Üdv bejelentették a painkiller szülinapja alkalmából egy új részt.Remélem méltó lesz az elõdhöz nem az overdose készítõi csinálják.
Szerencsére a Homegrown Games és a sógor JoWood az év végén egy vadonat új Painkiller pizóddal rukkol majd elõ, aminek a megjegyezendõ neve Painkiller: Resurrection. Mint eddig minden Painkiller -ben, a Resurrection -ben is a Purgatóriumba kerülve, Menny és Pokol között rekedve kell bemutatkoznunk az ottaniaknak. A kérdés csak az, hogy ezúttal hogy kerülünk oda? Hõsünk most Wild Bill Sherman, az épp küldetésen lévõ CIA ügynök. Miután a likvidálni kívánt gazfickó kocsijának gyújtására kapcsolta bombát hirtelen észrevesz egy közeledõ iskolabuszt. Ebben a pillanatban a célpont is megérkezik a gorilláival, akik azzal a lendülettel beszállnak a jármûbe és elfordítják benne a kulcsot. Bill barátunk ekkor hiába ered meg sebesen, hogy mindezt megakadályozza, az autó, a busz, és Bill maga is a levegõbe repül. S hogy lelkén ártatlan áldozatok vére is szárad, hõsünknek bizonyítania kell, hogy Paradicsomra érett.
Elsõ kezünk ügyébe kerülõ fegyver a sorozathoz hûen meglehetõsen brutális. Egy alapból közelharcra való, forgó pengékkel felszerelt stukkerrõl beszélhetünk, ami másodlagos tüzelési módban kilövi a pengéket, s természetesen mindenkit megszab kicsit, akit megtalál. A pengék a ugyan így vissza is hívhatóak, vagy (ez még nekem sem tiszta) egy pusztító energiasugarat utána küldve tovább növelhetjük hatásfokát. A Painkiller: Resurrection nem kíván változtatni a már bevált run.and-gun recepten, ugyanakkor a történeti szálat sem nélkülözi. A fõbb jelentek cutscene formájába mesélik el, hogy akkor most mi van, de aki mélyebb mondanivalóra vágynak, azok rengeteg háttér-információt találhatnak majd a játék során összegyûjthetõ levelekbõl, hanganyagokból, Az elsõ Painkiller méltánytalanul elfeledett multiplayer része annak minden elõnyével, fejlesztésével, tulajdonságával belekerül a Painkiller: Resurrection -ba, sõt! Elõszür a sorozat történetében komplett kooperatív kampány mód is helyet kap a csomagban, hogy a haverokkal közösen, vállvetve építsük a hullahegyeket.
A megjelenítésért az eredeti PAIN Engine továbbfejlesztett változata felel ami a képek alapján sajnos nem tûnik annyira lehengerlõnek, igaz olyan fícsörök is megjelennek, mint a motion blur vagy a dynamic lighting. (Ha engem kérdeztek, akkor legjobb esetben is a NecroVision -ban látottakat kapjuk majd a Painkiller: Resurrection -ben is. ) Az új Painkiller várhatóan 2009 végén kerül majd a boltok polcaira, elõször PC -re, amit nemsokkal egy Xbox 360 port is követ majd. Várjuk szeretettel!