OFF Nem, de azért számtalan foshalmaz van, volt egy maiden borító pl amin egy "profi" melózott, végül a zenészeknek egy félkész változta kellett, a srác nem is merte nevét adni a borítóhoz. de tudod hogy van ez, ahogy a mad men-ben is mondták, a megrendelõ mindig csak elbassza reklámot, promot, ez esetben az albumborítót. :P persze ott a zene a lényeg, de én pl szeretem, ha egy igényes szép digipack van a polcomon, szép borítóval, nem pedig egy olyannal amit én is megcsinálok fél sec alatt. ON
mondjuk ha belegondolok hány katasztrofális albumborító van a világon, akár világhírû bandáktól is, hát kábé nem meglepõ, viszont az rf2 logoja szvsz tök pofás és modern lett...
Roger6 privátban kritizálta a "képem" az aranymetszésest, jelzem jogosan, de szóval ezt válaszoltam neki alább, miközben tartom is, hogy vicc, hogy annyi embernek nincs szeme vagy érzéke az ISI team-ben.
"jah, elõnytelen kép, szar kompozició, bal oldalt nincs semmi ami ellensúlyozná a jobb oldali képet (üres tér), az sem szerencsés, hogy a jobb oldalon az autó pár pixel híján kifut a képrõl lent, valamint maga az autó, amilyn szögbõl fotózva lett egyszerûen nudli, azt is meg kell említeni, hogy jó lett volna, ha odafigyelnek, hogy egy pálya érdekes pontján kapják le a járgányt, ahol van valami "szép" a háttérben, ami hangulatosság teszi.
akartam még egy képet, mert az aránymetszés tényleg gáz megoldás volt végtére is, jobb lett volna az üres teret jobb oldalt jelölni, meg amiket fentebb írtam. akartam is, de annyit nem ért az egész, amikor az ISI ilyen szarral kiszúrja az ember szemét. és nem elõször teszi ezt. köszi amúgy a "felvilágosítást", értem én és igazad is van, de számomra, mint már írtam azért is van bajom az arányokkal, meg bal oldalt és fennt van egy csomó "semmi", a kép túlságosan lekerült. nah most vagy futtatták volna ki a kocsit úgy hogy esztétikus képet kapjunk és jobban ráközelítettek volna a logóra egy vagányabb festésnél, vagy helyezték volna feljebb."
hát komolyan azért kezd gáz lenni, megint eltelt egy hónap és semmi komoly info, vagy promó. :( no comment. bár ha olyan profi lenne mint az elõzõ kép, meg még jópár korábbi, akkor lehet jobban járunk így...
errõl van szó. maradjunk abban, hogy nem csak a kép és a tartalom gagyi, hanem még a beállítás sem az igazi. :D nah mindegy, fikáztam már eleget, de legközelebb ennél sokkal ütõsebbet kellene nyújtaniuk.
van pár régi kép, "f1 classic-ról" meg ilyesmi, azok is nevetséges felbontásban, azokat miért kellett úgy promózni? 2010-ben? illetve ha már akkor kész voltak, akkor rég ki lehetett volna adni újabb képeket, mondjuk járgányonként. meg pályánként párat...
Nem feltétlen kell az aranymetszés vonalánál lennie valaminek...Nem attól lesz jó a kép ha van ott valami, ez csak a kép arányairól szól. Az a rossz benne, hogy az egyik rész túl hangsúlyos, nincs semmi ami kellõen ellensúlyozza a képet a másik oldalon.
megjegyzem egy kicsit hagy kritizáljam továbbá a játék motorját. ilyen gyér tükrözõdéseket (járgányokon) elég régen láttam szimulátorban, a netkarPRO és az iRacing egyenesen a földbe döngöli. nem várom el, hogy csúcsgrafikája legyen, de többek közt talán ez a leggyengébb pontja az rF2-nek. ezek után kíváncsi leszek milyen árnyék és fényhatásokat "kapunk" a cockpitben...
Én elhiszem, hogy az vagy, DE arra persze elfelejtettél reagálni, hogy a vízszintes tengelyen, hol tartották be az aranymetszést... de a szöveg azért megy... persze lehet a féklámpán van a hangsúly (te nem ezt mondtad ugye..), de igazából mindenképpen egy elõnyösebb képpel kellett volna elõrukkolni. nem a grafikával van gondom, hanem magával a kép beállításával. és az azért 2011-ben elég merész, hogy egy ilyen képpel kiszúrják a szemünk a hosszas várakozás közepette.
amúgy meg igazából tök mindegy, undorító egy kompozíció önmagában is, szerintem a többség egyetért velem abban, hogy ez a promokép egy nagy fos.
Én meg KIADVÁNYSZERKESZTÕ vagyok (DTP), a való életben. És tényleg. Na? Erre tegyél pontot öreg! Már 6. éve. És amit a melóhelyen tanultam barátom, az az igazi iskola. :) Az aranymetszésben a kép lényege rejlik, köré teljesedik ki az autó, amivel lesz egész a kép, ezt nem tanítják, mi? Ez a kép bizony jó kompozíció, egyedül a mélységélesség hiányzik róla.
Nem kell ahhoz istennek lennem, hogy tudjam meg érezzem, milyen gagyi a kamu FFB. Vagy hogy amilyen gagyi a felfüggesztés, mikor az autó a levegõben van és "bent ragad" a kerék , Vagy hogy ha megindul a hátulja a rákormányzás általában simán megfogja ! :)
A grafika engem nem érdekel, azt foltoznak bele amit akarnak, a fizika az már inkább ...
Úristen, itt mindenki egy szimulátoristen :D Szerintem fejlesztenetek kéne nektek is egyet :)
Hát mindekettõben van valami persze. :) Én még az iracingnél is azt éreztem egy két fejlesztés után, hogy semmit. valszeg csak nem vagyok elég HC, de azért én is mentem vagy 300 futamot ott (elég jó eredményekkel néha), és tényleg nem éreztem egy csomó dolgot, õk meg ugye eladják, hogy 3 vagy több hónapig ezen és hasonló dolgokon dolgoztak. persze lehet igaz is, de ha nem érzem hát kábé totál mindegy.
rF2 persze kizárt ugye, hogy arcade lesz, mert hát a vezetési élményt, meg minden, nem nagyon tudják elrontani, sõt, az jó lesz, jobb mint volt az rF-ben, meg a jobb, profibb modder csapatok is azért pöpec dolgokat hoznak össze, csak hát kevés és nem túl meggyõzõ az amit az ISI kínál. valszeg beépítenek, vagy újítanak FFB terén is, de akkor errõl miért nem nyilatkozik semmi? felháborító, hogy még mindig nincs hivatalos pályalista, amikor már mióta kész van mind...
És az mennyivel jobb, hogy nem hirdetik, de nem is lesz az ? :D
Meg mindig jobb mint amit a Codmasters csinal... 3 evig hirdetik hogy a legdurvabb, legkemenyebb szimulator lessz stb.. stb... aztan amikor kijon egy arcade-,-
jah és ennyi erõbõl a vízszintes tengelyen a 2/3 pontra a féklámpa esik. totál szar ez a kép, és szerintem még a beállítás is hótgagyi. nem felvágni akarok, tényleg abszolút nem, de ezernyi jó fotós van akik hobbiból olyan képeket csinálnak, hogy beszarsz. de amennyi promot ezek nyomatnak még én is elvállalnám ingyen az egészet (ahogyan sokan mások is szerintem, hiszen egy-két képet kilopni, vágni nem nagy kunszt...) aztán akár szavazásra is lehetne bocsátani melyik a jobb kép...
kicsit bosszant most az, amit az ISI mûvel... nah. be is fejeztem gyorsan. tuti megvevõs még így is, de már maga a játék koncepciója is félig sántít, szimulátor, aztán eddig csak hangulati, megjelenítésbeli dolgokat promóztak. szvsz ez amúgy nem is véletlen, ezek úgy készítik eladásra az EA-nek a cuccot, mint a huzat, nem véletlen nincs még esõ a Shift2-ben. Viszont ha a fizikán és FFB-n nem javítanak, akkor jövõre - kis túlzással - akár a Shift harmadik részével is játszhatnánk az rFactor 2 helyett...
Ebben is nagy igazság van, ha annyira a "vérszim-pistikékben" bíznak, akkor hol van a rizsa a mindennél jobb FFB-rõl, a csodálatos, esetleg új gumimodellezésrõl és etc. semmi érdekeset nem promoztak eddig.
ha meg ennyire csak a külcsint tudják mutogatni, akár reklámozhatnák is végre, mert ennyi erõbõl tényleg akár be is zárhatnának...
már bocsi, de szerintem nem jó, egy ekkora és ilyen felbontású képen nem egy logón van a hangsúly, hanem a kocsin. az meg totál a kép alsó felében van. most ne menjünk bele, mi a jó aranymetszés meg mi nem, de én meg megsúgom, hogy kiadványszerkesztést és fotózást is tanultam és ez a kép nem jó. de inkább maradjunk annyiban, hogy én nem vállalnám fel egy kiadványban sem...
Ha arra alapoznak, hogy csak "szimes" veszi meg próbálja ki ,akkor már most bezárhat a cég ... A másik meg ,hogy ha erre alapoznak, akkor valahogy nem értem õket, mert semmi de semmi nincs ami a fizikáról szólna . Nagyon nem követem a promót, mert annyira nem érdekel ( igazából nem bízom benne, hogy sokat fog változni a fizikai motor...) de eddig csak a graikára feszültek rá, mondjuk az is annyi, hogy a 10 évvel ezelõtti dolgok végre belekerülnek .
Én az utóbbi idõben nézõpontot váltottam, eddig megvettem azt a játékot amit szerettem volna ha fejlesztenek, ma már csak akkor veszek bármit ha fejlesztették. Sok volt már az ígérgetésbõl ....
szerintem csak siman nem akar reklamokra kolteni, tudja hogy aki igazi szimes az ismerni fogja az RF2ot es kiprobalja, aki meg csak annyit tud hogy forma1 jatek pl. annak ott a codis f1, szoval aki szimezik vagy szimezni fog biztosan kiprobalja az rfactort, aki meg arcade imado az csak szidni fogja a jatekukat :D
áh, be is baszna, annyira azért csak nem igénytelenek XD
pozitív, de a porom szar, nagyon szar, ennél sokkal több és látványosabb kellene, ha komolyabb bevételeket szeretnének. pedig érted, az rF2 is elég látványos lesz azért egy szimulátorhoz képest (animációk sora, effektek, idõjárás, etc), lehetne ebbõl is olyan dolgokat összeütni, hogy csak nah.
nem tudom láttad-e a hivatalos esõs videó elõtti, SPA-s esõs cuccot? Sokkal jobb volt látványosabb meg minden szerintem. az a vízfüggöny is valami brutális volt az elején. :D Tényleg mint az életben... Tudom nem nagy szám, de vakítani kell kicsit a népet, hogy olyanok is vegyék akik eddig nem tették, vagy nem is ismerték a cuccot. videó naplók is jók lennének... sorolni lehetne.
hát jaja, a promo nem túl nagy erõssége az ISI-nek. Szépen le is fizáztam a facebook oldalukon, virtualIR-en is sok szerintem a panaszkodó. alapból már a kép önmagában gyenge, szarul van fényképezve, hol van itt betartva az aranymetszés? tiszta gagyi. ami vicces amúgy, hogy lenne mivel promózni a cuccot, legalább pályabemutatók lehetnének, ha azok már teljesen kész vannak (márpedig kész vannak ugye), meg még sorolni lehetne... erre idebasznak egy ilyen fos képet. Tim nem tudom mi a tökömet mûvel, de ezt a feladatot még én is ezerszer jobban ellátnám...
Én máig azon gondolkodom, hogy annak idején mikor sokat piszkálgattam az rF-et, 20 db multitexturától behalt az egész ....Vagy 30 db árnyékot vetõ object-tõl.... Most meg van minden szépség benne, átírták az egészet, vagy csak belefoltozták, aztán vagy erõmûve van az usernak vagy szopi ...?
Elég jól néz ki, sokat dob az élményen szerintem. Bár kasztnis kocsinál nem sokat látunk majd belõle :D
nah a régi accal írok most, mert az újjal nem tudok még.. :/ [nem beszólni, a régit az után nem fogom természetesen használni, de ott va/lesz, hogy õ voltam én... :)] rFactor 2 Tire Damage WIP images and information
Tim Wheatley:
"Did you just flatspot your tire? Is the rubber beginning to grain? Having a hard time feeling out the handling to discover what the problem is? Not anymore. Just open your eyes.
This is something I've certainly never seen before and is another one of those things that makes my jaw drop.
If you flatspot a tire in rFactor 2 not only will the flatspot be simulated, it'll be simulated in the spot you actually wore down. Not only that, but it will be visually represented in the spot you actually wore down.
If you are wearing out your tires and they're beginning to grain on one side, you'll see that graining on one side.
Whatever damage your tire has, you'll see it, you'll feel it.
Below (uploaded to twitpic due to size) the image is a series which show the code in it's most basic form (general tire wear)."
ez egyre jobb és jobb lesz... :)
Hiszem ha látom ! :) Meg ez mit sem ér, ha rákormányozni kell a fizikában, nem ellen .....
Gondoltam. :D A száradás attól is függ attól hol éri a nap hol nem, a felgumizódás (a legvégén) és minden más is függ a járgányoktól, mennyi halad át és milyen nyomvonalakon. Teljesen dinamikus.
Videó törölve lett, nem volt elég részletes Tim szerint, a youtube sokat rontott az összképen... Hétfõn elvileg hivatalosan letölthetõvé teszik, gondolom FULL HD-ben.
isiforums.net-en fenn van valaki közületek? ha igen az megadhatná az ottani accát. :)
az enyém egyébként unrealnoise
Nem eroltettek meg magukat:) Raadasul erosen Photoshop-olt;) De legalabb, lathatunk uj autot, ami ha benne lesz, akkor ismet egy kis plusz, liszenszelt valami;)
legalább valami. :D nem viszik azért túlzásba, de majd talán ünnepek után kicsivel...
Hogy mennyire lehet majd tunningolni a regieket, az passz;) De valoszinuleg, eleg jol, mivel az infok alapjan nem irtak ujra az engine-t, csak frissitettek, bovitettek, javitottak. Igazabol csak az DX9 lehetosegeibol hasznalnak ki megtobbet, es a DX7/DX8-at dobjak.
Igy igazabol csak jonehany uj shader-t kell "megtanulni", atallitani stb.;) Persze, ez fugg az esos megoldastol is. A SimBin esonel kellett egy teljesen uj reteg az aszfalt fole, amin a tukrozodes volt. Esetleg ezt kell majd pluszban ramodellezni.
Az idojaras, az eso es az uj latvany effektek, csak nehany potmeter az editorban, effect es postprocess tunning, beallitas;)
Én abban reménykedek, hogy lesznek frankó cross pályák jó nagy dögökkel. Van jó pár amcsi cross széria és nagyon érdekel. Gyárilag tuti nem lesz, de rf1-re is voltak próbálkozások, csak valamiért a pályákat nem lehetett jól megcsinálni rá. Nem értek hozzá, csak olvastam, hogy ilyen sorozatokra rf nem alkalmas, nem tudom miért, ti többet tudtok róla, de remélem rf2-ben lesz jó kis terep széria is :)
jogos. igazából problémám nincs is a dologgal, én csak jól kidolgozott pályákat szeretnék. sokat. Remélem tényleg frankón fel lehet majd tuningolni a régieket, mert amúgy egyre elavultabb lesz az egész, ami sem az eladásoknak sem semmi másnak nem tenne jót.
Még jó, hogy nagyon populáris játék az rFactor a szimesek, így a rengeteg már elkészült és készülõ pályák közül egyre több színvonalasat tarthatunk majd meg. talán az rf2 még jobban beindítja a moddereket, pályaszerkesztõket.
Igaz, semmit sem mondanak, de ha szereztek volna palyaliszenszeket, az csak reklamoznak, az azert nagy dolog lenne.
De mivel nincs reklam, igy valoszinusitheto, hogy nem lesz benne liszenszelt cucc (talan 1 F1-es, amirol magyaraztak valamit). Maradnak az eredeti rF1-es palyak felujitva, es talan 2-3 az uj sorozatokhoz (terep, gokart stb.).
Uj palyat nem nagyon kell gyartani, igazabol mar minden letezik az rF1-hez:) Majd azokat kell feltunninolni, de azt csak akkor, ha megjelent a program.
Persze, lehetne mar most modellezni uj palyat hozza, de mivel ugy sem ismertek az uj texturazasi, shaderezesi dolgok, a modellnel meg is allna a dolog;)
rf1 hez rengeteg pálya van meg etc, ami szép és jó, de szvsz nem sok éri el még a GTR evos szintet sem. Jó, oké, a Simbin játéka újabb meg etc. DE. ugyanaz a motor hajtja õket, magyarán az rf-es pályák is lehetnének olyanok mint a Race On-ban mondjuk.
Arra akarok utalni, hogy hiába tud sokat majd az rF2 motorja, ettõl még nem lesznek fûcsomók majd a pálya mentén, nem lesz olyan kidolgozott semmi sem.
Magyarán jó lenne minnél több pálya az rF2-be. Járgányok lesznek minõségiek dögivel, az tuti.
Valamint jó lenne ha nem csak duma lenne végre az hogy a játék után még jön egy két cucc a játékhoz.
Valamint jó lenne, ha valahogy megoldanák, hogy ne lehessen lewarezolni a cuccot, ezt a mai napig nem értem, miért nem oldják meg...
örvendetes viszont hogy "könnyû" lesz az rf1-es pályákat feltuningolni, úgy néz ki nagyon ügyelnek arra, hogy a már befektetett munka ne vesszen kárba.
viszont akkor tök jó lenne ha lenne már egy pályalista, mert én pl tuti felkúrnám az agyam ha dolgoznék valamin egy vagy fél évet, mire az rf2-es team egy héttel a megjelenés elõtt közli hogy az is benne lesz teljes pompájában.
Ezek mar regi hirek, de hatha nem mindenki olvasta annak idejen.;)
"Details in a nutshell:
- There’s a less than 48% chance that rFactor 2 will be released in 2010
- ISI will be adding more licensed content post-release
- The new AIW system allows multiple paths depending on car type and driver style
- rFactor 2 will be using a technology called “RealRoad”, a dynamic racing surface allowing rubbering in of tracks, marbles, drylines during rain races & more
- The title will be using DircetX9, the DirectX 7 & 8 options known from rFactor will be abandoned
- rFactor Light will return with rF2
- rFactor 2 will be having built-in mod tools, making modding easier (see screenshot of the new “rFTools” module below)
- rFactor 2 will have no built-in server for multiplayer races, the dedicated server method being the only option"
..már amikor nem fagy halálra! :DDDD
Persze, annyi kulonbseggel - ha igy jobban megnezem:P - hogy az inkabb csak AIW editor:D Ebben azert sokminden mast is lehet allitani (vegre).
Ebbol a kepbol arra lehet kovetkeztetni, hogy a DevKit eleve bele lesz epitve a programba. Azt is megigertek a jatekkal egyut kiadnak egy "tutorialt" amiben pontosan leirjak hogy kell az rF1 palyait attenni.