Na ezt én is kipróbáltam. Nem a csúcs, az biztos.A hangok fõleg nem a legjobbak.Ugrálni viszont nem nagyon szeretek.A biztosítékhoz visszaugrani sehogy sem sikerül. :(
Ha jól emlékszem ott irányítható a lézer, csak le kell rakni jó helyre a palackot és a lézert ráküldeni. Ha ez nem lehet rakj be egy képet hogy pontosan hol van ez.
Az a liftes buli engem is szívatott. Állj a lift nyílása és a fal közé szemben a fallal, úgy hogy a két vastag csõ tõled balra legyen nézz fölés enyhén a csövek felé, de még mindig arr a falra célozz aminek neki vagy lapulva. Miközben ugrassz, nyomd a balra haladáshoz rendelt billentyût (A).
A 4. vagy hanyadik órában mikor úgy kezdünk, hogy ki kell mászni a liftbõl, na ott utána megállt a tudomány, a közelebb lévõ csövekre még fel tudok ugrani, de a távoliakra már nem pedig többféleképpen is próbáltam. Hogy lehet akkor továbbjutni?
Valaki segítsen, aki tud?! köszi elõre is
Húú nekem is ugyanez a gondom és egyszerûen nincs hol begyújtsam a palackokat, amik a másik teremben vannak? szóval nem tudom mivel lehetne berobbantani
Nekem nagyon bejött a játék, mert szeretem az ilyen logikai + ügyességi játékmenetet. Sajna elakadtam a 8. Munkaállomás résznél. Sikerült kirobbantanom az elsõ falrészt, de utána van egy újabb közvetlenül a szemközti falon. Nincs mivel begyújtani a robbanó palackot. A lézerrel próbáltam de az rögtön felrobbantja. Mi a megoldás?
De már tölthetõ....nagy köszönet Rapidnak a munkáiért..... Linkaztán a Rapid hsz-ben ott a két link...
Na, akkor ha már van, aki tolja: teljesen elakadtam már a 3. (Water Pumps) rész elején. kijövök a liftbõl és csak egy üres terem, a földön egy ráccsal... hogyan tovább???
na, kipróbáltam, most tartok 6. küldetésnél, eddig határozottan bejött, jópofa kis puzzle platformer. a történet eddig nem nagy szám, szinkronhangok se nagyon, de sebaj. az egyetlen dolog ami gáz az... . . . Loading... . . . ...az engine. egyszer sokkal szebb játékok röccenés mentesen szoktak futni a gépemen, itt össze-vissza ugrál az FPS, sokszor a kesztyûk használatánál 20 alá is csúszik. valamint ofc a betöltési idõk. iszonyatosan sok ideig képes betölteni egy gyorsmentést, ami kellemetlen tud lenni, mivel nem túl nehéz csöppet elmérni valamit és szétkenõdni/feldarabolódni/esetleg cafatokra robbanni. ezt leszámítva eddig jópofa, a fizika is jó (bár 2009-ben ez alap szvsz), perpill nálam olyan 7/10-en áll, majd meglátjuk ez fel vagy lefelé mászik.
Mint írtam, engem az eleje alapján nem nyûgözött le, de ha lesz idõm még tolom.
És már készül a magyarítás is Rapid neki esett....már 11%nál tart... Köszönjük neki!!
Én láttam róla egy videót, de az alapján nem tûnik nagy számnak. Ettõl függetlenül még kipróbálom, mert ez nem jelent semmit, ha a játékmenet és a hangulat jó.
Tegnap megnéztem a demot és nekem nagyon bejön, hogy végre nem csak gyilkolászni kell hanem ésszel megoldani a feladatokat. Azt hiszem a teljeset is megnézem.
na majd délután meglesem a fullt, nem tûnik rossznak:)
bannernek...
Engem kapásból a Portal, Prey, Mirror's Edge játékokra emlékeztetett. A demóból viszont az derült ki számomra, hogy szörnyen nehéz és idegesítõ vagy épp rossz passzba voltam. A computer egyébként engem Hal-re emlékeztet. :)
Most volt lehetõségem megnézni a trailert és... Kicsit nevettem rajta! - Utolsó ember vagy a földön... [1000+1 címet bírnék mondani...] - Egy számítógép beszél hozzád... [Portal] - És van egy kesztyûd amivel tárgyakat bírsz mozgatni... [HL] Nem mellesleg... nincs HUD, csak középen egy kör ami körül van egy piros és egy kék csík... ez is a Portalra emlékeztetett! :D
Twin Sector A Headup Games és a DnS Development közös játéka a Havok fizikai motorral karöltve. A játék sztorija egyszerû: egy világméretû katasztrófa után játszódik egy a Robinson Corporation által épített hibernációs bázison. Ám fõhõsnõnket OSCAR, a központi computer felébreszti, mert akad egy kis gond a generátorral. Ha nem javítjuk meg az egész bázisnak és a fagyasztott túlélõknek annyi. Fegyverünk egy kísérleti kesztyû, melynek két funkciója van: piros tárgyak felemelése vagy önmagunk magasabbra húzása, csak a falat kell kijelölnünk. A kékkel taszíthatunk tárgyakat vagy magunkat, ez esésénél hasznos. A játék lényege: használjuk a kesztyût és a környezetet, hogy túl jussunk a szinteken ahhoz az elromlott generátorhoz. Persze az út nem könnyû, csapda-szerû akadályok, melyrõl OSCAR barátunk persze semmit nem tud és lekapcsolni sem tudja õket.