Amúgy jól látom, hogy a C&C3 legjobb frakciója, a Scrinek nincsenek benne ebben a részben? Ez a játék percrõl percre egyre gagyibb lesz.
CNC4 mar nem igazi rts eroforras management-el .. hanem ilyen teruletfoglalaos "valami" (ami tiberium gyujtes van benne az egy vicc;) .... Redalcsi 3 meg megvevos volt , de ez mar felejtos ;(
szvsz tökéletes, csak vagy át kell méretezni kisebbre, vagy aljából-tetejébõl vágni és mehet.
Szerintem ha összenyomod annyira, hogy Kane feje épp benne legyen jobbról, valamint a szöveget meg a bolygó - mélyûr vonalát felhozod vele egyvonalba, akkor egy hangyafingnyit jobb lesz. Szerintem.
Ehhez a klikkelõs részhez nem tudok érdemben hozzászólni, engem csak 1 dolog érdekel ha leülök egy játékkal játszani, élvezzem/szórakoztasson/kössön le.
Számomra az, hogy nyerek vagy vesztek másodlagos, persze egy idõ után mindkettõ rossz, ha veszít az ember akkor van aki ideges lesz ha pedig csak gyõz akkor meg nem talál kihívást a játékban és unalmas lesz.
valóban sokan játszanak SC1-t ma is, de ezeknek az embereknek a 90%-a betéve tud minden hotkey-t, ezermmillió mûvelet per perc sebességgel kattintgat a képernyõn, egy robot agyával gondolkozva nyomja õrült tempóban.
aki ezt a klikkelõbajnokságot és robotgondolkozást élvezi, annak gratulálok - számomra ez inkább tünik beteges nyerési vágynak, mintsem a játék élvezetének.
ezért nem tartottam jónak sosem, hogy a TS megfontolt játékmenetét a C&C3-ra átvarázsolták gyors játékká, és ezt még tovább pörgettek a RA3-mal.
a C&C4 sebességét is túl gyorsnak találom, ez a klikkelõbajnokság sokkal kevésbé stratégia, mint inkább az SC2-höz hasonló reflexjáték.
Azért a Blizz képes évekig is fejleszteni egy játékot míg az EA mindent megtesz, hogy minél hamarabb okádja ki a játékokat. Westwood felvásárlása óta csak gyalázza a címeiket. CnC3-al játszik még valaki? Akár multit akár single-t? Adtak ki még egy kiegészítõt is hozzá, mégis csak egy lábjegyzet marad a CnC 3 a játékok történelemkönyvén. Az SC1-el pedig mai napig rengetegen játszanak.
Egyrészt a Zerg és Protoss kampány nyomott áron, expansion formában jön, másrészt állítólag monumentális single-kampány lesz benne. A 2. és 3. részt nem kell megvenni ha az elsõ nem jön be. Az elsõ részben full multi lesz.
azért sztem sc2-nek is csak a fanok örvendenek, én pl. szivesen meglincselném a blizz-t, h 3szor képes eladni majd a játékot, csak azért mert külön lesznek az egyjátékos kampányok...
egészen jól összefoglalta a tapasztalatait a cikk írója
úgy tünik, az újságírók sem feltétlen vetik el az új játékmenetet...
mindenesetre érdekes, hogy ezúttal is az 'ez sem váltja meg a világot' jelzõt aggatják rá, miközben az agyonhypeolt SC2 gyakorlatilag majdnem ugyanaz, mint az elsõ rész (ráadásul szintén LAN nélkül), és amott egy emberként örvend a világ.
ejj, de messze van még márc 16 :( tolnám már nagyon, a Blood and Sand kezd megszokottá válni így 70-80+ meccs után :)
na újból itt :) két hét game után kissé megváltozott a hozzáállásom, de talán csak azért mert megszoktam (ez van, ezt kell szeretni) de szerintem leglább 3v3nak kell lennie egy egészséges multinak és mindenkinek különbözõ classban kell lennie ahhoz, hogy össze tudjon dolgozni a team (vagy persze 1v1..) viszont, ha mindenki végzi a dolgát a saját classában elég ütõs csaták kerekednek. a menü tényleg botrány, hanyatt is estem a zenétõl (biztos jó játékot installoztam?...) azóta se szoktam meg, egyszerûen taszító, nem megy a játékhoz. a balance meg itt-ott felhördülésre ad azért okot. a szintkülönbségekbõl adódó esélyegyenlõtlenségeket meg hát igen...csak úgy lehet kiküszöbölni, hogy nem állsz ki lvl20 generalok ellen lvl1 szinten játszani :)
"Nincs bázisépítés" ez azert sarkitott, mert a crawlered melle epithetsz, a crawlert meg barhova elviheted.... ;)
Mult szeptember ota betazom es elmondhatom brutal nagyot fejlodott mostanra a jatek (anno wc3 betaban is ez volt , szep volt latni ahogy mint egy virag kinyilt a jatek).
Nekem csak a szar netcode + lobby rendszer bassza az agyamat Red Alert 3 -ban megtanultam szidni az EA -s ok edesanyjat ;)
SC2 mellett szvsz nem rug labdaba .... (battle.net tejoistenem)
Másik hiba ha végleg elfogyhat az erõforrás. Ezzel tulajdonképpen a meccs hosszát limitálják. Ha képesek a felek órákig fentartani a termelést durva csatározások közben IS, akkor tegyék. Mindig rühelltem a StarCraft-ban is, mikor kifogyott a nafta és vagy állóháború lett és egyik sem bírt a másikkal, vagy akinek kicsivel több alakulata maradt az feldarálta a tehetetlen ellenfelet (egy vicc).
C&CGZH-ban ez profin meg van oldva. A pénztermelõ lehetõségek nagyon sérülékenyek/drágák és vigyázni kell rájuk, mert ha kiszedik õket, véged (ugyanez igaz áramra, ahol kell).
Már az is gáz, ha nem lehet AKÁRHOVA építkezni, hanem csak kijelölt bázispontokra (ez is csak spórolás, könnyebb AI-t írni rá), de hogy egyáltalán nincs statikus védelem az durva hiba.
Jelzem a C&C Generals:ZH megmutatta mi az út. Ott aztán totális sokórás háborúkat lehet nyolcasba vívni.
Itt nem csak arról van szó, hogy ki mióta játszik, az igaz, hogy én a Dûnén nõttem fel, de nem ez a lényeg hanem, hogy ezt valami irdatlan komoly újításnak akarják eladni. Továbbra se értem miért nem maradhatott benne játékmódként a bázisépítés. Az a gyanúm, hogy egyszerûbb volt kukázni azt a pár száz vagy pár ezer kódsort a programból mint új épületeket tervezni.
Afelõl nincsenek kétségeim, hogy jól fog fogyni ez a rész is, mégiscsak egy olyan névvel adják ki ami ma már legenda, még a fiatal játékosoknak is(ugye ingyen és legálisan letölthetõek a korábbi részek).
Akinek meg van az MW 2, az jól tudja, hogy mûködõképes az online. Így tiberian twilights is annak tûnik. csak hát ugye mellõzik a fejelsztõk a lanokat. Nem tudom, nekem eddig semmi bajom nincs a bétateszt alapján. Simán jó kategóriába tartozik. Gondolom aki megrögzött c&c fan már 15 éve, annak lehet már nem jön be. De az új generációknak be fog jönni szerintem. Azért egy UK vagy USA eladásra nagyon kiváncsi leszek. negyedik helyezés debütálásként én garantálom neki. Biztos jobban fog szerepelni mint mondjuk az Avatar. Ha már rajongói szituációt hozok fel.
Hát akkor sok mindent hagytál ki. :D Ha kiimeri az ember, rájön hogy sokkal taktikusabb, összetettebb és érdekesebb játékmenete van mint bármelyik C&C-nek.
+ folyamatos internetkapcsolat kell majd. Fasza. :-)
Nem is multiztam vele. :D Letöltöttem, toltam pár single-t, na mondom ez nekem nem bejövõs, töröltem és azóta CoH felé se néztem. Ellenben a CnC vagy Red Alert gyûjteményemmel amiért már nem voltam rest fizetni is. :)
Legjobb az elég szubjektív, nekem nem tetszett és nem is tetszik ez a stílus és mint mondtam is meg lehet oldani, hogy legyen is bázisépítés és ne is legyen. Egyszerûen csak bele kell írni játékmódként. Kecske is jóllakik, káposzta is megmarad.
Ja és akinek ez a multi hiányzik az is megkaphatta volna mivel egyszerû játékmódként bele lehetett volna tenni, hogy ne lehessen bázist építeni, single-ben meg minden 2. vagy 3. pálya ilyen lehetett volna mint ahogy volt is a korábbi részekben.
Ez most komoly, hogy nem lesz bázisépítés? Akkor én tuti hanyagolom.
Company of Heroes-t is ezért nem szerettem, béna voltam oszt legyalulták az egységeim. Multizni meg nem multizok, majd SC2-vel.
Szvsz az újítás nem azon múlik, hogy kivesszük a bázisépítést, ez szimplán csak kontárkodás. Kivágtak a játékból egy részt, ennyi történt. Ettõl még nem lesz népszerû játék, legalábbis nem sokszor olvastam, hogy valaki ezért ne vette volna meg mert bázist lehet építeni benne. Szerintem egyszerûen a CnC széria kezd kiégni, már a 3. résznél le kellett volna zárni a sztorit, ehhez több ideig kellett volna fejleszteni, de nekik egyszerûbb volt 2 félkész játékot kiadni. CnC3-hoz 9 patchet kellett kiadni, Red Alert 3 asszem 12-nél tart, ez elég beszédes adat.
erre csak azt mondom: elsõre, õs c&c-sként nekem sem jött be túlzottan - de utána elkezdtem élvezni, és most már alig várom hogy megvehessem, mert belelendülve élvezetes a játék :)
több RTS kedvelõ, de nem c&c-s ismerõsnek is ajánlottam, és miután nagy nehezen kaptak beta-keyt, ki sem lehet õket vakarni a 4 vs 4 és 5 vs 5 küzdelmekbõl :)
ergo lehet néhány öreg motorost veszít a játék, viszont sok újat toborozhat
Azért ne felejtsük el, hogy a Warhammer 40k-nak egy rendkívül aprólékoson kidolgozott világa van, ezernyi könyvvel, szerepjátékkal, stb. A DoW készítõjének csak arra kellett ügyelnie, hogy mindent a világnak megfelelõen csinálja meg és a siker garantált.
A C&C esetében is megvolt a jó alap, de a világ annyira nem volt kidolgozott, ebbe még bõven lehet újat kitalálni és belerakni.
Abban igaza van bgabor-nak, hogy bár a Dune 2 rendszere meghatározó volt a mûfajban, de azóta eltelt cirka 20 év, fejleszteni kell valamerre. Egyik ilyen jó irány szerintem a CoH meg a DoW2. Hogy milyen lesz a C&C4? Lehet, hogy bukás, de lehet hogy nem. Majd megmutatják az eladások.
erre 2 dolgot mondok ! 1 a dune 2 rendszere isten király! És a c&c hez ez megy passzol... 2 ez a rendszer nem újdonság mert a warhammer 40k dow2 is ezt használja... Egyébként ilyen téren esélye sincsen labdába rúgni a c&c 4 nek mert a dow2 olyan szinten össze lett rakva ...hogy amit talán a c&c 6 tudna hozza majd 10 év múlva....
Én nem állítom hogy a starcraft 2 bukás lesz. Gyakorlatilag akkora a múltja annak a játéknak és a készítõi olyan minõségû cuccokat szoktak készíteni, hogy a játék tutira siker lesz.
Viszont ha megfigyeled a mai RTS-eket, sokan próbálnak új koncepciókat kitalálni, mert a régi Dune2 rendszer eléggé lerágott csont már. A C&C4-nek is ezért lesz új rendszere.
De azt ugye nem gondolod hogy a régi, C&C3 féle klasszikus C&C játékmenet tartható még 2010-ben? Nekem se tetszik hogy nem lesz bázisépítés, de valljuk meg, a régi C&C rendszer (építek néhány épületet, védelmet, gyûjtöm a nyersanyagot, építek néhány tankot és szétlövöm az ellenség bázisát) már nem mûködik manapság. Még a legutóbbi, C&C3-ban is ez az õsrégi, a '92-es Dune2 féle koncepció mûködött, csak a grafikát cserélték az évek folyamán. Ez ma már nagyon kevés.
Nézzél meg például egy Company of Heroest, ott a multinak olyan mélységei vannak, mint a C&C-nél soha, és sokkal több ész is kell hozzá. Egyszerûen belátták a készítõk hogy a régi Dune2 féle receptrõl nem lehet több bõrt lehúzni, ezért igyekeznek újítani a negyedik részben. Meglátjuk hogy az új koncepció mennyire lesz mûködõképes.
Ejjj, de bírom az olyanokat, akik only repair/engeener egységeket csinálnak, istenkém... erre ezt lehet mondani. értelmeteln az egész, csak állóháborút biztosít. Nem bánja az illetõ, csak ne legyen destroyed. egyébként mindig gyõzünk:) Mikor megszakadt a szerver éppen vereségre álltam xd, de elveszett az összes rangom GDI-val. :(
Mindenestre kiváncsi leszek hogy mien lesz a teljes játék, március 16-án
Nos en is kaptam beta kulcsot, igy kiprobaltam mivel a regi C&C-en nottem fel. Nos csak annyit tudok mondani hogy: Mi ez a szar? Ennel meg a tiberian wars is ezerszer jobb, vissza siroma regi strategiakat. Ugy nez ki tovabra isa Tiberian Sun marad az orok kedvenc. Raadasul mivel most van a 10 eves evforduloja ingyen le lehet tolteni a kiegeszitojevel eggyutt Innen jo nosztalgiazast.
Nekem tetszik a játék eddig, de nem fogja megváltani a játékos (RTS) társadalmat. Eddig stabil 8 pontos a játék nálam, és külön tetszik az, hogy kell fejlõdni a NOD-dal és a GDI-val is. Ezt a jó ötletet csak tartság meg továbbra is... a teljes játékra..... eddig elsõ benyomás 7 ponttal kezdõdött... 9 pontot már sajnos nem fog kapni tõlem. Korrekt játék lett, csak hát a béta nem szól másról mint az esztelen egységgyártásról :S
a menü nyilván nem végleges, csak a bétához tettek fel vmit gagyit, hogy ne vmi statikus kép legyen.
az eddigi c&c menük jók voltak, nehogymár a legújjabbat csesszék el. :)
a béta nálam is 10/7 eddig, a több fõs multija jobban bejön mint a c&c 3-é volt.
az 1 vs 1 viszont nagyon nem kiegyensúlyozott, ha a két ellenfél másféle kasztot választ, az egyik nagyon hamar durva fölénybe kerülhet - a defense 1 vs 1-ben pl. sokkal jobban mûködik, mint az offense vagy a support.
Én is kipróbáltam, nem egy nagy was ist das, de hozza a 7/10-et. annyira nem vészes. Csak hát a menü enyhén szólva okádni való :D Kiváncsi vagyok a singlre mit hoztak ki, elvégre van nekünk egy kopasz zseni, bármi kisülhet belõle. a zene + a menübõl nézve eléggé star warsos tényleg meg star trekes lol
Na jó ezt igazán kár volt, ez egy nagy nulla. Azért az botrányos, hogy egy dologra nem lehet azt mondani hogy jó vagy hogy legalább rendben van. Hangulat nincs, egységek botrányosak (CnC3 egységei magasan veri minden téren pedig hát tudjuk milyen), mikrózni nehezen lehet az egységek nem igazán reagálnak elakadnak egymásban vagy szimplán b.sznak odébb menni akármit is csinálsz, Sokszor csak unatkozol mert legyártasz egy halom egységet aztán csatában fókusz és várod mi lesz ha pedig az elején sikerül erõfölényre szert tenni onnantól vége van az egésznek. Szinte lehetetlen fordítani. Grafika gyenge fõleg a semmilyen pályáknak köszönhetõen de az egységek baltával faragottsága vagy az effektek sem segítenek sokat. DoW2-t egy lapon említeni ezzel említeni is istencsászár káromlás, ott egy smarine több törõdést és odafigyelést kapott mint itt az egész játék. Hangok még mindig valami Star wars epizódra emlékeztetnek bár van ami oda sem illik, és már a jó klasszikus egységhangokból sem maradt semmi.
Nem, én tényleg nem a fikzázáson szeretném kiélni magam de egyszerûen SEMMI jót nem tudok leírni, pedig szeretnék elhihetitek. Nekem megvannak az eredeti CnC-k egészen a generalsig (és nem packban) ott valami elszakadt és csak romlik minden de ez tényleg a mélypont.
Nézem, valami nem stimmel jót szedtem le? Star wars zene, világûr, csillagrombolók?! Ha nem lenne ott a felirat kíváncsi lennék ki mondaná meg ez még is micsoda. Játszani még nem tudtam mindig kidobott elõtte de ez nem indul jól, a CnC3 legalább kötõdött valamennyire az univerzumhoz de ez semennyire eddig.
bekopizom, amit egy másik helyre írtam, hátha érdekel vkit a friss bétás élményem Kipróbáltam a C&C4 bétát, gamespoton osztogatnak kulcsokat. 2 kört játszottam, elég szánalmas egy játék. Sajnálom, hogy így sárba tiporják a C&C nevét. A DoW2 játékmenetéhez hasonlítható, mégsem éri el annak a szintjét. Szerintem túl gyorsan történik minden, elnagyolt az egész, mintha konzolra készítették volna(:D). Az egységeknek nincs "súlya", annyiból áll az egész, hogy az elsõ másodpercektõl kezdve fos*d ki az egységeket, majd támadsz. Tiberiumot nem kell szedni, építkezni nem lehet. A legviccesebb, hogy a kisebb rangú játékosoknak szinte esélye sincs nyerni, mivel a nagyobb rangúak jobb egységeket gyárthatnak. A hangok sem tetszenek, a zenék szépek, de nem illik a csatákhoz szerintem. Van a multi bétában global chat, és a többi játékosnak is hasonló volt a véleménye, akik írtak, nem igazán bejövõs. Kár érte, szerettem a C&C stratégiákat, talán az egyjátékost megnézem még a történet miatt.
nekem ez nagyon nem igy lötte le a gdi repülõket :D sõtt egy adag orce meg a másik fajta gdi repülö egy pillanat alatt leszedte... nekem valahogy a gdi repülöi tul eröseknek tünnek
#168 nézz fel a gamespot-ra, ott lehetett igényelni, hátha van még...
Béta kulcsot hogy tudnék kapni EA-tõl?
bár õs GDI-os vagyok, bele-belekóstolok a konkurenciába is:
a Scorpion tank vmi brutális, Tier 1-es egységként nagyon ütõs, fõleg a rákapcsolódós, másodlagos funkció - néhány ilyen skorpió komplett tank / titan seregeket tesz a földdel egyenlõvé.
azért ha vagy 5-6 órán keresztül csak játszol vele, akkor csak nem annyira tré a játékélmény :)
hát én is tegnap kaptam meg a béta kulcsot, de elsõre nagyon szar volt. másodjára is. most már megbarátkoztam vele, de szégyen és gyalázat amit mûveltek a c&c névvel. aki tolja a multit és lenne kedve együtt nyomulni, dobjon egy privit :) (18-24 között tolom)