A mai napon véget ért számomra a kalandozás a pusztaságban... :( Ma teljesítettem az utolsó acsit (Hardcore) is, így ideje lepihenni. :) Az elsőt még 2013. okt. 19-én, összesen 322 órát játszva a játékkal. Igazán jó játék volt, (a DLC-k is) ezért sajnálom, hogy vége. Mivel a Fallout 4 is hasonló állapotban van már (azt is nagyon szerettem), így a Fallout 5-öt várom, ha egyszer lesz olyan.. :) Köszönöm a fordító munkáját is! Utoljára szerkesztette: Papa01, 2020.11.28. 19:33:27
Na meg a CASM az létfontosságó. Hajlamos a quicksavét elcseszni a játék, csak a teljes mentések szoktak működni, de néha azzal is baj van. Ez a mod menti a gamét időközönként, és az utolsó x darabot tartja meg. Ha valami save bugba belefutsz, nem tölt be, töltsd be az előzőt ami jó és ments rá.
Megkésve bár, de hátha... Milyen a procid? Mert pl. a zintel 4xxx-es sorozata mostanra érkezett el oda, hogy vagy kupaktalanítják, vagy kidobják, mert egyszerűen elöregedett az a paszta, ami a CPU és a kupak közötti hőátvitelért felelős, így magában a prociban reked meg a hő, hiába is varázsolnak rá 1,5 kg-os hűtőket, 10-15 perc után az egész rendszert eldobja a megzabolázhatatlan túlmelegedés miatt - ill. nagyjából irodai jellegű munkákra alkalmas csak a továbbiakban, hiába is lenne meg benne a zerő (i5-i7). Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2020.07.07. 19:19:16
Nekem nem volt vele bajom, Fallout 3-nál volt egy ilyen, hátha hasonló baja van ennek is: "Nyisd meg a fallout.ini fájlt (My Documents\My Games\Fallout3) Keresd meg ezt a sort: bUseThreadedAI=0 Cseréld ki a 0-t 1-re: bUseThreadedAI=1 Ezután szúrd be a következő sort: iNumHWThreads=2 Így 2 magra lesz limitálva a játék, és nem fagy le, illetve okoz problémát többet." De többre nem emlékszem, ezt is több évvel ezelőttről bányásztam elő.
Melegszik a videokarid, és befagy. Nézz hőmérsékleteket, logolással.
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyan problémával (win10) alatt, hogy a játék random időszakonként lefagy? A zene meg minden megy tovább de a kép lefagy és a feladatkezelőben is azt irja, hogy a "program nem válaszol".
Elég idegesitő, ráadásul steamen vettem meg anno, nem is valami crackelt okosság. Nézelődtem neten valami fix után de mindenhol kb. annyit olvastam, hogy pakoljam újra a drivereket, állitsam át a futtatást win7 vagy xp módba de ezek sajnos nem segitettek.
Nagy nehezen eljutottam egy darabig, mert van hogy 1 óráig játszható, de pl tegnap az volt, hogy 1 percenként kifagyott és ez igy lassan játszhatatlan kategória... :( Annyira érdekel a sztori de igy sajnos nem tudok haladni.
Ha van esetleg valakinek valami tippje vagy megoldása azt nagyon megköszönném!
Nem olyan rossz az, ha érted miről szól. Egy dlc sose lesz játék szint. Ez egy egyszerű sztori dlc némi akcióval.
Érdekes hogy a New Vegas amennyire jó lett annyira lettek rosszak a dlc-ék, a Honest Hearts -ot kb egy órája kezdtem, de már nagyon unom.... Remélem nem túl hosszú..
Ha progresseled a LSR-t, akkor van egy pont, amikor elveszi tőled E-DE-t. A küldi végefelé ki kell szabadítanod, azthiszem pár robot őrzi. Egy üvegfalon át látod, 2 ajtó van mellette jobbról és balról.
Meghekkeled, kinyitod, szétlövöd ami bennvan, kiszeded E_DE-t és mész tovább :)
Igen, Primmes-es E-DE-volt, azt szerettem volna elvinni, de ugye nem lehetett.
Ha jól emlékszem, mielőtt elkezdődik a fő küldi, abban a teremben van egy szoba, ahová hackeléssel (ha jól emlékszem) lehet bejutni, és a terminál, kérdez rá az EDE robotra. Amikor bementem, egy hosszú kékes csőben lebegett EDE, abból jött ki. De ez nem egy másik, hanem az eredeti EDE, mert amikor szóvá tettem, h mit keres itt a válasz az volt, hogy Ulysses hívta vissza.
Találtam egy ajtót (hack-elnem kellett), ahol, egy újabb Edét lehetett aktiválni... egy ilyen magas üvegfalú tartályban volt benne... Azaz érdekes, hogy - elmondása szerint - ez az Ulysses gyerek hívta vissza. :) Ennek örülök, mert kezdtem morci lenni, mert egyébként az egyik acsi is beragad volna (Rocket's Red Glare.). E-DE kell, hogy feltörje a terminált, ahol vásárolni lehet.
Hogyan lehet a DLC végén leállítani a ballisztikus rakéták indítását, ha ED-E nincs velem? Korábban már kihoztam onnan. és most erősebb karakterrel mentem vissza (45-össel sem volt könnyű végig menni...) De visszamenni csak egyedül enged... hiba tudok még a főküldi előtt vissza menni a pusztaságba, így semmi értelme... Van erre megoldás? Nem gyalulnék le atommal senkit, ha egy mód van rá... :)
Köszi a válaszokat! :) Utoljára szerkesztette: Papa01, 2019.08.06. 01:42:36
Úgy néz ki hogy a legnehezebb fokozat felel meg annak ami más játéknál a normál szint. Nem tudom miért csinálták ennyire könnyűre, semmi értelme a fegyver skilleknek, hisz a harc az annyiból áll hogy általában mire én csinálnék valamit, már szinte meg is hal az ellenfél, a kísérőimnek köszönhetően. ( egy kisérő, + kutya).
Egyedül eddig a légiósokkal volt problémám, ők meg túl erősek voltak a játék elején.
egyedül a hoi2 ami letudott kötni a sorozatból, de az úgy hogy széjjeljátszottam... ez a mod nagyon felkeltette az érdeklődésemet lehet be kellene próbálkozni a negyedik részel.
Az alvást, kiszáradást, és mást is bekapcsol, de annyira kevés a hatásuk, hogy nem számít. Én arra számítottam, hogy vadászni kell majd a vízért és kajáért egyes helyeken, hogy ne halj meg. Ehhez képest kb. whatever kategória volt. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.29. 16:10:33
Sehol nem is igértek ilyet. Úgy tudom, a HC mód bármilyen nehézséggel együtt kapcsolható, az nem befolyásolja, csak annyit pluszt ad, hogy jobban számit a súly és a különféle side effecktek/hatások.
Van egy harmadik út is a skill pontok (közel) maximalizálásához: INT 9-el indulni, majd a 2. szinten az INT-növelést választani, ekkor az történik, mintha Vegasba futott volna a karakter és a 3. szint megkezdése előtt, még a 2.-kal bezárólag, INT beültetést kért volna - igaz, így egy perk-kel kevesebb lesz a még felhasználható a többi változathoz képest: 1 skill pont elveszik a szintlépésekkel megszerezhető maximálisból (2x 14,5 -> 29 pont a 30 helyett (10 INT-tel indulva)). Később már kevésbé éri meg az INT-et növelni, mert ez a hatás nem visszamenőleges!
Mindig elfelejtettem magamhoz venni. Nem hiányzott. Van nélküle is elég lootolható dolog.
Más.
A HC mód semmiféle módon nem nehezítette a játékot. Soha nem igényelt kb. 10 fontnál több helyet az, hogy 200 fölé érve ne egyek és igyak egyből. RAD soha nem volt 200 felett. Alvás is talán 3-szor, ha volt 200 felett. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.25. 13:52:49
Lehet, de sok értelme nincs cipelni, a kiásható "kincsek" kacatok. A kezdőfaluban az egyik kútnál rögtön találsz egy ásót, illetve később is lesz, a helyeket nem tudom, mert kezdetben vittem magammal az első talált ásót, később rájöttem, hogy nincs értelme cipelni utána "meg sem láttam" az ásókat...
A játékban azért volt egy szemet szúró kis hiba is. A Securitronok az MK II-vel kapták meg a rakétákat. Apró hiba, hogy külső helyszínen robot ellenfelek már az aktiválás előtt is rendelkeztek ilyennel. Érdekes, hogy erre nem figyeltek a készítők.
De az ellenfelek szintjén és / vagy nehézségét nem húzza fel? Mert ok, hogy a DLC-nél ír min. ajánlott szintet, de a realitás kb. felettük +10-zel.
Minden telepített DLC 5 szintel noveli meg az elérhető maxot, nem nehézséget növel. Alapból max 30 szint, a +4 DLC-vel 4x5+30=50 lvl
Na, ezt nem értettem meg. Összességében a nehézséget leszámítva ez a legjobb DLC, mert a főszálhoz erősen kötődik. Legalábbis nekem ez jött le belőle.
104 óra volt a 4 DLC-vel a gamma. Kb. ennyit saccoltam előre. Amit vártam, azt megkaptam a játéktól. Megérte. A kérdés az maradt, hogy az FO3 előtt mit csináljak az első két résszel. Az FO1-gyel felsültem, nem tetszett...
Bár a Wasteland 2 után egy időre most elég a poszt-apokaliptikus környezet, jöhet a Dragon Age Origins. Meg aztán talán idén jön a Wasteland 3, a Cherobylite és a zombis játék is még jó lehet.
a történet kb annyi hogy a múltban egyszer szállítottál egy csomagot navarroból(f2) az nrc megbízásából, később kiderül hogy ez a csomag egy aktivációs kód volt beépítve ED-E másolatába, a kézbesítés közben keresztülmentél hopevillen is és valahogyan az ott lakók aktiválták a robot programját ami egyben a nuki rakétáknak a kódjait is elkezdte sugározni... ezután a rakéták sorban felrobbantak és ezért néz ki az egész város úgy ahogy.
vagy valahogy így volt, már nem emlékszem a részletekre, de arra igen hogy ulysses minkethibáztat a város pusztulásáért és az ott lakók haláláért is.
Na, nem bírtam magammal és a LS-t is letoltam. Ha jól értem, akkor minden DLC +5 LVL-t ad a nehézséghez? Mert az, ami itt volt, az durva. AR snipe ás gauss rifle nélkül, hogy ezt hogyan lehet megcsinálni... A plazma gránátokat is hajigáltam szépen.
A történetét nem biztos, hogy jól értettem. A történet bevezetője a sok pofázás közben nekem valahogy nem volt érthető.
Szóval van a másik futár, aki ismert (?) engem. Lényegében fenyegetőzött mégis találkozásra bírt aztán a döntésedtől függően jön a vég? Tőmondatokban ennyi?
A végén a kis szaros robotot annyira sajnáltam, hogy hagytam volna veszni a NCR és légiót is... De mivel ő vállalkozott a feladatraj, akkor bólintottam.
Igen. Gondolom úgy kellett megírni aki nem veszi meg ne érezze hiányát. Így csak lazán kapcsolódhat. De azt tökéletesen megcsinálták a Lonesome road meg ütött így is. :) Dead Money nekem is Kisnek is benne van a legjobb 3-ban :)
Most is imádtam az FO NV-t. A Witcher III után az egyik legjobb játék, amit valaha láttam. Csak a DLC-k játékmeneti lába nagyon gyenge a történethez képest.
Van egy puzzles rész, ha jól emlékszem ahol az elektromos rendszert kellett helyreállítani. Imádtam :) Uk muk fuk, 10 éve imádtad volna :) Ma már szar az egész. :) Nem szereted ha nem simán mennek a dolgok ha valamit másnap is elő kell venni mert aznap csak bukás volt. :) Nem felejtettem el milyen volt, mennyit átkozodtam. De nagyon értékeltem mikor túl voltam rajta mert összességében. A dead money nagyon ott volt sztori szinten. Talán az old world blues. Szerintem nem illett bele viszont sokan szerették mert mókás volt. Ezek az emberek mondom, baromi rövid idő alatt kiadták ezeket. Nem 5 év 2 alig volt a fejlesztés :) Dlc-kel együtt.
Kidumálható lett volna a csata a végén Ceaser embereinek legyakásakor, csak én nem akartam, hogy így ússzák meg. Aláaknáztam plazmával mindent és 4 db plazmagránát elhajításával véget is érte minden. Bumm.
A végén a fenyegetőzős tábornokot azért lehajítottam a tetőről.
A mini nuke-ot végül soha nem használtam, de videót megnéztem azért milyen. Szóval ennyit tud. Ok. :)
Összességében tetszett a játék, de a DLC-k egyikét sem ajánlanám, nagyon keveset tesznek hozzá a történethez cserébe túl sokszor roppantul idegesítőek. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.13. 14:08:18
Na, hát a Dead Money is letudva. A története miatt az mondanám so-so, de játéktechnikailag annyira szar, hogy kb. arany málna díjat érdemelne az egész a játék többi részéhez képest. Ennyire idegesítő, szart keveset láttam. Reload az egész, mert előre nem lehet látni, hogy mi lesz a safe spot, hol lesz holoizé stb. Arra is csak halvány utalást tesz, hogy mi szétlőhető és mi nem. Szétütni nem engedi, de szétlőni igen egyes csipogókat és rádiókat.
A harcok taktikázási lehetősége 0 volt. Ide 20 szintűként érkezve esélyed nem lenne.
A hely nyomasztó jellege és elhagyatottsága átjön, de a terminálok rendszer is olyan foshuzatos raklapszar, hogy az ember sírva fakad. Ugyanazon terminál egyes opciók választása után máshogy viselkedik. Frankó. Csak erre kb. a "próbáljunki mindent" alapon lehet rájönni... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.13. 12:54:03
Én minden mellékküldit igyekeztem megcsinálni, így a lvl50-et kiegek nélkül Vegasba érve elértem. Utánna flusztráló volt, hogy hiába csinálok bármit, se XP se feat/skill jutalmak nincseenek.
A red glare-t az OWB-ban használtam, kiváló a gyengus robotok és agyasok ellen.
Az erősebb ellenfelek ellen nem annyira hatásos, mondjuk nekem egyáltalán nem voltak robbantós perkjeim.
Meglett a 100 pötty a lőfegyvereknél, így már 32-őt ír ki a That Gun sebzéséhez (meg a Lucky-hoz is) - gondolom a 30 + 5% dmg a bloody mess-ből, fölfelé kerekítve - , alaplőszerrel. Ezzel meg már 2 lövés volt egy nagy casador, lopakodásból: a szárny kapott egy kritikust és helyből maradt 5 csík életereje, aztán a lába is eltört (félig takarásban volt, ezeken volt a legtöbb a találati esély). Igaz, hogy ez még ritka, de most már belefér egy-egy nagy az ötös tárba, a kicsi 1-3 lövés, mikor, hogy adja...
...és még se cowboy, se grunt perk (+25% dmg-k), se speciális lőszer, vagy esetleges center of mass (vats-ban +15% dmg a torzóra). Ha meg 50 szint a plafon, akkor már a vats-ban a pontosságot növelő perk-keken is elgondolkodok.
A gyakással még nem is lenne bajom, de úgy, hogy elveszi minden eszközömet hozzá és, ha nem gyúrtál pont bizonyos képességekre és így szívás az egész, akkor valahol nem érdekel. Az eddig betett karakterek sem érdekesek valahogy a Dead Moneyban, talán csak a csaj. A skizofrén mutáns inkább idegesítő, mint sem érdekes.
A sebzés értékük papiron tényleg nagy, de amit azzal meg tudsz ölni, azt sima golyós fegyverrel is, és a könnyebb/olcsóbb VATS-ban/gyorsabb/pontosabb. Ha azt mondom, hogy Fat Man-t a három részben tizszer használtam, akkor már nagyon nagyot mondtam. Mivel a Red Glare is egy fos, sztem a Divide-nak már neki sem vágj, ha a Casino nem jött be. Az tényleg csak a gyakásról szól, ráadásul csomó helyen sugárzás, lopakodni is baromi nehéz, mert sokszor még a 100-as Stealth mellett is simán észrevesznek. Ha a végén a rakétákat se akarod kilőni, akkor meg végképp felesleges vesződség.
Fejtörő...? Ott vagyok, hogy három helyre kéri kivinni az embereket a holofőni. Semmiféle rejtély nincs, csak ellenfelekkel teliszórt pálya. A nagydarab mutánssal mentem, aki korábban is kísért és alig volt már HP-ja. Ezért egyedül kellett legyaknom mindenkit.
mint már mondtam gyűjtögetni kell, benézni szék,ágy, stb alá és nem ott hagyni az érméket, rendőr pisztolyt, pre war kaját, stb, a hologrammos szökőkút körül sok szemétárló van... használd az egyiket ládaként, oda lerakhatod ami épp nem kell, boltokban, asztalon, stb helyeken lehet recepteket találni holodisc formájában, ezeket beváltva az automatagépeknél feltudsz oldani stimpackot, drogokat, és egyéb jó cuccokat.
a szellemembereknek meg szét kell lőni a karjukat lábukat fejüket és többé nem fognak felkelni.
most így visszagondolva az emberek valószínűleg nem csak azért utálják ezt a dlc-t mert nehéz és játékstílust kell váltaniuk, a másik ok hogy ez a dlc részben olyan mint egy karakter tesztelő rész a játékban, ha a skillek és a perkek a helyükön vannak akkor jól el lehet boldogulni... csak sajnos a többség minden szirszar perket felvesz csak azt nem ami kellene igazán így sokan el is véreznek már a kezdő villa résznél.
Így is felfoghatod :) imádtam a villanyos fejtörőt is. Bár ma lenne sok hasonló játék. Ami kicsit is megtornáztatna :) Tegnap megvettem a stellarist. Mert javasolták. Nem rossz de már látom a matekot benne. :) Az FNV nehéz volt. Nekem. Sokan vannak akiknek nem. Erre a fórumra is írtak páran. _Nagyon jó karakterek vannak benne, egy szomorú de szép történettel. :) hihetetlen mondom mindezt 1-2 év alatt hozták össze. Nézd meg ma mi készül ennyi idő alatt el. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.04.11. 23:59:55
Viszont jobban felkészülve érkeztél ezt látom, mennie kell. Nekem negyed ennyi felszerelésem nem volt.
A villanykapcsoló már megvan, de úgy, hogy valamiért az utolsó pár izé nem tanúsított ellenállást, nem ütöttek vissza. De ez a DLC eddig még az OWB-t is alulmúlja...
Gondolj arra másoknak is sikerült :) Nekem is :) Megértelek mert sok visszatöltés volt. Pont így mint te volt nap az anyátokat. Viszont agyaltam rajta. Nem igaz, hogy nem sikerül :) Lehet, hogy szerencsém volt a végén, össze vissza szaladva, keresve a jó utat :) Nem tudom, hány próbálkozás volt. Mert tény minden ami nálam volt kevés volt, sokan vannak és a dárdák, ha jól emlékszem, tényleg szar dolog. Futottam minden visszatöltésnél hátha kijutok :) És egyszer vége volt :) Kint voltam a kútnál(?). Vége volt :) Illetve hátra volt a végjáték :)
Nem hittem volna, de eljött a pillanat. Ez a casinos DLC egy rakás fos. LVL40-en tök reménytelen az egész olyan kevés erőforrás és nehéz ellenfelek vannak. Vagy mi a titka van, hogy leverjem ezeket a csuklyás szemeteket..? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.11. 23:28:21
Én egyik rakétavetőt sem használtam eddig pedig olyan sebzés értékeket látok, hogy aztán ehaj.
Hát nem tudom. A Shinkshebab érdekes módon benn volt a F3-ban a craftolható cuccok között, itt az alapjátékban nincs. A Red Glare meg... egyszer kipróbálás céljából azzal mentem a végső csatába, de olyan szinten szar volt, hogy gyorsan kukáztam is. Valójában a rakétás/gránátos fegyvereket egyik részben sem éreztem különösebben erősnek. Ahhoz képest meg elég nehezek, a célzás sem egyszerű velük... Nekem mondjuk az ott található Ranger PA jobban bejött. Bár érdekes, hogy az a ranger páncél sisak heavy, viszont azon kivül asszem egy sincs, tehát nem lehet javitani, ami azért elég cink. Plusz abból a szempontból az is teljesen monoton, hogy csak lövöldözni kell. Nekem hangulat alapján a Casino jött be leginkább. És arányaiban ott kell a legkevesebbet lövöldözni.
ne is nagyon számíts túl sok craftolásra... sok az olyan tárgy amit lehet használni valamire de mindig hiányozni fog egy utolsó összetevő.
itt mindent gyűjteni kell, fegyvert, lőszert, gyógyító cuccokat, és még a pre war kajákat is ha életben akarsz maradni, ja meg vadászni dean domingo titkos bőröndjeire amit szerte a városban elrejtett.
A bunkeres helyszín eddig érdekes. Ha nem lenne magasan a meele, akkor már az elején rekt lenne. Itt is igaz, hogy messze az ajánlott szint felett jöhet át az ember, bár még csak az elején vagyok. Egy rakás lomot fel lehet szedni, de craftolni eddig semmit sem lehetett. A zenegépes vásárlás érdekes koncepció.
A LoneSome Road a legjobb. Atomkatasztrófa sújtotta lebomlott épületek, roncstelepek, radioaktivitás, TNT-vel teli robbanó hordók... Kemény ellenfelek, bossok. Vannak jópofa fegyverek mint Blade of the West, Shinksebab, Red Glare (na ez hasznos nagyon ).
És a játék szerintem egyik leghasznosabb rucija az Ulissess Duster.
A Conanos haverom mondott dolgokat amellett mindig nevetett rajta. De ez ott volt. Szerencsések voltunk mert mi még láttuk a versenyt a valódit. Amikor a Kotor I. készítői a kotor II.-vel versenyeztek az első helyért. És a Beth a Morrowindel benevezett a versenybe. :) Mára lassan mind múlt idő lesz. Az Obsidian az utolsó. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.04.08. 21:20:20
Honest Heartot még időben csináltam nem mint Molni. Gyorsan felmértem mi a helyzet. Jó kis sztori volt. Oké mondjuk párszor én is visszatöltöttem a kezdő szitut. Aztán már rájöttem ez scriptelt. Élmény volt mind a maszkos mind a bibliás fickó persze ezen túl kell lépni ami Molninak nem megy. Saját érték itélete szerint mérni embereket akik messze szarabb sztorikat élnek át mint ő. Az Obsidian az ami volt régen ebben az időben a nagybetűs Mester. Jobb mint a CD Projekt. Ez lehet múlt idő lesz. Nézve az eseményeket. Várom mi sül ki az utolsó projektjükből.
Próbáld ki a dead moneyt is. Az obsidianos srácok csináltak egy pár teljesen különböző dlc-t meg alapjátékot nagyon rövid idő alatt. Negyed annyian mint a Beth létszám. A mestereknek nem kell, erősítés :) Dead money alatt az történt ami előtte régen, anyáztam reggel este mikor elindítottam mert az volt aminek lennie kellett egy nehéz kieg. Nem szappanopera.
Én szinte nem is használtam a VATS-ot sosem :) Mondjuk Sniper riflével nem is nagyon kellett.
A Bunkeres kiegnél elvesznek tőled minden fegyvert. A karavánosnál szinte semmit nem vihetsz át, 40Kg a limit. Az agyasnál már nem emlékszem, hogy vihetsz e valamit, de úgy rémlik az nincs korlátozva. A Lonesome Road-nál pedig kísérőt tuti nem vihetsz, majd ott kapod meg ED-EE-t. A történetszál része. Ez a kedvenc kiegészítőm.
Én a Lonesome Roadot, majd a Honest Hearts-ot toltam le, Most vagyok az agyasban, az nagyon nem tetszik. Nem hiába egy éve el sem indítottam már, Fallout 4-ezek egy ideje.
A bibi pont az, hogy akkor kezd el igazán sokat sebezni a fegyver, amikor már sáv nélküli testrészt lősz. Nekem ez jött le eddig.
hát igen a manual nincs a toppon, de annyira azért nem lőttél mellé mert a teljesen szétlőtt testrészek még így is hatással vannak az ellenfelekre, nem tudnak futni, szarul lőnek, stb...
Bakker a játék legvégén tudom meg, hogy szarul használtam a VATS-ot, mert a manual nem írja le rendesen. Én azt hittem, hogy ha már nincs csík az adott testrészen, akkor nem érdemes támadni. Oszt kiderül, hogy azt érdemes. Így mindjárt jobban hentelhető egy rakás ellen...
Mondjuk nem túl gyakran használtam.
Még két DLC van hátra. A térkép fel nem derített részeit nem fogom megcsinálni, nem hinném, hogy kapok pluszt. Felnyomtam a medic képességet 100%-ra, bespájzoltam super stimpacket, 100-as ez explosion és 2x20% bónusz. Egy rakás kézigránát és aknával megyek majd. Amint jön a horda halnak meg majd sorra. Meg viszem majd a mini nuke-ot és más soha nem használt fegyvert is.
Az lett. Bár én megkegyelmeztem volna neki, de magazin nélkül kicsi volt speech. Na, ezért mondtam azt, hogy a magazinos skilleknek kb. semmi értelme. Egyetlen cuccot sem gyártottam le vele...
Csak így befejezése a DLC-nek felemás lett, mert a törzs olyan lett, amilyen.
Lesz fast travel, csak később. El kell jutni a questek egy szintjéig utánna adja.
Én közben megérkezett, ahogy jöttem ki az északi táborból. Bár most a teás questet tolom és agyfasz a köbön, hogy nincs fast travel. Kicsit zavar ez az időhúzás.
Nem hinném, hogy olyan sokáig maradok itt, de köszi a tippet. :)
"Ha valami bug miatt meghalt akkor én agyfaszt fogok kapni..."
hahaha :D ebbe én is belefutottam de nem kell aggódni, miután beszéltél vele a barlangban utána fogja magát és szépen átsétál a szomszéd törzshöz(két külön békés törzs él zionban + az agresszívak), ha jól emlékszem valahol északon van a másik törzs, vinni fog quest oda is, aztán eladhatod neki a fölös cuccaidat + danielnek is aki nyomja a szent igét.
ha be akarsz rendezkedni valahova akkor az a barlang ahol találkoztál JG-vel az tökéletes lesz, van egy csomó tároló, lehet craftolni helyben lőszert meg egyéb nyavalyát, kint a "teraszon" meg van tábortűz, a tökéletes tábor amire mindenki vágyott az alap játékban.
Hát ez a játék egyre mókásabb. Ok, találkoztam JG-vel. Questet tolom, mennék vissza lootot eladni, sehol. Szőrén szálán eltűnt a barlangból. Oszt hogyan én miért...?
Antimaterial rifle oszt csá.
Halálkarmok ellen az AMR, robbanó lövedékkel távolról hatásos, ha gun specialista a karakter, és jó perkjei vannak. Energia fegyverrel macerásabb, mert a Gauss puska lehet jól sebez, de lassú, a távcsöves lézerpuska meg nem sebez elég nagyot távolból. Ügyeskedni kell, hogy csak egy bestia vegyen észre, ahol csoportokban állnak, meg kell gondolni, hogy megsebzed-e valamelyiket. Novacban lehet vásárolni egyedi újratöltődős pisztolyt (Hyper... Alpha), ami egy hasznos kézifegyver, bár nem a halálkarmok ellen... Géppisztoly szerűen gyors, és a visszatöltődési ideje is elfogadható, a sebzése a perlektől is függ, de a halálkarmok ellen elég necces használni. Energia fegyvernek számítanak a lángszórók is, de azt nem tudom azokat mennyire lehet hatékonyan használni, még a perkekkel együtt sem tűntek meggyőzőnek, nem is használtam (de lehet jobb, mint amilyennek látszódik)