még egy okosság: mi a fene ez a friss trend h a készítõk úgy gondolják, hogy a gép elõtt csõlátású idióták ülnek? esküszöm utóbbi években nem láttam olyan FPS-t ahol a látószög 75° felett volt - friss élményként itt a ritkarossz Turok, ahol a látószög 65°-ra van beállítva... szélesvásznú monitoron is. tanítsa már meg ezeknek az embereknek egy taliga kanos aprómajom h az ember látószöge bizony NEM 75°, sokkal inkább valahol a duplája körül. 4:3-as monitoron a 90° a kellemes, 16:10-nél már 100° alatt viccesen néz ki az egész. egyszerûen nem tudom felfogni melyik idióta mogyorónyi agyából pattant ki ez a csõlátás dolog, fõleg h régi FPS-eknél szinte mindig 90° volt már az alap látószög, és persze azt is meg lehetett növelni - Quake 3 kifejezetten kellemes volt 140-e FOV-al.
Tudom hogy szarul írok,de így egyszerûbb! Tudok jól is írni! De így sokal gyorsabb,+ msn-en óráka hosszát írok,és így leegyszerûsítve jobb. Érteni értitek,akko OK!
Már régebben is láttam az ehez hasnoló topikokt,de nemtudtam mit kell ide írni. Most elolvastam a legelsõ HSZ-t és megértettem. -Akinek baja van a segítséges játékokkal,az játszon Landwirtschafts Simulator 2009-et. Abban alig van segítés és azt csinál az ember a farmon amit akar.Nincsenek korlátok,határok(habár a víz XD),node azt el lehet tüntetni. Aki érdeklõden a játék utánn az írjon PM-et --na illyen HSZ-t sem írtam még. Ez úgy hangzik mint egy reklám :)(pedig nem annak szántam.) Csakhát ha a HG nem szeretei a segítséges játékokat akkor jáccol LS-t :D
csinaljatok mar ilyen wiivel jatszo vigyorgo debil emberes bannert :D berakom, komolyan :D /fav
szerintem ez nem veletlen... anno mikor "beindult" a jatekipar, a vasarlok meg sokkal "geekebbek" voltak a mai celkozonsegnel(sokkal "retegebb" volt a celpiac)... manapsag eleg szepen kibovult a "gamerek" kore, nagyon sok casualnak szamito emberket is el tudnak csabitani... es a legborzasztobb(nekunk), hogy a casual tesztaszaggato, wilolban ugrabugralo embermasszabol van a tobb... marketing alaptorvenyt ismeri mindenki: kereslet-kinalat :( es sajnos egyre nagyobb a kereslet ezekre a hulladek, jatekoknak nem nevezheto valamikre :(
kb ennyi :]
(a Nintendo nagyot huzott evvel a Wii Styleal es talan meg is erdemlik, jol csinaljak!)
Én megvettem az ARMA2-t, és nagyon jó fílingje van. Viszont, ha már a szimulátoroknál tartunk, akkor hajó szimulátor nincs valami jó? Tudom van a ship simulator, de azon kívül?
ArmA2 kiváló, de rengeteg bug van még benne. A koncepció jó, majd a lelkes "amatõrök" ACE2 formájában VBS2 közeli szintre hozzák... no akkor már lesz értelem gépet is fejleszteni hozzá.
Nekem E8400@4GHZ procin egész jól megy. De tény, hogy még egy alap Q6600-n is jobban megy! :) Ez van... kezd értelme lenni a 4 magos prociknak játék szinten is...
kedvencem (lassan inkább csak volt), de nem veszem sértegetésnek :\ Arma2znék, csak 2 maggal kevesebb van mint ajánlott :) de ha úgy alakul hogy jobb gép kerül hozzám, (és lesz elég player) akár még meg is veszem :)
Nekem az is abszurdum! :) A cs-t kipróbáltam, és 15 perc után delete! :D A COD4 vagy mennyi ugyanígy járt! Idõigény, és röppálya nélkül megjelenik ott a kilövés pillanatában a lövedék, ahova a célkereszt ( a másik abszurdum! :D ) mutat...
No, de nem szándékom senki kedvencét degradálni, vagy sértegetni... mások vagyunk! Peace! :)
Ja hát ha piros nyíllal bejelöli, meg megjelenik a radaron villogva, meg körvonalazódik az ellenfél a képernyõn az tényleg nocomment...
én speciel az olyanra gondoltam, mint anno a HLben pl, vagy CSben, meg még rengeteg játékban, hogy sérülésnél a képernyõ 4 oldalán jelenik meg ilyen piros genya... na most az csak nagyjából mutatja meg honnan jön az áldás :)
Egy piros nyíllal jelzett pontos behatárolás, hogy honnan lõnek rám, akár, hogy ragozzuk nonszensz! :D Nekem... ;)
Egy játékot meg nem az határoz meg, hogy a játékosok közt milyen különbség van... ;) Szimulátorokban is megvan a különbség, viszont az tény, hogy a leghülyébb is okosabb mint... nem fejezem be! :D
direkt dobást mondtam és nem komolyabbat :D ennyi erõvel ha lábon lõnek miért tudunk továbbszaladgálni? :D szal azért vannak ilyen apróságok... és nem feltétlen ezektõl lesz egy játék nem-casual...
(pl. CS az tökre arcade, mégis szerintem marhára a hc gaming része... mert vannak akik úgy tolják, hogy... hát ég és föld egy simán jó játékos, meg a hardcore prók :S)
Szerintem csak azt érzed meg, hogy megdobtak... fáj, de érezni, hogy honnan jön! Hmmm... egy lövedék becsapódásakor olyan sokkot kapsz, hogy azt sem fogod tudni, fiú vagy-é vagy lány... nem, hogy azzal foglalkozni honnan jött! :D Csúzlival lõttek combon, de az egész lábamat olyan fájdalom öntötte el, hogy még a fülcimpám is zsibbadt tõle! :D Meg nem tudtam volna mondani, milyen irányból jött... ;)
Ennyi! :) Nemes egyszerûséggel az igazán magadévá tett, sok-sok munkával megszerzett tudás van ezekben a játékokban díjazva! Innentõl pedig mindenki maga dönti el, hogy õt mi elégíti ki! A többi mellé duma!
Most lehet, hogy sokaknak rosszul fog esni amit írok, de higgyétek el nem lenézõ, vagy bántó szándékkal teszem. Aki önmagával szemben nem támaszt igényeket, az megérdemli, hogy az orránál fogva vezessék. Teljesen mindegy milyen játékról legyen szó, az a minimum, hogy a lehetõ legjobb teljesítményre sarkaljon, amellett, hogy szórakoztat is. Olyan dolgot ne csináljon helyettem, amit én is megtudok tenni, vagy ami plusz agytorna, ha nincs jelezve. Csak pár példa a lövöldözõs játékokból. Miért kell kiírni, hogy mennyi töltény van még a tárban? Miért jelzik, hogy honnan lõnek? Miért jelzik, hogy merre kell menni? Miért nullázódik az életerõm, ha "eszem"? A válasz ezekre ugyanaz mint a TV esetében. Agymosás... nem gondolkozó emberre van szükség, hanem gondolatmentes, termelõ, fogyasztó, kezelhetõ masszára...
Aki belemegy ebbe a körforgásba, legyen az TV, vagy egyéb hasonló kategóriás játék, az önmagával szemben igénytelen. Ne legyünk lusták gondolkozni... sokkal szórakoztatóbb a munkával megszerzett sikerélmény... nehéz volt, kínlódtam, de a végén csak sikerült...
A véleményem szigorúan szubjektív magánvélemény! Kéretik eképpen kezelni! ;)
Na igen, egy-két esetet leszámítva (ami magától is megállja a helyét) ezért játszok még mindig PC-n. Egyébként feltûnt az is, hogy egyre kevesebb játékot veszek. Régen kéthavonta két-három játékot megvettem, attól függõen, hogy maradt a fizetésembõl. Manapság kevés olyan van (de azért van), amire azt mondom, no, ez a valami, erre odafigyeltek a készítõk, és látszik, hogy nem csak egy sémára dobtak új textúrákat. És egyre kevesebb. De ez még egy dolog. A szomorú az, hogy már a könyvek terén is egyre inkább ez a tendencia. Hogy a régi, sárga borítós (aki akkoriban is élt már, és vásárolt, mint jómagam, tudja, hogy ez volt a ponyva-kategória jele) Ed McBain krimik, amik akkoriban az egyszerû szórakoztató irodalmat képviselték (számomra, mindamellett, hogy imádtam õket), no, ezek a regények sokkal körmönfontabbak, mint egy ma kiadott, komoly krimi.
Ezt akartam én is linkelni. A legtöbb buta játékot fel lehet tuningolni moddal, ha kellõképp nyitott a game, amik sokat dobhatnak rajta. És ez a PC elõnye, hogy szájíz szerint lehet buherálni a játékot.
uo forever! azzal toltam a legtöbbet,abban voltam az összes cod közül a legjobb,az marad örökké a kedvencem. sajnos abbahagytam már..a többi coddal meg fun szinten toltam de tényleg nem hasonlíthatók az uo-hoz. azóta inkább valve-s multikkal tolom
Értem. Cod4-et infinitybõl való kilépésem óta nem nagyon követem, de taktikailag és nehézségileg meg sem közelíti a cod1-et, sem az uo-t. Cod2 nálam már a vicces játékok kategóriáját tipossa :)
Konzolokra is vannak nagyon jó kis játékok, olyanok is, amiket akár hc-nek nevezhetünk (nem multi szempontból), csak azok nem jöttek ki pc-re (és nem is fognak). Pc-re csak olyan átiratokat látunk, amik konzolon nagy sikerek voltak és természetesen ez soha nem a hc...
A legjobb az amikor gyakorlatilag mindent a szádba rágnak, de a topicban mégis megkérdezik ugyanazt 20x. Ez egyszerûen az oda nem figyelésnek és a gondolkodás hiányának tudható be.
egyetértek, a Blazing Angels nagy favoritom, de a komoly szimulátorok már nem az én világom...nem feszülök a repülõkre, de szívesen repkedek egy árkád játékkal...
az a baj hogy egyre kevesebb olyan játék jön ki, ami tartalmas, és amin lehetne még HC gamereket nevelni, skilleket fejleszteni, stb...és ez nem azért van mert sok a casual gamer (mint jómagam), hanem mert a játékfejlesztõk (vagy méginkább a kiadók) nem tolnak a piacra semmi addiktívan kompetitív cuccot mostanság (vagy ha kijön, az annyira egyszerû hogy nem határolódnak el a casual/hc gamerek)
különben meg kit is nevezünk HC gamernek? szerintem az aki napi 6 óránál többet gyûr 1 játékot, versenyeken indul, stb...
az meg hogy a játékok egyre könyebbek/együgyûbbek lesznek, az tény, de meg lehet nézni a WolverineOrigins-t pl, (ami egy egyszerû mész-ölsz-ugrálsz cucc, persze ettõl még jópofa) ahol a legegyszerûbb ügyességi/logikai feladványok megfejtését vagy ötször kellett leírni a topikban (és nem egy vagy két fejtörörõl van szó, gyakorlatilag az összesrõl, ahol már tovább kellett gondolkodni fél percnél)
Hát ez azért már tényleg csak fanatikusoknak való, akik nagyon szeretnének repülni, de nem tehetik meg különbözõ okok miatt. A többségnek azért nincs erre igénye.
50 emberbõl ha 1-2nek van erre igénye ez rétegjáték, mindig is az volt és mindig is az lesz, a nagy többség elszórakozik egy Ace Combattal, nem kell nekik 5 perces felszállás meg mindenre kiterjedõ realizmus
Hülyeség, pesszimista komment. Mindig vannak-lesznek játékok, amikhez kell a skill, és évekig szórakoztatják az embert. Leginkább a szimulátorok és FPS-ek, de az egyszeri végigjátszós játékok sem haltak meg (lásd Dark Messiah, tudom, nem mai darab, de bármikor jöhet egy hasonló).
A Wii rossz példa, egyáltalán nem a hcgamer rétegnek készült. Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy a sportautóknak leáldozott, mert megjelent az új kispözsó... Nyilván többet adnak el belõle, de ez mindig is így volt, ahogy így van a zeneiparban vagy a mozivilágban is. Az egyszerû, könnyen emészthetõ, felszínes dolgokat többen veszik meg, mert az emberek döntõ többsége egyszerû és felszínes. Nem vágynak komoly élményekre, félnek egy kis önismerettõl.
Nem akarom hogy flame legyen belõle de, én a konzolokat hibáztatom. Amióta közös a fejlesztés semmi esély normális game-re. Lásd Oblivion elcseszett "együtt fejlõdik veled a világ" címû marhaságára, de még sorolhatnám. Másrészt állítom hogy a PC-k már ma jobb grafikára lennének képesek, nem hogy 4 év múlva mikor új konzolok jönnek majd. Szóval vissza is fogják jelenleg a fejlõdést. Azért pár vér pisti még most is azt hiszi hogy az X360 grafikája jobb mint a PC-é. Tesznek is ezért sokat a kiadók butítják a népet olyan nyilatkozatokkal hogy néha a hajamat tépem.
óh igen
na jó, azért ne túlozzunk... nekem csak az bántja a csõrömet h gyakorlatilag már gondolkodni se kell, mész a nyíl után oszt' jóvan. egyszerûen a modern CRPG-ket Simple Jack-hez igazítják.
Ez az 5 perc csak arról szól, hogy felszálljon a madárka! :D Ráadásul nem is a rendes procedúra szerint csinálja a srác... mármint nem a megfelelõ sorrendben. :)
Nem könnyû nem azt mondom, de a látszat ellenére nem is annyira nehéz, ha az ember agya erre áll rá, és nem arra, hogy még csak véletlenül se kelljen gondolkozni.
Hatalmas élmény amikor végrehajtasz egy sikeres indítási procedúrát, le és felszállást, és egy oskola kört. Amikor hozzákezdtem ehhez a játékhoz ( ez mondjuk már annál jóval több, 600 oldalas manual van hozzá! :D ), akkor jó pár napig lõni sem lõttem vele... egyszerûen nem tudtam, hogy kell élesíteni a megfelelõ fegyver rendszert! :D
Szóval van azért igény ezekre a játékokra, ( szimulátorokra )és készítenek is ilyet... aki igényli az agytornát, vagy szereti a kihívást, amikor a valódi teljesítmény, a beléje fektetett munka hozza meg a gyümölcsét, az ezekben valódi örömét lelheti. Páratlan érzés a rengeteg befektetett munka után az, hogy tudod mihez nyúlsz egy ilyen kütyüben, és az azt is csinálja amit szeretnél... no ezzel, ilyen szinten hazavágni mondjuk egy konvojt... na az ADRENALIN... nem kevés... :D
Szóval végszóként, mi is hibásak vagyunk abban, hogy a sok igénytelen játék egymásra licitálva jelenik meg... ha nem lenne sikere, nem csinálnák... de amíg pénzt adunk érte, és max topik szinten károgunk... hmmm... addig marad az orrunknál fogva vezetés játékon belül, és kívül is! ;)
Na szevasztok fiatalok... ;)
Sikerülni fog, mert többségben az erõ és sajnos ez a bizonyos többség már a föld alatt van agyilag. Ahogy már korábban írta itt valaki, elég csak bekapcsolni a tévét. Mást sem látni mint melegeket csókolózni, kisebbségieket verekedni meg k**va anyázni, meg "celebek"-et (amit egyébként ebben az országban nincsenek) a dzsungelben rejszolni, korábban ugye szavazni a villalakókra. Há ez kõ a nípnek e! Ugyanez van a játékokban is. Butul a jónép és csak hozzáigazítják a játékokat. Amíg fél világ azt hiszi, hogy a Need For Speed valósághû szimulátor addig szerintem nincs mirõl beszélni.
Tudom mi az a promod és tudom, hogy azt használják, de az a gyárira épül nem a hc-re. Cod1-be a worm által készített pam volt a legnépszerûbb. Cod4-re valamiért nem az van, pedig elkészült vele. De száz szónak is egy a vége cod4 multiban gyalázatosan sz*r lett sajnos. A lámáknak van kitalálva. A taktikot meg a skillt dobhatod a kukába. Elõ a configgal meg az fps és rush! Az meg hogy tíz playerbõl nyolc wh-zik az meg már szánalomszint. De kicsit elkanyarodtunk a témától :P
a butítás egy globális téma, mégis kinek lenne érdeke, hogy olyan játékot adjon el, ami nem elég könnyû ahhoz, hogy bárki játssza, szóval sokan megvegyék? Meg egyébként is, a kapitalizmusban buta embereket nevelni eléggé kifizetõdõ. De ha van, akinek ez feltûnik, és akit ez zavar, az azt jelenti, hogy nem fog nekik sikerülni.
a clanbase és a komolyabb lanok nem simán,hanem promodon mennek. ez 1 külön mod ami kiszedi a szar perekeket/fegyvereket, pontosít/erõsít fegyvereket. direkt warokra csinálták.
hardcoreban is visszatöltödik az élet, amúgy ismerem a modot, csak clanbasen alig tolják és az összes lan a sima moddal megy, innentõl értelmét veszti abban tolni
Az Achievementekben visszatér, illetve megmarad a hárdkór géming, ha a fejlesztõk okosan használják. Végig lehet rohanni a játékon easyn is, 200 körüli pontért és vért izzadva lehet hárdkóran maxolni 1000-re.
Kinek mi tetszik.
Erre ugyan késve de annyit mondanák hogy: A játékok sajnos már csak a történetükre vannak kihegyezve, és a már lassan filmszerû grafika megint csak hozzátesz.... (PISTIKE INKÁBB FILMET NÉZ MINT JÁTSZIK) A másik meg az: Ha te csinálnál egy játékot nem az lenne a cél hogy vegyék? Ha szép és jó és könnyû a game annál többen veszik meg. Mer Pistike 6évesen nem igazi HCgamer, de ezért így is tetszeni fog neki a game és lehet hogy a következõ részt is beszerzi.
A pénz a lényeg az egészben... nem úgy mint régen amikor még jó játékok is voltak.
Falcon 4 repszim hogy jön a képbe? a szimek ugyan olyanok mint voltak régen, nagyon nem változott bennük semmi, csak fejlõdnek a korral úgy ahogy.
Anno egy Doom féle FPS messze nem volt 8-10+ óra... most van annyi, hol a probléma? 8-10 órás FPS/TPS játékok régen is ennyi volt, azelõtt meg messze nem volt ennyi játékidõ, akkor sem volt probléma, a nagy klasszikusoknál hogy nem 10 óra, hanem csak pár óra, vagy anyi se.
Persze egyes mûfajok háttérbe szorultnak ( platformerek pl, de kalandokból sincs nagy áradat ), mások elõtérbe kerülnek, de azért messze nem annyira rossz a helyzet mint egyesek mondják, bõséges a kínálat, és meglehet találni a különbözõ platformokon azokat a játékokat amikkel az ember jól tud szórakozni ( pc, 360, ps3, wii, psp, ds, ps2 ).
Igen sajnos csak a grafikával foglalkoznak pedig vannak olyan dolgok amiket csak egyszer kéne megcsinálni normálisan ami nem változik és csak a javitgatásokat kéne kiadni hozzá ahogy erösödnek a gépek ilyen a fizika és a hang, ez amivel a legkevésbé foglalkoznak.
A régiek tudták ezt igaz ott meg volt kötve a kezük igy olyan dolgokra mentek rá amik a "szar" grafika és hangok "8bit" ellenére is leköti az embereket. Nézzétek csak meg a Falcon4 repülöszimulátort ha hardcore game-röl beszélünk akkor az az (valodi harcipiloták is "játszanak" vele). '98-as kiadásu de még mindig feljeszti a közösség.Miért, mert még most sem adott ki egy fejlesztö sem olyan játékot ahol dinamikus kampány van több 100 egység rajtad kivül harcol és tényleg háboru filingje van az egésznek, nem te vagy a központba.A repülö elektronikája megközelitöleg 80%-ban le van szimulálva. Talán valakinek eszébe jut hogy nem a grafikával kéne lekötni az embereket és nem a 8-orás végigjátszásokkal. Csak sajnos már minden a gyors haszonrol szol és nem a játékosok igényeinek a kielégitéséröl már senki nem veszi figyelembe mit kér a célközönség.
profibb klánok a warokat is HC-ben nyomják (CoD4, CoD WaW)
cod4 egy vicc multiban, én fanatikus cod1 player voltam, ma már csak néha veszem elõ, de az a játék mindent visz. Cod4 meg úgy lett megcsinálva, hogy a 13 éves agyatlan gyerek is tudjon wart nyerni. Lõsz látszik a radaron, gránátot mutatja egy nyíl, meg sorolhatnám. Világít a pályán, hogy hol az A plant hol a B. Hát hányinger az egész. És akkor jön a kedvencem: meglõnek, leülsz egy sarokba fél perc múlva full hp :) . Ez kinyírja a taktikát. Cod1-be az volt, ha frankón beálltál a teammel és lesebezgettél mindenkit megvolt a kör. A 4-be futni kell elõre és lõni giga fps-el... És ez kell a népnek, minden idõk legnépszerûbb fps-e lett. Ennyit az egészrõl.
Majd lesz Bad Company 2 pécére is. Heroes egy vicc, aranyos és fun, de semmi komoly, csak a neve BF meg pár vonása. 1943 elsõsorban az XBLA és PSNre készül mint arcade játék, alacsony áron, funolni jó lesz vele, sokkal inkább mint a Heroses.
Persze kellenek az ilyen játékok én nem mondtam hogy nem. Nagyon összetett játékokat pedig úgy kell megcsinálni hogy mindig adjon egy kis sikerélményt, így nem fárad bele az ember és nem érzi pénzkidobásnak a vásárlást.
egy estés játékok is kellenek, mi lenne nélkülük? baromi szerény lenne a felhozatal és hama ráunna mindenki ezekre a nagyon csúcs összetett játékokra, amúgy nem kell egy este alatt kijátszani egy 10 órás játékot, vagy legnehezebb fokozaton kell elkezdeni és szívni vele, de azt meg nem teszik az emberek, mert õk rohanni akarnak, ki érti ezt?
Azokat tartom hardcore játékoknak amikben sok év után is talál újdonságot az ember: CS,Starcraft, Baldur's Gate, Wizardry, különbözõ szimulátorok, szóval nem egy estés játékok.
Talán a Gears Of War az a játék ami még mindig nehéz, és több úton is végig lehet vinni az eggyes részeknél, ez fõleg Co-operatív módban a vicces :)
nem is kell sztem annyira nehezen tanulhatónak lennie, simán kelljen a játékosnak gondolkodnia, ne Sam Dawson értelmi szintjére optimizálják. (óh igen, még egy filmes utalás retardáltakra)
én a multi-orientált játékokat tartom hardcorenak, mivel más emberekkel méred össze a tudásod. Ez lehet FPS (TF,CS,CoD,UT,stb.), RTS (Warhammer,WC3 és FT,Starcraft), vagy akár a WoW is. Ezzel nem azt mondom h singleplayerhez nem kell tudás és gyakorlat, de a multihoz tényleg igen sok gyakorlás szükséges, fõleg ha ezt sport szinten ûzi vki.
szerintem tök jó! ha nincs idõm CODozni, vagy wow-ozni, akkor csak benyomom a gombot és nõ a statom, meg gyûlik a manám. közbe meg sörözök, csajozok, élem az életem, de a koczka haverjaim ebbõl mit sem sejtenek. :)
Szerintem meg jóval inkább arról van szó, hogy minél nagyobb bevételt akarnak szerezni, ezért ráálltak arra, hogy minél egyszerûbben, minél kevesebb ráfordítással egy szép, pergõs játékot kiadjanak. Az AI, fizika gyakorlatilag amennyit fejlõdött az elmúlt 2-4 évben a 0-val egyenlõ, a lehetõségek is maradtak kb. ugyan azon a szinten (kateógriákon belül). Minél több minden van a játékban, hatványszerûen nõ a hibalehetõségek, bugok száma, és irányításban is meg kell oldani, stb.
Nemigaz, hogy ilyen játékokra lenne igény, még talán konzolosok körében sem, PC-n átlagosan biztosan nem (és nem is fogynak úgy, aminek valószínûségem, ez az egyik oka a gyenge minõség és a pc-k nem kihasználtsága miatt).
CoD -ot is többen szidják a túlságosan arcade multija, meg a csõszerûsége miatt, szerintem többen mint amennyien játszanak vele és nem szeretnék ha kicsit realisztikusabb, nagyobb szabadsággal lenne (tehát aki szerint így tökéletes ahogy van).
Arma 2 -ben is egy vicc a könnyû, illetve a közepes fokozaton is, bekeretezi a társakat, hudon mutatja a kiválasztott célok helyét (utóbbi mondjuk 1-ben is volt), stb. CoD 4-ben a lehetõségek száma, AI, fizika és szinte minden ugyan olyan mint már az elsõ részben, csak a helyszínek, kidolgozottság, grafika változott (amihez hozzá kell tenni, nagyon értenek a fejlesztõk, és ezen gyengeségek ellenére zseniális és lenyûgözõ, 1x végigjátszásig).
Halo Wars már rég megjelent, Natalnak semmi köze hozzé ilyenrõl sosem volt szó, leglábbis ebben a dimenzióban nem, a Natal is egy külön szegmens lesz, olyan játékokkal amik arra készülnek, de te nem fogsz Natallal Alan Wakézni...
mármint egy CSÉ? annál primkóbb nincs:), de lehet HCn játszani, ahogy mindent, amibe az adott játékos csomó idõt fektet be, és lehet az egy Mario is...
ez megint egy másik mûfaj, a Wii köztudottan a mindennapi polgárokat célozza meg, de azon is akad HC játék, persze azokat nem is a mozgásérzékelõvel játszák, de a Wii fõ szegmense az összes játékos, és azok akik életükben nem is játszottak, ez nem vesz el semmit a piacból, mert mindenki megtalálja a sámításait, csak hát a jól megszokott módon az ember mindig elégedetlenkedik azzal ami van...