Ismerõs Unix-nál dolgozik ugyancsak futár VW Caddy-vel nem tom mekkora motor van benne de diesel és 150 lóerõ környéke vagy még több de a lényeg hogy kb 1 hónapos az autó vagy 2 és már úgy szét van hajtva mintha 35 éves lerobbant merci lenne :D mondjuk a gyerek kicsit "NFS" formába vezet 4 alu rajta 6 hangszóró (kis fasz térbe) + mélyláda és küldi mint állat :D
Hát igen.. A Partneren is érzem ha városba van ellustúl.. Pedig én forgatom rendesen.. Mert akkor megy igazán jól.. De igy is lustul itt.
De ha menni kell vidékre akkor a pályán egy 10-20 km-et megyek vele 160-170 el:D Utánna vissza 145 körülre (mert azért nem akarom széthajtani) teljesen megváltozik..
Ki kell égetni.. Mondjuk amiatt hogy 1.6-os elvbeszett már belõle az a diesel filing.. Majndnem ugy kell vezetni mint egy benzinest.. Ha azt akarod hogy nagyon jól menjen tehát gyors legyen simán el kell forgatni 3500-3900 körülig.. Ha csak tötymörgés van akkor 2000-2500 elég:D
Valaki nem tudna segíteni? Apámmal szeretnénk a kocsi hátulját "kicserélni" , pontosabban úgy akarjuk hogy a hátuljáról levágnánk a ponyvát meg az ajtót és oda szerelni portálajtót/konténerajtót. Valaki nem tudná hol lehet ilyen zárakat venni és ilyen profilokat méretre vágatni? Ilyesmi ajtóra gondolok.
Ja a Fiatba meg a multijet motorok. Az Iveconál pl ha olyan melód van ami hosszútávú és folyamatosan megy a kocsi, vagy pl városi döcögéshez kell semmi képp se szabad 2.3-as motort venni. Sok gond velük. Elõl hátul és hátul van a hajtáslánc és a hátsó kisebb hajtáslánc rendszeresen cserélni kell egy bizonyos km után. Meg halottam olyanokról hogy a postások ugye mindig takarékon járnak és városba is járnak a 140lovas ivecocal és kipufogó gázokat vezetnek vissza a hengerekbe asszem egy kis 6mm-es lyukon. És ha folyamatosan alacsony a fordulatszám nincs akkora nyomás benne és eltömõdik, ettõl kicsit zavarosan viselkedik a motor bár ez a 3ezres motornál is megvan. Még mikor a Sprinterbe Debrecen-Nyíregyháza-Mátészalkai kanyart egy Mátészalkai srác csinálta õ is egy 160 lovas ducato maxival járt. És õ mondta hogy volt olyan hogy letapadtak a szelepek és akkor kell visszarakni 5. -be és magasabb fordulatszámon kell pörgetni, bár nála ezzel nem volt gond:) Kérdeztem is tõle, "magasabb fordulatszámon kell pörgetni", hogy ez nálad mit jelent? visszaraksz 5.-be és nyomod neki. Vagy hagyod 6.-ba és hagy szóljon 150-el?:D
Amikor ezt a partnert kaptam, nem ez volt a dolgom mint most. A Kávégépekhez jártam (ráadásul cucc nélkül) ellenörizni stb..
Országos volt az ügy.. Ilyen köröket nyomtam le: Dunaújváros, Pécs, Kaposvár, Tab, Balatonfüred, Velence Budapest.. És ehhez hasonlókat. Napi 500-600km..
És az a kép, amit a 21 esbe látsz akkor készült:D
Szóval értem, de nem értem:D Akkor is lehet és van idõ velük foglalakozni!
Gondolom. Boxerokat annyira nem ismerem. Ducatot igen, de mondok én hülyeséget. Mind a 3 szinte ugyan az csak más motor van bennük. Bár a ducatoba 163lovas kivitelbe 3ezres iveco motor van.
Hát igen,de nem mindegy hogy 5 év,vagy mondjuk 2 év után konyec neki.Attól is függ ki mit fuvaroz!Ha folyamat tulterhelve megy,ami valoszinû,mert ezeknél a járgányoknál nem nehéz túllépni.
Ahol faterom dolgozik ( Sprinter csomag és logisztika) oda jár sopronból egy Renault Master, egy éjszaka megy 900kilómétert a kocsi, 1 éves autó és már szana szét van. Bár elismerem hogy ilyen körülmények között mint nekik nehéz odafigyelni a kocsira. Van mikor pestrõl hajnali 3kor indulhatunk el és neki ottvan hogy 400km mire sopronba ér mert még tennie kell egy kitérõt. És sietni kell mert reggel kezdõdik a csomag kihordása így nem könnyû hogy mellette sietni is kell állandóan. Ráadásul annak a veszélye is fent áll hogy a srác alig alszik 4-5 órát.
amig a cég nem kéri számon a soförjét,hogy hogyan kezeli az autóját,addig nem is fog figyelni rá.De amikor levonnak a fizetésébõl,ez miatt,tuti meggondolja,hogy széthajtja e!Az megint más amikor a fönök mondja,hogy nem számit az autó csak menjen minnél többet,és általában jócskán tulterhelve.Ki mennyire idõre vesz autót.
Én is igy állok hozzá! Pedig nem vagyok nagyon idõs.. Bármi gondja van megpróbálom megjvaítani, (igaz egy csomó cuccom saját benne pl: radió, hangszorok stb) Vigyázok rá.. Kicsit ugy használom mintha a sajátom lenne. De szerencsére a cégünk engedi is magán célra a használatát.. GPS-el igaz meg vagyunk figyelve, tehát mucsa röcsögére azért nem mehetek vele, de városon belûl mindig és elõzetes megbeszélés után akár hova is elmehetek vele..
Szóval én ugy gondolm, hogy mivel én töltök benne, napi 8 órát munkával, annak tipp toppnak kell lennie. Tisztának, és jónak!!
Igen de nem csak az ápolásáról van szó. Persze arról is de ha megnézel sok céges autót szét van hajtva. A sofõr leszarja hogy mi van a kocsival nem az övé. Nyomja neki mint a hülyegyerek, és ez fõleg a fiatalabb sofõrökre igaz de az öregebb korosztálynál is jelen van. Bár ritkább.
Én is ugy látom,hogy inkább arra kellett volna törekedni,hogy az elsõ túlnyúlás minnél kevesebb legyen,és a Crafteron kivül minden gyár szinte erre is törekszik.
Ugy gondolom,hogy alkalmazottaknak is lehet venni jó autókat,csak a körmükre kell nézni,hogy mennyire tartják karban az autót.Egy soförnek nem csak az a dolga,hogy vezessen,hanem figyeljen is az autójára.Természetesen a cégnek se szabad elsporolni a szükséges karbantartási költségeket.
Én jártam L300-al,és mondhatom,hogy az öngyilkosok autója!Frontális ütközésnél amig a lábad enged az a gyürödési zóna,ugyanis a lábtér elött nincs semmi ami védelmet nyújtana.
Nekem csak az nem teszik hogy nagyon drágák. Amúgy szerintem nagyon szépek lettek, a 6 hengeres 2.5literes 163 lovas motor szerintem nagyon jó ráadásul nagyin csendes is.Kényelmi funkciók úgy szint nagyon jók csak vásárlásnál gyõzd fizetni amit választottál:) Ami a legjobban elnyerte a tetszésem belülrõl az az Olajhidraulikus vezetõülés az nem rossz! 5/5-ös jármû véleményem szerint. Csak az ára arra vezethetõ vissza hogy a Sprinterrel testvérek, ez dob sokat felfele az árán. Felsõ Crafter alsó Sprinter.
Valahogy úgy vagyok a kettõvel hogyha Dobozossal/Platóssal/Ponyvással vagy autómentõvel vagy ilyennel kéne járnom akkor az Iveco, de ha furgon vagy busz akkor a Crafter
Ez nem fake!
Minden buldogfülkés kisteherautó életveszélyes még üresen is,nem véletlen hogy mostanában már csak a távol-keleten gyártanak ilyent,ahol a helykihasználtság mindennél fontosabb. A toyota hiace pl. 1996-ben volt utoljára ilyen.
A farmotoros vw meg pláne szar,mert végig tolja a motor súlya. /25 évesen meg már csak úgyis vasoxid/
már láttam de ha mondjuk nem 1500kiló cement lenne hátul vagy valami hasonló :D akkor talán szebb eredmény lenne... meg amúgy is ha ütközöl akkor fékezel és nem mozdulatlan mint a fal (mármint aminek nekimész)
na mi van feladtam a magaslabdát ? ez annyira unicum autó hogy simán lehetne banner szereplõ
szerintem ez a világ legjobb kisteherje amióta az eszemet tudom ezzel járnak a kommandósok a régi piszkos herri idején is a 70-es években és még most is a XXl. században a betmen dárknájtban is hogy mi a titka (valszeg a jó helykihasználtság)