Pedig a leírtak alapján, ez nem lesz egy erős gép. I3-at a játék alá nem igen vennék, minimum I5-ben gondolkodnék, mivel a játék alá ajánlott egy olyan processzor, aminek az egy magos teljesítménye erős.
Majd teljesen zsír új lesz, így feltételezem hogy 7. vagy 8. (legfeljebb 6.) generációs lehet (ahonnan venném ott nem írja). Lesz majd a gépben "ASUS PH-RX550-4G-M7 RX 550 4GB GDDR5 Phoenix" videokártya is, úgyhogy nem kell aggódni, a mostaninál majd jóval feljebb vehetem a beállításokat!
Sikerekben, Egészségben, Omsi és Lotus kiegészítőkben Gazdag Békés Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
Sziasztok! G29 kormánnyal és pedállal akarok játszani,de állandóan magyaráznom kell a játéknak hogy váltson át kormányra,pedig a beállításokban ki van választva. Ha picit felmegyek pl járdára,máris eltekeri a kormányt,és már nincs egyenesben. Mintha eltört volna a tengely vagy ilyesmi. Ez mitől lehet?
Okés, köszönöm szépen! Szétnézek akkor 2000-es fronton is.
Támogatom a Ryzen-es ötletet, de ha elfogadsz egy tanácsot, akkor a 2000-es szériából mazsolázz. Az első generációhoz képest jobb az egyszálas teljesítményük, vagy ha annyira nem sürgős, akkor valamikor a második negyedévben landol a 3000-es széria. Januárban fogják bemutatni a CES 2019-en, érdemes lesz figyelni.
Ryzen 5 1600 Egyelőre nem tervezek komolyabban fejleszteni, csak informálódom. Bár mondjuk semmi sem lep már meg. Olvasgattam kommenteket és olyanokat is találok, hogy I7-7700 GTX1070 kombóval néha leesik az FPS 30 alá is. Utoljára szerkesztette: Edmond14, 2018.12.28. 10:20:47
Nem, 2 magot is csak úgy-ahogy képes kezelni, éppen ezért ne ez a fostalicska legyen a mérce, ha gépet szeretnél fejleszteni. :) Milyen procira gondoltál? Utoljára szerkesztette: Routeres, 2018.12.28. 08:27:32
Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Minden Fórumozónak!
Értem, nekem leginkább a kettő busz közül kellene egy fényezés ha nem gond. :D De azért ezt is köszönöm. Utoljára szerkesztette: athiksz, 2018.12.16. 18:00:27
Sziasztok valakinek tud egy olyan oldalt ahol vannak ÉMKK-s és más volános festések a DLC-s MAN Citybus-hoz és az új Vanhool-hoz? Mert a maba-omsin valamiért nem érhetőek el. Megköszönném.
Tipikus OMSI 2 Sosem lehet tudni, mi éppen az aktuális nyűgje...
Sziasztok ! Van egy kis gondom, már több oldalról is letöltöttem a MAN Lion's Coach buszt, de nem tudom kicsomagolni az egész hibás . Miért van ez ? Csak hiba jelentés fut folyamatosan .
Végigmentem néhány vonalon. Nagyon hangulatos, főleg a csőszi betérő. 1-2 helyen hiányoznak a tájékoztató nyilak (pl. Szfváron hogy melyik kocsiállás melyi), meg a menetrend is néha közli velem, hogy 4 perc sietés, de ha előreállítom az időt, akkor meg a következő megállóban már 3-4 perc késést ír. Az AI komplett hülye, 50-60-al döcögnek, ahol 90-el lehetne, de erről valószínűleg nem te tehetsz. Szóval vannak hibái, de attól még nagyon szép munka.
Tudtommal az ilyesmit úgy oldják meg, hogy fognak egy sima kocka modellt, megnyitják a crossing editorban és lerakják a path-eket hozzá, az sli-kből pedig csak az utat hajtogatják össze.
Néhány pályán láttam mostanában, hogy semmi objekt nincs a kereszteződéseknél, csak spline, viszont a path-ok nem a spline-okat követik. (ráadásul az AI 80%-ban tartja a KRESZ-t ezeken a helyeken is!!!). Azt is kipróbáltam, hogy kitöröltem egy ilyen spline-t. A path érintetlen maradt, de nem az a "sima" invisible street volt sehol. Hogyan oldható ez meg? Utoljára szerkesztette: Lantos_J, 2018.12.08. 18:23:12
Szép termetes darab, kicsomagolva meghaladja a 9GB-ot. Csak egy gyors kört mentem eddig rajta, de ennyiből is látszik, hogy szép munka, kellemes hangulata van. Köszönöm szépen az igényes alkotást!
A mai napon megérkezett a Dunántúl 2.2 map Székesfehérvár és Mór környékét feldolgozó pályája 10 járattal. A pályát innen tudod letölteni.
Kellemes időtöltést a játékhoz!
Köszi szépen, majd valamikor ha időm engedi szétkapom és megnézem. A fék indokolatlan oldása nem is annyira nagy baj, az viszont sokkal inkább zavaró szerintem, hogy így a finom retarderes lassítás elég macerás. Próbálom kicsit az érzékenység finomhangolásával javítani, de nem tökéletes.
A másodikra, az bizony a potméter miatt van. Általában egy pucolás orvosolja. A parkfék oldása miatt tényleg szar olyankor, nálam is előjön néha. (Jó sofőr, jó reflexxel olyankor gyorsan rátapos finoman a fékre, nehogy megtolja a pirosnál előtte várakozó kocsikat. :D)
Igen, az megvolt, de a logfile tele van ezzel és hiányzó textúrákat, komoly fps csökkenést kapok amik elég idegesítőek. A hardverrel nem lehet gond, i7 7700K, 16GB RAM és GTX 1080 van a gépben... Próbáltam játszani a beállításokkal is, most épp Routeres beállításával teszteltem, de nem sikerült megoldanom vele a gondot.
Másik téma: G27-et használok és feltűnt, hogyha egyenletesen nyomva tartom a pedálokat, van némi (olyan 5-15% közötti) ingadozás. Emiatt időnként kiold a parkfék és néhány busznál idegesítően kattog a gázpedál valamint enyhébb lassításnál a retarder is ki-be kapcsolgat. Ilyet más is tapasztalt már? Drivert újratelepítve sem lett jobb... Lehetséges, hogy kezdi feladni a harcot a pedál?
Szerbusztok! Valakinek nincs Ikarus 263.10-re festése? Nagyon megköszönném.
És ettől az este nyolcas rendszertől mit vártak?
20 órás kapcsoló. Modern buszokban is van ilyen, ez a gomb annyit csinál, hogy engedélyező üzemmódban blokkolja a hátsó ajtók kívülről nyithatóságát (legalábbis a budapesti kivitelekben így működik, MAN A21/C2 biztosan, de talán a Modulokban is van ilyen). '90-es években valamikor itt is alkalmazták azt a megbukott rendszert, hogy este 8 után csak az első ajtón lehetett leszállni is.
A 20H switch pontosan arra való, aminek hívják. Nem kifejezetten ajtófék, hanem a csak első ajtón való le/felszállásra van. De mivel az első ajtó manuális, így gondolom a valóságban is használták piros lámpánál való várakozáskor is. Persze ez az alap berlini buszokra vonatkozik (SD92-től van bennük ez a funkció).
A megállófék akarna lenni a 20h switch, a megállófék buszonként változik, legtöbbször a 20h switch az, de pl. a CCV-féle 260-asban a megállófék gombja a NUM -.
Sziasztok! Alap beállítás szerint a NUM- az ajtóengedélyezőt kapcsolja. A megálló-/rögzítőféknek mi a billentyűkódja? Vagy ez is olyan ami buszonként változik? Illetve a 20h switch pontosan mire jó?
Sziasztok! Egy ideje már bajlódok azzal, hogy sehogyan sem tudom a kettőnél több ajtóval rendelkező buszokon billentyűzetről nyitni a hátsókat. Mikor évekkel ezelőtt játszottam nem volt hasonló gondom. Most hiába rendelek a "bus_doorfront3/4/8/stb"-hez billentyűt, egyikkel sem akar menni. Volt már valakinél ilyen gond? Mit ronthatok el? Esetleg olyan akinek működik a 3-4 ajtós buszokon az ajtókezelés billentyűzetről megosztaná velem az "Inputs" mappájának a tartalmát?
Ez kicsit bonyolultabb, mint gondolod. Nézegesd más engedélyezős buszok szkriptjeit, és tanulj. Ha van egy kis érzéked a programozáshoz, akkor egyszerű lesz, miután felfedezed azt a kevés logikát ami az omsi nyelvében van.
Valaki nem tudja esetleg, hogyan kell a buszba beletenni az ajtóengedélyezést? A gomb már megvan, kattintásra ki is nyílik, csak annyi kéne, milyen scriptekkel kell megoldani, hogy az utasok nyissák ki maguk. Mert jelenleg csak odasétálnak, de nem történik semmi,
Lefordítva valami olyasmi hogy "Hiba a tartomány ellenőrzésénél.". Nyilván nincs igazán felkészítve multi monitor supportra, ezért ha nem aktív végig az ablak akkor nem igazán tudja ellenőrizni a képernyő-tartományt. De ez csak az én sejtésem... Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2018.11.13. 16:38:08
Sziasztok! Mi lehet annak az oka, hogy a játék kifagy Refresh tile címszóval a logfile-ban? A feladatkezelőben azt írja, hogy az alkalmazás nem válaszol. :(
Hát ha te egy gyorsuló hang mellé rakod ugyanazt csak visszafele, akkor abból egy hullámzó hangú valami lesz, ami ugyan jobb az ugrálásnál, de ettől még szörnyű.
Egy állandó hangmagasságú hangot találni egy olyan hangfelvételben, ahol nem össze-vissza gyorsul meg fékez a busz, nem olyan nehéz, utána már csak úgy kell megvágni a hangot, hogy a legeleje a hullámnak meg a legvége kb ugyanott legyen, tehát loop-olásnál ne pattogjon (pattogás akkor lesz, ha hirtelen vált a hanghullám fizikailag). Erősítgetni, hangszínt állítani, szűrni spektrumot lehet szépen és finoman, de alapból akkor is kell egy hang, ami használható. Ez az alapja, enélkül semmit se lehet kihozni, ha meg ez megvan, elég nehéz elrontani.
Azt hiszem, úgy szokták, hogy ugyanazt a hangot visszafele játszva az eredeti mellé teszik, és így kapnak egy viszonylag folyamatos hangot. -------------------------------------------------------------------- OMSI 2 indítás eredménye, ha 2 monitor van bedugva és éppen közben a másikon valami mást csinálok: Valaki nem tud rá valami okosságot? Sz*rk: Ha végig aktív az ablak, amíg tölt, akkor nincs baja, csak akkor, ha "kikattintok" belőle.
Hát eléggé beszélnek alatta. Ahol beszélnek, az használhatatlan (még egy sima sípolást is elég nehéz kivarázsolni egy hangfelvételből, nem hogy egy szélesebb spektrumú beszélgetést, ami pont egybeesik a hasznos freki sávval).
Hangfelvételhez, ami loop-ol (motor, híd, váltó), olyan hang kell, ami sokáig (2-3mp minimum, de inkább több) azonos frekvenciájú, tehát ugyanaz a sebesség, motorfordulat, ilyesmi. Ha kicsit gyorsul, még lehet trükközni, de minél jobban gyorsuló a hang, annál torzabb lesz az eredmény.
Találtam egy videót, amiről azt gondolom hogy lehetne alapja egy man lion's classic autóbusznak a hangja. Sajnos nem tudok ilyen feladatokat csinálni, ezért egy ihletként feldobom. Mit szóltok hozzá? Man Lion's Classic alap
@Edmond14: Grafika (Haladó) >> Textúrák... >> Max felhasználható memória nagy felbontású textúrákhoz
Lehet csak nekem "új" amit írok, mert nem nagyon szoktam foglalkozni az optimalizációval, de nemrég találtam egy olyan beállítást, hogy mennyi RAM-ot kap a játék és az alapból valami nagyon alacsony érték. Felvettem 1024MB-ra és azóta sokkal jobb a helyzet, főleg amikor másik utcába fordulok.
Ezzel a "4 GB patch" dologgal van valakinek tapasztalata? Nekem "couldn't open executable" üzenettel megdöglik, akárhogy próbálkozom vele. Pedig ahogy látom, az OMSI-nak szüksége lenne több RAM-ra, mert nálam 2 gigát simán felzabál (azt hiszem, talán a 32 bites alkalmazások annyit tudnak max. alapból).
Sziasztok! Katowice 1.0 pályához van esetleg alternatív letöltési link? Ami a StrefaOMSI-n van link azt tiltja a víruskergetőm kikapcsolni meg azért mégse szeretném.
Jaaa, azt hittem valami más a trükk. Nálam ugyan az a gond amit írtam ezelőtt, nincs rajta tükör és a műszerek sem működnek, a másiknál (aminek a kiválasztásnál látszódnak legalább a tükrei) pedig hibát dob ha leraknám. És egyébként ha már itt tartunk valaki esetleg tud linket adni Ikarus 412-höz, ha már a 415 nem működik rendesen?
Köszi, de sajnos ez sem jó nálam. Ebből már volt olyan, aminek legalább az előnézeti képén látszódtak a tükrök, de mikor pályára akartam helyezni hibát dobott. A többi verziónál amiket le lehetett helyezni a pályára pedig ugyanúgy nincsenek tükrök és hiányoznak a mutatók a műszerekből.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy honnan tölthetnék le rendesen működő Ikarus 415-öst vagy esetleg megosztaná velem valaki a sajátját? Sajnos amit találtam az hibás, a műszerek nem működnek benne és hiányoznak a tükrei.
Régebben, akár több éve is olvastam valamilyen oldalon egy magyar cikket, ami az OMSI-val foglalkozott, hogy lettek volna még betervezve plusz vonalak a játékhoz (asszem 63-as). Nem emlékszik esetleg valaki erre cikkre, illetve arra, hogy hol volt megtalálható?
Szép estét mindenkinek! Nincs valakinek esetleg Alba Volános festés buszokra? ilyen pl. hogy MAN SL 223, MAN Lions Coach. Mert láttam az eredeti oldal már nem működik, és máshova meg nem volt feltöltve.