majd meg kell keresned egy kismágust (passzolom már a neveket, sry), attól fogsz tanulni egy varázslatot (dettó, de vérrel kapcsolatos), azzal leszel majd képes elérni és leszedni.
Viszont megint elakadtam :) Az éjjeliõr csávónak a jelvényt kellene visszaszereznem attól a kurva denevértõl, de hogy? :) Megtámadni nem tudom a hollós varázslat sem jó ellene.
Sziasztok. Az bérgyilkosok vezetõjével a másik oldalon , hogy kell megküzdeni? Amikor ilyen csápos valami lesz. Hiába ütöm nem történik semmi :( köszi
Italt hogy a túróba lehet elõállítani? A képesség elvileg megvan, van fiola is, meg növény is.
Köszönöm!
Végülis rájöttem magamtól, sõt azóta ki is játszottam a játékot.
Végére a támadásom is bedurvult. 75-ös sebzésû kardal, 5 szintû "titán csapás" skill, valami 1875-öt sebzett.
Be kell menni a fogadóba ha jól emléxem,fel az emeletre,és ott az ajtó ami a tetõre vezet.Megjegyzem,készülj,mert jön a következõ boss.Nem árulom el melyik az.
Megint elakadtam, velence belsõ városrészében vagyok. Valami Elefant nevezetû fickóhoz kellene felmennem a tetõre. Nem találom a felfele vezetõ létrát.
Köszi
köszi a választ mondjuk én is megkerestem amit tudtam.
Szerintem igen. Én arra konkrétan emlékszem, hogy az egyik afrikai barlangban egy nagyon ütõs plusz xp-t adó baltát találtam, utána elég sokáig használtam. És vannak ezek kívül más fegyverek is, amikért így nem kell pénzt fizetni. Ha nem is mindig fegyver, de hasznos vagy eladható dolgok mindig vannak bennük. Ha másra nem is pénz gyûjtésre feltétlenül jó. De alapjában véve nyitott szemmel kell járni a világban és minden ládát ki kell nyitni. Elõfordul, hogy a legszimplább ládában találsz valami finomságot. Nekem így lett ingyen egy nehéz páncélom a belvárosi rablók tanyáján. Egyébként én az elejét leszámítva sosem voltam pénzszûkében, talán egész játék alatt két fegyvert vettem, páncélt egyet sem. Ugyanis mindig megtaláltam vagy megkaptam ami nekem kellett. A ládákat a kincses térképek miatt is érdemes nyitogatni, kiváltképp a titkos szobákban amit csak az árnyékvilágon keresztül lehet elérni (Nexux portál). Így a játékban elõforduló térképeknek legalább a felét meglehet találni és nem kell az árustól aranyárban megvenni.
Nincs mit! Igen tudom, hogy itt lehet beszerezni ezért írtam. Szerintem igazán ötletes. Figyeld ezek után is a romos ajtókat, ha nem feltétlenül kell arra menned, akkor valami kincset, fegyvert, eladható tárgyakat rejtenek. Majd ha eljön az idõ érdemes lapátot is venned és visszamenni szépen mindenhová kincset keresni (kiásni) ezekhez találhatsz térképeket.
A romos állapotú, de nem nyitható ajtókat kalapáccsal kell bezúzni. Ez a módszer elég sokszor lesz a bejutás kulcsa. Mostanra már kell lennie egynek nálad!
Sziasztok. Lehet, hogy én vagyok a béna, de hogyan lehet a zárt ládákat kinyitni, péládul a rézbányában a birodalmi ládákat?! Köszönöm elõre is a segítséget.
Ha tud valaki hogy hol tudnék megtudni, olvasni arról hogy a meshes fájlokat hogyan és milyen programmal tudom variálni azt megköszönném ha leírná nekem.
igen én is így vagyok szerintem is nagyon jó lett a sztori meg a párbeszédek.
Már megbántam hogy nem mentettem a választás elött.Amugy nagyon tetszik hogy sok helyen nem mindegy hogy mit mondasz.A fogadóban is amikor elõször beszélsz a kocsmárossal..de nem lövöm le a lényeget.Vissza is kell menni néha az elõzõ helyszinekre is,mert történnek különleges dolgok.Ja,és a házak se véletlenül vannak megjelölve a térképen.Be kell menni mindenhova,mert vannak mellékküldetések.Nekem egy ürge adott egy küldetést,hogy hozzak a feleségének gyógyszert,mert meghal hamarosan.Azt hittem hogy tényleg bekrepál a nyanya,erre mindent otthagytam,aztán gyorsan felkutattam a gyógyszert
Nem véletlenül csücsülnek a csontvázak szanaszét a földön.
mondjuk igazad van azt nem próbáltam ki, mindenképp lehet szerintem is.
Tegnap este már megtaláltam ezt a királynõt,sõt a belvárosi csatornákban is van egy.Érdekes a belváros.Kiváncsi lennék a másik kettõ cég küldetéseire,kár hogy nem mentettem a választás elött,majd lehet hogy elkezdem ujra
Lehet én azt nem vettem meg. Nekem nem jött be. Nagyon drága volt és feleakkora volt a sebzése mint az akkor már nálam lévõ kardoknak. Én a lándzsáig inkább a nagy sebzést adó fetyókkal toltam és nem bántam meg. Plusz a lándzsa ingyen volt! De mindenkinek más az élmény, pont ez a jó benne!
annál mi nem? :D Amúgy ha a "boszikhoz" csatlakoztok, (a másik kettõnél passz, hisz azokat nem próbáltam) részetek lesz egy csodás küldetésbugban. :) Mikor Victor házát kell majd megtalálni, illetve átkutatni a napló miatt. Konkrétan totálisan rossz helyet jelöl meg a térkép. Szal ha itt valami elakad, szóljon, segítek.
én ma toltam végig és nem nagyon jó kis játék volt nekem tetszett.
csak egy ugyanilyen kard is van sokkal hamarabb, ami pontosan ugyanezt csinálja - annyi különbséggel, h a kardnál van több ellenfélre ható támadás is, valamint hogy a játék kb 1/3-adánál elérhetõ, ellentétben a lándzsával, ami csak a legvégén kerül elõ. tapasztalatból mondom, mindkettõt próbáltam, 2 külön végigjátszás során: a kard a nyerõ. hamarabb kézbe kapod, nagyobbat tud csípni, és úgy globálba hatékonyabb.
Már bejártam az egész csatornát,de a biró még mindig azt mondja hogy nyirjam ki.Lehet hogy bug? Van egy járat ahol sok ilyen Lantrina volt,de királynõre nem emléxem
Saját tapasztalat alapján azt mondom érdemes a lándzsára pontokat adni. Én sem szerettem, de itt érdemes. A játék egyik legjobb fegyverét Afrikában az arénaharc bajnokaként kaphatjuk meg. Ez egy mana visszatöltõs közepes sebzésû lándzsa. Viszont a lándzsához van egy olyan skill amit elsütve egy négy mozdulatból álló kombót lehet végrehajtani. Ez zabálja a manát de így ugye nem számít. Az ellenfeleknek esélye sincs közbevágni és ha maxra van fejlesztve minden megfekszik tõle pillanatok alatt! Én onnan hogy megszereztem gyakorlatilag végig az utolsó küzdelemig csak ezt használtam.
édességet a piacon kivül hol szerezhetek patkánynak?
csatornában. Jelöli is a térkép a bejáratot. (a vízbõl kell lemenni)
jah igen, az jó dolog még. Fel kell fejleszteni 4-es szintre oszt csók. Én is gyakran használtam. A másik a lesújtás (asszem) Ami elveszi mindjárt a bikább ellenfél 80% hp-jét.
van valami kard (nemtom a nevét) aminek 95-ös damage-e van. Na én azt vettem meg valamelyik kereskedõtõl potom 6000-é :D nem is kellett más fegyver irtani. (hát vagyis a holdpenge ugye van ahol kötelezõen kell)
Jah, vágom. Ugy írtom õket, mivel a holdpenge még "enchantolva" is finoman szólva harmatos.. csak nekem a kalapács lassú. Igy már átálltam a kardta + élet szivogatés + aoe :D
én is így toltam, kalapácsokkal emlékeim szerint viszont akkor is apróbb managondjaim voltak - karddal mentem elõre és gyaktam fõleg a hajón volt az brutális, az egész fedélzetet sikerült végigirtanom anélkül h bárki csúnyán nézett volna rám - twilight(?) be, befutok 3 ellenfél mellé, egy "pörgés" (nem emlékszem már elnevezésekre) -> 3 halott ellenfél. ismételd amíg jólesik
nagyjából egyetértek, bár a képzettség-rendszer, nos... jónak nem rossz, de közelharci része kb annyira kiegyensúlyozott, mint egy döglött víziló: kardok > minden más. miért? elég gyorsan lehet szerezni egy manaszívó kardot - onnantól kezdve annyi a harc, h két(?) spec támadást tolod karddal, és az visszaszlopálja a felhasznált manát, így soha nem fogysz ki a penge nem rossz, de az csak spec ellenfelek ellen kell, a kalapácsok hiába lökik hátra az ellenfelet, nagyon gyorsan kifogysz a naftából, lándzsából használhatót meg csak a végén lehet szerezni - szóval csöppet egyoldalú a meccs.
*ha itt-ott elírtam dolgokat, annak oka h közel egy éve toltam végig Venetica-t, szóval...
Én most csinálom a küldieit.. a katakombákban nekem is volt para.. azokat a "rák" mifenéket de utálom... a "tolvajok" rendje valahogy nem csábít, bár náluk lehet a növénytant magasabb szintre vinni.. még elcsábúlhatok. Meglátjuk :)
Max: a leírásod nagyon tetszik, és korrektnek tartom. A szememben is kb ennyire jó ez a játék.. nem értem régen miért hagytam ki
Akkor a beígért értékelés tõlem (már ha érdekel valakit :) )
Kiadó: DTP Entertainment Fejlesztõ: Deck 13 Kiadás éve: 2009 Stílus: Akció-RPG
Történet (copy/paste :) ) A játék a XVI. századi Velencében és környékén játszódik. Fõhõsünk a bájos Scarlett, aki a játék kezdetekor épp szerelmétõl búcsúzkodik egy kis hegyi faluban. Az idilli pillanatot egy falusi szakítja félbe, elhívva hõsnõnk szerelmét, és hamarosan kiderül az ok is. Bérgyilkosok törnek a falura, és nem kímélnek senkit, aki az útjukba kerül. A falu védelme érdekében Scarlett is fegyvert (piszkavasat) ragad, ám mivel nem egy képzett harcosról van szó, hamar kimerül, és szerelme, Benedict menti meg. Az egyik gyilkos azonban erejének utolsó morzsáival halálos sebet ejt Benedicten, aki Scarlett karjai közt leheli ki lelkét, hõsnõnk pedig elájul, és egy különös álmot lát.
Itt maga a Halál jelenik meg elõtte (a közhiedelemmel ellentétben a fekete helyett a fehér színt jobban kedveli), aki a lányának nevezi, és két fontos feladattal bízza meg: találja meg apja (a Halál) régi fegyverét, a Holdpengét (Moonblade), és pusztítsa el vele az élõholtak arkónját (Undead Archon). Scarlett tehát útnak indul, hogy újra szerelmével lehessen, és megismerje saját különös sorsát is. Bizony, magának a Halálnak a gyermekével fogunk kalandozni Velencében. A játék maga egy Gothic-klón, tehát aki játszott a sorozat bármely tagjával, az otthonosan fogja érezni magát itt is. De ne ijedjünk meg, nem egyszerû másolatról van szó, akad itt újdonság bõven, haladjunk hát szép sorjában. A játék tehát egy akció-RPG keverék, vagyis hõsnõnk küldetéseket old meg, ládákat nyitogat, rengeteget beszélget és harcol, nem mellesleg tapasztalati pontokat gyûjt és fejlõdik. Ehhez még hozzájön az is, hogy hozhatunk jó és rossz döntéseket is, így kétféleképpen játszhatjuk a játékot.
Játékmenet Mint az fent olvasható, a játék Velencébe repít el minket (illetve egy közeli falucskában San Pasquale-be. Ez uygebár Scarlet otthona). A bejárható terület viszonylag nagy, ellenben nincs akkora szabadságunk mint ahogy az elõször látszik. Sok a láthatatlan fal. A harcrendszer tipikus hack and slash stíluson alapul. Kalandozásaink során számos képességet tanulhatunk meg, amik 2 kategóriára vannak osztva. Van a fizikai, (ezek közé tartozik a különbözõ közelharci technikák tanulása, továbbfejlesztése. ) és van a mentális képességek skillfája. Itt tanulhatjuk meg többek között a holtak világában való "járkálást" a holtak felébresztését, átjárást a világukba, alkímiát stb. Mint az lenni szokott csak rajtunk múlik hogy mire fejlesztünk.
Minden "mesterséget" meg kell tanulnunk egy ahhoz értõ emberkétõl. XP pontokat nyilván a leölt ellenfelekért, és az elõvégzett feladatokért kapunk. A játék sokszor állít minket választás elé, amiknek történet szempontjából súlya van. A késõbbiekben választanunk kell magunknak céhet is. El kell döntenünk hogy a harcosok, "postások", vagy varázsló/nekromanták csapatához szeretnénk csatlakozni. Én az utóbbit választottam. A Városban találunk boltokat, árusokat, üzletembereket, akiknek olykor felajánlhatjuk segítségünket, illetve vásárolhatunk/eladhatjuk felesleges tárgyainkat nála.
Grafika, gépigény: A játék összeségében szépnek mondható, de számos oylan hely van amire látszik hogy nem fektettek túl nagy hangsúlyt. Velenve pl nagyrészt baromi szépnek mondható. De a falu, illetve majd a végén a kastély.. Telis tele lowres elmosott textúrákkal. Ugyanezt lehet elmondani az NPC-kel kapcsolatban is. A fõhõs és a fontosabb személyek jól ki vannak dolgozva, de ez a többiekrõl már nem mondható el. Ráadásul a játé k a megjelenés napjaiban még így se nézett ki. az 1.02-es patchel pakolták bele a dinamikus fényeket, árnyékhatásokat, bump-map effektet stb. A gépigénymai viszonylatokat nézve nem mondható vészesnek, bár néha vannak indokolatlan framedropok.
Összegzés
Ami tetszett: - Izgalmas, fordulópontokkal teli történet - Szimpatikus karakter - Összességében korrekt látványvilág, bár* - Jól eltalált játékidõ (kb 22 óra alatt sikerült végigvinnem) - Jól felépített skilltáblázat
Ami nem: - * néhol baromira elhanyagolt a grafika. Van olyan helyszín ami kifejezetten ronda. - Néhol durva framedrop-ok - Az MI sík hülye - bugok. Néhol grafikai, illetve néhol játékmenetbeli - Néha a sok mászkálás kicsit unalmassá tud válni. - Láthatatlan falak tömkelege
80%
hát m,még régebben én is felraktam, nekem nem tetszett.. Bár élesebb, de sokkal pixelesebb lett tõle az egész.
Azt irja a végigjátszáa hogy a Harcos céh köv.küldetése:Sophistos kiszabaditása,de nekem nem ezt adta be,hanem meg kell szerezni még egy kardot is a katakombákból.
Katakombákban komolyan féltem.Nagyon jól megcsinálták.Amugy ti kikhez csatlakoztatok? Én a Szent Pecsét rendhez csatlakoztam.