Jöhet egy-két vélemény mi lesz a különbözõ helyszíneken? Mint pl az 51-es körzet vagy az Ufó központ.
Igazából ez a játék azért lett különálló mert különállónak is akarták. Ez a projekt nemsokkal a három fejlesztésének kezdése után indult. Hasonló elképzeléssel mint a Call of Duty, és hasonló képen akarják folytatni de szerencsére nem ragaszkodnak az éventei megjelenéshez.
Ezek az emberek az életben maradásért küzdenek és nem csak azért ölnek embereket mert nincs jobb dolguk. Sztem nem illene a fallout hangulathoz. Ez csak a 3-as alapján mondom mert az 1,2-vel nem játszottam. Igazából ez a játék csak azért lett különálló a fallot 3-tól mert ott már így is tele volt a játék végén a karakter marha jó fegyverekkel, jó stattal és a dlc-k ezt fokozták ráadásul a megemelt szinttel már majdnem ki lehetett maxolni. Így legalább egy teljesen új történetet kapunk és megint a nulláról kell építeni. Persze ez csak az én véleményem.
Annak örülnék pl, ha a raiderek fejlõdnének, és olyan neon-agymosott-szétszipuzott punkok lennének, mint pl Batman & Robin -ban azok a söpredékek. Örök favorit, sok neon, sárgászöld és pink foszforeszkáló festékek, meg este, zsivaj, minden ami a söpredékre jellemzõ...
A kepek alapjan inkabb egy fallut 3 dlc-nek neznem, de persze ez nem baj, akarmenyi dc-t vegigjatszanek.
A képek régiek...
Igaázn dobhatnának friss brahmin husit a népnek, csámcsogni akarok!!!
Aszem dolgozok majd egy oldalon csak ki kell tapasztalni ezt az új weblap készítõt. Úgyhogy biztos beletelik egy kis idõbe. Meg most a Dlc-ék honosítása miatt szerkesztem a régit is.
Nem akarjuk az eddig megkaparintott infókat összesûríteni egy FAQba?
Nem sok köze lesz a Van Burenhez. Ez is FPS/TPS lesz a GameBryo motorral, bár biztos átmentenek 1-2 régi ötletet a Van Buren projektbõl. Pl. asszem abban lettek volna jármûvek, remélem ebben az epizódban végre lesznek.
ez egy álandósult marketingduma...szerintem már így is nyomatják: te Rezsõke, mivel adjuk el ezt a játékot.."Hátt hogy izé bazdmeg, durva újítások vannak benne, megaszongyahogy beleszóhacc a történetbe meg durván szép lesz és nem kell hozzá bivaly gép, meg most a Marciró mintáztuk az ÉJÁJ-t úgyhogy nem lesz fõdbuta sem, meg fedezékbevonúnak vagy mi mint Pista bá a gázóraleóvasúk elõ..."
szóval ha nincs semmi ötleted hogy mitõl lehetne hangzatosabb a produktumod, csak felütöd a kézikönyvet és kimásolod a 28. oldal lapalját - Marketingbutítás gamereknek c. fejezet, alcím: a mézesmadzag :D
Egyszeru lesz.. Talasz egy hiper-szuper-mega atombombat a Hoover-gat alatt a vizben... Ha elesited, elszallsz a jatekkal egyutt.. Ha hidegre teszed veglegesen, akkor meg jatszhatsz 25 orat a jatekkal...
"most jóval több beleszólásunk lesz a történésekbe." "Választásaink és döntéseink nagyban befolyásolják a vidék sorsát"
Ezeket 20 éve hallom, de sosem láttam belõlük semmit:)
"A bejárható terep jóval nagyobb, mint a Fallout 3-ban, és annál kidolgozottabb."
Ez biztató remélem lesz valami jármû féleség is.
"A Fallout 3-ban sodródtunk az árral, most jóval több beleszólásunk lesz a történésekbe."
Az jó lenne. Ha ez és a többi igaz javítják a a Fallout 3 nagynak nem mondható hibáit akkor ez lehet az év játéka.
"Igazin fanok élhetnek a hardcore nehézség lehetõségével, ilyenkor nem elég életben maradnunk, tiszta vizet kell innunk minden nap, a lõszereknek és egyéb tárgyaknak súlya lesz, és a gyógyítás sem hat azonnal. Normál módban az elõd játékmeneti nehézségei lesznek mérvadók."
Ez is Jó lesz ki ki a maga modján játszhatja a játékot. Erõs pozitívum.
Újítják a VATS és a harc rendszert is ez majd kiderül mit ad jobb lesz- e vagy sem.
"Választásaink és döntéseink nagyban befolyásolják a vidék sorsát."
Majd meglátjuk ígérték ezt már sok játékban aztán néhány eltérõ szövegen kívül nem sok minden változott.
Mindent összevetve itt is lesznek akiknek ez vagy az nem fog tetszeni és majd tele okádják vele a fórumokat. De ezekkel a változtatásokkal megint egy jó játékot fogunk kapni, remélhetõleg még idén honosítva ráadásul még a Fallout világában. Ha még Geck is lesz hozzá akkor sok moddal egyénre is formálhatjuk.
hát én GECK-be nem nagyon igazodtam ki de nem is majd mert ígyis sokjó modot összeszedtem magamnak nexuson :) sokat tudnak dobni a játék élményen nameg tovább ellehet vele játszani ha itt ott beraksz egykét újdonságot.
A HC mod miatt érdekel csak ez a játék egyébbként nekem a harmadik rész oriási csalodás volt az elsö két rész tükrében. Az Alpha Protocol nem az Obsidián miatt csuszik annyit hanem a balfék Sega miatt.
Valószínû ugyan az a motor lesz, reméljük egy kicsit felpofozták. Modolhatoság címen meg remélem lesz hozzá Geck, mert én azzal többet "játszok" mint magával a játékkal. És nagyon sokat dobot a játékon az hogy személyre szabhattad.
Nekem semmi bajom nincs az Oblivion motorjával. Kicsit felpofozzák és jó lessz még ehhez is sztem. Én már csak a moddolhatóság miatt is örülnék ha ez maradna.
Tobb mint 150 orat jatszottam a dlc-kkel egyutt. A mai napig eloveszem es bloodsample-kat es ujjakat gyujtok, a mutansok soha nem fogynak el. Ha csak ugyanazt megkapom mint az eredeti jatek (barmifele javitas, ujitas nelkul) nekem mar eleg. En mindig attol fele hogy a folytatas gyengebb lesz. Nem is igazan varok idenre mas jatek (na jo a mafia 2 meg a witcher 2 is) bar szerintem ez iden nem fog megjelenni. A bethesda szokott kesni, az oblivion es a fallout 3 is fel evet csuszott, az obsidian meg megtobbet kesik, lasd Alpha Protocol, de persze ne legyen igazam.
"amik gyengébbek lettek az alapjátéknál"
Valóban gyengébbek, de még így is magasan a többi játék színvonalán felüliek lettek. Bioware, Obsidian, polcon a helyük:)
(Mondjuk ha Bethesdánál maradt volna és bevonta volna az id Software-t eme Fallout fejlesztésébe... hmmm:D)
én kifejezetten örülök hogy a Obsidian csinálja hiszen hiába alapozta meg az elõzõ részben a bethesda a sandbox részt és a hangulatot, szerepjátéknak sajnos nem felelt meg. nos a kotor 2bõl kiindulva itt már ebben se lesz hiány.
Én is régi falloutos vagyok, de a harmadik rész jól sikerült. A hangulat az meg volt, volt benne V.A.T.S. rendszer azoknak, akik körökre osztva akarnak harcolni, de lehetett real time is. Volt egy rövid fõszál, ami kedvezett a casual játékosoknak, ugyanakkor volt sok élvezetes mellékküldetés, amik a fanatikusabbaknak készültek. Voltak súlyos morális döntések, egy csomó tárgy, stb... Szerintem nagyon jó játék volt, és ha az elsõ két részt nem is ütötte meg, de ott van mögöttük. És ha minden igaz, akkor most még többet kapunk. Az, hogy most nem lesz annyira poszt. apok, talán nem is baj, az elsõ három rész végig olyan volt, most bepróbálkoznak valami mással. Én csak egy dologtól félek, hogy ez az Obsidian mindig csak folytatásokat készített, amik gyengébbek lettek az alapjátéknál: Neverwinter Nights 2, K.O.T.O.R 2... Remélem most nem ez lesz....
Ezzel nálam le is van írva a játék. Hogy kerül ide a Fallout név??? Botrány! A 3. résznek is nulla Fallout hangulata volt, ennek meg még annyi sem lesz. Pff.
A sztori szerint 3 évvel vagyunk a Fallout 3 után, míg a Fallout 2-tõl 40 évnyire. A játék ugynaúgy kezdõdik technikailag, mint a harmadim epizód, vagyis egy interaktív karaktergenerálással. Bevalottan rámennek a srácok a karakterekre, sokkal emlékezetesebb párbeszédeket, és NPC-ket akarnak összehozni, mint a Fallout 3 csapata.
A játék mûvészeti vezetõje szerint, azért barátságosabb a New Vegas, mint volt a 3, mert ezt a területet nem érte közvetlen sugárzás, inkább csak annak közvetett hátulütõitõl szenved. A kék ég, és a napsütés ezzel magyarázható. A világ impresszív, 5 perccel a 'New Game' gobmra való kattintás után, már újdonsült virtuális énünkkel bóklászhatunk a Wasteland kies tájain.
A harc szinte teljesen ugyanaz, mint a Fallout 3 esetében. A VATS teszi rendesen a doglát. Talán annyi különbség van, hogy több speciális mozgulatot hajtatunk végre, ha közelharci fegyvert használunk, mint az elõzõ részben.
Az Obsidian egy új reputációs rendszert épít a játékba, mivel tisztában voltak vele, hogy az elõzõ epizódé közel volt attól, amit tökéletesnek lehet nevezni. Ha átvágunk egy polgárt, az emlékezni fog rá, így késõbb tõle már nem várhatunk segítséget. Ha egy banda tagjával állunk le balhézni, akkor õ segítséget tud kérni a többiektõl, és akkor kapnak majd el a semmi közepén, mikor nem is számítasz rá.
Igen, lesznek bandák is, de egyelõre sokat nem tudni róluk. Az biztos, hogy jó lesz, ha kiismerjük magunkat közöttük, felismerjük a jó tulajdonságaikat, amikkel tudunk azonosulni, és természetesen a rosszakat. Az biztos, hogy mindenkit nem gyûlölhetünk, mert akkor hamar utolér a végzetünk...
A világra is kihatással leszünk. A készítõk szeretnék azt elérni, hogy a játék vége fele az érezzük, hogy megváltoztattuk a vidéket, az embereket. Természetesen a lélegzõ világ adott, de ez nem csak a szabad bóklászásban, és a többféle befejezésen fog megnyilvánulni, hanem abban, hogy a saját sztorinkat írhatjuk meg a játékon belül.
PSM3 scans
189 mióta sok? + a sajátnál a warez topikok Szeretek játszani na ennyi!
FRISS: SZKENNEK Megérkeztek a szkennek, szép sorban akkor lássuk is õket: GECKÓK RULEZ! 1....2.....3....4...5....6....7....8....9..
Bónusz Spoilerek: The Mystery Man - a Misztikus Ember bújkál a vécében.. Legjobban a geckók néznek ki, a játék többi grafikája elmehet szódát inni.
Párbeszédek akkor Öö.. Hogy is van ez??!: Összes párbeszéd-opciót mutatják..Ha elbukunk egy Persuade-t, még akkor is mutatják a lehetõséget. Nincsenek negatív következményei, ha elbukod ezeket. [Akkor minek vannak egyáltalán ezek a Checkek??!] Feltehetõen azért, hogy megdobott Persuade-el le is játszódik az akció, míg elbukott Persuadevel nem. Tehát bárki láthatja, hogy ha bevesz egy Chemet, elolvas egy magazint vagy könyvet és eléggé feltápolódik a Skillje, akkor mire számíthat.
Fegyvertalálatok hátradobják az ellenséget.
.Az Obsidian fejlesztõk oszlatták az újságírói találgatások keltette pontatlanságokat. Dialogue skills: kétszintû, magas képességgel plusz szövegek jelennek meg a párbeszédek során. Area 51 bennlétérõl nincs megerõsített infó. Lesz hardcore mód, ahol vizet kell inni, lõszernek súlya van és a gyógyítás nem azonnali.
A történet három fél körül konvergál: New California Republic vs. Caesar's Legion vs. New Vegas residents. Nem vagyunk Vault-lakók, de egy olyan valaki adott egy Pip-Boyt. Vault suitról van egy screenshot. Új minigun-stílusú fegyver került be, valamint egy M4 kinézetû assault rifle. VATS-ban a kézifegyverek speckó mozgásokat kapnak, mint a golfütõ tököntalálata. A Hoover Dam mûködik és elektromossággal látja el a várost. Van egy misszió, szupermutánsok fogságából kell egy ghoult kiszabadítani, akit aztán felvehetünk a csapatba és egyszerû parancsokat meg cuccokat adhatunk neki.
Geckók visszatértek. Bunkó és intelligens szupermutánsokkal találkozunk, mint például az elit Nightkin. Általában a Fallout 3 módjára néznek ki - BooOOo! - és van egy 1950-es évekbeli frizurás szupermutáns maca is, aki a vezérük. Karakterkészítés egy vigour machine szerkezettel történik.
Van egy NCR bázis: McCarran Airport. A Caesar's Legion a Vegas Stripen herreg, míg a szupermutánsok a Black Mountainba fészkelõdtek be. Fremont és Primm városok várnak, amely utóbbiban toplessz revû vár. Párbeszédeink során például a high Explosives skill tulajdonosa robbanóanyagokról folytathat beszélgetést néhány erre alkalmas ponton.
Karmához került még egy Hírnév rendszer. Ugyanaz az engine, mint a Fallout 3-é. Kevesebb atombombát kapott Vegas, azért néz ki annyira érintetlenül. A Barter képességgel nemcsak boltban, hanem küldetések teljesítésekor kapott pénzmennyiségen is alkudozhatunk.
Sztori: Sebesült futárként fekszünk és rohadunk lassan egy nem túl mély gödörben. Arra jön egy barátságos robot, Victor és kiás. Gazdája, Mitchell doki meggyógyít minket. Átmegyünk a Vigour teszten, amely elektronikus szalonjáték, karaktergenerálás és felsetupolja a SPECIAL-t. A Rorschach tesztek csak szórakozásnak kerültek be. Doki kezünkbe nyom egy Pip Boyt és elküldt a boltba tejet venni..
A Hoover Dam - Hoover Gát - és a Helios nevû naperõmû szolgáltatják a naftát, utóbbit Poseidon építette. Ezekbe harcoljuk be magunkat, onnan aztán arra irányítjuk az áramot, amerre kedvünk tartja. Heliost megtarthatjuk magunknak, ekkor brutál orbitális lézert hívhatunk be, Á'la Red Alert. A hírnév rendszer három csoport felé ápolt aktuális kapcsolatunkat mutatja: NCR, Ceasar's Legion és a helyi népek. Rengeteg kép várható egyelõre valószínûen szkennelt formában..
Info: Hardwired
Jó lesz csak csökkentsd a 800pix szélességet, 790 -re
* Vegas városát nem érték nukleáris csapások, így a hatalmas épületek közül szinte mindegyik áll még, a város tehát szinte érintetlen. * A történetben a három ellenséges frakció a New California Republic, a Caesar's Legion és New Vegas lakói. * A játékos nem Vault-lakót fog alakítani, de kapni fog egy Pip-Boyt egy Vault lakótól. A fõhõs egy futár, akit magára hagytak a sivatagban és egy barátságos robot menti meg. * A VATS-ban most már a közelharci fegyverek (botok, golfütõk, stb.) mind sajátságos speciális mozdulatokat kapnak. * A Hoover-gát is szerepel a játékban, ez látja el árammal a várost * Lesznek ostoba és intelligens szupermutánsok, az elit osztályt a Nightskin-ek fogják jelenteni. * A New California Republic fõbázisa a McCarran reptér; Ceasar's Legion fõhadiszállás a Vegas leszállópálya; a szupermutánsok pedig egy Black Mountain nevû helyen tanyáznak majd. Helyet kapott egy Fremont és egy Primm nevû város is. A PC Gamer állítása szerint az 51-es körzet is jelen lesz a játékban. * A képességek most már nagyobb hangsúlyt fognak kapni a beszélgetések során. Például egy magas robbantási szakértelemmel rendelkezõ karakter beszélhet majd a robbanóanyagokról, vagy egy robbantásról, ha a helyzet úgy kívánja. * A Barter képesség segítségével most már nem csak a bolti árakat lehet lejjebb tornázni, hanem a jutalmakat is meg lehet növelni. * Minden városhoz kapcsolódik majd egy Reputation (hírnév) mérõ, mint a Fallout 2-ben. Emellett a Karma is megmarad. * A követõinknek kiadhatunk majd olyan utasításokat, mint "Maradj", "Kövess", "Támadj".
Többi scan:
Nagyon jól hangzik, szinte túl szép hogy igaz legyen. :D Örülök, hogy lesznek normálisan frakciók, így minimum három végigjátszás garantált....
Egy pár finomság: -Hardcore módban a játékosnak muszáj lesz vizet inni, a lõszereknek súlyuk lesz, a Stimpakk-ek nem azonnal fognak felgyógyítani. -Normál módban olyan lesz a játék menet mint a Fallout 3-ban. -A játékot egy súlyosan sérült futárként kezdjük, akit egy robot Victor kapar majd elõ a sírból ( a Trailerben mi vagyunk elásva a temetõben), és a robot tulajdonosa dr Mitchell fog majd minket felgyógyítani, ami a karaktergenerálásal fog összefonodni. Tõle kapjuk majd meg a PipBoy-unkat is. -Ha kiszabadítunk majd egy Ghoult a szupermutánsok fogságából, onnantól kezdve hûséges társunk lesz, mint Dogmeat. -A Gekók visszatérnek. -A szupermutánsok változatosabbak lesznek, lesznek ostobák, intelligensek, és a Fallout 1-bõl ismert Nightkin-ek is visszatérnek. Lesz majd egy nõi szupermutáns is aki valamiféle fõnök lesz. -Lesz reputációs rendszer ami a karmádon fog alapulni. -Jobb alkudozással nemcsak alacsony árakat érhetsz el hanem értékesebb felszerelésekhez juthatsz ( végre lesz értelme a Csere képzetségnek) -A társainkhoz lesz majd egy kis almenü amivel parancsokat oszthatunk majd: Fedezékbe!, Állj!, Támadás! -Három frakció lesz: NCR New California Republic (Új Kaliforniai Köztársaság), Caesar's Legion (Rabszolga kereskedõk), és New Vegas lakossága. A három frakció egymással harcol, tehát bármelyiket válasszuk a másik kettõ rühelni fog minket. -New Vegas szinte érintetlen város lesz, kevésbé lesz romos mint Washington. -Rengeteg helyre eljuthatunk majd: Hoover gát, McCarran Reptér, Fremont, Primm, New Vegas városa, Black Mountain (ez lesz a szupermutánsok bázisa),és az 51-es körzet.
Azt hogy milyen lesz szerintem ma már többet fogunk tudni róla, mert mára ígértek néhány szaftos hírt róla. Bár nálam a Fallout 3 -nál a teljes modolhatoság és a Dlc-ékel vitte a prímet. Ez remélem itt is lesz.
Banner ?
Encore..igen, rpg lesz..sõt...miután ezt az Obsidian Entertainment készíti, akik olyas apróságokon dolgoztak, mint a Kotor2 vagy a Neverwinter Nights 2, és több olyan emberke van a csapatban, akik a Black Isle-nél voltak elõtte, s nevükhöz olyan játékok köthetõek, mint a Fallout 1-2, Baldur's Gate Saga, Icewind Dale, Planescape Torment, gyanítom erõsen esélyes lesz egy "Év RPG-je" címre, és méltó folytatása lesz a Fallout 1-2 -nek ..egyesek egyenesen azt állítják, ez lesz a valódi 3. rész, a valódi folytatás, nem a Bethesda féle kitekintés...az se lett rossz, de ez alázni fogja, az az érzésem
Ez most akkor RPg lesz mint a Fallout 3 vagy valami más? Merthogy azt írták hogy a Fallout 3 féle világban játszódik, de nem a FO3 folytatása....
Jaj bocs elbambultam és késõn vetem észre hogy te is belinkelted.
Igen a Bethesda hivatalosan is megerõsítette, hogy a Fallout: New Vegas 2010 õszére várható, PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra. És február 11-én az OXM címlapjára tûzi a játékot.
Ezek mellé még beleraknék némi realitást is, ugyanis FO3-ban szerintem picit irreális volt hogy míg a legnagyobb városokban is max ha 20 fõ lakott addig mi néha ugyanennyi (ha nem több) embert irtottunk ki.
Nos akkor félreértettél engem, én a szalagos idõkben kezdtem és volt olyan játék amire most is emlékszem nem úgy sok mostani játékra amit csak néhány hónapja játszottam. A motor nem csak a grafikát befolyásolja hanem mondjuk azokat a bugokat is. Vagy mondjuk a terep rombolhatóságára vagy az Npc-ék Ai-ra(nem rohanak le egy Power Armor-os sereget egy pisztolyal, hanem taktikáznak erõsitést hivnak) Stb... stb... sorolhatnám. Nem kell nekem egy Far Cry 2-es grafika, de mondjuk egy Crysis-es rombolhatoság vagy jármû vezetés ha már lesz autó és nem a Borderlands-ban lévõ. És egy Mass Effect 2-es Ai taktikázás. Mert az ilyenek sokat ronthatnak vagy javíthatnak egy játék hangulatán.
én meg voltam elégedve a grafikával, qvára nem érdekel, hogy néz ki egy játék, ha meg nem kell engine-t fejleszteni hozzá, max egy meglévõt turbózni, akkor hamarabb kész van a játék
(múlt héten például órákig ökörködtem c64-es játékokkal, pedig grafikában ma egy karóra többet tud...)
A GameSpot fórumán egy érdekes hozzászólás ékeskedett a napokban egy új Fallout játékról. Az amúgyis gyanús nevû posztoló azt állította, hogy megbízható forrásból kapta az információkat, továbbá szép részleteket körített oda. A hab a tortán viszont az volt, hogy a Game Informer legújabb számának lesz a címsztorija.
A leírás természetesen sokakat meggyõzött - általánosságban nem nehéz felvázolni egy játékot - és sokan már kezdtek benne bízni, hogy jön az új Fallout rész. A Bethesda és a Game Informer viszont a mai napon kiábrándította a közönséget, vagyis hivatalosan cáfolta az egészet: nem tér vissza mostanában a sorozat, fõként nem Las Vegas-ban.
forrás:otherworld.hu
nem arról volt szó, hogy nem csak a jogokat, hanem a grafikus motort is megkapták ?
Azt azért jó volna tudni milyen motoron futt.
Ezzel a háttértörténet végigjátszhatoságával a Bioware megint nagyott alkotot jó lenne ha minél több rpg átvené ezt ,valahogy jobban magáénak érzi az ember a karit ha tudja min ment keresztül.
Egy pár igéretes igéret reméljük marad belöle a játékban is valami...
-Similar to Dragon Age: Origins, at character creation the player can select from different background stories. The first few hours of the game are different depending on which background you choose, and you get some unique perks based on your background when the main game begins.
- One background story is shown, Chinese Agent. The background story takes place before the bombs fell. The player is part of a team of Crimson Dragoons infilitrating Hoover Dam. You manage to sneak through the Americans' defenses, set explosives, and head to an extraction point, but your escape is cut off by American soldiers in Power Armor. The player and other survivors of the Crimson Dragoons take refuge in a cave in the canyons, where they commit hari kari with cyanide capsules. The player about to do the same when the bombs fall. The background story ends an indeterminate time later, when the player exits the cave, removes his helmet, and sees his ghoulish reflection in the waters of the Colorado River.
- The background story segues into character creation. The player can customize the appearance of the ghoul, and you see you start the game with two unique perks. One, similar to the Ghoul Mask in Fallout 3, makes Feral Ghouls non-aggro. The other makes the player immune to radiation sickness and allows the player to discharge accumulated radiation in a blast similar to a Glowing Ghoul, healing the player and any mutants while damaging all non-mutants in range.
- By default, the Chinese Agent has the skills Sneak, Small Arms, and Explosives tagged and SPECIAL stats set, although the player can modify their tagged skills and stats if they don't like the template.
- One character background option is Lone Wanderer. This selection has no background story or template and is a complete blank slate for players.
- The SPECIAL system used will be similar to Fallout 3, but skills will be harder to cap and one character will not be able to become a master of all skills. The article is not very specific because apparently it's something the developers are still tweaking.
- Gambling will return, but not as a skill. Your Luck stat will effect gambling results. You can attempt to cheat at cards using your Sneak skill or hack slot machines using your Science skill.
- There will be vehicles. The desert of New Vegas dwarfs the Capital Wasteland and you will need transportation to get around and explore it. You will acquire a vehicle several hours into the main quest. You can customize your vehicle with parts bought at shops or won through racing circuits and quests. Vehicles will not be common, but you will encounter road gangs, merchant caravans, and other vehicles in the wastes. The open desert is home to some very large mutant creatures, like giant radscorpions and sandworms, that will attack your vehicle.
- New Vegas has a coliseum run by a slaver gang called the Caesar's Legion. You can gamble on and participate in arena fights