Sztorizni, PvE-re a blade + chaos a leghatékonyabb heal passzívokkal. Valamint később, ranged-ként blood + assault rifle, de ehhez kellenek magasabb szintű skillek, illetve megfelelő build. Továbbá nem mindegy milyen cuccokban rohangálsz. DPS-ként elsősorban kell penetration, hit stat. Ezek növelik a sebzésedet, az ellenfél védelmének átütését. Továbbá PvE-hez nem árt némi block és heal statpont sem.
Nem annyira 1x1 ez mint látszik. Érdemes olvasgatni a TSW fórumokat. A buildek alapvetően egy kaptafák, főleg endgame-ben, de ott már nem is a stat számít a túlélésben, hanem a te ügyességed és a csapatmunkán.
Egyébként tök felesleges erőltetni, ha nem tetszik a játék. Csak magadat stresszeled vele. Én szeretem. Van egy példátlan, barátságos közösség, egyedi, szép stílusos világ, és egy kellemes oldshcool félig körökre osztott / félig realtime harcrendszerrel.
Eleinte nekem is fura volt, aztán megértettem. Mára ott tartok, hogy van 4 karakterem, 3 guild-ben, 4000 óra játékidővel. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.12.16. 16:07:30
Most hosszasan elmélázhatunk a kategorizáláson, hogy akció RPG e vagy nem de sztem nem ez a mérvadó abban hogy egy harcrendszer élvezetes e.
Jelenleg pl a Star Trek Online-val játszom, az se akció RPG: ott se kell úgy harcolni mint realtime támadok/blokkolok/félregurulok - ott is kb annyi hogy mozogsz WSADval, kijelölöd a célpontot aztán lövöd el a skilleket, a gép meg dobálja neked a számokat. Mégis, az valahogy élvezetes mert változatos, a különböző skillek valóban valahogy egyedibbek, ha valamivel lősz vagy ütsz annak van némi effektje.... vagy lehet taktikázni hogy mondjuk rárontasz a célpontra közelre mert shotgunozol, vagy éppen tábolabról osztod sniperrel, esetleg megkínálod őket kábítógránáttal. És ezek tényleges hatások, nem csak leírják hogy te most eldobtál egy gránátot, és kapsz két countert kábulásra.
Itt meg az egyetlen "élvezet" amig kitalálod a buildet, de maguk a skillek teljesen egykaptafásak mindenféle egyediség nélkül (az egyik ilyen countert tesz rá, a másik meg olyan countert azt kész).
Hát komolyan, teljesen elkeseredtem hogy az hogy puskát használsz az égegyadta világon semmiféle különbséget nem jelet attól hogy mondjuk baltával csapkodsz. Nincs benne konkrétan ranged harcmodor, itt kb minden harc testközeli melee, max a cimke az hogy te most éppen puskát használsz, miközben gyakolatilag a szádban álló mobokra lövöldözöl.... mindezt ultraérdektelen effektekkel megspékelve.
Nem egészen, nem akció rpg ennyi. Nem kell játszani vele. Mondhatom nekem az aoc után anno ez már túl más lett. De válalható és jó mert mi nem akció-rpg-vel akarunk játszani. Ez meg nem akció-rpg. Tehát mi a probléma. Miért kell egy gagyi Dark Soul rendszert várni. Akik az ilyen játékot szeretik nem ugrabugrálni akarnak hanem, buildeket építeni melyik jó nem jó stb.
Ha jól értem a végét, akciójáték harcrendszer után sírnak ez nem az. Nem olvasták el a kategóriát meg nem tudják akik csinálták a büdös életben nem fognak akciójáték harcrendszert csinálni. Legalábbis szerintem Ragnar nem adná a nevét olyan szarokhoz. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2016.12.15. 15:05:04
Sry, hogy nem értem, mit zagyváltok a harcrendszerről, én Scenariokon nevelkedtem. (Pl. 3 percnél lehet látni, hogy kell akár a térképen is haladni) Persze az elején én is szórakoztam AR+Blood builddel, de aztán rájöttem, hogy PVE-ben nem jó, ha nem AoE-vel vágsz neki. Szerencsére elég sok lehetőség van...
Az első 7 fejezet küldetései igy néznek ki: Haladsz a sztori (kék) küldetéseken, útközben találsz bonuszquesteket, az egyes tiereknél - amik nehezednek, ezért épp elakadhatsz, ha nincs elég SP-d, vagy AP-d - találsz main questeket, amik vagy visszavezetnek ugyanehhez a quest hubhoz, vagy elvisznek egy másik main kveszthez, ami vagy tovább visz, vagy vissza. De a végén mindenképp visszakerülsz az eredeti sztori tieres quest hubba. És útközben itt is találsz bonusz kveszteket.
Tokyo is hasonlóképp épül fel egyébként. Meg úgy általában minden normális, MMO is...
Így szép lassan felfedezed a térképet, a loret, és úgy az egész játékot.
Nem értem, mi ezzel a baj, új játékosként én égtem a vágytól, hogy minden missiont megcsinljak. Probléma a végjátékban jött, amikor nem dobta a Coney Island Bandet, meg a Subway Tokent az NYR. :-) Aztán idővel azt is kidobta... Persze ekkor még 18 órákat kellett várni, hogy nightmare dungeonözhess, ami enyhén szólva sok volt. :-(
Az alapjáték lezárja a hősünk történetét. Tokyo-val kezdődik egy új vonal, az Orochi-ra fókuszálva.
Újrahasznosított Holiday Event egyébként épp most indult el.
Fizetős anima kutakkal ki lehet általában törülni, ha onnan is ugyanannyira van a quest helyszín, mint a kezdő helytől. Sok küldetés kifejezetten pajzán örömét leli abban, hogy a fél térképen végigfuttat oda-vissza, na ilyenkor aranyat ér a normális futási sebesség. Ez viszont Pax Románában eszetlen drága, sprint 4. szintig való feltornázása akkori _minden_ pénzemet elvitte. Jó, nyilván mindenki máshogy tűri a kocogási downtime-ot(meg a mobokkal haverkodást, engem az egész MMO divat "bambán állnak a semmi közepén a szörnyek és leszarják a fejemet amíg aggro kerületen kívül vagyok, de ha egy centit is beljebb lépek akkor világ végéig üldöznének" koncepció rettenetesen idegesít), de ha nem gyűjti az ember jó jövőbelátóként csokorba a mellékküldetéseket, akkor tízszer is megmászódik egy helyszín ellentétes irányokból. De a térképet felfedezni, körbejárni is sokkal kényelmesebb, ha nem hinderelt teknősökkel holtversenyben battyog a térkép körül, és nem kell a külső térkép oldalakat nyitva hagyni, hogy hol vannak eldugva a lore szeletek, mert az ember magától is felfedezgeti őket. Szó se róla, lehet hogy MMO körökben még nekem tesznek szívességet a visszabattyogás Send Riportra cserélésével, de a legtöbb MMO pont kibírhatatlanul határszar, szóval nem tudok mit kezdeni vele.
Most lehet bevédeni a drágaságot, meg hogy milyen jól jár aki utólag lát hozzá, bezzeg a fanokat fejezetenként megszopatták(azok meg élvezik is), de tény, hogy az alapjáték értékben már dobálni való, mert ha tudni akarod a történet folytatását, akkor meg KELL venned még egyszer, vagy kétszer-háromszor(pl aki megvette a Massive Edition-t, majd az Ultimate Edition-t, majd a Complete Edition-t, mert a 60 dollár is kevesebb mint a 100) az alapjátékot is, a újabban kiadott majd leárazott egybe csomagokban, amihez meg ingyen alapjáték jár cserébe(igaz, lehet fiókonként csak egyszer).
Ha már itt tartunk, érdemes megemlíteni, hogy elfelejtettetek kijavítani, az 1200 bónusz pont az első 30 küldetés után MÁR NEM JÁR. Én elkezdtem a hülyeséget terjeszteni, hogy itt van gyerekek, Secret World-öt vegyetek, azt égett a pofám hogy 30%-os leárazásban 5 euróért nincs ingyécsoppa, meg két hiányzó fejezet, lófasz van a 10 napos trial óta, nem ingyé pénz.
Harcrendszer meg játékmechanikailag nem javul a jobb deck összekukázása után sem. Mert az rendben van, hogy ha nagyon ügyi vagy, az utadba kerülő mobok, akik csak kicsit is csúnyán néznek rád, nyomban véget nem érő hindered-afflicted-impaired viharban szörnyűséges kínhalállal múlnak ki, de ez a valóságban akkor is úgy néz ki, hogy kinézed a legyalulandó ellent, elé állsz, és elkezded ritmusosan masszírozni(esetleg eszetlenül csapkodni) a számbillentyűket, míg valamelyikőtök el nem dől a végén. Ha nagyon 1337pro vagy, akár még mozogsz is közben, de legtöbb harcnál opcionális, AoE-n kívül nincs mit kivédeni(ebből lehet több is, de akkor is a nagyja targeted auto attack), a rendes auto attack találatok nem védhetők. (sőt, ha közelharci ellenséget elérhetetlen helyre mászva szívatnál, váratlan távolsági sebzést húz ki a seggéből) Na, ha következő Dark Souls játék, vagy akár egy prosztó Fallout ilyen harcrendszerrel fog kijönni, akkor a fanok megeszik a játéktervezők máját szép nagy szemű babbal, és jó Chiantit isznak rá..
Amíg nem nyomod le Facilityt tankként, addig elhiszem, hogy nem élvezed. :-D
Best orgasm ever.
De a "szintezés" során a harc tényleg egyszerűbb, nyilván inkább a sztoriról és a loreról szól az egész, mint az eszetlen grindelésről. És ez így is van jól, nem?
Amire "vége" a sztorinak, meg bejön az Aegises hard, az már azért másabb. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.11.24. 16:08:21
Ha meg akarod venni, akkor érdemes szerintem a The Complete Edition-t, most úgyis csak 21 euro. Ez már szinte pofátlanul olcsó. innen beszerezhető
Azt már több embertől is hallottam, hogy a harc nem élvezetes a TSW-ben. Nekem ugyan nincs vele semmi bajom,de azt el kell fogadni, hogy sokaknak ez nem jön be. Szerintem méltatlanul kevés figyelmet kap a TSW, pedig nagyon jó a világ, jó a sztori, baromi jók és változatosak a küldetések.
Jó a harcrendszer nagyon. Az elején fura, de aztán mikor már lehet válogatni közülük, matekozni a tökéletes kombókat, milyen aktívhoz milyen passzívok, builder-consumer-passive rotációk tervezése, stb élvezetes lesz. Elég összetett. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.11.24. 11:39:47
A bundlestarsos infóért köszi - az ultimate edition éppen most steamen is bazi olcsó lett (18.69), gyanitom a bundlestarson is ezért ennyi éppen most. Nem gondoltam volna hogy igy leesik az ár.... ezzel együtt nem érzem magam "átverve", sztem még az alapjáték végére se fogok eljutni a harcrendszer miatt (eg 10 napos trialt letoltam, pont átjutottam a sivatagba, és bár a világ megfogott, a harcrendszer nem. Egy ebéd árát megéri nekem a cucc, a sokkal több tartalomig meg valószinüleg nem jutok el).
Na jó, azért egy kicsit elgondolkodtam hogy megveszem 10egynéhány euróért az ultimatet....
"tekintve hogy az Ultimate és a Complete mellé dobálják ingyé"
Mármint a kiegészítőket dobják "ingyé" az alapjáték mellé, míg az Ultimate/Complete 4-5x ennyibe kerül. Ha meg 4 dollár 100+ óra minőségi játékidőért sok, akkor te nem ezt a játékot keresed. A kiegészítők meg szintén több 10 óra játékidőt biztosítanak 10€-s áron, évente max 3-4x. Ráadásul nem "kötelezőek". Továbbá ez egy B2P játék, azaz valahogy fenn kell tartani azt a szerverparkot, amin te 4-15€-ért évekig játszol ingyen.
A szaladgálással kapcsolatban tegyük hozzá, hogy míg minden MMO-ban elmész a quest-lrt, felveszed, megcsinálod, visszaviszed, addig TSW-ben odamész/teleportálsz, felveszed és ott adod le ahol akarod. Tehát lényegesen kevesebbet kell rohangálni itt, mint a többi MMO-ban. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.11.24. 09:26:34
Csak az alapjátékért elég vaskos 4 dollár, tekintve hogy az Ultimate és a Complete mellé dobálják ingyé. persze egy Funcomos Complete Steamesítésére pont jól jöhet.
De ugye nem kell sokat ecsetelnem pont ebben a topikban, hogy a fejezetek az alapjáték _mellé_ iszonyatosan nagy lehúzás árán szerezhetőek csak be, így a legegyszerűbb simán egyből az Ultimate vagy Complete csomagokat beszerezni leárazáskor, ha a 10 napos próbaidőszakban tetszett a játék. És Ultimate éppen van olcsón, BLACKFRIDAY11 kupon kóddal 14,61€-ért van BundleStars.com-on a Steam-es változat. Ugyanekkor 30%-os leárazás van a TSW boltban, egy issue így 840 pont, újoncoknak a 30. küldetés után járó 1200 pont mellé kell egy 5€-s 600 pontos feltöltés, és megvehetik a 13-14-es mellékküldetéses DLC-ket olcsón. Így még mindig beljebb van az ember mintha megvenné a 24 eurós Complete-ot Funcom-tól, megvenne hozzá Humble Bundle Steames kódot 4 dollárért, és elkölteni sem muszáj azt az 5 eurót, mire oda jut az ember hogy megvenné a 11 utáni tartalmat, háromszor letette a játékot a mérhetetlen szarrakás harcrendszere miatt.
De éppen lehet inkább költeni Franken Choperre is, mert az is most 1680 pont csak. Utólag üzenem a pénzes sprint fújolóknak, hogy nagy lófaszt nem éri az meg, legalábbis ingyen pénzből biztosan. Mint minden tisztességtelen MMO-ban, itt is _kurva sokat_ kell szaladgálni fel és alá, és a boost pont azt jelenti amit legelőször írtam, míg én komótosan elkocogok a quest givertől a quest helyszínig, addig a újgazdag chopperes kulák már rég elfelejtette az egészet, miközben még az útba kerülő mobokat is kétszer körbetrollkodta. Nyilván a endgame-et unó veteránokat már nem izgatja a dolog, de kisköcsög újoncként olyan quality of life fejlesztés, mint a sprint feloldása The Old Republicban, vagy Elder Scrolls Online-ban a fejlesztett paci, egyszerűen büntetni kéne a köcsög fejlesztőket, hogy fölöslegesen nyújtják a játékidőt a csigalassúsággal. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2016.11.24. 01:09:17
"2 milla HPs monstrum (sok nulla vót na)" Az egy world boss volt:)
Dungeon-öket nyugodtan csinálhatod randommal, de general, #noobmares, #sanctuary csatornákon kérhettek magatok mellé veterán játékost aki magyaráz, segít.
Normal és Elite dungeon-ök felét egy QL 10.5+ játékos le tud szólózni, tehát tanulásra jó dolog.
Ha szeretnéd, hétvégén beugorhatok segíteni. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.07.07. 11:53:14
Most néztem be a blue mountainba, de egyelőre még túl erősek ott a mobok, úgy tűnik vissza kell mennem az előző szintre küldizni kicsit.
Lehet belebotlottam már én ilyen guardianba - legalábbis KIngsmouthban a repülőtér mellett van egy rakat gólemféleség (azokat gond nélkül le tudtam csapkodni), középen viszont aludt egy böszme nagy vagy 2 milla HPs monstrum (sok nulla vót na) - poénból egy sráccal rácsaptunk egyet, abból rögtön respawn lett... vagy ez nem guardian?
---------
Amúgy a gyors skillváltásra végül találtam megoldást - nem is mondtátok milyen faja kis macrorendszere van a játéknak. Mostmár egy kattintással megy a váltás :)
--------
Dungeonokra mennyi esély van hogy az ember random csapattal bekerüljön? Találtam minden térképen egyet, de ugye azt írja 5 fős brigád kell, a közelben meg nam nagyon láttam embereket hogy toborozhassak... amúgy is elég kihalt vhogy a jjáték, egy pályán jó ha 10 percenként látok elszaladni vkit, ez normális? Vagy sok instance van azt szétoszlik a népesség? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.07.07. 09:13:32
Felmész #event csatira, és nézed, hogy hol jelennek meg a Guardianok, és ha az első pár területen (gondolom nem mentél még át Egyiptomba) látod, hogy megjelent, akkor menj oda nyugodtan, és üsd. Esetleg AR-el, hogy ha van vmi AoE-je, akkor ne murdelj meg bele. :D
Clearing the Path, a blade consumer, MerlinW által linkelt buildben balról a 3. :)
#2139: Tulajdonképp ez a Blade/Chaos annyira univerzális, hogy nem nagyon kell cserélgetned majd. Sőt, ha gondod akad egy nagy Single mobbal, akkor jobban jársz, ha behúzol pár kisebb mobot, mert jobban fogsz gyógyulni, dmg-elni. :D Vicces, nem? Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.07.06. 14:44:24
Egyelőre ez nem nagy gond, kb egy garnitúra felszerelésem van, leginkább csak a skilleket cserélem.
Csak az lenne jó, hogy ne a charcter menüben kelljen bíbelődnöm a váltogatással, ha látom hogy éppen jön vmi boss miközben előtte thrashmob hegyeket kellett püfölni.
Persze lehet hogy inkább a skilleken kéne optimalizálni mintsem ezzel szöszölni, de hát 2 nap játék után még nem látom át teljesden mikor mi jó :)
Áh, a gear management-nél még mindig olyan, hogy a skilleket ugyan kicseréli, de 50-50, hogy a felszerelés fele "beakad"....
De egyebkent ha nagyon pucolni akarsz, akkor AR Fire in the Holet is hasznalhatsz mobgyujtesre, bar nem sok ertelme van a kis mobokat nyuzni, kuldikbol sokkal gyorsabban lehet fejlodni.
Egyszeruen CtPvel a 40%os pen bonusz miatt jobban jarsz, ha egyszer 2 builder, majd kovre 3 builder utan tolod el, mintha 1x 5 builder utan tolnad el. Aztan Karma, vagy egyeb nagyot uto skill. Fist es Hammer is lehet, elobbi tulelesbiztosabb, utobb dmgben jobb.
Elvileg van mod setvaltasra, de az ingame se rossz, mar ha kijavitottak a regi inventory bugot (azaz hogy szetvaltasnal az itemeket nem valtja)
Hogyhogy 2 generálás után nyomsz egy consumert... miféle furmányság ez, beszélj csak!
Én most úgy tolom hogy van 5 generátor (az csinál 5 chaos meg blade resourcet), aztán ellövök egy chaos illetve egy blade consumer abilityt. Azt az egész előlről...
Apropó: van vmi gyors lehetőség a deckek váltására? Mondjuk vmi hotkey... két deckem van, egy ha egy célpont van, illetve egy csapatok elleni, de elék körülményes manuálisan váltogatni a deckeket.
-------------
Az eévfordulós eventből van olyan dolog amit a magamfajta kezdő is hasznot húzhat? Jól elroleplayezték a leírást, kb egy kukkot sem értek hogy mit kell csinálni milyen rewardért, de első blikkre vmi high end contentnek tűnik az egész... az egyetlen amit értettem hogy dupla AP van, azt mondjuk nem vettem észre de tény hogy gyorsan jön az AP szóval biztos igaz. De vajon mi a többi? :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.07.06. 08:49:09
KÖszi a tippeket, ma bőszen olvasgattam a témában.
Bár egyből az is felmerült bennem, hogy rögtön le is makrózom az egészet...
1,1,1,1,1,2 (5 generátor, 1 consumer :) )
Pl. amit Merlin itt linkelt, az a passzívokból a fist-blood-bladekét használja, és erősen az általad elért penetrationre megy rá. Ezeket egy végjátékos kari penjével 100% időn át rajta tudod tartani a mobokon, de alacsonyabb szinteken ez már nehezebb.
Tehát érdemes a penetrationödet növelni, hogy az ellen glance esélyét túlütve triggereld a passzívok képességeit (pentől +8% sebzés, pentől sebző affil az ellenre, amitől te gyógyulsz HoT-tal, pentől egy HoT, még egy affil minden hitre, ami kisebb dmg, mint amit a pentől kapott affil ad, illetve pentől egy minor pen buff)
Ezen kívül a buildered Affilt rak az ellenre (Bloodsport passzív miatt), amitől gyógyulsz is minden buildernél. Majd Clearing the Path-el minden affil-ezett targetet 40%-os eséllyel peneled, és jönnek a jóságok. És emellé még Karma-val eltolod a Chaost is.
A maradék meg sebzésnövelés, illetve 1 db védekező skill (Martial Disciple), ha szorulna a hurok.
A legjobb dmg-et egy elhúzódó csatában egyébként egy először 2, majd egy 3 builder után eltolt Clearing the Path-el, és egy 5ös Karma-val éred el, no meg persze a sebzésnövelő buffok percenként.
Sajnos a harcnak ez a része nem nagyon izgalmas, vagy változatos, ha már megértetted, hogy működik a harcrendszer.
Később érdemes rámenni a Blade+Hammerre, irtózatos +dmg pen miatt a bladetől, és kivégzésszerű critek a Hammertől. :) Nagy single bossok ellen is halálos leszel, és gyorsan kivégzed az apraját is.
Ha megveszed a játékot, akkor meg összefutunk és adok pár build-et játékon belül.
Fontos tudni, hogy a passzív képességek nem fegyverfüggőek, tehát a tárcsán bármelyik passzív képességet (lila) használhatod, bármivel. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.07.05. 13:58:24
Azért érdemes 2 fegyverrel menni, mert 1 builder skill-t használva 2 különböző consumer-t tudsz egymás után gyorsan eltolni, így több sebzést tudsz kiosztani. A játék elején szerintem teljesen jól el lehet lenni a belső körös skillekkel. Később meg bőven jön majd AP. Az XP-nek azért kapod a felét, mert a másik felét menet közben, elosztogatva kapod, attól függően, hogy tier-ből áll az adott quest, és ha az utolsó megvan, akkor jön a második fele. Vendornál csak alap fegyvereket lehet venni, de az aukciós házban potom pénzért beszerezhetsz kék fegyvereket a szintednek megfelelően, ami eléggé könnyíti a játékot. Én egyébként mindent lebontottam, ami nem volt használható számomra.
Köszi a tippet, indítottam egy másik karit (ezúttal templárt), beraktam neki a kard+chaos kombót indulófegyvernek. A kardot szépen ki is szinteztem (az első két "módszertan" (method + technique - lásd ability wheel) fullra kifejlesztve, most agyalok hogy a következő szinten a sok irányvonal közül melyiket válasszam), "sajnos" azt kell mondanom tényleg sokkal hatékonyabb a kardozás szólóban mint a ranged :( DE kicsit még élveztem is, és kiváncsi vagyok a sprint II (ami hamarosan meg lesz) vajon mennyiben gyorsítja fel a futkosást (az még mindíg fájdalmas, bár mostmár intenzívebben kezdtem használni a teleportálgatásta, az a 150 pax nem olyan vészes érte)
- esetleg tipp hogy kardozás második szintjén melyik irányt fejlesszem? (wind through grass, tearing of sky....) Vagy esetleg feküdjek rá a másodlagos fegyver fejlesztésére (mivel elég horror áruk van a második szinten a skilleknek)
- mit kéne kezdenem a chaossal? Akárhogy nézegettem, nem láttam értelmét azt fejleszteni. Ő is közelharci, és a kardozás aktiv meg passziv skilljei bőven elfoglalják a 8-8 slotot ami rendelkezésre áll. Szóval mit kéne kezdenem chaossal, miért jó az a kard mellé? Vmi ranged annyiból jobb lenne, hogy kényelmesebben tudnám magamra húzni a mobokat, nem kéne mindíg odagyalogolni hozzájuk.
- az miféle furmányság hogy a küldetésekért csak a meghírdetett XP felét kapom? Direkt néztem, amikor felveszek egy küldit kiírja hogy 80K xp (+ kb 20%, gondolom ha előfizető lennék), ehhez képest amikor leadom a küldit csak 40K-t kapok. Ez a trial miatt lenne?
- fegyvereket lehet vmi vendornál venni/eladni? Vmi furcsa oknál fogva esett sokféle zöld fegyver, de kard persze egyse, szóval becserélném a sok puskát vmi értelmes kardra. Van értelme kereskedni, vagy egyszerűbb ha csak lebontok mindent ami nem kell?
Alapvetően a főszálat toltam (hiszen azért próbáltam meg újra a játékot, mert érdekel a sztori), csak alkalomadtán csináltam egy-egy mellékküldetést. Bár most annyira előrehaladtam a főküldetésben hogy érezhetően sokkal keményebbek még az úútbaeső thrash mobok is, tehát mindenképpen kéne sidequesteket csinálni hogy erősebb legyen a karakterem.
Akartam is kérdezni tegnap hogy milyen fegyvereket ajánlanátok, én az ARbe kezdtem bele (jó az a healés sebzés közben, választáskor írta is hogy dps+heal, azért kezdtem azzal), shotgunt meg mellé másodlagosnak (mert a zombik hordákban jöttek, jó őket nem egyesével darálni, nemtom a későbbiekben is jellemzőek a csoportos thrashmob támadások), de utóbbira nem nagyon tettem pontot.
Azért érdekeltek inkább a puskák, mert ha kardozni vagy varázsolni akarok arra millió meg 1 MMORPG van, modernből meg semmi. Igy reménykedtem a puskás játékmenetben, de sajnos annyira nem kielégitő a harcrendszer, hogy igazából számítson hogy mivel tolom. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.07.04. 13:30:19
Sötét zöld a grindelős sidequest. - mind opcionális Piros/barna főküldetés, Kék a sztori quest Világos zöld az investigation - mind opcionális Lila: dungeon - mind opcionális Sárga: sabotage/lopakodós
A barna és kék küldetésekkel foglalkozz elsősorban. A játék elején van pár grindelős cucc, amolyan tutorial/felvezetésként, aztán nagyságrendekkel csökken a számuk.
A lényeghez persze kell angoltudás, a cutscene-ek adják a játék és a sztori sava-borsát.
Questeléshez alapvetően chaos + blade páros ajánlom, ranged inkább dungeon-ökben vagy partiban hatékony - mondhatni kötelező.
Persze mindegyikkel lehet majdnem mindent, de az már matek:) Questelés-hez a már említett chaos+blade, vagy fist/bood+blade/hammer-t ajánlom. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.07.04. 13:02:22
3fele mellekkuldi van, te a piros grindelosrol beszeltel, keress zold nyomozos es sarga lopakodost is!
Craftng inkabb veghatekban erdekes, addi tul gyorsan fejlodsz ahhoz h legyen ertelme.
Igen, minden skillt es abilityt ki fogsz a vegen huzni, ami azert is szukseges, mert a passzivok minden kezben tartott fegyverrre ervenyesek!
Idovel huzni tudod a sprintet is, de a mountok is gyorsitanak. Az elejen azonban erdemes ismerkedni a mapokkal is amugy, erre azert a kuldik igen jok.
Na, tegnap du-este tologattam vagy 5 órát.
A sztori/hangulat az alapvetően jó, de a harcrendszer/kezelés továbbra sem nyert meg magának. Elég monoton a szentem, ez a consumer dolog annyira nem dobja fel, és a mellékküldetések amiket tolni kell az meg ugyanaz a lelketlen (menj ide, menj oda, ölj meg X mobot) grind mint átlag MMOéknál.
Az nagyon nem tetszett hogy - úgy tűnt - a ranged fegyvereknek alapvetően nincs értelme - mert ha egy halom zombi egyből rádsprintel és a szádba mászik akkor gondolom a későbbiekben is az lesz hogy két lövés után már megy a test-test elleni küzdelem. Hátrálni olyan gyorsan ugye nem lehet hogy kite-zzem őket.
Ami meg különösen nem tetszett, hogy rengeteget kell benne rohangálni, és kimondottan direkt küldözgetnek a térkép bal oldaláról a térkép jobb oldalára, a lehető legnagyobb távolságra, közte pedig semmi nincs, csak a maratoni futás lásd itt - ami még úgy is eszi az időt hogy tudom hogy Xel kicsit lehet gyorsabban futni, illetve van egy-két teleport hely is. De a mellékküldik "menj a városban 5 helyre" feladatai is ilyenek, gondolom ez a timesink....
Nemtom.. van még 9 órám dönteni.... :|
Pár kérdés:
- Néztem a mountokat - csak pénzért lehet szerezni őket? Mennyivel gyorsabb egy ló vagy moped ebben a tekintetben? Lehet az segítene a legfőbb frusztrációm megoldásában. - crafting rendszeről pár szó? Mennyire "érdekes", esett már pár alapanyag de nem nagyon tudom mire lesznek jók - az tényleg igaz hogy alapvetően fullra ki lehet fejleszteni egy karaktert, tehát nem kell 'aggódnom' hogy mondjuk assault riflevel kezdtem (mert hát mit értek hozzá), de később kiderülne hogy inkább a kalapács lenne az OP.
Az irányítása elég jól testreszabható, de amúgy a megszokott MMO irányítás.
Én annyit ajánlanék azért, hogy 0-9 gombokról állj át a 0-5 és a WASDQE körüli gombokra (RFTG) a skillekkel kapcsolatban :)
Véletlenül szúrtam ki, van amúgy 10 napos trial (a https://play.thesecretworld.com/ oldalon lehet "szerezni"), sztem nézz rá. Én legalábbis most megpróbálom - megint :)
Egyszer próbáltam, de vmiért nem jött be az irányítása (nem írom le a saját fórumában hogy vhogy olyan "béna" volt :) ), de azóta is szemezek a játékkal, mindig megnézem steamen, látom hogy irdatlan tartalom van benne ami igy intrókból nézve tök érdekes lehet. Szóval most megint adtam neki egy esélyt, AKAROM hogy tetszen mert a világ marhajónak tűnik. Érdemes lenne most rászokni, akkor bedobnám rá az egyheti kajapénzem :)
Olyan 60 órát biztos elleszel vele, míg végigjátszod, és ez csak a sztori tartalom... Multiban bőven bele lehet tolni 1000 órákat is akár. Már, ha szereted a nemzetközi mezőnyt.
Újra 24 eurós Complete Edition leárazás van a TSW főlapján, gondolom még pár napig, esetleg a Steam nyári kiárusításának a végéig 3-án. Az említett Steam banzájban a héten még féláron, azaz 6,5 euróért elérhető a The Park, kereszt promóban TSW-ben beválthatóan még mindig Killer Chipmunk öltözet(ruha és külön az őrült mókusfej), és 3 darab 10.9 talizmán jár hozzá. Máshol vett The Park-hoz nem biztos hogy járnak Secret World tárgy kódok!(Steam biztos, Funcom bolt biztos, GmG-GamersGate passz, GoG.com biztos hogy nem!) Szvsz a Park nem ér meg 2200 forintot sem, TSW hátterű walking simulatornak nem rossz(ugyanis elég lassan lehet benne gyalogolni, és sok mindent ténylegesen nem lehet tenni mint kinézni a fejünkből), de piszok rövid, 1 délután alatt háromszor ki lehet játszani. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2016.06.27. 22:18:47
Különben a TSW főoldalán az Ultimate Edition helyett már The Complete Edition vehető meg(jelenleg csak itt, Funcom bolt exkluzívan), ami nem más mint az összes DLC plusz az Ultimate extrái, más néven az Ultimate plusz a 12-13-14 fejezetek. Ezt kb másfél hete leárazták 70 dollárról 24-re mikor a Bundlestars.com-on épp Ultimate -66% volt de látványosan titokban tartották, nehogy valaki jól járjon. Külön ajándék a régebbi rajongóiknak, hogy azzal fenyegetnek csak új fiókra regisztrálható ez a változat, nem lehet régebbit feltuningolni.
Én speciel rom le magasról, mert nekem direkt Steam változat kellett, amit januárban (hozzájuk képest)meglepően olcsón adtak, a 12 és 14 fejezet hiánya miatt meg nem szúrom magam tökön(pláne nem fizetek ki még 6000-et), de ez korlátozás abszurd hülyeségnek tűnik, pláne mivel 70 dollár alapáron nem olcsó, és az Ultimate kódja bárhová jó volt. Szerintem változtatnak majd rajta.. vagy nem.
Viszont történt érdekesség az item storeban, amit nem tudok hova tenni. Ugye én januárban vettem Steames Ultimate csomagot, ahhoz a reklámozott standard cucc járt: összes Issue 11-ig Sidestorites csomagokkal, Zenith Core ruci, 3 day timed XP boost, 25 AP injection, induló fegyverek minden típusból, akkor az előfizetéshez járó The Time Accelerator, illetve a nem reklámozott de standardnak tűnő cumók mint a Screaming Demon Ring, Temple Cat pet, Steam hoodie black, Steam T-shirt white, Steam T-shirt black, preorder T-shirt. Ezen felül beugrott a decemberi és januári előfizetőknek járó Orochi shock trooper helmet white, és Great helm red.
Namost a tartalmon kívül semmit nem aktiváltam, gondoltam ha már benne van a claim item kosárban akkor csak nem tűnik el, egyébként is kemény vagyok mint a bili füle, AP és XP boosterek nélkül is megleszek.
Erre most az 15-ös tiszteletére ránéztem a boltra, a Sidestories csomagok megszöktek mindenhonnan(profilról is), jó, nem nagy gond, Issue 15-be szűműződtek egyébként is, de a többi kiadást is mind újra 0 pontosan meg lehetne újra venni(profilon mind ott van) A claim item kosárban meg eltűnt az orochi és a templomos bádogsapka, helyette ott lóg egy Unity Core ruci, egy Hover Tech Discs sprint jármű, Faction Varsity jacket, és egy Anima Dash sprint cicoma, pedig a 2 hónap kezdő előfizetés lejárt még márciusban(amiért a szintezéses 1200-on felül pénzt nem, csak 20 veterán pontot kaptam).
Akkor ez most milyen glitch, gyorsan csapjak le rájuk mert ezek is eltűnnek később, vagy ha nem piszkálok semmit végén hozzám vágnak egy Franken Choppert?
Szóval 6000 forintnál 5%, 15000 forintnál 10%, 30000 forintnál 15% ráadás. Na most ez Funcomnál ritkán ismételt, időszakos, grammra mért hatalmas kegy és engedmény, nem egy tök átlagos, sőt, gyengécske promó a játékpénzük ránk tukmálására..
Továbbra is úgy érzem hogy Tornquisték vagy teljesen hülyék, és látványosan nem akarnak semmit eladni a játék boltjából, vagy egy játék köré gyűlt félőrült whale tábor bármit bármi áron megvesz, és nem számítanak ennek a csoportnak a növekedésére.
Ezzel együt megjött az Issue 15 The Sleuth’s Gallery, ami nem más mint egy nagyobbacska(?) nyomozós küldetés, és a régebbi melléküldetés csomagok(Further Analysis, The Last Pagan, Love & Loathing) újrakiadása. Akinek viszont bármelyik megvan már, annak ingyé lesz a 15-ös. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2016.06.14. 12:18:50
Én kicsit pihentettem, mert Issue 11 végét sokadszorra sem tudtam befejezni, de még mindig szoktam, alapvetően single player játékként...
"Nameplate-k" nincsenek a játékban? Eléggé zavaró, hogy se a playerek, npc-k, mobok neveit nem látni targetolás nélkül. Vagy csak én nyomkodtam el valamit?
"Historically a GM discount gave you a 20% off dicount in the funcom store, a 1-hr per day 100%xp boost from enemies and an item of the month. The reason it's being discontinued is because they're significantly improving what you get for being a member. These start up next month some time. A 30% increase to all Experience earned. (This replaces the Time Accelerator) A 50% boost to all Black Bullions gained. 20% extra capacity for Black Bullions and Marks of the Pantheon. 8-hour Mission Cooldowns. 18-hour Raid Lockout Timers. 2 Lockout Timer Resets every 30 days. This item resets all active Cooldowns (Missions/Raids/Scenarios). A 10% storewide discount for everything in the item shop (20% for Grand Masters). 1200 Bonus Points every 30 days. Free Anima Leaps!
All loyalty reward items as soon as they're released (items you get for being subscribed 30 days, 90 days, 180 days and for every 180 days after that)."
Per pillanat nekünk 150 euró. Na kinek van 46 ezer forintja egy döglődő MMO előfizetésére?
Lifetime Membership with full Benefits and Loyalty Rewards Extra Character Slot 10 XP Booster potions Permanent 20% Item Shop Discount Exclusive Snakeskin Jacket Set of Starter Talismans
If you already have a Lifetime Membership, you get to keep everything! You will not be affected by this cutoff. Act now!
Ezt a Funcom is így gondolhatta, mert retconolta a picsába a tavalyi márc 24-ápr 1 golden week hírt, úgy kellett a gugliból előkukázni. Hogyaszongya: "Bonus Points for Recruiting For every new player you recruit this week you get $20 worth of Bonus Points (2400) in addition to the Veteran Points you normally get. (To get this bonus you must send your invite between now and the end of the Golden Week and the recruit must purchase The Secret World within 30 days.) Everyone has gotten 10 extra invite keys as bonus. Remember that we now have a special Enhanced Player Experience Pack offer, which makes this the perfect time for a new player to try The Secret World!" Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2016.01.23. 21:25:39
"Doubled Ability Points Every time you gain an Ability Point during this week, you will be awarded an additional bonus Ability Point! This effect stacks with Timed AP boosters that are available from the Item Store.
Golden Vendor & Event Bags The Merchant of Glitz opens for business with a fresh stock of High Roller’s Valises, pets, and new clothing items! High Roller’s Valises purchased from the Item Store will now grant 1 Lucky Coin upon use! Plus, The Golden Bag of Lady Luck makes its comeback for those who want to spread the joy, and now grants 3 Lucky Coins to the benevolent soul that opens it.
New Shinies in the Store The Gold Tuxedo and Extra Heavy Metal outfits are back at their 90% discount, and are joined by a new outfit! A golden mount has also made its way into the Item Store, and this one will only be available during the event!
Gilded Rage The golden Guardian of Gaia, Samsu Nasiru, walks the earth again. Gather your best allies and hunt them down to earn your special rewards and tokens!
Great deal on Funcom Points! During the Golden Week, we’re running a special offer on Funcom Points! When you purchase 6000 Funcom Points, you’ll get an additional 600 Funcom Points! Go for 12000 Funcom Points and get an additional 1800!"
Ami látványosan hiányzik az az új meghívottakért járó 2400 bónusz pont, és bármely Funcom pont vételért járó 30% ráadás. helyette van 50! eurós feltöltésért 10%, 100!! eurós feltöltésért 15% bónusz. Biztos jól megy a szekér hogy nem szorulnak verbuválás és vásárlás ösztönző eszközökre, nem baj, majd elmúlik.
Nem értem, mi ez a nagy sprintmánia. Kingsmouthnak (az első 3 terület) van olyan jó hangulata, hogy el lehessen nyugodtan lenni a sima sprinttel. A moboktól így is el lehet futni.
TOR-ban meg 1-2 nap volt (asszem Balmorra, vagy már a fővárosokban is elérte az ember?) a 15-ös szint, szóval az sem volt valami nagy nehézség. De ez már off.
Ahogy írták, ennek a játéknak a lopakodós, és az investigation küldetések a nagy előnye. Már persze, ha magadtól akarod kitalálni, a játékon belüli böngészővel. Csak ne felejtsd el a -tsw parancsot is hozzátenni a kereséseidhez, mert egyébként bedob a küldik megoldásával rendelkező oldalakat is. :D
Az Ultimate Edition-be, amit megvettél bennt van az összes Issue 11-ig, plussz a 3 side story. Ne aggódj, ha bejött a játék tuti elleszel ezekkel egy jó darabig egyedül is. Igaz, hogy ez egy MMO, de egy kis ügyeskedés meg tapasztalat és azt veszed észre már Kaidan-nál jársz. Ott mondjuk van egy komolyabb "szintugrás" a mobokat illetően, de az is megoldható egyedül. Nem véletlenül írták több helyen hogy solo barát a játék(Kaidan-ig). Ha meg is unod ott, akkor is simán megér a benne lévő tartalom 20 eurot. RPG-ként is simán lehet játszani szerintem. Jó a történet és vannak olyan küldik ebben a játékban, amik qrvára megizzasztanak (szellemileg is). Vannak bennt klasszikus küldik (menj hozz x akármit), de már Kingsmoutba vannak olyanok, amiken majdnem eldobtam az agyam pl.: Digging Deeper, Kingsmouth Code, Something Wicked... Igazából a pontköltésen szerintem ráérsz majd félúton agyalni. A lényeg, hogy élvezd a játékot, mert ezt tényleg lehet!
ui: Már nem is számolom, hogy a The Last Train to Cairo küldit hányadszor csinálom meg, de még nem unom.
ui2: ja most látom, hogy elírtam a sprintet,IV-es sprint is bőven elég a játékban. Utoljára szerkesztette: fluency, 2016.01.19. 21:53:05
Rendben, meggyőztél, nem lesz Franken Chopper, inkább költöm a különbözetet Firaxis Humble Bundle-re. De ha már Issue-t vennem is felesleges, mert ez egy MMO, akkor az ingyé pénzt elverem macskákra. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2016.01.19. 20:32:58
Oké, de buy to play a játék és a csapatot és a szervereket nem két fillér fenntartani. Ott is heti/havi fizetésből élnek az emberek és valamiből finanszírozni kell őket:) Funcom meg ugye nem ontja a játékokat magából.
A borzalmas harcrendszer pedig zseniális. Mármint mocskosul jó. Erre rá fogsz ébredni ha eljutottál odáig, hogy megvan az ability bar fele, háromnegyede és elkezded összebarkobázni a buildeket, ahol a legkisebb is számít:) Nagyon át van gondolva az, hidd el.
Ha meg nem endgame-ezel, nem kellenek neked még az Issue 5 cuccai sem, a quest itemek végigvisznek a sztorin. Oké Tokyo-s részeknél (Issue 9+) muszáj leszel vagy szerepjátszani, vagy grindelni hónapokig. Mert ugye ez egy MMO. Végig tudod játszani egyedül, de a felétől baromira nem fogod élvezni egyedül. Mert mint írtam volt ez egy MMO. Mármint masszív multiplayer-re kihegyezett játék:)
Sebességet nem fogod korlátozva érezni, mert mint mondtam a speed 5 és feletti cuccok pár hónapja kerültek bele a játékba - hogy minek azt nem tudom, ráadásul kb minden sarkon el tudsz teleportálni bárhová. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.01.19. 20:18:40
Ez viszonylag gyorsan lejött, mert minden marhára túl van árazva a item store-ban. Ezeknek simán agyukra ment a mézsör ott északon, 10 euró egy outfit, 5-9 dollár egy pet, 10 dollár egy mould(fegyver kinézet), és mint írtam 10-20 dollár a spéci sprint?(Stealthboard is jópofa a 20 másodperc aggrótlanító láthatalanságával, de az is majdnem 2300 pont teljes accountra) Ki volt az az állat aki kitalált ilyen árakat? Ja, hogy sikeresen sarokba szorították magukat az egyébként lepkefingot érő előfizetéssel, alacsonyabb árnál az előfizetők lerabolták volna az egészet "ingyen".
És itt külön megjegyezném, hogy a www.thesecretworld.com/itemstore oldal szinte használhatatlan, belassul, kifagy, kidob és újra be akar jelentkeztetni. Érted, egy olyan oldal ahol a valós pénzedet költenéd el..
A karakter azért kellene, hogy esetleg más frakciók szemszögéből és végig, khm, "élvezzem" a történetet amennyire ez lehetséges.(úgy néz ki hogy a legtöbb questet a frakció nem befolyásolja, pár plusz cutscene-ért meg tényleg nem biztos hogy érdemes vesződni, de majd meglátjuk) TSW-t én próbálnám nem mint MMO-t, hanem mint RPG-kalandjátékot végigtolni, ha lehet egyedül, ha nagyon muszáj kis coop mellé. A Borderlands MMO másolat Defiance is egész jó volt egyedül, random mászkáló emberek és némi coop játék pont annyira változtatta MMO-vá amennyire szükséges volt, hogy ne kihalt tájon bolyongjon egyedül az ember.
Namost a csoportos tank-healer-DPS szentháromságbeli klasszikus end game raidelés azért sem szerepel a programban, mert a frász kerülget úgy általában a Diablo nyomdokain haladó MMO klikkfeszt szörnyűségektől. TSW (már ahol..) tényleg különleges questeléséért és történetéért ezért próbálom lenyelni a borzalmas harcrendszert és az MMO mázt. Ezért az issue 12 kapásból ki is esik, nem tudnék vele mit kezdeni, mit kezdek egy csoportos dungeonnal, még ha onnan is esnek most a jobb cuccok. 13 beleillik ugyan a profilba, de ott valami a sztorihoz nem kapcsolódó 6 multi part küldetésről olvasok, eh, biztos nem kevés ez 10 dollárért? De nem is ez a lényeg, hanem hogy ezek mind issue 11 utáni dolgok, ki kell játszanom az egész első évadot hogy egyáltalán eljussak odáig(nyilván aki már rég túl van ezen, az issue 13 küldetéseire is már csak halványan emlékszik, és már a legtöbb idejét a TSW fórumon tölti még több end game contentért verve az asztalt, annak fura ez), az elejétől nézve 6 küldetés nem oszt, nem szoroz, pláne ha megunom félúton. Viszont az első 1200 pont 30 nap alatt lejár, második 1200 valszeg nem lesz, viszont továbbra is bök hogy marha lassan fut a karakterem, mintha a méhek ellentétes irányba húznák.
Nyilván abszurd marhaság kiverni akár 3000-et is arra az ingyen sprint motorra, pláne ha dupla ennyi sem volt a játék, de nem is @szná a fejem ha nem érezném pont ugyanúgy lekorlátozva a sebességet, mint anno 2 éve F2P The Old Republic-ban. Mint ott is 15-ös szinttől lehetett futni, itt is gyorsabb lesz ez a történet haladtával, de akkor meg az in game paxom "veszik el", random fórumok szerint grindtól függően akár a keresett pénz felét-harmadát-negyedét is el lehet verni futásra, ami így félig kívülállóként elég rémisztő, ill mocskos F2P rendszerű TOR párhuzamokért kiált.
Ha kíváncsi a másik frakció sztorijára, akkor van értelme egy másik karakternek. Egyébként abban tökéletesen igazad van, hogy előbb az Issue-k legyenek meg, a többi simán ráér. Már a VI-es sprint is bőven elég (nekem). Az meg hab a tortán, hogy most már az Anima Leap-ek között is lehet teleportálni. Ezt egy nagyon jó ötlet volt betenni. Nekem a problémám inkább a Lantecy-vel van, mert alapból 120-130, de néha felugrik 170-180-ra. Agartha-ról meg inkább nem is beszélek.
Minden amit leírtál felesleges látványelem. Az extra sprintek is nemrég kerültek bele, alapvetően semmi szükség 4-es felettire. 2milla pax meg simán összejön csak a főküldetésekből. Több karakter teljesen felesleges, itt buildek vannak, egy kattintással válthatsz healerből dps-re vagy bármire. Arról nem is beszélve, hogy ha maximalista vagy endgame terén akkor aktív játékkal cirka 1/1.5 év mire kimaxolsz mindent :)
Ha beszélsz angolul és kell egy aktív segítőkész, nagy és barátságos guild keresd main chat-en az "in vino veritas"-t. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.01.19. 19:48:38
" majd kigrindolom lassan.. lassan.. minden egyes karakterrel külön-külön."
Minek több karakter?
Issue(k)-ba fektesd mindenképp az 1200 pontodat, akár úgy is, hogy még veszel hozzá. Először azt éri meg megvenni, minden más csak felesleges sallang. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.01.19. 18:11:35
Szóval megtört a gerincem, bezsákoltam a játékot a múlt heti Steam Midweek -66% leárazásban. Ahhoz képest, hogy a Funcom milyen látványosan pofátlan drágán méri a cuccait, ez a 18,69 eurós(durván 6000 forint, de Steam-en ugye lehet ügyeskedni) Ultimate Edition nem volt olyan rossz vétel. A feltüntetett alapjáték+fizetős kiadások 5-11-ig, a 3 melléktörténet csomag, 3 napos AP növelő tárgy, azonnali 25 AP-t adó bónusz tárgy, egy sorozat kezdő fegyver, time accelerator tárgy napi 1 óra dupla XP-vel az előfizetés kifutásáig, Zenith Core cuki ruci felett a következőket is adja: Alapjátékból preorder kiadást, így jár az előrendelői póló, a macska, és a screaming demon ring amik plusz XP-t adnak. A külön Ultimate kód aktiválásánál úgy veszi mintha teljes játékot újra aktiváltad volna(pedig elvileg önmagában nem fogadja el) így kapásból 20 veterán ponttal indulsz, kettő hónap előfizetést ad, és az alapjáték kódját még egyszer elküldik levélben továbbpasszolásra.
Azt viszont nem tudom, hogy a bónusz pontokkal hogy állunk. Első 30 küldetés után az 1200 pont biztosnak tűnik(ami elvileg 30 nap után el is párolog a normál bónusz pontok 6 hónapos szavatosságához képest), de a kérdés, hogy 2. havi "előfizetéshez" is adja-e a maga 1200 pontját, vagy örüljön a paraszt a +10 veterán pontnak és a dupla XP-nek. Éppenséggel nem lenne rossz kapásból a 12-es és 13-as kiadást is ingyen beszerezni.
Meg van ez a Franken Chopper nevű tárgy. Ez 20 dollárért(!!) a kezdőhelyszínen egy nyúlfarknyi küldetés után feloldja a sprint 6-os szintjét, és ad mellé egy chopper motort spéci sprint animációként, azt használva 90 másodpercenként elérhető egy nitro képesség ami 10 másodpercig még vagy 35%-al megnyomja a sebességet.
Na most alapból van sprint a gyorsabb közlekedéshez, ez +50%-al gyorsítja a "futás" sebességét, ez minden karakternek az elején adott. Ezt lehet játékon belül fejleszteni a sztori előrehaladtával egészen hatos szintig ami már +150% futási sebességet ad, pax kifizetésével ha elértük a szükséges hűségi szintet a választott frakciónkkal az alábbiak szerint: Sprint II - rank 2 - 100 ezer PAX Sprint III - rank 4 - 500 ezer PAX Sprint IV - rank 8 - 1m millió PAX Sprint V - rank 12 - 2m millió PAX Sprint VI - rank 13 - 10 millió PAX
Azért rank 13 nem épp holnap lesz, és 13600000 paxnak is lenne jobb helye éppen. De érdekli a fenét, dugják fel a 6000 forintos fizetős biciklijüket, majd kigrindolom lassan.. lassan.. minden egyes karakterrel külön-külön. De a fő gondom nem az hogy adnak egy túlárazott futás fejlesztési shortcutot a fanatikusoknak. A gondom az, hogy _rettentő_ lassúnak érzem az alap futási sebességet(meg van séta sebesség, na arról tényleg lehagyták a hikomat animációt), és az 50%-os alap sprint sem sokkal jobb. Ehhez képest a lvl6-os sprinttel olyan gyorsan száguldoznak a veteránok a social hubokban, hogy rájuk kattintani alig lehet. Azaz per pillanat egyszerűen azt érzem, hogy muszáj lesz ebbe a szarba fektetnem az ingyen pontot meg még 10 eurót a 12-13-as kiadások megvétele helyett, mert amolyan Star Wars: The Old Republic stílusban korlátozva van a sebességem egyébként.
Azért annyi a javukra legyen írva, hogy 13-as számban van tök ingyen chopper is küldetés jutalomként, de ahhoz először ki kell játszani teljesen a játékot, és csak az end game bohóckodásra marad. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2016.01.19. 13:40:03
Nem tudok róla. Többnyire nyugat európa és amerika játszik a játékkal. Illetve van egy két orosz guild, de őket ritkán látom. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.01.14. 21:38:25