Sziasztok! Van egy 1999-es Srad-om. A problémám az, hogy nem tudom mi a baj, de a legnagyobb az, hogy 3 szerelõ sem találja a hiba okát. A jelenség a következõ. Hidegen semmi baja nincs gyönyörû szépen indul, de mikor eléri az üzem hõmérsékletet vége. Elhalványodnak a lámpák, az önindító alig teker. Amikor visszahûl mintha misem történt volna azonnal elsõre beröffen. Nincs valami tippetek merre keressük a hibát?
Borzasztóan ocsmány az a fejidom.' akkor ide is jöhet egy kis R-----
Video aláírása: gsxr 600: YOSHIMURA RENDSZER+chip tuning, Rox:evo1 henger,evo2 puff,over,italkit rotor,24r/t stb.
Ahhoz képest hogy mi lehetett volna nagyon könnyen megúsztam. Ha valamelyik testrészem hozzá ér a szalagkorláthoz ekkora tempónál valószínû most nem itt írkálok. Nem tudom mennyivel mehettem de 160m-es csúszás háát nem 130 volt az tuti:)
Hagyd, hülye szegény, túl sok jármûvel nem közlekedhetett életében, mert különben azt is tudná, hogy a látható vízfelverõdés az abroncsokról csak az úttest egy bizonyos határon túli átnedvesedése után keletkezik.
egyébként én is belekukkantottam az egyik képbe, http://www.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_559/car_photo_279993_25.jpg lehet látni, hogy mikor mennek vele, az útszél sáros, a hátsó szárnyon vízlefolyás látható, az úttest pedig fénylik és láthatóan vizes. Még az abroncsra is fel van tapadva a vizes por sár formájában. Sajnos High end PC-vel kell, hogy egyet értsek, esõs napon tesztelgettek, ez van, nem lehet mindig szikrázó napsütéses idõt kifogni.
-fav
Itt az "SG"-n dívik egy divatos dolog emberek között különbözõ(fõleg) autós topikokban. Mégpedig az, hogy különbözõ, tengerentúlon, vagy az isten tudja hol megtalálható autókra verik a f@szukat, amikhez semmi közük sincs (és páran nyalják egymás seggét, de ez most nem tartozik ide), és aki jön egy ilyen dologgal mint pld. "© Cvd" akkor mindenáron meg akarják neki magyarázni a frankót. Amit a legutolsó hozzászólásában, a legutolsó mondatában sugallni akart, az nagyon elgondolkodtató. Erre gondoltam:"Én pl. megyek motorozni, te meg nézegesd a képeket." Az itt a lényeg, hogy ez az autó itt senkit sem érdekel. Kutyát nem érdekli. Majd akkor kell ennyire kiállni valami mellett, ha esetleg a sajátodnak mondhatod. De ugyanez mondom elmondható más topikokra is. Más f@szával verni a csalánt....
HA befejezted, miért írsz? Paradox mód magadnak mondasz ellent még most is... Hülye vagyok, mert ez egy motoros fórum? Segítek: ez egy informatika&tudomány (lásd, elõttem szóló, vagy a központi logó bal oldalt fent) hírportál fórumlapja ahol most vagy, egy utólag kreált motoros topikban. Most akkor tényleg én lennék a hülye, és nem fordítva, mert ez egy motoros fórum?
Másrészrõl a helyzet mégis csak az, hogy ha látnál is, nem csak néznél, még a videóban is csöpög (csöpög=esik, mert ami a gravitációs térben magára hagyva mozog, ugye bár esik, magyar fogalmak szerint is) néhol az esõ, ráadásul szemet kiszúróan is esõgumik vannak az autón. Az én autómon nincsenek ennyire bordázott gumiabroncsok. De biztosan száraz aszfaltra szerelték fel az esõgumikat, és az a mérvadóbb, hogy pár firkász, avagy bocsánat, weboldal szerkesztõ és egyben firkász, mit vitt fel a weboldalra, mert ugye bár az, aki teszteli, és az, aki összeállítja és felviszi a karaktereket a honlapra, nem egy és ugyanazon személy. Feltételeztenm hogy ezt azért tudjuk... Másrészrõl, hogy nem látsz a videóban vízfelverõdést, az én, és a te mondandód is alátámasztja, idézlek: "elvégre angliáról van szó, 5 percenként változik az idõjárás" A videó idõtartama nem volt ennyi. De a teszt idõtartama bizonyára legalább egy teljes nappalt vett igénybe. És mint mondottam, hol esett, hol nem a teszt alatt. Ezt végre felfoghatnád már!!! És azt is, hogy csak így keletkezhetett 3.8 sec 0-96 km/h-ra, mert mivel mással indokolod a 2.5 sec gyári értéktõl való eltérést? Én csak is így: nem száraz aszfalt, és egy vagy két személy. De bizonyára hihetetlen nagyot hazudtak a gyáriak... Mert hogy ezt akartad sugallni a kezdetektõl fogva. Csak hogy tudd, nincs olyan sportautó gyártó Angliában, aki ekkora hazugságot megengedhetne, tisztában vagy avval, hogy arrafelé ezért mekkora pert akasztanának a gyártó nyakába az ekkora pénzt kifizetõ elégedetlenkedõ vásárlók? Dokumentált nyoma is lenne, hiszen a weboldalukon, és a nyomtatott prospektusukban is szerepelnek a gyári adatok. Másrészrõl, ha tényleg ennyire kutakodó típúsú lennél, feltûnne, hogy ezt a bizonyos 3.8 sec-et a kétszer ilyen nehéz hátsókerekes gyári sportautók is hozzák ekkora teljesítménnyel. (ismét lásd: elõttem szóló)
Az meg hogy elõhozakodsz egy magyar színvonaló totálkáros firkász magánvéleményével, hogy szerinte mennyire használható az autó rosszabb útaszakaszon, valamint hogy szerinte csak a pályáig való elgördülésre lett megalkotva az egész projekt, ezen Gordon Murray, aki a McLaren F1 közúti sportkocsi megalkotójaként ezen Caparo T1 sportautót kívánta a szellemi örökének szánni a McLaren F1-nek, miután csatlakozott a projekthez, és ezt még ki is nyilatkoztatta, bizonyára lefordulna a székrõl, amikor mindezt elolvasná. De akkor megfordítom a mondanivalód, miért, egy GSXR-1000 sportmotor mennyire használható egy rosszabb minõségû útszakaszon? Ha már ez a mérce. Nagyjából semennyire. Ja, de, kátyúkat kerülgetni a magyar utakon ugyan úgy jó, mint a Caparo. A menetteljesítmény magyarázatát az újabb modellnél pedig lást ismét az elõttem szólót. De bizonyára ott is hazudtak, ne is próbáld ismét felhívni rá a figyelmem, tehát számoljunk rá legalább 1 másodpercet legalább még annál a modellnél is...
Szóval összefoglalva: ez kezd egyre nevetségesebb lenni. Tehát ne is erõltesd tovább! Nem tartozom feléd semmiféle szkennelgetéssel, meg volt jármû fényképfeltöltéssekkel, ha hülye vagy, hát hülye vagy.
Khmm, én is láttam arról a szekerrõl pár angol preview-ot, elég komoly gép. Ahogy én kivettem belõle, az újabb verziónál azért adtak meg 2.8-at 100-ra az alapmodell 2.5-ös gyári értékéhez képest, mert az aerodinamikát most a kanyarsebesség növeléséhez lõtték be, a váltóáttételt pedig a nagyobb végsebességre kalibrálták az új modellnél, így logikus, hogy valamivel romlott a kigyorsítás.
Na nem mintha ilyen elmebeteg jármûnél ez számítana :)
Egyébként nem igazán akarok beszállni ebbe a vitába, de a 3.9 másodperces 100-ra teszttel valami tényleg sántít, ott valamit nagyon elbohóckodhattak (egy Caparo erejû, de a kétszer nehéz gépek is hozták annó ezt az értéket), ez olyan, mintha a Hayabusáról mutogatnának egy teszt adatot, ahol kb 5 másodperc körül gyorsultak vele százra két személlyel ki tudja milyen körülmények közt :)
Végül pedig nem értem minek kell ilyen topicot nyitni az SG-re, ami a tudományok, és az informatika weboldala-fórumlapja. Nem ide való. Vannak szuper motoros oldalak, oda tessék nyitni, bizonyára a fogadtatás is más lesz.
Egyszer már íratm hogy befejeztem, merthogy szerintem épp elég ténnyel támasztottam alá a mondandómat, ha folytatom csak azt érem el hogy belemegyek egy értelmetlen vitába és én is hülyének fogok tûnni. Merthogy te, aki egy motoros fórumra befikázol egy teljesen felesleges, és egyértelmûen csak flamekeltõ hozzászólással, szvsz már hülyeként nyitottál. Ha nem a rosszindulat vezetett volna hanem az autó iránti szeretet, akkir miért nem nyitottál neki simán topicot, miért kell ezt a gyerekes rajongást más kategória lefikázásába burkolni? Egyáltalán nem olvasom az újságot, tehát akár igazad is lehet. De akkor légy szíves mutass valamit arról a 2007 novemberi számról, merthogy a honlapjukon az archívum szerint nem volt teszt az autóról a 2007 novemberi számban. A honlapon van ugyan egy 2007 augusztusi teszt, csakhogy az nem egyenlõ azzal a 2008 októberivel, úgyhogy ne keverjük össze õket. Hol a bizonyíték, hogy az webes 2008-as teszt szerepelt már a 2007-es újságban? Való igaz hogy volt valami szemerkélõ esõ (hogy kis esõ volt az látszik az apró vízcseppekbõl) némelyik képen, meg a video elején, elvégre angliáról van szó, 5 percenként változik az idõjárás. Csakhogy egyetlen olyan képen sincs nyoma a víznek ahol mozog az autó, vagy idõben ahhoz közel van (pl. beszálláshoz készülõdne valaki). A csillogó, sötét aszfalt semmit nem jelent, ezer más okból is csilloghat. pl. az új aszfalt, vagy az öreg, simára kopott is csillog. És a videón nem éppen mai gyerek úton tesztelnek. Érdekes hogy nem azzal jöttél ami nyilvánvalóan eldönti hogy vizes-e vagy száraz, mégpedig az hogy felver-e a gumi vízpermetet vagy nem. Az általad ajánlott videón látszik hogy nyoma sincs vízpermetnek, tehát az út száraz volt, esõ nem esett amikor a video készült. Tény. Azzal meg hogy kiforgatod az oldal által egyértelmû kijelentéseket, nem tudok mit kezdeni. Azt írták hogy száraz körülmények között készült a teszt, ezt te úgy értelmezed hogy a száraz máshol volt, és csakazért is esett az autó alatt. Nem lehet hogy akkor azt írták volna hogy "Conditions: wet"? Vagy szerinted hülyék tesztelnek az újságnál? Ha igen akkor viszont miért olvasod? Egyébként a napokban a totalcar is írt az autóról, sõt a legújabb, legerõsebb verzióról, annak is 2,8 kell a 100-hoz, nem 2,5. Apró különbség, csak ugyanazen adatok között mozognak a motorok is. Az mindenképp nyilvánvaló hogy 1-2 tizedekrõl van szó, tehát senki nem aláz szarrá senkit 100-ra. Ugyanitt egyébként megjegyzik hogy mennyire is képes a cucc közúti forgalomra. Megnyugtattak hogy nem nagyon kell a jövõben sem a tükröt bámulnom, nem-e elõz rám kanyarban 4G-vel a motoralázó csodaszekér. Ja tényleg, ügyesen megkerülted a motoros tapasztalatodra vonatkozó témát, gratulálok. Ameddig nem állsz elõ bizonyítékokkal arra hogy: - az általam linkelt teszt benne volt a 2007-es újságban, - arra hogy hogyan lehet vizes aszfalton esõben úgy autózni hogy a kerekek nem vernek fel vizet, - logikus magyarázattal arra hogy miért száraz az aszfalt a tesztelõk szerint amikor szerinted vizes, - és hogy milyen motoros múlttal is rendelkezel konkrétan, mert mindig újságtesztekkel jösz általánosságban, miközben állítólag sportmotoroztál tehát saját konkrét tudással kell hogy rendelkezz, addig én tényleg befejeztem mert szerintem mindkettõnknek van jobb dolga is. Én pl. megyek motorozni, te meg nézegesd a képeket.
Nos, nem reagálsz? Mert akkor én folytatom tovább. Ez a videó az általad mutogatott teszt egy részérõl, egyenesen az EVO archivúmából való: http://www.evo.co.uk/videos/supercarvideos/227889/caparo_t1.html Milyen érdekes, hogy a videó közben csöpög az esõ... Meg folyik a víz a karosszéria minden szegletérõl... Meg fénylik az aszfalt a víztõl menet közben, miközben videóznak... Ja, és a kigyorsításnál ketten is ülnek az autóban, az egyik piros bukósisakban, a másik fehérben. Most akkor hogy is van ez?
Most jól besültél, nézd már meg légyszíves jól azokat a képeket, mert még itt is folyik a víz az autón egyes képen (pl az autó orráról készült kép, vagy az, mikor gördül ki a kamionból, még az esõ is látszik a levegõben, meg a kamerába esõ vízcseppek is). Másrészrõl nekem megvan az eredeti nyomtatott példány, érted, 2007 novemberi teszt, abban további képeken is látható, hogy folyik a víz az autóról. Nem kell hülyének lenni, hogy belásd, ha a magazin megjelenésének pillanatában felraknák a teszteket a saját internetes portáljukra, ki venné meg a nyomtatott újságukat. Nagyjából senki.
Másrészrõl ezen a portálon az, hogy dry condition van feltüntetve, kb annyit tehet, hogy valahol esett az esõ, valahol nem azalatt az idõ alatt, amíg kivitték utcára, meg versenypályára. Ergó a sebességmérés alatt esett. Ugyanis nem kell hülyének lenni ahhoz sem, hogy belásd, ha a gyár kevesebb, mint 2.5 sec-et adott meg 0-100 km/h-ás sprintre, akkor a 0-96 km/h-ás 3.8 sec-es adatnál valami nagyon sántít. Ez kb 1.4-1.5 sec-el több, mint amennyinek lennie kéne.
Sokadrészt ezeken a képeken is inkábbb az látszik, hogy bohóckodnak az autóval az újságírók, füstölik gyorsításnál a hátsó gumikat hosszú métereken keresztül, legtöbb helyen ketten is ülnek benne egyszerre, meg hasonló apróságok. Ilyen alapon jó, 20.1 sec alatt futotta a Caparo T1 a 0-300 km/h-át, akkor nézzük csak, hogy vizes aszfalton két személlyel mennyi idõ alatt is megy 300 km/h-ra egy full gyári GSX-R1000? Másfélszer ennyi idõ alatt képes lenne felgyorsulni? Nem, egészen biztos, hogy még annyi idõ alatt sem.
Az meg, hogy egyetemi végzettségem van, nem tudom hogyan függ össze a korommal, ebbe a halmazba körülbelül a 18-60 évesekig terjedõ korosztály is beleférhetne. (de elárulom, azért annyira öreg nem vagyok)
Tisztánlátás végett, hogy ki is hazudik meg hord össze hülyeségeket: Itt az EVO teszt, tényleg innen szedtem az adatokat. Állításod szerint ugye zuhogó esõben készült, emiatt jött össze a 20.1 a 300-hoz (180 mérföld/órához). Bárhogy nézem meg látom, halálszáraz minden a képeken, a gyorsulási adatok végén meg ott a "Conditions: dry" szópár, lefordítsam? Sõt, az is látszik hogy a papíron 2,5-ös százas sprinthez mégiscsak valami csodagumi kellhetett, mert a gyárival ehhez 3,8s kellett a valóságban. Ja a teszt se másfél-két éves, 2008 októberi, az fél év. És ezen már tényleg utcai változat szerepel, fel is ment az ára 180ezerrõl 225ezer fontra. Ez mondjuk tényleg csak 80millió, elismerem hogy messze van a 100-tól. Még mindig több megfizethetetlen kategória. Hogy hogy gyorul egy motor? Ez az elsõ széria motor, ami képes volt elérni a 300-at, 10 évvel ezelõtt. Látható hogy teljesen széria, semmi tuning, sõt 2054km van benne tehát még bõven bejáratós is. A videón azt akarta megmutatni a Dán teszter hogy mennyi a vége ezért láthatóan elég tatásan gyorsít, de így is 280-on van 20s alatt. És ez 10 éves technika, túrasport kategória, jó 50 kilóval nehezebb egy mai szupersportnál, és gyengébb 10-15 lóval. A motoros múltad meg továbbra is sántít. Mocinak hívod a motort, fõiskolás vagy tehát jó eséllyel 16-17 éves lehettél amikor "letettél a sportmotorozásról", nem írsz semmi konkrétat hogy milyen motor is volt az (meg milyen sportmotorozás) - összefoglalva a valóság úgy nézhet ki hogy hogy talán volt egy Simsonod, vagy maximum valami 80-as, 125-ös szúnyogod amivel elbohóckodtál az utcában. Az is szörnyen árulkodó hogy nálad minden motoros 300-zal száguldozó, aztán ezzel pl. az említett motoros oldalon vagánykodó állat. Merhogy akkor a motor az ördög mûve, a Caparo viszont, habár ugyanarra való mint egy szupersport motor, isten adománya az emberiségnek. Vagy ugyanez igaz a pilótáikra. Köszönöm, én ezzel lezártnak tekinten a témát.
Ez mind õrülten izgalmas, de szerintem ez a kutyát sem érdekli. Legalábbis itt nem. Ez nem a "motor vs. autó" topik, vagy a "bizonyítsd az igazadat mindenáron, ha kell írj regényt" topik.
hülyeségeket hordasz össze, megint... 1. az árát elég durván felfelé kerekíted. 2. másodszor, nem slick gumival mérték, hanem enyhén bordázottal, ami megfelelt az Angliában érvényes szabványoknak (ottani a cég). 3. a gyári példány abszolúte mehet forgalomba, már kijövetelekor megfelelt nem hogy az akkori, hanem a jövõbeli környezetvédelmi, zajvédelmi, és utasbiztonsági EU-s szabványoknak is! mellétrafáltál. biztonságosabb, mint azonos sebességnél egy KTM X-Bow, ami ugyan csak utcai gép, és hasonló felépítésû. index: a LED-s indexek hátul alapfelszereltség, elöl is integráltak, nem kell elvinned valahová utólag beépíttetni, nem tudom mirõl beszélsz már megint. meg akkor miért mondanak neked ellent a youtubeo-s videok, ahol utcán mennek vele, meg a gyártói honlap, ami azt állitja megfelel az utcai használatra: road going. és miért készült már olyan kép róla, ahol a rendõrök trafiznak vele gyorshajtókat egy Angliai autópályán? Utána tudsz ennek mind nézni... 20 sec-et gondolom az EVO magazinból vetted, hogy annyi alatt megy 300-ra. bukta. ha tudnál angolul, és elolvastad volna, esõben, nedves aszfalton tesztelték, rajtnál folyamatosan forgott a kerék, tehát bõ másodperceket vesztett, és a kigyorsítás is elég gyengére sikeredett, szvsz a 300-at sprintet teljesíti full gyárilag tizen akárhány sec alatt száraz aszfalton. de ha látnál, nem csak néznél, láttad volna, hogy a fényképfelvételeken folyik a víz az autóról. más magazin pedig eddig nem tesztelte az aztó gyorsulását eddig (idestova 1.5-2 éve).
másrészrõl amirõl te hadoválsz, hogy egy ezres 15 sec alatt megy 300-ra full kamu!! ugyanis azok nem gyári mocik, hanem tuning mocik, amiket gyorsulási versenyekre visznek a gazdáik átalakítva...azt hiszed egy idõben nem lógtam én is ezeken a versenyeken? nem kell hülyének lenni, hogy lásd, azok már szépen fel vannak tuningolva sportkipuffal, power commanderrel, sportszûrõkkel, meg miegymással, amik már tényleg nem felelnek meg a környezetvédelmi, zajvédelmi elõírásoknak, az tuti fix!!! HA megnézed a Superbike magazinokat, ott mindig a full gyári ezreseket tesztelik, milyen érdekes, hogy ott sosem 15 sec-et futottak a legújabb ezresek sem, mindig kb majdnem kétszeresét 300-ra! szóval maradj evvel a kamuzással. a caparo-hoz is gyártanak sportkipuff rendszert (kép is van róla), meg az elektronikai teljesítmény leszabályzást ott is jócskán feljebb lehet húzni, épp úgy, mint ahogyan a gyorsulási versenyekre átalakitott power commanderes mociknál. ami meg ugye alapból jobb, ugyanugy átalakitva is jobb lesz. tehát ne vezesd félre a népet. CSAK hogy tudod én már letetettem a sportmotorozásról, megjött az eszem, igaz, nem ûztem sokáig sem, de már idestova 3.5 éve eladtam a vasam, nem buktam vele egyszer sem, de lakott területen kívül és belül sem száguldoztam vele, szívemre merem tenni a kezem. De legalább életben maradok, egészségesen... (2 ismerõseimrõl ez már nem mondható el, RIP) és legalább másokat se veszélyeztetek, ami mégfontosabb.
sokadrészrõl milyen irígység? inkább normális gondolkodásmód. avval indítok, hogy milyen fasza a gyári caparo t1, mert lealázza a gyári motorokat, pl ha kivinnék egy reptéri felszállópályára gyorsulni, vagy versenypályára mindkettõ kategóriát, mind gyorsulásban, mind lassulásban, mint kanyarsebességben = köridõben abszolúte alázna a t1 vs ezresek-nél. mindezt mondom úgy, hogy utcai mindkettõ, és elítélem azokat, akik utcán ki is meg is próbálják kihasználni a menetteljesítményüket, mert idióták, felelõtlenek, közveszélyesek, a társadalom elõl elzárva lenne a helyük. azt hiszed nem hemzsegnek minden nyáron a szülõvárosomban a sportmocisok, és húzzák meg 250-el a a város fõutcáján, de még a mellékutakon is az ezreseket? 1-2 év börtönben lenne a helyük.
Na megyek, jövõ hétvégéig nem leszek gépnél, melóba nem viszek magammal számítógépet. helyesírásomba nem belekötni, siettem, mennem kell. végezetül embereld meg magad te is, ha épp úgy száguldozol 3 kilóval a bekötõutakon, mint a sportmotor.hu oldaladon (amit 2007 óta figyel a Teve utcai Rendõrkapitányság egyik nyomozórészlegének néhány munkatársa, csak hogy tudd). csõ
A 2007-es alapára 350000USD, vagyis mai árfolyamon 8750000ft. Már ez is közel van a százmillióhoz. Az általad megadott gyorsulásokat pl. slick szettel mérték, az további költség. Alapállapotban nem mehet forgalomba, mert egy rakás EU-s alapvetõ, és biztonsági szabványnak nem felel meg (pl. megfelelõ ütközésvédelem, nem felel meg a környezetvédelmi szabványok, de még megfelelõ index sincs rajta alapállapotban), persze biztos lesz hozzá minden ami kell, ugyancsak plusz pénzért. Ezekkel már simán meglesz a 100millió. Ez a rész bukta. A T1-nek bõ 20 másodperc kell a 300-hoz, egy motornak 15-17. Ez is bukta. Kanyarsebességel meg hasonlókkal meg azért dobálózol mert egész egyszerûen ennyit tudsz róla és kész, mert ez a 3-4 adat szerepel róla a neten. De fogalmad sincs róla hogy milyen élmény lehet a gyakorlatban, ahogy gondolom a motorvezetésrõl nincs semmi tapasztalatod, de azért jársz ide osztani az észt. Merthogy kétfajta ember szokta lefikázni a motorozást: az aki sose próbálta de kisebbségi komplexusa van autósként, vagy az aki ült már motoron de halálfélelme volt és nem mer ráülni többet, viszont irigy azokra akik nem szarják össze magukat a vason. Egyébként meg ordít rólad az irigység meg a korlátoltság, azzal indítasz hogy a T1 milyen gyors meg hogy lealázza a motorokat, de azzal fejezed be hogy tulajdonképp neked ez az egész nem is számít. Ezek után ne röhögjek rajtad?:) Itt véletlenül nem te voltál az aki pont ugyanezt a kört lefutotta, ugyancsak kevés sikerrel?
de tegyük fel High end PC hogy nyersz egy suzuki gsxr 1000-est.gondolom nem azt mondanád hogy kösz nem kell tartsák meg. #42?
nem tudod mirõl beszélsz. Caparo T1 sehol sincs annyi, mint amennyivel dobálózol, mellesleg teljesen sorozatgyártott, és még hogy nem közlekedhet közúton, közúti autó te b*romarcú, hû de képben vagy! angliába ne menj száguldozni, mert az autópálya rendõrség is rendelt belõle. meg hogy tartják vele a lépést, hjah, persze, 200-ra és 300-ra még sokkal jobban elpicsázza az ezreseket, mint 100-ra! mellesleg a féktávot már ne is vesézzük, hogy kétharmad annyi, az oldalirányú gyorsulás meg a háromszorosa, mint az ezres taligádnak. meg hogy az élmény sehol sincs, olyannyira agyon informált vagy, szélvédõ nélkül is lehet rendelni, és kötelezõen bukóban kell vezetni, a testedre ható erõk pedig 3-szorosa (3G felett), mint amit te tapasztalsz, szvsz érzésre sehol sincs a mocid ehhez képest, az 100 százalék, és ehhez nem kell ez a gagyi szöveg, hogy kinek mije van,ami egyértelmû, az egyértelmû. tudod nekem nem kell Caparo T1 közútra(persze mint mérnöki teljesítmény abszolút elismerésre méltó), meg ezres sportmoci, mert tudod, nekem több eszem van annál, hogy száguldozzak közúton. az evolúció legalább szelektálja az idiótákat, úgy is annyian vagyunk már, mint a nyulak. az meg hogy hülye vagy, legyen a te bajod, a fifth gearban egy kora prototípúst teszteltek, érted, prototípus jelentése: tesztelés alatt álló termék, ami még nincs kész. tehát az én szememben te vagy a száni, hogy közúton száguldozol, ez elég primitív viselkedés, ahogy az általad preferált sportmotor.hu oldal is, ahol hasonlóan primitív idióták veri arra a nyáluk, hogy hogyan száguldoztak autók közt 300 km/h felett egy autóúton.
törvénytelen, de sokan csinálják. egy haverom belefutott egy rendõrbe runner 125el, 50es papirokkal, csak az volt a szopás hogy a rendõr runnereket bontott másodállásként vagy hobbiként. a srác megúszta, elengedte a rendõr.
Gyorsulás: Az ezres GSX-R, de a többi ezres is tartja a vele a lépést 200 környékéig, onnan meg ellépnek, 300-nál már súlyos másodperceket adnak neki. Széria motorok, amiket újonan is megkapsz 3 milla alatt, a csodaautónak, ami mennyi is? közel a 100millióhoz? A többiben tényleg elveri a motorokat - pályán. Bármikor nyugodt szívvel kihívom országúton, forgalomban. Ja tényleg, hisz nem is közlekedhet közúton, nem mintha messzire jutna. Arról meg ne is beszéljünk hogy a vezetési élmény még mindig sehol sincs egy motorhoz képest. Dehát ezeket mind elmondták neked a sportmotor.hu-n is ha nem tévedek, ott is akarta osztani valaki ugyanígy az észt, nem lepõdnék meg ha te lennél az. Azt az apróságot felejted ki hogy amíg te száraz adatokkal dobálózol a te oldaladon úgy hogy 0 tapasztalatod van arról amirõl osztasz, a másik oldalon olyanoknak okoskodsz akik gyakorolják is azt amirõl beszélnek. Oké, pl. az én motoromnál jobban gyorsul a T1. Viszont amíg te csak olvasgatsz arról hogy 0-100-ra 2,5s alatt, és naponta gyorsulok 0-100-ra 3,2 alatt. Ha tudnád hogy felõlem nézve mennyire szánalmas a te oldalad.:) Ja és egy apróság a végére: Amikor a Fifth Gear tesztelte, elfüstölt a csodaszekér a gec*be. Ilyenkor szokás a fostalicska kifejelzést használni.
Én akitõl most tavasszal akarom megvenni az sv-t, õ nemrég vett egy 600-as GSXR-t, asszem 128 paci. Nagyon bitang bringa. Én meg gurulgatok majd egy 650-el az azért szelidebb, 1-2 szenont kitart, aztán veszünk valami durvaságot.
#9: Arrõl érdemben nem tudok nyilatkozni hogy most erõben, nyomatékban stb. hol tartanak egymáshoz képest, de azt a minimális különbséget egy utcai motoros nem hogy kimotorozni nem tudja, de észre sem igen veszi. A szépség meg szubjektív ugye....
nem tudjátok mennyire fog tolódni a korhatár?kocsi+motor és hogy mikor?
Szerintem most 2009es R1 seggreültet mindenkit mert kurva jó a bigbang engine... CBR még mindig szebb mint a gixxer... jó gép, de nekem nem jön be annyira
Az hogy ki, milyen motort favorizál elsõsorban, az már egyéni megítélés és ízlés dolga. Nem nagyon van már olyan hogy ez jó, az meg rossz, és ezért választom "ezt". GSX-erek egyébként abszolút az élmezõnyben vannak majd minden téren, szerintem egyébként kategóriája legerõsebb motorjai. De van akinek ugye nem ez számít és másik gyártótól választ.