Hmm... még is lesz itthon kapható? Mindegy, most ráhangolódtam a Dead Islandre, de ezt is mindenképpen megveszem. Lehet nem megjelenéskor, de megfogom...
Ha emellett steam-en tényleg kirakják 40 euróért az maga lesz a vicc...
Én nagyon remélem hogy hamar lesz itthon is dobozos verzió.
Szerintem biztos lesz béta. A hivatalos fórumban fel van tüntetve mint a tesztelés 3. fázisa, már rég levették volna ha nem terveznék. Most fut egyébként a 2. fázis, klánok tesztelnek.
Akkor miert nem merik megmutatni a megjelenes elott par hettel? Itt is lehetnel mar kicsit negativ, nem csak a BF topikokban.
Á nem sokat számit mit adnak meg, számtalan példa volt már rá, hogy olyan géppel elinditottam játékot ami nem érte el a minimumot se Szerintem nem vészes amúgy, 3 giga meg rad5750 alig középkategória.
sztem egyedül a proci van eltúlozva; amúgy teljesen szokványos gépigény manapság.
amúgy azt hittem, hogy memória kell majd neki bõven, ismerve az elsõ rész "akkori" igényét ^^
Én tavaly +50ezer Ft-tal(régit eladva) update-eltem a konfigurációm. Így most bõven RO2-kompatibilis és azt kell mondanom, egy pillanatig sem bántam meg a pénzkiadást, egészen más játékélmény egy erõsebb konfigon játszani. Ez egy ilyen mûfaj(sajnos) 3-4 év alatt megkopik a sz.gépek tudása, új generációs hardverek jönnek.
A fórumon ezt írták erre (Tripwire), hogy ez nem azt jelenti, hogy nem tud rajta játszani akinek nincs ilyen szintû gépe, csak pl. lassabban tölt be, stb... Hát majd kiderül, nekem ugyan nem lesz vele gondom, de tudom sok embernek ez kemény pénzkérdés.
OS: Windows XP/Vista/7 Processor: Dual Core 2.3 GHz or better RAM: 2 GB Graphics card: 256 MB SM 3.0 DX9 Compliant NVIDIA® GeForce 7800 GTX or better ATI® Radeon® HD 2900 GT or better Sound: Windows Supported Sound Card DirectX: DirectX 9.0c Hard Drive: 8 GB free hard drive space
Ajánlott rendszerkövetelmény:
OS: Windows XP/Vista/7 Processor: Quad Core 2.6 GHz or better RAM: 3 GB Graphics card: 512 MB SM 3.0 DX9 Compliant NVIDIA® GeForce GTX 260 or better ATI® Radeon® HD 5750 or better Sound: Sound Blaster Audigy or better DirectX: DirectX 9.0c Hard Drive: 8 GB free hard drive space
Klán béta tesztelésre lehetett jelentkezni, de 4 óra alatt már meg is volt a létszám. link A készítõk kommentje szerint lesz még egy béta fázis, az lesz szerintem a nagy, nyilvános béta.
Tripwire Interactive:There will be other oppurtunities to join the beta.
Hát 40 euro (~11 ezer) az vicces árazás lesz, mikor itthon 8900-ért veszek a CD Galaxisban (ami szintén nem a legolcsóbb hely) egy dobozos Battlefield 3-at.
Eredetileg 40 €-ba fog kerülni Steamen, ami nem olyan vészes. Elképzelhetõ még, hogy az elõrendelõk 10%-os kedvezményt kapnak, akkor meg már teljesen egy szinten lesz egy hazai új játék árával.
Ne má faszom... én nem fogom megvenni STEAMen... ott minden túl van árazva, ami nem akciós.
Az simán meglehet, az elõzõ rész is nagyon sokáig csak steam-en volt elérhetõ. Akkor jelent meg dobozosan mikor már egybõl ilyen 1990 forint volt, legalábbis úgy emlékszem annyiért vettem még a megjelenés napján CD Galaxisban.
Eddig én nem láttam egyetlen magyar üzlet honlapján sem. Az is elképzelhetõ, hogy Magyarországon nem lesz kapható a dobozos verzió, ahogy ez a Killing Floorral is megtörtént, amely szintén Tripwire termék.
Érdekesség, hogy a orosz oldalon a jelképek hitelességére törekedtek, de a német oldalon nem...
Ami itt nekem egybõl csalódás a ráközelítés.. nem is kell tovább menni mert itt meg is dölt a realisztikusság.. persze megveszem mert tetszik csak nem támogatom pl ezt a dolgot.
Hat ez a jelenet pedig pont a legrosszabb BC esetekhez volt hasonlo, azert volt rossz latni itt is...
Azért ha jól megnézted elég sokáig a háta mögé lõtt.Ez nem battlefield ahol fél-1 méterrel lemarad a hitbox mert az elég gázos,fõleg azért mert csak a DICE által készített alapjátékokban ilyen fos,a modderek készítette módokban nincs ilyen probléma(ez is közrejátszhat abban hogy nem adnak modtools-t,nem akarnak égni mert még valaki véletlenül jobbá tenné a bc2-öt)
Kaptam guest passt DoDhoz... két napja van tripnek, hogy jöjjön a beta :D
elég szörnyû nézni h mit erõlködnek ezzel az AI-al egyáltalán .... csak rohangálnak össze-vissza .. én nem pöcsölnék velük és nem is tettem volna szingle részt bele ... max egy gyakorló teret ahol lehet gyakorolni a lövészetet a fegyverekkel, esetleg közelharcot
A készítõk visszajelzése erre (sokan észlelték ugyanezt):
3) I saw a guy take lots of hits and not die - The damage is realistic. The guy shooting either missed, hit him in a non-vital area, or the guy getting shot was slow dying and hadn't went down yet.
nem bug. mind2 katonra lõtt rá egyet-egyet amikor ránéztek kb és megkapta a supressiont, így nem tud egybõl jól lõni, vissza kellett volna bújnia egy pillanatra lenyugodni és utána lõni az effekt a képen szintén ezt jelzi amikor jobban kapja egyre rosszabb a látás is
Hát igen, ott 1:48 után jött egy ilyen páncélozott orosz katona, mert azt nem fogta a golyó. De elõtte teljesen jó volt a találatérzékelés. Reméljük csak valami kis hiba amit javítanak könnyen.
1:48nal szerintem bug is lehet, amugy tenyleg zavaro volt. De utana megint jo volt. A masik zavaro dolog meg a kezfejeken levo 15cm vastag HDR, remelem ezt nem gondoltak komolyan? Ha ezeket a HDR Blur dolgokat kulon kulon lehet ki/be kapcsolgatni, akkor nem szolok. Amugy nagyon tetszik a jatek.
Ezt a HDR effektet biztos, hogy ki lehet majd valahogy kapcsolni mert ez így túlzás..különben rendben van a grafika szvsz...
Hát ez a glowing már tényleg k*rvára túlzás... vakító már már.
jah az nekem is szúrta a szemem, meg ajánlom hogy ezt a motion blur meg bloom okádást ki lehet kapcsolni mert nevetséges hogy megduplázódik afényben a karakter keze meg ami fénylik, mindig is utáltam az ilyesmit játékokban az elsõ dolog hogy kikapcsolom remélem nem olyan lesz mint UT3nál hogy vagy minden effektet kikapcsol ember és ronda a játék, vagy giccses homály tenger az egész (félek kicsit, ugye ez is UE3as játék lesz)
A multi videoban, 1:48-nal eleg durva, hogy kb 10 meterrol ralo vagy 10 celzott rovid sorozatot es alig akar meghalni az ellenseg... A tobbi lovesnel is mintha lenne egy eros fel vagy 1 seces keses mikorra kiszamolja a jatek, hogy mi tortent. Remelem nem teljesen ilyen lesz a vegleges jatek es olyan gazos mint a BC2-nel, ahol hasonloan ehhez mintha 1-2 secenkent osszesitve szamolna a szerver a loves-talalatokat.
óóóóóóó dehogynem :D:D:D én például csak és kizárólag a német SP kampány miatt fogom beszerezni,nem tudna kevésbé érdekelni a multiplayer még akkor sem ha ez egy 'olyan' játék. VÉGRE VALAHÁRA egy IGAZY STORY mód NÉMET szemszögbõl!!! tõlem akármilyen fos is lehetne, ha német kampányt kínál.
Szerintem senkit nem érdekel igazából a SP egy ilyen kaliberû játéknál.
Mai nyilvános RO2 bemutató a sajtónak... San Francisco, orosz nagykövetség...
John and Alan will be showing off RO 2 single player for the first time today in San Fransisco at a 1c event inside the Russian Embassy! Stay tuned for media and information!
Szerintem mindenképpen populárisabb lesz, ami nekem nem tetszik a videók alapján: az a sok kis ikon, térkép, stb... ami az ami játékokra annyira jellemzõ. Nyilván ki is lehet kapcsolni és a szerverekbõl is biztos lesz olyan ahol nem lesz bekapcsolva. (DH szerverbõl ma is létezik olyan ahol semmi infó nincs a játékkal kapcsolatban, tehát pl. a kill-t sem látod, teljesen realisztikus a játékélmeny) Ami mindenképpen elõrelépés lesz: a mp módok sokasága és hogy egyszerre 2 teljes értékû mód is készül hozzá, sõt szerintem a Darkest Hour módból is meglesz az RO2-s változat)
Sokat gondolkozok azon a grafikai elõrelépésen , pár animáción kivül mi fog változni az új részben? Mert nekem úgy jó az elsõ rész ahogy van, inkább csak rontani tudnak rajta ha túl sokat módosítanak.
Red Orchestra 2 - új bemutató videók
Most néztem, az utolsó 4 kép az RO2 "Rising Storm" módjából való, a Csendes-óceáni hadszíntéren játszódik a mód. Rising Storm
shaddam: igen.
A régebbi videókban látott fedezékrendszeresdi benne lesz?