Ez a játék nagyon durva, elsõ ránézésre megtetszett. Remélem lesz valami demo, mert ez a színes fegyverválaszték nagyon azt sugallja, hogy kicsit kiegyensúlyozatlan lesz az egész. De úgy gondolom összességében, hogy megéri beruházni erre, valaki itt meg fogja venni?
Meg ma láttam Steam-en, "rendeld elõ most, kapj 4 haszontalan tárgyat amit mások késõbb úgyis megkapnak" BFBC2-féle DLC-vel reklámozva. Akkor még idén jön?
Kint lesz a gamescom-on remélem jó kis infókat kapunk majd
Hát még az elsõ videókban sokkal durvábban meg volt csinálva a mozgás, vagy csak ezt akarták elhitetni(nem konkrétan a cinematic cuccra gondolok). Nem tudom minek raknak bele ilyen mászkálós elemeket ha nem tudják rendesen megcsinálni... :/
INTRO Brink is a class-based first person shooter. There are four different classes available. There is only very few information available at this moment. Yet, each class has unique roles and allows different ways to complete the objectives. At certain points in the game it is possible to switch between the roles and customize your equipment: To choose a class you must first access a command post; here not only can you choose you class on the fly but you can choose your loadout; a light SMG would work for some good ol’ Recon, I noted. (neoseeker – E3 Brink Demo Coverage) THE FOUR CLASSES Soldier: The soldier is the main fighting machine in the team. He is also able to plant explosives. Engineer: The engineer is able to fix and repair things. This character is good for supporting roles and allows to circumvent obstactles. Additionally, he can defuse explosives. Medic: Yeah, you probably guessed it, he can heal team mates. Operative: This one can disguise himself and sneak around. Also he can interrogate prisoners and hack into computer systems. TEAMPLAY According to the information Ed Stern (Senior Game Desinger – Splash Damage) told in several interviews on the E3 2009. The greater idea behind the class system and several game mechanics is to increase the overall teamplay – and thus multiplayer experience – of the game. He actually says that they are bribing the players with experience points to be better team players by telling them what you will get for certain actions. Who says that first person shooter gaming can’t be a social gaming experience ;)
Brink - megtanítja a játékosokat, hogy kell multizni!
Paul Wedgwood, a Splash Damage fõnöke azt mondta az Eurogamer-nek, hogy a Brink egyjátékos kampánya kiképzi a játékosokat a többjátékos csatákra.
"Az elejétõl fogva az a célunk, hogy a játékosokat felkészítsük a többjátékos harcokra, miközben az egyjátékos kampányt játsszák." mondta Paul Wedgwood. "Egy bizonyos ponton a játék felajánlja, hogyha a következõ küldetést co-op-ban játsszuk végig, kétszer annyi XP-t kapunk."
Természetesen ha nem szeretnénk online kipróbálni magunkat, nem kötelezõ, a Brink egyjátékos kampánya felér bármely AAA lövöldözõs játék single-player módjával. Ha az állítások igazak, akkor igazi kihívás lesz ez mindenki számára. A Brink jövõre érkezik PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.
(HW Insider) A Quake Warssal profi, csokis-meggylekváros-ízes-mézes-kedvenctorta érzésû grafikát szállító Splash Damage elmondta a sajtó összehûlt képviselõinek, hogy már kimeppelték a második és harmadik részt is sikervárományos Brink címû multiplayer sci-fi FPS játékukból. Jövõ tavasszal majd kiderül, volt-e okuk a nagy bizodalomra, mindenesetre az id Tech 4-el kavaró cucc máris mérföldekkel szebben néz ki, mint az id Tech 5-el söprõ Rage. Azért ne igyuk le elõre a medve bõrét, mert érhet még minket meglepetés. Óriási COD meg Halo alakú fellegek tornyosulnak a Brink horizontján. A Brink nyolctagú kooperatív csapatok egymást hentelését ígéri. Splashék ezt következõ evolúciós lépésnek hívják a Valve Left 4 Dead alkotásához képest. PC, PS3 és X360 platformokra készül a Brink.
info: Hardwired
Most akkor ez csak multis lesz mert akkor - fav :( ??
(HW Insider) Paul Wedgwood, a Splash Damage fejlesztõcég tulajdonosa elmondta, hogy eddigi szokásukhoz hûen DLC-kkel támogatják majd a Brinket. Egyelõre pre-alfa stádiumban leledzik a Bethesda sci-fi FPS és tavasszal érkezik, ha minden jól megy. Részletes infók a napokban várhatóak. Splashék már elég nagy tapasztalatot szereztek az id Tech 4 motorral. Meg kell mondani, legutóbbi játékuk - Enemy Territory: Quake Wars (2007) - brutáljól nézett ki, a grafika magas szinten büntetett. Innen fejlesztették tovább az id Tech 4 motort. Virtuális textúrázást meg új árnyékolást kapott a drága, ezért néznek ki ennyire jól a képek.
A QuakeCon alkalmával úgyis tisztázzák - és akkor majd beletörõdik mindenki, de addig is a jelenlegi infók szerint egy erõsen továbbfejlesztett Quake Wars engine látható a képeken. Érdemes figyelni a ET QW programozói creditset - hat ember -, aztán ehhez képest a cégszekcióban jelenleg szereplõ 18 kódert. Azért a háromszoros programozói létszám nagy különbség!! Audió-kódot totál átírták már a Brink fejlesztés elején, így például az ET: QW assault rifle használatakor tapasztalható hang-bug javításra került. (De azután áttértek a totál új XAudio2 API-ra, ami X360-on szuperül fut és az audio bugok így már csak a múltban léteznek.) Sajna emiatt nem patchelhetõ a Quake Warsban, mert elég nagy változtatás. Így csak a Brink játékosok döbbenhetnek rá az állítólag eszméletlenül jól hangzó új valóságra.
Na akkor most lehet siránkozni és már megjelenése elõtt eltemetni a Brinket, mert nem az új - DX9-et átöltelõ id Tech 5 enginnel fut. Azért azt is kell látni, hogy az id Tech 4 motort már elég jól begyakorolták a programozók, így kevesebb lesz a bug.
info: Hardwired
QUAKECON: NAPIREND
(HW Insider) Az id Software nyilvánosságra hozta a QuakeCon 2009 alkalmával lezajló események idõrendjét: Bemutatásra kerül a RAGE és a Brink.
Péntek, augusztus 14: Brink bemutató: Bethesda és a Splash Damage új sci-fi FPS játéka. A Splash Damage CEO és játékigazgató Paul Wedgwood beszél.
NVIDIA bemutató hegyek az egész QuakeCon alatt.
info: Hardwired
Természetesen lesz Rage is de jelen esetben a Brinkrõl van szó!
Közben már az is kiderült, hogy milyen motor fut a játék alatt. Lévén a Splash Damage nagy spanok az ID-vel azt lehetett sejteni hogy ID-s motort használ, a képek alapján a Tech 5-re tippelt mindenki. Aztán a hivatalos fórumon nyilatkozott egy Lead Programmer:
"Its a heavily modified Quake Wars engine (idTech 4), its got a completely new renderer, new multi-core architecture (a job system for NUMA (PS3) and SMP systems), a new tools framework and lots more.
We think its the best of both worlds, get tried and tested Quake Wars tech (its often underestimated how much time it takes to get shipping tech) but with new shiny bits where required.
We hope the screen shots, show shiny new renderer is doing okay ;)"
Szóval gyakorlatilag egy felpimpelt Doom3 motor megy alatta. ezt nem gondoltam volna a képeket elnézve, riszpekt a SH-nek :)
Leleplezték a Splash Damage stúdiójának következõ játékát, pusztulás fenyegeti a Brink utópisztikus világát. Háromnegyed esztendõre visszamenõleg találhatunk árulkodó hírfoszlányokat a Splash Damage következõ lövöldözõs játékával kapcsolatosan. Tavaly februártól kezdõdõen folyamatosan tapasztalt fejlesztõkkel bõvítették csapatukat, olyan játékipari veteránok csatlakoztak a titkos projekten dolgozó stúdióhoz, akik korábban a Mass Effect, Fable II, Rainbow Six Vegas, Heavenly Sword, Killzone 2 és a Burnout Paradise játékok esetében kamatoztatták tudásukat. Májusban kiderült, hogy first person shooter készülõdik a Bethesda Softworks közremûködésében, melyrõl mindent megtudhatunk a kedden kezdõdõ E3 játékkiállításon. Habár mindkét érdekelt tartja magát korábbi kijelentésihez, egy teaser trailer közzétételével leleplezték Brink névre keresztelt játékukat. Meglehetõsen keveset tudunk az utópisztikus univerzumban játszódó alkotásról, a videóba mindössze annyi információt sikerült belezsúfolni, hogy a tudomány és technika csúcsának számító Ark jövõbeni metropoliszában korántsem az elõzetes tervek szerint alakul a mindennapos élet. Egyelõre ismeretlen okok miatt háborúba torkollik a tökéletesnek gondolt álomképpel bemázolt város miután anyaföldünk a pusztulás szélére sodródott. Megjelenése 2010 tavaszán esedékes PC, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokon.