OWB 15. szint ajánlása muris. 25. szinten is nem figyeltem oda és picit megfingattak. Meg a sniper fegyver nélkül nagyon szívás lett volna. A lobotomize embrek egy részét lopakodva egy max. két lövéssel szedtem le. 80-as a gun skill.
A kutyák ellen a sonic gun hatásos volt, de a sok karú gömböc robot ellen nem nagyon. Ott teli kellett lőni őket.
A skorpiók ellenben kb. nem zavartak. A felvett ott található közelharc fegyverrel csak lóbálom magam előtt hátrálva és meg sem tudnak ütni. 0 lőszer felhasználással nyírtam ki az árokban lakó összes skorpiót... A többi lény meg vitte a lőszert rendesen, konkrétan erős mínuszban vagyok a gun kategóriában.
Uriel arkangyal nem volt a Mojave Express futára :-) Ulysses.
Minden DLC egy külön kis világ, elég szembetűnően különböznek az alapjátéktól, és egymástól, és játékos függő, hogy kinek, melyik tetszik jobban, vagy kevésbé, sőt az meg karakter függő, hogy hol talál magának hasznosabb cuccokat. A Honest Hearts a gun, survival, közelharci képességekre épül, az Olc World Blues a tudomány, orvoslás, a Lonesome Road robbanószerek, nehéz fegyverek használóinak lehet érdekesebb... Mindehhez még hozzá jön, hogy általában egy karaktert a fejlődés reménye visz előre, tehát, ha már elérte az 50. szintet, nincs hova fejlődni, onnantól a legtöbb játékos számára unalmas a további kalandozás (de ott van az új karakter indítás lehetősége). Ezt a DLC-k megjelenésével egyszerűen megoldották, mert minden DLC +5 szintlépést jelentett, de így komplexen az 50-es szintet el lehet érni úgy is, hogy csak az alapjátékban kóborol a karakter....
Primm mellett ahol a roncsok vannak, a térképen bal-alul az a Lonesome Road. Az visz el Uriel-hez az előző Courierhez. az jó kieg nagyon. Brutál :)
Aztán van a Honest Hearts, az egy barlangban van, egy karavánnal jutsz át, ki kell pakolnod magad. Ilyen westernes indiános benszülöttes. Szép, de nem jött át annyira.
Van a műholdas dél fele a légió által kiirtott falutól, ha minden igaz az az old World Blues, ott vannak az agyas lények. Lényegét sem értem :)
Van a Dead Money, Sierra Madre-be visz. Ködös füstös középkori városka, épphogy belekezdtem, nem ismerem. Ez egy csatornalejáróból indul valami BOS bunker maradványából.
Ezen kívül van a couriers stash és a Gun Runners Arsenal, ami itemeket tesz a játékba.
Kb ennyi :)
Hú, hirtelen nem tudom, hogy melyik neve melyil. Ez a műholdas. Van egy bunkeres meg van egy a hegyszorosnál buszroncsnál. Asszem az a Lonesome road.
Én a Lonesome Road-al Kezdtem kiegek terén. Mire végeztem vele meglett az 50... Utánna átmentem a Honest Hearts-ra, az annyira nem fogott meg, pedig szép. Ott az elején scriptelt a csata, ne is próbálkozz menteni senkit :) Nekem fél napom ment rá, mire rájöttem.
50 felett már annyira nem élveztem, mert nem volt hova fejlödni, maradt a sztori. Az Old World Blues-től agyfrászt kaptam. Agyas volt aki kitalálta, hogy agyakkal társalogjak és agyátültetett lényekkel küzdjek :)
A harmadik kiegbe bele sem kezdtem...
15-dik szintet ír a progi. Én asszem 24. vagyok. Szóval...
Azért totál fölösleges vissza tölteni, mert nem vittél át a dlc-re egy egész arzenált... dobálnak ott nem keveset. A Sonic emitter sebzésbónuszt ad a robotok ellen, de többnyire azt a fegyver típust érdemes használni, amit "otthon" is használsz, plusz az emitter... A dlck annyiból nehezebbek, hogy feltételezik, oda már izmos karakterekkel mennek át, érzékelhetően erősebbek az ellenfelek, de nem kellene, hogy gondot okozzanak, normál energia fegyverekkel nem leszel erősebb
még alacsony energia fegyver skillel is mehetsz a lobotomite meg növény ellenfelek ellen, ezeknek nincsen semmi védelmük.
night stalker meg cazador ellen lehet használni a 357 meg 44-es lőszert, attól függ hogy épp melyik fegyvert fogod majd használni(fido, k9000), 75 gun skillel már elég jól lehet dlc ellenfeleket is aprítani.
roboskorpiók, mister gutsy, és a securitron robotok viszont már tudnak problémát okozni, ide már valami nehéz vas kell mert igen csak jó védelmük van, érdemes gyűjtögetni az emp gránátokat és keresni az Sonic emitterhez a különböző módosításokat, alacsony energia fegyver skill ide vagy oda de muszáj lesz mindkettőt használnod.
Lényegtelen, nincs elegendő skill point az energy weaponhoz. A gun is még csak 75-ös. A speech 80, minden más lentebb van úgy, hogy ezeken kívül csak a science, repair, lockpik és medicine-re rakok vagy 10 szint óta.
Old World Blues dlc-ben annyi lőszer és fegyvert össze lehet gyűjteni hogy(sink bolt nélkül is) hogy soha az életben nem kell majd venned energia fegyverhez lőszert, és 357 meg 44-ből is egy raklappal lesz.
(ebben a dlc-ben nem kell spórolni semmivel.) Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2019.03.20. 14:33:50
Erősen hajaz a Gyaloggalopp háromfejű lényére a veszekedés, csak hosszútávon rohadtul idegesítő. Azért letudom, ahogy a többi DLC-set is, hogy tűnjenek már el a quest listából.
A Phebe Will vagy milyen questnél viszont vakarom a fejem. A kint ücsörgő Walter vagy ki kinyíratná a kesztyűsöknél ülő fickót. Nullan infó alapján nem dönthető el, hogy akkor ki a köcsög és ki nem. Legalábbis egyelőre...
Sok küldetése nincs, ami fontos, ha minden igaz, már megcsináltad (drog futárkodás) - előfordul, hogy egy deatchlaw oda téved, és lecsapja a munkásokat Az AMR érdekes fegyver, amit érdemes megvásárolni, mert nem gyakran dobálják el, az alapjátékban amikor esik, már szinte vége a játéknak, de a dlckben azért beszerezhető ingyen, csak minek addig várni, ha van rá pénz... Ami érdekessé teszi, hogy az alapból nagy sebzést még tovább lehet növelni a lövedékkel, van hozzá gyújtó, és robbanó lövedék, utóbbival így területre ható sebzés is bevihető. Viszonylag kevés ellen kell az AMR, deatchlawokon kívül..
Használd a Jury Rigging perket, sok pénzt hoz. Pl. veszel pár olcsó pisztolyt és a 12,7 mm-es pisztolyt javítasz vagy egy felesleges Sniper rifle javításhoz veszel Varmint rifle-t feljavítod és jó haszonnal eladod. (Az olcsóbb fegyvereket, vérteket emiatt esetleg eladás helyett érdemesebb félrerakni, ha nem sürgős a pénz.) Esetleg haszálhatod a Run The Lucky 38 modot amivel a kaszinót te fejleszted és a játékosok, vendégek által kötött pénzt te kapod. Persze a fejlesztéshez először kell befektetni.
Minden játékban túltolom ezt, hogy "hátha jó lesz a sok pénz valamire". Ez a Gothic III-as örökség, ahol az egyik quest részeként egy rakat pénzt kellett összfarmolni az orkoknak egy fő quest tárgyért, ha hentelés nélkül akarod letudni. Emiatt a fogamhoz verem a garast. Bár szerintem akkor megcsinálom, hogy eladok tényleg minden szirszar fegyvert, lőszert és craft tárgyat is, kivéve hogy akkor megpróbálom a hardened combat armort összehozni és akkor meveszem a puskát és leirtok minden erős lényt. UFF. :)
Mire gyűjtesz, ha mindenre sajnálod elkölteni? A dlckben külön-külön van néhány óra játék, vissza térni csak az ottani főküldetés lezárása után lehet. Ajánlanám, hogy kezdj a Honest Heart-al, az könnyebb is, no meg ott hozzád vágnak néhány tonna lőfegyvert, közözzük olyanokat amit a Vegas körül csak ritkán, vagy későn dobálnak.
Igen, tőle vettem meg a Hunter Rifle-hoz a nagyobb tárat. Mást nem. Meg itt látok Sniper szerű fegyvert akkora sebzéssel, hogy csak pislogok. A HR-nek most valami 41 tája, a mesterlövész fegyvernek meg 91, ha jól emlékszem. Csak nem akarom erre elszórni a 30k zsém nagy részét, amikor enélkül is megy.
A mai napra azt terveztem, hogy minden korábbi DLC-s quesetet megpróbálok letolni. Fogalmam sincs milyen hosszúak, csak zavaróak. Meg a Khan-nak a Mormon táboros részét és a tábort. Akkor már kb. mindennel (?) végzek a főszálból, ahol Benny után kéne menni. Most vagyok asszem LVL23, szóval tápolódhatok még egy kicsit. A gun-t 100-ra akarom nyomni.
Megnéztem a két modot, a practice makes perfect akkor lenne jó, ha nem a falloutról lenne szó. Ennek az egyik lényeges eleme, hogy én döntöm el, mit akarok fejleszteni és nem az, hogy mi jön szembe a játékban, ami miatt bizonyos dolgokat meg kell tennem és emiatt fejlődök abban a képességben. Az a TES-re jellemző… A vadászosnál egy pillanatra lefagytam, mikor ki kellett lőjek egy megvadult brahmint, mert nem akart békén hagyni és zsákmányoltam 128 liter tejet. Először nem értettem, honnan lett hirtelen több mint 300 egység a nálam lévő cucc súlya… Viszont felfőzve, és literenként 3 kupakért eladva egész jó bevétel már az elején is, miután lőttem magamnak pár lityi lángszóró üzemanyagot a megatoni házikó tűzhelyéhez, hogy használható legyen…
Fegyver modokat nem is dobálnak el, azokat csak megvásárolni tudod, többet lehet modokra elkölteni, mint fegyverekre, de ez sem kötelező, csupán lehetőség. A legtöbb mod a fegyverkereskedő robotnál van. A fegyvereknek van egy skill és egy erő követelménye. Tudod használni akkor is, ha "kevés", de az a sebzés, pontosság rovására megy úgy. Pl, ha gyenge vagy hozzá, célzáskor imbolyog, esetleg el sem találod a célt.
Igen, volt már ilyen párbeszédnél. Csak nem tudok erre építeni, hogy mindig ez lesz. Zártörés és terminálnál sima ügy, ott rákészülsz. Nincs értelme 80 fölé vinni se a repairt sem science-t, kivéve, ha perkhez kell.
A STR számít a célzásnál? Hogy mennyivel van a STR a követelmény felett? Ez csak a VATS-nl számít? + erőre van tabletta is asszem, ami +4-et ad. Ha kéne. Eddig nem kellett.
Fegyver MOD-ot sem találtam eddig, bár ne is nagyon kerestem. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.18. 14:54:07
Nem csak a párbeszédeknél hasznosak a magazinok. Zárnyitás, terminál feltörés, javítás, bomba hatástalanítás stb, stb... Párbeszédeknél is van olyan, hogy kiléphetsz, ha kell valami képesség, ami kevés, és újra kezded a beszélgetést, ha megvan... Lőszerek, fegyverjavító csomagok, mérgezést gyógyító szerek, auto stimpack ... kb ezeket craftoltam rendszeresen, de tény, hogy meg lehet élni csak a talált cuccokból. Jah, és a vadjuh steak, ami +2 erőt ad, úgy 6-os erővel sem gond az anti-materiel rifle célra tartása.
A satchel charga az hasznos csapdaállításnál, aláírom. De én más hasznos tárgyat eddig nemigen kraftoltam. Még a sima mentatra sem votl szükséges, nemhogy a tápolt változatra. Lőszerekkel szórakoztam eddig, de kb. ennyi. Meg állatok húsát főztem és csá.
Magazint már tudnék gyártani, de még nem tettem. Csak a magazinokkal is a baj az, hogy ha nem visszapörgethető a párbeszéd, akkor honnan tudod, hogy előtte olvass...? (Van ilyen párbeszéd?)
Craftolható néhány hasznos dolog, ami karaktertől függően lehet más. Pl rengeteg robbanószer recept van, de aki nem arra specializálódik, annak fölösleges. Azt nem rónám fel hibának, hogy craftolás nélkül sincs gond, de lehet segítség... Nagyon ritkán költöttem arra, hogy mások javítsák a cuccokat, de az sem igaz, hogy soha. A pénzt inkább a robotnál hagytam, fegyver modokat nem lehet találni, és esetenként egyszerűbb megvenni egy fegyvert, mint arra várni, hogy valahol esik egy, bár a légiós bérgyilkosokban lehet bízni. Ami nem a karakteredhez passzoló cucc, és nem adod a kísérőknek, az nagy valószínűséggel később sem kell. A pénznek az lenne a lényege, hogy olyanra költsd, ami szükséges, és nincs jobb módja a megszerzésének.
Ja. Azt már el is felejtettem. Tökmindegy, nem szükséges. Ha eladom a sok felesleges tárgyamat, akkor a Brotherhood páncéljavításra is simán telni fog. Most is telne, csak smucig vagyok.
Gibson scrap yard - Novac "fölött" nemsokkal. Tábortűz van Novac-ban a víztorony környékén is, nem csak ezen a "szeméttelepen" - végül is, nagyjából ua gyaloglás.
Rászánom az időt és eladogatom majd a nagy részét, csak sokat kell rohangálni vele, amire nincs kedvem és időm. Még mindig nem cuccoltam át mindent Niptonból, craftolós cuccaim még ott vannak. Inkább játszani akartam. Sajnos itt sincs kb. szinte semmi értelme és haszna a craftolásnak. Tökéletesen el lehet lenni nélküle.
A 'Jury Rigging' perk az armorok javításhoz is jó. Azonos kategórián belül lehet egymás felhasználásával javítani a vérteket is. A Brotherhood-os Power Armor javítható pl. sima Metal Armorral, a Stealth suit Mk II/Elite riot gear a jóval olcsóbb és gyakoribb NCR armorokkal, vagy Joshua Graham's armor/Ulysses' duster sima Merc vagy Raider armorokkal.
Próbálok jóban lenni az NCR-al, így a Mojave Outpost-on az őrnagy kupakért 100%-ra javít. A szeméttelepen a nő tud 75-80%-ig javítani pénzért és 3 naponta lehet tőle venni 1-2 teljes javítóládára elegendő hozzávalót is. Minél magasabb a javítás skill-ed, annál többet javít a láda is - szintén 25 %-onként vannak a "lépcsőfokok", mint pl. a zárnyitásnál. Minél inkább szeretnek egy helyen, annál kevesebbe fáj 1-1 művelet, ill. annál többet adnak a cuccaidért.
Nagyon megéri a hand loader perk is (70-es javítás), mert az ezzel készült .357-es és .44-es lőszereknek mind a sebzése, mind a páncélátütése javul; az 5.56-osok és 12 MG (AMG) sebzése és pontossága javul, miközben semmiféle negatív hatást nem kell elszenvedniük. Egyedül a .308-as, .45-70 Gov' és az 5 mm-es szed föl fegyverrongáló utóhatást a sebzés- és átütés-növekedés mellé - legfeljebb Raul-t kell ezeket használva (is) társként cipelni, ha korlátozottak a javítási lehetőségek.
Nem igazán kell halmozni az energia fegyvereket, ha nem azok használatára specializálódott a karaktered. Hagyományos lőfegyverből is lesz 3-4, amit mondjuk rendszeresen használsz... Az anti-materiel nem energia fegyver, de elég magasak a követelmények hozzá (100-as skill, 8 erő , vagy perkkel 6) Esetenként meg is lehet venni egy-egy fegyvert, ha nagyon kell.
Jártál már a boomereknél, nem tudom meddig jutottál a küldetéseikkel, de érdemes oda figyelni, miről beszéltek... A 34-es menedékben rengeteg lőfegyver van, közöttük az All-American, de ahhoz is kell a 100-as skill. A fegyverek kopottak, van ott több mesterlövész puska, stb. Fel kell készülni, radioaktív sugárzás van a vaultban, és a víz alatti lélegző készülék is jól jöhet A többször említett Honest Hearts dlc-ben meg főleg klasszikus lőfegyvereket, közelharci fegyvereket dobálnak. Mindezzel együtt, nem értem, miért nem craftolsz fegyverjavító csomagokat, egy fegyvert kell találnod, vagy megvenned, és tudod javítani donorok nélkül
Hunting Rifle és Repeaterrel toltam eddig. A pisztolyok régen el vannak felejtve már. Most a Trail carbine-ra álltam át, találtam belőle annyit, hogy jó állapotban használható. Energiafegyverekből találom sorra az újakat, de lövedékesből nem igazán.
Csak a javítás-perk felvétele után (90 pötty a javításokon) tudod igazán kihasználni a kisebb fegyvereket a nagyobbak javítására, addig nyugodtan eladhatod őket: - a beültetések, vagy a top-fegyverek jóval többet hoznak a konyhára, mint a raktárban porosodó, kihasználatlan cuccok; - a kisebb (energia)fegyverek helyett úgyis "normális" lőfegyvert (legfeljebb megtartod a kezdő, spéci 10 mm-es pisztolyt az aprólékokhoz), vagy pulse- gun-t/gránátot/aknát használsz inkább; - ha meglesz a perk, akkor is ráérsz gyűjteni, vagy "visszavásárolni" a kisebb fegyvereket. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.18. 00:10:18
Igazából hegyekben áll az eladatlan cucc. 5 laser rifle, energifegyver hegyek. Nem merem eladni őket, mert "hátha egyszer" kellenek. Úgy, hogy a energy weapon skill nincs 40 sem.
Biztos van több megoldás a deathclawoknál, de survival módban oda kísérőt nem szabad bevinni, ott szinte biztosan meghalnak.... Egyedül lopakodva viszont nem is reménytelen a helyzet, lövésznek fel kell jutni a szállítószalagon a magasba, oda a deathtllawok nem mennek fel (nem tudnak?)... Antimaterial rifle, és lehet vadászni...
Nem bug. Az, hogy a légió sumáksága kiderült, az még nem jelenti azt, hogy az NCR-nek megbocsájtja a múltat. Lehet úgy nézni, hogy fölösleges köröket kell futni, de néhány befolyásos klán tagot kell magad mellé állítani.
Viszont sok pötty kell a jó perk-ekhez, tehát előbb kell a pontokra gyúrni (magas INT + Educated perk), mert különben hiába várod a perk-eket: kifogysz a szintekből.
Dethclaw-ot már most is nyírtam ki próbaképpen kísérőkkel. A fegyverek karbantartása nem gond, mindig van hozzá anyag. Viszont az armor egészen más tészta. A Brotherhood armort pl. lövésem sincs, hogy hol lehetne javíttattni majd. A Mormon erődbe eddig véletlenül egyszer mentem be, de inkább ki is jöttem, hogy fogyjanak már a questek. Sajnos a belső helyszínekre nem lehet fast travelt nyomni. Nem tudom, hogy miért így kellett megcsinálni. Időrabló még sprintteléssel is.
Így van ott a pont. Kevés játék volt amit 3x 4x ez az egyik. Pedig nagy móka, kacagás, idegeskedés, konkrétan, volt anno. Állandó lag meg crash, várni valaki orvosolja. Mégse ez maradt meg hanem Dr. House, Cézár, Veronica, Cass, a döntések végtelen tárháza, a kicsi indiánok meg a drog, a vault a problémákkal, kit válasz, a végső nagy csata. És az érzés milyne jó lenne he még ennél is több minden lenne :) Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.17. 16:00:13
Elég sok karakterrel játszottam, volt közöttük közelharcos is, de tény, hogy a lövész -legyen az hagyományos, vagy energia fegyveres - közelebb áll hozzám, mint a pofozkodó... A lényeg mégis az, hogy már azért is érdemes lehet többször végig játszani, mert a különböző stílusokhoz megvannak a perkek, és azoktól lesz igazán erős, nem a 100-as képesség a lényeg. Természetes, hogy első játéknál sokszor szinte vakon bolyong a karakter, ha többször is nekiveselkedik a játékos a FNV-nak, rengeteg hasznos információja lesz a korábbi játékokból, pl nagyon sok fegyver helye fix.
Pedig a beültetések azok, amire érdemes költeni a néhány egyedi fegyveren kívül... A 26ezer nem olyan hatalmas összeg, tehát ne is herdáld ok nélkül, pl mással javíttatni nagyon nem éri meg. Fegyver karbantartás nem gond, ha tudsz fegyrejavító csomagot craftolni, a páncélok karbantartása macerásabb lehet, van egy hasznos perk, de 90-es repair képesség kell hozzá. Egy antimaterial rifle kell majd idővel, amikor már képes leszel deathclawokon, szupermutánsokon átgázolni...
Freesaidon érdemes meglátogatni az ottani kaszinót, a Királyt, és a mormon erődöt.. Igaz, hogy ott "szaladj oda - gyere vissza" stílusú küldetéseket adnak, de az is XP, és többnyire Freesaidon kell cikázni, és van mókás része is (szexrobot) A Ratslayer-hez is onnan irányít a kaszinónak tartozó nő, de meggyőzhető, hogy inkább fizessen... a fegyver már legfeljebb érdekes, de nem igazán hasznos (de plusz XP minden túra). A King néhány közeli futárkodás után rád bízza a robokutyáját, és tudomást szerzel egy érdekes, távoli helyről, ahová alkalom-adtán elviheted az ebet... Lehetséges kísérő, de vagy a robokutya, vagy ED-E.
Meg 26k pénzem van, de smucig vagyok, hogy bármire költsek, mert enélkül is tápos vagyok. Nem kell beültetés vagy max erősségű Brotherhood páncél.
Kicsit lehet, hogy terminátorosodom, a Gamorra quest szál vége is az lett, hogy hent az csá.
A 3.2.1-hez adták hozzá a kiválasztó menüt az indulásnál. A changelog szerint már van 3.2.3 patch is, de nem találom a letöltő oldalt, lehet, hogy még csak készül…
Jogos :) Már régen nem nyomta de lehet előveszem most. Tudom rengeteg patch van ami mindenfélét optimalizál köztük Sawyer modja aki ugye a készítők egyike. Meg lehet a japcsi patch is. Nem emlékszem bárhol is problémám lett volna, de túl régen volt.
Akkor cseréli le a fegyvert, ha az jobban sebez, mint a sajátja, ami a képességeitől is függ (nem használja, ha képzetlen) és van hozzá lőszere. Vannak hibák, pl Cass hiába beszél arról, milyen ügyesen bánik a dinamittal, ha adsz neki dinamitot, nem használja, képzetlen a robbanóanyagokhoz, hagyományos lőfegyverrel felszerelve van igazán elemében. energia fegyver Veronica, vagy Arcade Gannon kezébe való
Freesidra eddig semmi időm nem volt, nem csináltam semmit. Hát mit ne mondjak volt loot bár az eddig nem látott új fegyverek itt is javításra szorulnak.
Brotherhood tagként szép, szép az új páncél, csak 10k feletti összegbe fájna a javítás. Kicsivel gyengébb combat armorból meg van fullos és tartalék is...
A kísérő NPC-k fegyvere milyen alapon cserélődik le általam adott jobbra? Pl. mint kell adnom Cass-nek, hogy az alapból láthatatlan caravan shotgun helyett mást használjon? Én úgy láttam a karakterek saját alapfegyvere nincs az inv-jükben és örök lőszer van hozzá emiatt.
Meg a Fat man egyszer talán jól jön valamire. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.17. 01:00:21
Lopásért akkor büntetnek, ha szemtanú van. A karma vesztéssel még imádhat a frakció, sok értelmét nem találtam, ha valami kellett, nem igazán zavart a piros. A Grafok egyébként Freesaidhoz tartoztak, de a boltjukban lévő bazárt már régen össze lehetett volna csomagolni különösebb büntetés nélkül (stelath boy)
A bosszúálló isten eljátszása után - ment mint a karikacsapás csapdát állítva és némi droggal - a piros cuccok mind lootolhatóak? Kinél csökken akkor a repu?
Akkor ezért nem tudtam, nekem még a 3.2 van fenn. Ha esetleg az Skyrim-hoz hasonló skill fejlődést kipróbálnád, vagy egy 'Practice Makes Perfect' mod, csak a skillek beállítását kell megfelelően módosítani. Nekem nem sikerült, túl gyorsan fejlődtek a skillek, bár én a skillek fejlődését a skillek használathoz kötöttem, míg a karakter fejlődését XP-hez, de úgy is lehet hogy adott mennyiségű skill fejlődése esetén lépj szintet mint a Skyrimben. Ez persze néhány moddal okozhat problémát - pl. a 'Hunting Expansion' miatt sokkal több húst szereztem (ami reális mennyiség volt), így a Survival skill túl gyorsan fejlődőtt (alacsonyra kellett venni a fejlődésének a sebességét).
Nekem felajánlotta a választást induláskor, igaz a DC-t választottam, de megnézem, mi van, ha a másikat választom. Ilyen mod nincs fenn.
Alexzel #6608 Köszi, megnézem őket, bár nekem Springvale egyik házikójában már felajánlotta a tűzhelynél, hogy főzhetnék, csak még nincs elég survival képességem. Utoljára szerkesztette: SaGa, 2019.03.16. 19:28:33
Megőrülök veletek - egyiknek se tudok jót tenni! Az egyiknek az a baja, hogy nem megyek, pedig mehetnék, a másiknak az, hogy miér' mentem oda...
Mennék én szép sorjában is, csak mindig van egy-egy képesség %, amit még nem tud teljesíteni az adott helyszínen a karakter, ezért, ami ezután következne itt, az kimarad és mehetek másik kalandot keresni. Ahol túl erősek az ellenfelek, oda nem megyek be, azt nem erőltetem - annyira hülye nem vok! Viszont, utóbb ki szokott derülni, hogy az, ahol kalandoztam - végre kalandozni tudtam - , ott lett volna küldetés is, ami adott volna nem kevés plusz XP-t is, ha azt előtte felveszem - gyakran a térkép túlvégén, mer' itt má' csak így járja - és nekem ezen szisztémával van gondom -> nem egyenletes, nem folyamatos, nem átlátható. IIl. el-el szoktak rejteni egy-egy, ott és akkor leküzdhetetlen konzolt/széfet, amiben akkor és ott még értékes tárgyak vannak letéve, de mire megszerzed a hozzájutáshoz kellő képességeket és visszamész értük, addigra az ott lévő tárgyakat legfeljebb eladni tudod, mer' addigra már rég túlhaladtál azon a szinten -> tehát az egy teljesen fölösleges játékelem, mert nem lehet kijátszani időben.
Természetesen, ha a wikit bújva haladnék, akkor biztos kevesebb gondom volna, de úgy meg tényleg elveszne a maradék élményrésze is a játéknak.
Régen úgy szokták/illett megcsinálni, hogy ne menjen be oda a karakter, ahova még neki nem kellene - és ide gondosan ügyelve válogatták össze a közel azonos fajsúlyú nehézségeket - , mer' pl. szinthiányos, nem vette fel a területhez kapcsolódó küldetést, vagy tárgyakat, hogy oda őrt állítottak, aki eltanácsolta a delikvenst, kinyithatatlan kapu/zár volt a bejáratnál, stb. No, itt ilyesmik nemigen akadnak, így az ebből adódó galibák folyamatosak...
Amikor némi zavar támad FNV-ban, röviden: "Hősöd új területre érkezett!" Ugyan nincs kiírva a környéken sehol sem, de az ehhez tartozó küldetést majd 17 órai gyaloglás után, egy 10. és egy 15. szintre tervezett ellenfelek "védősávjával" körülvett helyen tudnád fölvenni... Az itt álló, amúgy az 5. szintre tervezett dungeon-t azért nem tudja teljesíteni a 7. szintű hősöd, mer' van benne egy 10. szintű zárnyitást igénylő elem, amit majd csak a 16. szinten tud felvenni a karaktered, mer' addig volna még 1-2 másik, égetőbben szükséges képesség, amit ki kéne előtte húzni rajta és csak ezek után maradna a zárnyitás fejlesztésére felhasználható pötty... - hátha így érthetőbb má' végre... El is báboznám neked, de azt ez a felület nem teszi lehetővé, hogy végre el tudd fogadni, hogy nem teljesen én vok a hülye, ebben a játékban!
Ezekkel együtt is pofás az összkép és tényleg köröket ver a mostanság megjelentekre, de attól még ezek a hibák jelen vannak benne!
TTW-hez ajánlom - ha nem nem raktad még fel - a módosított 'Oven cooking' modot, megkönnyíti az életedet. Ha saját magad is készítenél fegyvereket, akkor esetleg próbáld ki a 'Gunsmithing TTW' modot. Sajnos csak lőfegyverek vannak benne. Utoljára szerkesztette: Alexzel, 2019.03.16. 16:15:13
Az új 3.2-es TTW-nél nem választható a kezdés, mindig a 101-es Vault-ban kezdesz (ha csak nem használsz modot ennek átlépésére, de akkor szerintem felesleges a TTW). A korábbi 2.9.4-es TTW-nél még választható volt. A Ratslayer átrakása tényleg jó ötlet volt a mod készítőjétől, de szerintem lehetett volna kicsit nehezebben elérhető helyen, mert így pl. a sima Varmint Rifle-t semmiféleképpen nem használjuk. Utoljára szerkesztette: Alexzel, 2019.03.16. 16:07:47
Az egy meszarszek, de a mellekhelyisegbe vonulva tul lehet elni. No meg akna, akna, akna :) Erdemes a balhe elott a fomufti zsebebe csempeszni egy granatot, az is segit a szituacioban. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.03.16. 16:03:57
De ha nem megy vannak modok amik fps-t csináltak belőle. Keress egyet.
Az a baj te is megszoktad az egyszerűt a könnyűt a veled szintezett ellenfeleket, stb. stb. Ez egy folyamat ha előveszed a Morrowindet még rosszabb élményed lesz. :) Eltelt 7 év és egyre kevesebbet kell gondolkodni a játékokban. Az FNV akkor is mondtam most is az utolsók egyike volt mint a W2 is amit még nem nerfeltek. A skyrim idején még kijött egy kettő. Attól érdekes, hogy nem olyan mint a teljesen sztori vezérelt játékok, ott is ha térképes bejelölik vagy odamész és tudod ez még nem a szinted. Itt viszont minden egy térképen van. És ha nem figyelsz csak szaladgálsz mint ma már mindenki :) Akkor szar élmény lesz ez biztos. Molni nálad körültekintőbb volt. Figyelt arra mit írunk.
Elmondanám mivel ez szintfüggő játék lv5-10-ig nehéz megölni komoly ellenfelet. Játszadoztam vele anno például visszafutottam és kerítés mögött ugrálva nyírtam ki egy radskorpiót. Csak éppen minden elment rá. Amit összeszedtem. Ez a játék nem erről szól.
Csak a főnök a célpont, megoldható, csak ne legyen szemtanú... ha nem jól csinálod, magadra haragítod a NCR-t, ha ügyes vagy nincs negatív következménye. A Grafoknál nem kell diplomatikusnak lenni, kezdheted azzal, hogy a kint álló őrt lecsapod... a probléma bent van, ahol kb nyolcan vannak, lézer, és plazma puskákkal... no, de a loot se gyenge.
Annyit összemorogtok itt, hogy milyen szar az FNV (a tavalyi évem a FO4-re ment el, még nem jártam mindenhol, pedig ezernél több órám benne van, de sokat modoltam, sokszor kezdtem elölről, az építkezés volt a fő vonal, aztán ősz végére kissé ráuntam, most altatom), hogy rászántam egy napot és felraktam a Tale of Two Wastelands modot. Választható, hogy a FO3, vagy az FNV felől közelíted a dolgot, hol kezded. Kíváncsi vagyok, hogy sikerült összerakni. Annyi már látszik, hogy az A World of Pain modokkal, bár van TTW változatuk és patchek hozzá, nem akar elindulni. A start video után végtelen ciklusba kezd a zene és semmi tovább. Ha az AWoP modokat kihagyom, akkor megy szépen, most jöttem ki a 101-esből és most sikerült úgy, hogy nem kellett legyilkolni hozzá valamennyi őrt, aki rám vadászott, sőt az ovreseert se. Ez régen valamiért sose jött össze… A felrakása nem rövid, mert vagy két órán át pakolássza és kódolja át a hangfájlokat és javasolt a Mod Organizer 2 használata. Mindenképp meg kell nézni a telepítést magyarázó videót és betartani az abban ajánlottakat. Az egyik legfontosabb külön letöltendő mod az, ami a Ratslayer fellelési helyét átteszi a Capital Wasteland-re, Megaton közelébe, mert ha marad a helyén, mire eljutsz odáig, semmi hasznát nem veszed. Elvben a FNV modok használhatók, de szép hosszú azok listája, amik biztosan nem. Ezek között több olyan is van, ami egyébként az FNV-hez erősen ajánlott státuszban van, de így ki kell hagyni.