Egy újabb kis költségvetésû ám annál ötletesebb játék ami most jelent meg. Ezúttal az RTS mûfajhoz álltak hozzá egy kicsit alternatív módon. Egy növényfajt kell irányítanunk, amely egy aszteroidamezõben küzd a többi hozzá hasonlóval a túlélésért. A repkedõ, mozgó magoncok (seedlingek) segítségével különbözõ aszteroidákat kolonizálhatunk, és ezeken fa-kolóniákat hozunk létre, amelyek aztán újabb magoncokat termelnek, vagy más feladatot látnak el. A terjeszkedésnek gátat szab persze, hogy mely aszteroidák vannak elérhetõ távolságban, és hogy meg tudunk-e küzdeni értük a többi növénnyel. Az, hogy a születõ magok milyen tulajdonságokkal rendelkeznek attól függ, milyen aszteroidán nõtt az õket létrehozó fa. A játék eleinte igen primitíven indul, aztán egyre bonyolódik, és egyre jobban kell taktikázgatni, bár eddig még nem tapasztaltam egy komolyan izzasztó feladatot sem. Igaz, még eléggé az elején vagyok. Képileg és zeneileg is nagyon egyszerû a játék, de épp ez a letisztultság valami hihetetlen jó hangulatot ad neki, nekem nagyon bejött.
Pedig pofon egyszerû, 2 "épületünk" van, egy védekezõ, kis tüskéket termelõ és egy támadó egységeket, seedlingeket gyártó fa, ami automatikusan termeli õket. Egy aszteroidán legfeljebb 5 fát lehet egyszerre lerakni, amik az aszteroida magjából szívják az energiát, minden aszteroidának eltérõek a tulajdonságai (az energia a termelés ütemét szabályozza, gyorsaság, erõ a seedlingek erejét és gyorsaságát). Egy aszteroidán véges számú lény lehet egyszerre, a feladat kolonizálni vmennyi aszteroidát, persze vannak ellenek és õk is támadnak. Nagyon addikt kis játék.
Win7 alatt nekem nem igazán akar szuperálni... Már a menü is hiányos, illetve baromi lassú :/
Az energy szerintem inkább a seedlingek méretét és életerejét szabályozza, nem a termelés ütemét. Tényleg nagyon addiktív, mostanra már van pár pálya, ahol taktikázni is kell már rendesen.