Azért a játék motorjától is sok függ. Nem mindegy, hogy csak konzolra fejlesztették és azt portolták PC-re, vagy alapból támogatja a 3 játékgépet (PS2-3, X360, PC). DE reméljük, hogy ez lesz olyan, mint a DMC3 vagy a RE5.
Ezt csináltam most... Lehet jobb már nem fog menni... :/ Nincs nyersanyag... :S
Hehe látom van már bannerünk is! Van olyan mester aki tudna egy olyan flash banner csinálni pl a köpenyes ember hátterében "homokviharos" lenne (zavaros?) vagy a lézerkard is vibrálna? tippként mondom ezeket bár az a homokvihar nem rossz ötlet...
szvsz ebbõl ki lehetne indúlni, csak a logót kéne rábökni:)
Végig olvastam a topikot, szóval megnyugodhatsz. Te jöttél fel az idiótaságoddal, hogy a kamera miatt átkéne írni az egész játékot. Ha nem érted ne szólj bele.
Nem az a baj, hogy egyszer bõdületes baromságot írtál, hanem az, hogy még most sem vagy képes felfogni és vered itt a nyálad mint akit vérig sértettek.
Most is te beszélsz el mellettem bazki... Nem lehülyéztelek, azt mondtam hülyeséget írtál... Kifejtettem azt is miért, de te kurvára nem a kérdésre válaszolsz... Leírom újra hátha megérted(jól figyelj): Nem állítom, hogy a portban jobb/másabb lesz a kamera, hanem, hogy a kamerákat néhány sor kóddal meglehet oldani, nem a "játékot kell átírni"... Vegyünk példaként egy ironsight-ot fps játékokban... Eleinte én is nagy bonyolult dologra gondoltam vele kapcs ameddig egy coder el nem magyarázta, hogy néhány sorral a kamerát helyezi át, és nem kell semmi extrára gondolni... "remélem ezt már felfogtad"... Ha meg kijön a port akkor meg úgyis én leszek a hülye, de nem baj mert majd te átírod az egész játékot...
Figyelj te írtál hülyeséget... Hagyjuk ezt a térjünk vissza ha megjelenik maszlagot, nem azt állítottam, h normálisan csinálnak meg ezt azt, csak azt, hogy "nem kell átírni hozzá az egész játékot" ahogy te mondtad... Vagy szerinted a kamera olyan alapját képezi az engine-nek mint a fizika?? :D
/ON
Nekem egyébként csak az nem tettszik, h az ellent nem lehet szeletelni mint anno a jedi knight játékokban... :)
Hát mostanában már szerintem nem is lesznek hihetetlenül minõségi portok. Vagyis a fejlesztõk kevesebb energiát fordítanak a játékok átírásárba egy olyan platformra, ami nem profitál annyit, mint mondjuk a többi platform.
Aspyr legújabb portja (Guitar Hero World Tour) egy rakás szar. Nem lehet billentyûkiosztást állítani, sõt néha be-be akad max grafón amikor kedve tartja... Kisebb grafon is ugyanezt csinálja. Ha egy CoD4 megy simán akció közben 125FPS-sel nehogymár egy szar GH ne menjen ahol nem is olyan kidolgozott modellek vannak...
Az, a Storyt csak egy karakterrel lehet vinni ( vaggis a prológot Véderrel utána pedig végig a tanítánya ), ahhoz csak különbözõ ruházatok vannak. Van valami duel mód, meg ez a jedi templom ahol lehet extra karaktereket irányítani, de ez nem Sotry hanem csak csihipuhi.
De az érdekes hogy a honlapján szó sem esik a pc-rõl a bejelentésnél.
Ja persze, irányításhoz meg kamerához átkell írni az egész játékot... XD Látom nagyon értesz a fejlesztéshez, UT3-hoz(na meg sok más játékhoz is) létezik egy rakás camhack amik egyszerû modok, arról nem is beszélve, h pl. hl2-t is irányítottak már wii-mote-tal... Szóval ne mond már nekem, hogy az sdk birtokában(nah meg ha már a portolni tudnak, ami nem kis programozási munka) nem tudnak egy nyomorult kamerát belõni, + az irányítást tisztességesen megoldani... Ha nem értesz hozzá legalább ne okoskodj... :/
Pont ez a stílus az, amihez must-have egy gamepad a PC-seknek... A'la DMC.
Wiire egy másik játékot csináltak, sok részében teljesen eltérõ, mások a pálya kialakítások, más a gameplaj, mások lehetõségek. Mivel a 360/PS3ba a fizika a fõ irányvonal addig a Wii gyenge képességei miatt ott ez teljesen hanyagolva van és a hadonászásra mentek rá, ehhez teljesen más játékmenet kellett.