Ezt a videót nézzétek meg! Az enginer szenzációs "Turret" -jét szemlélhetjük meg benne. Errõl már én is akartam csinálni videót, de aztán megtaláltam ezt a Splash Damage fórumán és mondhatni tökéletes. Nekem különösen az tetszik, ahogy a hozzászólók a videó feltöltõjét szidják miszerint csak õ a hülye és nem tud jól játszani! Miért ha tudna játszani akkor mindjárt mûködne az automata gépágyú??!! Vagy mi... :) Ez egyértelmûen az egyik elég kiegyensúlyozatlan pontja a játéknak. Persze nem azt mondom, hogy taroljon le mindent a turret, de azért ez komolytalan. Mondom ezt úgy, hogy Medic -el szeretek játszani úgyhogy általában az ellenséges turret -ekel találkozom, de röhejesen könnyû elintézni õket. Egyszerûen még az ügyesen elhelyezetteket is simán leszedem. Itt a videó:
Igy van, de mostanaban a kiado cegek egyre jobban szarnak a vasarlo fejere.
ezért lenne jó ha a megjelenés elõtt kiadnának egy demo-t mert akkor hamarabb fény derülne a hibákra és a hiányosságokra és nem csak a brink-re vonatkozik, bár nálam szerencsére semmi gond nincsen
Alapbol mindig a legujabbat rakom fel. Jott egy hotfix, Brinket is irtak benne hogy javit a teljesitmenyen valamit, de persze semmit nem ert. Regebbi driverrel is kiprobaltam, ugyanolyan szar.
A jatekban van nagyon durvan elbaszva valami, 50 FPS-t kb ugy erzi az ember mintha 10 lenne, szaggat az egesz, foleg ha sajat szervert csinal az ember. Mas jatekkal, programmal nincs problemam, csak ezzel. Ja es ezt irjak steames forumon masok is, ugyhogy nem csak nalam jott elo ez a hiba.
Végre van hang a resort pályán is és úgy tûnik megszûntek az idegesítõ szerver hibák.Más problémám nem volt a játékkal.
Megneztem, teljesitmenyjavulast igertek, de ugyanolyan szar szaggatos nekem mint elotte. Majd talan fel en utan kijavitjak ezt a felig kesz selejt jatekot.
Xbox 360 Completed modifications to improve network performance. Fix an isolated freezing issue reported by some German players who should no longer experience that problem once the update has been installed.
PC The cause of sound dropping out on certain maps when playing networked games for a prolonged amount of time has been identified. This will no longer occur. Graphical performance has been improved, especially when using Ambient Occlusion. Closely worked with both AMD and NVIDIA, folks should see performance and stability improvements in future driver revisions from both parties. The server browser is tweaked in this update, as well; among other things, a new filter allows you to display only servers with a certain number of players on them, and full servers will no longer be filtered out completely. There are some smaller fixes for minor issues including your character’s voice occasionally resetting when deleting another character, and a memory leak when alt-tabbing out of the game. The dedicated server is set to get an update at the same time as the main game, which will result in improved CPU performance. Certain cvars are protected that previously allowed server admins to accidentally break objectives involving NPCs. The full changelog will be released alongside the update.
PS3 With PSN back online, multiplayer testing will resume. Changes in the upcoming Xbox 360 title update will be applied to the PS3 version quickly.
We’ve identified the cause of sound dropping out on certain maps when playing networked games for a prolonged amount of time. This will no longer occur.
Graphical performance has been improved, especially when using Ambient Occlusion. We’ve worked closely with both AMD and NVIDIA, and you should see performance and stability improvements in future driver revisions from both parties.
The server browser is tweaked in this update, as well; among other things, a new filter allows you to display only servers with a certain number of players on them, and full servers will no longer be filtered out completely.
There are some smaller fixes for minor issues including your character’s voice occasionally resetting when deleting another character, and a memory leak when alt-tabbing out of the game.
Finally, the dedicated server is set to get an update at the same time as the main game, which will result in improved CPU performance. We’ve protected certain cvars that previously allowed server admins to accidentally break objectives involving NPCs.
én is vagyok már klánba :) de az nem para szerintem. Ezt a Brink-eset nem is kell feltétlenül klánnak nevezni. Csak jó lenne egy jó kis társaság. Mivel már egyre többen vagytok, ezért fogok készíteni egy weblapot (egyszerût), küldöm majd az elérhetõségét.
Engem is érdekel a dolog, bár már vagyok klánba sajna a brink a többieket nem nagyon érdekli viszont jó lenne benne csapatban játszani. steam-en a nevem:balika23hun
Msn vagy xFire elérhetõséget adsz nekem. :$ Akkor tudnánk beszélni a részletekrõl is. Bár kicsit szomorú vagyok, hogy "csak" Te találod ezt jó ötletnek itt. Én meg tömegekre számítottam..... :D
Hmmm kipróbáltam, szerintem ez egy ocsmány sz*r játék. Irreálisan zabálja a gépet, jobban mint a buletstorm. Az egész korrekten futott, de ez valami undorító amit produkál.
Szerintem jó ötlet lenne. Már magam is gondolkoztam rajta, hogy jó lenne összedobni 1 jó kis közösséget, így én pártolom az alapítást ;-)
Sziasztok! Egy Brink Klán alapításán gondolkodom. Jó lenne ha össze jönne egy csapat.... XD Tudnánk jókat gammázni. Ha lenne elég jelentkezõ, akkor indítanék egy weboldalt is a Klánnak. Ha esetleg valakit érdekel a dolog akkor írjon lécci vagy ide. Vagy mail: [email protected] Vagy xFire: stadyhun85
Jó játékot mindenkinek
Jaja kössz, aztán rájöttem én is, mert csak az az egy dolog változott. Remélem kijavítják majd.
Valami ötlet, hogy most hirtelen miért nem mûködik az egerem a játékban? Windowsban semmi baja, látja rendesen, de a játékban valamiért nem mozdul meg egyáltalán. 2 órája még semmi baja nem volt..
Most, hogy meglett a lvl20, eléggé csalódott vagyok.
Nem gondoltam, hogy 4 karit kell felhúznom, hogy meglegyen az összes spec. Azt hittem, egy kari lesz, és szépen lassan azt fejlesztgetem. Egy karival csak egy specet tudok kimaxolni. Ugye a videókban eddig az volt, hogy CPnél válthatsz specet, na igen válthatok ez igaz, csak szart se érek vele, ha medic vagyok válthatok ugyan engire, csak semmit nem ér velem akkor a csapat, mert rohadt gyenge lesz. Hihetetlenül unalmas lesz ugyanazokat a challangeket ennyiszer megcsinálni. Számolgattam, és lehet hibrid karit csinálni, ahol mindenbõl csak a legfontosabbakat húzom ki, de az csak egy fél megoldás. Tulajdonképpen az idegesít, hogy elég sok eltérés van maga a játék, és az elõzetesek között.
Mivel a program beállítások terén nem nyújt valami sok lehetõséget és mindenféle konfigurációs fájlokban turkálni azért nem annyira kellemes páran fejlesztgetnek külsõ programokat erre a célra. Ez elég jól néz ki és nem utolsó sorban állítólag még mûködik is rendesen... :)
Velem is voltak már ilyen problémák, a hang már többször elment multi közben, és ezt a láthatatlanságot is tapasztaltam már többször is. Ám nállam olyan formában, hogy mi 8-an a gép ellen, mi láttuk egymást ám közülünk senki se látta a botokat. Elindulunk és azon kapjuk magunkat, hogy sérülünk sérülünk és egyszer csak meghaltunk. Ez már vagy 2x 3x megesett velem de nem ajánlom senkinek a kipróbálását ;-) Azért remélem az ilyesfajta hibákat gyorsan ki fogják javítani.
Nekem volt, csak másik pályán. Server-el volt valami, mert átmentem másikra és megszûnt ez a probléma.
Meg volt olyan bug is, hogy a tag akit escortolni kellett kb. félúton eltûnt, nem volt se mapon bejelölve, se objk között nem volt.. xD
értem köszönöm
Más:Multiplayerben a refuel pályán nincs hang a többin semmi ilyesmi gond nincsen.Itt is kezdetben van hang elindulok aztán egyszer csak néma csönd.Valakinek akadt még ilyen problémája?
A karaktered képernyõjén a jobb felsõ sarokban van egy fekete négyzet benne a választott frakció jelével. Ha arra kattintasz akkor átvált a másikra és ugyanannak a karakternek a másik csapatba tartozó kinézetét is testre szabhatod!
Válts csapatot, már ha éppen lehet. Amúgy a játék elején az oldal kiválasztása szinte semmit sem jelent. A karakterednek mindenképp lesz egy Security és egy Resistance megjelenése, szóval olyan nincs, hogy csak sec. vagy csak Res. karakter!
K/D arány kimondottan jó, hogy nincs. Ugyanis ha lenne sok Vér István leszarna mindent, fõleg azt, hogy nyert -e a csapata, csak a minél jobb K/D arányra játszanának és ha összelõnének egy jót akkor már azzal is meg lennének elégedve. Szóval a játékosok hozzáállása miatt K/D arány kijelzése rongálja a csapat alapú játékélményt. Ez van.
Lenne egy kérdésem: Az egyik az, hogy ugye megcsináltam a karim, elején kiválasztottam az escape from the arkot, tehát resistance vagyok, az is a kari, viszont ha felmegyek egy szerverre mindig securitybe rak, és nem értem, hogy miért.
Amúgy csak engem idegesít, hogy kill/death arányt nem mutat sehol? Elhiszem, hogy csapatjátékra, objre alabul, de azért engem az is érdekelne..
Az eddigi irasaid es stilusod alapjan pont ilyen ertelmi szintunek tippeltelek.
na erre ir egy buzi kocsog hogy ha nem tetszik a valasz huzzak,a picsaba,haaat kicsi buzi fereg szerintem hamar anyad picsajaba viszarugdosnalak,aztan kenyelmesen el is huznek...idiota majom
http://imageshack.us/photo/my-images/542/2011051400004.jpg/ ilyen jellegu problemam van a jatekkal,valakinek van otlete??alienware laptoppom van,1 gb videocardal,minden frisitve lett mar,de a problema maradt.ja es az elso kis patch utan lett ez a gond,a letolteskor teljesen jo volt.
Amúgy az engem is zavar, hogy sok különbözõ információ ami megjelenik sokszor inkább zavaró meg kaotikus a képernyõn. Egy célkereszt testre szabhatóság mondjuk tényleg elfért volna, de lehet, hogy még ezt is megcsinálják majd...
Akinek van kedve challenge-re, írjon rám v. vegyen fel steamen, és tolhatjuk
azonosító: foxxika
Én nem vagyok keménykalapos. Szeretem a változásokat. De engem ez nagyon zavar. Egyrészt emlékeztet sok konzolos játékot... másrészt, és ez fontosabb, nagyon zavar, egy "csomó" helyet kitakar a képen. Ahogy a sok hülye kiírás és átlátszó objektumok is.
Tudom, hogy hülyeség, de nekem nem tetszik. Vannak ilyen rigolyáim... Nem értem, miért nem lehet megváltoztatni? Vagy mi volt a gond a 4 vonallal...???
Ez eléggé ízlések és pofonok... Nekem semmi bajom vele. Szórást jól jelzi, az pedig kimondottan jó lett, hogy tárazásnál mint egy folyamatjelzõ mutatja mikor fejezõdik be a mûvelet.
Engem még mindig kibaxottul zavar a karika célkereszt.
Az adrenalint nem is igen értem. Szerintem annyira ritkán lehet kihasználni, hogy eleve nincs is betéve nekem. Pedig most már piszok sokat lehúztam medic -el játszva. Azt csinálja, hogy egy elég rövid idõre sebezhetetlenné teszi azt akin használod, de aztán amikor lejár az idõ az illetõ egyszerre megkapja az összes sebzést amit az adrenalin közben elszenvedett. Ennél sokkal jobb a speed mert az extra gyors karakterek rengeteg szituációban jönnek jól. Transfer supplies szintén sokkal jobb mivel a medic -nek rengeteg van és gyorsan töltõdik szóval mér' ne osztogassam? :) Lazarus grenade meg az egész játék egyik legjobb képessége szóval meg is van a három.
az amerikai brinktv féle versenyre viszont kezd körvonalazódni:
Adrenaline cannot be used. Please tell your medics to unbind this buff. - If a team accidentally uses it, in-game observers will give the offending team a verbal warning. However, if the ability is used to complete an objective or a team continues to use it after the warning, the offending team will forfeit the game.
Hack objectives cannot be reversed. - This means that hack progress and hack boxes may not be "deconstructed" by an enemy engineer.
Since there is no SDK and the cvars that allow server administrators to specify abilities do not seem to fully function, these two rules will be enforced by spectating referees and an honor system between competing teams.
Team Size: 5v5 Game Type: Stopwatch Time Limit: 20 minutes
Lett a játékból egy másodpéldányom. Akinekk kellene 6k és pü.
nincs kedvem $
Vedd meg eredetiben.
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni, telepítés közbe ez a hiba lépett fel. Hogyan tudom kiküszöbölni? Elõre is köszi a segitséget!
Sztori... :) Elég kusza összevisszaság az egész. Én eleve azt sem értem, hogy most a Resistance elhagyni akarja Ark -ot akkor ezt végül is miért nem hagyják nekik?! Aztán ami még marhaságnak tûnik, hogy hekkelgetünk a Security oldaláról valami "maszek" rakétakilövõt amit megrongálni nagyságrendekkel könnyebb lenne. Egyszerûen nem értem, hogy miért kellett átverni az embereket, hogy lesz a játéknak single módja illetve tisztességes története. A multi viszont tényleg tök más tészta! Azon már látszik, hogy rengeteg munkát fektettek bele. A coop nagyon izgalmas "hard" fokozaton játszva. Nekem már csak két pálya nincs megcsinálva a legnehezebb fokozaton, nagyon élvezem. Ráadásul ahogy egyre magasabb szintû leszel egyre összetettebb a játék egyre több a lehetõség amivel a csapattagok támogatni tudják egymást. Amilyen szánalmas a kamu single olyan kiváló lett a multi része.
Jó kis multis játék ez, csapatmunkát igényel. A sztori piszok gyenge. Nem gondoltam volna, h így elbasszák, pedig nagy történeti szált ígértek bethesdáék. Csupán intrók vannak minden pálya elõtt és után, az mondjuk elég jó lett, de egyáltalán nem passzol a történethez. Túlságosan is árkád kategória. A multiplayer már sokkal jobb színben mutatkozott meg elõttem, a karakterek, a fegyverek teljesen testreszabhatóak. Egy szó mint száz, ez MULTIPLAYER-re kihegyezett játék. és ez tény!
Itt maga a felüdülés érzete kapott el, mikor kiértünk az épületbõl, ez a túszmentéses rész nagyon jó volt. Coopba többször fogok neki esni. (ez az elsõ pálya, Day 1)
Én azt úgy csináltam meg (itteni fórumosok tanácsára), hogy kitakarítottam az ellent a rakéta környékérõl, majd elkezdtem hackelni... amikor a térképen azt láttam, hogy sok ellen jön, akkor gyorsan visszaváltottam fegyverre és megint takarítottam, majd ismét hack... Ha nem csak a hackelésre figyelsz, hanem közben ölsz is néha, akkor a társak tovább életben maradnak és akkor legalább elterelik rólad a figyelmet!
Így van... :) Csak gondoltam mielõtt online hülyét csinálok magamból elõtte megtanulok játszani egyedül. De ez a hekkelés nonszensz lett single -ben. Viszont ember társakkal coopban megesszük az ellenfelet. Volt, hogy védekezõ küldetésnél a közelébe nem jutottak a botok a célnak. Szóval egyedül rohadt nehéz coopban meg sétagalopp.