Használt autónál alap dolog cserélni, ha nem megbízható az eladó. Mert állítja, hogy nem rég cserélte, de amikor elszakad és szétver 1-2 dolgot, akkor hirtelen majd mindig ki lesz kapcsolva a telefonja.
Amúgy 80 ezrenként erõsen ajánlott magadtól is cserélni a szíjakat/láncot... attól függ milyen kell bele.
Te eléggé általánosítasz. Várom a választ: mitõl SZAR egy swift?Már ha tisztában vagy a "szar" mint jelzõ jelentésével.Az ezresre azt mondom én is, hogy elég hoki. Na de egy 1.3, ha csak KÖZLEKEDNI akar, simán jó.Ilyen árban kevés hasonló, átlagon felüli megbízhatósággal rendelkezõ autót találsz.És olcsó mint a dög.
#88: Megint egyetértek.:D Amikor Én autó vásárláshoz oda érek, akkor valszeg Én is a Passatot fogom erõltetni. Tuti, hogy nagy súlyadó lesz rá.. hatalmas kasztnija miatt, de az nem papír.:) Nah meg Német, nem hagy ott az úton.. mellesleg gyönyörû^^
#93: Az autó arra alkalmas az én véleményem szerint, hogy rövid távra menj vele. Nem vagyok biztos benne, hogy a családdal elmennél mondjuk kocsival Horvátba nyaralni és kibírná-e..^_^
Napi átlagfogyasztásom 5.8, 6 körül szokott lenni, ebbe benne van az egész napi belvárosi közlekedésem...
L-es rendszámú Ford Focus, nincs egy éves, és elfosta magát a vízpumpa.És hót szopás szétszedni. Na most mirõl beszélünk?És nem vagyok németautó-ellenes.Mindenbõl foghatsz ki jót, avagy rosszat is mint mondtam.
Nekem meg 99-es 1.6-os OLASZ Fiat Maream van 363.000 KM-el és soha semmi komolyabb baja nem volt.
Eredeti, gyári kipufogóját 300k körül lett cserélve ^^ Lengéscsillapítókat sem kellett volna cserélni, de egész jó áron voltak gázrugós Monroe lengéscsillapítók így az is lett cserélve.
Egy ismerõsöm a Lancia-ját /OLASZ autó...khm/ 500.000km után kicsivel adta el és még évekkel késõbb is látta vele az új tulajt közlekedni.
A Passat drága és SOKAT eszik. Ha elromlik valami benne, az sem egy olcsó mulatság lesz cserélni...
Csajozós verdának is jó, legendás kezelhetõség, nem eszik túl sokat, talán az egyik legjobb a kategóriájában 1 milla használtan
Ja, zsigulit is vehetne ennyi erõvel. Hagyjuk a régi swiftet... szar, úgy ahogy van. Ráadásul esetleges balesetnél kicsi a túlélési esély abban a szemetben.
Az ÚJ SWIFT EGÉSZ MÁS ÜGY!
Az új Swift az már döfi... k. jó kis autó lett, jó áron, de borzasztó ronda szegény.
Egyáltalán nem szántam oltogatásnak, megsérteni sem akartalak. Csak nem igazán értem, miért kellene az embert lebeszélni egy olyan autóról ami igazán ideális lenne. Aztán mitõl "lol eleve az autó"?
A kasznit azt én is említettem a hátrányai között, ez tény. Egészen véletlenül nem egy autón láttam már karosszéria-munkálatokat.
Nem érdekem nekem hogy megvédjem a Swiftet, nekem sem az van. De volt a családban régi Swift, kb. semmi baja nem volt. A kasznija olyan amilyen. Csak szeretem ha egy autót objektívan ítélnek meg, annak elõnyeit és hátrányait is megemlítve.
És a korodat nem vettem figyelembe a hozzászólás elküldésénél, nem néztem hány éves vagy, fogalmam nincs róla. Mégegyszer, nem volt bennem semmi rosszindulat!
-menõzni -száguldozni -csajozni -közlekedni A és B között -utazni -csak úgy, hogy ilyenem is legyen és használhassam ha valahová el akarok menni
2. Ha ez megvan, akkor mérd fel, hogy szerinted kb. mikor fogod megvenni a következõ autód.
-már jövõre, mert bár idén még suli/fõiskola/egyetem és csak ennyi pénzem van, de utána havi 500 nettós fizuval egy menõ cég -évek múlva, mert nem keresel olyan jól és nagy elõrelépés elõre láthatólag egy ideig nem lesz -három éven belül biztos eladom és veszek egy újat
Ha jövõre, akkor TÖK MINDEGY, de persze ott is vannak kategóriák. A lényeg, hogy ha ezzel idén még nyaralni akarsz menni, mondjuk horvátba, olaszba, akárhová itthon, máshol, világkörüli út, akkor olyat vegyél, ami nem robban le indulás napján.) Ha három éven belül, akkor olyan autót vegyél, ami nem túl lestrapált, 1.4 feletti motorja van, és elég nagy a csomagtere, nehogy - ha úgy alakulna - ne férjen bele egy babakocsi és még utazni is akarjál, mondjuk spanyolba ... :D
Aztán ugye ha menõzni akarsz, akkor pl. ne feltétlenül Suzukit vegyél ... Ha csajozni, akkor se nagyon .... Ha száguldozni, akkor "talán" jöhet ... Minden egyébnél ls. 2. pont! :D
3. Sose elsõre, és ne a színe alapján dönts! Nézd meg, hogy ne legyen rajta semmi eldugott hitel, rendben legyenek a papírok. Ha valami túl olcsónak tûnik, akkor nagyon nézd meg, hogy oké legyen, mert simán bukhatod az árát. Csak jó mûszaki állapotban lévõ autót vegyél! Ha kell (attól függõen, hogy hol veszed), vidd el egy ismerõsöd, aki TÉNYLEG ÉRT az autókhoz, és a lényeg, hogy ne legyen beszari, ha alkudni/lecseszni/hibát felkutatni kell.
+1 Szerintem most szar a piac. Az euró sem a legjobb, stb, stb, válság van. Ha ez tompul, akkor ennyi pénzért sokkal jobbakat is lehet majd venni. Az egész piac szarban van, sokan egyelõre még tudják a hiteleket fizetni, de ha többezren nem fogják tudni, mégtöbb, viszonylag jó állapotban lévõ olcsóbb autó lesz a piacon. Úgyhogy - mivel olvastam a profilodban, hogy bicajozol - szerintem várj. Ha csak nyárra kéne, számolj tízig és hagyd a fenébe ...
Jövõre talán több pénzed lesz, és mégjobbat vehetsz majd. Én ennyiért használt autót biztos nem vennék.
Egy biztos: francia autót ENNYI PÉNZÉRT, ITTHON, NE vegyél! Az olasz autóknál 2500 euróért elgondolkoznék, bár ennek utána kéne nézni, de talán még azt se. Német gyártású, vagy ázsiai eredetü autókat céloznám meg a helyedben, kérdés, hogy van-e ennyiért igazán megbízható.
jha mostnézem hogy 99 -es..azt hittem a malacorrú korszakból,mert azoknak van még megölhetetlen motorja állítólag.szerették is erre felénk ukránozásra:D
nekem a civic a best :o
Legalább vki egyetért :)
Mondjuk mostmár tervezem a kocsicserét, de sztem a kövi is Passat lesz.
Merci nekem drága, Audinak meg a fenntartása drágább...
"Ebbõl is van jó, abból is van rossz." Mi lenne ha nem szelektálva olvasnál? Az hogy az autókat egy ideje csak pár évre tervezik, TÉNY.Mert ez benne az üzlet.
Jaja, mindenki jön majd az elõítéletekkel, általánosításokkal. Ez ezért szar, az meg azért. Inkább ezt vedd, mert... És lesz majd 40 különbözõ vélemény, aztán abból rakja össze, hogy mi lenne neki a jó.
"Azt vedd amelyik tetszik.5+ idõs autóknál bármi tönkre mehet, mert direkt így vannak konstruálva"
420 ezer kilóméteres TDI Passat-om van '99 es évjáratú, semmi komolyabb baja nem volt mióta nálam van (2002 óta), sztem a német autók a legmegbíhzatóbbak és nem elsõsorban olcsó a javításuk is...
#61: A fogyasztás nem csak a motor nagyságtól függ, hanem a kasztni súlyától, autó súlyától.:) de inkább nem szólok semmit.. Zsolti egybõl oltogat.:-D
#65: Télleg.. köszi:) nincs nagy különbség.:D csak a gyártás helye, de kb ugyan azok rakják össze.:D:D
#66: 0a, korom miatt.. de nagyon sokban ültem már és szereltem is, ha hiszed, ha nem.;-) Elég lol kasztnija meg eleve lol az autó.:) papír kb.:D azért is olyan a fogyasztása, amilyen.:-D
EZT az oldalt különösen ajánlanám. A Népítéletekben többnyire igazat írnak a tulajok, de itt is vigyázni kell. A nagyon istenítõs és a porig gyalázós ítéleteket nem érdemes elhinni, ezek is egy-egy jó vagy rossz tapasztalat alapján született erõsen túlzó dolgok. EZ pedig egy használtteszt a Bravóról.
figyelj, szerintem felejtsd el ezt hogy olasz, francia, német, japán Java részét úgy se ott rakják össze, hanem valamelyik droidszalagon... Ebbõl is van jó, abból is van rossz. Most nyáron a szervízben olyan dolgokat látok, hogy beszarok.Azt vedd amelyik tetszik.5+ idõs autóknál bármi tönkre mehet, mert direkt így vannak konstruálva.Ha régit veszel, arra pláne költhetsz. Szóval dönts. Vagy még mindig ott a Swift.Az "egyhármas" nem rossz szerintem.
Elõször is, milyen a maximum ár? Milyen elvárásaid vannak? Milyen extrák? A motor hány ccmig mehet el Neked?(Fogyasztás miatt)
Alkatrészileg a Német autók(VW;Skoda;Audi;Opel;Mercedes) olcsóbbak.. kivéve az Audi, hiszen azok megerõsített futómûvel vannak, ami azt eredeményezi, hogy tovább bírja.:) de ha az tönkre megy, nagyon sokba tud fájni.;-) Továbbá a Mercedest sem ajánlom, mert az is hasonlóan van. Meg török országban gyártják, csak Német lincenszelt, mint a BMW. Nem venném semelyiket.:)
Viszont a Japán autókat is nagyon ajánlom a figyelmedbe. Motorikusan talán jobbak is, mint a Németek.. a Honda, Mitsubishi nagyon jó.
Ilyen keverék autókat nagyon ne vegyél, mint pl. A Hyundai.:)
Jah és szerintem a Francia(Peugeot, Renault), Olasz (Alfa Romeo, Fiat), mert nem a legjobb. Igaz, nekünk Peugeotunk van, nem kellett hozzányúlni egy jó ideig, meg jól is megy.. de van jobb is...;-) Viszont nagyon-nagyon kényelmes.:D
Nagyon nehéz így ajánlani, ha nem mondasz árat, meg a fenn említett kérdéseimre nincsen válasz.:) Ha adsz választ, segítek.
Nem akarlak én rábeszélni semmire sem :D Fiatod volt neked is, az van nekem is, Bravo szaladgál itt a környéken jópár. Egy-egy használt gépnél elsõsorban már nem a nemzetiségét kell nézni, hanem az állapotát, lehetõleg hozzáértõvel. Fontos a próbaút is. És érdemesebb magánszemélytõl venni mint kereskedõtõl. Ugyanúgy lehet szar egy agyondicsért német/japán, akármi autó, ahogyan lehet jó egy porig gyalázott olasz is. Persze nem örülnék annak sem ha rábeszélnék valakit egy olaszra, aztán hetente kellene javíttatni.
Mindenesetre ha el kell adnom az Unómat (ami most esélyes sajnos), akkor lehet megsiratom. És a következõ vasam lehet hogy egy Bravo lesz.
Mondjuk most jut még eszembe a Skoda Octavia. 97-98 körüliek mennek 700-ért. És amit a Jedi is írt, a Lantrák, Mondeók.
ennel ujabb asztra teccik..ez nem annyira.. ..csak hát..az meg már nem ilyen áron van.. akk má inkabb punto megint..valami jobb motorral..cask hát az fiat.. és .. nem nagyon kell olasz... mint ti is írjátok....
Ezeknek a Bravoknak a formavilága nem tudom mennyire jönne be neked, mert nekem bizony nagyon. Sportos, csinosítható. Mondjuk egy 1.4-es 80 lóerõs, vagy az 1.2-es 16 szelepes 82 lóerõs. De akad belõle 1.6-os, 1.8-as, és van a 2.0 HGT amely valahol 154 ló körül van.
Ez mondjuk egy ésszerû választás lenne. Képek alapján szép állapotban van nagyon a korához képest. Csak nem tudom...1.8 16V...ez lehet,hogy még az olajevõs korszakból való.
Az, hogy szarok. Az az érdekes, hogy egy bizonyos kategória felett /lsd. Laguna, Peugeot 407, Picasso/, vagyis nagyjából 4 millától már szava sem lehet az embernek rájuk, de alatta?
Thalia? Megane? 206-os Peugeot? C3? No meg az elõdeik? Szarok. Egy külön fórumon lehetne sorolni a negatív tapasztalatokat ezekrõl az autókról, fõleg a 206-ról...
tudjátok..valami olyan autó kell, amit csinaosíthatok.. jol nez ki..de nem egy ezer éves szar autó.... ha már veszek, akkor olyat akarok ami teccik is amugy :)...
valami fasz nem nõi kisautó kéne, ami jó..puntommal csak a motor volt a bajopm.... oclsón elx verzt is elfogadnák belõle..seat teccik, nemrossz :)... csak minel oclsobb kell jelenleg...
értem, nos, ha erõsebbre vágysz, akkor az általam linkelt 1.2-es nem feltétlenül jó választás, hiszen csupán 5 lóerõ a különbség. az 1.3 Swift viszont már kellemesebb ebbõl a szempontból.
És bizony azok az Ibizák sem tûnnek rossz választásnak (szerintem).
Nos ezen információk alapján neked valami kényelmes,de kisautó kell. Talán ez a Seat Ibiza. 1.9-es SDI motorral nem fogyaszt sokat és eléggé egyszerû is. Mondjuk nem pont ez az Seat,de ilyen:)
Az Unómban egyébként a vezérlõ computer Bosch, de vannak benne szép számmal Marelli cuccok, hálisten csak kevés gondom volt az elektronikával. :) És ez viszont ezres létére lép rendesen. Nem egy alázós gép, de körültekintõen lehet vele még elõzgetni is, kedvencei a Kalos meg a Samara. :D
szerintem válasz ki 2-3 típust ami tetszik és nézzél meg minél többet belõlük(egy szakértõvel ahogy már említették).úgy is az számít legjobban hogy ki és hogyan használta