Nagyon jó lenne, de egy igazi nagy aaa címként mint a fear 1 nem mint a 3... 1. résznek még most pengeéles grafikája van, az 5-6 évvel késõbbi 3. rész sokkal csúnyább nála és ritka igénytelen(most vettem rá magam, hogy végigtoljam).Ami régen jó volt azt vagy kivették vagy elbarmolták. Ez egy nagy 0
Jó lenne. Steam fórumon találtam ezt a topicot, a 8-as hsz-en jót nevettem. XD Mondjuk a sztori nincs lezárva még mindig, de a korábbi címek cliffhangeres végei is ilyenek voltak.
Végig vittem Fettel-lel is kíváncsi voltam a másik befejezésre, majdnem ugyanaz. :( Nagyon gyenge rész lett. Nem hittem el, hogy a gazdag multis rész ennyire rettenetes, de megértem miért halott gyakorta. Az egész konzolos irányítás, mosott grafika és textúrák... Miért is vették el a Monolith-tól? A sztori tele van hibákkal, pl. Jin meghalt az Extraction Pointban!
sziasztok van egy ilyen problémám hogy nem tudok menteni a játékban konkrétan a fear3-ról van szó.ha valaki tudja hogy kell irjon!elõre is köszi
Újfent pofátlan áron a FE3R a GMG-n, remélhetõleg most készültek kulcsokkal. :)
Én tegnap megvettem erre közölték is h elfogytak a cd kulcsok... Hát mondom fasza most várhatok mire lesz key.Simán a GMG-n meg nem töltöm le mert kb akkor ott vagyok mint ha fizettem volna a warezért...
Engem is csábít az ár, de nem tudom érdemes-e most erre költenem? Elég megoszlanak a játékról írt vélemények. Ami nem zavarna, ha nem más stúdió készítette volna, mint eddig. :( Azonfelül az én gépem elbírná a játékot?
De, idõközben felfedeztem, hogy hátulról be lehetett szállni - hirtelen nem vágtam le hogy ez egy másik fajta power armor, azt hittem mindegyikbe elõrõl kell beszállni. mindenesetre gyalogosan is lenyomtam három power armort :DDD azonban a helit már nem sikerült, de így már minden ok, mostmár a legidegesítõbb résznél, a Ward-nál vagyok, ahol ez a szellem-szörny mindig leszív
Tunnglén hogyan lehet most játszani,mert nekem sehogy sem jön össze.
Nem volt egy power armor a híd elején? Én úgy emlékszem abban kellett végigmenni
Valaki help! A Co-op-al hogyan lehet Tunnglén játszani?
Na ennél a Bridge résznél jól megszivatott a játék... kinyírom a három Power Armort, minden létezõ szarom elfogy, van egy pisztolyom 20 tölténnyel meg ez a G harmincakárhányas távcsöves géppityu. minden RPG-s ellenfél a túloldalon van, és jön egy helikopter ami 2 másodperc alatt szétszaggat, szóval itt vagy restart mission vagy isteni csoda
Én csak most raktam fel nekem bejön. Legelõször az volt az érzésem hogy egy 2,5 dioptriás szemüveg van Point Man-en, de aztán gyorsan hozzászoktam. Néhány folyosó háttérzenéje+megvilágítása visszahozza a szokásos Fear hangulatot, viszont a lövöldözõs részek néhol túl kemények - egyik FEAR játékban sem haltam meg ennyiszer, mint itt az elsõ két pályán (pedig végignyomtam a FEAR 1-et és kiegészítõit is, meg a 2-t, és annak a kiegjét is)
Ez most halálkomoly hogy egy ember se multizik ezzel? Néha-néha találok egy szervert, de mikor abba is megpróbálnék belépni, kidob a fõmenübe.
A co-op ot hogy kell belõni?
Valami megoldást, hogy greenluma, vagy smartsteam nélkül lehessen coopozni nem tudtok? Csak mert a steamemen van néhány eredeti játék, és féltem õket annyira, hogy ilyen progikkal nehogy elbarmoljam.
Szerintem nem nehéz. Van egy-két ahol nehezebb, de ennyi.
Hát ez a játék valami irgalmatlanul nehéz.A f@szom kivan vele, hogy 2 lövéstõl megfekszek, de bezzeg az ellenfelekbe kell egy fél tár. Nagy kár érte, pedig jó kis játék lehetett volna.
Akinek van xfire-je, és coop-ozni vagy multizni akar, az csatlakozzon a klánhoz itt: www.xfire.com/communities/hungarianfear3clan
Eredeti vagy nem, tök mindegy, tudsz multizni ugy ís.
Francba, nekem meg eredeti játékom van, most mit csináljak??
Aki akar F.E.A.R. 3-mal multizni, klánhoz tartozni és van xfire-je, az csatlakozzon a klánhoz.Aki azt hiszi hogy nem lehet multizni, az rosszul hiszi, arra is van megoldás a klánban.Úgyhogy csatlakozzatok!!!
Vmi újabb tapasz érkezésérõl nem hallottatok a játékhoz?!
"Alma félelmeit és kétségeit egy új lény, a Borzalom (The Creep) testesíti meg az új részben amely nem más, mint apjának Harlan Wade-nek a kivetülése.
Alma pszichés erejébe oltott félelme szintén egy szörnyeteget hozott létre ami mindent megtestesít amitõl valaha is félt, Harlan-t. Fettel és Point Man azon ügyeskedik hogy a két erõt a legsikeresebben kihasználhassa egymás ellen."
Most ezt nem értem milyen két erõ, hiszen ez a két bekezdés ugyanaz nem?
Nem magyar oldalon ráakadtam a sztori leírásra és lefordítottam:
Kilenc hónappal a két elõzõ játék eseményei után, Point Man-t elfogták az Armacham Biztonsági szolgálatának katonái és kihallgatták egy félreesõ épületben. Paxton Fettel véget vet a tortúrának, és segít Point Man-nek kiszabadulni. Egyfajta status quo (kényszerû szövetség) jön létre kettejük közt és elindulnak a börtönbõl, a nyomornegyedeken keresztül, hogy visszatérjenek Fairportba. Az Armacham valószínûleg Point Man-t tartja felelõsnek a fairporti katasztrófáért akinek az elsõ rész végén bekövetkezett robbanásban nyoma veszett. Ezért miután rátaláltak elfogták és megpróbálták kivallatni. Miután Point Man Fettel segítségével átverekszi magát a nyomornegyeden, nagy harcok árán sikerül birtokba vennie egy helikoptert, amivel hazatér, hogy csatlakozhasson Jin Sun-Kwon-hoz a F.E.A.R. alakulat operatív tisztjéhez. Mialatt Fairportba tartottak, a civil lakosság, amely túlélte a paranormális tevékenység hatására bekövetkezett robbanást, vagy megõrült Alma elméjükre gyakorolt pszichés erejétõl, vagy kivégezték az Armacham egységei. Miután leküzdik az elõttük álló akadályokat, Point Man és Fettel sikeresen eljutnak Jin-hez. Jin ekkor lejátszik nekik egy Michael Becket-el kapcsolatos videofelvételt, ami megerõsíti hogy Becket nemi erõszak áldozata lett a Nyugalom Szigeti létesítményben, ahol fogva tartották Alma testét. Point Man és Fettel a helyi repülõtérre siet hogy elérje Becket-et, több információ megszerzése végett hogy mi is történt pontosan Fairportban a távollétükben. Mikor rátalálnak, Fettel megszállja Becket-et, hogy az emlékeihez hozzáférve feltárja a múltjában történt dolgokat Point Man-nek. Becket ezalatt rájön arra hogy kicsoda Point Man és Fettel. Közben felszínre kerül Becket emlékei közül a végzetes robbanás is, ami letarolta Fairport-ot. Ezután egy régi épületbe mennek ahol Harlan Wade évekkel ezelõtt elkezdett kísérletezni a pszichikai parancsnokok létrehozásával és igyekezett Fettel és Pointman minden gyerekkori emlékét kitörölni. Fettel-nek és Point Man-nek sietnie kell, mert Alma épp szülni készül és közben erõteljes pszichés energiahullámokat bocsát ki magából, amely azzal fenyeget, hogy darabjaira szakítja a világot. Ennek elkerülése érdekében Point Man és Fettel, nyakukba veszik az omladozó várost, hogy megkeressék és hidegre tegyék Almát. Fettel tudja hogy Alma is félt valakitõl: az apjától Harlan Wade-tõl akinek ki volt szolgáltatva gyerekkorában. Alma félelmeit és kétségeit egy új lény, a Borzalom (The Creep) testesíti meg az új részben amely nem más, mint apjának Harlan Wade-nek a kivetülése. A Borzalom erejét Alma félelme táplálja ezért olyan erõs. Harlan kihasználta Alma gyerekkori félelmeit hogy kordában tartsa õt, ezért Alma az emberekben mindig a negatív oldalt látta és így Harlan akarva-akaratlan szörnyeteget csinált belõle. Alma pszichés erejébe oltott félelme szintén egy szörnyeteget hozott létre ami mindent megtestesít amitõl valaha is félt, Harlan-t. Fettel és Point Man azon ügyeskedik hogy a két erõt a legsikeresebben kihasználhassa egymás ellen.
Ennyit tudtam kihámozni a leírásból, lehet nem 100%-ig pontos, de némi támpontot ad.
Itt is írhatna valaki egy brutál jó történet összefoglalot mint pl az elsõ résznél!
Tulajdonképpen az egész sztori egy nagy katyvasz, sokszor totálisan nem érteni, hogy miért kerülünk az egyik pálya után a másikra. Egyedül az utolsó fejezet tartalmaz normális magyarázatot.
Lesz ehhez magyarítás? elég nem világos hogy mit is csinálunk vagy mi a célunk... nem igazán vágom. Egyébként a második pálya az egy az egybe Favela a MW2-bõl... csak rondább.
Én nemrég kezdtem el tolni, és az elején van jópár rész mikor bemegyünk valahová és az asztalon egy bekapcsolt TV halvány szemcsés képpel ott figyel, de az idiótáknak eszébe nem jutott volna hogy Alma megjelenjen a képernyõn mikor odanézek... pedig milyen fíling lett volna... ezek sem néznek Kör-t...
Persze ha késõbbi pályákon benne van ez a poén akk elõre is sry, még az elején tartok, de ahogy nézem nemigen lesz, mert elég gyengék az ijesztõs részek.
sokan megszokták a csilli villi Crysist:D na meg fõleg azok csalódtak, akik tolták az 1-el és a 2-vel...nekem megfelelt, a sztori valóban kesze kusza volt, de kárpótolt a COOP mindenért
De ha egyszer az a neve? :) Szerintem egy átlagos FPS se több se kevesebb. A közepét mintha kivágták volna, viszont jó befejezést kapott. FE4R viszont ne legyen...
Hangulatban sokkal közelebb áll az elsõ részhez; Project O.-hez, mint a FEAR2.
- Kellõképp nagyok a pályák; - Kevés játékban annyira jó enemy AI, mint ebben (fedezék keresés; gránátok; ...) - Achivement rendszer; - és a fedezékbe húzódás is nagyon jó (fedezék rendszer) - DX11 támogatás; - ...
Persze vannak dolgok, amik Nekem se jönnek be, de elég korrekt ez a F3AR.
Jobban megnézve mégiscsak van némi különbség a FOV-ban, de ha jól látom 75 volt az alap, szal nem furcsa, hogy nem óriási, de érezni futás közben is, ill. körbeforduláskor is. Jó van, akkor újra végigjátszás következik. :D