Na, hát toltunk egykét practicét 5v5be only magyarok TS-el és háát elég nagy különbség volt minõségben a sima gémekhez képest, eddigis tudtam mondjuk mitõl jobbak a premade ts-es teamek,de ezek után biztos vok benne, hogy többet jelent mint rúna könyv vagy mastery ág. :P
Más: Kéne kirakni vmi kira lol-os képet fejlécnek vagy minek, esetleg itt megszavazhatnánk mi legyen az.
Várhatod ahogy mi is várjuk. Õk se tudják még,hogy akarják ezt megoldani.
Én is szoktam néha szarul játszani, de ezzel mindenki így van. Elég ha kapsz egy rossz kombinációt egy soron veled, amit nem tudsz úgy kezelni, ahogy kéne. Megesik.
kihalt topic...
Amúgy én pl. néha feedelek, meg elég rosszul játszok. Ez néha a körülmények, rossz kezdés, új hero kipróbálása, vagy csak épp egy elfuserált napnak köszönhetõen alakul így.
És akkor mi van, ha valaki n00b? Egyszer majd megtanulja. Vagy épp nem. Nem mindenki tökéletes.
Kezdem marhára unni,hogy ebben a játékban, ha a csapatodban 1 vagy max 2. de 1 is elég noob van aki lófaszt nem csinál, csak fut mindenki elõl junglezik, feedel, akkor kb. megbaszhatod, tele van retardokkal ez a játék komolyan
Arról,hogy most éppen milyen az ELO system mondom ott a leírás. Errõl megy most a vita, és ezt is fixálni fogják a patchben. Csak ugye ha valaki megragad lvl 25ön 200 meccs után, azt nem rakhatja azzal össze aki lvl 25ös viszont 140 meccsel van ott, mert ugye magasabb az ELOja. Ehelyett összerak titeket vele, akiknek a szintje miatt van ugyan ott az ELO-ja mint neki aki a lostokkal rontotta le. Miért így sorsol a rendszer? Mert a fejlesztõk szerint ez így balanced. Ez lesz most arra javítva,hogy szintbe is megkötések lesznek elméletileg.
Hm, persze így érthetõ. Csak speciel ezzel a meccsel az volt a fura hogy baromi jól nyomták, meg nálunk ment a bénázás is persze. Szóval nehéz elképzelni hogy azért elég jól játszó(vagy csak annak tûnõ) arcok -30-40 win lose arányban vannak. De a megoldás nyilván valami hasonló lesz. Egyébként meg van benne ráció, mert az utóbbi 6-8 meccsem speciel win volt és nem azt akarom mondani hogy érezhetõen nehezedtek a meccsek, de ezek közül már 2-3 olyan volt amit a végén sikerült csak megfordítani. Ez után meg nyilván olyan jön "nehézségben" amit a végén sem tudsz megfordítani :)
Mert sok 20-25ös player -30 -40 win - lose arányban van :)
fallenhun"Athem: amikor nálunk mindenki max 15-ös, 2 fõs premade volt a miénk, akkor miért kaptunk rendszeresen olyanokat, akikbõl 2-3 20+, a többi 25+?" Én ugye a karcsú kis lvl13-ammal játszogatok és ha egyedül vagyok akkor is, de akár már 2fõs premade-be is nonstop lvl20+ ellenfeleket kapok. Pl tegnap volt legutolsó meccsünk, rommá lettünk alázva, Kry lvl30, én lvl13, kaptunk 3db lvl15-25 randomot, ellenfél 4xlvl30, 1xlvl28. Na erre tessék gombot varrni. Ennyire imbák lennénk ketten, meg az a 3 random? Akik közül az egyik yetivel fel-alá szaladgált mint fing a gatyában, a másik meg shaco-val lvl5-6 körül kb 1 percet állt a bázison mondván hogy vár a goldra mer mindjárt meg lesz az iteme... "Annyira" nem rossz ez az ELO de azért vannak érdekes meccsek. Thats a fact :P
Értelmezd újra azt a mondatot légyszives, vagy fogalmazd újra a tiédet, mert ebben a formában semmi közük egymáshoz. Attól, mert te azt mondod, hogy kell lenni egy lvl30-asnak mindegyik csapatban, még nem lesz, és 20+ se feltétlenül.
Valaki játszik, nyer, nõ az elo. Megint nyer, megint nõ. Sokat nyer, sokat nõ. Veszít, csökken az elo. Ez szinttõl független. Mi ebben a nehéz? 2-3 ember összeáll, együt keresnek meccset, tovább nõ az elo. Máris esélyes, hogy kap magas szintû playereket.
Athem: amikor nálunk mindenki max 15-ös, 2 fõs premade volt a miénk, akkor miért kaptunk rendszeresen olyanokat, akikbõl 2-3 20+, a többi 25+?
Vettem egy mély levegõt, és úgy mondom el: egy spell lesz, csak 2 külön effekt. Mint TF-nek a Destiny: külön slow effekt és külön destiny effekt. Tehát rá tudod baszni Yi-re, csak mostmár ahelyett, hogy nem hat rá, blind effekt rajtamarad, slow nem (persze Highlander alatt).
Szerintem nem olvasod amit írsz. A másik csoportba valszeg azért volt ott a 25ös mert marha tré ELOja volt. Nem azért mert a low lvlnek volt magas...
Nem tudom ti mit néztek és hol játszotok, de hogy ahányszor nálunk egy lvl 30as van a groupba, akkor az ellenfélbe is minimum lesz egy az fix. Esetleg 25 körüli ha nagyon low lvl emberek vannak mellettünk. Thats a fact.
Egyébként már mondtam párszor ,hogy nem én írtam, tessék beírni a keresõbe a cuccost és kifogja dobni. Pl ,hogy premadeknél automatikusan megy fel az ELO (attól függõen ,hogy hány ember arrenged) és így tovább.
Athem: mondjuk pont te voltál a hülye példa :D De ha olvasod (márpedig olvasod) a fórumot, tudod mirõl beszélek, amikor a faszságot emlegetem. És ÉLÕ-pont ide vagy oda, tényleg nem úgy van, ahogy írtad, vagy legalábbis lehet, hogy úgy kellene mûködnie, de nem úgy mûködik. Ti nagyrészt premade nyomjátok, de mi nem mindig, és néha én sem hiszem el, amit látok.
Nem szokásom képeket készíteni a meccseimrõl, de nem egy képem lenne, amiben nálunk a legnagyobb 15 volt, a másik csoportban a legkisebb 25. Hidd el, a lvl30 alatti játékosoknak is lehet magas elo-ja, ha sokat nyernek. Nem feltétlenül kell béna 30-as, hogy egymás ellen kerüljenek. Sajnos.
3 hónap alatt annyi faszságot írkáltunk,hogy mindenhez oda tettem nektek a linket. Tessék használni a kis kezedet, gépeld be,hogy ELO. A Sauce az meg nem source amire te gondolsz. (Hamár faszságoknál tartunk.)
Sauce pls. Komolyan. Írkáltatok az elmúlt 3 hónapban annyi faszságot, hogy link nélkül azt sem hinném el, ha azt írnátok, hogy az ég kék, de néha felhõs.
Szinteddel együtt nõ az elo-d is. Akkor rak össze ilyen kis szintûekkel mikor rettentesen rosszul játszol. 5 30as játékost fix nem rak össze úgy egy csapat ellen se,hogy az ellenfélbe nincs 30as. Ott bizony tényleg az van,hogy szar az ELO :)
Talan azert szar mert pro vagyok, es nelkule is expert ;) ezert nemszamit hogy 30-as vok ;) melelsleg nalunk is volt 2 random ... ja es az ellenfel vegig osztott minket hogy milyen benak vagyunk hogy asztan 5 - 0 ra feladjak 10perc utan ...
Ezt fordítva is lehet magyarázni. Az alacsony szintûek kicsit jobbak, mint a többi, nyernek egymás után meccseket, és jó nagy lesz az elo-juk. Egybõl kapják a 20+ játékosokat ellenfélnek, nehogy nyerjenek többet. Fõleg ha mondjuk premade csapat volt, mégnagyobb elo. Aztán szépen elverik õket a "nagyok", és megint kapnak pár kisebb játékost. Ez a rendszer még mindig egy nagy szar. Állitólag lvl 13 alatti játékosokat nem tesz be a nagyok közé, de még mindig gyakran talákozom kicsikkel.
jah jah igen igen és akkor az 5 pro lvl 30 ast mér rakja össze fele akkora szintûekkel azt még mindig nem magyaráztad meg, de várj ne is magyarázd meg mert megmondom én, annyira szarok hogy az ELO juk a béka segge alatt van, néha összejön nekik (vagy nektek? te is benne vagy a screenshoton levö 5 proba?) és akkor zuzzák a shotot forumra hogy ök a skillesek valami kis frappáns szöveg kiséretében
Azt hiszem itt logikai bukkanóba ütköztünk. Alapból 30 ability powert lehet kirakni. Ezeknek a rúnák lesznek 10%-al hatékonyabbak :P Javíts ki ha tévedek, de ha valamit növelnek az nem minuszba fog menni :P
debaszottnagy prok vagytok hogy 5 lvl 30 as elverte õket, biztos a jó elotok miatt dobott össze velük mééééééégilyen faszagyerekvagyok screenshotot méééééééééééééééééég mellesleg a runebookodat ha ingyen adnák se kéne olyan szinten szar
AP-bõl összvisz 31 jön ki. Ha most ezt meg akarják emelni 10%-ál, akkor 34 ap. Hát az aztán nagy szám, fúú mostmár erre fogok gyüjteni az tuti -.-
Ha a rúnákra gondolsz, akkor az lenne a legjobb megoldás ha kivennék a rákba õket. Szerintem egy ökörség, hogy ekkora handicapet lehet összeszedni azzal,hogy többet játszol mint egyesek. LvL 7-8ig a játék még so-so a skillekrõl szól. Utána már nem igazán. Ez van.
Nerf helyett lehetne hardcap v diminishing a statokon, mert ez így kicsit tényleg kib@szás szagú. pl CD redu 40%-on van cappelve ha jól tudom, a dodge-on meg in game van diminishing, azaz hogy egyre kevesebb dodge%-ot kapsz az itemekbõl, de ebben nem vagyok biztos. Vélemény?
Én most itt arra céloztam hogy ezek szerint rúnákba is belenyúlhatnak akármikor mint ahogy a herokat is nerfelgetik buffolgatják, egyszer fennt egyszer lennt.
? Itt a 29k IP-s rune book lesz nerfelve. Az 50% + crit dmg. Amit mondtam is,hogy ne legyen néhány karakterrel és némi okoskodással one shotolni lvl 1-en. Ez meg szerintem marhára jogos, mert ahhoz semmi tudás nem kell, hogy egy lvl 1-es karakter agyonverj.
Na utána néztem már a kövi patchben mien változtatásokra számithatunk: LINK de mivel ezt a test realmos résznél lehet olvasni így ezen még változtathatnak szvsz.
darkmenx: téged sem láttunk még jáccani. Am twitchnek sztem attack spd kell, bár ahogy elnézem tovább fogják nerfelni méghozzá most az ultija rangebõl szednek majd le :P
Ez a rúna nerf viszont kicsit szemétség, mivel 10-20k IP-ket lõ el rá az ember, és eladni, visszafordítani nem lehet, kombinálás meg elég baromság :P
Én pusztán abból a néhány meccsbõl vontam le konzekvenciát ahol 4-5 db lvl28-30as ellenfél ellen sikerült nyerni avagy akár fordítani megfelelõ csapatjátékkal, még akkor is ha volt köztük 1-2 etetett/skilles + gondolom agyonrúnázott TF/Kass/Eve etc. Igen, lvl12-13 körül és általában nem én voltam az egyetlen 20 alatti. Okoskodás? Ugyan már...
MARIS MEGYEK
Ingame keresd meg Yashirou -t , õ rohadt sokat nyomja twitchel.
Nem, Te azt mondtad,hogy a rúnák nem számítanak annyit, és ,hogy szerinted ettõl még perfectly balanced a játék. Erre mondtam,hogy baromság. A készítõk is úgy vélték, hogy lehet no skillezni rúnákkal. Ezért is mondtad,hogy ha annyira imba lenne akkor mindenki ezzel tolná. Akinek meg volt az IPje, az ezzel is tolta, jön is a nerf.
Amúgy meg mi van? Mr. Félisten? Átmegyünk offenzívbe, hogyha nincs igazunk? :P Csupán csak az okoskodásodra mondtam, hogy legtöbbször baromságokat beszélsz, és ezért vágtam ide be a patch notet is.
Pont Blitz miatt nem tetszik a 12. :) Teemo kezelhetõ.
11.hét= Shaco invázió (mintha eddig nem lett volna belõlük elég) viszont Gragasra már nagyon kiváncsi vok, szal annak örülök, bár megint sok lesz a játék megkezdõdése elõtti leavelgetés de ez már megszokott :P 12.hét Ismét free Blitz? :P Itt meg teemoból lesz minden játékban 1, inkább 2.
Egyéb: Athem, Jhon követem a vitátokat már napok óta, nem azé de abbahagyhatnátok -.- teljesen világos hogy athemnek játékbeli tapasztalata több, de jhon meg "lexikálisan" tud sok mindent. Szal elég a vitából pls.
A 12. hetet elõre utálom.
már ma benntvannak a 10. heti herok én az oldalon megtaláltam a 12ig mindent ide leirom ha valaki nemtalálta volna meg:D: 11.hét: Alistar Tank Anivia Mage Gangplank Melee DPS Shaco Melee DPS Sivir Ranged DPS Taric Support Twisted Fate Ranged DPS Veigar Mage Zilean Support Gragas Tank 12. Hét: Ashe Ranged DPS Blitzcrank Tank Heimerdinger Support Karthus Mage Nasus Melee DPS Ryze Mage Singed Tank Soraka Support Teemo Ranged DPS Pantheon Melee DPS
Tudod az a gond hogy te sem olvasol. pontosabban te nem olvasol, mert én igen, mint ahogy írtam utána olvastam a fórumon, az egy másik kérdés hogy nem találtam meg. A rúnákkal kapcsolatban meg nem a skill volt amit felhoztunk példának, hanem hogy baszhatod a rúnáidat ha szar a csapatod, vagy nem jön össze a csapatjáték az ellenfélnek meg igen. Rúnákkal nem fogsz játékot nyerni, csapatjátékkal igen.
Azért köszönjük szépen hogy leereszkedsz a szintünkre mr. félisten.
Tudod, az a gond,hogy nem olvasol és ezt a bugot nem tudod,hogy mennyire imba.
Udyr
* Fixed a bug where Udyr's Bear Stance was providing multiplicative move speed, rather than additive, causing it to give too much movement speed while slowed
Természetesen kapjátok mellé a jól megérdemelt nerfet is ahogy azt illik. Ja és végre Poppyt is javítják.
Ja igen, és lvl 13as szinten én azt nem értem, hogy pl mi volt az a rúnás vita, amihez még hozzá se szagoltál. Továbbá igen, ez a bug amit felül írtam legfõképpen fullra rúnázott Udyroknál volt idegesítõ és rohadt imba. Erre mondtam,hogy alacsony szinten nem tudom mirõl beszélsz. Te azt is megmondtad,hogy a rúnák így nem imbák, úgy nem imbák, és ,hogy ez mennyire skill függõ. Na nesze neked, jön a rúna nerf is , annyira nem volt imba.