A TQ nekem nem jött be de ez valszeg a világ és a lore miatt volt viszont a GD háttere nagyon tetszik. Kiprobáltam a demot és hihetetlenül jó lesz a játék, szvsz.
• A new environment set that you'll get to decide on. We'll create a thread on the Grim Dawn forums to discuss ideas with fans, then select the best ideas and create a poll for you to vote the one you want most.
$412k
• 2 additional monster types (models and animations)
$425k
• Three large, high-level dungeons, each with its own theme and named hero monster. The dungeon entrances will randomly appear in the world.
$450k
• Savage two-handed melee weapons (includes animations and all the art required to create an entirely new item type)
$465
• Additional end-game boss (total of 3) to encounter in some dark and dangerous corner of the world.
$480k
• New survivor town hidden in the remote wilderness for you to discover. Will include a new faction group and new quest-lines to unlock once you've gained their trust
" We've gotten the game to the point where the core gameplay is pretty fun. It is just taking a long time to produce content with so few people. So, the idea is that perhaps we'd release a version where you could run through areas of the world, kill enemies, collect loot, level up your character, and try different mastery combinations, just without the story-questing and full world that we ultimately want to build. To this end, one of the things we've considered is a survival mode where you play through a randomized series of small maps, leveling up your character, collecting loot, and trying to stay alive. Essentially, it would be like playing the normal game in terms of killing, leveling, and looting, just without the complete world and quests. "
ez is jöhetne már
Fighting a Flesh Hulk and some Zombie Mutants in the Burrwitch Slums
Putting some zombies to rest with Blade Arc just outside of Devil's Crossing
Pénzügyileg. Amúgy a legjobb dio klón, talán az egyetlen ami megüti a színvonalat, többször is végigjátszható (nem elvileg, hanem tényleges kedvet is érzel hozzá), valamint grafikában porrá alázza, már 3 éve tudja azt amit a dio2 csak 1-2 év múlva fog tudni felmutatni. Talán a DS3 képes lesz felzárkózni hozzá, feltéve hogy inkább az 1-re akar hajazni, nem az elkúrt 2-re.
Én nagy TQ fan vagyok egy 48-as bizalmat megadok nekik. Számomra már bizonyítottak, amíg a dio3 nem jön ki a TQ:IT a legjobb h&s...
Aki igazi TQ:IT fan az a GD nél nem enged a 48 ból.
Vérrrel megspékelve kiváló hentnek ígérkezik...
Grim Dawn a Titan Quest fejlesztõitõl!
Szegény emberiséget két csoportosulás is el akarja törölni a föld színérõl a Crate Entertainment új játékában.
Bevallom férfiasan, az én szememben anno a Titan Quest játszi könnyedséggel fektette keresztbe térdén az egész Diablo szériát és náspángolta el a fenekét. Éppen ezért érintett kellemetlenül a hír, amikor két évvel ezelõtt a játékot fejlesztõ Iron Lore stúdió kénytelen volt lehúzni a rolót.
A csapat magja szerencsére együtt tudott maradni, s Crate Entertainment néven új formációt hozott létre, majd rögvest be is jelentett egy konzolos Titan Quest utánérzést Black Legion címen. Ez utóbbihoz végül nem sikerült kiadót találni, ezért a projekt jégre került. Ilyenkor jön jól, ha van az embernek tartalék terve. A Crate Entertainment B-terve nem más, mint a Grim Dawn címre keresztelt, PC-exkluzív akció-RPG. Hivatalos oldal van, képek, videók még nincsenek, de a történetrõl már tudunk némi bizalomra okot adó morzsával szolgálni....
Cairn világát egy napon sosem látott teremtmények rohanták le, amelyek ugyanolyan vehemenciával pusztították az embereket, mint egymást. A kevés életben maradott ember sok évnyi háborúskodás után végre tisztán látta a megszálló hordák célját. Míg az egyik hatalom erõforrásként kívánta felhasználni az emberek testét, a másik ebben úgy kívánta megakadályozni riválisát, hogy elpusztít minden embert. A föld alatt létrehozott menedékekben egyre nõ az elkeseredettség, mind többen és többen vélik úgy, hog már eleget tudnak az ellenség gyengéirõl ahhoz, hogy hatékonyan felvegyék velük a harcot. Ideje hát visszavágni. E posztapokaliptikus, háború sújtotta világban a vas szolgál fizetõeszközként, a só pedig túl értékes ahhoz, hogy ételbe keverjék, lévén az fegyvereink egyik legfontosabb alapanyaga.
Fõbb jellemzõk: - Öt karakterosztályon belül több szakosodási lehetõség és több tucsatnyi különleges képesség - Kooperatív multiplayer - Tervrajzok alapján összerakható fegyverek - A Titan Quest felturbózott motorjával készült pályákon a kamera immáron forgatható - Javított zsákmányrendszer, kevesebb szemét - Látványos sebzés és halálanimációk bõségesen ömlõ vér kíséretében - Visszavásárolhatóak az esetleg rosszul felhasznált skillpontok
A Grim Dawn kapcsán még egy érdekességet mindenképpen meg kell említenem. A csapat már most lehetõséget biztosít az elõrendelésre, s abban bízik, hogy az így befolyó összeg megkönnyíti a fejlesztési munkálatokat. Az elképzelés egybevág Gabe Newell korábbi kijelentésével, miszerint a játékosok már a fejlesztés alatt fizethetnének a játékokért.