Londonban új Fallout játékot jelentett be a Bethesda ami a Fallout: New Vegas névre hallgat, megjelenni PC-re, PS3-ra és Xbox360-ra fog, azt viszont már lehet tudni, hogy nem a Fallout 3 folytatása lesz, de a Fallout világában fog játszódni, mint az a címbõl is kiderül. Megjelenni valószínûleg 2010-ben fog a fentebb már említett platformokra, az Obsidian fejlesztésében. Annyit még elárultak, hogy a játék nem Fallout Tactics lesz és nem is Brotherhood of Steel, hanem egy újabb RPG. Várjuk a további információkat.
Forrás: gamepod.
akkor a the elder scrollsot nem folytatják? mert én úgy tudtam hogy most az 5. részére fognak rágyúrni és azt adják ki 2010 ben és utánna fognak csak ismét a fallouttal foglalkozni.
Vajon a 2010-es dátum azt is sugallja, hogy változtatott grafikus motoron/játék rendszeren fog menni, vagy "csak" egy "kiegészítõ" lesz? (ok oda van írva, hogy nem kieg, de pl. a GTA Vice City se az és mégis valamennyire annak tekinthetõ)
Fallout: New Vegas címmel teljesen új játékot fejleszt az RPG-veterán Obsidian. Egyelõre nem derült ki, hogy a Fallout 3 motorral hajtják-e meg, csak annyit tudni, hogy 2010-re esedékes. Egyesek talán reménykednek, hogy végre megszületik az igazi Fallout, amire vártunk, ám a New Vegas munkálatait is a Bethesda felügyeli.. Thx, TnS!
Hardwired
ProGabe: akkor miért van fórum az sg-n, ha te ezt el tiltanád? :)) Különben is már tegnap lehetett tudni a hírrõl... és eddig nem nyítottotak neki.
Ez a hír akkor volna jó ha csak az Obsidian csinálná de mivel a Bethesda keze is benne van igy ennek se lesz semmi köze az eredeti Fallouthoz.
Ez mondjuk engem hidegen hagy, amig tehetem, addig fórumozni fogok az sg-n. Látod, ha most nem nyítottam volna topikot, akkor most nem ismernélek :) (még sose láttalak a gémerek között feltûnni)
pedig elég szánalmas ez a nyavajgás amit már mindenhol látni, örülni kéne hogy a Bethesda a konzolosokat is ellátja Minõségi játékokkal és nem csak az agyatlan széttuningulom a verdám nfs, és a gírsz of hype hódít..
pontosan, tartalmas, normális történetszállal rendelkezõ, minõségi játékokat mindenkinek (konzol vagy PC tökmindegy!)..ez kéne hogy legyen a játékfejlesztõknek az alap...csak ugye amíg valamirõl lehet bõrt lehúzni, meg eladni szép számban, addig minek törjék magukat, elég lesz évente egy-két normális címet összehozni...persze ráfoghatjuk a warezolásra, de ez csak a sima profithajszolás inkább
Mondjuk a resevil 4/5 az tényleg jó távol áll a resevil sorozattól :) a fallout 3 azért kicsit közelebb áll a sorozathoz...engem spec. nem zavart az FPS nézet, de jobban örültem volna ha egy kicsit "hagyományörzõbben" bánnak a franchisezal...
Infó Mindenki reménykedik hogy végre lesz valami igazi folytatása a falloutnak. Az Obsidián garancia volna erre csak a Bethesdát kéne kigolyozni valahogy.
Egy pár igéretes igéret reméljük marad belöle a játékban is valami...
-Similar to Dragon Age: Origins, at character creation the player can select from different background stories. The first few hours of the game are different depending on which background you choose, and you get some unique perks based on your background when the main game begins.
- One background story is shown, Chinese Agent. The background story takes place before the bombs fell. The player is part of a team of Crimson Dragoons infilitrating Hoover Dam. You manage to sneak through the Americans' defenses, set explosives, and head to an extraction point, but your escape is cut off by American soldiers in Power Armor. The player and other survivors of the Crimson Dragoons take refuge in a cave in the canyons, where they commit hari kari with cyanide capsules. The player about to do the same when the bombs fall. The background story ends an indeterminate time later, when the player exits the cave, removes his helmet, and sees his ghoulish reflection in the waters of the Colorado River.
- The background story segues into character creation. The player can customize the appearance of the ghoul, and you see you start the game with two unique perks. One, similar to the Ghoul Mask in Fallout 3, makes Feral Ghouls non-aggro. The other makes the player immune to radiation sickness and allows the player to discharge accumulated radiation in a blast similar to a Glowing Ghoul, healing the player and any mutants while damaging all non-mutants in range.
- By default, the Chinese Agent has the skills Sneak, Small Arms, and Explosives tagged and SPECIAL stats set, although the player can modify their tagged skills and stats if they don't like the template.
- One character background option is Lone Wanderer. This selection has no background story or template and is a complete blank slate for players.
- The SPECIAL system used will be similar to Fallout 3, but skills will be harder to cap and one character will not be able to become a master of all skills. The article is not very specific because apparently it's something the developers are still tweaking.
- Gambling will return, but not as a skill. Your Luck stat will effect gambling results. You can attempt to cheat at cards using your Sneak skill or hack slot machines using your Science skill.
- There will be vehicles. The desert of New Vegas dwarfs the Capital Wasteland and you will need transportation to get around and explore it. You will acquire a vehicle several hours into the main quest. You can customize your vehicle with parts bought at shops or won through racing circuits and quests. Vehicles will not be common, but you will encounter road gangs, merchant caravans, and other vehicles in the wastes. The open desert is home to some very large mutant creatures, like giant radscorpions and sandworms, that will attack your vehicle.
- New Vegas has a coliseum run by a slaver gang called the Caesar's Legion. You can gamble on and participate in arena fights
Ezzel a háttértörténet végigjátszhatoságával a Bioware megint nagyott alkotot jó lenne ha minél több rpg átvené ezt ,valahogy jobban magáénak érzi az ember a karit ha tudja min ment keresztül.
nem arról volt szó, hogy nem csak a jogokat, hanem a grafikus motort is megkapták ?
Fallout: New Vegas - ugyanmár!
Kacsa volt az egész! Még hápogott is!
A GameSpot fórumán egy érdekes hozzászólás ékeskedett a napokban egy új Fallout játékról. Az amúgyis gyanús nevû posztoló azt állította, hogy megbízható forrásból kapta az információkat, továbbá szép részleteket körített oda. A hab a tortán viszont az volt, hogy a Game Informer legújabb számának lesz a címsztorija.
A leírás természetesen sokakat meggyõzött - általánosságban nem nehéz felvázolni egy játékot - és sokan már kezdtek benne bízni, hogy jön az új Fallout rész. A Bethesda és a Game Informer viszont a mai napon kiábrándította a közönséget, vagyis hivatalosan cáfolta az egészet: nem tér vissza mostanában a sorozat, fõként nem Las Vegas-ban.
forrás:otherworld.hu
Nem azért, csak bíztam benne hogy a Fallout 3 alatt futó Oblivion motor már akkor is öregecske volt, hátha lecserélik egy újabbra ami jobban dohog.
én meg voltam elégedve a grafikával, qvára nem érdekel, hogy néz ki egy játék, ha meg nem kell engine-t fejleszteni hozzá, max egy meglévõt turbózni, akkor hamarabb kész van a játék
(múlt héten például órákig ökörködtem c64-es játékokkal, pedig grafikában ma egy karóra többet tud...)
Nos akkor félreértettél engem, én a szalagos idõkben kezdtem és volt olyan játék amire most is emlékszem nem úgy sok mostani játékra amit csak néhány hónapja játszottam. A motor nem csak a grafikát befolyásolja hanem mondjuk azokat a bugokat is. Vagy mondjuk a terep rombolhatóságára vagy az Npc-ék Ai-ra(nem rohanak le egy Power Armor-os sereget egy pisztolyal, hanem taktikáznak erõsitést hivnak) Stb... stb... sorolhatnám. Nem kell nekem egy Far Cry 2-es grafika, de mondjuk egy Crysis-es rombolhatoság vagy jármû vezetés ha már lesz autó és nem a Borderlands-ban lévõ. És egy Mass Effect 2-es Ai taktikázás. Mert az ilyenek sokat ronthatnak vagy javíthatnak egy játék hangulatán.
Ezek mellé még beleraknék némi realitást is, ugyanis FO3-ban szerintem picit irreális volt hogy míg a legnagyobb városokban is max ha 20 fõ lakott addig mi néha ugyanennyi (ha nem több) embert irtottunk ki.
Igen a Bethesda hivatalosan is megerõsítette, hogy a Fallout: New Vegas 2010 õszére várható, PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra. És február 11-én az OXM címlapjára tûzi a játékot.
Ez most akkor RPg lesz mint a Fallout 3 vagy valami más? Merthogy azt írták hogy a Fallout 3 féle világban játszódik, de nem a FO3 folytatása....
Banner ?
Encore..igen, rpg lesz..sõt...miután ezt az Obsidian Entertainment készíti, akik olyas apróságokon dolgoztak, mint a Kotor2 vagy a Neverwinter Nights 2, és több olyan emberke van a csapatban, akik a Black Isle-nél voltak elõtte, s nevükhöz olyan játékok köthetõek, mint a Fallout 1-2, Baldur's Gate Saga, Icewind Dale, Planescape Torment, gyanítom erõsen esélyes lesz egy "Év RPG-je" címre, és méltó folytatása lesz a Fallout 1-2 -nek ..egyesek egyenesen azt állítják, ez lesz a valódi 3. rész, a valódi folytatás, nem a Bethesda féle kitekintés...az se lett rossz, de ez alázni fogja, az az érzésem
Nekem tetszik a kép banner-nek.
Azt hogy milyen lesz szerintem ma már többet fogunk tudni róla, mert mára ígértek néhány szaftos hírt róla. Bár nálam a Fallout 3 -nál a teljes modolhatoság és a Dlc-ékel vitte a prímet. Ez remélem itt is lesz.
Simán kimehetne... a zászlós fickó pedig maga a lényeg :D
Egy pár finomság: -Hardcore módban a játékosnak muszáj lesz vizet inni, a lõszereknek súlyuk lesz, a Stimpakk-ek nem azonnal fognak felgyógyítani. -Normál módban olyan lesz a játék menet mint a Fallout 3-ban. -A játékot egy súlyosan sérült futárként kezdjük, akit egy robot Victor kapar majd elõ a sírból ( a Trailerben mi vagyunk elásva a temetõben), és a robot tulajdonosa dr Mitchell fog majd minket felgyógyítani, ami a karaktergenerálásal fog összefonodni. Tõle kapjuk majd meg a PipBoy-unkat is. -Ha kiszabadítunk majd egy Ghoult a szupermutánsok fogságából, onnantól kezdve hûséges társunk lesz, mint Dogmeat. -A Gekók visszatérnek. -A szupermutánsok változatosabbak lesznek, lesznek ostobák, intelligensek, és a Fallout 1-bõl ismert Nightkin-ek is visszatérnek. Lesz majd egy nõi szupermutáns is aki valamiféle fõnök lesz. -Lesz reputációs rendszer ami a karmádon fog alapulni. -Jobb alkudozással nemcsak alacsony árakat érhetsz el hanem értékesebb felszerelésekhez juthatsz ( végre lesz értelme a Csere képzetségnek) -A társainkhoz lesz majd egy kis almenü amivel parancsokat oszthatunk majd: Fedezékbe!, Állj!, Támadás! -Három frakció lesz: NCR New California Republic (Új Kaliforniai Köztársaság), Caesar's Legion (Rabszolga kereskedõk), és New Vegas lakossága. A három frakció egymással harcol, tehát bármelyiket válasszuk a másik kettõ rühelni fog minket. -New Vegas szinte érintetlen város lesz, kevésbé lesz romos mint Washington. -Rengeteg helyre eljuthatunk majd: Hoover gát, McCarran Reptér, Fremont, Primm, New Vegas városa, Black Mountain (ez lesz a szupermutánsok bázisa),és az 51-es körzet.
* Vegas városát nem érték nukleáris csapások, így a hatalmas épületek közül szinte mindegyik áll még, a város tehát szinte érintetlen. * A történetben a három ellenséges frakció a New California Republic, a Caesar's Legion és New Vegas lakói. * A játékos nem Vault-lakót fog alakítani, de kapni fog egy Pip-Boyt egy Vault lakótól. A fõhõs egy futár, akit magára hagytak a sivatagban és egy barátságos robot menti meg. * A VATS-ban most már a közelharci fegyverek (botok, golfütõk, stb.) mind sajátságos speciális mozdulatokat kapnak. * A Hoover-gát is szerepel a játékban, ez látja el árammal a várost * Lesznek ostoba és intelligens szupermutánsok, az elit osztályt a Nightskin-ek fogják jelenteni. * A New California Republic fõbázisa a McCarran reptér; Ceasar's Legion fõhadiszállás a Vegas leszállópálya; a szupermutánsok pedig egy Black Mountain nevû helyen tanyáznak majd. Helyet kapott egy Fremont és egy Primm nevû város is. A PC Gamer állítása szerint az 51-es körzet is jelen lesz a játékban. * A képességek most már nagyobb hangsúlyt fognak kapni a beszélgetések során. Például egy magas robbantási szakértelemmel rendelkezõ karakter beszélhet majd a robbanóanyagokról, vagy egy robbantásról, ha a helyzet úgy kívánja. * A Barter képesség segítségével most már nem csak a bolti árakat lehet lejjebb tornázni, hanem a jutalmakat is meg lehet növelni. * Minden városhoz kapcsolódik majd egy Reputation (hírnév) mérõ, mint a Fallout 2-ben. Emellett a Karma is megmarad. * A követõinknek kiadhatunk majd olyan utasításokat, mint "Maradj", "Kövess", "Támadj".
Jó lesz csak csökkentsd a 800pix szélességet, 790 -re
FRISS: SZKENNEK Megérkeztek a szkennek, szép sorban akkor lássuk is õket: GECKÓK RULEZ! 1....2.....3....4...5....6....7....8....9..
Bónusz Spoilerek: The Mystery Man - a Misztikus Ember bújkál a vécében.. Legjobban a geckók néznek ki, a játék többi grafikája elmehet szódát inni.
Párbeszédek akkor Öö.. Hogy is van ez??!: Összes párbeszéd-opciót mutatják..Ha elbukunk egy Persuade-t, még akkor is mutatják a lehetõséget. Nincsenek negatív következményei, ha elbukod ezeket. [Akkor minek vannak egyáltalán ezek a Checkek??!] Feltehetõen azért, hogy megdobott Persuade-el le is játszódik az akció, míg elbukott Persuadevel nem. Tehát bárki láthatja, hogy ha bevesz egy Chemet, elolvas egy magazint vagy könyvet és eléggé feltápolódik a Skillje, akkor mire számíthat.
Fegyvertalálatok hátradobják az ellenséget.
.Az Obsidian fejlesztõk oszlatták az újságírói találgatások keltette pontatlanságokat. Dialogue skills: kétszintû, magas képességgel plusz szövegek jelennek meg a párbeszédek során. Area 51 bennlétérõl nincs megerõsített infó. Lesz hardcore mód, ahol vizet kell inni, lõszernek súlya van és a gyógyítás nem azonnali.
A történet három fél körül konvergál: New California Republic vs. Caesar's Legion vs. New Vegas residents. Nem vagyunk Vault-lakók, de egy olyan valaki adott egy Pip-Boyt. Vault suitról van egy screenshot. Új minigun-stílusú fegyver került be, valamint egy M4 kinézetû assault rifle. VATS-ban a kézifegyverek speckó mozgásokat kapnak, mint a golfütõ tököntalálata. A Hoover Dam mûködik és elektromossággal látja el a várost. Van egy misszió, szupermutánsok fogságából kell egy ghoult kiszabadítani, akit aztán felvehetünk a csapatba és egyszerû parancsokat meg cuccokat adhatunk neki.
Geckók visszatértek. Bunkó és intelligens szupermutánsokkal találkozunk, mint például az elit Nightkin. Általában a Fallout 3 módjára néznek ki - BooOOo! - és van egy 1950-es évekbeli frizurás szupermutáns maca is, aki a vezérük. Karakterkészítés egy vigour machine szerkezettel történik.
Van egy NCR bázis: McCarran Airport. A Caesar's Legion a Vegas Stripen herreg, míg a szupermutánsok a Black Mountainba fészkelõdtek be. Fremont és Primm városok várnak, amely utóbbiban toplessz revû vár. Párbeszédeink során például a high Explosives skill tulajdonosa robbanóanyagokról folytathat beszélgetést néhány erre alkalmas ponton.
Karmához került még egy Hírnév rendszer. Ugyanaz az engine, mint a Fallout 3-é. Kevesebb atombombát kapott Vegas, azért néz ki annyira érintetlenül. A Barter képességgel nemcsak boltban, hanem küldetések teljesítésekor kapott pénzmennyiségen is alkudozhatunk.
Sztori: Sebesült futárként fekszünk és rohadunk lassan egy nem túl mély gödörben. Arra jön egy barátságos robot, Victor és kiás. Gazdája, Mitchell doki meggyógyít minket. Átmegyünk a Vigour teszten, amely elektronikus szalonjáték, karaktergenerálás és felsetupolja a SPECIAL-t. A Rorschach tesztek csak szórakozásnak kerültek be. Doki kezünkbe nyom egy Pip Boyt és elküldt a boltba tejet venni..
A Hoover Dam - Hoover Gát - és a Helios nevû naperõmû szolgáltatják a naftát, utóbbit Poseidon építette. Ezekbe harcoljuk be magunkat, onnan aztán arra irányítjuk az áramot, amerre kedvünk tartja. Heliost megtarthatjuk magunknak, ekkor brutál orbitális lézert hívhatunk be, Á'la Red Alert. A hírnév rendszer három csoport felé ápolt aktuális kapcsolatunkat mutatja: NCR, Ceasar's Legion és a helyi népek. Rengeteg kép várható egyelõre valószínûen szkennelt formában..
A sztori szerint 3 évvel vagyunk a Fallout 3 után, míg a Fallout 2-tõl 40 évnyire. A játék ugynaúgy kezdõdik technikailag, mint a harmadim epizód, vagyis egy interaktív karaktergenerálással. Bevalottan rámennek a srácok a karakterekre, sokkal emlékezetesebb párbeszédeket, és NPC-ket akarnak összehozni, mint a Fallout 3 csapata.
A játék mûvészeti vezetõje szerint, azért barátságosabb a New Vegas, mint volt a 3, mert ezt a területet nem érte közvetlen sugárzás, inkább csak annak közvetett hátulütõitõl szenved. A kék ég, és a napsütés ezzel magyarázható. A világ impresszív, 5 perccel a 'New Game' gobmra való kattintás után, már újdonsült virtuális énünkkel bóklászhatunk a Wasteland kies tájain.
A harc szinte teljesen ugyanaz, mint a Fallout 3 esetében. A VATS teszi rendesen a doglát. Talán annyi különbség van, hogy több speciális mozgulatot hajtatunk végre, ha közelharci fegyvert használunk, mint az elõzõ részben.
Az Obsidian egy új reputációs rendszert épít a játékba, mivel tisztában voltak vele, hogy az elõzõ epizódé közel volt attól, amit tökéletesnek lehet nevezni. Ha átvágunk egy polgárt, az emlékezni fog rá, így késõbb tõle már nem várhatunk segítséget. Ha egy banda tagjával állunk le balhézni, akkor õ segítséget tud kérni a többiektõl, és akkor kapnak majd el a semmi közepén, mikor nem is számítasz rá.
Igen, lesznek bandák is, de egyelõre sokat nem tudni róluk. Az biztos, hogy jó lesz, ha kiismerjük magunkat közöttük, felismerjük a jó tulajdonságaikat, amikkel tudunk azonosulni, és természetesen a rosszakat. Az biztos, hogy mindenkit nem gyûlölhetünk, mert akkor hamar utolér a végzetünk...
A világra is kihatással leszünk. A készítõk szeretnék azt elérni, hogy a játék vége fele az érezzük, hogy megváltoztattuk a vidéket, az embereket. Természetesen a lélegzõ világ adott, de ez nem csak a szabad bóklászásban, és a többféle befejezésen fog megnyilvánulni, hanem abban, hogy a saját sztorinkat írhatjuk meg a játékon belül.
"A kék ég, és a napsütés"
Ezzel nálam le is van írva a játék. Hogy kerül ide a Fallout név??? Botrány! A 3. résznek is nulla Fallout hangulata volt, ennek meg még annyi sem lesz. Pff.
Én is régi falloutos vagyok, de a harmadik rész jól sikerült. A hangulat az meg volt, volt benne V.A.T.S. rendszer azoknak, akik körökre osztva akarnak harcolni, de lehetett real time is. Volt egy rövid fõszál, ami kedvezett a casual játékosoknak, ugyanakkor volt sok élvezetes mellékküldetés, amik a fanatikusabbaknak készültek. Voltak súlyos morális döntések, egy csomó tárgy, stb... Szerintem nagyon jó játék volt, és ha az elsõ két részt nem is ütötte meg, de ott van mögöttük. És ha minden igaz, akkor most még többet kapunk. Az, hogy most nem lesz annyira poszt. apok, talán nem is baj, az elsõ három rész végig olyan volt, most bepróbálkoznak valami mással. Én csak egy dologtól félek, hogy ez az Obsidian mindig csak folytatásokat készített, amik gyengébbek lettek az alapjátéknál: Neverwinter Nights 2, K.O.T.O.R 2... Remélem most nem ez lesz....
én kifejezetten örülök hogy a Obsidian csinálja hiszen hiába alapozta meg az elõzõ részben a bethesda a sandbox részt és a hangulatot, szerepjátéknak sajnos nem felelt meg. nos a kotor 2bõl kiindulva itt már ebben se lesz hiány.