûen felfogják a sebzést. Ha életerõnk minden ügyeskedés ellenére (vagy éppen ennek hiánya okán) eléri a nullát, sincs veszve semmi, ugyanis nem meghalunk, hanem átkerültünk "Downed" módba. Ebben az állapotban 4 képesség marad elérhetõ számunkra. Az egyik egy kiáltás segítségért, amivel együtt jár az is, hogy egy rövid idõre sebezhetetlenné válunk.
"A downed képességek gyengébbek, de adnak egy utolsó lehetõséget a játékosnak, hogy megfordítsa a csata kimenetelét." Egy warrior például hozzávághat egy követ az ellenfélhez, rövid szédelgésre ítélve azt. Egy elementalista meggátolhatja a mozgásban a 'Grasping Earth' képességgel. Ha downed állapotban sikerül megölni egy ellenfelet, összeszedhetjük magunkat és visszatérhetünk az életbe, újra teljes értékû harcosként.
Ennek fényében meggondolja az ember, hogy vajon egy boss harcnál az addok leverésével érdemes-e a csatát kezdeni, ez is egy újabb taktikai perspektívát nyit. Persze lesznek olyan kasztok akik képesek lesznek azonnal visszahozni egy elesett csapattársat. A warriornak (harcos) például lesz egy olyan képessége (I will Avenge You), amit ha elnyom és megöl egy közeli mobot, akkor a tárasai felkelnek.
Legyünk akár downed (földre küldött) vagy defeated (legyõzött) állapotban, bárki odajöhet hozzánk csata után és felkelthet a revive képességgel, amit minden kaszt megkap már elsõ szinten. Fontos még, hogy egyik (downed/defeated) sem jár különösebb büntetéssel. Ha rövid idõn belül sokadszorra halunk meg, annyi a büntetés, hogy tovább tart a revive. Amennyiben senki nem kelt fel minket, akkor egy minimális mennyiségû aranyért feltámadhatunk a legközelebbi csomópontnál. Nem lesznek idegesítõ debuffok, nem veszítünk tapasztalati pontot és nem is kényszerülünk arra, hogy szellem alakban kergessük a hullánkat. "A büntetések halál után csak még frusztrálóbbá teszik azt. Ez nem szórakoztató. Szeretnénk ha minél hamarabb vissza tudnátok ugrani a játékba és jól éreznétek magatokat. Az, hogy legyõztek már elég büntetés, nem kell, hogy másodszor is megkapjátok."
pont ezt írtam én is másik topicba =). Jól van ezek szerint nem csak nekem tünt fel.
Hm...Tehát ha jobb akarok lenni a játékban akkor már ezek a lehetõségek állnak rendelkezésre? Azt hittem itt nem lesz ilyen,de úgy látom ezt nem tudták kihagyni. Persze máshol is ez megy,és lehet hogy jobban.....Azért ennek ellenére várom! :)
Havidíjas játékot ELVBÕL kerülni kell. Azok akik mégis megveszik ezeket a játékokat: a) Elég hülye ahoz, hogy ne értse, "kirabolják", kihasználják játékszenvedélyét... b) Nem érdekli az erkölcstelen eljárás.. c) Anyuci/Apuci bankkártyáján még van fedezet... d) Erõs függõ
Nos, amit az ArenaNet lerakott elénk, bámulatos. Alapból átlagos (10-12k) árral adta el havidíjmentes Guild Wars játékait, melynek ára folyamatosan csökken. Emellett updatelnek, törõdnek a játékkal, mindamellett, hogy erõsen a 2. rész fejlesztésére fordítják erõ és anyagi forrásaikat. Le a kalappal.
Amit hiányolok a GW1bõl, a 2bõl valószínûleg visszakapom. Alap dolgokról beszélve, a folyamatos világi történések, személyes játékmenet, és élvezhetõ harcanimálás. Ezért is várom NAGYON.
Igazából ami érdekesség még,h pl megveheted 7 dollárért a Bonus Mission Packet, amivel 1idejûleg 4 külön stílusú fegyverarzenál közül szerezheted meg a neked szükségeset, vagy akár mindet. Sajnos még nem tudtam elfogaddtatni Visa Electron kártyámat az NCStoreval, de nem hülyeség a dolog. Meg az apróságok, hogy Karakter átszerkesztés, névcsere, + storage slotok, kosztümök, PVP unlockok, mind hasznosak lehetnek.
Kár hogy idõlimittel nem lehet venni valódi pénzért armort, vagy fegyvert. Persze ez elvi kérdés. (Szerintem mamár SEMMIT se jelent, ha van egy FOW armorod pl.)