16. században játszódó kaland RPG-n dolgozik a dtp és az Ankh, valamint a Jack Keane címû játékokat is jegyzõ Deck 13. A Venetica PC-re és Xbox 360-ra készül. A játékban Scarlettet, a Halál lányát irányítjuk, a helyszín Velence lesz, a megjelenés pedig valamikor 2009-re várható.
Részlet a gamestarból: Akció-RPG kalandjátékokra specializálódott csapattól. Az Ankh és a Jack Keane német fejlesztõi nem pihennek. Mindig érdekes dolgot eredményez, ha a suszter úgy dönt, hogy egy rövid kitérõ erejéig eltávolodik a kaptafától. A német Deck 13 csapata az utóbbi években némi hírnévre tett szert a LucasArts hagyományaira emlékeztetõ kalandjátékaival. Bájos, rajzfilmszerû külsõ és egy jó adag humor jellemzi alkotásaikat. Bár tény és való, hogy a német humor hajlamosabb megfeküdni az átlagember gyomrát, mint a Ron Gilbert és Tim Schafer nevével fémjelzett zseniális poénok. A fantasy elemekkel gazdagon dekorált Velencében járunk, ahol az ifjú Scarlett kénytelen szembenézni a ténnyel, hogy õ a Halál lánya. Minderre társa meggyilkolása, s egy halottidézõ szekta felbukkanása után derül fény.
- A tervek szerint Velence egy élõ és lélegzõ város képét nyújtja majd. A tereken emberek nyüzsögnek, kereskedõk kínálják portékáikat, zseb- és gégemetszõk lapulnak a sötét sikátorokban. - Az Alkonyi Világ hatalmának segítségével átléphetjük az élõk és a holtak birodalmát elválasztó határvonalat. Apánk erejét harc közben is használhatjuk (Még nem tisztázott, hogy ez mit jelent pontosan.) - Ellenfeleink között életre kelt rémálmokkal is találkozunk (Tiszta Elm utca!) - Scarlett képességeit játékstílusunkhoz igazítva fejleszthetjük. A megjelenés 2009-re esedékes PC és Xbox 360 platformokra.
Nincs, nem is tudok róla, hogy késõbb lenne. Két Scarlettel rohangálnál, vagy mi? :)
Egyelõre elég jó kritikákat kap a játék, bár vannak hibái. A történet nagyon jó, a dialógusok, animáció, átvezetõk szintén, a német szinkron etalon (reméljük, az angol se lesz rosszabb). Erõsen történetközpontú, emiatt szinte teljesen lineáris a játékmenet. Inkább akció, mint RPG, de legalább az akciórészt korrektül megcsinálták: kihívást jelent, ügyességet és taktikát is igényel a statokon felül. A fõellenfelek elleni harcok elég hosszúra tudnak nyúlni. A párhuzamos árnyékvilág megléte üdítõ, bár annyira nem ütõs, mint a Soul Reaverben volt. A feygverek és páncélok minden ellenféltípusra máshogy hatnak. Vannak döntési lehetõségek itt-ott (fõleg a mellékküldetésekben), de a történet egészére nincsenek igazán kihatással. A dialógusok jól meg vannak írva, komolyabb hangvételûek, itt-ott csipetnyi humorral. Velence gyönyörû, és a labirintusok is állítólag nagyon jól meg vannak tervezve, élvezetes a bóklászás bent. Látszik, hogy eredendõen PC-re tervezték, és nem valami port, mert az irányítás és a felület abszolút kézreesik. Végigjátszást ellehetetlenítõ súlyos bug nincs benne, de sok apró zavaró hiba viszont igen, fõleg a vizuális megjelenítésben (objektumok átütnek egymáson, ilyesmi). Rengeteg mászkálás van benne, quicksave nincs, helyette autosave van. Épületekbe bemenvén tölt, mint állat. Elég durva gép kell neki, egy overclockolt X2 4000+, 2 GB, GeForce 9600GT konfigon 1440x900 volt a max. felbontás, amin még elfutott AA nélkül, alacsonyabb felbontáson AA-val ugyanúgy fut, de rondább.
Kipróbálnám de csak hogy milyen (német tudás híján ugye esély nincs a játékra vele),de sajnos nem tudtam mûködésre bírni.Eddig ez az elsõ ilyen game amit nem tudok beizzítani.Ez is megtörtént. Ilyeneket kéne magyarul kiadni nem a sok szart.
Ilyen kaliberû játékoknál mindig szokott lenni angol verzió. Csak idõ kérdése. Meg nehogy már ne legyen. :) (Részemrõl mindegy, hogy angolról vagy németrõl fordítok. :D Még a játék sincs meg, szóval senki se vegye az elõbbit túl komolyan.)
Lehet, hogy az átlag 10 fps ront az összképen. :) Nekem ez a grafika már bõven megfelelne, ha nem szaggatna. Na majd meglátjuk mozgásban pár hét múlva remélhetõleg.
2010 elején várható nemzetközi megjelenés (remélhetõleg angol nyelven).
Venetica-RELOADED
Nah ez jobban érdekel mint mass effect 2 õ :D
1. Unrar. # 2. Burn or mount the image. # 3. Install the game. # 4. Install the patch from the crack dir to update your game to version 1.02. # 5. Copy over the cracked content. # 6. Play the game. # 7. Support the software developers. If you like this game, BUY IT! #
A nõi witcher
Csalodni fogsz de egynek elmegy németül toltam egy keveset.
És a patch-el legalább gyorsabb lett? Mert nekem a német demó egy diavetítés volt. Ha mindent levettem, akkor is akadt, de még nagyjából elviselhetõen...
Nekem indításkor azt írja ki a játék, hogy "Az eljárás belépési pontja (?setGlobalVisibilityMask@Application@Pina@@QAEXI@Z) nem található a DLL-ben (Pina3Core.dll).
Pedig ott van a DLL fájlok között ez a Pina3Core.dll!!! És a patcht sem képes felrakni, mert ehhez a verzióhoz nem való azt írja ki angolúl. Most mit csináljak? Kérlek segítsetek!!!
Tényleg van benne "Pina dll" :) pedig a patch kell neki. Próbáld ki hogy átmásolod a patchet a játék telepített könyvtárába és onnan futtatod
Kellemeset csalódtam a játék iránt. Remélem készül hozzá magyarítás, mert ez eléggé Mass effect szintû "olvasós" rpg. Divinity 2-tõl legalábbis sokkal jobb és barátságosabb is a látványvilág.
Jaja ez a 3 game amihez készülhetne igazán: Venetica,Drakensang,Divinity 2
Risenhez hamar elkészült és hatlamas jó game az is.Remélem ezek is elkészülnek majd!
Az elsõ benyomások tényleg jók. Bájos, meseszerû grafika, szerintem hasonlít is egy kicsit a Drakensangra, illetve a Divinity 2-re is, legalábbis mindegyik ilyen szép színes volt. Hát ha a játékmenetében is hozza azok színvonalát, akkor én már elégedett leszek.
Nálunk február végén jelenik meg 6k-ért, magyarítás nélkül. Addig elleszek a ME2-vel.
Nem vártam semmit ettõl a játéktól és jól is tettem.
+ meseszerû + érdekes történet + szerethetõ karakterek
-harcrendszer idétlen -korlátozott játéktér pl.: láthatatlan falak mindenütt, hogy ne mehessek arra. Az elején van egy bokáig érõ kis patak vagy inkább pocsolya, ha nem a hídon megyek át, akkor a láthatatlan fal megakadályoz, hogy átmenjek rajta. És sok helyen van ilyen. -valami nem stimmel a frammel nálam, nem szaggat, de valahogy olyan fura. -sok a bug. NPC jön felém, leszólítom hogy beszélgetek vele, ez sikerül is csak miközben beszélünk õ folyamatosan sétál elõre holott nem halad sehová mert épp beszélgetésben vagyunk. Több ilyennel is találkoztam.
Azért ha kijön egy-két patch hozzá, lehet hogy kap még egy esélyt. Jelen állapotában olyan erõs közepes. Ebben a mûfajban a Fable jobb, aki azt nagyon szerette és mindenképp egy olyan játékra vágyik, annak jól jöhet.
Szeptemberi játék max egy patch várható még de valszeg abból se lesz semmi. Ha nincs más egyszer végigtolható igy teszek most én is de sajnos több a hiba mint a jó megvalósitás. Még oktoberben toltam németül most feltettem ujra és sajnos semmi javulás. Azért velencébe járkálva látszik hogy sokkal többet is kihozhatak volna ebböl a játékból.
hali... velence elején járok, most jutottam be velencébe, mindent megcsináltam, a katakombák is kipipálva.... a pálya végén a kaput kell kinyitni... ott van az a denevér amit ki kell nyírni ami a házban van a levegõben... nem tudom megölni, minden képességet amim van azt kipróbáltam... de nem emgy le az élete, a mount blaid egyik tulajdonságát használom, ilyenkor lejebb ereszkedik, de hiába kaszabolom nem tom kinyírni... nem tom megölni, írja is, h valamilyen skill kell, h elbánjak vele...mire van szükségem, vagy hogy csináljam... köszönöm elõre is a segítséget
kb elmegy, nem nagyon vagyok rpg rajongó.. a dragon age origin vérvonalak hozta meg a kedvemet.. azt végignyomtam... most a venetika mellett, feltettem a risent és a divinity 2-t... de ezekkel még nem játszottam, csak kipróbáltam, h mennek-e.... sajna kevés idõm van, ma se játszok sajnos
Bar mar 1 hete nem neztem ra, velenceig birtam, neha amultam milyen otletes helyszinek vannak. Olyan tipikus nemet jatek, az osszes pozitiv negativ tulajonsagaval. Konzolon is letezeik vagy letezni fog, azert az sokat elarul a bonyolultsagarol, magyarul rem egyszeru :) Inkabb kossek meg a kezem es folyamatosan valtozo helyszint kapjak, mondjuk assasin creed aminel szerintem nagyon ugyesen megoldottak, es kilog a sorbol, mint amit itt kapok, hogy menjek el balra, fogjam meg az almat, vigyem el jobbra, utana az almaert kapok leragott almacsutkat, azt vigyem vissza az almaarushoz majd o ad valamit. Ezt egy jatekban sem birom elviselni hosszabb ideig ehhez mar oreg es turelmetlen vagyok. Velence utcair ruhangalva mar szembe talalkozam ezzel. Nem tudom mennyire vittek tulzasba a kesobbiekben. Szo mi szo inkabb ezzel jatszottam mint a mass effect 2-vel a rengetek hibaja ellenere.
Na a végére értem. A történet és a hozzá kreált világ eléggé jól sikerült azt mondhatom így a végén, fõleg az afrikai kiruccanástól kezdve vált érdekesebbé. A harcrendszer is megszerethetõ, az elején talán egy kicsit könnyû volt, de késõbb több ellenféllel szemben és a "boss"-harcokban már jobban élvezhetõ, fõleg a különbözõ kombókkal, skillekkel együtt használva. Az zavart egy kicsit -vagy csak én nem jöttem rá hogy kell- hogy a fegyverváltással nem lehetett a hozzátartozó betárazott speckókat is váltani, pl a jobb egérgombra, illetve a gyorsbillentyûkre: vagyis set-eket váltani. Mivel a fegyverek között elég gyakran kellett váltogatni az ellenfelek függvényében.
Be lehet kapcsolni menüben a dynamic skillbart(vagy valami islyesmi a neve) utána a jobb egérgomb meg az 1,2,3 fegyverenként változik
hali... megint megakadtam... inner city városrészben járok velencében... van vagy 10 feladatom, de egyikkel sem boldogulok.. - a guard capitain-nak már kész 2 feladata, és a kocsmába mutat vissza a feladat... és mikor hozzámegyek.. nem trágyál velem... - a trade center mellett meg a tetõn van csontiváz... alkalmazom a passage-t és akkor olyan mintha élne... de nem tom, h mit kell ilyenkor csinálni... -sajnos van vagy 4 hely ahová kulcs kell. minden épületet végigjártam, trágyáltam mindenkivel.. de nem tudok elõrébb menni...
ha valaki tud ezekben segíteni, akkor megköszönném
Hát konkrétan nem emlékszem melyik küldetés(ek) vitt(ek) elõbbre, de úgy emlékszem, hogy a "Persian trade house" - nál volt egy incidens, ami fontos, illetve Sophistos és a "Claw" utáni nyomozás lényeges. De nem ugrik be melyik momentum után jutottam át az Arsenal negyedbe.
Igen, tényleg ez az, most ahogy nézem a skillbar fel is van osztva a 3-as után. Mindenáron az "Input" beállításoknál kerestem erre opciót, a "Gameplay"-ig már nem jutottam el...
A fegyverek alap beállításnál Q-val lehet pörgetni, és ide lehet pakolni a hozzá tartozó skilleket, italokat stb.
TIPPEK:
- A démonok kiirtása a háztetõkrõl, kalapáccsal le kell rombolni a kéményt (fészket) is, akkor adja meg a küldetés végét, külvárosi rész, és belvárosi részeken egyaránt.
- Az ajtók kalapáccsal bezúzhatóak.
- A belvárosi kulcs megszerzéséhez varázslattal kell lezúzni a lebegõ kis görényt a szobában.
- A csatornák nagyon labirintus szerûek, nagyon figyeljünk a térképre, sok helyszínt kihagyhatunk.
- Lehet majd ásni is, legyen ásónk, és a megszerzett térképeket derítsük fel.
- A küldetéseknél állítsuk be, hogy mutassa a térképen hová kell mennyünk.
- A varjú mutatja majd az utat (varázslat), ha a küldetésnél be van állítva (lásd egyel fent).
- Titkos, vagy fontos helyeket a varjak jelzik majd (varázslat 2)
- Mindenhová mennyünk be, házak, pincék tornyok .....stb. Tapasztalati pontot kapunk (zárnyitás), titkos dolgokat, tárgyakat találhatunk.
- Egy "búgó" hang figyelmeztet, ha a túlvilági síkra kell átváltani (koponya varázslat). A megjelenõ kapun klikk. A csontvázakkal is ebben a módban tudunk beszélni.
hali... a fészkes cuccról nem tudtam, h az a kémény :D
másik.. a csontivázak... már 3-mal találkoztam, az egyik az öbölben van kint, oda vissza feladat, rájöttem a passage módban kell lenni és olyan mintha élne, de hogy tudok beszélni vele, vagy kinyírni.... valamilyen varázslat kéne még.... addig megyek a kéményeket leszedem :)