"Amugy a Nintendo mint tugyuk leragadt a 10 éveseknél."
A Nintendo lehet, de Wii-re jönnek ütõs címek felnõtteknek is (MadWorld, Red Steel, Conduict, Grinder, JuOn, hogy csak párat említsek). Per pillanat egy olyan horrorfanatikusnak, mint én, ez a legideálisabb platform.
"a játékok primitívek, a hardver maga hihetetlenül buta, és amúgyis a faszom fog ugrabugrálni a tv elõtt"
1. A játékok nem mind primitívek 2. A HW buta, de nem sokkal butább, mint egy 360 SD tv-n. Ha nincs HD TV-d, tényleg alig látszik a különbség (persze ne egy PS2 átirattal nézd, hanem egy exkluzív címmel). 3. Nem kell ugrabugrálni, pont nem arról szól a Wii.
A Wii-nek is van normál kontrollere. Ök sem gondolták azt hogy majd minden egyes gémet ugrálással kell irányitani. Gondolom az Ms is hasonló képp gondolkodik. Különben egy fps, tps-t hogy irányitanánk csak a lábmozgásunkal az 5x5-ös szobában. Amugy a Nintendo mint tugyuk leragadt a 10 éveseknél. A microsoft biztos nem rajzfilm szerü fogmosást, meg helyes wc.papir használatot mutat be....!
csak az a baj hogy a bonyolultam mozdulatsorokat nem tudunk kivitelezni. különbözõ kombókat. Bár amint megjelenik a cucc Norbi lehúzhatja magát a fittness klotyón , mert nem lesz túlsúlyos ember
egyszer vicces lesz. mint a wii. egyszer vicces volt. aztán rájöttél, hogy a játékok primitívek, a hardver maga hihetetlenül buta, és amúgyis a faszom fog ugrabugrálni a tv elõtt, ha ugrálni akarok kimegyek az udvarra. és egyedül nem érdemes játszani.
Most nem azé, de annak idején el nem tudtuk volna képzelni hogy a joy kábel nélkül (rádiofrekvencián) ilyen gyorsan, pontosan, közvetitse a mozgást....egyszerüen "nincs" reakcio idö. A nagy ujitás a Wii projekthez képest az lenne, ha ugyan olyan szinkronban reagálna a karakter a mozgásunkra, mintha joystical ügyködnénk. (aztán majd csak nézünk egy nagyot és azt mondjuk: -Jé tényleg...!
ha pl autóversenyezni akarok, teszem azt IRL? nem hiszem:D nem csak játékra lehet használni szerintem, mint ahogy a demo is mutatta elég sok lehetõség van benne
sztem faszság :D ha videojátékozni akarok, akkor azt ülve fogom ,ahogy tettem azt 5évesen nintendó elõtt és ahogy teszem konzol/gép elõtt. ha biciklizni, mozogni, focizni stb. akkor meg azt teszem IRL.
hát téleg kurva nagy játékélmény hogy nyúlok a levegõbe és figyelem a tv-t hogy felveszek egy vödröt :Ddd meg a kezét is tartja a nem létezõ kormányon, a levegõben. olyan búvalbaszott az egész. látok benne fantáziát, de ez kicsit szánalmas így ebben a formában.
az ilyen technológiát csak ilyen gyermek(foglalkoztató)játékoknál tudom elképzelni. a videóban, ahol a 2 nõ 11-espárbajozik.. tényleg ez lesz a jövõ? sztem élõben focizni sokkal nagyobb élmény, mint megrugni a levegõt aztán a gép majd kõ-papír-olló algoritmussal eldönti hogy bement-e vagy sem...
molyneux meg ahogy öregszik úgy lesz egyre hülyébb sztem
Rohadt drága lesz ez a kamera! Mivel ezt nem bírják 'lewarezolni'!
A héten az E3-on ismét kegyetlenül összecsapott a Sony Playstation 3, a Nintendo Wii és az Xbox 360. Mindenki meglepetésére ebben a csatában a Microsoft aratott fölényes gyõzelmet versenytársai felett. Egyhangú technikai KO az Xbox javára. A tét nem más volt, mint a jövõ kontrollerje. A Microsoft titkos fegyverének neve: Project Natal.
A lehúzott redõnyök és üres pizzásdobozok bástyája mögött tespedõ billentyûzetverõ, egérkattintgató, joystickráncigáló gémertársadalmat 2,5 évvel ezelõtt a Wii szó szerint kiugrasztotta a fotelbõl. A Wii-nek még a szülõk is örültek. Hiába volt szebb grafikája a PS3-nak újszerûségével és játékélményben a Wii tarolt. Egyértelmû volt, hogy a másik két versenytárs is erre az irányára fog rágyúrni, csak idõ kérdése volt mikorra tudnak felmutatni valami piacképeset. A Sony elõjött a Motion Controllerrel, a Nintendo erõsített a Wii Motion Plus-szal, de a Microsoft Project Natal kódnevû megoldása egyelõre mindent visz.
Tárgyakat is felismer Nincsenek madzagok, nincs kontroller, te magad vagy a kontroller, igazi virtuális valóság. Hogyan mûködik? A Natal egy mikrofont és két kamerát rejt magában: egy RGB-t és egy infrát. Az RGB tárgy- és arcfelismeréshez, míg az infra a mozgáskövetéshez. A mikrofon pedig a beszédfelismeréshez kell. A legfontosabb az infrakamera, mely a test 48 pontját érzékeli és követi le azok mozgását extra precízséggel a tér minden irányába, azaz mélységet, távolságot is érzékel, nem csak jobbra, balra ugrabugrát.
Körülbelül 4,5*6 méteres teret képes érzékelni, ami általában nagyobb, mint a szobában az óriás plazma elõtt rendelkezésre álló hely. A Natal a rendelkezésre álló tér méretét is képes érzékelni, így ha egy 2*3-as helyre vagyunk beszorítva, akkor a játékban a pályák méretét is ehhez igazítja, azaz a harc hevében Chuck Norrisos köríves rugásainkkal jó esetben nem fogjuk a nappalit megtiszítani a kínai padlóvázáktól.
A Natalt tesztelõ általában kritikusabb hangnemet megütõ site-ok újságírói is határozottan pozitív élményekrõl számoltak be, igaz én azért a valóságban is kontrolleres dolgokat, pl. autóvezetés, autóverseny nehezen tudom elképzelni egy kormány nélkül, mert ott azért fontos a visszacsatolás, de a többi demo kifejezetten meggyõzõ, fõleg, hogy a beállításokkal nem kell tökölni a személyre szabott kalibráció teljesen automatikus és csak pár mp-et vesz igénybe.
Ár és megjelenési infó egyelõre nincs, de ha azt vesszük alapul, hogy a Natal portugálul karácsonyt jelent, akkor valószínûsíthetõ, hogy még egy fél évet kell várni. --- Videók --- ___