cryengine2 meg jól hangzik, de egy mmo-nál fontos azért az egyensúly is (sok játékos, nagy lagok pluszban...) a havidíj mellett nem mindenki engedheti meg magának az erõs vasat, kisebb réteget tudnak megcélozni ja meg, ilyen idétlen karaktereket már rég láttam játékban!
2008 június végén jelentették be a Forged by Chaos címû játékot, amely két dolog miatt is magára vonta a figyelmet. Az egyik a fejlesztõcsapat, ugyanis a Panzar Studio fõhadiszállása Ciprus szigetén található, amelyre még nem igazán volt példa. A másik az, hogy a készülõ alkotás alá a CryEngine 2-es motort pakolják, így biztosítva, hogy a látvánnyal ne legyenek komoly gondok. A korábbi concept artok mellé ezúttal 3 rövid tech demót prezentáltak a fejlesztõk, amelyek ismét bebizonyítják, hogy a Crytek grafikus engine-je az egyik legjobb a piacon.
A játék egyéb részeirõl még meglehetõsen kevés információ szivárgott a média kezei közé, és amit megtudtunk, azok sem tölthetik el határtalan örömmel kicsiny szívünket. A Forged by Chaos egy fantasy MMORPG lészen, amely egy Terra nevû bolygón játszódik. A szokásos fajokból - elf, törpe, ember, ork - választhatjuk ki hõsünket, de az elõbb említettek mellett összefuthatunk még goblin és gnóm NPC-kkel is kalandozásaink során.
Az újdonságot az istenek jelentik, ugyanis karaktergenerálásnál választanunk kell egy pártfogót a káosz istenei közül, akik az Argus, Himera, Krom és Zar nevet viselik. Igen ám, de ezzel egyúttal a kasztunkat is meghatározzuk, ugyanis minden istenhez tartozik egy foglalkozás (Mage - Argus, Tank - Zar, Healer - Himera, Specialist - Krom). Szerencsére ezeken belül további specializálódásokra lesz lehetõség. A választásunk azt is elõírja, hogy milyen színekben fogunk pompázni a játék során.
Minden fajnak saját fegyverei és páncéljai lesznek, és ezeket fejleszthetjük is utunk során. Kár, hogy az eddigiekben meglehetõsen csekély mennyiségû újdonságot lehet felfedezni, azonban még korai lenne leírni a programot, hiszen messze a megjelenés ideje.