A rakéta hackelõs küldivel nekem is meggyûlt a bajom. Elõször csak operative-val mentem egy bizonyos %-ig sikerült s hack de miután megöltek az ellen enginere azonnal leszedte. 2. körben már medic-el mentem. Folyamatosan védtem az operative-et és láss csodát vagy 50%-ig megcsinálta gond nélküld erre mondja, hogy 10 másodperc marad, na mondom nagyszerû... Lejárt az idõ de mivel még csinálták a hackelést ezért ment tovább a játék :) Hála ennek sikerült is a küldi. Eddig a botokkal nekem csak a challengekben volt baj. Amikor több küldit kell végrehajtani akkor nem tûntek valami hasznosnak, bár ez betudható annak is, hogy a pálya elég kicsi volt ezért az ellent elég közel rakta ki.
Rakétahackelõs küldetést megcsináltam coopban inkább. Pedig csak egy ausztrál srác csatlakozott, de ketten simán megcsináltuk. :) Õ hekkelt én meg medic -el gyógyítottam meg próbáltam védeni. Már így nagyságrendeket javult a játékélmény! :)
De faja.... beállítja a játék full grafra magát errrre szaggat mint a dög.... leveszem minimumra pont ugyan úgy szaggat :S Crysis 2 meg hasonló gamek fullon szaggatásmentesen ez meg .... :( pedig nagyon tetszika játék
Nahh. a textura szétesõs pixeles füstös hülyeség legújabb nvidia driverrel megoldódik ha esetleg lesz ilyen problem valakinek.
Azt most én sem tudom megcsinálni... A hackelõs küldetések nonszenszek. Mit kellene csinálnom?! Ha nem operative vagyok akkor a többiek nem elég jók, hogy meghackeljék, ha meg operative vagyok és hackelek akkor a többiek nem elég jók, hogy megvédjenek... A medic -ekkel az a gond, hogy marhára nem lehet õket azonosítani csak ha látod, hogy gyógyítanak.
Valamelyik este írtam, hogy nem tudom teljesíteni a rakéta deaktiválós küldetést (5-ös vagy 6-os küldetés) a Security oldalán... erre tegnap elsõre sikerült! Tényleg végig ott kellett állni a gép mellett, amikor nem volt sok ellen a környéken, akkor bõszen hackelni, ha forró lett a talaj, akkor meg aprítani... lehetõleg a medic-ekkel kezdve, hogy ne tudjanak senkit feléleszteni!
Júniusi DLC bejelentve, új térképek és tartalmak várhatóak. Egyenlõre legalábbis rendben van a játék támogatása.
Hali! Elsõre tök jól ment a gém. Viszont második indítás óta a füst amikor lövök meg szlaadgálnak..stb fekete vagy kék pixelpacák. 1 es és 2 es patch is felrakva, mégsem javult. VAlami ötlet?
Hát ez jól nyomja... :)
Megápdételték a botok intelligenciáját úgyhogy most sokkal kevésbé frusztráló a játék ha egyedül nyomod! Így már legalább nem idegesítõ ez a játékmód. Csapattársak jobbak, ellenfél rosszabb. Társaink most már teljesítik a feladatokat illetve védenek minket ha kell. Medic -el játszva végig meg tudtam csinálni küldetéseket. Rendben lesz ez ha ennyire figyelnek a közösségre és ilyen gyorsan reagálnak az észrevételekre. Ez most szimpatikus azért. Ápdét lista:
General: Fixed issues with custom ui_fov settings when playing as a client Added support for 2560x1440 Slightly improved start up times Fixed crash when clicking in blank area on Training Videos menu Fixed memory leaks on shutdown Fixed Be More Objective leaderboards being incorrectly named
Graphics: Fixed “texture gridding” issues on certain graphics cards Fixed settings being incorrectly applied on the advanced video options screen Improved performance when using Ambient Occlusion Fixed halos not rendering correctly
AI Bots: Removed bot intelligence inhibitors for Freeplay games Adjusted bot behaviour in Campaign games to make teams more evenly matched Changed bots’ objective priorities across all game modes Fixed issue with bot difficulty continually dropping
User Interface: Fixed poor server browser performance for users with a large number of items in their history Made server browser refreshes much more responsive Changed server browser to no longer group player counts by max players Added new pop-up text for server browser filters Fixed not being able to sort by favourites column Server browser now retrieves favourites correctly from Steam Fixed arrow keys not working when exiting out of a chat submenu Made it easier to select a default secondary weapon Disabled chat options in solo mode
Dedicated Servers: Can now use net_ip command to assign IPs to server instances Dedicated server binary can now be run as a service, which won't have a CSIDL_PERSONAL virtual folder
Most mit kell ezen magyarázni, az a lényeg, hogy a te igényeidnek elég
Ne haragudj, hogy ezt mondom de nálam a "Simán Fut" kategória (fõleg multiba) nem 40fps-nél kezdõdik. De az is lehet, hogy túl sokat várok az élettõl:)
Te jó isten mi ez a szar? Ilyenkor hálát adok az Úrnak, hogy kipróbáltam a warezt. Van olyan aki ezt megveszi? És még az ócska gépem kevés neki: Corei7 980x 4.4ghz, radeon hd 6990 915mhz VICC!
BAKKER most majdnem megõrültem... Megvan a példányom, magyar a kézikönyv meg minden. Erre amikor írom be a kódot aszongya' az én régiómban ezt nem lehet aktiválni... Mondom WTF?! Már majdnem megüt a guta amikor feltûnik (végre), hogy két kód van a kézikönyvön. Szerencsére ekkor aktiválódott az a megmaradt néhány agysejtem és kipróbáltam a másik kódot is. Na ezt már elfogadta. Már települ végre. Ilyen nincs komolyan...
Nah milyen a game? :D
Tök jó, hogy lusta voltam vizsga után elmenni boltba, ezért inkább kihozattam futárral. Ami Hétfõn ér ide
Na most mar nem csak szarul fut a jatek, hanem meg ultraronda is. Kiralyos. Biztosan csak a gepem regi es lassu ((i7 860/5870) ehhez az uj es fantasztikus gamehoz. Ja es szinte termeszetes emellett hogy a fegyverhangok is ugy elmennek, hogy csak geprestart utan jonnek vissza. Lojetek le valakit kozelrol. Ilyen ronda 2 dimenzios vert sztem nem csinaltak 10 eve fps jatekban. Sokat sirok? Hat igen, lassan sirnom kell ettol a jatektol.
Kurva elet, nem allitotta vissza a jatek az alap grafikai konfigot reinstall utan... Most hogy a picsaba allitsam vissza az alapokat az fps autoexec utan? :p
Nagylaci: en ejfel utan tudtam aktivalni steamen (direct2drive) - Es egyre rosszabb velemennyel vagyok a jatekrol.
8 tesztelõbõl 4 jó és 4 vegyes, negatív kritika egy sem! Felhasználóknál 86 -ból 61 pozitív (!), 4 vegyes és 21 negatív. Szóval a PC verzió a teszterek szerint kimondottan jó, a felhasználókat már jobban megosztja, de azért a többségnek kimondottan tetszik.
Azt a programot mar elotte is hasznaltam, de abban joval kevesebb beallitasi ertek van, mint ebben az fps autoexec-ben.
Használd a progit amit linkeltem Azzal vissza tudod állítani amit akarsz legalábbis gondolom mert én leszedtem a warezt. Most már várom az eredeti játékot! :)
Uhh, ezzel mar nagyon ronda lett a jatek. :( Remelem van valami alap autoexec is, nem nekem kell kitalalni hogy mire allitsam vissza kb azt a 100 erteket. :o
Amugy ismet egy jatek amit szarul adnak ki PCre. Eros gepekkel is szenved sok helyen, pedig abszolut nem nagy szam a grafika. Hihetetlen hogy lassan nem adnak ki PCre normalis bugmentes jatekot, foleg multit.
csak gyakorlás kérdése, egyszer el lehetne kezdeni, ha jól látom idõd elég sok van a játékokra.
valahogy gyógyulj már ki ebbõl a mindent le kell warezolni, mindennel játszani kell betegségbõl pontosan az kéne hogy leülj vmi elé 2 órát multizni amíg megszereted és utána normális gamer lennél, nem a kedvenc torrent oldalad game szekciójának #1 letöltõje, hanem egy szerver #1 játékosa
Arra jó, hogy ebben a játékban sem lehet részletesen beállítani jó néhány dolgot és ez a kis program elvégzi ezeket neked. Tulajdonképpen egy külsõ options menü...
Szerintem te csúnyán alulértékeled a seggedet... :D Ennél még az is jobban teljesítene! Igen a legdurvább a hack és az enginerrel való "hegesztés". A hack -nál annyit tudsz csinálni, hogy figyeled a radart és ha piros pontokat látsz közeledni azonnal váltasz fegyverre és megpróbálod egyedül túlélni. Viszont ha nem sikerül akkor a kínkeservesen feltornázott hack % -ot pillanatok alatt lekapja egy enginer. A "hegesztés" -ben az a könnyebbség, hogy azokat nem lehet "visszacsinálni". Ugyan teljesen ki vagy szolgáltatva miközben dolgozol, de ha eljutottál 10% -ig legalább az úgy is marad. Aztán nagyjából az utolsó 2 percben érdemes komolyan támadni mert akkorra az ellenséges botok behülyülnek a mieink viszont elkezdenek védeni minket. Akkor sikerülhet.
Közben eszembe jutott egy újabb negatívum. Annyira az sem élvezetes ugyanis, hogy minden alkalommal csak a kezdõpontról lehet spawnolni. Heavy karakterrel játszva nagyon sok idõbe telik mire így elérsz egy távoli célhoz.
Olyan hülyék ebben a játékban a botok, mint a seggem! Egyszerûen képtelen vagyok megcsinálni a security 6. pályát... nem tudok egyszerre hackelni is és lõni is... társak meg csak golyófogók! SP-ben ez a játék játszhatatlan!
Csak sajnos igy a legfontosabbat hagyják ki, a játékélményt....
ha leértékelik a steamen beruházok rá ha már hasonló mint a L4D,az nálam nyerõ...
Nézd, biztos vagyok benne, hogy a játék nálam SP -ben nem 30 FPS -el fut hanem felette. Belinkelhetnék még képet kisebb felbontásokban, más programmal rögzítve, de ha nem akarod akkor úgysem hiszed el. Én már megjelenés elõtt is figyeltem a játék híreit :P, azóta olvasom az idevágó fórumokat, kipróbáltam a warezt, és még mindig elõ van belõle rendelve 2 db... A három kategóriádat kiegészíteném még egy negyedikkel a "former ETplayer" -ekkel. :) Meg ne sértõdj nem piszkálni akarlak csak tény, hogy minden fórumon ott vannak az Enemy Territory játékosok akik pedig már eleve pozitív elõítélettel állnak a játékhoz. Nincs ezzel semmi baj lehet, hogy ti már tudtok valamit amit az ET -vel nem játszók még nem.
Egyébként nekem a véleményem eddig a játékról: Nagy baklövés volt a kiadótól azt hangsúlyozni, hogy a játéknak van klasszikus értelemben vett sztori orientált egyjátékos kampánya! Gondoljunk csak bele ezek után az értékelést készítõk már ezt is beleveszik a kritikába hiszen az ígéretek között szerepel. Tehát egy újságírónak azt is közölnie kell a célközönséggel, hogy :"Vigyázz pistike megpróbálnak átb...szni!" :) Remélem érthetõ mit akarok mondani. Egy újságíró megnézi mit ígértek az egyjátékos résszel kapcsolatban és amikor (azonnal) rájön, hogy ilyen kvázi nincs a játékban már pontozza is lefelé. Biztos vagyok benne, hogy a játék "mulipayer only" kritikái sokkal jobb pontszámokat kapnának! Szóval ha a kiadó régóta elismerné, hogy SP nincs a játékban, de azért feldobják pár extrával a botok elleni lövöldözést akkor most kisebb elvárásoknak kellene ezen a téren megfelelnie a játéknak. Amúgy a botok elleni játék több sebbõl is vérzik sajnos. Pár meccs után nem lehet nem észrevenni, hogy a csapattársaink úgy 3-as IQ -val kezdik a küldetéseket amíg az ellenfél jóval ügyesebb. Mielõtt letelik az idõzítõ egy feladathoz akkor meg megfordítja ezt az arányt. Társaink megtáltosodnak, ellenfél meghülyül. :) Ennyi a koncepció. Kb. 6 percig szopunk aztán kettõ alatt teljesítjük a feladatot. Hát nem minden idõk legszórakoztatóbb játékmódja annyi biztos. Felejtsük is el a SP-t, de gyorsan. :) Multiban ugyanis tök más a helyzet, bár ezt még csak hírbõl tudom. De NYILVÁN ott azonnal eltûnik a hülye botok miatti frusztráció (persze némelyik ember se sokkal jobb... :D ). És itt jönnek a képbe a MW2-n szocializálódott "csak a K/D ratio fontos" játékosok. Ugyanis egy ilyen játékban kismillió dolog fontosabb mint, hogy hány "heccsátot" lõttél össze. Itt néha viszonylag unalmas feladatokat is el kell látnia valakinek mert az létfontosságú a gyõzelemhez a végén.
Én megjelenés óta folyamatosan olvasom a reakciókat a játékkal kapcsolatban, és 3 csoportot lehet kialakítani:
1. reviewerek akik nem játszottak online, és lehúzták a játékot SP alapján. 2. COD-os kisgyerekek, akik képtelen adaptálni az új játékmentet. 3. Végül vannak akik odavannak a játékért, mert már nyomták multiba.
Szerintem érdemes olvasni a SD/Steam egyéb fórumokat, ahol COD-os józsikák jönnek, és hözöngenek komolytalan dolgok miatt. Majd erre reagál az értelmesebbje, és beoltja õket.
The server/client side FPS thing is a little tricky to explain. I'm not sure how many people used to play CS where people would advertise 1000 FPS servers as being "better". Here is the reason, in theory.
On server side the FPS value basically is a definition of how often the server is recalculating everything. In Brink's case, it seems like it is locked at 30 FPS, so calculations are done once every 33.3 ms. Those 1000 FPS CS servers were technically calculating ever 1 ms (there are reasons why this isn't necessarily better but I won't get into that).
When you connect to the server, you get whatever FPS your computer is able to calculate that, and it is displayed back to you. The calculations server side still happen at 30 FPS.
When you play single-player, YOU are the server. Thus you are calculating at 30FPS, and it is also seems to be locking your display back to you at 30 FPS, regardless of you getting 100 FPS or 600 FPS.
Where I get hazy is, do the calculations and the display need to be the same, or is that an engine issue. The simple solution of course, would be to unlock the server FPS on listen servers.
Lényeg a lényeg, hogy amikor SP-ben nyomod, akkor te vagy a szerver ezért az 30fps-en lockolva van. Dedikált szerver esetén ez nem gond. Vagyis multiban nem lesznek fps gondjaid.
Olyasmi, csak ez MULTIPLAYER próbálkozás -- majd lesz
Ez egy ugyan olyan fejlõdgetõs fps mint a Borderlands? Mér nincs benne kalasnyikov?
Én két konfigon is teszteltem a játékot: 1,Asztali: Intel corei7-870,ati 6850(11.4),3.5Gb ram 90 alá nem ment de eléggé ugrált az fps, high-ra állítva 1680x1050 2,Laptop: dual-core T3400 2.1GHz,nvidia 9600m GT(270.61),2Gb ram 30 fps minden a lehetõ legalapabbra állítva 1280x800-ban (tûzharcban 22-24-re leesik), de van némi grafikai anomália a lövéseknél, bár igazából leszarom mert az is csoda hogy elindult a laptop-on, nem hogy még játszható is Egyik konfigon sem szaggat a tört verziós single, persze különbség azért van bõven!!!