Az escape-nek mas szerepe van. Az alt+f4 az az egy 20+ eves standard es az alkalmazast zarja be szorostul borostul. De kiprobalhatod akar most is, a bongeszoddel, vagy barmivel, mert mindenhol mukodik :) Mondanam ez gyarkorlatilag egyenlo azzal, amikor megnyomod a programon a kis x-et jobb felul, csak ebben az elk*rvult vilagban, bocs szebben nem ment megfogalmazni, mar ugye nem zarodnak be az alkalmazasok igen nagy szazaleka a fenti gombocska megnyomasara, csak a hatterbe kerulnek, hala a sok .. embernek.
Mennyire szoktatok talalkozni olyasmivel, hogy bizonyos autoknal rosszul lovik be az ffb-t, marmint negativ elojellel es pont forditva mukodik. mint ahogy kene. Folyamatosan azert kell ellentartani, hogy ne alljon kozepre, amikor pont kitepni kelle a kormanyt a masik iranyba. pl honda civic bttc-nel tapasztalhato, persze csak kiprobaltam, szoval annyira nem zavar, csak hat na.
ahh, koszi ez az, akkor igy mar ertem mi bennuk a kozos. Kikapcsolva eltunik. -- Ez nem uj jelenseg nalam mindig is volt tobb evvel ezelott is, csak most volt egy uj telepites es ugyanigy rossz volt. Viszont tegnap megneztem monitoron es ott nem volt kek golyo, azert irtam, hogy csak vr-ben latom.
ui: ha mar a bosszanto dolgoknal tartunk, csak engem zavar rohadtul, hogy alt+f4-re nem lep ki a jatek, mint amugy a normalis jatekok 99%-a igen?
Mas is tapasztalja a jatekban 99%-ban csak ahogy neztem a formula autoknal, mindegy, hogy gyari, nem gyari tartalom, ujabb vagy 1968-as az auto mogott egy masfel 2 meteres kek gomb, random villog? mintha a kipuffogobol jonne? :) Kizarolag ezeknel az autoknal es vr-ben latszik.
Alakul, screenshotokon a Studio397 tevékenykedése előtt is tudott már jól kinézni, viszont a LeMans 24h volt az első alkalom, ahol közvetítés alatt is jól nézett ki az rFactor2. Gondolom egy hiper-szuper gép volt a közvetítőnél, de előtte ez elképzelhetetlen volt :)
Látszik, hogy fejlődget grafikai téren is, amire szintén ráfért (más kérdés, hogy mennyire fontos azoknak, akik az rF2 mellet tették le a voksukat), de valószínűleg a káosz mindig is jellemző lesz rF2-re (hány gyári tartalom van, amit még az ISI hanyagolt el, egy párat a studio397, material update összes autóra, pályára kell stb. minden nagyobb változáshoz végig kell menniük az összes tartalmon, ez az a kategória, amire a Kunos már azt mondta, hogy csak egy következő részbe férhet bele)
Norris is jól összefoglalta, amit (talán többes számban is mondhatok) itt évek óta érzünk: https://clips.twitch.tv/TameMuddyChickenBatChest Utoljára szerkesztette: Joex22, 2020.06.19. 08:03:16
Alapvetően nekem is. Majd érdemes lesz nézni a Steam felhasználói statisztikákat, hogy változik-e a következő napokban-hetekben a játékosok száma. Azért ez a nézőszám nem mindennapi volt.
Nekem tetszett. Az elejét tudtam nézni, aztán este úgy 1 körül hazaértem, néztem pár órát, majd délelőtt, plusz utána az Eurosporton a teljes befutót. Életemben ennyi LeMans-t nem néztem összesen. :) Az a két szerver crash csak azért volt, hogy az iRacing fanboyok ne pityeregjenek még egy hétig a futam után, hogy nem a kedvencükkel rendezték az eddigi legnagyobb szimulátoros eseményt. Így legalább tudnak köpködni és megnyugszanak. :) Komolyra fordítva egyrészt a kurva anyját a kovidnak, másrészt viszont ilyen pilóta felhozatalt soha nem láttunk volna szimulátorban. Meg amúgy a valóságban sem nagyon, egy csomó versenyzőnek máshogy nem nagyon lenne lehetősége itt indulni. Még az elején tegnap volt egy kamera amiből a gumit mutatták menet közben, az azért még így pár év után is elég menő. Meg úgy egyáltalán, mostanra a gyári pályákkal eléggé jól néz ki. Kár, hogy nem szakadt le az ég valamikor a 24 óra alatt. :D
A körítésen is meglepődtem, nagyon komolyan rákészültek a közvetítéssel. Szóval jó volt, de lassan jöhetnének az igazi versenyek. :)
Ha lemegy ez a rendezveny es lesz idejuk, varom az ujabb szabvany Portland-et es a beharangozott doksit.
Ha a szimes cegeknek szerencseje van, meg kitart egy ideig a valodi verseny korlatozas, es nyomulhatnak a programokkal:) Nepszerusitesnek biztos jo, es a fejleszteseket is segiti. Persze azoknak, akik nem ismerik reszletekben a kulonbozo programok multjat, ceget, elonyet-hatranyat, erosssegeit vagy gyengesegeit, azok foleg a kinezet es mukodes (bug, akadozas, bena utkozesek, megszakadasok stb.) alapjan itelnek.
Talan kesobb, amikor mar leszek valodi versenyek, valahogy megmaradnak a szimes dolgok is. A teli/nyari szunetekben rendezhetnenek versenyeket, esetleg meghivasos/atjarasos "fun" race dolgokat (F1/tura/LeMans/NASCAR versenyek vegyesen F1/tura/LeMans/NASCAR versenyzokkel).
Ahhoz hogy a progik uj home felhasznalokat is bevonzanak, ahhoz kellene egy-ket valtozas: a Codies F1 komolyodhatna, az rF2 veszthetne a barkacs jellegebol, es az iR-hez sokkal olcsobb hozzaferest kellene kitalalni.
Pilota cseret se tudom, hogy mukodik, csak a palyakat :)
Meg itt nem az van, hogy majd a tobbiek megcsinaljak a boxba amit kell es csak be kell allni :) Meg kimatekoljak a strategiat.
Az meg csak jo, ha vmi kiderul, mert foglalkozni kell vele. Mar nem az ISI hozzallas van szerencsere.
Alonso-ék rutintalanok voltak. Előbb szervizelni kell, majd a büntit letölteni. Tudsz választani miért mész bokszba. nem bug
Mod függő azt hiszem. Van amelyik koszolodik. Bár ezek gyári verdák így meg lehetett volna csinálni. Majd legközelebb. De jó kis verseny, jó közvetítéssel , sőt minőségivel. Hibák vannak, de hol nincs hiba iracingben is van, Raceroomban is vagy akármelyikben. Majd kijavítják.
Az autok kulseje is koszodhatna, ne legyenek mar ilyen steril tisztak ennyi kor utan. (Iracing-nel mar van ilyen asszem.) Egy ujabb shader csak kellene meg, hogy ez is mukodjon. :)
Amugy meg tok jo, hogy ez a progi van ott es nem mas. Barmilyen bug-ok is jonnek elo, nagyon nagy eolog es az eurosport is odateszi magat komolyan. Csak profitalhatunk belole, talan dőlni fog a nép megvenni/kiprobalni. Csak vegyek meg, az mar jo. :)
Ilyen tenyleg van? Marmint ha buntit kapsz, akkor azt elobb le kell tolteni a boxba es csak utana mehetsz ujra ki es tankolhatsz, kereket cserelhetsz? De a bunti letoltesre is kapsz par kort, nem kell egybol kimenni a boxba. Reg jatszottam es nem emlekszem ilyen szitukra.
A 2db biztonsagi auto erdekes volt :) De sztem az is csoda, hogy visszaraktak oket akarhova is a ajatekba. Amugy meg hagy menjenek sztem, tenyleg ket nagy nevvel, egy kort se fognak tudni visszavenni. Ez nem a valos toyota foleny. :)
Katherine Legg visszajovetele a palyara eleg meresz volt. :) Vándor -Huttu -Pedersen meccs jo volt.
A kommentatorok meg elekadtak a zaszlozo emberek, lemeneo nap, kicsapo langnyelvek egyenlo jo szimulacio szinten. Esetleg keszulni lehetett volna ebbol, miket is tud tartalmilag szimulalni ez a progi. Teljesen kivulallo cimbiknek meseltem, el se hittek, hogy ez ilyen szinten van mar.
Piros zászló megint, 5 órával a start után... ismétlődik az előző év bukása? Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.06.13. 19:55:01
changelog
1. Kijavítottunk dolgokat 2. Megváltoztattunk dolgokat 3. Újra sokkal nagyon jobb az UI 4. Ismét elrontottunk dolgokat, amiket már megjavítottunk 5. Új mindenféle shader, hogy a modderek megint kezdhessék előröl amit csináltak
Itt a build 1120 :D :D Sűrűn váltogatják mostanában. Csak még nincs changelog. Discordron ezt az üzenetet csíptem el: "It's a release with some minor stability fixes ahead of the race at the weekend. To be elaborated on later."
Visgroup-nak hivjak. Majd a vegen be kell allitgatni, miket vegyen le, ha csokkented a palya reszletesseget. Ami meg fogja, ha sokminden latszik a tukrokben. Azt is be kell allitani. Aprosagoakt felrsleges lattatni.
Kozben mar a 3d-s fák folyamatban vannak. Potolgatok nehany jellegzetes, kulonallo fát az utolso es az elso szektorban. Egyetlen sematikus objekt van csak, ami tartalmazza a jellegzetesebb fákat, ahhoz igazitom a 3PA-s fákat. Nezem a google utcanezetet is, hogy vmennyire hasonlitson.
Valahogy azt meg lehet ugy csinalni, figyelve a szamitasi igenyt, hogy egy atlagos palyanal ne kerjen nagyobb gepet? Vagy ha leveszem a grafikat, szepen szedegesse ki az objektumokat(Ha ilyet lehet egyaltalan) Vr-ben eleg sok embernek a hataron tancol a gepe, ne kelljen itt kulon tovabb butitatni a grafikat, ha meg lehet hova egyaltalan :)
- Improved logging to help us diagnose issues and run smoother. - Lots of little UI fixes. - Added the option to configure custom overlays, a guide is here: https://docs.studio-397.com/users-guide/broadcast-overlays - Several lighting tweaks to improve shaders and backward compatibility. - Fixed the lighting in the showroom. - Fixed some issues with the sky progress from dusk to night. - Fix for Logitech controller names which now include G-HUB. - Improved shader hashing, might make loading slightly faster. - Fixed suspension damage transfer during driver swap. - Fixed an issue where moving to the next session made some clients crash.
Known issues:
- Dusk and night are a bit over-exposed at the moment.
3PA verzio atpozicionalva a scan-es verzio koordinatarendszerre. A celegyenesben a dolesben van kb 30-40cm szelessegben. A hegyi szakaszon 3-4-5 meter kulonbseg van magassagilag. De ez nem is csoda egy ilyen domborzatu palyanal. Kezdem atemeleni az objektumokat a 3PA verziorol, amit lehet. A novenyzet kovetkezik.
A scoretower-t megcsinaltam Barcelona mintara, frankon mukodik. :)
Mit tudhat a Posrchéról egy Dj? :D Amúgy tényleg egyre jobban tetszik ez a vacak, de a motor akkor is szar. Punktum. Legalábbis az inercia része biztosan.
Hiába na, a scan az scan. És bár a 3PA Bathurst nagyon igényesen meg van csinálva, a kanyarszélességeket, a dőlésszögeket másnak érzem ott ehhez képest. Köszi!
Igen, mar egesz jol all egy jatszhato v0.10-hez. Fektavtablak kellenek meg a celegyenesen kivul, meg egy gyorskor nyomvonal. Osszes domborzat a helyen van texturazva, palya melletti objektumok, falak, keritesek is. Referenciak vannak. Startlampa mukodik.
Mentem még vele. Igazából élvezetes a vezetése, sőt még el is hiszem, hogy ilyen, csak nagyon komoly megszokást igényel a fék, mert szinte nincs. A motort viszont nem hiszem el. Csak akkor tudna így felpörögni és így elejteni a fordulatot, ha nem lenne tömege a főtengelynek és a dugattyúknak sem. Tulajdonképpen semminek nem lehetne tömege így tehetetlensége, ami a motorban van és forgó/mozgó alkatrész.
Amúgy a motorja is szar, és a kuplung is. :D Nem tudom elképzelni, hogy létezzen a világon olyan motor, aminek megpöccinted a gázpedálját és már tiltáson forog. Alapjárat - tiltás - alapjárat gyakorlatilag egy pöccintés a gázpedálon, és kb 0,2 mp alatt megvan. Ez vicc. A kuplung az vagy fog vagy nem, tehát nem lehet rendesen elindulni vele. padlógáz, és akárhogy engeded rá befullad. De ezt mindet le is szarnám, ha lenne rendes fék az autón. Mondjuk a kuplungot elfogadom, pdk váltó, nem is én kezelem a valóságban a kuplungot, olyan amilyen. De a többi...
Igen. Teljesen hivatalos. A mozgása még tetszik is, a hang szintén nagyon fasza, de ez a fék egy vicc. Nemhogy versenyautón nincs ilyen, de trabanton se nagyon.
Azt tudj valaki, hogy a kupás 911-esnek miért ennyire ótvarfos a fékje? Kezdjük onnan, hogy nettó faszság, hogy hátul van nagyobb fékerő. Még egy farmotoros Porsche is elöl fékez jobban. itt viszont ha hátul van a fékerő nem lassul az autó, ha kicsit előrébb tolom akkor sem lassul, de legalább az eleje blokkol. Nem igazán értem mi volt a tervük, de valahogy annyira állandóan menni akar az autó, hogy kanyarban is nyomni kell a féket, mert semmit nem lassít. Ladákon lehetett ilyesmi fék amikor szar volt már a gumi, hogy blokkolt, de lassítani nem lehetett vele.
Igen, 8.1 és 360 kontroller. Meg néha a simseat :) Egy G25 vagy 10 éve itt van, egy-két évente kipróbálom új sim-ben, pont rfactor2-ben nem próbáltam még, sok információt ad a FFB, sokkal könnyebb a vezetés, a szimulált realitásban viszont csak egy zavaró tényező volt mindig, ahogy G-erők nélkül rángat :) ha lenne akkor már directdrive kellene és rászerkeszteni a székre, úgy hogy az egész mozog, a pedálokkal együtt. És persze felső forgáspontú szék jobb lenne és + VR... De sztem ez a végső állapot ami most van :)
Az újabb Barcelona: AC-Barcelona-v1.61 - 100db nagyfelbontású útfelület (ACC) - néhány helyen új, dupla soros rázókövek - felületi rések javítva, jellemzően a 3d-s kerékvetőknél, néhol el lehetett repülni - fix féknyomok a féktávokon - objekt LOD optimálás - fehér vonal eltűnések javítása - pocsolya térkép működik
Ha valaki még észrevesz valamit, azt tartsa magába. Ezzel a pályával nem akarok foglalkozni egy ideig. :)
kezdünk iracing irányba menni, ami nem jó. ha akarok egy normális Le Mans-t, akkor kell a pálya, és mostmár 4-5 külön csomagban az többi autó ami valójában egy packba tartozna
Valami nagy eltájolás van nálam, a throttle meg a brake a controllerrel nem függetlenek, nem lehet egyszerre gázt adni és fékezni, ez mondjuk így alulmúlja a Forza 2-t :)
Az uj berlini palyan a tv kivetitok mukodnek, ez eddig nem volt megoldva