Azt azért vedd számításba, hogy te is "cselesen" játszol, "normál" játékmenet szerint, ha a küldetéseket csinálva haladsz helyszínről-helyszínre, gyűjtöd az információkat, és azt követve keresed, ki lőtt rád, 5-ös szinten a Ratslayer közelébe sem érsz, még véletlenül sem, küldetésben meg csak Vegasban kapod meg a helyszínt, bár nem a fegyver miatt... Olyan ez, mint, ha az lenne a kifogás, hogy a Solan fölött kószáló halálkarmok miatt nem tudsz eljutni Vegasba - nem kell arra menni. Igaz nagy általánosságban csak arra figyelmeztetnek hogy maradj az autópálya közelében (ami távolabb van, az már bizonytalan), de pl Novac előtt is van két olyan barlang, nem messze az autópályától, ahol az egyik nightstalker, a másik deathclaw fészek...
Az is törvényszerű, hogy sokáig nem lehet a karakter mindenben szakértő, vagy mester, de idővel sokat tanulhat. Azt kell eldönteni, hogy milyen sorrendben tanuljon, mi az, ami számára fontosabb... pl az hogy a harcokban erős legyen, vagy gyógytani tudjon, esetleg a craftolás. Mindez csak döntés kérdése, és pontosan ezért hasznosak az emlegetett magazinok, mert azok is segíthetnek. Sok küldetést el lehet odázni, amíg meglesz a megfelelő képessége a főhősnek hozzá, vagy egyszerűen figyelmen kívül hagyni, nem lehetetleníti el a játékot. A beszéd készség nagyon hasznos a kezdéstől végig, de pl. a medicine sokáig hanyagolható, még akkor is, amikor küldetésekhez kell - egyszerűen félre teszed a küldit, majd megcsinálod valamikor... Vannak pl javítást igénylő küldetések, vagy feladatok... megcsinálod, későbbre halasztod, vagy nem foglalkozol vele.... amikor harcolnod kell, akkor is ugyanez van, ha meghaladja a feladat a tudásodat, elfuthatsz, de ha a kifejezett célod, hogy jó legyél a harcban, akkor erre összpontosítva fejleszted a karaktered, és nem dobálod szét a pontokat, hogy mindenből tanuljon picit, de semmiből sem eleget :-)
Írom, még egyszer: nem lehet elrontani, félre fejleszteni egyetlen karakter sem, az ide-oda elosztogatott pontokkal sincs semmi gond, csak legfeljebb később éri el a kari azt a szintet, hogy képes átgázolni bármilyen ellenségen
Hát, 10 INT meg a 4. szinten a +2 pontot adóval is mélyen a béka s...e alatt vannak a pontok, mert vannak olyan küldetések, ahol mind kéne (NCR tábor, ahol a dokihoz is beosztanak, mer' annyira meg vannak szorulva és ott 65 medicine kell mindhárom sérült ellátásához) - és ez még Vegas alatt/előtt van... Lassan 20 leszek, de csak a guns van 75-ön, a beszéd 70-en, a többi (fontos) még a 60-at sem éri el, pedig egy-két könyvet már elolvastam (mindet a +1 pontot adó perk után). A 100-as zártörés kéne a Gobi-hoz (meg a 75-ös guns, de ez már megvan - és 70-es repair a 6. szintű perk-hez, amivel "működésre" lehet bírni), ami(k) most még csak 55(-ök) és szintenként 17-et kapok... A pénzcsinálás is ég és föld már 20-as és 50-es bartel szintnél is (az utóbbi sem ár pár párbeszédnél, vagy a program általi csekkolásnál) -> gondolkodok is rajta, hogy "csak" az XP-t és a lomot gyűjtöm a 30. szintig, majd ott egyben adok el és vásárolok, mert sok ezer kupak lehet a különbség, csak ebből is.
Ja, medicine... Ahogy nő a karaktered, úgy sokasodik a HP-ja és a 10. szint után kezd egyre nevetségesebbé válni a nem fejlesztett medicine-nel a stimpack-ok gyógyító hatása -> hihetetlenül mínuszba lehet forgatni a karaktert a "mellékes skill-ek" nem fejlesztésével. Stimpack-ot meg 70-es medicine-nél kezd el gyártani tudni (a szuperhez 90 kell)... De a radioaktív dolgokat is ez határozza meg: csak tessék-lássék, vagy valóban hatásosan "dolgoznak".
Sz'al, nagyon kihegyezték a játékot a skill-pontokra és csak nehéz és még nehezebb fokozat van belőle. Némiképp odafigyelhettek volna ennek a jobb kiegyensúlyozására is, de hát, ha nem kaptak rá elég időt, akkor örülnünk kell ennek is.
...
Megnéztem azt a patkánybarlangot a patkányvadász puskáért... Sokszori visszatöltéssel lett meg, pedig Cass is velem volt -> el nem tudom képzelni, hogy az 5. szint magasságában, amikor még ér is vmit az a fegyver, hogyan szerzi meg a játékos magának (gondolom aknákkal a "feljáróban"), mert nagyon óvatosan és szerencsésen kell ahhoz mozogni, hogy az a 15 óriáspatkány ne egyszerre ugorjon rá a karakterre.
Csak nem biztos, hogy lesz annyi magazin, amennyi kellene a 80+20 felálláshoz -> én inkább könyvet csinálnék belőlük. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.13. 15:47:40
10 perc? Egy nehéz kombinációra nem kell több 1-2 percnél, hisz a betűk a helyükön is vannak, a rész megoldásokból kiolvasható a további rosszak többsége, illetve ha nagyon rosszul kezdődött a kiolvasás (hosszú szavakból kevés a helyes) egyszerűen bezárom a terminált, és újra indítom.
Max szinten nagyon sok 100-as képessége lesz a karakternek, nem vesznek el azok a pontok sem, amit most úm szétszórtál, de a játék elején célszerű koncentrálni 3-4 képességre, amelyeket a leginkább használni szeretnél. Ez első játéknál sokszor vakon tapogatózás, aki mondjuk olyan szinten bele szeret a játékba, hogy több karakterrel is végig játssza, annak már szinte rutinná válik. Karaktert elrontani nem lehet, legfeljebb könnyebbé, vagy nehezebbé tenni az útját.
A magazin használatára érdemes rászokni, mert nagyon sok olyan képesség van, amit nem is biztos, hogy érdemes 100-ig felhúzni, 80+20 a magazinból = 100... azt kell kisakkozni, hogy esetleg nincs-e olyan perk, amihez kell a 80-nál magasabb skill. Gun-nál egyértelműen 100 a cél, hogy ne legyen büntetés a fegyverhasználatra, de 80-as skillel ki lehet nyitni egy 100-as zárat, vagy terminált feltörni, bombát hatástalanítani, szerelni, craftolni (stb) magazinok segítségével.
Egyrészt nem csak a [] jelek, hanem a () és <> párok is elvesznek nem megfelelő szavakat. Másrészt a második variáció is egyet levesz. És ezek akkor is működnek, ha nem közvetlenül egymás mellett vannak a megfelelő pozíciójú zárójelek, de egy sorban. De ezek csak kisegítő lehetőségek a lustáknak, meg azoknak, akik nem tudnak mastermindozni. Mert a terminálok feltörése egy tovább gondolt mastermind.
LVL 18 vagyok asszem. Van már 3 skillem is 65 táján. Magazint eddig még nem is használtam. Ha kéne akkor kevés még, máshoz meg pont elég még a skillem. A perkem ami dupláz az még nincs, de gondolkoztam rajta.
Speech 65, science 50 repair 50 most asszem. Gun 65 vagy 70. A többi annyi, amennyi, a játék elején néha hülyeségekre raktam, pl. explosives.
A sneak-et is elkezdtem fentebb tolni, de asszem hagyom. Van úgyis a cloak field vagy mi úgy 8 db. Ha kell lopakodni, akkor felveszem azt.
Ez mind tiszta sor. Csak van, hogy 1 perc alatt megvan a törés, de van, hogy 10 perc is. Pedig EASY... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.13. 14:34:14
A szabad játék ezt is jelenti, hogy bizonyos zárakat esetleg nem tudsz kinyitni... Az mondjuk nem tudom milyen módon fejleszted a karakteredet, 20-as szint környékén már a fontosnak ítélt képességek közül néhánynak illene 80-100 között lenni. Vannak ugye a képességnövelő magazinok, amelyek +10-et adnak egy képességhez, perkkel +20 (számomra 6-os szinten az kötelező perk, de lehet boldogulni nélküle is) 22-es szinten meg ugyancsak perkkel tanulható a magazin készítés (craftolható lesz). . Az elsődleges harci képességet azért érdemes maxolni, minél gyorsabban, hogy ne legyen semmi negatív módosító (pl az AMR, vagy a többi 100-as skíllt kívánó lőfegyverek használata esetén), a többi meg jkarakter függő, hogy az adott kari miben lesz szakértő... A zárnyitás- számítógép terminál sokszor össze is van kapcsolva, sok zárat ki lehet nyitni a számítógépet meghekkelve, de nem mindet.
Terminál feltörés: Van négy lehetőséged, a számok azt jelentik, mennyit találtál el, és azok a helyükön is vannak. Három lehetőséget elhasználhatsz a keresésre, ha nem sikerül, kezdj el keresgélni a "krisz-krasz" karakterek között. A zárójelekkel határolt területet választva elvesz egy hibás választ, vagy feloldja a korlátozást (ismét négy próbálkozás - így tehát hét lehetőségből kell megtalálni a helyes kódot) Végső esetben, ha nem boldogulsz, ellépsz a termináltól, és újra kezded a dekódolást, olyankor egy másik kódsort ad be. Sokat nem érdemes vacakolni, ha nem megy lépj ki, de az sokat segít, hogy a helyes betűk a helyükön is vannak, nem csupán a számuk stimmel a szóban.
Ja, de durva. A játék elején lezárt bunker szóval ezt rejti és Veronicával ezért könnyű. Mondjuk amúgy is lecseréltem volna Boon-t.
A REPCONN épülete viszont valami elképesztő. Nagyon magas skillek kellenek, de OMG mik vannak ott. Egyedi fegyverek úgy, hogy egy csomó mindent kis sem tudtam nyitni, rejtett ajtókhoz nincs még elég magas skillem stb. Viszont a harmadik szinten nem tudom elérni az istennek se, hogy ne támadjanak rám. Pedig már 3 keykarcd is megvan is a 2. szinten ismerősként köszönt rám a robot. A 3. szinten levő ember neve is ismert, de mégsem nyöghetem be a nevel és 7-es luck-om természeten nincs.
Viszont a terminál hekkeléstől nem vagyok oda. Nem értem az egész rendszerét, hogy ez mi, ha nem elnyújtott szerencsejáték. It van leírás.
Also, two or more opening brackets can be matched to a single closing bracket ("[ [ ]" on a line gives you two chances), but the opposite is not true ("[ ] ]" only gives you one chance).
Ez azt jelenti, hogy két dud removalra jó az első kombó, de a második esetben csak azért, mert fordítva van dupla zárójel nem? Mert ilyet eddig nem sikerült találnom, vagy soha nem volt olyan, hogy része lett volna már feloldott egy másiknak.
Az is igen nehézzé és lutrivá teszi az egészet, hogy nem tudni, hogy a feloldható könnyítés dud removal vagy replenish lesz. Így 0 taktikázási lehetőség van. Ha feloldasz mondjuk 3 dud-ot tippelsz hármat és lesz replenish, akkor fúdefasza. De, ha az első feloldás replenish, akkor kb. mission impossible az egész még easy termináloknál is sokszor.
Az sem világos, hogy van amikor 3 dud removal és 1 repl. is van és akkor elég könnyű. Van amikor meg van 1 db feloldás van és kész, ennyi, semmi más. Emiatt volt, hogy 20 percet szüttyögtem el egyetlen easy (!) terminálnál. Azért ez egy ponton túl már inkább idegesítő, mint szórakoztató. Aztán egy average terminálnál meg mákkal sikerült elsőre rábökni a jó jelszóra.
Ájszí. Közben rájöttem, hogy csak ki kell menni.
Huszon akárhányas skillel is megtarthattam a 22-es silencert,ami 65-ös gun és egyép perkekkel eléggé ütött.
Automatikusan vissza kapod, ha elhagyod a kaszinót. 50-es sneak fölött be tudsz csempészni kis méretű fegyvert(pl Benny pisztolya) a kaszinókba, ami esetenként jól jöhet.
Kicsit töprengtem, végül azt választottam, hogy legyaktam a testőröket. Kíváncsi vagyok, hogy így merre visz majd a történet. Kipróbáltam a turbo-t és mást is. Gyerekjáték volt egyedül is elbírni a 4 db testőrrel.
Hol tudom majd visszakapni az elvett fegyvereimet? Azt még nem találtam meg a casionban..
Ha a helios one-nál előbb adok energiát mindenkinek, minthogy a BoS-szal kapcsolatba lépnék, attól még értékelik ezt a húzásomat (nem a befejezésre gondolok itt), vagy ezzel az akcióval várni kéne a kapcsolatfelvétel utánig?
Gondolom, hiszen valakinek biztosan kell a chip, csak mit rohangáljak utána, ha most agyoncsaphatom főleg, hogy meg akart ölni a semmiért. Pusztuljon. Csak általánban ilyenkor másik történetszál az érdekes és tippre ebből jön a légiós és az a befejezés, hogy én leszek a főnök.
Aztán megnéztem, hogy hagyom elmenni és jött a 4 testőr. Aztán jött a vicces robot a játék eddigi legjobb karaktere. Sírva röhögtem azon, ahogy ő reagálta le a saját programozási hézagjait. Ennél a szálnál a kérdés az, hogy Benny hova menekül, mert hogy a városban nem marad. A bibi az, hogy a chip nála van... Lehet, hogy ez az érdekesebb szál, de rohangáljon utána a görcs.
A különböző frakciók, csoportok között egy sincs, amelyik "tiszta fehér". A légió egyértelműen gonosz, a NCR-ben vannak a jófiúk, meg a jó csajok... vagy mégsem, ha a hatalomról van szó, ők sem kíméletesek. Mr House természet ellenes jelenség, ő a jobb választás, vagy Yes man ajánlata? A kisebb frakciók, akik a hatalom megszerzéséhez nem kaptak lapokat, további variációkat vihetnek a történetbe azzal, hogy barátként, vagy ellenségként kezeled a csoportokat.
Minden lehetőség persze nem azt jelenti, hogy egy külön játékot érdemes rászánni, csupán azt, hogy előtérő részletekből áll össze a jövő, amit a főhős döntései is formáltak.
A légióval egészen biztosan nem tudnék azonosulni, képtelen lennék olyanok oldalára állni, akik vérengző vadállatok.
A yes man alatt gondolom azt értitek, hogy én leszek a főnök. A baj az, hogy nekem 4-re nincs időm. Mondjuk szándékosan húztam a 17-dik szintig azt, hogy bemenjek oda, hogy találkozzak a Bennyvel. Előtte csináltam mentést.
A vicces az, hogy rejtett fegyverekkel se lenne testőrei ellen sok esélyem, de a robotom ED-E velem jön és lerendez mindent...
Inkább a W2, a W3 az már inkább csak sztori mint körítés :) Bár nem mondanám más jelleg más motor. Ezek a srácok egyszerűen csak bizonyították oda adsz nekik egy középszerű, vagy jó cuccot és kiválót csinálnak belőle. :)
Elejétől fogva tetszik. A Witcher III óta nem volt ilyen fasza játék kezeim között. Erősen érződik, hogy akik azt csinálták, azok ezzel is játszottak .Letagadhatatlanok a megoldások és hasonlóságok.
Sok... Ha jól rémlik, kezdetben nem igazán nyerte el a tetszésedet ez a játék, aztán valami oknál fogva mégis(?) Nem csak a történet miatt lehet benne több végigjátszás, hanem a lehetséges karakter fejlesztések miatt is - hagyományos lőfegyverek, energia fegyverek, robbantós, közelharc, és a hozzájuk való perkek... Lehet játszani survival módban, vagy nyugisabban...
Amikor Novacból beérsz Vegas elővárosának romjai közelébe, először találsz egy vízkereskedő bázist, ahol informálódni lehet (merre találsz kereskedőt, orvost Vegasban) Az utat követve nem mesze NCR katonák állnak, nincs szerepük, de tőlük nem messze elágazik az út, el lehet lenni jobbra, de egyenesen érdemes tovább haladni... a hidak nem folyón ívelnek át, csak egyszerű mélyedés fölött lévő fa tákolmányok, "lánchíd stílusban", van ott vagy három, egy jobbra, kettő egyenesen tovább haladva... ahol a döglött tehenek vannak, ott nézz körül, találsz két plazma puskát, és két harci páncélt... a két páncélból csinálj egyet, és használd, ha nincs jobb... vagy add rá Boonra, Cassra, Veronicára... aki épp veled van. Létezik jobb páncél, de ezeket elég könnyű alacsony szinten is megtalálni, hisz csak fel kell venni, amikor oda ér a karakter (és ahogy beszéltük a minap, gyorsan oda lehet érni...)
Amikor Vagasba, illetve még csak a közelébe értél, nem találtál két harci páncélt a hidak közelében, a hulláknál? Lerongyolt állapotban vannak, de a kettőből lehet egy elfogadhatót fabrikálni.
a lényeg az hogy ki kell kísérletezned az első két számot 01, 02, 03, és így tovább, nekem pl ez kell beírnom " player.placeatme 01011219 " hogy kapjak egy hot platet.
Boon már elmondta a sztoriját ezért azon gondolkozom, hogy lecserélem, csak még nem tudom, hogy kire. Cass vagy Veronicán gondolkodok. Vértem kb. nincs normális, az egész játékot DT10 körül toltam le eddig...
konzolt előhoz esc alatt a 0 vagy 1 számmal, attól függ milyen billentyűzeted van meg milyen verzió a játék.
példának beírod idézőjelek nélkül " player.placeatme xx011219 " kapsz egy electric hot plate-et ami kb ugyan az mint a tábortűz.
a két XX helyére be kell írni 01 vagy 02, 03, stb attól függ hogy milyen sorrendben tölti be a dead money dlc-t a játékod mert az electric hot plate ebből a dlc-ből jön és a dlc tárgyaknak különböző az azonosítójuk az alap játék tárgyainál. valahogy így kellene kinéznie " player.placeatme 03011219 "
mielőtt bármit is hozzáadnál a játékhoz konzolparanccsal, keress egy helyet ahová le szeretnéd rakni a tárgyat, állj oda, írd be a parancsot, és a helyedre oda varázsolja a kívánt tárgyat.
mielőtt bűvészkedsz a konzollal azért csinálj előtte egy mentést amit nem írsz felül, amolyan biztosíték képen.
Ki kellett volna jönni a kaszinó melletti kapun Freedaidre, itt van a fast travel pont, amit ezek szétint még nem fedeztél fel, és ott égnek a tábortüzek.... kb 30 méteres séta lehet
Most nézem, a Stripre hogy a túróba nincs fast travel pont...? Csak a reptérről bevonatozva lehet odajutni vagy mi? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.10. 15:59:11
Ájulás? Olyat nem láttam. Vagy élnek, vagy meghalnak oszt csá. Survival és hard szinten tolom, ha jól emlékszem.
Alapvető kérdés, hogy meghalhatnak-e a kísérőid (survival mod) vagy csak elájulnak, ha sérülnek? Survival modban a kísérők életben tartása a legnehezebb. Ott van pl. Veronica, aki közelharcos lévén a tank szerepét tölti be a harcban (vagy adsz neki energia fegyvert, bár az nem az ú műfaja, hanem a dokié), survival módban esetleg menthetetlen - azért meg fölösleges harcba vinni, hogy meghaljon. Brotherhood küldetéseiben elég hamar össze lehet eszkábálni egy power armort, amit Veronica viselni is képes, úgy strapabíróbb is lesz
No azt a reptéri konyha reparálást egyetlen egyszer csináltam meg... Jó sok vacak kell hozzá, ha nincs megfelelő skill, és a végén a jutalom az, hogy működik a konyha... se XP, se semmi... többet nem is vesztegettem időt arra a "küldetésre", pedig játszottam elég sok karakterrel.
Eddig a légiós csapatokat leszámítva és az eleve mission impossible lényeket max a nagy legyek okoztak gondot. Nem túl nagy truváj. Bár ED-E és Boon nélkül kb. kínszenvedés lenne haladás, de velük úgy mészárolok, mint állat és segítenek cipekedni is. De pont ettől érződik reálisabbnak a játék, nem magányos hős vagyok. Persze, amikor lopakodós quest van, akkor hátra kell hagyni őket, mint a Khan questnél Boulderban.
Igen, ED-E szépen lassan dumálni kezdett. Már előre félek, ha el fogom veszteni. Brutális segítség. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.10. 15:13:44
Nincs a quest listában, csak a misc részben levő üzeneteknél sorolja fel. Ilyen pl. a reptéri konyha javítás is.
Ezekkel a misc izékkel néha máshol is benéztem, a Dying Light játék végén tűnt csak fel, hogy a felszedett üzenetek szövegeit hol és hogyan lehet megnézni. Itt sem tűnt fel sokáig...
Nem tudom mire gondolsz, a rejtett küldetésekkel. Rejtett küldetés, amit külön nem jelölnek, mint pl a "találd meg a férjem holttestét", vagy a Brotherhood elveszett lézerpisztoly küldetése, a vírus vadászat a terminálon.
ED-E bizonyos helyszíneken "feléled" információkat közöl a múltjáról - az nem rejtett küldetés, hanem ED-E személyes küldetése, ami bekerül a küldetés naplóba is. Minden követőnek van személyes küldetése, a Brotherhood-hoz pl érdemes Veronicaval menni, mert úgy a bejutás is egyszerűbb, és a Brotherhood küldetéseivel párhuzamosan lehet Veronica küldetését is csinálni nem kell később fölösleges köröket futni. Boon nagyon zárkózott, nehezen fogad annyira a bizalmába, hogy előálljon a személyes dolgaival, de annak is eljön az ideje, és az is bizonyos helyszínekhez kötött lehet. Cass ellenben szinte azonnal elmondja, hogy mi foglalkoztatja, csak beszélni kell vele. Rex, Raul, a doki, és a szupermutáns banya nem volt a kedvencem,, nem is foglalkoztam a személyes dolgaikkal, de van lehetőséged válogatni közülük. Miután megkaptad a kaszinóban a lakosztályt, oda "beköltöznek" a szolgálaton kívüli követőid, nem kell értük külön elrohanni, ha lecserélnéd valamelyiket.
Survival módban leginkább a követők életben tartása a probléma, úgy talán jobb is, ha nincs ott egyik sem, nem kell külön azokra is figyelni. Normál játékmódban meg bele fér az, hogy elájul valamelyik követő, a harc után majd feléled (a mérgezésekhez - nem használják a követők a méregtelenítőket)
Nem kell konzol parancs, lehet venni workbanch-et meg ládákat, bár úgy tudom a főzés alapból nem megy és nincs lőszertöltő sem. Főzéshez esetleg érdemes használni az Oven Cooking modot, mert reálisabb hogy gáztűzhelyen is főzhetsz nem csak tábortűznél. Ha meg 'élőbbé' tennéd a kaszinót, a Run The Lucky 38-t ajánlom.
amilyen faszán néz ki a lucky38 lakosztály olyan lehangoló is egyben, engem annyira felbaszott hogy nincsen semmi crafting asztal hogy azon nyomban be is raktam konzol parancsokkal egyenként mindegyiket a konyhába, amint ezekkel megvoltam és odahordtam a lootot is amit össze szedtem a játék alatt(fegyver,ruha, lőszer, kaja, kacatok) már is rögtön fényévekkel egyszerűbb lett az életem.
Ennyire power nem vagyok még. Az alap helyszín több szörnye még kisebb csapatban is durva úgy, hogy ED-E és Boon is van. A mérgező legyek szemetek, nagyon. Az utolsó ranger telepig úgy kellett elkommandózni a karmok között. Ha már arra eljutottam, akkor megnéztem a camp G-t is.
Ha úgy érzed, felkészültél, a nevadai kalandtól ne félj, de azzal kalkulálj, hogy csak a küldetéssor után térhetsz vissza, iszonyú mennyiségű lootal. Ott nincsenek halálkarmok, casadorok, gyíkok medvék uralják a vadont, a két harcoló törzs főleg hagyományos fegyvereket használ, a dlc pedig a túlélés képességre építkezik (de nem kell a végigjátszáshoz túlélő gurunak lenni) Kell egy jó sniper, a többi cuccot meg magadra szeded az elhullottaktól. A kezdő pontnál vannak tárolók, oda lehet gyűjteni a cuccokat, de nem kell minden kacatot össze szedni, ha nem tudsz túlterhelten gyorsutazni Vegas is nagyon messze lesz - főleg ezért ajánlott bekalkulálni a perk felvételét, ami egy távolabbi cél, általában nem a bartel képességre gyúrunk a játék elején. No és, mivel neked még az alapjáték is új, ott is el lehet szöszmötölni, a dlck mind-mind valami különböző hangulattal bírnak, a Hornest a leg természet közelibb.
Ezek szerint rosszul emlékeztem a vegasi lakosztályban csak munkapad van, lőszer töltő asztal nincs... azt meg írtam hogy tábortüzet a Strip bejáratánál találsz Freesaidon - nem nagy távolság, de bosszantó, hogy oda is ki kell menni. Novacban van munkapad és lőszer töltő is, de tábortűz ott sincs.
Még nem próbáltam , ez persze spoileres. Ha még nem voltál ott . Honest Heart Reborn
Van companion is egyik legerősebb én nagyon kedveltem őt is.
Persze kapcsolódik, a szereplők a két fél a választások, egész jók :) Ja igen vannak epic ellenfelek is :) Akiket kifejezetten utáltam talán a vége nehéz is lesz :)
figyelj ez olyan mint a DA:O dlck talán elmész illetve a HH dlc az pont a te szinted elmész megcsinálod mellékág ad xp-t, sztori, visszajöve folytatod onnan. Egyedül a Lonesome road szerintem ami a vége után van. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.09. 23:06:44
Van hozzá egy nagyon jó kieg mod stuff. Amit még nem próbáltam de dicsérnek. Alapból is jó cucc :) Érdekes élmény de cheatnak is lehet nevezni mert jó xp ad és visszajöve könnyebb folytatni. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.09. 23:04:59
Igen az a Honest dlc. Szintén nem rossz :) De lehet tud le az alap játékot tanulj :) Aztán majd a dlck a következő játékban :) Persze! Ha megfelel a szint akkor pakolj ki minden ott lesz és jó xp vadászat :) Honest heart egy nagyon jó sztori.
Az északi karavánon quest, ha jól értem nem kispályásoknak való. Társat nem is vihetek magammal és csak 75 súlynyi cuccot. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.09. 22:49:09
Az érdekes, hogy a közlegény nő megkért, hogy férje hulláját szerezzem vissza, de nem quest, nincs a listában.
Lakosztály az másik küldi azt hiszem a hotel tulajdonoshoz kapcsolódik így visszaemlékezve. Boomer más sztori meg a néger faszi is a spec ncr képességgel de őket rühelljük :)
Boon adott egy sapkát, miért kellett elvenni az övét? Nincs azzal gond, hogy Vegasban vagy, ha minden igaz út közben találtál normális páncélt, fegyvereket, lehet kereskedni - és ez a lényeg. Vissza térhetsz Novacba, vagy ismerkedhetsz Vegassal... A karakter fejlesztésnél meg érdemes 2-3 képességre koncentrálni, ne mindenből tanulj keveset, néhányat tudj, de azt nagyon jól (pl beszéd készség, kézi fegyverek, javítás). Nem feltétlenül kell 100-asnak lenni, estenként el lehet olvasni egy-egy magazint Vegasban vanak bandita csoportok, lehet vadászni rájuk, ami plusz XP, és loot, vagy bejutni ide, bár ez egy külön feladvány. Arra figyelj, hogy bizony területek végzetesek lehetnek a város közeléban, de azon kívül (deathclaw)
Ezen a szinten voltam az első játékomon, Sawyer moddal, és ment. Jó volt vissza mentem egy ponton xp gyűjteni de ment.
Boldogulni fog :)
Lv8 felett van rakot amire rakott Vegas mindenkinek lehetőséget adott. Persze lehet igazad van így értve te hogy játszod, de látva ő nem akar időmilliókat ölni bele. Azt gondolom ahogy ő játszik most Vegas jön, még igen ha tele van meglepetéssel :)
Vegasban már esetenként komoly képesség ellenőrzés kell a sikerhez. Beszéd készség 50 fölött, de esetenként 75, agy több... Tudomány 60 Strip bejáratánál 80-as tudomány kell a robothoz, vagy lehet küldetést csinálni a belépő kártyáért, de a szexrobot is egyszerűbben megvan, ha a tudomány képesség magasan van. Kereskedés orvostan esetében is lehet képesség ellenőrzés, de persze ezek nélkül is lehet boldogulni, csak esetenként bonyolultabb úton klehet valamit megszerezni.
Gyalogolj Vegashoz ne ész nélkül de onnan már érdemes, járd körbe fedezd fel. Nem akarok többet írni mert sok minden van ott :)
Akkor a Vault 21-es nem jó. Elég labirintus és az is messze van mindentől.
Olyan érdekes az egész. Látszik olyanok írták akik régen kezdték. És a modern motor róla is az alapot adták ami jelen van a Tyrranyban ahol a fiatal ügyeseket öreg mesterek tanították és mégis sok mindent jobban csináltak. :) A Vegas a régi iskola modern köntösben amit már te is elfelejtettél. Elöszőr semmid nincs buta gyalog vagy majd ahogy mész előre több lesz a lehetőséged. Vegas ez :) A város a szerepjátékban a régiekben is mint DA:O-ban Denerim. Ha eléred már jó vagy :)
Itt van az enclave rejtett csapata, vannak orvosok, vannak jó questek, van a gun runners, nagyon sok mindne egyszerre kinyílik a világ már nem lineáris eddig se az volt de itt lehetőségek tárháza van :)
Van szállás lehetőség itt, de lényegében soha nem pakoltam le ott semmit, Novacban volt a bázos, amíg be nem jutottam ide...