kedves arszak az Alfa Romeo sosem rossz választás! Egyébként kitartást a jogsihoz, én is nemrég estem át a "procedúrán"! :) Nem két fillér volt, de hátha te szerencsés leszel: http://erstebank.hu/extras/fiatalsag/ a barátnõm találta valamelyik nap ezt az oldalt,mert diákszámlát akar nyitni! Lehet a lottóötös nem jön be, de talán ez igen! :D
Unokatesómék most vettek használtan egy Alfa Romeo-t (147es), és nem is rossz! Nekem eddig ez a típus "fel se tûnt"! Szerintetek? Valakinek tapasztalat? Mondjuk én még csak most indulnék el a jogsi szerzés rögös útján, de már most keresem álmaim használt autóját :D Mindehhez persze jól jönne egy lottóötös..Tudtok esetleg vmi olcsó autósulit?
Sziasztok!Ismet velemenyt szeretnek kerni a kovetkezo autoval kapcsolatban : Ez az Opel Vectra lenne az alany.Ennyi idosen meger 2800 Eurot?
Na egyres zükül a lista a kiszemelt kocsiknál. A kérdésem a következõ lenne. Mindkét autó 1,5 misibe kerül és kb hasonló km-t futottak. A kérdés pedig az, hogy melyiket érné meg jobban? A részletek: 2007.03 havi 307es 1,6 benzin rendszeresen szervizelt 1. tulaju ,elktromos , tukör ablak , fabetétes müszerfal, pluss belsõ,2zónás digit klima stb.. 114k km futás jövö tavaszig müszakis, esztétikailag szalon állapot.
Illetve egy 2006.10 havi 1,6 benzin H astra. idén októberig müszakis, 128k kimométer, a szervizkönyvében 22knál láttam utoljára beirást,az utastérbe valami meleg dolog megolvasztotta a kárpitot a kardán alagutnál,de kivülröl nincs kivetnivaló az autón.elektromos ablak , tükör, digit klima stb itt is.
olyan 300k-t számolnának be a punto I-es automért igy 1,2 misibe lenne az uj, megérnek ennyit vagy alkudjak még belõle?Bár már probáltam nem nagyon engedik.Vagy van más jelentkezõ hasonló korú és felszereltségû,de olcsobb autóra?
en is ilyen szuklatokoru voltam anno... aztan belattam, hogy esszeruen kell gondolkodni, mert fenn is kell tartani az autot... szivem szerint mar reg egy rs cosworth escort (eleg lenne gyari ertekekkel, patika allapotban) allna a haz elott... de nem tehetem meg, mert a harmadik tankolasnal vagy valami komolyabb problemanal tolnek egy szoft harakirit a mostani fizum mellett :)
nem is kell ezt érteni. sokan "elvbõl" fikázzák a Suzukit. én nem állítom, hogy az a legjobb autó a világon, mert nyilván messze nem az, de nekem mióta két éve megvan olajcserén, szûrõkön kívül semmit nem kellett rá költenem, csak amit én magamtól kitaláltam. na meg persze a benzint. volt elõtte Fiatom, nagyon szerettem, de azzal volt bajom rendesen.
Persze, lenne nekem hosszú listám, hogy mit szeretnék, milyen autókra vágyom, de kis pénzbõl az egyik legjobb megoldás a Suzuki.
Ezzel nem téríteni akarok, mert minden autóra mondja valaki hogy szar, de azért az ilyen #3541-féle kommenteknek semmi értelmük sajnos. :P
Suzukit én sem vettem volna :( Inkább szervizelek vagy költök többet de a Suzukisok táborába nem szeretnék tartozni.
Miért is? Egyik helyrõl elmenni a másikba ez a leggazdaságosabb mód, egy régi dízelhez képest megbízható, és ha van vele valami akkor is alkatrész fillérekért kapható hozzá. Azt ne mondd hogy a hasonló korabeli koreai autók jobb minõségûek lennének vagy biztonságosabbak. Kevés pénzért még mindig ez a legjobb megoldás a hazai piacon azoknak akik nem akarnak szervizzel idõt-pénzt tölteni.
Képeken tényleg jó, de ezek a Fordok ha egyszer elkezdenek rozsdásodni, akkor azt nehéz megfékezni, már pedig ennyi idõs korban már elõ szokott rajtuk fordulni, bár gondolom eladásra megfújkálták egy két helyen. Ha úgy döntesz megnézed, erre figyeljetek oda, peremeknél, küszöbnél rozsdásodik. Motorral nem igazán van baj, de ha nehezen indul, nincs kompresszió, akkor érdemes másikat keresni, mert drága a motorgenerál. Amúgy ha rákérdezel telefonba hol rozsdásodik, akkor meg fogja mondani.
Szerintetek ez jó vétel? Ahogy megláttam képeket egybõl beleszerettem hívtam is a palit (az a neve), hogy érdeklõdne az autó, és ha öszvissz 420 ezerbõl kihozható már mennék érte mert ennyiért ajándék, de azt mondta már sokan érdeklõdtek az autó iránt és nem tud engedni. De nem veszíthetem el, álmaim autóját, szép francia desgin, és az egész olyan jó így, csajozni jobb kocsi nem is lehetne, és simán elmehetne 2005 ös évjáratnak ha lecserélem a rendszámot... Beeszéltem egy nitrosystemesekkel kompjúteres nitro rencert 250 ezerért raknánka be és egy palack feltöltés 12 ezer ft. Elõzéseknél olyan 50 lóerõt adna a rendszerbe szóval a kislány szoknyája biztos felcsusszanna aki beszáll mellém... Szerintem ha jó áron megkaparintom, akkor lehet egy M-es rednszámú tuning Pesugeotom, amit mindig is akartam és a motortuningr is marad pénzem.
Igen igen, a paypal miatt biztonsagos a vetelig, csak hat mi van ha x kilometer utan derul ki a moka. Meg akkor is boven jobban kijovok ha megnezem szemelyesen oda-vissza benzinnel, na kimatekozom, de a paypal fizu + szemelyes atnezes kombo elegge megnyugtatna :D
Ebay+paypal kombinációva visszalehet kérni a pénzt ha valami gebasz van(Bizonyítanod kell a problémát amit nem jelzett az eladó vagy esetleg átvert az eladó). De személyesen autót venni még mindig biztonságosabb.
Ebayrol mekkora lutri autot venni? :D 5k eladasuk van mar, 98% felettipozitiv feedbackkel, uj auto lenne, csak messze van es ugye latatlanban ki tudja. Nagybatyjam is bayrol vasarolt, neki bejott. Valakinek tapasztalata az egesszel?
a leiras szep es jo (amugy az autot lattam mar regebben is fenn)
szepen meg van csinalva itt-ott, de ettol a feltengely tematol felnek, hogy horror az alkatresz ara... no meg, ha mar jobb, akkor illik a balt is kicserelni nem? mennyi lenne a ket feltengely uj ara olcso verzioba+munkadij? csak kivancsi vagyok :)
külsöre nekem is az tetszik a legjobban és nem utolsó sorban pont emiatt,de a fentartási költség és hogy hosszabbtávon is kocsi maradjon az fontosabb szempont. És ezen az áron csak 7-8 éves autot kapok ami magával hozza a sok kilométert esetleg az egyéb gondokat, mig egy 3,4-5 éves autóban azért talán kevesebb a gond . Nálam évi 10k körüli használat lenne benne, sok rövid városi uttal és néhány hosszabb a nyári idöben . Ezért kérdezem, hogy mitöl kevés a corsa motorja, a megengedett sebességeket ha tartja minden körülmény között akkor az már jó.
Ilyen van a családban, csak 2001-es 100le-s változat. Most van benne 270k, eddig a kopó alkatrészeken kívül mást nem kellett cserélni, nem egy izgalmas autó, de teszi a dolgát. Ami engem zavarni szokott az az ülése, hosszabb távon kicsit kényelmetlen. Ha van kérdésed megpróbálok rá válaszolni :)
a feleséged is hibátlan attól még, de te döntöd el hogy azt választod aki prostituált volt, már jártak benne 500-an alsó hangon, vagy azt, akit csak 9 szer húztak meg? Mind a kettõ jó, de az 500-as már kiélt, tág (ki van ülve az ülése), míg a 9-es ennek az ellentéte. Persze egy 9-est is tönkre lehet tenni, ha nem megfelelõen bánnak vele, és olyat tulajdonságai lesznek, mint az 500-as ribancnak (szervíz hiánya, gondatlan gazda.)
igen olvastam a 307esekrõl, hogy elektronikusan lehetnek gondok vele,de ezeket a problémákat csak a 2002-2006-os szériákra találtam és a 2007es az már az uj kasztnival jön ,gondolom csak javitottak valamit ezeken a gondokon is talán.
A corsárol is minden jót olvastam és tényleg mindenhol a motorra panaszkodtak, hogy kevés az autóhoz.De nem igazán tudom eldonteni, hogy mihez képest kevés.Mivel nekem a mostani puntó 980kg és 75 paci van mellé a corsa 1070kg és 80paci.Az atatok alapján ugyan azt a teljesitményt kapnám. Mitöl van akkor az hogy gyengének mondják és hogy sokat eszik?Az egyik helyen 9l a másikon már csak 6ot irnak vegyes fogyastásra.
Beszámolni cca 150 ezer forintért fogják ha nagyon jó állapotban van, eladni kb olyan 250 ezerért tudnád.(ha van rá vevõ) Opel Corsa jó kis autó, de nem ezzel az 1.2-es motorral... Peugeot 307-est alapból kizárnám, nézz utána a népítéleteknek, sokat is fogyaszt. Nálam a Punto lenne a nyerõ ezek közül, megbízható konstrukciójú a motor, a helyi Metro-s flotta is ilyen kocsikkal jár, 2008-as mind, kevés gond van velük. Igazából az Alfa nehéz kérdés, itt mindenki a szíve alapján döntsön, nekem sose volt Alfám, de ezekhez az autókhoz a kopó alkatrészek drágábbak arra fel kell készülni. Ha elmész élõben megnézni vigyél rétegvastagságmérõt, vagy vigyél valakit akinek van, és ért a kocsikhoz, körbeméritek volt-e törve, olyan 120-as mikronig okés, de igazából az a lényeg, hogy egyenletes legyen az érték mindenhol. Pl az már sántít ha mindehol 80-90-es mikron, de a tetõ már 150. Persze ez lehet azért is mert jégvert volt az autó, és átfújták, vagy gyári javítás, egyébként a szakszerûen javított autóktól nem kell férni. És ne várd, hogy minden autó hibátlan lesz, sok idõbe kerül megtalálni a megfelelõ példányt.
Azt hiszem kezd egy kicsit tisztulni a kép, hogy melyik autok lehetnek a befutok autócsere ugybe. Csak még nem sikerült olyan embert találni akinek saját tapasztalata lenne a felsorolt autokról és hogy menynire lehet az árakból még faragni esetleg már igy is tul jó az ár és ez a gyanus. Szóval lenne a helyi kereskedésbe egy Pegueot 307 1.6 benzin 2007.03as kiadás prestige vagy milyen néven 2 zónás digitklima és minden elektromos cucc faberakásos müszerfal 1,5 misiért.Sajna kilómétert nem tudok hozzá.
Aztán találtam egy Opel Corsa D enjoy 1.2 bezin 2009.01 havit 1.3 misiért 140k km-el
És Még lenne Grande punto 1.2 8v benzin 2007es 1.3 misi körül
Esetleg még egy Alfa 147 1.6 os benzin 2005-ös 1,3misi
A kérdés az lenne , hogy a fenti autótipusok közül melyik lenne az amelyik a legjobban megéri az árárt vagy melyikbõl lehetne hasonló kivitelt jobb áron találni illetve mennyit lehetne alkudni méz ezekbõl és egy Punto I ELX 1,2 benzin 1994 májusi 180k km autót mennyiért lehetne elpasszolni beszámitattni az árukba?
Szinte az összes autot átnéztem a használt auto oldalon már de tapasztalatok érdekelnének hogy melyiket tudnám nyugodt szivvel még vagy 10 év után is használni kevés fentartási költségen megtartani?
1.6 TDI nincs B6 passatba, ez a kerek ledlámpás kasznis. Ez sima 1.6 benzin, kõkori VW motorral, nincs is annak baja legalább,még a fogyasztás is korrekt csak kicsit gyengusz, inkább a futómû meg az anyagminõség amit észrevenni.
na persze. Ha annyira akartál volna egy normális autót, akkor nem a szakadt példányok között keresgélsz, mit gondoltál, az egy legolcsóbbak között hirdetett autónak nem lesz valami hibája? Inkább írd azt hogy nem volt rá pénzed, ezért vettél egy szakadt mazdát vagy mit.
áprilisban majdnem vettem egy 290 td körlámpás kombit 520 000 volt benne hibátlan volt minden szempontból
utánanéztem a fickónak aki árulta mikor megtudtam hogy autómentéssel foglalkozik akkor jöttem rá hogy ezzel vonszolták a trélert csak ezért nem vettem meg
ez a magyar hozzáállás,ha valami nem machinált az rögtön gyanús:)
Hát írta, hogy javarészt pályán használta, elképzelhetõ, bár nekem is furcsa a fékbetétes rész. Van egy suzukim is, azon most kellett komplett fékrendszert cserélni, tárcsával, betéttel, tehát kb 180 ezer km lehet benne, mert beszéltem pár céges emberrel, tárcsát akkor szokták cserélni, enyém pedig 90 ezret mutat, és teljesen elkopott, meg hullámos volt.
Milyen motorral vetted? Az 1.4 tsi-k felejtõsek...(kisebb autóknál az 1.2 TSI-k is) 1.6 TDi jó, csak gyenge, 2.0 TDI-vel 2010 óta nincs gond, fejlesztettek rajta, mert elõfordultak gondok vele, nekem tökéletesen bevált (eddig.)
pont ez az,hogy minden autógyárnak vannak jobban és rosszabbul sikerült modelljei vagy motorjai is
a használtautó árak,és hogy mennyi eladó van a tipusból nagyjából mutatják hogy mi hogy bírja a kiképzést
Mindenki tudja és sajnos nekem is az van ( 4 éves passat )! Csak egy népitéletbe olvass bele, vagy egy totalcar cikket olvass el vagy egy Adac listát nézz meg és rögtön nem hülyeség!
Ebbõl is látszik, hogy mind a mai napig a legkiforrottabb, legfejlettebb autógyár a Volkswagen konszern. Nem kell ide BMW, Mercedes, ha ugyanazon a fejlettségi, és minõségi szinten egy megbízható konstrukciójú autót árulnak lényegesen olcsóbban.
"a motorban még az eredeti adagoló és porlasztócsúcsok dolgoznak, ahogy a turbó is a gyári. " Ez hihetetlennek tûnik. Gondos gazdája volt az autónak az biztos
bla-bal nincs érved csak személyeskedõ félmondatod és más kétségbevonása! OLVASS VISSZA! Olvass Totalcart, vagy kérdezz meg egy hozzáértõket. Én sok-sok éve jártam ezekkel az autókkal nem most. Rég volt már öreg autóm, nagyon rég!
miféle érveim?olvass már vissza kurvára nem érveltem én semmi mellett csak azt kifogásoltam amit idéztem is TÕLED
nagy ívben leszarom ki mit vesz és hogyan szopott be hulladék dízelekkel vagy benzinesekkel és hogyan von le együgyû következtetéseket ezekbõl majd kinyilatkoztatja egy félmondatban a tutit
Ecsém jó lenne ha leállnál a személyeskedéssel és megjegyzéseiddel, én már azon az ajtón kijöttem amin te nem mentél még be! Biztos baromi okos vagy és biztos baromi jó a 14 éves autód is, hiszek már neked mert meggyõzõek az érveid meg menõ is a dumád !