alán azon kéne elgondolkozni, hogy mennyibe kerül a fejlesztõknek egy PC-s portot csinalni ha már korábban kifejlesztették a terméket x-re és ps-re. Elárulom, nem sokba. Akármennyire erõs pc-n a warez már tökre megéri nekik egy szaros (és valljuk be sokszor elég silány minõségû) portot összedobni, ha megveszi 5000 ember már plusszban vannak. Szóval nekem ne rikácsoljon senki a warez-rõl :) Az egész arra megy ki, hogy a fejlesztõk is lustábbak, nem akarnak vacakolni a PC-vel mert tényleg macerás. Ugyanakkor sem a sony-nak sem a MS -nek nem éri meg annyira ha PC-re jön ki ezért lobbiznak is ezért rendesen. Most sok pc-s elgondolkodik a hir hallatán, hogy hmmm... konzolt kellene vennem, végülis nem drága csak 60-70 és 3-4 évig gép marad. És ha csak 500-an gondolják ezt és vesznek konzolt már megérte bedobni egy ilyen hirt. Ki fog jönni pc-re csak minimum fél éves csúszással. Addig is sokan vesznek konzolt. :)Hja és azt sem szabad elfelejteni, hogy a warez-olás nem a pc sajátja. Nem a PC miatt warezolunk hanem a mentalításunk miatt (és a pénztárcánk miatt de ez másodlagos). Ha majd alig lesz játék pc-re és mindenki konzolt vesz akkor majd erõsödni fog a konzolos warez is. :) Akkor mi lesz azokkal akkik szidják a pc-s warez-t? Mit mondanak? "Ohh bocsika tévedtem" Akkor kit fognak szídni? Önmagukat? Visszatérnek PC-re és szidják a konzolosokat, hogy mennyi ott a warez bezzeg PC-n.... :) Röhej ami kialakult a PC vs Konzol fronton :) Mind a gyártók mind a felhasználók fejében. Fejlesztõknek azt javasolnám készítsenek igényes és használható játékokat, felhasználóknak azt, hogy értékeljék AZOKAT a játékokat amik tetszenek nekik és szívesen használják õket. A politikusoknak meg azt, hogy tegyenek az emberek fejében rendet (és a pénztárcánkban) :) Ugyanakkor leszögezném, hogy DeadSpace nagyszerû játék megéri a pénzét. (Csak sajnos nem feltétlen a mi pénztárcánkhoz igazodnak a játékárak) hja és azon is érdemes elgondolkodni, hogy melyik korosztály használ konzolt és mnelyik pc-t :) Mindjárt látszik, hogy kinek mi a fontos ha pénzt ad ki valamire.
nem 3 év, a legbrutálabb elõrejelzések szerint is max 1 év lehet a csúszás. annak én se örülnék, ha sok akció lenne, mert ehhez télleg (annak ellenére hogy jók a gow-ok) nem illene egy fedezékharc. imádkozom, hogy találják meg az egyensúlyt a jing-jang között....
Szerintem beletartozik még a vizsgált üzleti évbe.
De,hogy a Dead Space 2-rõl is mondjak valamit. Remélem nem viszik túlzásba az akció részeket. Ha nincs meg a horror hangulat és a nyomasztó atmoszféra, anélkül tényleg egyhangú unalmas játékot kapunk. Nekem nagyon bejött az elsõ rész, rám hatott a horror feeling. Szerintem elképzelhetõ, hogy késõbb jelenik meg, azt se bánom csak jelenjen meg elõbb utóbb. Persze ne 3 év múlva portolják.
Az csak az UBI statisztikája a saját játékaira, persze vmi arányt azért kifejez. Tavalyi évbõl volt valami említésre méltó Ubisoft játék PC-re? Most így hirtelen nem ugrik be.
erre gondoltam énis...és ez is lesz... vagy ha nem akkor a gow változat, az viszont szívás. hát monnyuk õszintén az eladási statisztikákat pont most olvastam huh pc-n mindösszesen 6%
Nem tudom az elmúlt napokban ilyen kétes információjú híreket adnak ki, amibõl ezt lehet leszûrni: 1. vegyél boxot 2. szándékos felhajtás a PC-s közösségek ellen. 3. végül... jön egy olyan hír: mégis lesz PC-re 4. XD
Köszönjétek nyugodtan a pc wareznak ami miatt a pc játékeladások szánalmasan alacsonyak így nem éri meg idõt és pénzt kidobni a pc gamefejlesztésre.
Redshorewood vagy ki a tököm névvel anno fémjelzett Visceral games fejlesztõi fogadalmat tettek, mely szerint kizárólag a Sony és a Microsoft konzoljára fejlesztenek játékokat. ld. DI, meg most DS. Mióta kiváltak a régi teambõl, nevet változtattak, azóta only console címeket fejelesztenek.
jah így értelek, hogy most globálissan minden hasonló esetre gondoltál. hát egyrész meg tudlak érteni. De az a fejlesztés, azért nem mindig olyan durva dolog, nekem 3 éves kb a configom és szerintem a dead space is el fog vele menni maxon, mármint ha majd megjelenik. persze fejleszteni én se fogok, meg már ha akarnék se lenne rá pénzem...
játszani szeretnék majd,ez alatt úgy gondoltam hogy nem csak ezzel,hanem még nagyon sok más játékkal is,ami télleg nem jön pcre,biztos ez is egy újabb üzleti fogás,de már nem tud nagyon érdekelni,pct én soha a büdös életbe nem fejlesztenék már játékok miatt,nem éri meg.ha majd télleg játszani szeretnék veszek egy konzolt ha lesz pénzem rá :)
Szerintem meg pont baj,az elsõ rész tökjó parás horror volt,ha átmegy hentbe semmi para nem lesz,inkább maradjon a kevés ellenfél de az qrvakemény és qrvára paravan mintsem rámjönnek 86-an és azapara hogy nefogyjon ki a skuló....
Kicsit aggasztó de mindenhol azt olvastam hogy több ellenfelet akarnak....Az elsõ részben is itt ott több volt a kelleténél,de ha tényleg több lesz akkor át fog menni a játék hentbe....
Hát ez igen csak rossz hír, reménykedjünk azért egy 2010 decemberben:)
Az elsõ 2-3 fejezet után én gyorsan hozzászoktam az irányításhoz, mindenesetre akkor jöttem rá, hogy az egér sebességén lehet állítani :DDD láma dolog tudom, de utána mindjárt más volt a helyzet
Atom volt az elsõ rész, nekem nagyon bejött, remélem nem kell 100 évet várni a második részre!
A kotaku értesülései szerint a tavaly októberben megjelent Redwood Shores fejlesztette Dead Space produktumból több mint 1.4 millió példány talált gazdára. Az EA egyik legsikeresebb játékává nõtte ki magát, így nem kizárt egy Dead Space folytatás sem PC-re, Xbox360-ra és PS3-ra, és ha hihetünk a neten keringõ pletykáknak, akkor multiplayer, cooperative támogatással fog megjelenni majd jövõre a Dead Space 2. További fejleményeket valószinûleg a Dead Space: Extraction megjelenése után hallhatunk a sikeres akció-horror játék folytatásáról.
jó volt az elsõ rész egyáltalán? volt benne vmi fless? csomóan mondták, hogy mekkora újítások vannak benne, meg mennyire más, de semmi érdekeset, vagy újat nem találtam a nézõponton kívül. Így a 185-ödik sötétbõl elõugró bizbasz után töröltem is^^
Ez ebben a formában nem igaz, nem lehetett csak úgy lövöldözni, mint egy Max Payne-ben, sokkal vontatottabb volt célozni. Szerintem szándékosan, mert ez így - nagyon helyesen - inkább horror feelinget erõsítette, s nem a szuperhõsöst.
Nagyon fasza volt az elõ, szó se róla...kiváncsi vagyok hova tudják ezt még fokozni :D
Mond már el mitõl volt annyira konzolos az az irányítás. Semmi extra kezet nem kellett hozzá növeszteni, kényelmes volt.Olyan mint bármelyik tps-nél pc-n. A cuccok felvételével sem értem mi probléma volt. Limitált inventorynál nem túl jó ha csak átsétálsz rajta és magától felveszi, vagy jobb lett volna utána onnan kidobálni a felesleget? Nem hiszem
lassan be kéne fejeznem az 1. részt :) fentvan mióta kijött, alkalmanként 1 chaptert haladok, de nincs erõm rákattintani túl gyakran, még 2 hátra van. ha nem lett volna ennyire konzolos az irányítás meg a vacakolás minden kis szarság felvételével a földrõl, biztos másképp lenne, story meg hangulat rendben. hála istennek legalább fedezék-rendszer nincs benne =)
A vasárnap esték általában nem a sokkoló leleplezésekrõl szoktak szólni - most sem errõl van szó, ám ha valaki esetleg aggódott a Dead Space folytatása miatt, az most megnyugodhat: lesz ilyen. Az Electronic Artsnál dolgozó Pratik Patel megerõsítette a Dead Space 2 készültét, miután LINKEDIN oldalán feltüntette magát, mint a második rész technikai direktora. A dolog nem meglepõ: épp a hét elején esett szó arról, hogy az immáron Visceral Games néven futó EA Redwood Shores csapata két titkos projecten is dolgozik, és nehezen elképesztõ, hogy ezek közül egyik sem a tavaly megjelent túlélõ-horror folytatása - már csak azért sem, mert az EA bolond lenne veszni hagyni egy sikeres, és potenciállal teli új sorozatot. Az elsõ rész rajongói egyébként nem csak a számozott folytatást várhatják, hiszen érkezik a Wii-s Dead Space: Extraction, ami egy rail-shooter játékmenetû elõzmény lesz.