Ebbol a kepbol arra lehet kovetkeztetni, hogy a DevKit eleve bele lesz epitve a programba. Azt is megigertek a jatekkal egyut kiadnak egy "tutorialt" amiben pontosan leirjak hogy kell az rF1 palyait attenni.
nah jah, ott valami boxutcás képet hoztak fel promo gyanánt (túlzásba is vitték...), lehet azóta is csak rajzolgatnak :D
Mondjuk , hogy ne csak szídjuk õket, az rF hatalmas lépés volt az F1C-hez képest, fizika és grafika terén, ha ez is "annyival" lesz jobb akkor nem lesz ok panaszra ...
állítólag "könnyû" lesz az rF2 extráit ráültetni pályákra, autókra, etc. nem állítólag már készülõben van több komolyabb mod is, WSGT pl már eléggé kifejlett állapotban van, õk igazából már csak az rFactor 2-re várnak :D
Igazából minnél több mod jön annál jobb, igy valószinû, hogy lesz pár pöpec munka. én amire nagyon kíváncsi lennék még, az az AI, beosztásomból is adódóan elõtérbe került/kerülhet, hogy többször is AI ellen fogok mókázni.
Viszont azért kikerült pár kép ami érdekesen hat. itt nézzetek meg pár olyan képet amin fû van, sehol egy fûcsomó, fûszál. ez így még elég gyér. bár lehet ezen is tuningoltak azóta, de még a Simbin is többet kihozott az elõzõ motorból, pl a Race On meg a GT evo tûrhetõen néz ki, kivéve persze pár dolgot amit a motor lehetõségei korlátoznak.
egy valami nagyon kiváncsi lennék. GTR3-at már készitik, valszeg nagy durranásnak szánják (grafika, összetettség, meg etc, nemtom), de az valszeg még (már) nem az rF2 motorjával megy, igy felmerül a kérdés, hogy most a Simbin feltuningolja a gmotor1-et totál maximumra (Shift-nél sikerült ugye szépre másoknak sok pénzbõl :D), vagy akkor most mi van?
Amugy az lenne meg egy logikus lepes es jarhato ut, a minosegfenttartasa miatt, ha jo dragan adnak hozza a DevKit-et;) Igy ritkabban jonne hozza cucc, de az valszeg jo lenne, es elejet lehetne venni az eszeveszett konvertalgatasoknak is;) Ami a jogi, a feleloseg dolgait is megoldana. Bar gozom sincs, cseszegette-e valaki az ISI-t a megoldasa miatt?!
DE valami egészen felhasználó barát piszkálós cuccot láttam hozzá egyszer képen, remélem nem olyan elvetemült lesz mint az rF ...
Igen. Aztan csak ugy megjelent, nem volt benne semmi, es 3-4 honapot vartunk az elso modolt palyara (nem volt publikus a devkit). De az legalabb elmenyszamba ment! Megbecsulte mindenki.
Az rF2 valszeg mar mas lesz. Ha azonnal lesz devkit es/vagy open/save modszerrel lehet beletenni cuccokat, akkkor mar az elso jonehany honapban, modok szazi fognak cirkalni a net-en. Amit az rF2 logot leszamitva, semmivel sem lesz jobb, szebb, modernebb mint az rF1;)
Remelem van annyi eszuk, es a hatterben, fusiban, feketen dolgoztatnak egy-ket moddert, es lesz hozza nehany ertelmes cucc is, ami valoban kihasznalja az uj lehetosegeket.
Mert gondolom, mindenki tisztaban van vele, hogy az uj napszakok, idojarasok, eso, latvanydolgok nem ugy mokodnek, hogy bemasolom az rF1 palyat, az options-ben bekapcsolom az esot, es mar megyek is:)
Nahh, telefosstam ezt a topic-ot is sok-sok betuvel;D
De amugy, ahogy Kunos is emlitette, egy bizonyos szint felett, ezek a jatekkormanyok es -pedalok, foleg a kasztni-erzes, a g-erok hianya miatt, mar hasznalhatatlanok, nem nyujtanak tobb, reszletesebb erzest. Egyszeruen otthon ulve, a nehany tenyernyi sik monitort bamulva, muanyag kormanyt tekergetve (hiaba 100E Ft-os:P), rugos pedalokat nyomogatva, nem lehet visszaadni az erzest (igy befolyasolni sem lehet a kiemenetelet), hiaba szimulalnak le, meg a becsapodo legyszart is a szelvedon:D
Uzleti celra tovabb fejlesztett rF1 :) A fizikai es adatforgalmi szamitasat feltoltak ketszeresere (800Hz), mivel komolyabb, cel-hardware-ekre keszult, azok birjak. Plusz feltucat csatolo felueletet keszitettek hozza, kulonfele programnyelvekhez, telemetria es adatkinyero software-ekhez, es kulso, specialis hardware-linkeket gyartottak.
Ja es persze, a tartalom, pl. a Red Bull-nak, valszeg Ok barkacsoltak ossze a palyakat, es az autot, ami talan folyamatosan valtozott.
Egy otthoni szamitogeppel, kormannyal, pedalokkal, "jatekos" hozzaallassal, valszeg semmit nem lehetne erezni beloel, csak azt, hogy kicsit mas, mintha jobb lenne, reszletesebb;)
Barmit akarnak beletenni hivatalosan, az plusz penz es ido. Mivel modolasra van kitalalva, es az emberek mar mohok, talan jobb is, hogy inkabb az engine-t fejlesztgetik, arra szanjak az idejuket, penzuket.
De ami eddig kiszivargott, ugy nez ki lesz benne azert nehany hivatalos, liszenszelt auto is. Bar azis inkabb csak nekik elony, esetleg bevetel a cegektol, eladasban valszeg csak minimalis segitseg.
Amiben bizok, hogy fu alatt azert kapcsolatban vannak nehany komolyabb, regebbi, megbizhatobb modder csapattal, es ha nem is az rF2-vel egyidoben, de nem sokkal azutan, mar erkezhet 1-2 komolyabb, jobban kidolgozott, valoban rF2-re optimalizalt, annak a lehetosegeit (fizika, grafika) kiasznalo mod. Persze, ez csak fu alatt, mert ha kiderul, komoly pereskedeseknek nezhetnek elebe;))))
Azert az rF1-nel, de eleve az rF koncepcional nem erdemes elfelejteni, hogy nehany ezer forintert, megveheto az engine, teljes szabadsaggal, DevKit-tel. Amit ceges szinten valszeg komoly penzekert arulnak. Persze a magan ember nem adhatja el az arra gyartott programot, nem kereshet vele penzt, de a lehetosege meg van (igaz, hogy csak osszefogva, csoportosan), hogy hasonlo szintu teljes jatekszeruseget keszitsen mint pl. a SimBin.
De ha jobban belegondolunk, az rF-koncepcio kicsit legyilkolta a piacot, mas programok megiteleset, megbecsuleset, mivel foleg az utobbi idokben, tonnaszam erkeztek hozza a cuccok, es nem utolso sorban, a frissseb megjelent egyeb, hivatalos, kereskedelmi jatekokbol az azonnali konvertek (Codies, SimBin, Blimey! stb.). Es azert ezek kozott volt egy-ket igen jo, szinvonalas, elvezetes.
Pl. a GTL konvert teljesen jo. Sot, vezetesi elmenyre sokkal jobb. Igaz, hogy mint "jatek", globalis hangulat, jatekelmeny sehol sincs a GTL-hez (de azt megvettem, vegigtoltem offline, jo volt), de utolagos tologatasra kituno, a mai napig fent van;)
Én még mindig nem tudom mi is az az RFPRO ! :DDDDD
Akkor toltsuk meg ezt a topic-ot is, itt legalabb jo helyen van;D
Az ISI sem sokban kulonbozik a tobbi maganfejleszteses cegektol (LFS, nKP, VGP3 stb.), max annyiban, hogy tobben vannak, korabban mar voltak eladasaik, kiadoknak dolgoztak, es el tudtak adni 2-3 liszenszet az F1C/rF1 engine-bol. Plusz "minimaslis" kapcsolat, ismeerettseg. De sajnos Ok sem az a liszenszekkel megrakott, kapcsolatokban dozsolo, kiado jellegu, tokeeros fejlesztoceg;)
Hogy mennyit adtak el az rF1-bol (maganembereknek), nem tudom, de valszeg nem ert fel egy Lotto-nyeremennyel:)
Az rF1 utan foleg promoztak, kihelyezett szimulatorok, rFPo, Red Bull es egyeb szim. Az rF2-vel tuti, hogy csak az utobbi 1-2 evben kezdtek komolyabban foglalkozni.
Ahhoz hogy sajat termekkent tudjanak kiadni, igen sok kapcsolat es penz kell. De igazabol, otletem sincs, hogy mit lehetne piacra dobni, ami meg nincs es sikeres lehet (eros varakozas elozi meg es biztositott az eladas).
Szerintem az alap engine gyartasban, modolasi alapnak a nepnek, a promok es a Pro piszkalasaban eleg jok, ez mar igy marad.
az ISI fórumban meg téma az idõjárás, valamit, weather-es integrációról is bezsélnek, hogy de jó lenne, meg etc, csakhát szerintem abból nem sok minden lesz, mindenesetre látszik az irány. jó lenne az éppen aktuális, valós idõjárási viszonyok mellett pályára lépni. :D Nem oszt vagy szoroz igazából, csak jó poén, meg mittudomén. :) Igy pl, egy bajnokságban tényleg lehetne pazárni, hogy özönviz lesz-e majd a SPA-i pályán mondjuk július végén amikor ott lesz futam, vagy nem. Lehetne sasolni az elõrejelzéseket is akár, mint az életben teszik a csapatok. :)
Még valamit elfelejtettem. nem értem az rF2-es bagázst. titkozóznak meg minden, de miért? Egy csomó modder meg etc, cisnálgatja a pályákat meg etc, holott lehet holt felesleg igazából, mert rF2-ben akár benne is lehet majd totál faszán kidolgozva. Ha a fejlesztõk tekintettel lennének a modderekre és a vevõkre, akkor azért már illene egy pálya és járgánylista, illetve, hogy mit terveznek majd addonként a késõbbiekben. (Itt még egy klasszikus pályát emlegettek többek közt.) Ez kicsit olyan mintha szembeköpnék azokat, akiknek elég sokmindent köszönhetnek, hisz a kutyának nem kellene az rFactor 1 alaptartalmakkal pl.
nah most már minden topicot lassan megtöltöttem rF2-es témákkal (elég volt a reklámból), de akkor felvetek egy kérdést.
rfcactor után mit csináltak az ISI srácok (a patch-ek után természetesen)? nem hinném, hogy nekiláttak rögtön az rF2-nek. A koncepciót sem igazán értem, vagyis csak kicsit. Oké, eladják a motort sok mindenkinek, de a SIMBIN team majdnem totál az õ munkájukból él, az ISI srácok is tunak AI-t irni meg skinezni, meg "mod"-okat irni, mint a SIMBIN-esek. Magyarán nem járnának jobban, ha a saját terméküket õk is maguk is eladnák többféleképpen? Aztán közben meg fejlesztenének egy motort, jönne az rF3 egy idõ után, értitek. Kíváncsi leszek ez a Tim bácsi mit tud hozzátenni majd az rF2-höz, illetve milyen irányba indul meg a dolog. mármint az rF2 után...
Tenyleg lobogo.:D Meg jo, hogy a kollegaim nem olvassak ezt a forumot, jol seggbe rugnanak ha kiszurnak, hogy zaszlonak nevezem a lobogot.:D
Hasonloan mint a diktatorikus allamokban, ahol a nemzeti unnepeken, ha eppen szelcsend van, akkor az arra kikepzett szakero, "lathatatlan" madzagokon "lobogtatja" a zaszlot, hogy dicsoul hirdesse az eszmet, amit az szimbolizal;D
Az elobb csak tippeltem, nem olvastam utana, de szinte biztos voltam benne, hogy csak latvanyelem;) De remelem az esoeffekteken valtoztatnak, lesz benne valami dinamizmus. Legalabb a tobbeves SimBin szintet erjek el, az F12010 teljesen futurisztikus.
Sajnos az eso, ugynaz mint a tobbi, ha nincs rendesen kidolgozva, az is csak latvany elem. Ha csak jobban csuszik, tukrozodik, valami animalodik es sotetebb van, az nem sokat er.
Dinamikus szelvedo kell, esocseppekkel, torlessel, koszolodassal, vizfuggonnyel; fokozatos atmenet a szaraztol a vizatfolyasokig; tocsak, vizes/szaraz ivek, foltok; felszaradas; vizmennyisegtol fuggo melegedes/hules, kopas, es gumiprofiltol fuggo feluszas.
Nah, ezekbol amit eddig lattunk, a statikus esos kornyezet volt, es az ismetlodo 5 framne-bol allo esocseppes szelvedo effekt...
A kiadasig remelem sokat fog meg javulni. A forumukon mintha valahol irtak volna, hogy a zaszlok a szel iranyatol es erossegetol fuggoen lobognak majd. NR2003-ban nagyon tetszett, hogy csak raneztem a zaszlora es tudtam milyen eros szelre szamithatok.
Ja, a zaszlo poen, de valszeg statikus;) Ha lehetne allitani, es nullara venned a szelet, valszeg ugyanigy mozogna:)
Azert kicsit gaz, hogy itt tartunk, mert a 10 eves Insane-ben mar tokeletes felfuggesztes fizka volt, tuti 3D-s fizikas zaszlo effektekkel, leszakado, lehullo alkatreszekkel, jo FFB-vel, dinamikus cockpitnezettel, dinamikusan koszolodo es kopo autofestessel stb.:)
Ha valaki nem latna, a HeatFX-et kelle nezni, az auto mogott ahogy hullamzik a levego;) Ettol most sokkal jobb lett, hogy a 6-8 eves efekteket belepakoljak;) De kipufogo fust az nincs;)
ezzel szerintem mindenki tisztában van itt :) GP3 nagyon jó volt anno. Mai napig szerintem nincs olyan AI, mint abban vagy a GP4-ben. :/ Pedig azóta eltelt már 10 év, nemhogy hozni kéne a dinamikus idõjárás szintjét, de sokkal jobbnak is kellene lennie (grafika, esõfüggönyök még durvábbak (vakság valaki mögött, szakadó esõben...), az AI-ról nem is beszélve. Én sokat várok az rFactortól. Egyébként olvastam valami olyasmi hirt, hogy az NFS Shift 2-vel a GT5 és a FM3 ellen menne a cég. Ez azért jó hir, a Shift egész jó gamma lenne, ha szimesebb lenne a hangvétele (kerékcserék etc), mert a fizikai alap jó (gmotor ugye), szóval ha a Shift 2-ben esetleg az új rFactor motor egyes részeit használják (esõt is raknak majd bele, normális kerékcseréket meg minden), akkor még az is lehet, hogy az rFactor kettõnek befellegzik, mert élményre sokkal többet adhat egy gyönyörû és brutális hangokkal operáló Shift (egy modderek által szépen kipofozott fizikával), mint egy középszerû grafikával és hangokkal megáldott rFactor.
nerkarPRO-t bár megvettem, de szerintem nem fogom használni, túl fapados, túl kevés a pálya.
ami biztos, hogy én az iRacing és a Shift 22 vagy az rFactor mellett teszem le a voksom. a codi meg bekaphatja az össze autós marhaságát. :D
Mondjuk ma már látni ön-tükrözõdést is, és ez a játék vígan futkos P4-en is, szóval a játékkészítõk lassan visszatérhetnének a programozáshoz a foltozgatás helyett ! :DDD
A gumit nem is kellene letojni, mert ha eppen forog, akkor nyakig sz*r*s leszel;DDD
Inkabb a valodi ujdonsagokat kellene tolni, pl. az eso es megoldasai (bar az sem uj, ha mar a SimBin is meg tudta csinalni a regi engine-re, es eleg jol). A multkori esos video az kifejezetten gagyi volt. OK, hogy volt benne ujdonsag, fenytores a vizcseppeken, de statikus, de csak 5 kepkockabol allo animacio volt;)
Igen, ez latvanyos es szep, de mar ezer eves:) Mar nagyon regen alapnak kellett volna hogy legyen. Az onarnyek OK, bar a felbontasa meg szar, de azt majd lehet allitani (elvileg). De legalabb van liszenszelt autokep:)
3D fa legfeljebb néhány darab lesz benne :)))))) Értelmetlen pazarlás lenne ....
Lehet én vagyok már öreg ehhez az etetéshez, de ez még nekem mindig egyenlõ a nullával... Letojom , hogy bekerül néhány darab 10 éves shader, fizikára gyúrjanak rá !!!!
meg hogy 3D-s fák lesznek! mert idáig mindegyik játékban(kivéve az ego motorosakat) pcn 2D..még NfsShift-ben is:( pedig az tényleg csak grafikárol szól
ja hát simán növelehtõ az árnyék részletessége késöbb (bár igy elég kaka)...a lényeg, hogy van egyáltalán.
Három új kép érkezett az rFactor 2-bõl, amelyek a tükrözõdéseket hivatottak bemutatni. emellett dinamikus napszakok árnyékokkal..változó idõjárás..beszarás lesz.
na képek lemaradtak!
Durva képek! most tényleg látni normálisan a grafot és végre értelmes autó!
Szokásos ,nyálas rajzfilm szerû ... :)
De ízlés dolga, nekem nem jön be , ennyi . Modderek majd összedobnak szebbet is alá . egyébként semmi olyant nem látok benne ami eddig nem lehetett volna RF-ben :D
Nálam FVA NKP az etalon .
nem tudom mi a bajod a színekkel, szerintem totál korrektek. a fû oldalt néha alig látszik, ilyenkor barnás foltok jelennek meg ugye, az aszfalt zsír, a fák sem harsány színûek. mellesleg az ég meg simán nézhet ki így ilyen napszakban, arról nem beszélve, hogy nézz már meg egy naplemente közeli állapotot az életben, a nap fénye ilyenkor elég szépen átfest dolgokat. néha az is tud kurvára irreális lenni. :D még a nap közepén is is, amikor úgy szûri a napfényt egy-két felhõ.
ilyen grafikát szimulátor alatt még nem láttunk, ez szerintem nem vita tárgya. Az, hogy esetleg neked nem jönnek be a szinei, hát istenem, az lesz szerintem a legkevesebb, majd lesznek pár tuti "javítások".
szóval grafika ez mellett szól, hangok megint csak tuti nagyon jók lesznek, vagy ugye lehetnek, idõjárásban megint nyerõ lesz, AI-n elvileg csiszoltak (mondjuk van hova), arról nem beszélve, hogy hát pályák, lehet nem lézeresek, de kurva részletesek lehetnek igy is, és lehet egy csomó pálya egymás mellett, régi SPA, új SPA, etc. Ilyen iRacingben (még) ugye nincs, valszeg nem is lesz.
Egy tuti, én vevõ leszek rá, ha az AI komoly lesz akkor tuti sokat tolom majd, még lehet az ir-t is szüneteltetem egy ideig, amíg nem ér el egy bizonyos szintet.
Szerinted, miert nincs benne hang?!:) Meg nagyon szar (mint az elozo videoban) vagy valami olyan autonak a hangja volt alatta, amirol jo ha meg nem tudunk?:)
Ezert kell mindkettot (mindent:P) beszerezni, hasznalni, mert szerencsere (?!) nincs ket egyforma program, mindegyiknek vannak elonyei, hatranyai.
Ott van pl. az LFS. Full bombasztik program lehetne, melyik masikban van olyan lathato, latvanyos gumideformalodas, szamitas?! De hat, az meg ugy (nem) keszul, ahogy (nem) keszul... :)
Az iR-nek a profi rendszer, a szerverek, a fizika, a rengeteg liszensz es scan, es a naprakesz, folyamatos fejlesztesek az elonyei.
Az rF-nak elsosorban a grafikai engien, a modolasi, szabadon alakithatosagi lehetosegek, es a dinamizmus (bar nem egy Codies latvanyorgia:P Szerencsere?!).
Sajnos nem varhato el az iR-tol, hogy ilyen rendszerfenntartas mellett, extra bator engine-faragasba kezdjenek. Valszeg Ok is meg tudnak csinalni, ha atcsoportositanak az eroforrasokat, hogy telenyomjak "extrakkal": napszak, dinamizmus, shader-orgia, animaciok stb. De sajnos, ezek a dolgok, csak nehany napig jelent ujdonsagot, extrat, kesobb alap lesz, gyorsan megszokjak, megunjak a felhasznalok... Az iR-nel a rendszer, a mukodes fentartasa az elsodleges, hogy minden hiba nelkul menjen, stabil es/vagy folyamatos elofizetesek legyenek (allando, megbizhato, kiszamithato fejlesztesek, folyamatos uj tartalom, szolgaltatas).
Az rF2 (ISI) keptelen lenne ilyen rendszert letrehozni, fenttartani, mukodtetni (penz). Naluk a minnel extrabb engine fejlesztese a letfontossagu, hogy a modolasi lehetoseg miatt minnel tobbet eladjanak, es lehetoleg minnel tobbet tudjanak liszenszeltetni.
Hát ez a grafika nekem nagyon nem tetszik..:( Olyan igazi bóvli kategória, harsány színekkel, majd jól megmutatjuk mi mindent bele tudunk rakni elven készült ....
Meg ez még mindig a kutyát nem érdekli, autót tessék mutogatni, fizikát! :DDD
Nyilván, de vezetési élményre szvsz az rfactor ha még elég korán kijön jobb lesz. az ir statikusságát állítanám szembe a rF2 dinamikusságával. Ez utóbbi pedig egyszerûen életszerûbb, mert változnak a körülmények. az ir az olyan mintha egy mesterséges burokban versenyeznék, állandóan ugyanakkor, sõt egy idõ után elõjön az ezt már pontosan átéltem effekt, mert az ég világon semmi nem változik a pályán. a teljesítménye a pilótáknak egy idõ után beáll egy szintre, onnantól kezdve pedig már veszett az egész ügy, szvsz az rFactor inkább teljesebb szimulátor, mint az ir, mert több mindent próbál lemodellezni. és gondolom nem szarul teszik ezt.
mellesleg nyugodtan össze lehet hasonlítani, mert igen és a sok irbe fektetett pénz ellenére is lemondanék arról a gammáról, ha az rFactor tényleg olyan jó lesz mint amilyennek kinéz. Plusz itt lesznek régi pályák, régi járgányok, meg a már fent említett dolgok.
Azt meg eléggé letojom, hogy milyen motorra épül az iR, annyiért amennyit mi fizetünk elvárható lenne azért egy szint, és ezt a szintet még nagyon nem hozzák.
ha az rFactor is véghez tudna vinni valami hasonlo online rendszerû versenyeztetést, akkor én most még tuti mellettük döntenék. De persze nem fognak, tudnak. a hétvégi futamokkal egy bajom van, meló idõközönként szombat/vasárnapra esik, nappalra vagy éjjelre, szal ezért is lenne jó, ha majdnem bármikor mehetnék futamok, akár rövidebbet is.
A GPL ota nem mentem ezen a palyan:) Majd most;) Amugy illik, hogy jol nezzen ki, mivel az ISI elsosorban a grafikara gyur, abban eros. Alapbol az rF engine eleg eros lenne latvanyra, cak hat jol ossze kell rakni. Ami a modok nagyreszere nem jellemzo, mert egyszeruen idoigenyes. Az iR-hez felesleges hasonlitani, az messze van grafikaban, technikailag, az inkabb nagyon pontos es reszletes. Es persze, amit tud, azt nagyon, legalabbis nagyon leteszteltek, optimalizaltak, foleg net-re. Az iR-ben nagyreszt meg 2 lapbol allo fak vannak;) Egyszeruen azert nez ki jol, mert sok van belole, ott ahol kell, es olyan amilyen kell.
azért elég kurvajól néz ki :) hangulatos lett a pálya, a grafika mozgás közben abszolút nyerõ, szvsz szebb az iracingnél is.
jaja ezt a promot, marketinget én sem értem. pedig ahhoz hogy pr jó minõségû képet, jól belõve kilopjanak a gammából irjanak hozzá egy frappáns kis ismertetõt, és idõközönként egy kis videó is kerüljön mellé, szóval az nem nagy szám, ilyen játékoknál nagyon sokat számitana pedig a hadjárat ugye... az hogy néha kiraknak ilyen olyan képeket. hát kurvakevés.
Szerintem, egyszerubb a helyzet: eladni szeretnenek, minnel tobbet, mert tobbek kozott, ebbol elnenek;)
De a jelenlegi promo cuccokkal es hozzaallassal, nehezen fognak megnyerni uj vasarlokat maguknak;)
Hat nem tudom de az is lehet hogy ugy vannak vele hogy aki szereti a szimeket az ugy is ki fogja probalni aki meg nem az ugy se fogja meg torrentrol se letolteni :D
Akkor mire csinaltak, szerinted, az rFactor1-et, ha nem arra, hogy eladjak?!?!:) Jotekony celokra? Nem hinnem, hogy nyertek a Lotton, es evekig dolgoznak, csak ugy:)))
Es az, hogy sokan hasznaljak, es nem vettek meg, az meg mar az embereket minositi... Es legtobbszor azoknak jar a szajuk, hogy ezt meg azt szeretnenek, es ez meg az nem jo. Kapjak be, szart sem er a velemenyuk:)
Mondjuk az rFactort nem is hinnem hogy arra csinaltak hogy sokat adjanak el belole, rFactor 1-bol se hiszem hogy sokan megvettek pedig sokan hasznaljak
En sem ertem, miert nem nyomjak meg jobban;)
Hetente kellene egy komolyabb update leiras - meg ha kamu vagy mellebeszeles, akkoris;)
Ahoz tucatnyi kep, jo minosegu, valami latvanyos - az alabbiak sem rosszak, jol be van allitva, csak keves, kicsi es szarminosegu;D
De lehetne kethetente valami video is. Ha csak nehany masodperc, akkoris. Palyareszletek, eso animacio, dinamikus napszakvaltozas, felfuggesztes mozgas, tores stb. Lehet, hogy pl. az agyontuningolt RACE-hez kepest nem lenne semmi extra, de ott lenne rendszeresen koztudatban.
Nem értem én ezeket :D így a F1-2010 meg iRacing, vagy akár a múltkori esõs belsõnézet minõségû cuccok mellett egy játékot ezekkel a fotókkal reklámozni :D Inkább arról beszéljünk, hogy a fizika most már megközelíti-e a három nagyot, vagy még mindig a béka segge alatt marad.
Ezek a képek nem rajzfilmesek, ezek okádék rondák !!!!
Regebben en is sokat piszkaltam a palyaepitest, es eleg jo dolgokat lehet(ne) csinalni. Leszmitva nehany aprosagot, mihez fizika is kellene, de azt nem szamol ra;)
- A gumifalakat guminkent raktam ossze, darabonkent rombolhato volt. - Egyenkent voltak az emberek, a kozeliek 3D-ben, csoportonkent kulon-kulon hanggal, vakuvillanasokkal. - Az utmenti objectek alkatreszenkent torhetoek voltak, darabokra estek az utkozesnel. - A hungarocell reklamrablak apro darabokra hullottak. - Reszletes huplik-puklik (:P) egyeletlensegek. - Idealis iv, kulonfdele tapadasokkal. - es meg kismillio dolog:)
Volt palya, ahol az aszfalt 5 retegbol allt: aszfalt, uthiba, idealis iv (mas tapadassal), guminyom, felhordott koszolodas (mas tapadassal, hangokkal). Sajnos, altalaban a tizedeig jutottam a dolgoknak, mert napi max 1-2 oraban lehetetlenseg ilyesmit csinalni.
A jelenlegi (rFactor1) engine is tud barmilyen reszletes novenyzetet, most is lehet "animalt" mozgo targyakat pakolni a palyakra (van is nehyanyon helikopter, madarak, szelkerek, szelmalom, holegballon stb.), most is lehetne mozgo zaszlokat csinalni, es jelenleg is letezik 3 fele kozonseg hang, amit barhova le lehet pakolni. Sot, ezeknel meg tobbet tud, csak messze nincs kihasznalva;)
Sajnos hivatalosan nem fognak beleolni annyi idot, hogy egyet megcsinaljanak bemutatokeppen. Bar egy azert jo lenne. MOD-kent, maganba, nehany emberrel igy is 3-6 honap egy normalisabb palya, ha jobban ossze van rakva, akkor 6-12 honap is lehet. Ha ezen felul tele akarjak rakni csicsaval, amit mar komolyan optimalizalni kell, akkor 1-1.5 ev:)
ha neked repkedõs dolgok kellenek akkor szed le bármelyik VLM pályát..Mid Ohio vagy LeMans-t..ott repked zeppelin, helikopter,madarak csapatostul, villognak a vakuk mind zabálja az fps-t, ha ez kell ne várj az rf2-re :D