Ide jöhetnek kérdések, irányár mellékelésével.. a többiek meg segítenek :P... Én érdeklõdnék, hogy véleményetek szerint kb. 2000-2500eur ért most mi a legjobb ár/minõség arány a piacon a használt autók terén.. (gõzöm sincs hogy fiat, peugeot, stb, stb, stb... a jó márka.. nem értek az autókhoz.. csak azt tudom hogy kb ennyi zsé van most kcosira.. és szükséges vennem..és nem akarom elherdálni a nehezen megszerzett pénzt) ezért kérem segítségeteket.. biztosan van itt olyan, aki ért hozzá.. eére is köszönöm :)
Szia!Ezt a honlapot tudom ajánlani,itt elég sok használt autó van és ár(meg sok más paraméter)szerint lehet keresni.
Hát, ha rám hallgatsz hanyagolod az olasz, illetve francia autókat,(nem a megbízhatóságukról híresek) meg a Suzukit(hamar rád hajlik). Vegyél, német, vagy japán autót. Böngészd pl a totalcar.hu népítélet rovatát, ha már van konkrét típus amit szeretnél. Onnan könnyen leszûrheted mi az adott típus típushibái, meg, hogy mi az általános vélemény a kocsiról. Plusz nem árt egy pár tesztet elolvasni az adott kocsiról, különbözõ autós portálokon.
értõ olvasás rulz. amúgy abból valami jobban felszerelt F Astrát érdemes venni az Opeltõl,elég sok hozzá az alkatrész is,ha netán valami beszarna.aztán van itt még B Vectra ugyaninnen,vagy esetleg Calibra,Omega... aztán 3-as BMW-t is lehet találni ennyiért,de azokat jól meg kell nézni,plusz számítani kell arra,hogy az alkatrészek és a fenntartás nem lesz a legolcsóbb... hirtelen ez a 2 típus jutott eszembe ami viszonylag jó,van még egy pár a lentebb linkelt oldalon,de én mondjuk ezek közül választanék ha lenne ennyi pénzem(ennyi nincs csak kb.a fele,de nem én veszek belõle autót,aki meg venne az nem vesz,szóval neki bizony a k-annyát)
franciát ne nagyon, angolt se ( max terepjárót ) vegyél németet vagy japánt (Y) vagy vegyél egy kis olcsó suzuki swift-et, ha nemkell a megjelenés, azok a kis autók rengeteget kibírnak... :)
Illetve ha mész megnézni személyesen a kocsit, ami már bejönne neked, vigyél magaddal egy szerelõt. A rutinosabb szakik gyorsan megmondják milyen a kocsi. Plusz próbakör természetesen.
opelok teccenek meg bmw is (csak ahogy irod..a javítás)..szal maradnák opelnél.. ennyi zséjért milyeneket lehet venni?.. azt írtad jobban felszerelteket mán lehet... pl? :P
- Francia autót semmiképpen se vegyél! - Olasz elmegy kategória. - Új Suzuki Swift sem rossz annyira, bár én nem szeretem a böszme kinézetét, meg sajna ilyet nem nagyon kapsz 5-700 ezer körül. -Volkswagen-t szintén ne, mert ilyen árkategóriában már szét vannak hajtva, sokat futottak és !baromi sokat esznek! -Japán kocsi lenne a te barátod, meg úgy mindenkié, de normálisat ennyiét abból meg nem nagyon fogsz kapni, vagy úgy le lesz harcolva, hogy csak költesz majd rá.
A te árszabásodba jól belefér egyébként akár egy használt Fiat Brava, Fiat Marea vagy egy Opel Vectra. De fel kell készülnöd rá, hogy tuti, hogy 1-2 dolgot kapásból cserélned kell.
Ja és csakis vezetett szervizkönyves verdát vegyél, mert 99%-ban visszatekerik az órát!!!
Így ennek a topiknak semmi értelmes nem lesz, jön majd a sok ember és okoskodni, vitázni fog, hogy melyik is a jobb autó! Valami távpontot azért adhatnál! Egyáltalán mire használnád az autót? Városbeli cirkálás, esetleg autópályán ingázás, mennyire fontos a biztonság, kényelem, extrák, formavilág, márka... stb... Azért biztos van 1-2olyan márka amit kedvelsz, esetleg jó tapasztalataid vannak vele. Mennyire fontos a megbízhatóság, mennyire legyen szervizigényes, mennyire legyen olcsó a javítása stb...
Vehetsz 2000-2500e-ért pl egy Swiftet
Viszonylag "olcsó" az alkatrész hozzájuk, keveset fogyaszt, igénytelen egy autó, ha nem akarsz rá nagyon költeni akkor érdemes egy ilyet venni...
Vehetsz 2000-2500e-ért pl egy A8-ast
Alkatrészár kb annyi hogy egy év alatt még 2000-3000e tuti belemegy, 15-20l alatt nem igatzán mászkál el vele az ember, erre az ember az életét ráköltheti viszont mégis csak egy A8 van alatta...
Remélem érted mire akarok célozni! :) Nagyon fontos lenne, hogy leírd mik a fontos szempontok a számodra, és a késõbbiekben mennyit szeretnék költeni az autó fenntartására! :)
az rendben.de városi használat/családi/csomagtér nagysága mennyire számít stb sport legyen vagy kicsi,közép kategória.ilyenekre gondoltam.sok km-t fogsz vele menni?
nem értem mi a fasz bajotok van a franciaautókkal:S szerintem egyikõtöknek se volt még,de azért a francia szar...:S 2 franciaautónk is volt,és igen jó autók...annyi,hogy drága a alkatrész hozzá..de egy német autónak is kerülnek ennyibe az alkatrészei régebben volt egy peugeot-unk,most renault van,és kiválóak suzukink is volt,nah annak aztán mind1 volt,hogy mit adsz neki,vagy merre mész..mindent kibír aki igénytelen autóra vágyik,annak csak suzuki amúgy átszámolva a 2500 eurót...az kb. 712500Ft...amibõl kurvára nem veszel A8-ast...mert a legrégebbi is 1,5-2milla és 4.2L-es motorral vannak,ami nem egy pénztárcakímélõ megoldás www.expressz.hu www.hasznaltauto.hu
Suzuki Swiftbõl az a széria, amit #14-ben mutatott már a hozzászóló. Viszonylag olcsón kijöhetsz biztosításban is, a fogyasztása városban sem nagyon megy feljebb a 6-7 liter közti tartományból. Megbízható nagyon, az én igényeimnek anno kényelmes is volt, hely van benne, persze a kategóriához képest. Ha nem értsz az autókhoz, azért is lehet ez jó választás, mert nem nagyon kell szerelgetni otthon. Menni is megy, de természetesen a maga hibája is megvan, a gyengus karosszériájával. Az új Swift más kategória már, de az drága most a keretedhez.
Olasz autókat sokan szidják, én azonban megvédeném õket: egy 16 éves Fiat Unót hajtok, és ami eddig volt baja, az nem a konstrukció, hanem az elõzõ tulaj hibája volt. Ezeknek a gépeknek valóban lelkük van, nagyon szerethetõek, azonban az mindenképpen igaz, hogy régebbi olaszt inkább annak érdemes venni, aki (vagy ismerõse) ért a kocsikhoz.
Viszont egy Fiat Bravót én a helyedben átgondolnék (sõt, lehet nekem is az lesz a következõ) :D Szerintem szép (ez persze szubjektív), és egyáltalán nem rossz.
De igazándiból német autók közt is akadhat ami megfelelne neked, gondolok itt pl. egy VW Golfra, de ezeknek az árával nem vagyok tisztában. Szerintem 3-ast lehet már kapni ilyen árban, de a 4-est ne tudom.
Összességében valóban szükség lenne több információra a használatot illetõen, de feltételezve azt, hogy elsõsorban városban hajtva, évi max. 10-12 ezer km-rel számolva a Swift lenne az ideáis, abból is sztem egy 2000 körüli, mindenképpen 1.3-as. Az 1.0 se rossz, fogyasztása állítólag nagyon kedvezõ, de mégiscsak 3 hengeres, ami azért talán kevésbé tartós.
jaja,mondj több adatot,és segítünk mostanság órákat töltöttem autók nézegetésével,nagyjából tisztában vagyok az árakkal
nekem VAN francia autóm...:DDDDDDDDDD én mondjuk az eddig fellépõ problémáit a kor számlájára írom(27 kemény, kalandokkal teli esztendõ) viszont a buzi technikai megoldásait a csigazabálók számlájára írom szóval ha valaki nem akar szántszándékkal szopni( esetleg kicsit szeret bütykölészni, ne adj isten ez a hobbija, élete:D), akkor kerülje õket-.-
a többség úgy is azt mondja amit tapasztalt,és azt általánosítja az egész márkára..nekünk 5 francia autónk volt (4 pug 1 citroen) egyikkel se volt gond(még se állítom hogy mindjó mert hajlamosak az elektronikai hibákra ez tény).És volt 5 német is amibõl 2 szivatott minket(vw ,opel).attól függetlenül nem okádom ide be hogy az összes német autó szar...
ertem mire gondolsz... hát.. opel corsa, astra teccik, ugye bmw is..de mivel nem sokat akarok utana beleinvesztalni így.. bmw kiazarva.. viszont amit tudni kell... sajat celra lesz... 20 eves vagyok..kocsi kell .. eddig volt egy 96 évjárati fiat puntom.. kicsi volt motor, meg kezdett romlani..így eladtam.. jelenleg van egy kölcsön autó.. de nem sokáig.. és valamit kell venni... 1500 eurért adtam el a puntot.... jo kcis kocsi..punto elx teccik belõle.. (nekem 1.0 S volt) vagy teccik a formavilága pl vw golf 3,4.... esetleg punto 2.... bmw m3 compact, opel corsa, opel astra... felszereltség terén: nem kell luxus..de apróságok legyenek.. centrál, el.ablakemelõ elõl, meg aprosagok.. (pl sötetitett ablak ..ezt ma en is raköltöm ha ugyvan)..szal ne noi kocsi.. hanem 20eves sracnak egy olcso kis kocsi, ami azer jol nez ki... és nem 30 éves rohadófélben lévõ gépjármú.. tudom..kevés ez a pénz..de többet nem akarok hasznalt autora költeni nagyon.. ujra meg nem teli.. ennel többet meg mint irtam hasznalt öregebb autora nem kültök... és most ujra nem telik....
(zárójelben megjegyzem, hogy sokan szidják az olasz autók elektronikáját is. namost, a gyakran szidott elektronika az a német bosch, a marellivel szerelt gépeknél ez megbízhatók - mégsem szabad itt sem általánosítani)
Én most vettem márciusban egy 96' Citröen Saxo-t 300k-ért annyit megért! Van egy ismerõsöm autószerelõ,rögtön a vétel után csináltattam rajta egy olaj,szûrõ,kopóalkatrész cserét és megnézettem,hogy lehet-e még más baja ez volt +20k(csak az anyagárért kellett fizetnem:)! Aztán volt egy olyan gondja,hogy nem akart elindulni nyár elején önindító szétesett,de szerencsére meg lehetett hegeszteni 3000Ft-ért azt is megúsztam. Szóval egy kis szerencsével,meg ha jól megnézed az autót lehet ennyiért is venni.
Ui: Meg hát az átiratás volt még 50k azt nem számoltam.
:) A 155 QV-ben is Marelli van, nincs is vele olyan sok gond.
szerintem válasz ki 2-3 típust ami tetszik és nézzél meg minél többet belõlük(egy szakértõvel ahogy már említették).úgy is az számít legjobban hogy ki és hogyan használta
Ja most nézem,hogy neked puntód volt,az kb. ugyanaz a kategória,ha ennél jobbra vágysz akkor valaki más biztos segít,én meg vok elégedve ezzel is.:)
Az Unómban egyébként a vezérlõ computer Bosch, de vannak benne szép számmal Marelli cuccok, hálisten csak kevés gondom volt az elektronikával. :) És ez viszont ezres létére lép rendesen. Nem egy alázós gép, de körültekintõen lehet vele még elõzgetni is, kedvencei a Kalos meg a Samara. :D
Nos ezen információk alapján neked valami kényelmes,de kisautó kell. Talán ez a Seat Ibiza. 1.9-es SDI motorral nem fogyaszt sokat és eléggé egyszerû is. Mondjuk nem pont ez az Seat,de ilyen:)
értem, nos, ha erõsebbre vágysz, akkor az általam linkelt 1.2-es nem feltétlenül jó választás, hiszen csupán 5 lóerõ a különbség. az 1.3 Swift viszont már kellemesebb ebbõl a szempontból.
És bizony azok az Ibizák sem tûnnek rossz választásnak (szerintem).
valami fasz nem nõi kisautó kéne, ami jó..puntommal csak a motor volt a bajopm.... oclsón elx verzt is elfogadnák belõle..seat teccik, nemrossz :)... csak minel oclsobb kell jelenleg...
tudjátok..valami olyan autó kell, amit csinaosíthatok.. jol nez ki..de nem egy ezer éves szar autó.... ha már veszek, akkor olyat akarok ami teccik is amugy :)...
Punto 1.4 GT turbo? :D Azok már lépnek rendesen! :D
Az, hogy szarok. Az az érdekes, hogy egy bizonyos kategória felett /lsd. Laguna, Peugeot 407, Picasso/, vagyis nagyjából 4 millától már szava sem lehet az embernek rájuk, de alatta?
Thalia? Megane? 206-os Peugeot? C3? No meg az elõdeik? Szarok. Egy külön fórumon lehetne sorolni a negatív tapasztalatokat ezekrõl az autókról, fõleg a 206-ról...
Ez mondjuk egy ésszerû választás lenne. Képek alapján szép állapotban van nagyon a korához képest. Csak nem tudom...1.8 16V...ez lehet,hogy még az olajevõs korszakból való.
Ezeknek a Bravoknak a formavilága nem tudom mennyire jönne be neked, mert nekem bizony nagyon. Sportos, csinosítható. Mondjuk egy 1.4-es 80 lóerõs, vagy az 1.2-es 16 szelepes 82 lóerõs. De akad belõle 1.6-os, 1.8-as, és van a 2.0 HGT amely valahol 154 ló körül van.
ennel ujabb asztra teccik..ez nem annyira.. ..csak hát..az meg már nem ilyen áron van.. akk má inkabb punto megint..valami jobb motorral..cask hát az fiat.. és .. nem nagyon kell olasz... mint ti is írjátok....
8-9 éves Hyundai Lantra fullos 1.6 négyajtós 8-9 éves Ford Mondeo fullos STakárhányas négyajtós
Ezek beváltak. Én mondjuk leginkább az 1991-es Ford Scorpiommal szeretek járni, de szemezk a 80'-as Ford Granadákkal is hamár (pláne Consul).
Nem akarlak én rábeszélni semmire sem :D Fiatod volt neked is, az van nekem is, Bravo szaladgál itt a környéken jópár. Egy-egy használt gépnél elsõsorban már nem a nemzetiségét kell nézni, hanem az állapotát, lehetõleg hozzáértõvel. Fontos a próbaút is. És érdemesebb magánszemélytõl venni mint kereskedõtõl. Ugyanúgy lehet szar egy agyondicsért német/japán, akármi autó, ahogyan lehet jó egy porig gyalázott olasz is. Persze nem örülnék annak sem ha rábeszélnék valakit egy olaszra, aztán hetente kellene javíttatni.
Mindenesetre ha el kell adnom az Unómat (ami most esélyes sajnos), akkor lehet megsiratom. És a következõ vasam lehet hogy egy Bravo lesz.
Mondjuk most jut még eszembe a Skoda Octavia. 97-98 körüliek mennek 700-ért. És amit a Jedi is írt, a Lantrák, Mondeók.
Elõször is, milyen a maximum ár? Milyen elvárásaid vannak? Milyen extrák? A motor hány ccmig mehet el Neked?(Fogyasztás miatt)
Alkatrészileg a Német autók(VW;Skoda;Audi;Opel;Mercedes) olcsóbbak.. kivéve az Audi, hiszen azok megerõsített futómûvel vannak, ami azt eredeményezi, hogy tovább bírja.:) de ha az tönkre megy, nagyon sokba tud fájni.;-) Továbbá a Mercedest sem ajánlom, mert az is hasonlóan van. Meg török országban gyártják, csak Német lincenszelt, mint a BMW. Nem venném semelyiket.:)
Viszont a Japán autókat is nagyon ajánlom a figyelmedbe. Motorikusan talán jobbak is, mint a Németek.. a Honda, Mitsubishi nagyon jó.
Ilyen keverék autókat nagyon ne vegyél, mint pl. A Hyundai.:)
Jah és szerintem a Francia(Peugeot, Renault), Olasz (Alfa Romeo, Fiat), mert nem a legjobb. Igaz, nekünk Peugeotunk van, nem kellett hozzányúlni egy jó ideig, meg jól is megy.. de van jobb is...;-) Viszont nagyon-nagyon kényelmes.:D
Nagyon nehéz így ajánlani, ha nem mondasz árat, meg a fenn említett kérdéseimre nincsen válasz.:) Ha adsz választ, segítek.
figyelj, szerintem felejtsd el ezt hogy olasz, francia, német, japán Java részét úgy se ott rakják össze, hanem valamelyik droidszalagon... Ebbõl is van jó, abból is van rossz. Most nyáron a szervízben olyan dolgokat látok, hogy beszarok.Azt vedd amelyik tetszik.5+ idõs autóknál bármi tönkre mehet, mert direkt így vannak konstruálva.Ha régit veszel, arra pláne költhetsz. Szóval dönts. Vagy még mindig ott a Swift.Az "egyhármas" nem rossz szerintem.
EZT az oldalt különösen ajánlanám. A Népítéletekben többnyire igazat írnak a tulajok, de itt is vigyázni kell. A nagyon istenítõs és a porig gyalázós ítéleteket nem érdemes elhinni, ezek is egy-egy jó vagy rossz tapasztalat alapján született erõsen túlzó dolgok. EZ pedig egy használtteszt a Bravóról.
Mercedest nem törökországban gyártják,hanem németországban,csak török vendégmunkások szerelik össze:DDD Ne keverd a kettõt.
#61: A fogyasztás nem csak a motor nagyságtól függ, hanem a kasztni súlyától, autó súlyától.:) de inkább nem szólok semmit.. Zsolti egybõl oltogat.:-D
#65: Télleg.. köszi:) nincs nagy különbség.:D csak a gyártás helye, de kb ugyan azok rakják össze.:D:D
#66: 0a, korom miatt.. de nagyon sokban ültem már és szereltem is, ha hiszed, ha nem.;-) Elég lol kasztnija meg eleve lol az autó.:) papír kb.:D azért is olyan a fogyasztása, amilyen.:-D
"Azt vedd amelyik tetszik.5+ idõs autóknál bármi tönkre mehet, mert direkt így vannak konstruálva"
420 ezer kilóméteres TDI Passat-om van '99 es évjáratú, semmi komolyabb baja nem volt mióta nálam van (2002 óta), sztem a német autók a legmegbíhzatóbbak és nem elsõsorban olcsó a javításuk is...
Jaja, mindenki jön majd az elõítéletekkel, általánosításokkal. Ez ezért szar, az meg azért. Inkább ezt vedd, mert... És lesz majd 40 különbözõ vélemény, aztán abból rakja össze, hogy mi lenne neki a jó.
"Ebbõl is van jó, abból is van rossz." Mi lenne ha nem szelektálva olvasnál? Az hogy az autókat egy ideje csak pár évre tervezik, TÉNY.Mert ez benne az üzlet.