Szegény emberiséget két csoportosulás is el akarja törölni a föld színérõl a Crate Entertainment új játékában.
Bevallom férfiasan, az én szememben anno a Titan Quest játszi könnyedséggel fektette keresztbe térdén az egész Diablo szériát és náspángolta el a fenekét. Éppen ezért érintett kellemetlenül a hír, amikor két évvel ezelõtt a játékot fejlesztõ Iron Lore stúdió kénytelen volt lehúzni a rolót.
A csapat magja szerencsére együtt tudott maradni, s Crate Entertainment néven új formációt hozott létre, majd rögvest be is jelentett egy konzolos Titan Quest utánérzést Black Legion címen. Ez utóbbihoz végül nem sikerült kiadót találni, ezért a projekt jégre került. Ilyenkor jön jól, ha van az embernek tartalék terve. A Crate Entertainment B-terve nem más, mint a Grim Dawn címre keresztelt, PC-exkluzív akció-RPG. Hivatalos oldal van, képek, videók még nincsenek, de a történetrõl már tudunk némi bizalomra okot adó morzsával szolgálni....
Cairn világát egy napon sosem látott teremtmények rohanták le, amelyek ugyanolyan vehemenciával pusztították az embereket, mint egymást. A kevés életben maradott ember sok évnyi háborúskodás után végre tisztán látta a megszálló hordák célját. Míg az egyik hatalom erõforrásként kívánta felhasználni az emberek testét, a másik ebben úgy kívánta megakadályozni riválisát, hogy elpusztít minden embert. A föld alatt létrehozott menedékekben egyre nõ az elkeseredettség, mind többen és többen vélik úgy, hog már eleget tudnak az ellenség gyengéirõl ahhoz, hogy hatékonyan felvegyék velük a harcot. Ideje hát visszavágni. E posztapokaliptikus, háború sújtotta világban a vas szolgál fizetõeszközként, a só pedig túl értékes ahhoz, hogy ételbe keverjék, lévén az fegyvereink egyik legfontosabb alapanyaga.
Fõbb jellemzõk: - Öt karakterosztályon belül több szakosodási lehetõség és több tucsatnyi különleges képesség - Kooperatív multiplayer - Tervrajzok alapján összerakható fegyverek - A Titan Quest felturbózott motorjával készült pályákon a kamera immáron forgatható - Javított zsákmányrendszer, kevesebb szemét - Látványos sebzés és halálanimációk bõségesen ömlõ vér kíséretében - Visszavásárolhatóak az esetleg rosszul felhasznált skillpontok
A Grim Dawn kapcsán még egy érdekességet mindenképpen meg kell említenem. A csapat már most lehetõséget biztosít az elõrendelésre, s abban bízik, hogy az így befolyó összeg megkönnyíti a fejlesztési munkálatokat. Az elképzelés egybevág Gabe Newell korábbi kijelentésével, miszerint a játékosok már a fejlesztés alatt fizethetnének a játékokért.
ja igen bocs, más felé járt az agyam üzletileg tényleg bukás volt,de ennek ellenére közel sem rossz játék
nem nagyon szivárognak az infók... ínséges idõket élünk
Pénzügyileg. Amúgy a legjobb dio klón, talán az egyetlen ami megüti a színvonalat, többször is végigjátszható (nem elvileg, hanem tényleges kedvet is érzel hozzá), valamint grafikában porrá alázza, már 3 éve tudja azt amit a dio2 csak 1-2 év múlva fog tudni felmutatni. Talán a DS3 képes lesz felzárkózni hozzá, feltéve hogy inkább az 1-re akar hajazni, nem az elkúrt 2-re.
Fighting a Flesh Hulk and some Zombie Mutants in the Burrwitch Slums
Putting some zombies to rest with Blade Arc just outside of Devil's Crossing
ez is jöhetne már
Menü és inventory képek.
Az új survival modról egy kis infó :
" We've gotten the game to the point where the core gameplay is pretty fun. It is just taking a long time to produce content with so few people. So, the idea is that perhaps we'd release a version where you could run through areas of the world, kill enemies, collect loot, level up your character, and try different mastery combinations, just without the story-questing and full world that we ultimately want to build. To this end, one of the things we've considered is a survival mode where you play through a randomized series of small maps, leveling up your character, collecting loot, and trying to stay alive. Essentially, it would be like playing the normal game in terms of killing, leveling, and looting, just without the complete world and quests. "
First Gameplay Video.
Jóféle,ajtókon milyen szépen benyitott.bumm a fejbe
• A new environment set that you'll get to decide on. We'll create a thread on the Grim Dawn forums to discuss ideas with fans, then select the best ideas and create a poll for you to vote the one you want most.
$412k
• 2 additional monster types (models and animations)
$425k
• Three large, high-level dungeons, each with its own theme and named hero monster. The dungeon entrances will randomly appear in the world.
$450k
• Savage two-handed melee weapons (includes animations and all the art required to create an entirely new item type)
$465
• Additional end-game boss (total of 3) to encounter in some dark and dangerous corner of the world.
$480k
• New survivor town hidden in the remote wilderness for you to discover. Will include a new faction group and new quest-lines to unlock once you've gained their trust
A TQ nekem nem jött be de ez valszeg a világ és a lore miatt volt viszont a GD háttere nagyon tetszik. Kiprobáltam a demot és hihetetlenül jó lesz a játék, szvsz.
Végeztem az alphával kemény hét óra latt. Warden a végén egy kicsit nehéz lett de második neki futásra kinyirtam. Összeségében szerintem nagy durranás lesz a játék mert már ez a változat is sokkal jobban lekötött mint pl, a torclight 2. Jó lenne ha már idén megjelenne de ez valszeg nem fog összejöni.
Ha összel lesz beta akkor még meglehet az idei megjelenés de a fiúk tempóját ismerve...
Üdv. ! Akik itt "végeztek az alphával" meg hasonlókat írnak, biggyesszenek már be legyenek szívesek egy darab linket arról hol lehet letölteni ezt az állítólagos alphát amirõl beszélnek, mert sok oldalas angol szövegekben recsegnek a semmirõl a hivatalos oldalon, de egyetlen link sincs ahonnét letölt-telepít-indít szinten el lehetne érni a játékot. Köszönöm !
Combine any of five distinct skill classes each with multiple skill trees in which to specialize. Advance your class mastery to unlock over 25 powerful skills and synergistic modifiers per class. Soldier, Demolitionist, Occultist and Nightblade are currently playable with the Arcanist on the way.
Fast-paced tactical combat with enemy blood spatters, ragdoll physics and satisfying enemy death effects. Smash in doors and fight house to house, leaving a path of demolished furniture in your wake.
Collect hundreds of items in common, magical, rare, epic and legendary classes of loot. Both randomized rare affix items and custom crafted unique items can provide amazing bonuses and special item-granted skills to support numerous different class builds.
Dynamic Weather brings the world to life with region-specific climates and a variety of weather effects. A sunny day can cloud over with mild rain showers that builds into a booming thunderstorm. Variable wind gusts blow grass and affect objects like windmills.
Gameplay systems designed to expand for 200 levels of character progression, equipment, and enemies to fight makes for ridiculous amounts of replay value.
Connect with old friends or make new allies in glorious multiplayer. Multiplayer encounters will put your teamwork to the ultimate challenge. (multiplayer is not yet available but is expected in early 2014)
Collect item recipes that allow you to combine salvaged components into unique crafted items and then, later, use those basic crafted items with higher-tiered recipes to complete items of unprecedented badassness. (still in development but almost ready to roll out)
Camera rotation enhances the three-dimensionality of the world and gameplay while levels are still designed so that players are not forced to rotate the camera.
New quest and conversation system will allow players to interact with NPCs in more interesting ways and choose different paths to complete quests. (Some quests offer choices in Act1 but much more of this is coming in Act2)
An NPC faction system lets the player improve their relations with different NPC groups to earn rewards as their favor increases such as merchant discounts, new items, and additional quest lines. However, aiding one faction could turn a rival faction into your enemy. Choose which side you will support!
The ability to spend money to reclaim skill points alleviates the fear and frustration of having to make early, uninformed decisions that could permanently nerf a character.
Bezsákoltam, kiváncsi vagyok hol tart a fejlesztés, mert utoljára a legelsõ alpha buildel toltam és akkor még pl nem volt 5 class...
Örömteli hír, hogy a Grim Dawn fejlesztõi ráfeküdtek végre a lokalizációs témára és egyre több karakterkészletet támogat a játék. A mai 17 megabájtos patch a cseh, olasz és orosz nyelvekhez építette be a megfelelõ karaktereket, így írtam én is a fejlesztõknek, hogy támogassák a magyart is, amire úgy tûnik egy napon belül esély is lesz. Szóval a jelenlegi állás szerint igen, lesz magyarítás a játékhoz :)
Nagyon úgy tûnik, hogy minden nyelv "rajongói változat" lesz, leszámítva persze az angolt. Ez persze késõbb még változhat és a Steamre is felkerülhet, de majd meglátjuk, hogy döntenek a fejlesztõk. Addig itt van néhány kép a készülõ fordításomból:
ha szükséged lenne segítségre a fordításban én szívesen becsatlakoznék a projectbe.
Sziasztok. Ha 10-es szinten kiválasztom az új classt, akkor onnantól mindkettő kap 3-3 elkölthető pontot szintlépéskor, vagy ketten osztoznak 3-on? Köszi!
A legnagyobb újdonságok, hogy megkaptuk a The Arcanist classt valamint két új fegyvertipust / Scepters, Daggers / valamint már dob a játék Steam Trading Cardsot is.