Láttátok a top gearnak azt a részét, amikor egy német autóversenyzõ csaj, végig ment ezzel a Nordschleife (hosszu Nurburgring)-n.. Wazz 10 perc alatt majdnem megcsinálta..
Nagyon durva volt. Ha wikipediaban menézitek a köridõket ott van, hogy mennyit ment vele:D
Annyit alakitottak át a transiton, hogy leragasztották, a lámpáit, meg a kiálló részeket, (hogy kisebb legyen a légellenállása) és csak egy ülést hagytak benne:D
én hajtok egy transitot, és vannak hibái. tipushibája hogy a váltó szétesik némelyikben nálam széteset és szétnyilt a váltóház, sokszor gondol egyet és letilt csak villog az izzitáslámpa, és az adagolõja se tökéletes szintén tipushiba mert néha szinte majdhogynem lehetetlen beinditani. De ezeket leszámitva jó autó én szeretem vezetni nem egy vito mert rosszul gyorsul de kényelmes és végülis megbizható
Hát igen elég nagy csalódás ilyeneket olvasni Fordról. Mondjuk,az hogy elmegy a féke,nem nevezném "kis hiba"-nak. Az hogy beázik,köhög az önindító,vagy esetleg össze vissza jelez minden hibát vissza a mûszerfalon,az mondható bosszantó kis hibának. Én egy 1,8-as szívó diesel Fiestát vezettem már,nem volt rossz abba a 3 ajtós kaszniba!:P
Anno a Fabiank elõtt volt egy Ford Sierránk....21 évesen adtuk el és 2ezres motor volt benne. Ment mint az állat 200-at ki tudtuk huzatni még fénykorába pedig ebbe csak 4 sebeeséges váltó volt(pedig gyárilag 5 sebességes volt és a váltókaron is 5 volt) Ráadásul mikor eladtuk már olyan volt hogy megáltál füstölt a motor meg felnyitottad a motorháztetõt azt csöpögött róla az olaj. Fordokkal kapcsolatban ennyi tapasztalatom van.
115 lovas 2008 vegi trend felszereltsegu dizel tranzitokrol van szo... en Ford parti vagyok(van egy Fiesta ST-m privat, elotte Escortom volt szal :D) meg minden, de jopar Transitunk eleg betegecske(kicsit csalodtam a Fordban, mondjuk ki)... volt, hogy kollega beleszaladt a bejarati kapuba, mert "beesett" a feke :C meg masiknal tok kemeny volt es nem fogott, csatt... addig nem hittek el a vezetok sem, amig az 1iknel eleg csunyan elojott az elozoekben taglalt "kis hiba"... valamék nap az 1iknek kohogott az oninditoja... a masikat vittem vissza szolgalat utan lemosatni es a jobb oldalan a tomites megadta magat... kicsit vizes lett a muszerfal :OOO
szoval ilyen bosszanto "kis hibak" jellemzik az allomanyt... erdekes... mintha egy regebbi olasz autorol irnek! de komolyan! :o
mivel ertekszallitasrol van szo(nem Group! :p) ezert alapbol is nehezebbek a tobbi Tranzitnal a kazetta allvanyok miatt+ van olyan kor, amikor eleg sok kazit szallitasz... stb... de ahhoz kepest eleg ruganyos, jo menettulajdonsaggal bir a "verda"... ;) (najo persze a kis 150 pacis Fifim utan lomha,de ugye az mas teszta :D)
Ennek semmi baja nem volt. Igaz hogy 6 év alatt ment 150.000km-et, az meg nem olyan sok. És tudom hogy nem volt szarrá hajtva mert 150.000-bõl 145ezret apám csavart le vele, õ pedig elég nyugodt típus, meg keresztapám ment vele de nem sokat, de õ is nyugodt nem hajta szét a kocsiját. Ha keresztapámnak látnátok a swiftjét:D nemtudom milyen idõs de elsõ ránézésre nem mondanád meg hogy az nem vadonat új. Állandóan polírozza, takarítja... ha neki áll fél napig suvickolja meg takarítja belülrõl:D
mi cégünk is csinált régebben ilyeneket,de inkább épitõipari munkálatokat csinálunk mi,mint reklám felhelyezése. Igen a transporterekhez,sokféle chip van!:)
Milyen kicsi a világ én meg olyan cégénél dolgozok,ami foglalkozik ipari alpinisztikával is!mondjuk a transporterekrõl sok rosszat én se halottam,egy kis chip tuninggal iszonyat erõs gépet lehet belõle varázsolni.
2003-ban mikor megjelent az új T5-ös Transporter akkor vettünk egyet. Múlt hónapba lett eladva. Nagyon sajnáltam azt a kocsit mert nagyon kényelmes volt meg motorikusan is. Csak pár ezer km után kijött rajta egy hiba. Az egész kuplungmûvet ki cserélték benne garanciába(meg értem mert egy teljesen új tipus volt és mi közvetlen a megjelenés után vettük.) Volt még hogy elkezdett repedni a szélvédõ ahogy feszült a karosszéria azt is garanciába kicserélték, meg most mielõtt eladtuk ki cseréltük a szervó szivattyún a feszítõt. Más gond nem volt vele. Sõt még a 150000 lefutott km alatt még csak a bal hátsó féklámpa és a bal elsõ helyzetjelzõ izzója volt kicserélve mert nem volt rá szükség. De most mielõtt eladtuk az összes izzó ki lett cserélve. Mikor jöttek megnézni a kocsit és belenézett a csávó a rakterébe azt mondta hogy ez vadonat új. Azért nézett ki úgy mert nekünk a kocsi rakterének a padlója levolt burkolva OSB lemezekkel, meg egy emeletes ágy volt benne. Olyan melóhoz használtuk hogy több napra elmentünk reklámtáblát ellenõrizni és ott aludtunk a kocsiba meg óriásplakátokat ragasztottunk, apám eredetileg ipari alpinista, még most is csinálja a fuvarozás mellett. Nagyon sajnálom azt a kocsit:-/
És milyen tapasztalataid vannak a transitról? Énmég nm vezettem transitot,de ismerek soföröket akik járnak vele,és a kuplungra panaszkodik mindegyik,hogy gyakran kell javítani!
Ez nem egy régi autó, jól is néz ki, gondolom a nem egy cserbenhagyós fajta, szívesen járkálnék ilyennel egyedül a fülkét kéne méretezni mondjuk a platóhoz máris frankóbb lenne.
Nem kell szó szerint érteni mert a térdemtõl azért még van 15-20 centi, de semmiképp sem hasonlítanám egy kamion fülkéjéhez. Sõt, még személyautóéhoz sem. De ezt nem értem hogy ezt mér csinálták ilyen kicsire? Az elõdjein is nagyobb fülke volt.
Na szerinted miért pontoztam ki?:D nekem a 183 centimmel ölembe kell venni a mûszerfalat:D Egy huzamba elég kényelmetlen lenyomni vele 200-250km-et. Nem tudod sehogy se kinyújtani a lábad. Még ha felrakom a mûszerfalra akkor sem tudom kinyújtani.