Elnézést ha megsértettem valakit.Nem is tudtok még konkrétan 100%-ra biztos dolgokat és már aggódtok is.Ha kicsit elgondolkodtatok volna hogy ez pc-s játék és nem konzolos mert ott divat a random spawnolás.A pc-n azért megy a klánozás.
1. pontot így fordítanám: a server a kampány kezdetén kiválasztja a csaptatot amelyik védeni vagy támadni fog. (tehát ez nem azt befolyásolja hogy ki hova áll, csak nem mindig ugyanott és ugyanúgy fog kezdõdni a kampány a térképen)
ezután pedig mindig a nyertes oldal választhat majd ahogy írtad.
Nézegettem a hivatalos fórum kommentjeit, egy fórumozó összefoglalta, hogy milyen újdonságok jelennek meg a játékban. Ez hivatalosan nincs megerõsítve.
1, Szerver dönti el "random"-szerûen, hogy ki melyik oldalra kerül, német lesz vagy szövetséges.
2, A menet gyõztesei döntik el, hogy hol akarnak támadni vagy védekezni. (Itt nem volt világos nekem, hogy a következõ pályáról van-e szó vagy az aktuális jétékmenetrõl.) "Winner of said battle decides where to attack or defend"
+ egy másik értelmezés szerint lesz egy un. cserélõs-opció is, vagyis az adott pályán a komplett csapatok cserélnek helyet a csata után. Aki eddig védõ volt most támadó lesz.
3, A csapatnak meglévõ erõforrásai adják az úgynevezett "Csata erõt" (Combat power)
4, Úgy is lehet nyerni, hogy egyszerûen kimeríted, felõrlöd az ellen erõforrásait (Combat Power)
5, A támadó félnek mindig nagyobb erõforrás (combat power) vesztessége lesz/van mint a védekezõ csapatnak, így lesz optimalizálva a játék.
6. 10 terület = 10 pálya
7. Minél kevesebb halállal bír az egyik oldal annál nagyobb lesz a megmaradó Combat power-e.
8. A mesterlövész tudja majd állítani a puskáját ahogy a valós életben is lehetett.(a fegyverhez tartozó tárcsán)
9. Ahogy várható volt, kampány módban csak az egymás melletti területeket lehet sorban egymás után elfoglalni, nem lesz mód Fallschirmjager (ejtõernyõs) foglalásra, vagyis ugrásra repülõrõl.
Végül egy kép, a videó szerint így fog kinézni egy csatatérkép:
Mindig azt hittem ez a Tripwire egy kelet-europai ceg, nem is ertem onnan Amcsibol hogyan tudtak ilyen hitelesen lemodellezni az itteni frontot. Ez a csavo meg teljesen jo arc, biztos jo lehet naluk a hangulat, ha ilyen a fonok.
Na ezt rakom is favba, en nem tudom megunni a 2.vh-t:D
Az utobbi evek fps felhozatala utan eljutottam odaig, hogy sirva leborulnek ha az alabbi (kb. 8 eve alap) featureok benne lesznek:
- kihajolas, hasalas (ugy nez ki ez meglesz) - dedicated szerver akar 30+ slottal - rendes mennyisegu gyari map - moddolasi lehetoseg, custom mapok - kompetitiv jatek tamogatasa
ez az fps fedezékrendszer nagyon jól nézki meg úgy egészében a játék.a grafikán javítsanak csak szerintem is.
Atya-gatya. Ez qrva jól néz ki! Ez a fedezék rendszer meg bejövõs nagyon! Az új játékmódról meg nem is beszélve. Jó látni, hogy nem csak a grafikát tupírozták! Csak jelenne már meg... :D
Nagyszerûen hangzik. CoD-ban gyakorlatilag csak SD-t játszok. Ha azt most összekombinálják a RO realisztikusabb játékmenetével, mondhatni, nekem találták ki...
Olyan, mint a search and destroy a codban, csak egy nagy pálya van felosztva több célpontra, és célpontonként egy élete van mindenkinek. Ha azonban a támadók elfoglalják a célt, akkor respawnol az egész csapat, és mennek a következõre. Gyakorlatilag ügyesen összekovácsolták a nagy pályákat az egyéletes játémóddal.
Ezek az új képek, jelenetek olyanok, mintha egy felvett renderelt videóból lennének... Nem tûnik játékbeli képnek pl.: 4. ahol a futás közben a sisakját fogja a orosz... A videót, miért nem adják már ki?
A legnagyobb nyertes azért mégis az AI, nem a konzolosok meg a pálcikáik. Hátha az AI is ki tudja mostmár nyújtani a csápjait a fedezékek mögül, és még jó coop is lesz, és még modolni is lehet , na az eléggé penge dolog lesz. Eddig mindennel elégedett vagyok ezzel a játékkal kapcsolatban, én bizom bennük , 7év az 7év :)
az elõzõ RO-ban is volt fedezék, guggolásnak illetve oldalazásnak hívják csak a szegény konzolosok nem tudják kivitelezni mozgással egybekötve a mûanyag pálcikáikkal és ki kellett nekik találni hogy gombnyomásra elbújjon a karakter! aztán átfertõzte magát minden játékba ez a baromság
vmi lövedék / találat szimulációt is emlegettek , és fedezékrendszert is (jééj, akkor ezzel akár játszani is fogok)
nem volt nehéz dolga mivel már a honlapot is fellõtték. hivatalos, tripwireös fórum reagálása a hurrógókra:
Good grief... nice to know that some people think we have learned nothing over the last 7 (count them, "seven") years of Red Orchestra...
Will this be "CoD b/s"? No. Will we have a bunch of l33t uber-soldaten running around with a massive chestful of medals? No. Will higher-ranked players get more "hit-points"? More "damage"? No.
I could go on, but I won't. Just suggest that a few people engage first their brains (and go dig them out from wherever they've been hiding) and then engage their imaginations intelligently and start to think what these sort of features might give you in the RO style. Think about the changes we have wrought over the years - once upon a time, we argued about the possibility of introducing vehicles, ffs. And look where we have moved to date.
So: engage brains, consider that we have been thinking over some of the functionality you will see in "Heroes" for years. We have been building this franchise for years. And if you still think we'd just drop all the stuff we've done all that time, well, fine.
Stop jumping to idiot conclusions based on one sentence in a press release. Think what TRIPWIRE might actually be intending to offer the realism fans out there.
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad will focus on the Battle of Stalingrad and the surrounding operations, both German and Russian, from July 1942 to February 1943. The game allows the player to experience one of the most brutal battles in all of human history. The game consists out of two campaigns – Red Army and German. Delivering unrivalled accuracy and attention to detail, along with gritty, vicious combat in multiplayer, co-op and solo modes the game will feature everything from quick, brutal firefights to more intricate and challenging simulation modes.
The developers have built upon their huge success with the last title and have added a slew of new features including:
RO multiplayer taken to new heights: In addition to the award winning Territory gametype from RO, all new gametypes such as Firefight and Countdown add greater diversity, replayability and fun.
Persistent Stats Tracking and Player Progression: Grow in rank, earn medals, improve abilities, and become a Hero – all visible to the complete online gaming community and embedded within the game.
Heroes: Obtain the ultimate goal and become a Hero online. Players with hero status inspire troops around them and cause fear in their enemies. Heroes have access to the best and rarest weapons and equipment, and will stand out visually from the rest of the soldiers.
Stalingrad Campaign: The Stalingrad campaign will feature the multiplayer maps used in a campaign layout recreating the battle for Stalingrad from both the German and Russian sides.
First person cover system: Experience the ultimate firefights that a cover system allows, from the immersion of a first person view. Peek or blind fire over and around cover and more.
Squad Command: Command fire teams on the battlefield using an easy to use first person interface.
WWII weaponry redefined: true to life ballistics, bullet penetration, breathing, adjustable sights, free aim, weapon bracing, photo-real graphics and more.
Co-op: Players can connect with their friends and battle the AI in multiple game types including the Stalingrad Campaign, Skirmish Mode, and more.
Morale: Experience what it is like to be a soldier in one of the bloodiest conflicts in history and the importance of a soldier’s state of mind and how it can turn the tide of battle.
link tudtommal ez nem egy kiegészítõ lesz hanem egy teljes játék UE3al, remélem csak a gurusok tudják rosszul :)