Nah, végigvittem Nod oldalon, többet vártam a játéktól, de azért egy kcisit kellemeset csalódtam, nem lett ANNYIRA pocsék mint a Red Alert 3 - ez annál 3-4 fokkal jobb, de a közelébe se ér a C&C 3-nak és elõdjeiének. Én szívesen vittem végig, de van egy érzésem h inkább a sztori volt az ami érdekelt és ami miatt kicsit megnõtt a játszhatósági faktor. A befejezés alapján számíthatunk 5. részre :D és KANE -t se kell totál lenírni - még visszatérhet ^^ és vissza is fog ^^
hm, én ezt a beta alapján leszûrtem :D am. kösz a leírást:)
Most töltöttem ezt le. Nekem ez se mûködik. Még csak nem is csinál semmit, elindítom, és azt írja ki main screen-start producte-on click Argument 1 must be of type table.
És hiába kattintok erre a start productre gombra, csak ezt írja ki.
Jónéhány single hadjárat és skirmish pálya utána a C&C4-rõl íme a véleményem
Kezdem a pozitívumokkal:
(+) Kiváló a zene. A hadjáratoknak és a multis csatáknak nagyon jó aláfestést adnak a c&c4 zenéi, szinte bizsergetik a fület. Dinamikusan változnak az eseményeknek megfelelõen, jól eltaláltak a hangszerek és az énekhangok. A GDI zenei részei katonásak, pattogósak, némileg visszafogottabbak mint a NOD elvont, fantasztikusan filmszerû, keleties zenéi. Utóbbiak kissé jobban sikerültek, hamisítatlan NOD-os 'káosz' érzést adnak, míg a GDI részrõl az 'indulunk a csatába' érzésen kívül nem ad különösebb jellegzetességet ehhez az oldalhoz.
(+) Eltaláltak az egységhangok. A C&C széria mindig híres volt az egységek eltalált hangjairól, itt sincs ez másként. Lehetnének picit változatosabbak, de összességében piros pont.
(+) Az új MCV rendszer, a Crawler. Magát a mozgatható bázisok ötletét jónak tartom, stratégiailag hozzátesz a játékhoz, és a 3 kaszt [Offense / Defense / Support] frakciókra bontása is jó.
(+) A fejlõdési rendszer ÖTLETE. Maga az ötlet itt is jó, azaz a játékos nem egybõl kap mindent, hanem meg kell küzdenie kicsit érte, tetszik. A rendszer kivitelézésérõl viszont bõvebben majd a negatívumoknál...
(+) Az új multis játékmód, a CTF jellegû Domination. Vérfrissítést ad a szokásos 'semmisíts meg mindent ami ellenfél' c&c multihoz. Az 5v5 mód multiban kiválóan mûködik, nagyon szórakoztató.
(+) Néhány egységdizájn. Tetszetõs pl. a brutális Mastodon, a mérnökök kibõvített alkalmazási területe.
És most jöjjön a negatívumok hosszú-hosszú listája...
(-) Grafika. Bár van néhány szép grafikai megoldás a játékban (pl. a száraz sivatagi pályák, a 'Blood and Sand' és társai tetszenek), összességében csalódás. 1680x1050-es felbontáson, mindent fullra húzva nem akarom elhinni, hogy 2010-ben ez a maximum egy ilyen nagy nevû RTS-nél. A 2007-es Tiberium Wars-ban sokkal szebb a tûz, jobbak a robbanások, jóval kidolgozottabb a talaj, élesebbek a textúrák. Mi ez, talán visszamentek az idõben az engine-nel?
A RA3-ból átmentett egységdizájnról nem is beszélek, egyszerûen botrányos, hogy pl. a legendás Orca milyen béna bumfurdi lett, nem is beszélve a NOD egységeinek nagy részérõl. A mutánsok busza is csak valami paródia lehet, rettentõ béna.
Egységkijelölés? Nem akarom elhinni, hogy volt ember akinek tetszett a RA3 színes körvonalas megoldása.
Ha továbbmentek volna a TW többé-kevésbé realisztikusságra törekvõ grafikája által kijelölt úton, most lenne egy gyönyörû RTS-ünk, nem pedig egy ilyen eldizájnolt öszvér.
Ami a RA3 paródisztikus giccsében még mûködött (sokaknak már ott sem) az itt egyszerûen letaglózó.
(-) Nincsenek tibériummezõk. Valami ûrbigyó dobálja le nekünk a kristályokat? Rossz vicc. Olyan tibérium lepte, poszt-apokaliptikus városokat szerettem volna látni, mint ami az intro-ban is szerepel. A harvesterek a C&C védjegyei voltak, erre kidobták. A multiban jól mûködik a kristályleejtõ-elszállító rendszer, azonban elvenni a single-bõl és a multiból a tibériummezõket - óriási negatívum.
(-)A komplett single player. Epikus kampány? Nyomokban sincs. Védd meg ezt, majd foglald el azt, a végén rombold le amazt. A kampány olyan egyszerû, mint a faék, három rajongó összedugva a fejét sokkal jobb kampányt, feladatokat találna ki, mint ezek a sablonos, ezerszer látott valamik. Rövid, sablonos, unalmas.
(-) Az átvezetõ videók. Ennyire low-budget videóbejátszásokat rég láttam. Szinte kár rá a szót vesztegetni, a forgatókönyvírót nem lenne szabad billentyûzet közelébe engedni 10 évig. Színészileg egyedül Kane hozza amit kell, a többi felejtõs. A díszletekre sem idõt, sem pénzt nem áldoztak, nagytotál akció szinte a nullával egyenlõ.
(-) A menü. A bétázás alatt volt annyi jóhiszemûség bennem, hogy azt gondoltam, a bétához összedobtak valamit, a kiadott játékban rendes C&C dizájnos, fullos menü lesz. Hát persze. Ugyanaz a semmitmondó, jellegtelen valami a menü, mint amott. Gratulálok a dizájnereknek, ingyen csináltam volna mérföldekkel jobbat mint ez.
(-) EGYETLEN multis mód, a Domination. A bétában remekül szórakoztam, viszont azt gondoltam, lesz itt több, 4-5 féle játékmód is, és ez csak egy lesz a többi közül. Nos hát nem. Van egy játékmód, és más semmi. Írd és mondd, 12 db pályával. TIZENKETTÕ. Van 4-5 darab pályatípus, ezek variációi adják ki a pályákat. Elõször azt hittem, rosszul látok, amikor végignéztem mindet, és kerestem valami újdonságot. Nem kaptam.
(-) A fejlõdés rendszer KIVITELEZÉSE. Óriási potenciál lett volna benne: a játékos által kiválasztható fejlesztések, tech-tree, upgrade-ek, nem pedig 'játszom és automatikusan kapok valamit' mód.
(-) És még sorolhatnám...
Hihetetlen, hogy ezt kaptuk 'epic conclusion' címén. Vannak a játéknak jó pillanatai, a bétában kiválóan szórakoztam sokszor, ám a teljes játék egy jó nagy csalódás. Meggyõzõdésem, hogy csak azért kapott 10/7, 10/8 értékeléseket, mert C&C - ha nem ragasztották volna oda a címet, ez a játék 2010-en nem kapott volna többet sehol 10/6 pontnál, vagy 60%-nál.
Annyira rámentek a multira, hogy teljesen figyelmen kívül hagyták azt, ami a C&C-kben hagyományosan jó, a roppant hangulatos single playert.
Az EA óriási hibát követett el, amikor ilyen utat választott lezárásként. Nagyon remélem, hogy a játék negatív visszhangja nagy arculcsapásként éri az EA-t, és õszintén örülök az EA Los Angeles szélnek eresztésének - ez a kontár banda nem cseszhet el még egy C&C játékot.
Hamvaiból pedig évek múlva egy új C&C emelkedhet fel, új, lelkiismeretes fejlesztõkkel, akik nem adnak ki a kezük közül ilyen öszvért. A neten, hivatalos fórumon, C&C közösségekben óriási a felháborodás a rajongók részérõl, legyen ez intõ példa.
Persze mindez bennünket, C&C fanokat nem vigasztal - Kane ennél sokkal minõségibb és jobb lezárást érdemelt volna.
Van valami Automated Patch, csak nem tudm letölteni... Cracking Command and Conquer 4 Made Easy
Explanation: ------------
- Run the offline patch and follow the instructions. - Start the game using the custom launcher.
Known Issues: -------------
- Progress jumps back to mission two after restart.
The emulator is an 0.1 alpha version, so I bet it's going to get fixed real soon. I'll release a new version of this application every time a new emulator comes out so stay tuned! And saving your game at the beginning of a new mission before closing the game should work just fine until then. Happy Seeding!
Credits: --------
Developed and brought to you by Blacktronic ~ Based on an emulator by KoriTama ~
Oké, oké, csak érted, ha másnak mûködik, akkor nekem miért nem? Jó, hogy bármi megzavarhatja, csak bosszantó amikor sokan leírják hogy mûködik,de nekem meg nem.
Teszteltem elég érdekes de megxokható csak a fránya magyar hiányzik nekem remélem lesz hun hozzá?
mûködik
Mûködik ez különben valakinek? Nekem el se indult, kéri az e-mail-t, meg jelszót. Ha nem lehet mûködésre bírni, akkor mindegy , annyira nem izgat. Állítólag elszarták, nem lesz ez jó játék. De ha mûködésre lehet bírni, csak megnézném igaz-e.
Hogyha kilépsz a játékból csak akkor törli, de viszont mentésbõl meg tudod folytatni, hmmm, de ma már nem foglalkozom ezzel majd hóónap.
Próbáld ki ezt!!
In emule serv. dir. > Accounts>persona_test.xml>open in notepad: Find: 0 0 0 - XP, write your number of XP and save.
Tehát manuálisan minden mentés vagy pálya után(?) be kell írni.
"csak azt nem értem, a valóban ígéretesnek tûnõ Tiberium FPS fejlesztését miért állították le "minõségi problémák miatt", amikor az jóval életképesebb lett volna a rajongók részérõl is?"
Szvsz azért, mert sokba került volna egy teljesen uj játék megirása, egyszerübb volt gyorsan összedobni egy ujabb rts-t :)
ha vkit érdekel olcsóbban a játék, akkor itt link 6800 HUF körül beszerezheti.
egyébként a hivatalos c&c fórum tele van finoman szólva csalódott rajongókkal, akik egymásra licitálva okolják az EA-t, a fejlesztõket, a producert...
és lássuk be, joggal: pl. singleben 6 küldetés oldalonként??? a c&c történelem leggyengébb filmbejátszásai a létezõ legamatõrebb színészekkel?
több okot is felhoznak, ami miatt ide jutott a saga: a RA3 nem hozta az eladásokat, és
1, emiatt üzleti okokból túl nagy kockázatot látott az EA az elhúzódó, minõségibb c&c fejlesztésben;
2, a színészeken és mozibetéteken is spóroltak;
3, mesterséges intelligencia fejlesztés nuku
4, stb stb stb...
csak azt nem értem, a valóban ígéretesnek tûnõ Tiberium FPS fejlesztését miért állították le "minõségi problémák miatt", amikor az jóval életképesebb lett volna a rajongók részérõl is?
Na, megvette már valaki?:)
Egyelõre. Szerintem nem kell sokat várni a konzolos verzióra...
Ez a C&C már nem C&C. Anno még a TW és a KW bejött, viszont amit ezzel mûveltek az egy rakás szánalom - egyáltalán mi a francért kellett kivenni belõle a bázisépítést? Vagy netán az EA azt hitte h a SC2 mellett nem rúgna labdába egy hagyományos stratégia? Engem ebben már csak a történet érdekel, semmi más. Nem így kellett volna lezárni a sorozatot.
Ja, valahogy így. Ha nem lenne warez PC-re a PC-sek többsége átmenne Xboxra, mert arra van.
Igen. Ebben teljesen igazad van. A lényeg, hogy az iparnak sem érdeke, hogy eltûnjön a warez. Csúnyán azt is lehetne mondani, hogy a warez élteti a számítástechnikát.
Ha a Warez eltûnne, nem csak a játékok utáni kereslet csappanna meg, hanem hardverek iránt is. Mert miért vesznek sokan VGA-t? Mert játszani akarnak XY játékkal, és míg a játékot ellehet lopni, addig a hardvert nem nagyon.
De nem a warez mellet akartam érvelni, csak az van, hogy nem minden fekete és fehér.
Amúgy most mi van a C&C 4-el? Az elõzõ részt két napja játszottam ki ismét.
Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de nincs kapacitásom a játék magyarítására.
Ja és ezt nem csak én találtam ki. Ezt a Microsoftnál is megmondták. Persze ott azért hagyják a kalózkópiákat mert õk a vállalati vásárlókra hajtanak. És minél többen használnak windowst mindenütt, pl. otthon akár kalóz verziót, nekik annál jobb. Ugyan ez az analógia a játékokra is, csak pepitában. És mondjuk nekik az az érdekük, hogy a multi rajtuk keresztül menjen mert valójában abban van a pénz, azért fognak egy játékkal sokáig játszani. Ki lehet könnyen következtetni, hogy miért olyan játékok jelennek meg az utóbbi idõben amiknek 5-6 óra játékélménye van single-be. Mert az csak a "csali". A lényeg, hogy sokan ismerjék és a multi miatt megvegyék.
Igen. A játékoknál ugyanaz a hatás érvényesül, mint mondjuk az Avatarnál. Kell a tömeghisztéria, hogy sokan elmenjenek a moziba megnézni a filmet. Egy játéknál is kell, hogy sokan játszanak vele és, hogy sikeres legyen. Különben nem fogják ismerni és kevesebben fogják megvenni. És minderre rá lehet azzal segíteni, hogy a multija a kiadók saját szerverein mûködjön. Meg lehet nézni, hogy a Call of Duty sorozat milyen eladásokat produkál, vagy egy TDU. Ha nem lenne warez és kevesen, vagy kevesebben ismernék, akkor jóval kevesebben is vennék meg azt. Ha eltûnne hirtelen a warez, egy idõ után a kereslet is megsínylené.
"Élményeimet" osztanám meg veletek errõl a játékról. Ha röviden kéne jellemezni akkor azt mondanám, hogy ez nem C&C játék, de lássuk részletesebben.
Zene: A zenéjét 3 ember szerezte, köztük az egyik név ismerõs nekem. James Hannigan, Õ szerezte a Conquest - Frontier Wars (CFW) zenéjét is, és pár CC zenét. Aki játszott a CFW-vel az tudja milyen katonás a zenéje a játéknak. Itt is visszajön + ST feeling is. Igazi zene akkor lett volna jó ehhez a játékhoz ha Frank Klepacki és (vagy) Steve Jablonsky komponált volna. Tiberium Wars muzsikája nagyban meg adta a löketet ahhoz, hogy jó játék legyen.
Film: Borzalmas, amit már TW-ben is hiányoltam, hogy nincsenek FMV-k amik mondjuk komolyabb eseméynt mutatnának be, lásd TSun. GDI küldi végén mutatják a Scrin tornyot elõtte 1 riporter csaj beszél és kész, semmi akció.
Szereplõk: TW-ban meg adták a presztizst ha lehet így fogalmazni a színészekre. Itt is megadták a 3. illetve 4. osztályú amatõr emberekre. Szánalmas és siralmas amit mûvelnek. 1 példa: GDI felettesünk bizonyos James ezredes aki Nõ mellesleg. Egyik bevetés elõtt meséli, hogy meghalt a családja és erre elsírja magát, most akkor katona vagy mi? Kane egyedül aki adja a színvonalat már amennyire lehetséges.
Játék: Csak hibkat tudok felsorolni itt is, kezdjük a parancsnoki pontokkal, mi a szent szarnak van 50, kb 6 egységet tudsz gyártani és utána full, azzal mész harcba. Meg egyáltalán minek rakták bele??? Következõ a "bázis" ezt a fajtát is faszságnak tartom, nem errõl szól a C&C. Így nem tudsz minden egységet maximálisan kihasználni. Skirmish: nincs ilyen, hogy skirmish mint a régi "idõkben", Domination ez van egyedül és kész.
Összegzés: Ez a CC4-nek nevezett program 1 nagy rakás szar, egyáltalán kinek jutott az eszébe, hogy így elkurják, nem kicsit, nagyon (kérek mindenkit ne a politikára gondoljon most). Remélem olvassa majd 1 EA-nál dolgozó munkatárs is aki tolmácsolja majd a "vezetésnek". Végül azt a feelinget amit TW és az eõdei adtak itt már nem kapjuk meg, elveszett. Most már a CC-re is igaz amitõl tartottam. NFS-nél minden évben kiadtak 1 részt, de az a minõség rovásárra ment. Ez útolérte a CC sorozatot is :(
Én single-t uccso rész miatt mindenképp végig szeretném vinni, de a polcra tuti nem kerül :)
Én inkább azt mondanám, hogy warez nem akkora jelentõségû mint amilyennek a kiadók beállítják a nagyérdemû elõtt. Egy játék ha szar akkor warez nélkül is szar és nem veszi a nép, ha meg jó akkor hiába van warez verzió aminél nagy az esélye, hogy a multi nem is mûködik, megveszik az emberek. Nem a magyar hozzáállásból kell kiindulni.
Hogy ne legyek teljesen off, C&C4-bõl amit eddig láttam az alapján siralmas, ha fel is törik én le nem töltöm. Valahonnan a videokat megszerzem, hogy a sztorit lássam vagy ha nem tudom megszerezni akkor talán letöltöm és belekezdek...de elõször a C&C történetében nem várom ezt a részt.
Hát remélhetõleg az SC2 jó lesz, bár én azokat a stratégiákat szeretem ahol nincs ilyen alacsony egység limit mint a Blizzard-os játékokban. Én szeretek egy háborút hadsereggel megvívni, nem pedig 3-4 egységgel. Ezért szerettem (meg szeretem most is) a Supreme Commander 1-et.
Én nem is az eladásról beszélek. Az lehet, hogy stagnálni fog, de növekedni semmikép sem. Sõt, ha warezon nem tudnának terjedni a játékok akkor egy idõ után csökkenni fognak az eladások. Az meg egy beteg vagy simán f@sz aki egy-két játék miatt vesz egy szaros konzolt. De egyébként a fejlesztõk is bekaphatják a szarabbnál szarabb stratégia játékaikat amiket a csodálatos konzolokra is írnak. Tiszta fos az egész. A supreme commander is úgy el lett cseszve a szaros konzol miatt...
Dehogynem, ne Mo-t vedd alapul, hanem más országokat :) Hiába ilyen olyan védelem, látod hiába szopnak páran ubisoft védelemmel v hiába geciség mégis megveszik. Ha egy játék jó és megéri az árát nem a védelem lesz az ami visszaszoritja az eladásokat, max. az eladások 0.01 százaléka elveszik emiatt ami belefér.
Tévedés.A játszási szenvedély nagy úr lesz olyan aki ezek miatt vagy megveszi vagy vesz xbox 360-at (ami warezra alkalmas) EA meg Ubi azért elég sok játékot kiad.
Hát ha beválik összes EA game ilyen védelemmel jön akkor venni kell xbox360-at ott nincs ilyen védelem Ha így folytatják megugrik majd szépen a box eladása!
Az van meg nekem is! Nem ér semmit nem lesz feltörve.
Nkorra figyu!
Ennyi:
hát marad acompany of heroes addig is...
sc2: lesznek ladderek núboknak is (mint nekem), szal nem a prokkal fog összerakni a game:)