jack-jack dugo problema lehet.. nicns rendes kontakt, ..vagy pedig gyakori problema, hogy nics rendesen bedugva.. vegiulis ezi is kontakt hiba :D .. bar elegge letr a tematol.. de ugysincs mas tema.. szoval folyatassatok :)
A telefonon (Samsung Galaxy W), 13as skála van, fülessel még metrón is csak 8-9esen szoktam hallgatni. Autóban viszont maxra kell tenni és az autóhifit is majdnem maxra kell tenni, hogy hallható(!!!) legyen. De most leszedtem két másik zenelejátszót, hátha azokkal jobb lesz.
Sziasztok! Az autóba vettem egy jack csatlakozós rádiót, így jack kábellel ki tudom kötni a mobilt ahonnan mehet a zene. Viszont van egy gond vele, mégpedig hogy nagyon behalkul. 100as skálán lehet hangerõt állítani, ha rádiót hallgatok akkor 40 körül bõven elég, ám ha mobilról megy a zene, akkor mindent maxra kell tenni, hogy az utóbbi hangerõt elérjem. Ez minek a hibája, a kábel, vagy a telefon szoftvere?
Azok már rendbe vannak. De most akkor munkába járáshoz egy 320D??:D:D + mellé még hétvégére audi a6???:D:D vagy hogy?? mert ha munkába jársz bõven elég egy hármas golf(de még egy suzuki is:D), viszont ha van pénzed akkor mindegy igazából:D
318tds 8 litert siman benyel varosba ,ne vegyél olyat, ha melos kocsi kell vegyél 3as golfot 1,9tdi-t az egy nagyon fasza kis auto kicsit rohad de nagyon megbizhato,na azok fogyasztanak 5-6 litert...
ja es inkább a6 ott vegyél, jobban jársz egy tdi vel mint egy tdsel az tuti...a6 ból is tdi esetleg pdti a legjobb megoldas de ha kell a v6 2,5 is megteszi;) 1,5 millából már találsz jó állapotúakat:)
E39 es az! 1997 évjárat a kocsi, amit néztem! :D De szemezek egy Audi A6 2.5os TDI vel is! úgy 1.5 milla max!
A 318 Tds 4.5 litert eszik meg? láttam ilyen kiírást! Ez jó lenne munkába járásra a fenti meg hétvégi családi kocsinak! :D
hát az 525 tds a hengerfejes probléma elég gyakori.. az hogy 250 ezer km van benne az mindegy, ezt te látod meg érzed majd hogy milyen az autó állapota meg nem tudom mennyid van rá... az hogy mennyit mennek el a hiba nélkül hát ez java részt a rendszeresen szervizeken múlik mint mindig... de még nem írtad milyet vennél e39est?meg mennyid van rá?
Gyakori az ilyen probléma? Rohadni ezek még nem rohadnak? de ez megint attól függ ! ... 250 000 km van benne! nem tudom hogy mennyire volt hajtva! azért az nem mindegy hogy hogyan nyomták bele ezt a km mennyiséget! mennyit mennek el még ezek? hiba nélkül? :D Nekem ezek a típusú szedánok tetszenek! nem szeretem az ilyen ferde hátúakat!
Egyik cimborámnak az volt bár az övé hengerfejes lett a váltó szinkron gyûrû kuka, turbó kuka...:D:D 97es 2,5 tds 9-10-et benyeli városba városon kivül már 6-7 között elvan simán
plusz ha megvetted, meg kell kötni rá a kötelezõ biztosítást, annak az igazolójával lehet átíratni, a neten a biztosításkötés 10 perc, az átírás pedig ennyibe fog kerülni
Szia! Személyi igazolvány és 2 tanú kell az adásvételihez. 15 napod van átíratni, ehhez kell kötelezõ biztosítás és eredetiség vizsgálat. Az átírás költsége az autó Kw fügvénye és a kora . Utoljára egy 6 éves 1.6 benzinest írattam át 90.000 körül volt cakk-pakk mindennel ha jól emlékszem.
Hali! Kedden megyek autót nézni, ehhez is lenne pár kérdésem. Amennyiben tetszik az autó és megvenném, milyen papirok kellenek, mennyi idõm van, közvetlen vétel után mennyit mehetek vele stb. Azt tudom, hogy kell adásvételi, de azon kívül van még valami? Mennyi az átírás, vannak e még költségek? Tehát mi a menete? Bocsi a sok kérdésért :)
8 szelepes :) :).. uzemanyag toltonyilas korul picit kezd rozsdasodni..de nem vészes.. azon kivul szinte sehol :) .. nemreg jottem haza angliabol végleg.. szoval ugyintezes stb de utána majd szeretgetem az uj dragasagot :)
De ugye nem 16 szelepes,csak 8? Elõbbi szereti enni az olajat(nem minden esetben),utóbbi pedig örök darab. F Astra gyengepontja,ahogy a legtöbb hasonló korú Opelnek a rozsdásodás. Hátsó ívek,küszöb,ajtók alja...
nos.. szeretném megkoszonni meg 1x az opel astra 1.6 f hez valo hsz-eket. vegul megvettem mult het penteken. ma pedig már a nevemre is kerult a jármû. elnyerte tetszésem.. persze csak kesobb derul ki jo vasar volt -e de eddig ugy tunik. kimelte az elozo tulaja.. ez mar messzirol latszott..
nem gondoltam volna, hogy valaha Opel tulaj leszek, .. eddig is a "kedvelem" kategoriaba sorolta.. de most sokat nott a szemembe :) na majd aztan kiderul :D
198 vagyok, mögém befér egy nálam alacsonyabb ember simán. Hátra lehet tolni bõven (nem úgy mint egy ignisbe ahova full hátratolt ülésnél is beakadtak a lábaim a kormányba :D ) Nem is a leghátsó állásban van. Az ülés magasságát nem lehet állítani. Ellenben - legalábbis az enyémben állítható a deréktámasz is tekerõvel. 64LE asszem, és kb 900kiló, nyomatékból megy persze, hamar el lehet váltogatni ha egyedül mész fõleg=kb 5 literes fogyasztás.. Épp most tettem meg Eger-Bp távot 130-at tudja tartani(afölött már nem szeret menni), olyankor 3200-3400 között forog, 120-nál van pont 3000-en. Megy mint a kisangyal, csak olaj legyen benne meg víz persze megfelelõ helyeken :D Féket régi autó révén taposni kell, fabia után szarabb lesz de hozzászoksz :D
Hát... Skoda Fabia kombihoz vagyok szokva, ahhoz képest nagy váltás lesz. Egy kérdés még, mivel én 192cm magas vagyok, be fogok rendesen férni, ülést lehet mélyebbre rakni? Lábnak van kényelmesen hely, az autó mennyire megy és a fék megfogja e rendesen.
ehh én ugyanígy vettem, kb ilyen sztorival, csak nekem 190.000 volt benne. Jó kis kocsi, 40ezret tettem bele idáig, nagy baja sosem volt. Mondjuk vigyázok is rá, nem hanyagolom el.
tesztvezetés háát, attól függ mihez vagy szokva :D én F astra után ültem át, elsõre kb: magasan ülök mint állat, rohadt kényelmes puha ülések, a futómû is puha, dõl is kanyarokban rendesen, több személlyel már néha ijesztõen. A váltó franciásan összevissza lötyög de mégis jól veszi mindegyiket, a motor hangszigetelés nem sok, zajos, kicsit rezonál, igazi nyers dízel :)
Sziasztok! Egy dízel Peugeot 309essel szemezgetünk egy ideje, ismerõstõl vennénk, akik egy idõs falusi házaspár, akik összesen 144ezer kilométert tettek bele, nagyrészt garázsban állt, így nem is rozsdás, külsõleg nincsen vele semmi gond. Tesztvezetésen még nem voltam vele, az most a héten esedékes, mit gondoltok róla? Mit érdemes tudni róla, volt valakinek ilyene?
Ezek a motorok mivel túlnyomásos rendszerrel üzemelnek, így "bõven" mehet 100 fok fölé a vízhõfok, vannak típusok, ahol ez nem így mûködik, ott kevesebb a forráspont. De Opeléknél ez a "rendszeresített" megoldás. Az, hogy az autó saját hõfok mérõje már a pirosban jár, mikor kapcsol a ventilátor, több okra is visszavezethetõ, és az már nem annyira jó, ugyanis ez a magas hõfok jelzés már erre az autóra vonatkozik, ebben az esetben már magas a hõfok. A legrosszabb eset, hogy valóban magas a hõfok, kezdõdõ hengerfej tömítés gondok, hasonló problémák. Azért a hõfok jelzõ sem szentírás, csal az magában is valamennyit, de az is elõfordulhat, hogy az a jeladó a hibás, ami a magának a mûszernek adja a jelet, esetleg lehet, hogy nem is pont ahhoz való, hiába, hogy passzol bele. De lehet, hogy az ad rossz jelet, ami a vezérlõnek adja a jelet, és késõn kapcsol a ventilátor. Vagy nem nyit rendesen a termosztát. Egyébként valószínûleg van több verziós termosztát is hozzá, teszem azt az egyik 95 foknál nyit, a másik 98 foknál, esetleg a harmadik 102-nél.
A jeladók gyakorlatilag a hengerfejben méri a hõfokot, ahogy a termosztát is ott van. Az is lehet, hogy egy hûtõrendszer tisztítás is ráférne, az is segítene valamennyit.
Ha jól tudom, akkor azért az F az elsõ széria, mert a korábbi Kadetteket (D és E) a Vauxhall nem Kadett, hanem Astra néven árulta, és az Opel elvileg a Kadett utódának tekinti az Astrát, tehát Kadett E után jött az Astra F.
2007 tõl ez a tulaj.. aztan kitudja.. szerintem regebbi kocsikon szinte alap a km ora visszporgetes.. figyelembe se veszem.. hogy 500k van rajta vagy 120k. szoval ez az F astra.. ez az elso szeria? aztan G mar maskepp is nez ki? az a rovid sedan?
Az F, az csupán a szériát jelöli. Így az F Astra után jött a G, a H, stb.
A kérdéshez még: lehet, hogy a nyolcszelepessel jobban is jársz, mint a 16-ossal. A 16 szelepes Ecotec motorok hajlamosak a túlzott olajfogyasztásra. Ezzel kapcsolatban lehet olvasni ITT is. Igaz, itt a G Astráról van szó, de az 1.6-os 16 szelepes motor X16XEL motorkóddal azonos a két szériában.
Autószerelõ ismerõs szerint érdemes a 8 szelepest választani, legalábbis neki ez a tapasztalata.
Persze ez sem szentírás, lehet rossz a 8 szelepes is, és elõfordulhat, hogy a 16-os sem zabálja az olajat, de a kialakítás miatt hajlamosabb rá.
meg amit mondott az elado.. mennyire normalis ha a vizhomerseklet jezo a pirosba is log? azt olvastam meg regebben hogy 102 celsiousnal kapcsol csak be a hutes.. ez normalis?
koszi a valaszt... edesapam autoszerelo.. igaz nem dolgozik a szakmaban..de azert valamennyire ert a temahoz. kiprobaltuk stb, .. uzemanyag toltonyilas korul van azér rohadás.. de azt leszamitva szinte korroziomentes. vegyesen fogom hasznalni.. ahogy az elozo VW Golf 3 - 1.6 kocsimat.. ha atlagban 7 korul fogyaszt az még belefér. .. mondjuk teny hogy inkabb valasztanam a 16 szelepeset.. (foleg ha ugyan az a fogyasztas).. de hat nem lehet valogatni ez van kozel.. "ez éri meg" .. mégse szalonbol veszem a kocsit hogy en mondom milyen legyen :) .. meg 1x koszi a valaszt.
ami meg erdekel..mi a kulonbseg a F es a sima között?
az ár jó de nyílván állapot függõ de azt majd gondolom úgy is látod én inkább a 16 szelepeset venném ebbõl az még is csak 101 le és ugyan annyit fogyaszt gyakorlatilag
bár városba sokat esznek, nem tudom hol használnád... Fogyasztás (városban): 10,5 l/100km rohadt sok egy 1,6ostól szerintem