Úgy tűnik kitolnak mindent ami készül még most a nyári szünet előtt, mielőtt a szabadságolások és a pangás megindulna.
Változtattak a rendereren amúgy, máshogy néznek ki a régi tartalmak, és a játékbeli "időérzet" is megváltozott, mert az égboltba is belenyúltak. A Ring is egy picit csúnyább lett most.
Új build 1118 Utoljára szerkesztette: simcompany, 2020.05.21. 20:50:44
Bepipálva, de az ha jól látom akkor az autónak megfelelő kormányszöget enged, arra jó. Ami nekem kell, hogy az xbox controlleren menjen a rumblestrip, a rázókő, de ne rezegjen a kormányelfordításra. Ehhez csomó dolgot átírtam a jsonban. De mindig be kell LOADolni a json-t pályaváltáskor.
Hogy lehet megoldani hogy minden FFB beallitas magatol megjegyzodjon? VAn neki json-ja, 360.json a controller konyvtarban, ha azt mondom hogy load es betoltom akkor jo, amig nem valtok palyat, de utana nem MINDENt jegyez meg belole. Ha a Player konyvtarban a controller.json tartalmat kicserelem a 360.json-ra, akkor sem jó, pályaváltás után megint load kell.
A másik, hogy ha controller nélkül van elinditva akkor fel nem ismeri, ki kell lépni teljesen, és működő controllerrel mellett indítani. Van sim aminek ez nem gond.
Beraktam az uj acc highpoly utfeluletet Barcelona-ra. Kontur, koordinata rendszer ugyanaz maradt, mint a reginel. Majd uj tocsatetkepet kell hozza festeni. Estefele kuldom a szukseges fajlokat.
hétfőn lesz. a célegyenes ráz nagyon. szétmegy a kormány :D annyira nem baj, segített amiket átírtunk de az rF2 kicsit érzékeny erre, de tudunk állítani a smooth-on ha belenyúlsz, itt az esős textúra, kb kész vagyok, de lecsekkolnám majd
Szkennelt, azert raz. Hozza vagytok szokva a smooth-olt palyakhoz, eros az ffb. :) Korabbi ertekek amiket atirtunk, segithet? Mikor lesz a futam? Megnezem a mostani Barca-t, abban mennyire jo felbontasu az ut.
Franko lesz. Ez mar sokkal jobban meg van csinalva eredetiben is. Sokkal kevesebb anyag es textura van benne hasznalva. Amit lehet osszeraktak. Igy egyszerubb is, kevesebb munka. A novenyzetet lenne jo meg athozni, de azt meghivogatja egy fajlal egy common konytarbol. Tipust, meretet, poziciot. A fajlt sem kerestem es ehhez kellene egy 3dsmax script, hogy az alapjan bedobalja. Manualisan remenytelen. Egyeb, minden palyan hasznalt objektumot is igy kezel. Satrakat, egyebeket.
De talan a meglevo verzio novenyzete is megfelelo lesz.
Jelen fazisban ez meg nem is erdekes. Konvert es AIW kovetkezik.
Használhatsz RTSS-t, ami minden 3D-s alkalmazásban működik. Ha max. 74 fps-re állítod, akkor minden szim a Freesync ablakban marad, de tudsz profilokat is csinálni ha akarsz. Vagy csak rF2-ben a player.json "Max Framerate":0, értékét 74-re állítsd, az állítható sync-et játékon belül pedig offold. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.05.12. 07:59:15
AMD vagy nVidia, ebből a szempontból szerintem tök mindegy, mindkét esetben ugyanúgy kell beállítani játékon belül a dolgokat adaptive sync esetén szerintem.
De ez így akkor adaptive V-Sync vagy sima? Már csak azért is ugye mert ha beállítom 75Hz-re és ez alá csökken az FPS nem adaptive V-Sync esetén feleződik az FPS, ami egy optimalizálatlan MOD és sok opponent esetén azért könnyen előfordulhat, főleg, hogy AMD hardverről beszélünk amit korábban már tárgyaltunk is, hogy kevésbé szeret a játék mint a konkurenciát.
FreeSync-es monitor (75Hz) esetén mi az ajánlott frissítési beállítás a játékban? Érdemes e használni a FreeSync-et, mondjuk egy látott videó alapján igen, és ha igen az alábbi beállítások mely kombinációja az amivel FreeSync-el működik? Refresh Rate? Vertical Sync- Off, GPU, Video?
űűűű
Az autóval bejárható rész már textúrázva van, berakható rF2 alá:
Néztem délután ahogy Coronel gyakorolt. Az a fújtatás, meg levegővisszatartás féktávon, meg jajveszékelés ha elcseszte a kanyart... :D Nagyon komoly volt, mintha igazi autóval menne.
SCHEDULE (UK TIMES): 1715 Pro Cup 1 1740 Sim Masters 1 1805 Legends Race 1 1835 Pro Cup reversed grid 1900 Sim Masters reversed grid 1920 Legends reversed grid
CONFIRMED LEGENDS (not yet exhaustive): David Brabham Jan Magnussen Helio Castroneves Dario Franchitti Max Papis Adrian Fernandez Emerson Fittipaldi Juan Pablo Montoya Emanuele Pirro Tiago Monteiro Andy Priaulx Darren Turner Vitantonio Liuzzi Jenson Button Bryan Herta Mika Salo Michel Jourdain Jr Tony Kanaan Oriol Servia Gil de Ferran Petter Solberg Jason Plato
Most elkezdtem ACC MountPanorama-t, időm nem sok van, de talán gyorsabb lesz a folyamat, mert már 2-3 lépéssel előre tudok gondolkodni, mit, hogyan lenne érdemes. Van már ugye Bathurst, onnan is lehetne átvenni sok mindent.
Mod-okhoz nem értek, a nyomozástól meg hülyét kapok, mert 10x annyi idő, mint maga a munka része.
KartKraft-ból raknám át az ottani szkennelt pályákat, de a gokart itt senkit nem érdekel. :)
Milyen gepen tudod ezt ilyen beallitasokkal futtatni jatszhato modon?
Megneztem a szkennelt MP-t. Nem az eredeti random mesh-t hasznalva sok idot es veszotseget lehet megtakaritani a konvertalasnal. Szabalyos negyzetes (1m x 1m) mesh-t kell hasznalni, aminek a vertex pontjait kell a szkennelt felulethez illeszteni. Az ut szélei pedig illeszkednek a tobbi feluletekhez. Nehany 100 ora alatt ez is meg lehet. :)
Amúgy azt is hiányolom, hogy sajnos itt nincs olyan lehetőség a vezetői segítség oly módon történő kiválasztására ami a valódi sorozatokban használt és tényleg alkalmazott vezetői assistance-okra vonatkozik, úgy mint pl a PC-okban az AC-ban vagy a RRE-ben van ha jól emlékszem. Kár, hogy nem választható, hogy a való életben használatos segítségeket használja az autó mert ha lenne ezt használnám az esetek többségében, mert miért szívassam magam olyan segédletek hiányával amivel a valódi pilóták sem küzdenek. Utánaolvasgatni és autónként kapcsolgatni pedig már nem az igazi.
Tócsákat teszteltem, adja a hangulatot, tetszik!
A többit nem teszteltem tüzetesen, de ha valami nyilvánvalót látok később, majd mondom. Köszi!
Harom kamera csoport van: 1. F1-ben megszokott 2 . Ugyanaz mint az 1-es, de nehany magasabb kamerallas is van 3. Ebben van a boxutcai futo kamera es a boxutca vegi, ezeken kivul varialva van az 1-esben es 2-esben hasznalt kamerakkal
New AIW ( fastest, pit, block path) New CAM file Working Puddle Map
Kérem tesztelni.
Ford Focus RS nagyon béta. Vannak problémák. Mivel telefonos játékból van a modell (igen, itt tartunk, hogy egy telefonos játék modellje jól néz ki PC-n) így nincs rendes belső nézet. Vagyis van, elég szép a modellezés, de semmilyen műszer nem működik, plusz az órákat majd meg kell csinálnom ps-ben, mert annak a kidolgozása már elég gáz. Miközben mondjuk olyan motortér van, hogy a kitámasztó pálca is meg van csinálva. A másik, hogy nem nagyon tudom színezésnél ki kivel van. A lemezek illesztésénél, meg ajtóknál az eredeti kék látszott. Amikor azt feketére színeztem a kék féknyereg is fekete lett. :) Hogy a bétából mikor lesz 1.0 az képlékeny, mivel még mindig nem ugatok hozzá a konvertáláshoz Tommy78 szabadidején múlik minden. Bár nekem ez a szint már szinte elég, mert kb addig érdekel egy autó míg elkészül a fizika, utána már nézek újabb alanyt. :D
Nem tudom hogy az jó lehet-e, de pl. Senormen San Francisco pályáján drón van a levegőben 1-2 helyen, amiről megy adott esetben a kamera. Az kb. bárhol bevethető. :P
Ha már így rámentek az esőre, a vízcseppekkel is kezdhetnének valamit mert így csak vonalkaszerűek, a PC2-ben pl. már elég jól nézett ki. Meg aztán az AI-val is, hogy alkalmazkodjon a körülményekhez :)