És a kőfejtő még oké, mert ott van hová felmászni. De a főúton kicsit lejjebb, úgy emlékszem szintén vannak, velük már jóval nehezebb. Elsőre célszerű a lábukat ellőni, igy lassabbak lesznek, több idő lesz rájuk lövöldözni, de elfutni előlük igy sem lehet, mert még crippled leggel is gyorsabbak. Asszem náluk célszerű valamilyen nagy sebzéses, AP lőszeres golyós fegyvert használni. Aztán közelről meg valami nagy tűzgyorsaságú, de lehetőleg szintén magasabb sebzésű fegyvert előkapni. Esetleg gránátokkal/aknákkal is lehet próbálni. A DT miatt sokkal veszélyesebb ellenfelek, mint a F3-ban voltak.
A Q-35-tel kitakarítottam a kőfejtőt! Lassan, lépésről-lépésre, lehetőleg egyenként elkapva a szörnyeket. Ha beadta a kritikusokat, akkor akár fél tárból megvolt egy felnőtt, ha nem (kissé szór a fegyver, lassú a lövedéke is), akkor 2 tártól (24 lövés) feküdt meg a delikvens. A kicsik 1-2 lövésesek voltak.
1-1, időben felderített, magányos halálkarom még belefér, de kettő már nagyon majrés tud lenni -> nem ez az ideális fegyver ezen dögök ellen. A túléléshez a sziklatetőket, futószalagokat kellett sűrűn "használni", hogy ne tudjanak elérni a karmaikkal. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.04.07. 16:58:56
Újrakezdem az egész DLC-t, átmenés előtt mentettem.
Sokat nem kell vissza lépned, ha van automata mentés, a kanyonba lépés után kezdődik a scriptelt csata, ahol nyugodtan lövöldözhetsz, bár a karaván tagjai menthetetlenek... Érdemes ott körülnézni, találsz néhány hátizsákot, oda gyűjtögetheted a cuccokat, időnként vissza is térhetsz a bazárral... A barátságos indián a hídon túl kémlel egy szikla tetején, elvileg őt a harc hevében nem lőheted le, néhány medve van a közelben, nem azok szedték szét? (A survival mód átka, vagy bug)
Hát, igen. Attól még, hogy körülötted mindenki lövöldözik mindenkire, még nem biztos, hogy elő kell venned a fegyvered, mert ez nagy bajokat is okozhat a jövőben! ...és a futás is hasznos lehet: inkább így kikerülni az atrocitásból, semlegesen, minthogy valamelyik/minden fél ellenségnek véljen, mert fegyvert lát a kezedben.
ahogy kolléga mondja ez egy előre beállított kezdés, miután összeszedted a cuccokat a halott társaidtól meg a döglött ellenfelektől(kell majd a loot) csak menny át a hídon, a híd után újabb két ellenfél támad rád... elvileg ezeknek automatikusan meg kellene halniuk mert a jövőbeni társad nyírja ki őket afféle segítség képen, de ha elég gyors vagy akkor te is eltudod intézni őket.
ha nem mentél át a hídon és inkább levadásztál mindenkit távolból köztük ezt a follows chalk ürgét is akkor tényleg baj lehet. https://fallout.fandom.com/wiki/Follows-Chalk Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2019.04.07. 03:59:14
Igen még páran megcsíptük, a végét a Conanba. A magyar haver aki mindig nevetett mindenen. A görögök, a többiek. A finnek. Szép emlék. Mikor vége lett még volt pár epizód az SWTOR-ban. Tényleg jó volt. Rengetegen voltak a star wars rajongói, mielőtt csak rohanás lett. És a TESO. Azt gondolom az lett a vége :) Ma meg Antheim van :) Ne gondolkodj :) Utoljára szerkesztette: Although, 2019.04.06. 23:59:43
Az egy leprogramozott rész menj és folytasd :) Ki fog bontakozni. Mondom ez már neked is nehéz mert nem olyan mint a W3. Csináld és lesz majd lehetőség. :) Ez az egész FNV egy emlékmű a végéről. 2010-11 különös év volt a Witcher 2 még a butított verzió előtt. Meg az FNV. A skyrim volt a kakukktojás de övé lett a jövő :)
Nálam semmi nem bontakozott ki. Megérkeztem, rajtunk ütöttek és aztán bárkibe futottam bele azonnal megtámadott. Olvasom a wiki oldalát most ezen kapcsán (ezt) de kurvára nem értem. Az egyik törzs védene meg a másiktól és így mehetne tovább a szál. De ez nem történt meg. A rajtaütés után a hídon mindenki megtámadott.
Most akkor kezdjem újra a DLC-t....? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.06. 23:54:37
1. Választhatod Mr. House-t, neki igazából az NCR csak addig kell, amig teljesen hadrafogható nem lesz a robot park, utána őket is kidobja Vegasból és ő lesz az abszolút hatalom a régióban 2. NCR, értelemszerűen 3. Caesar, értelemszerűen 4. Mindenkinek beintesz és a végén saját magad veszed irányitás alá a robotokat, ezzel gyakorlatilag te lépsz Mr House helyébe
Igazából, mivel az egyik atom olyan helyre csapódik be, ami egyébként is zárt terület, és csak a rakéta után nyilik meg, azon kivül, hogy a Legio ellenséges lesz, nem változik semmi. Az NCR-nál már kicsit más a helyzet, ott ugye sokan meghalnak a támadásban, plusz ők is ellened fordulnak. De ez opcionális, ezek nélkül is ki lehet végezni bármelyik frakciót.
Rengeteg a választható perk, könnyű elveszni közöttük, de ezért is ajánlott ragaszkodni, a kiválasztott harci stílushoz, és azt lesni, hogy a szükséges perkekhez milyen kiegészítő képességek kellenek (pl lopakodás). Jobb valamit tudni, de azt nagyon, mint mindenből tanulni egy keveset, mert az egy idő után kevés lehet... de ahogy már említettem, elrontani sem lehet a karaktert, legfeljebb nehezebb átmenetileg lesz az útja
Viszont nagy felület a szárny, így néha/gyakran az adja a legjobb %-okat - egyéb vats perk nélkül.
Mint írtam, ez a karakter a kritikusok kiosztására van kihegyezve, így szórja is azokat két kézzel, úgy meg azért fogy rendesen a casador HP-ja a vats-ban. De a többi ellenfélnél is szakadnak le a végtagok, dobálják el a fegyverüket - még a fémpáncélos alakok is - , tehát a sebzés nem 1:1-ben (-DT) megy át, hanem annál sokkal jobb hatásfokkal, így meg amíg nincs nagy tömeg, vagy extrém nagy HP + DT, addig jobban muzsikálnak a kis sebzés és dps ellenére is a papírformánál. A cowboy (.357, .44 és .45-70 Gov') és/vagy grunt (5.56 és .45) perk-kel meg még kapnak +25% sebzést a lőfegyverek, tehát még tovább tolható ki a használatuk - nyilván nem a 40 DT-s ellenfelek ellen. A hand loader perk-kel készített .357 -3 DT-t és +25% dmg-t, míg a .44 -6 DT és +20% dmg-t is kap -> ez még tovább segíthet nekik a nem/könnyebben páncélozott ellenfelekkel szemben. A Lucky (.357) és a That Gun (5.56) amúgy is 2,5x-es kritikus szorzóval dolgozik, ami már a jobbak közé tartozik és hat rájuk a cowboy perk is. A vats önmagában +15% kritikus esélyt ad. Ha meg még sikeres lopakodásból sikerül rajtaütni az ellenfélen az további 2x szorzó a kritikus sebzésre... Ezek szerint vissza kell vonnom azon állításomat, hogy Primm-ben a "75-ös" széfben tárolt Lucky nem kijátszható! Csak vissza kell ballagni érte és félmarék perk-et felvenni hozzá... :)
A magas sebzés-ellenállású ellenfelek ellen meg nincs is igazán használható fegyver a játékban (nagyon hiányoznak a 7.62-es és .5"-os géppuskák): mindenképp dönteni kell rájuk a lőszert, nincs más út. Vagy speciális, csak ellenük használható fegyver van...
100-as skillre vonatkoznak a sebzések. Nekem van pár perkem és 100-as gun, de a .357-es magnum kb. a használhatatlan a kategória a végjáték előtt is jóval. Ennél sokkal nagyobb sebzésű fegyverekkel is pumpálni kell a lőszert rendesen az ellenbe.
Most lett meg a 10 luck-os, kritikusra kihegyezett karakteren a finesse (+5 kritikus esély), bloody mess (+5% dmg) mellé a better criticals (+50% kritikus sebzés) perk - ami hiányzik még az a cowboy/grunt (+25% dmg bizonyos fegyverekkel) és esetleg a Entomologist (+50 dmg rovarok ellen - a casador benne foglaltatik) - , ami Boone sapijával és az X-35-ös plazmafegyverrel (~30% energiafegyver-jártasság mellett) a kis casador 1-2 lövés, míg a nagy is megáll 4-6-ból és az esetek nagyobb részében zöld trutyiként végzik.
Az X-35-höz 75-ös zárnyitás és némi tudomány (50-60) skill szükséges - meg némi türelem és szerencse - , hogy a REPCONN HQ-n eljuss a 2. emeletre, majd onnan vissza az elsőre a fegyverért, amit már 25 energiafegyver jártassági pöttytől lehet használni és amikor kézbe vettem, már akkor >1,2k lőszert írt ki mellé, pedig ezt a fajtát nem is gyűjtöttem agresszíven (vásárlás és lopás útján).
De a Primm-ben, a "75-ös" trezorból előkerült Lucky (.357-es pisztoly), alaplőszerrel is csak 1-2 lövéssel kér ennél többet: ha a szárnyát kritikus találat éri, akkor már csak mászni tud a "légy" és így meg akár kettesével is lehet őket "fogadni" - mondjuk, Veronica egész jól jön ilyenkor, mint blokkoló közeg, aki megállítja, lelassítja őket. Ha megvolna a fent még hiányzóként leírt 1-1 perk, akkor a kisebb kaliberekkel is jól lehetne irtani a casador-okat, mert pl. az óriás-radskorpiók és -gekkók már így sem ellenfelek. Ha meg sikerül lesből rájuk menni, akkor szinte esélyük sincs, már, ha egyesével/párban közelednek...
A halálkarmokhoz/elit ellenségekhez tényleg nagyon kell a jó páncélátütés és a minél nagyobb alapsebzés kombinációja, de addig a szintig azért elég tud lenni a házi gyártású .357-es - .44-es lőszer is (hand loader perk-kel, 70-es javítástól) - meg mégiscsak olcsóbb a javításuk, fenntartásuk, mint high-tech' fegyvereké.
...
A "nagyoktól" kérdezném: Miért ír ki kettővel kevesebb sebzést a fegyvereimhez, mint ami a wiki táblázatában szerepel? Vagy, ami a táblázatban van az 100-as skill-el értendő és ha az meglesz, akkor onnantól fogja a papírformát hozni a sebzés értéke?
Bennyt visszafelé követed NV-ig. Döntesz, hogy mit akarsz vele és a chippel. Aztán választasz a fakciók közül egyet és jön a végjáték. Az összes többi az, hogy a frakciókkal mi történjen és persze ki álljon melléd. De a főszál döbbenetesen rövid így nézve.
Hát nem tudom milyen nehézségi szintet lőttek be, ami a végén a légió az művel, pofátlanság.
Elmegyek még DLC-zni, szintet lépni és plazma gránát hegyekkel és 20 demo satchel charge-dzsal jövök majd vissza, meg 10 doktor táskával.
Küld egy figyelmeztető üzenetet a játék, és egy mentést is csinál ott, ahol a végjáték indul, de az már annyira a vége, hogy addigra lényegében minden választáson túl vagy. Nagyon hezitálni sem érdemes azon, hogy mi legyen a vége, a döntéseid elvezetnek valahova. Kb az van, ha nem akarod mások utasitásait követni, azt csinálod, amit Yes man szeretne:-)
Alapvetően egy elzárt terület van a játékban, Cézár tábora, ha oda bejutottál, "szabad a pálya", a fő szálat a frakcióknak csinált küldetések nyújtják meg, különben igen rövid, csináld inkább a DLC-ket, ha azokhoz van kedved (mert valóban közel lehet a fő szál vége, legfeljebb a NCR ad még néhány plusz feladatot, amit valószínűleg úgysem csinálsz meg (ott bukik ki, hogy őket is csak a hatalomvágy mozgatja)
Mr. House kinyírható. Ez alapján viszont akkor az körvonalazódik nálam, hogy 4 féle fő befejezés lenne?
1. NCR full támogatása (Mr. House?) 2. Mr. House alá dolgozás, de az NCR-t ő csak hasznos hülyéknek tartja. Vagy az 1. és 2. u.a.? 3. Caesar mellé állás 4. Mr. House kinyírása, ez egyben NCR-ral történő szakítás és természetesen további is Caesar ellen dolgozást jelenti.
Mert ez alapján akkor nem Benny lelépésénél mentés az, ami vízválasztó, hanem ez, az újrajátszást, akkor ettől a ponttól lehet indítani? Mert Bennyvel való dumáláskor voltam vagy LVL14 most meg LVL35. Nagyon nem mindegy.
Meg ez alapján kezdem azt érezni, hogy a főszál vége közeleg, akkor a többi DLC-t kéne előtt letolni.
Igazából egy ideig hezitáltam, hogy Mr. House nem érdemel halált, de eltűrte a kannibalizmust, kvázi már nem is ember, magát istenszerű alaknak tartja. Nincs szüksége rá NV világának. C. egy vérengző állat, a belénél lógatnám le egy toronyból, nincs az az isten, hogy mellé álljak. Az NCR meg olyan teszetosza félkorrupt szervezet.
Benny-n még megesett volna a szívem - bár ez is érdekes, mert csak kétszer akart megölni... -, de csak azért nem konfrontálódtam volna C-vel. Arénában csaptam azért agyon.
Én nem vagyok rablógyilkos, de minden Yes man által megjelölt "törzset" eddig haverommá tettem, egy van még hátra. A légiósokat le akarom nyomi majd, Bennyt is és Casino 38 tulajt is. Én leszek a boss, ha van llyen vég. De ehhez nem akarok szétatomozni senkit, ha nem köll, mert Ceasar ártatlan rabszolgái is jobbat érdemelnek ennél.
Pontosan. És van egy ilyen Légiós is. A második karakterem egy rablógyilkos volt, aki úgy döntött, hogy magának tartja meg a chipet és a vele járó hatalmat. Ő mind a két helyre küldött atomot. (am ha jól emlékszem, amikor a Divide-ból visszaérsz, a távolban látszódik is, amint átsuhan az égen a két rakéta)
Valami ilyesmit láttam videón, de véletlenül csak és nem bírtam leállni. A játék elején le van zárva a térkép délnyugati sarka az NCR által. Asszem ekkor talán megnyílik.
atomot lehet dobni az NCR-ra és a Légióra is. Csakhogy a bombák nem a fő táborra fognak esni. Visszatérve Vegasba, kapsz két új területet, ahová a bombák becsapódnak. Az egyiken van az egyik legendary gránátvető, ha jól emlékszem. Illetve hát annyiban azért módosit, hogy akit atomcsapsz, az nyilván ezek után ellenséges lesz veled.
Gobi az egyedi mesterlövész puska, megnövelt kritikus esélyt ad... Csak a 100-as zárat kell kinyitni, és elvihető (A légiósok tábora fölötti magaslesnél van)
Igen, a tűzgyorsaság tiszta sor, hogy azzal az olcsó lőszerek is ellőhetőek. A 600 Magnum lőszert ellőttem egyetlen quest során és ezzel el is adtam a fegyvert. A bibi az, hogy a magas DT-jű ellenfelek ellen semmit sem érnek ezek a fegyverek.
Mi az a Gobi...?
(Lassan 80 órám van már a játékban.) Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.02. 16:39:56
A kis kaliberű lőszerek méretük miatt is keveset sebeznek, amit esetenként ellensúlyozhat a tüzgyorsaság (géppisztolyok). Vadászpuskát már a játék korai szakaszában lehet szerezni, van hozzá három mod (távcső, tár bővítő, kondíció növelő), az a játék későbbi periódusaiban is hatékony, de le szoktuk cserélni a Gobira (100-as zárat kell kinyitni) Az teljesen normális, hogy a kezdő fegyverek helyett idővel kellenek a jobbak, erősebbek, de nem csak a skill számít, a perkek még fontosabbak, sipernek nem biztos, hogy van értelme gránátot dobálni, ha egy, esetleg két lövésből nem szedi le az ellent az alaojátékban, ott valami nem jó (DLC más, ott vannak strapabíró kreálmányok) Gobi távolra, AMF rendkívüli esetekre (robbanó, gyújtó lövedékekkel is), közelre meg Riot, vagy géppisztoly, gépkarabély, esetleg erösebb egylövetű. Fegyvert lehet találni, de modokra sokat lehet költeni, három módosító lehet 10K fölötti összeg. Lövésszel azért is szerettem a Honest Hearts kiegészítővel kezdeni a "kirándulást", mert ott elérhetővé válik a 45-ös kaliber, és elég sok fegyvert dobálnak szét, ami már szinte fölösleges, ha egy már van... a pénz meg arra való, hogy elköltsd :-)
Jól értem, hogy a Lonesome road az lényegében a main quest kétféle (?) befejezését tudja lényegében negálni vagy minimum módosítani?
IRL fat man...
Igazából most jutottam el oda, hogy minden régi szar fegyvert eladok, mert a Hunter Rifle alatt értelmetlen bohóckodás. Semmi értelmes fegyvert nem látok pl. 357-es Magnum lőszerrel.
Most olyan lőszeres fegyverek jönnek, amiket eddig még nem használtam. A 40k+ zséből most el fog menni némi fegyverre. Meg elkezdtem a weapon repair kitek craftolását, ha már megy, mert így jó drágán eladható minden. Persze most üt vissza, hogy a wrench és egyéb szarokat nem tároltam el, és most minden ilyenre vadászok.
Valami Brush gun meg battle rifle az, ami kb. használható. NPC + EDE mellett is minden más fegyver egész egyszerűen nevetségesen keveset sebez 100-as gun mellett is.
Az Explovise skillt is fentebb tolom, mert annyi gránátot tároltam el, hogy azért azokkal oda lehet csapni már mindennek.
Az OWB a főszál után is folytatódik. Bakker, hát becsületből letolom. Viszont valahol érdekes, hogy a Cazadorok és más lények mennyivel erősebbek azonos XP kategóriában a többinél. Szólóban egy olyan repülő szar is halálos ellenség, amíg a plazma bárddal minden szirszar szétcsapható... LVL34, GUN 100 és ez van. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.01. 00:12:24
A szállást megkapja a főhős rögtön, miután beszélt Mr House-val, be is vackolódhat, de a kísérők csak később "költöznek" be. A beköltözés alatt a várakozást kell érteni, mert bejönnek ugyan a lakosztályba, de, ha elküldöd vissza megy a toborzás helyszínére, majd csak valamikor a Yesman-al történt beszélgetés után (Talán miután Cézártól vissza tér?) lesz az ő otthonuk is a lakosztály.
Az esetenként okozhat problémát, kellemetlen meglepetést, hogy a kísérők a használatra adott fegyvert el tudjak hagyni. Nálam pl Cass rendszeresen elvesztette a hunting shotgun-t... az, hogy fel is vesznek fegyvereket, nem gond :-)
Már nem emlékszem pontosan, hogy a robottal, vagy Mr House-al való beszélgetés után adja be a szállást. Sztem is az előbbi. Igazából azért kényelmes az, mert oda mindent/mindenkit össze lehet gyűjteni. Két nagyobb hátránya van, egyrészt főzni nem lehet, mert nincs se tűzhely, se lábas, másrészt nem lehet közvetlenül oda teleportálni, csak a városrész előtti kapuhoz. A fontosabb cuccokat ugyan oda gyűjtöttem össze én is, de futkorászás elkerülésére volt pár külső "bázisom" is. Azt viszont nem vettem észre, hogy a kaszinóban a társak bármit is lenyúltak volna. Olyan előfordulhat, ha jól emlékszem, hogy magaddal viszed őket, és csata közben felszednek valami fegyvert, de amikor nincsenek veled, akkor nem tapasztaltam ilyesmit. Olyan van, hogy a konyhába mennek és esznek, de az csak "effect", kaját nem tüntetnek el.
kérdés: kísérők szoktak inni meg enni a lucky 38 lakosztályban? soha nem hagytam őket a lakosztályban de úgy hallotam hogy szeretnek eltenni fegyvereket meg kaját.
Akkor kaptál üzenetet, amikor elküldted. Írta, hogy hová ment, illetve, hogy elvesztetted a buffját... nincs jelentősége, mert megtaláltad :-) A főszálon haladva eljön az az idő, amikor a kísérők is "beköltöznek" a kaszinó lakosztályba, ott egyszerűen lehet őket váltogatni, nem kell a térképen futkosni utánuk... ebben nem vagyok biztos, de talán a chip megszerzése után, a kaszinó előtt álló Yesman-nal lezajlott beszélgetés után van ez?
Annyira pörög a topic, hogy lehet újra eliundítom ha már fenn van. Már egy éve nem toltam. Csak most abban a hülye agyas kiegben vagyok, és addig nem jöhetek el onnan amíg be nem fejezem...
Magától mindig oda megy vissza. A DLC-kbe nem vihetsz magaddal társat, igy ha nem küldöd el őket indulás előtt, a játék automatikusan visszadobja őket a fellelési helyükre. Az OWB egyik érdekes aprósága volt egyébként, hogy már itt is meg lehetett találni Ulysses nyomát.
Visszavonom, PRIMM-ban van, csak erről a játék elfelejtett szólni... Nála van a Hunter rifle is. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.30. 10:07:25
Je, és ED-E-t nem muatja a térkép. Hová a francba tűnt miután visszajöttem a OWB helyszínről...? Kedves ez a játék néha...
Hát ez kurva jó. Valahogy szőrén szálán eltűnt a megmoddolt Hunter Rifle-m...
Na, megvolt az OWB. Mindenki túlélte. Már értem miért Mobius volt az egyik neve. Jó azért visszatérni az eredeti helyszínre. Szegényebben, de úgy kb. 5 szinttel magasabban tértem vissza. LVL31 vagyok most. A többi DLC előtt azért survivalra még rágyúrok meg pár skillre.
nekem egyedül a generátor(?) beindítása küldi okozott fejtörőt, egyszerűen nem tudtam rájönni hogyan kellene végigmenni azon a hosszú folyosón úgy hogy közben ne robbanjak fel a láthatatlan rádiók miatt... aztán eszembe jutott hogy a néma csaj kitudja hosszabbítani az időt mielőtt felrobbannánk, így végig tudtam menni.
nekem a top első helyen van a dead money a fallout dlc-k közül(a hangulat, story, és a túlélős guberálós játékstílus miatt), aztán jön a pitt fallout háromból, harmadikként még mindig nem tudom eldönteni melyik legyen... lonesome road és a Point Lookout küzd az utolsó helyért.
FO3-at erdemes, a hangulata es a sztori nagyon jo. Foleg a FO4-hez kepest, amelynek a vilaga szinten zsenialis, de a sztori es a karakterek klisehalmazbol osszerakott egybites vackok. FO4 akkor elvezheto, ha leszarod a sztorit, csak felfedezel es te magad vagy a sztori. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.03.29. 18:25:10
Nem tervezem az F4-gyel játszani. Finoman szólva nem pozitívak róla a vélemények. Előbb futnék neki az F3 és a két előzmény résznek, de szerintem hamarabb kijön annál a Wasteland 3.
Dead Money konkrétan mellbe vágott. Volt olyan fejtörő benne konkrétan rákerestem a youtubon. Szerk: Oké volt magamtól is ment mikor türelmetlenebb voltam rákerestem :) Egyik kedvenc dlc-m all time. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.29. 17:41:12
Majd ha elkezded az FNV után próbaképp az F4-et akkor értékeld :) Az ami a W3 meg a többi is grafikai tunning. Csak a W3nak van története karakterei. Az F4-nek is még ha nem is az a szint. Ez a motor meg a rendszer kiveszett ami az FNV-be van.
lehet craftolni dead moneyban is de sajnos nem túl sokszor, pedig a felszerelés nélküli játékmenet és a guberálós játékstílus kedvezne ennek... csak sajnos amiket össze tudsz szedni tárgyakat azok többnyire használhatatlanok. vagy mondjuk a recepthez való egyik összetevő majdnem teljesen hiányzik a dlc-ből így hiába gyűjtögeted a hasznos alkatrészeket a végén talán ha fél tucat alkalommal kellenek csak.
nagy ziccert hagytak ki sajnos mert a survival skill itt tényleg tudott volna "ragyogni".
dead money dlc-hez szerintem inkább ész kell... ami sokaknak sajnos nem jutott mikor annak idején kiadták a dlc-t, kapja is a szartengert nyakába a dlc mind a mai napig(NV steam community kb teli van ezzel jelenleg is), szerintem tök mindegy milyen karakterrel esik neki az ember, ami igazán számít az az hogy milyen gyorsan tud alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez a dlc-ben, itt nem fogja az ember képébe dobálni a játék a légiós assasin / ranger hitsquad osztagokat amik nem többek mint ingyen pénz meg loot források a játékosnak, itt nincsenek kereskedők hogy eladd a tizenvalahány medvecsapda meg kés lándzsa gyűjteményedet.
Ha nem forgácsolod szét a pontokat, néhány sillt gyorsan fel lehet tornázni, már 10. szint elérése előtt is. A probléma az, hogy perked nem sok lesz hozzá még... A DLC-k közül a "legélhetőbb" a Honest Hearts... talán nem a legjobb, legérdekesebb a történet, de ott a legdurvább lények a zöld gekkók, cazadorok, medvék. Igaz, hogy néhány NCP komolyabb fegyvereket is használ, de azok általában kopottak (AMR, Riot shotgun, stb), de egy alacsony szintű karakternek ott a legjobbak a túlélési esélyei, és az OWB-nál is durvább a másik két DLC,. Nem gond, hogy magasabb szintű karakternek is van némi kihívás, akkor probléma, ha valaki felkészületlenül huppan bele egy ismeretlen világba, és pl nem tud túljutni néhány kóborló deatchlaw-on (Lonesome Road), vagy nem tud lopakodni (Dead Money)
Na, asszem a legvégén vagyok már az OWB-nak, csak meghaltam a Mobius duma után. Majd lesz reload. Az óriás skorpiót nem értem. Jobbra fel számítógéppel mókoltam valamit, de elvileg hatástalan volt. Ehhez képest kb. 1 gránát 1-2 energy lövés és poénból 3 db AP Anti-Mateiral gun lövésel 3 eltérő pont után megfeküdt a skorpió. Semmi chemet nem szedtem le. Gyorsabban halt meg, mint egy mk3/mk3 roboskorpt, amik csapatostul járnak. Érti ezt a fene...
(30. szintű vagyok már)
Egy biztos, LVL15-ön érkezve ide ezt nem lehet megcsinálni, legalábbis elsőre nem. Se fegyvered se skilled hozzá. A több körös X8 lab feladattól már a falat kapartam a végén annyira unalmas és monoton volt.
Eliaja'h energia fegyverével és overharcgeolt lőszerrel 50-es energy weaponnal is hentelés lett az egész. Pedig a gun-om már 100-as. Kicsit jobb lett a párbeszéd része is a robotokkal, de kicsit elnyújtottnak érzem ezt a DLC-t.
Nem a DPS-t nézem. Soha. Hiába van sorozatlövő fegyvereknek magas, ha kicsi a sebzés, a DT miatt szart sem érnek páncélos lények ellen.
VATS-ban nem is használom az AXE-ot, felesleges, anélkül is szétcsapok vele bárkit. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.25. 18:00:46
A DPS-ből meg aztán végkép nem lehet megtudni semmit a fegyverről... A relevation sonic emitter a legalja a kategóriájában: van 31 + 50/20(*2) sebzése, míg a proton axe 50 + 50/20(*2) sebzést tol ki magából. Csakhogy a balta vats-ban a dupláját sebzi!
Annyiban igazad van, hogy "kicsit" túlbonyolított és magában a játékban van róla a legkevesebb leírás - a képernyő kevesebb, mint fele áll rendelkezésre a pip-boy-ban...
Robotra a vault 34-ben található pulse gun-nal, esetleg a robo-scorpion sonic emitter-rel (ha kritikus specialista vagy) kell menni - a pulse gránáton és aknán kívül.
NP A felélesztett tárgyak közül a toaster volt eddig a kedvencem. Viszont elfelejtettem a kereskedés lehetőségét. Hej, azért kilootlhattam volna több zsét is. Mindegy. Lassan talán vége ennek a DLC-nek. Annyira azért nem jött be, remélem a többi jobb lesz.
Ha nagyobb a robot DT-je mint a sebzésed, akkor 100%-ban elnyeli.
A DT lényege pont az, hogy akár 0 is lehet a sebzés. A robotok pedig elég jelentős DT-vel szoktak rendelkezni, ami azt jelenti, hogy hiába kap az EMP bónusz sebzést, az Emitternek valszeg még igy is olyan szar marad, hogy nem megy át a DT-n. Utoljára szerkesztette: Darun, 2019.03.24. 22:19:13
Pontosan ugyanaz a dmg leírás van a proton axe és a sonic emitternél, szóval köszönöm a kioktatást... Szóval ezek után magyarázd már meg, hogy miért sebez az egyik és miért nem a másik...
Olvasd el a fegyver leírást. Mire hatástalan. Ez a játék 2010 környéke nem 2020. Akkor nekem nem volt bonyolult. Ma miközben nem lesz szükség gondolkodni. A morrowind, pár hónapja elindítottam. Elmenekülni nem tudtam a Brotherhood gyilkosok elől, mikor jöttek. Pedig régen ment. Ki is léptem, a játékkal van baj vagy velem? Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.24. 19:40:56
Nem értem ezt a játékot. A sonic emitter mi a rákért nem sebzi a robotot? Az egész DLC ellentétes azzal, amit írtok. Mivel más energiafegyver nincs és nem hoztam magammal semmiféle lőszerbőség nincs itt. Kezdek kifogyni úgy, hogy amit lehet a plazma axe-szal csaptam le.
WTF?
Bár talán kicsit spolieres volt a videó azért egy dolog durva. Ha jól látom, akkor senkit nem véd plot armor. Mindenki megölhető, eszerint alakul a történet. Teljes szabadság.
Kb. ilyen vadállat karakterre gondoltam, aki gonoszként átveheti az uralmat NV felett. Mindenkit eltipor, aki útjába áll, csak lesből.