tényleg jó néz, bár nem értek 2 dolgot: miiért van benne ez a halvány piros, rózsaszínbe hajló dolog miért nem a hivatalos logó/betûtípus van használva
Remélem lesz nyílt beta teszt hamarosan. Eléggé várós a dolog ...
Lehet, hogy marketing és mindenki tudja, hogy elit alakulat koppintás a dolog :)
@sven: nem azt mondtam hogy lézerre bemérték a fegyvereket és pixelre azonos mintája a valóságnak :D . Valóban van egy két "buta" modell a játékban, de attól még ott pózoltak a fejlesztõk a Brecourt mezõkön eredeti fegyverekkel :)
szerintem inkább filmeket és kalandregényeket tanulmányoztak (emlékezzünk csak vissza a single player kampányra), a többi inkább marketing duma :)
"és tanulmányozták a fegyvereket" Ahogy elnézem a COD1-es Mauser modellt, nem sûrûn forgatták a kezükben a kedves fejlesztõk azt a fegyvert :D Vagy csak ki kellett adni gyorsan és összedobtak valamit...
"Cod1 mögött is volt kutatómunka, a készítõk ellátogattak több egykori helyszínre is és tanulmányozták a fegyvereket, de az alapelv az volt, hogy mindebbõl egy játszható "árkádabb" jellegû dolgot faragnak, ami szintén sikerült (nálam azóta 10/10). Vannak a cod1-nek hibái és nem is olyannak szánták mint ro-t, de azt gondolom, hogy a mai napig ez áll hozzá a legközelebb, még ha nem is hasonlítható teljesen össze a két játék."
Ezt is érdemes elolvasni ám :) Nem tartom HC gamenek, nem is az, nem is annak szánták, de nem is az árkád legalja :)
miért kéne mondanom? én nem az ellenkezõjét állítottam annak amit te mondasz, hanem arra hívtam fel a szíves figyelmet, hogy ne misztifikáljuk túl a cod elsõ részeit se
DoD elég primitív alkotás szerintem. Játszottam vele eleget, mondjuk semmivel nem nehezebb mint cod, sõt. Mozgásban pályákban hangban képben, igazából mindenben messze alul marad és kb 10 percembe telt megtanulni a játékot. Ha az HC-game, akkor bele se merek gondolni, hogy egy OFP vagy egy ARMA mi lehet :D
akkor mondok egy példát: Detroit valóban közelebb van Budapesthez, mint Chicago, csak az arányokkal legyünk tisztába, meg hogy melyik földrészen van...
Én úgy emlékszem, hogy azért a CoD1 már ugrabugra noob gamenek számított, és a DoD (day of defeat) volt a "hc" etalon VH-s multi game annak idején :) bár magyar tábora nem volt nagy, vagy azért mert nem volt olyan egyszerû warezolni mint a codokat, vagy mert túl hc volt mint ez RO.
Én meg azért várom mert ez csak pc-re fog jönni és remélem nem lesz olyan bajai mint a mai foskonzolportoknak.Meg végre remélhetõleg nem vérpisti játék lesz.
Teljesen igazad van és ezért várom annyira RO-t, hogy végre fény legyen az éjszakában :) Nagyon remélem azt is, hogy eredeti nélkül nem lehet majd multizni és nem szaporodnak el a tört szerverek, ami manapság elég gyakori játékoknál sajnos. Az EA (BF) mondjuk gyõzelemre áll a warez harcban, de egyelõre nem sokan mondhatják el ezt magukról.
Ha gondolod felmehetünk szerverre én alád dobok 10 nadet, de hogy 10x meghalsz tõle az fix. Való igaz vannak benne bugok (mikor 100-ból egyszer mégsem esel össze), de elenyészõ és készítõk által elismert hiba (uo-ban sokkal gyakoribb, no meg agyonbuherált moddolt szervereken). Ugrás közben pedig lehet lõni az igaz, csak nem sokat érsz vele (bár a haxoroknak megy az tény), mert lényegesen nagyobb lesz a fegyver szórása. De mondjuk ha én felugrok attól még meg tudom húzni a ravaszt, nem rohad le a kezem egy kis jumptól, úgyhogy szerintem ez rendben is van, pláne ha egy két golyó még célt is talál merõ véletlenségbõl. Cod1 mögött is volt kutatómunka, a készítõk ellátogattak több egykori helyszínre is és tanulmányozták a fegyvereket, de az alapelv az volt, hogy mindebbõl egy játszható "árkádabb" jellegû dolgot faragnak, ami szintén sikerült (nálam azóta 10/10). Vannak a cod1-nek hibái és nem is olyannak szánták mint ro-t, de azt gondolom, hogy a mai napig ez áll hozzá a legközelebb, még ha nem is hasonlítható teljesen össze a két játék.
Jó volt a CoD1 annak idején. De azért már abban is megvoltak a realizmust mellõzõ megoldások. Például ugrálás közben lövöldözés, reflex lövések sniperrel, quick scope stb. Szóval nem igazán lehet összehasonlítani sem a két játékot sem a két játék használóinak képességeit szerintem. De az tény, hogy a CoD széria azóta mélyrepülésben van és már megközelítette a Föld középpontját :D
"pistike nem szereti ha véletlenül 10-15 másodpercre célpont nélkül marad"
én ezt azzal egészíteném ki hogy nem gond ha nincs célpont, mert ugye a közös célért játszik az ember csapatban, COD1-ben is sokszor nem lõttem a másikra mert a rádió megszerzése volt a cél nem az esztelen öldöklés viszont CS maradvány az amikor lelövik az embert és 5 percig bámulhatja a többiek játékát, ezt viszont utálom, remélem itt nem lesz
A mai korosztály sírva fog elhajítani egy olyan játékot mint a Red Orchestra ostfront egy-két kivétellel.Ez az idézet a Bethesda softwork egyik fejesétõl való mikor fejlesztették a Fallout 3-at."A mai akciódús vérrontáson szocializálódott ifjúság egy körökre alapuló játékot gondolkodás nélkül hajítana ki az ablakon".A lényeg ebben a 3 szóban rejlik:akciódús vérrontáson szocializálódott. Hozzáteszem igaz ez nem körökre osztott játék de a mai világban nem nekünk 30-40 éves korosztálynak készítenek játékokat.És most egy felsorolás miért ilyen fosok a mai játékok. -pistike nem szereti ha véletlenül 10-15 másodpercre célpont nélkül marad mert akkor már unalmas számára a játék -azt is szereti ha néha istennek érezheti magát -nem szereti ha gondolkodni kell egy játékban mert akkor már túl bonyolultá válik számára -stb. És a játékkészítõk ezt veszik figyelembe fõleg hogy már szinte minden játék konzolon kezdi és ez még jobban hozzájárul ahhoz hogy szinte már egy 4-5 éves gyerek szintjén kell játszani. Bocsánat ha ezzel bárkit is megbántok.
én nagyon szerettem az cod1-et meg az uo-t de azért ne tévedjünk már el ugyanolyan akció játék volt az mindig is, csak nem volt teljesen lebutítva, mint a mostaniak, de attól még nem volt olyan kutató munka mögötte és megfelelni akarás a történelmnek, mint a ro-nál
...Cod1-ben ránt a fegyver szépen, tény, hogy nem annyira mint ro-ban, de ott is épp úgy meg kellett fogni. Ugrás közben esélytelen lõni, ha gránáton állsz halott vagy, uo-ban pedig épp úgy elfogy az "energiád" ha rohangálsz...
ilyeneket nem értem miért írsz, megszépültek az emlékeid vagy nem tudom, de ez egyszerûen nem igaz, igenis lehetett ugrás közben lõni, igenis volt olyan, hogy 1 egység maradt a HP-dból és pont a felrobbanó gránáton álltál...
Az a baj hogy jelenleg nincs alternatíva. Cod1 kihalt, más játék meg nem megy ladder szinten, csak ilyen szutykok...
Teljesen egyetértek, annyi kiegészítéssel, hogy szerintem aki élvezi a CoD2 stb.-t az ezt nem fogja, különben már rájött volna, hogy az egy teljesen komolytalan szutyok és otthagyta volna:).
Talált süllyedt :) Cod1-be szerintem olyan 4000-5000 órám lehet, úgyhogy hidd el én is tudom mirõl beszélek :) Nem egy lanon jártam és nem is kettõn, de ez lényegtelen is. A nagy codos színvonalesés cod2-tõl kezdõdött, ahol norecoil hack sem kellett, hiszen gyárilag benne van... Cod1-ben ránt a fegyver szépen, tény, hogy nem annyira mint ro-ban, de ott is épp úgy meg kellett fogni. Ugrás közben esélytelen lõni, ha gránáton állsz halott vagy, uo-ban pedig épp úgy elfogy az "energiád" ha rohangálsz. Amit te írsz az igaz, csak nem a cod1-re és az uo-ra. Cod2-tõl kezdve teljesen egyetértek. Na meg azt se felejtsük el, hogy attól, hogy valaki "noob" játékkal játszik, attól függetlenül lehet hogy egy komolyabb játékban is tud alkotni. Láttam már ilyet is :) Szóval játék alapján én nem minõsítenék senkit.
adatlapomra kiraktam egy userlinet, ha valaki akarja felhasználhatja, vagy csinálhat jobbat is, várom a gémet :)
A hivatalos fórum szerint 2 fontos bejelentés volt.
1, a beta - amit az év végéig akartak kiadni - átcsúszik 2011. elejére, Problems with the matchmaking side of the game means the December beta is cancelled til early next year.
2, az RO2 hivatalos pályái un. C.Q.C. (Close Quarter Combat) pályák lesznek, vagyis zártak. Ilyen pl. Danzig, Stalingrad Kessel, stb... Ez nem a méretét hanem a jellegét mutatja. Mondjuk ez nem akkora gond mert biztos lesz hozzá kismillió custom map idõvel.
Aki meg szeretné hallgatni az interjút, annak az a file: ITT
Kb. minden kodot felsoroltál tulajdonképpen kikrõl beszélsz? Mellesleg az összes kodot nyomtam multiba nem kevés órám van bennük úgyhogy talán tudom mirõl beszélek.
RO-nak az egyik hátránya, hogy kb térdmagasságban levõ akadályt csak megkerülni lehet, nem lehet akkorát ugrani (DH-ban már emgcsinálták, hogy a kerítést át lehet mászni)
btw, a legszembetûnõbb különbség azonban a gránát, cod-ban ugye akkor se haltál meg mindig ha pont melletted robbant, itt esélyed sincs még 3 méterre se
Lehet ugrani, de az ilyen ugrás közben ledarálom a szembe jövõket az felejtõs. Egy-egy ugrásba drasztikusan zuhan a "kondiciód" ami az ugráshoz-futáshoz kell. Utána meg csak sétálni tudsz nagy lihegések közepette...
Az igazi codosok nem nyomnak norecoil hacket, azt a csicskák nyomják. Az igazi pro codosok fél perc alatt megtanulják a játékot :) (Nem a cod2, meg cod4 meg cod6 meg cod 1324 játékosokra kell gondolni :) )
Tulajdonképpen már most is lehet háborúsdit játszani más csapatokkal. Itt > Ro Ladder Valamint a hivatalos magyar oldalon is vannak felhívások meccsekre, szívesen látnak/látunk mindenkit. Pl. november 20.-i hír > ITT
de a BF már halott, azt mindenképp verniük kell még kis project létére is :) amúgy azért hasonlítja ahhoz mert így többen olvassák el a cikket mert codvanbenne.
Nyilvánvalóan e téren a CODBO nyer hisz a RO2 nem kerül kiadásra konzolos verzióban. PC-s verziók eladása tekintetében meglehetõsen nagy harc lesz, de nagyjából hasonló eladási adatokat érhetünk el. Fõleg ha azt nézzük, hogy az a a hír járja. a CODBO bevételeinek csak 4%-át adja a PC-s verzió.
Bemutató, áttekintés:
Itt nagyok jók az esélyeink. Ha megnézzük a „metacritic”-értékeléseket , akkor azt láthatjuk, hogy az RO eredeti kiadása és a CODBP pc-s kiadása majdnem ugyanolyan tetszési index-szel bír. (81 vs 83%) Ha azt nézzük, hogy az RO2 jobb lesz mint a RO – legalábbis mi ezen dolgozunk – mi legyõzhetjük õket e tekintetben.
Mennyi ideig játszik egy átlagos játékos a játákkal?
Úgy hívják szaknyelven: hosszú távú felhasználói megelégedettség. Tisztában vagyunk vele, hogy ezt roppant nehéz mérni, de ha megnézzük a Tripwire és a Activision üzleti filozófiáját, miképp bánik a vásárlóival akkor érthetõ, hogy mire is gondolok. Az Activision filozófiája: kiadni a játékot és aztán gyerünk tovább a következõ játékkiadásra koncentrálva, a vevõk meg csak addig érdekes a míg megveszi a játékot. A Tripwire filozófiája: adjunk minél nagyobb értéket a játékosnak a pénzéért, és adjunk ehhez többletértéket olyan plusz értékekkel mint pl. szabad szerkeszthetõsége a játéknak (pályák, jámûvek, fegyverek) és néhány eseti pluszt is tudunk biztosítani. Igaz ez eddig csak a Killing Floor játéknál volt. (karakter csomag) Mi folyamatosan ott vagyunk a játékaink mögött és hosszú távban gondolkodunk és ez mondjuk ne mondható el az Activision-ról és a CoD szériáról.
Bõvíthetõség, hozzáadott plusz:
Mi egyértelmûen többet adunk mint a CODBO: Az SDK mod (pályaszerkesztõ) még a játék kiadása elõtt kiadásra kerül sõt igazából már a mod-csapatoknál van már. Folymatos kapcsolat és párbeszéd van a kiadó és a modder-csapatok között és együtt jóval nagyobb sikerre számíthatunk. Rising Storm mód (Csendes-óceán hadszíntér) Vietnam I. világháborús mód.
Ezeket a módokat a Steam-en keresztül mindenki letöltheti és játszhat rajta, ebben egyértelmûen többet adunk mint a CODBO.
Funkcionalitás:
Ez ismét egy olyan terület melyben egyértelmûen jobb a mi játékünk mint a CODBO. Gondolok itt pl. Dedikált szerverek, Web-alapú szerver-adminisztráció, 64-játékos szerverekre hivatalos támogatás (support) A fejlesztõk csak és kizárólag a PC-s verzióra koncentrálnak mivel nekünk nincs konzolos kiadásunk. Ezeka legfontosabb különbségek az RO2 és a CODBO között. Az biztos, hogy az RO2 más játék lesz mint az elsõ rész, úgy tervezzük, hogy több helyen tesszük hozzáférhetõvé tenni a játékot és emellett hûek vagyunk ahhoz a stílushoz amit az eredeti RO képvisel. 15 évvel ezelõtt mi egy új, kicsi cég voltunk, nem volt pénzünk és gyakorlatilag minimális támogatásunk volt (munkatársak, fejlesztõk, reklám, stb...) Most sokkal több tapasztalatunk van és jóval több erõforrásunk mint akárcsak az RO elsõ kiadása idején volt. Darth Vader-t idézve: "when we last met I was but the learner, now I am the master." :) „Amikor legutoljára találkoztunk akkor még én voltam a tanonc, most már én vagyok a mester.” :)
Semmi, még csak a belsõ tesztelések indultak el (178. hsz)illetve kezdik promotálni a játékot különbözõ játékmagazinok oldalain. Szerintem közel van de majd kiderül.
semmi info nincs a beta-teströl? ugy olvastam lesz,vagy tévedek?
Januári PC GAMER-ben (amerikai kiadás)megjelenik egy 5-oldalas játékleírás az RO2-rõl. Új képek, egy újságíró tapasztalatai. A napokban kezdik az újságot terjeszteni.KÉP
Duplán megéri megvásárolni az RO2-t. Bár inkább a II. v.háborút preferálom de biztos kipróbálom ezt is.
Készül egy vietnami mod is a játékhoz, In Country: Vietnam néven jelenik majd meg a steamen.
Kinézettel nem lesz különösebb gond, még ha láttunk is már szebbet. Kérdés az optimalizáció. Bár mivel ez csak pc-re lesz, igy talán ezzel sem lesz nagyobb gond.
szerintem házigazdát is lehetne választani, tudom még nincs 500 hsz, de majd lesz és már nem veszik annyira komolyan, így minden friss infó fent lehetne
kép alóli szöveget ki kéne vetetni, írtam a mod topicba, de nem történt semmi.
Jó ez az összefoglaló, kár, hogy a banner alá nem tudjuk kitenni.