na de remélem egyszer ez a nyelv átbillen és az eddigi vesztéseimet tudom kárpótolni,
én is yoodli-zom, sajna eddig nem sok sikerrel, sok mínusz ezressel :((
Keves ANTIYOODLI! Én nem szeretnélek megbántani de szinte mindig kritizálsz és okoskodsz. Te tényleg ennyire értesz mindenhez? Vagy csak ennyire negativ vagy mindennel szemben? Üdv PUNTOGO
KEDVES DIABY! Ha ezen a néven fogsz licitálni tv-re én részemrõl nem fogok rád kattintani, de ettõl még más nem lesz veled toleráns. Üdv: PUNTOGO
Szia Antiyoodli! Kérdezném melyik licitrõl beszélsz 9:56-kor.Amit a hipohonder megnyert? Üdv: Puntogo
nekem még mindig az a bajom, hogy feltételezve hogy tejesen korrektek az oldal üzemeltetõi, a visszaadott kreditekbõl már simán beállíthattak volna 5+ servert. ha tényleg csak a túlterhelés lenne a fõ gond. viszont azt nekem senki ne beszélje be, hogy reggel 9:56-kor túlterhelt egy ilyen oldal! ha meg programhiba akkor azt 1 hónap alatt illett volna kijavítani (ha már nem csináltak terheléses tesztet)
látszik, hogy akik megnyerik szép összegeket pumpálnak bele (akár üzleti alapon, akár saját magának kell a cucc), ezzel nincs is semmi gond. Nyilván megéri nektek is, különben nem csinálnátok.
én továbbra is úgy gondolom, hogy úgy éri meg, ha az a termék amúgy is kell. ha van pár autolicit akkor bármikor elviheted teljes áron, és így nem buksz rajta sokat. Ez amúgy egy nagyon jó funkció (máshol nem is láttam nagyon)
Diaby: sok sikert a köv tv-hez. én nem fogok licitálni megígérem :)
Mert még nincs meg a pontos licit. Gondolom összeállítanak egy licit listát mit melyik nap indítják.
Így már értem,hogy mind1 milyen csak lcd legyen. :)
Sziasztok! Hát megint el vették.:( De semmi baj remélem ezzel tényleg meggyõztek titeket hogy egy ugy mond belsõs embert is tudnak büntetni mert ez senkinek nem esne jól azok után, hogy már a helyét is meg csinálta othon:) De se baj ujra bróbálkozunk csak azért is:) Ha lehet a a következõ Sharp licitnél senki ne klikkeljen hagy vigyem el 8 foritér elöre is köszönöm Üdv Szép napot
Örömmel olvasom hogy vannak olyan felhasználók is akik tényleg sokszor megfordulnak a yoodliban és elég kitartóak. Igazad van puntogo 1 vagy 2 klikkel ne vigyen el senki semmit mert akkor nincs meg az aukció szépsége. Na de viszont nézni szoktam a külföldi oldalt is ahonnan az ötletet vették, és ott nem igen lehet látni 1 felhasználót több aukcióban párhuzamosan. Vagy igy van a szabályzatuk, vagy ott tiszteletben tartják más emberek lehetõségeit. Lehet ha nekem is lenne több százezer forintom kreditre én is igy játszanák mint ti, de azért ti is azt hangoztatjátok hogy örülni kellene hogy elindult ez az oldal ahol a rendes ár töredékéért hozzá lehet jutni egy termékhez ha ügyes vagy. Akkor ez úgy lenne korrekt ha valaki megnyer egy aukciót amit szeretett volna akkor nem mindjárt átnyargal a másik futó aukcióba, hanem adok esélyt másoknak is és inkább beszállok késõbb egy másikba mivel gondolom nem csak az egyébként is gazdag embereknek találták ki az oldalt. Legalább is az etika ezt diktálná. Mégegyszer mondom nem veletek van bajom, és kivánom vegyetek ti is sok mindent meg, de jó lenne másoknak is esélyt adni, ha már a yoodli hosszútávon gondolkozik ti úgy sem késtek le semmirõl.
Diabynek.---Én kb 15 imélt küldtem a hibák miatt és mind megoldották. Való színû hogy már kevesebb hiba lesz. Minden kezdet nehéz.
Kedves Diaby! A zseton szám mindig attól függ mennyit ér meg nekem a termék.Nem jó de ha nyerni szeretnél nagyon akkor belekényszerülsz. Én nem görcsölök mert ha ma nem lesz az enyém akkor majd meg próbálom legközelebb. Van egy általam szabott keret amit rászánok utána fej vagy írás. Üdv: PUNTOGO
Én sosem állítottam, hogy trükköznek, fõleg ezután az eset után, ahol igen korrektul jártak el. Viszont remélem, hogy egyre kevesebb lesznek a technikai problémák, mert ezek kicsit elveszik az ember kedvét. Ha lehet egy ilyen kérdésem az automata licitálósokhoz: egyszerre hány zsetont tesztek átlag fel? Ja és még, hogy megéri-e az nektek, hogy akár több óráig csatáztak egy másik automatás licitálóval?
Kedves Fórumozok! Én ide csak azért regisztráltam mert hallottam hogy itt az emberek megosszák egymással véleményeiket és tudásukat is azaz segítenek kevésbé informáltnak. Diabynek írnám hogy sose várjátok meg az utolsó másodpercet mert úgy tudom hogy kattintás után blutól a gép és míg ezt teszi lezárulhat a licit.Egyébként ha megnézitek mindig azért nyert az automatás mert minden-ki az utolsó másodpercet akarja elkapni. Ne tegyétek!! 2-3-nál még tuti hogy bent vagytok Tegnap este én a lg hütõnél így járta. Nézzétek meg. Automatán voltam és 300 kredit helyet csak 3-mat ütöttem be, mire korrigálni tudtam még az utolsó másodpercet mutatta gyorsan klíkkeltem egyet és csak forgót a kis karika úgy mint Diabynak de lezárul mert lekéstem hiába klíkkeltem. Már a klíkkelésnél tutam hogy késõ. ANTIyoodlinak csak azt szeretném üzenni: hogy el kell gondolkodni azon hogy a hipohonder úgy olvastam normálisan bemutatkozott. Felválalta minden és ezt közzé is tette. Nem sumákolt leirt minden. Ha megnézitek nem kevés pénzért nyert meg mindent egy két kivétellel.Ha figyelemmel kiséritek a lezárult liciteket akkor ott lehet látni hogy kitõl mit töröltek és emlékezetem nem csal, már tölle is vettek vissza nyereményt jó párat.Szerintem õ ugyan olyan licitáló mint bármelyikünk.Haver üzlet-társ itt nincs csak licitálok vannak.Egyébként is bizniszben nincs haver és nincs üzlet-társ. Egyszerûen szerintem élvezi az egésszet és mint írta üzletel vele.Nem hiszem hogy ebben az országban bárki felválal valamit is amihez köze lenne sumákolás szinten. Csak egy pl: mondanék a yoodli kft-rõl. Már többször a hibák miatt vissza adtak kreditett és nem keveset.Gondolom mindenki emlékszik egy hete a 102CM- SARP- tv-re amiit az orka nevü játékos nyert meg.Fotóval tudtam alátámasztani hogy hiba volt a rendszerben licitálás közben.Nem kevés pénz folyt be a kft-nek 8-vagy 9-százezer. Még is törölték a licitet és megkaptam a 1300 kreditemet ahogy mindenki más.Ezt döntse el mindenki minek hívná, én korektségnek nevezem. Gondoljatok bele ha trükösködnének örökre lehúzhatja a redõnyt ki fog játszani?? SENKI. További szép estét mindenkinek és jó joodlizást. PUNTOGO
Ígértem, hogy megosztom veletek a Sharp TV-vel kapcsolatos infókat:
A Sharp 82cm-es LCD TV (LC 32DH77E) aukciója a túlterheltség következtében egy programhiba miatt nem megfelelõen zárult le, ezért sajnálatos módon az aukciót kénytelenek vagyunk törölni.
Üzleti alapelvünknek megfelelõen igyekszünk kártalanítani Önt, hogy ne érje veszteség a technikai hiba miatt, ezért az aukcióra tett kreditjeit jóváírjuk az egyenlegén. Az érintett termék aukcióját hamarosan újraindítjuk, hogy immár bizonyosan gond nélkül lehessen licitálni rá.
Köszönjük a türelmét és együttmûködését, és reméljük, hogy eme kezdeti nehézségek után is felhasználónk marad és számos termékünkre tesz sikeres licitet, gazdagítva eddigi nyerteseink táborát.
Korrekt cég!
Ez megtalálható a Yoodli súgójában! :-)
Mi történik akkor, ha licitálás közben leáll a rendszer? Szerver hiba esetén újraindítjuk a licitet, az adott liciten elhasznált krediteket visszaadjuk a résztvevõknek, minden más hiba vis majornak minõsül.
Rico
Aláírás kimaradt! Üdv Rico
Kedves Fórumozók! Ezt alá is tudom támasztani ami hipohonder mond! Mivel én rendszeresen nézem a yoodlit így figyelemmel tudom kisérni az eseményeket!
Vasárnap is volt egy szép baki (03.07én)aki látta úgyis tujda mirõl beszélek! E66 és GOLD.
Akárki akármit állít,hogy így csalnak úgy csalnak és hogy nem korrektek! Én ezt megcáfolom! Meglepõen KORREKT csapat!!!!!
Eleinte voltak kételyeim, de azok már szertefoszlottak!!!
@rolcsibaba Lehet,hogy pingeltétek a szervert a net kapcsolat persze,hogy oké volt. Az nem jelent semmit! :) :)
Igen, én láttam, hogy már volt egy ilyen TV aminek a licitjeit érvénytelenítették. Az meg, hogy te mennyit tettél bele? Reggel nyolc automata indult egymás ellen, még szép, hogy nem nyomok rá én is... Az meg, hogy túlterheltség vagy nem? Nem tudom... Mindenesetre érdekes, hogy klikkeltem és nem fogadta a licitet, mellettem meg még nyolc klikkelõ volt az elõzõ körben. Szóval hipohonder én nem tõled akarom elvenni ezt a TV-t, csak valahogy nem esett jól ahogy lezárult a licitálás.
Sziasztok kedves fórumozók! Ha tényleg figyelemmel kiséritek a yoodlit akkor bizonyára azt is láttátok hogy kb. 10 napja ezt a Sharp tv-t egyszer már megnyertem de szintén a tulterheltségre hivatkozva nem kaptam meg és a licit pontjaimat vissza kaptam. A mostani licitemet tegnap este kezdtem el mert tényleg szükségem lenne egy ilyen készülékre, "nem normál eset: ha valakinek kellett ez a termék (haver, üzlettárs stb)" de nyugodtan elhihetitek nem ilyen modon aminek ma reggel lett vége vége. Nyugodtan megnézhetitek mennyi licitet tettem rá akészülékre teljesen publikus utánna el dönti mindenki magában hogy megért volna e neki ennyit vagy nem. Azért még egyszer hangsújozom hogy egy klikkeléssel soha nem viszel terméket fõleg egy automata ellen arról nem is beszélve ha már órák óta licitál. ezt írtam lentebb hogy számolni kell. szerinted elbunék 30.000-ret mert te 1-et klikkelsz?:).Egyébként a 360.000FT Sony sem lett kiszállítva le terheltség miatt és mindenki vissza kapta a kreditjeit. További szép napot sziasztok
Itt lényegében mindenkinek igaza van. A túlterheltségrõl csak annyit hogy az a 8-10 emberke aki licitál egy termékre akár egyidõben is, az nem tud túlterhelni egy 8 magos processzorral ellátott szervert. Én is informatikában utazom és több mint tíz szerverünk van, melyeken szerverenként 4-500 ügyfelünk tevékenykedik folyamatosan, és lényegesen gyengébb szerverek, még sincs túlterhelés. Úgy hogy ez kamu szöveg. Egyébként nem egy alkalommal amikor ennyi licitáló volt egy idõben lepingeltük a szervert, és egyszer sem mutatott eltérõ értéket az átlagostól, tehát túlterhelésrõl szó sincs.
Az utolsó licitért nem vont le kreditet! Csak amit elõtte elnyomtam. Forgott az a szar, gondolkozott, majd kiírta, hogy lezárva...
normál esetben: tételezzük fel, hogy az oldal hibátlan, a te interneted akadozott. Ebben az esetben a licited el sem jutott a szerverig, tehát nem is tudta feldolgozni. Így nyoma sem lesz.
normál eset2: ha tényleg a szerverrel van gond, akkor a licited beérkezése letárolódik (hiszen le is vonta a kreditet), de mivel a licit lezárult így érvénytelen a licitálás (elvileg, bár akkor miért vonta le a kreditet). érdekes
nem normál eset: ha valakinek kellett ez a termék (haver, üzlettárs stb) vagy kevés licit érkezett rá, így a legegyszerûbb veszteség nélkül "lezárni". Ha én csalni akarnék az üzemeltetõ helyében, így csinálnám. Minden károsult úgysem szól, a többit meg lehet arra fogni hogy túlterhelt a szerver.
extrém eset: épp valamit csináltak a szerveren (frissítés stb) ami miatt tényleg nem tudta feldolgozni a kérést...
de hát korrekt cég (egyesek szerint), úgyis kapsz választ...
Persze, megosztom. Amúgy én sem a túlterheltségre gondolok. Egyszerûen valamiért nem dolgozta fel a rendszer a licitemet. Azért arra kíváncsi lennék, hogy azt visszatudják-e nézni, hogy a licitem beérkezett-e az idõ lejárta után?!
Diaby!
hidd el, hogy délelõtt 9:56kor ha túlterhelt egy szerver akkor ott óriási hiányosságok vagy hibák vannak. Hiszen a csúcsidõ akkor van amikor hazaérnek az emberek. A kreditet vissza fogod kapni (valószínûleg), de a válaszukra én is kíváncsi vagyok. Ha megkaptad megosztod velünk?
ANTIyoodli
Én nem tudom, hogy túl terhelt volt, vagy nem, nem is az a lényeg... Az egy kredit sem a világvége, persze ha jóváírják, akkor örülök neki, mert lehet valamikor azon fog múlni. A lényeg, hogy valami nem stimmelt és jól esne egy korrekt válasz. A legjobban meg az zavar, hogy itthon maradtam miatta és így bukom el...
ugyanmár Diaby!
a licit Véget ér: 2010. március 09. 09:56
ha erre is azt írják, hogy túlterhelt volt, akkor az már tényleg "furcsa". mert ha este 20 óra környékén történt volna... persze a problémádra kb azt fogják mondani, hogy a te interneted volt lassú és nem frissítetted az oldalt, de nyugodj meg az 1 kreditet jóvá fogják írni :)
Fidolorous: most õszintén, te nyernél 10 terméket nagyon jó áron, regisztrálnál egy olyan fórumra ahol épp szidják a yoodlit, vagy kussolnál és tovább profitálnál az oldalból? szerintem egyértelmû...
fuggetlenites: túlterhelt a szerver? akkor ne menjen annyi licit egyszerre amennyi leterheli amíg ki nem javítják. vagy be kell tenni még 2db szervert és kész. folyamatban lévõ liciteket megállítani, az utolsó 5 menjen egyidõben és tesztelni. szerintem minden licitáló megértené, hogy a 3 nap múlva lejáró termékét felfüggesztették (visszakapja a licitált krediteket stb) mert tesztelés van, hogy késõbb jobb legyen.
ezek nagyon alap dolgok. igen sokba kerül egy cég, de az mégtöbbe ha ilyen dolgokon az a hír járja róla hogy csalnak.
Hali!
A mai napon 17 344 Ft-ért elment egy Sharp LC 32DH77E TV. Az aukció lezárta elõtti "körben" 8 klikkelõ volt és egy automata licitáló (hipohonder). A következõ körben ismét licitáltam én is, de csak forgott a kis kör, aztán lezárult az aukció. Gyanúsnak nem nevezem az esetet, inkább érdekesnek... Egy kreditet vesztettem, nem sok, de mint tudjuk sok kicsi sokra megy. Írtam egy teljesen normális hangvételû, korrekt levelet, hogy ez, hogyan is történhetett? Az bánt, hogy e miatt a TV miatt maradtam itthon... Most pedig várom az úgyszintén korrekt válaszukat.
túl sok az újreg emberek, nekem ez akkor se tiszta :D
Na pont az ilyenek miatt indítják újra a licitet. Minek támadni a szervert? Kivizsgálják és ha támadás érte a szerverüket az aukciókat indítják újra! @rolcsibaba: Õk nem a hasznot nézik hanem a hosszútávú befektetést. Nekik ez nagyobb vesztesség minthogy lezárni az aukciót.
Én is veszítettem már nagyokat de nyertem is kicsiket amik vigasztalnak.
Figyelni kell, számolni, nyerni és szerencsét magunkhoz hívni! :)
És nem a szerencsefelügyelettel meg az APEH al fenyegetõzni. Mert én is megtehettem volna.........
Kedves Yoodli Fórumozok!! Elõször is bemutatkoznék: én vagyok a yoodlin PUNTOGO. Nagyon sok vélemény olvastam és úgy gondoltam én is hozzá szólnék a véleményekhez. Én többször nyertem, sõt vesztettem,és tõlem is többször vettek el nyereményt . Én élelmiszerben utazom szakmám szerint ezért naponta kötök üzleteket.11 évi dolgoztam külföldön és a kinti hasonló licit oldalakat is ismerem. Magyar viszonylatban sajnos egyre kevesebb tisztességes céggel találkozom. A yoodlit korrekt cégnek tartom és most mondhatja bár ki hogy beépítet ember vagyok. Végig kell gondolni, ez a cég ad egy olyan lehetõséget, ami lehet hogy picit még döcögve megy, de Magyarországon az elsõ ilyen, ebben a formában. Hogy ha szerencsés vagy akár bolti ár 10 százalékáért vagy 50 százalékáért hozzá juthatunk a termékekhez. Nem pfujolni kell meg APEH meg szerencsejáték felügyeletre hivatkozni, mert 5000Ft-ból nem nyertél meg egy 200.000ft-os terméket. Persze mindig lesz nyertes és lesznek vesztesek, de aki ezt nem tudja elfogadni annak ajánlom ne yoodlizon hanem nyisson egy számlát az OTP-nél és gyûjtögessen míg össze nem jön a kívánt árúra a pénze és utána biztossággal bemehet a boltba és megveheti. Akibe van bátorság az meg játsszon nyugodtan mert minden megnyert árú amiit nem óvtak meg (rendszer hiba miatt) kiszállításra kerül került,, én is megkaptam .Rendszerhibákat is folyamatosan kijavítják, személy szerint én vagy 5 alkalommal hívtam fel figyelmüket más más hibákra, és korrekt módon törölték a liciteket, sõt még a liciteket is vissza adták. Talán egy kis türelemmel megvárhatnánk míg teljesen kiforrja magát a yoodli. Arra felhívnám mindenki figyelmét NINCS INGYEN EBÉD,, ÉS NEM A MIKULÁS, DE NEM IS A JÉZUSKA A YOODLI mert az ember azért kezd egy vállalkozásba hogy idõvel természetesen profitáljon belõle akinek ez fáj,,én azt mondom mindenkinek áll a lehetõség.. Õk legalább megdolgoznak érte (kapsz egy nyereményt és lehetõséget) nem úgy mint a BKV-nál.(talicska pénz).Aki nem tudná rengeteg idõt, energia, tudás, és pénzt kell belefektetni a mai világba minden vállalkozásba. Ja és én sem nyertem a lottón, pont azért játszom mert ha szerencsém van sokkal olcsóbban jutok hozzá mint a boltban talán még el is adom és profitálok a nyereményembõl .És ezzel a hozzászólással nem benyalni kívánok a joodlinak, csak ez az én véleményem. Azt azért én is kérdezném az illetékestõl hogy a számlálónál automatán egy azon másodpercben miért húz le egy egy kreditet minden játékostól ha mondjuk hárman vagy ketten vagyunk, remélem érthetõ. Köszönöm a lehetõséget mindenkinek további jó Yoodlizást és sok nyerést mindenkinek. PUNTOGO
Túlterhelni nem csak a licitálók tudják, hanem a nézõk is. Sõt akár szándékosan is túl lehet terhelni, pl. úgy hogy néhány gép folyamatosan frissíti vagy támadja a szervert, és az nem ér rá válaszolni a többi felhasználónak.
Ez azért is érdekes mert jelenleg is megy a két vásárlási utalvány és nem egyszer 10-12 -en klikkelünk egyidõben és a szerver még sincs túlterhelve. Akkor egy pár résztvevõs licitnél hogyan lehet túlterhelni az egész rendszert.
Hát igen ez az amit nem lehet tudni, mi van a háttérben, mivel ez a fényképezõ sem volt olyan hú de drága hogy túl terhelõdjön a szerver. Én is kaptam ilyen e-mailt már és érdekes amikor több százezres holmira kell licitálni azok nem állnak meg és ott nincs túlterheltség ! Fõleg amikor egy 300.000 Ft-os SONY TV elkel kb 64.136 Ft-ért arra ugyebár a megtett licitek értéke 801.700 Ft !!! Arra ugyan miért írnák hogy program hiba miatt hibásan zárult le hiszen azon a tiszta haszon csupán 500.000 Ft!!!
na kaptam az újabb emailt miszerint...
"A Sony DSC-W180 digitális fényképezõgép aukciója a túlterheltség következtében egy programhiba miatt nem megfelelõen zárult le, ezért sajnálatos módon az aukciót kénytelenek vagyunk törölni.
Üzleti alapelvünknek megfelelõen igyekszünk kártalanítani Önt, hogy ne érje veszteség a technikai hiba miatt, ezért az aukcióra tett kreditjeit jóváírjuk az egyenlegén. Az érintett termék aukcióját hamarosan újraindítjuk, hogy immár bizonyosan gond nélkül lehessen licitálni rá.
Köszönjük a türelmét és együttmûködését, és reméljük, hogy eme kezdeti nehézségek után is felhasználónk marad és számos termékünkre tesz sikeres licitet, gazdagítva eddigi nyerteseink táborát. "
naná hogy a felhasználójuk maradok...amíg el nem fogy minden kredit mostmár tökmind1...
Kedves egaMaD! Hát igen örülök is meg nem is. Az én esetemben a házhoz díjtól elesek de viszonylag jó áron hozzájutok a termékekhez:)Kérdésedre válaszolva 10-12 termékrõl van szó amibõl néhányhoz sajnos nem annyiért jutottam hozzá mint ahogy elképzeltem. Sõt ugy is jártam már hogy elkerüljem a nagy bukást megvettem a terméket teljes áron(:bár még ezis jobb a semminél. Az én véleményem továbra is az hogy igen is lehet nyerni ha valaki figyelemmel tudja kisérni tehát van ideje, számol folyamatosan a licit alatt egy bizonyos terméknél amit meg szeretne nyerni.És a leg fontosabb hogy NEM KÖTELEZÕ licitálni és ez álltal ezzel az oldallal kapcsolatos jogi kérdésekkel foglalkozni. Szerintem meg vannak az erre szakosodott szervezetek és emberek akik ha indokoltnak látják vizs gálatot fognak indítani a cég ellen. Szép napot nektek
Azt nem értem, hogy ha van egy külön csoport a SZF erre, akkor miért nem használják a keresõket, hogy be is legyen záratva az összes. Lehet, hogy téged is csak azért csesztettek, mert nem volt ismerõs a SZF, vagy nem adtad oda a bevételed 50% mondjuk egy dobozban minden héten :)
szánalmas, hogy milyen országban élünk, de hát ez van.
Rena9: hidd el aki itt van kb 0% az esélye hogy nyer. vagy mert csal az oldal (többen is panaszkodnak erre) vagy mert a "csaló banda" bejegyzések miatt valaki neki sem áll kreditet venni. De ez jó hír neked, hiszen több esélyed van SZUPER áron venni termékeket. Hajrá!
Bántja a csõrötöket, hogy nem nyertetek még semmit, ilyenkor törvénysértõ minden, bezzeg ha egyszer összejön majd kíváncsi leszek átveszed-e a terméket, mert ha illegális, akkor ugye nem is kéne átvenni sem?!!!!
hallywood !!!!!!
Írj nekik , hogy utalják vissza a pénzed , ha nem feljelented az APEH-nál ! Nekem már vissza küldték ! Ez egy nagy CSALÁS !!!!
Nyugodtan licitáljatok csak engem nem zavar. Csak gondoltam szólok, mivel minket már megbüntetett az apeh szerencsejátéj felügyelete, és pont egy ilyen oldalt üzemeltettünk, tehát szerintem egyértelmûen le van írva az általam bemásolt szövegben. Hidd el nekem én sajnálom a legjobban, hogy az idióta magyar törvények szerint ez szerencsejáték. És csendben elárulom az SZF-nek van egy külön csoportja aki csak ezekkel az oldalakkal foglalkozik és keresi, kutatja õket. Az az érv, hogy a user megveheti normál áron is az szerintem kevés lesz, mivel amint a "rendes" ár alatt veszi meg szerencséje van és ehhez szükég volt valakire aki miatt az ár csökkent! Hidd el én osztom azt a véleményt, hogy ez a valóságban (nem a jogi életben) nem szerencsejáték, de sajnos ez itt Magyarország..
miért is lenne szerencsejáték? mi köze a szerencsének a licitáláshoz? ha licitálsz a licit vége kitolódik 15 mp-el. Tehát ha mondjuk veszel 1.000.000 Ft kreditet és beállítod a termékre ami neked kell, hogy amíg van kredit auto licit menjen akkor tied lesz a cucc. Ügyeskedhet bárki, vagy stratégiázhat. nyer a tõkeerõs licitáló.
szóval lehet hogy jogilag lehet addig csavarni, míg kiderül hogy illegális, de akkor ennyi erõvel kb minden játék az, beleértve az összes sportot.
nah tegnap este sikerült megnyernem egy aukciót "Ön megnyerte a(z) Sony DSC-W180 digitális fényképezõgép licitet a Yoodli weboldalunkon!" na örültem, hogy a negatív vélemények ellenére igenis lehet nyerni... erre ma reggel 9kor kaptam egy emailt miszerint "A Yoodli online aukciós webportálunkon az Ön által megnyert Sony DSC-W180 digitális fényképezõgép aukció státusza a következõre módosult: - Probléma-kivizsgálás alatt. Jelenleg vizsgáljuk az aukcióval kapcsolatos problémát." hát csak remélni tudom, hogy végül semmiféle probléma nem lesz és a pozitív véleményem megmaradhat :)
Megkérdeztem én is tõlük ezt a szerencsejáték dolgot, és állítólag a Yoodli azért nem szerencsejáték, mert minden licitálónak bármikor joga van a terméket egyetlen Ft veszteség nélkül megvásárolni, tehát legrosszabb esetben is a termék árán kell csak a licitálóknak a terméket megvásárolni. És ebben elvileg tényleg nincs szerencse kérdése, csak abban, hogy olcsóbban hozzájut-e, mint a bolti ár. Szóval nem akarom ezeket védeni, de jól ki van találva az egész..
...illetve érdekes lehet azon elmélkedni, hogy licitjáték-e az, hogy mellette bármikor megveheted a kihirdetett összegért a cuccost, sõt, amit kreditek vásárlására költöttél, azt levonják belõle. (Ez tehát támadhatja a szerencse "túlnyomó" jeletõségét.) Szeretem az ördög ügyvédjét játszani, még így is, hogy nem igazán hiszem, hogy ez megfelelõ mentõérv lenne nekik.
Szia! A magam részérõl nagyon köszönöm a hozzászólásodat, gondolatokat ébreszt. Annak idején az elsõ dolog, amit megállapítottam ezen értékesítési módszer kapcsán, az az volt, hogy ez bizony részben a véletlenen, szerencsén múlik. Saját szemléletem szerint ez egy online póker játékhoz hasonlít a szerencse és a stratégia szerepének összetétele alapján. Mivel nem nyomoztam utána, hogy a Felügyelet ilyen konkrétan is nyilatkozik a dologról, ezért csak sejtéseim voltak arról, hogy nem teljesen legális az ilyen tevékenység (mint ahogy tudtommal online póker site sincs itthon, de legalább a külföldi oldalak látogatását engedik). Ezek után kíváncsi leszek a folytatásra.
Másfelõl ha jól látom, a hagyományos licitálást is mohó mancsok tartják kézben, tehát felmerült bennem a kapcsolódó kérdés: Vatera és tsai is kezdjenek izgulni? Az azért túlkapás-szagú lenne, márpedig a leírtak alapján cumira állnak õk is. Igaz, ez offtopic kicsit, de azért érdekes.
Kedves Fórumozók! Csak egy jó tanácsot szeretnék adni mindenkinek, mivel hasonló oldalt üzemeltettem. A magyar törvények szerint amit a yoodli.hu és az összes többi hasonló oldal csinál illegális tevékenység. Aki nem hiszi el olvassa el saját maga. www.szf.hu azon belül pedig Gyakran ismételt kérdések, de aki lusta annak bemásolom: 1. Milyen két alaptípusa van az interneten elérhetõ honlapokon keresztül szervezett licitjátékoknak? A hagyományos licitjáték esetében a licittárgy megvásárlásának jogát a licitálásra nyitva álló idõtartamon belül utoljára legnagyobb tétet tevõ licitáló, a fordított licitjáték esetében a legkisebb egyetlen licitet tevõ játékos nyeri meg. 2. A hagyományos, illetve a fordított licitjáték esetében a nyerés vagy a vesztés a játékosok licitálási stratégiájától vagy a véletlentõl függ? A licitjáték végeredményére számos tényezõ hat (hányan és mikor licitálnak, milyen számot tettek meg licitjükben, mennyire tõkeerõsek a licitálók), azonban ezen tényezõk mindegyike visszavezethetõ a véletlenre, így a nyerés vagy a vesztés mindkét típusú játék esetében túlnyomórészt a véletlenen múlik. 3. Szerencsejátéknak minõsülnek-e az interneten elérhetõ honlapokon keresztül lebonyolított licitjátékok? Igen, amennyiben játékosok tétet tesznek (például krediteket vásárolnak), ennek fejében nyereményre válnak jogosulttá és a nyerés vagy vesztés túlnyomórészt, illetve kizárólag a véletlentõl függ (lásd a 2. pontban megfogalmazottakat). 4. Ki szervezhet szerencsejátéknak minõsülõ licitjátékot? A szerencsejáték szervezõ tevékenység folytatásához az állami adóhatóság engedélye szükséges. Ilyen típusú szerencsejáték szervezésére a Magyar Köztársaság területén kizárólag a Magyar Állam tulajdonában lévõ, szerencsejáték-szervezõ tevékenység rendszeres folytatására létrehozott gazdálkodó szervezet, vagyis az állami játékszervezõ jogosult, az adott játék szervezésére vonatkozó engedély birtokában. 5. Legálisak–e az interneten keresztül elérhetõ szerencsejátéknak minõsülõ licitjátékok? Nem. Magyarország területére on-line licitjáték szervezésére vonatkozó szerencsejáték szervezõi engedély nem került kibocsátásra, ezért valamennyi ilyen tevékenység illegális. Az engedély nélkül szervezett szerencsejáték szervezõjével szemben bírság szabható ki, illetve ezen tevékenység büntetõjogi felelõsségre vonás alapjául is szolgálhat.
Es ahogy látom, magadnak is szállítasz ezt-azt. Hány licitet nyertél már meg? (Csak hogy ne kelljen összeszámolgatnunk) :)
A korrekt tájékoztatás végett azért nem ártott volna megemlítened, hogy ha írsz valakit beajánlónak, akkor az illetõ 5 kreditet kap, amint a regisztrált user elõször vásárol magának kreditet. :)
miért jó, hogy ha az automata licitekkel versenyzünk?? ok, hogy 5 mp-nél kattintanak, de ha megvárjuk míg 5 mp alá megy a visszamaradó idõ és licitálunk, akkor a következõ 5 mp-nél megint ránk fog licitálni az automata. nem?
Sziasztok! Aki úgy dönt, hogy kipróbálja a Yoodli.hu-t az a regisztráció után kipróbálás végett mindenképp a legolcsóbb kredites csomagot vegye meg, nem kell rögtön 5000ft-ért vagy akár többért vásárolnia, elég az 1200ft-os. Továbbá aki arra az elhatározásra jut hogy regisztrál akkor megkérném hogy ajánljon be engem is.Amikor regisztráltok az oldalra az ajánló rublikába kérlek írjátok a felhasználónevemet: moody ez nem telik semmibe és nagyon hálás lennék érte, ez csupán egy kis szívesség azoktól akik komolyan gondolnák a yoodlit. Elõre is köszönöm szépen. szúrok be képet a reg. adatlapról: [IMG]http://www.imageserve.info/img_store/2010/03/01/2/2fae6928616b5134ccec69eb653354fc.jpg [/IMG] Személyes jótanács a licitálóknak, sok ismerõsömnek bejött : meg kell várni a licitet hogy jól felkússzon addig nem is érdemes licitálni és egy idõ után már csak automaták licitálnak , nah ezt kell kihasználni mert az autómaták kb 5 másodpernél nyomnak mindig rá. Hát ezt most nem tudom ki értette.. Fontos minden kis dolgot elolvasni az oldalon hogy mindent értsetek:itt igazából a vásárló és az eladó jár jól az össze többi nagyot szop, bár ott van még a megvásárlás gomb ahol az eddigi liciteidet levonják a termék árából és megveheted. Szerintem azok nyomják komoyan a yoodlit akik amúgy is megvennék a terméket és akkor bõven licitálhatnak rá és ha már úgy gondolják a licit értékük már lassan kezdni meghaladni a termék értékét akkor vegyék meg és levonják a termék eredeti árábol az eddigi licitet. Szerintem ez így korrekt. Személyes tapasztalatokra kíváncsi vagyok. És aki megteszi, hogy amikor beregisztrál beírja az ajánló rublikába a nevemet: moody annak külön köszönet. Sok sikert!
Amúgy korrekt a cég! Tapasztaltam is meg nyertem is. Még van fennmaradt licit amit nem vizsgáltak ki de vizsgálják azt is. Közel azonos idõben zárult le két laptop és így is korrektül válaszoltak nekem. Február 21én. 20:07 kor az egyik és 20:09h kor a másik. Szóval még van mit csiszolni a szerveren mert fõmûsor idõben közel azonos lezárás elég nagy hiba!!! Még tart a kivizsgálás.
Természetesen bemutatkozom rico vagyok a yoodlin.
Voltak szerencsések is akik pár száz forintból nyertek termékeket. Jó idõben jókor szálltak be!
További yoodlizást! :)
Üdv
GYÕZZÉTEK LE AZ ORKÁKAT! :)
Kicsit lejjebb írták, hogy meg lehet venni teljes áron, akkor nem vesznek el a kreditjeitek. ;)
Egyébként picit lejjebb már válaszolt a kérdésekre: "Többször elõfordult, hogy az oldal pár percre nem volt elérhetõ, ezért nem lehetett, vagy csak nehezen lehetett licitálni. Ezt nem szándékosan tesszük (sõt ez nekünk igen komoly üzleti és etikai károkat okoz), hanem olyan mértékû túlterhelést kap egy-egy csúcsidõszakban a rendszerünk, hogy a 8 processzoros HP server se bírja a terhelést."
Lehet, hogy nem kéne ennyi embernek licitálni, egy-egy aukción akár még 50-60 licitáló is lehet, azt meg ugye 8 processzorral nem mindíg lehet bírni. :)
Még egy észrevétel ami kicsit arra a következtetésre késztet hogy nem volt tiszta a varrógépes aukció. Végignéztem az az elõzõ aukciókat és az összes az utolsó klikk vagy automata idõpontja után zárult, de ez nem !!!
Véget ért: Ma, 20:24:56 -ez van az oldalon de az utolsó klikk érdekes módon ez után érkezett :
Idõpont Licitáló Típus Ma, 20:25:01 replac klikk Ma, 20:23:55 akidgam auto
Na ez hogyan lehet ???? Csak azt ne mondják hogy szoftver hiba. Ilyen kérdésekre miért nem válaszol a Yoodli hivatali embere ???
Hát ez igaz. Én most is részt vettem a varrógép liciten és nem egyszer volt hogy klikkeltem és 10 másodpercre rá kerültem a listára. Így akkor hiába nyomsz idõben. A végén pedig kb:45 másodpercig elérhetetlen volt az oldal, és mire visszajött lezárult az aukció. Hát így nem igen lehet korrekt módon részt venni a licitekben.
érdekes módon elég sokszor le fagy a rendszerük. én már 3X nyertem de egyszer sem kaptam meg, mindig az volt a kifogás, hogy túlterhelt a rendszer és ezért fagyott le. már ott hagytam 50 000 ft- ot és még egy pár ezer forintos terméket se sikerült megnyernem. csalás az egész. én nem hiszek nekik, a facebook miért nem fagy le soha? és miért mindig ugyanaz a 30 - 40 ember nyer?? hogy ha leterhelt volna a rendszer akkor az azt jelentené hogy kis millióan licitálnak, és akkor csomó embernek kellene nyernie meg licitálnia, nem mindig ugyanazoknak.
Húúú az nagyon gyanús dolog, hogy vannak új regisztrálók, biztos van benne valami! Mivel nemrég indult a yoodli, nyilván nem szólhattunk hozzá fél évvel ezelõtt...
Néhány ember aki itt licitál az lottónyertes lehet! Amennyi pénzt elköltöttek egy általuk kiszemelt eszközre,hogy akár a boltba is megvehetnék,vagy a számítógép jól licitál!
És ez miért zavar? Nem születhetett mindenki úgy, hogy már készen kapta a regjét. :) Így vagyok én is, írhatnékom támadt, ahhoz pedig regisztrálni kellett. Gondolom feltûnt valakinek, hogy piszkálják a boltját, így mozgósította a támogatókat. Amíg normálisan szólnak hozzá, addig szerintem mindenki elfér. Így legalább kiderül a másik oldal álláspontja is. Persze lehet, hogy rosszul látom.
tudjátok engem mi zavar ? hogy itt az ÖSSZES bõvebb hozzászólást író emberke februárban regisztrált...
csak a hagyományos aukcióknál is járhatsz rosszul, megveszel valamit, és lehet, hogy nem is mûködik rendesen, vagy ha igen, az élettartama lényegesen kisebb lesz, mint egy új és garanciális terméknél... Volt olyan hozzászóló, aki abban kételkedett, hogy hogy lehet egyszerre több termékre licitálni, robotok csinálják....
"De remélem senki nem gondolja komolyan hogy pár százas klikkeléssel bármilyen nagyobb értékû készüléket el fog vinni..."
"2x licitáltam rá (200ft) és 10 nap múlva megérkezett"
Tetszik ez a két hozzászólás így egymás után, az egyik a nagytételben licitálótól, a másik a mákos kevesek egyikétõl. :)
Mondjuk az oldallal kapcsolatos dolgok csak elméletileg érintenek, mert eddig nem regisztráltam, és nem is szándékozom. A teljes áron vásárlás nem érdekel, a töredék áron vásárlás pedig bizonytalan mint a kutya vacsorája. Akkor már inkább maradok a hagyományos aukcióknál, ott legalább nem kell fizetnem a licitálásért, max a megnyert árukért.
A több termékre licitálásnál szerintem arra gondolhattak, hogy nem kellene megengedni a több cikkre licitálást, és nem pedig arra, hogy nem tudsz többre licitálni.
Sziasztok!
Én 02.06.-án nyertem egy Philips 19"-os LCD TV-t, 5024 Ft-ért, 2x licitáltam rá (200ft) és 10 nap múlva megérkezett (kiszállítás 4600)szóval kb. 10.000 Ft-ért vettem egy 65eFT-os tévét! Nézzétek meg-voltak ott is nagy nevek-!! (egyébként összesen 1x töltöttem fel pénzt 2500-ot, tehát még ha azt is hozzáadjuk, akkor is tök jól jártam!!! A kiszállító nagyon korrekt volt, rögtön kibontotta, hogy nézegessem meg. A dobozt elõttem vágta fel, a fóliát én húztam le... Egyébként elõfordult már, hogy lefagyott a rendszerük, vagy valami rendszerhiba történt, pl.: egyszer betettem az automata licitálóba 4 kreditet és hiba miatt tovább licitált és 11 kreditem ment el, írtam nekik egy levelet és másnap reggel a számlámon 22 kredit figyelt, szóval nagyon korrektek voltak. Kollégám pedig úgy járt, hogy gratuláltak, Õ nyert, de amikor kilépett nem az õ neve volt ott (ahogy itt írtad 1xms) õ is írt levelet és elnézést kérve visszaadták az eljátszott kreditjének a kétszeresét! Egyébként teljesen legális, semmi törvénysértõ nincs benne. Több esélyed van nyerni, mint ha lottóznál... Amúgy akkor indítják újra ugyan azt a terméket, ha az a rendszerük miatt lefagyott a visszaszámláláskor és mindenki visszakapja a kreditjét, így újra van esélyük a kiszemelt termékre. Szerintem ez így KORREKT!! Amúgy meg az üzemeltetõ nem fog egész nap a gép elõtt ülni és a szitkozódós levelekre válaszolgatni meg magyarázkodni. (bár ezt csodálkozásomra megtette) Egy ember meg igen is nyomkodhat több termékre egyszerre, csak külön lapon meg megnyitni azokat, és 7 mp-nél nyomhat, hiszen nem mennek másodpercre egyszerre a termékek! Én is csináltam már így… Kicsit többet kellene nyomon követni az eseményeket, nem pedig szitkozódni és akkor rájönnétek, hogy mûködik! Szupi oldal!
Mindenkinek yóó yoodlizást!
Kedves fórumozók! Bár nem szorúl védelemre a szóban forgó cég mert szerintem maximális koretséggel próbálja orvosólni a kezdetleges nehézségeket a játékosokkal de azért engedjétek meg nekem hogy pár gondolattal ezt mégis megtegyem. Magához a szerver mûködéséhez hozzá szolni nem tudok mert csekély amit értek hozzá de magát a gyakorlati részét van szerencsém átlátni. Engem Vágó Jenõnek hívnak cégem fuvarozással foglalkozik és a yoodli kft hivatalosan szerzõdött szállitói vagyunk. Pár szó a nyereményekrõl: Cégem telephelyére folyamatosan érkeznek a különbözõ gyártó és forgalmazó cégek futárai a megnyert és a JÖVÕBEN licitre kerülõ készülékekkel ami lehetõvé teszi hogy a licit után három napon belûl már szállithatjuk nektek az ismert konkurencia egy honapos határ idejével szemben. Pár szó a licitrõl: Ha szoktatok játszani valószinûleg találkoztatok a nevemmel nem tagadom nem csak magamnak hanem üzleti megfontolásból szinte minden nap licitálok és nyerek is.De remélem senki nem gondolja komolyan hogy pár százas klikkeléssel bármilyen nagyobb értékû készüléket el fog vinni hacsak mázlija van vagy a komolyabb játékos az elején említett gondok miatt ki fagy az oldalról ahogy én is jártam párszór. Azt minden esetre tudnotok kell hogy akár az Ekrisz vagy Orka vagy én vagy bárki más aki feltünõen sokat nyer az rengeteg pénzt fektet ebbe a dologba és néha sokat is veszít fõleg ha két ilyen ember akad össze egy termékre tehát ahoz hogy nyerjen valaki nem kell feltétlenül belsõ embernek lennie.Mivel hogy tudom hogy a yoodli hosszú távban gondolkozik higyjétek el hogy ezek a piti csalások semmiképpen nem érnék meg nekik. A véleményem ezekrõl a fórumokrol az hogy ha valakinek nincs idelye, nincs türelme vagy esetleg nincs elég pénze ahoz hogy végig vigyen egy licitet akkor nem az a modja hogy el kezd írni minden féle összeesküvés elméleteket gyárt mert szerintem ez nem túl korrekt megoldás. Ez EGY ÜZLETI VÁLLALKOZÁS BEFEKTETÉSEKKEL AMINEK JÓ ESETBEN MEG KELL TÉRÛLNIE. A CÉGNEK MINDEN KÉPPEN NYERESÉGET HOZ HIÁBA SZÁMOLGATTOK EGYFOLYTÁBAN EZ ERRÕL SZÓL ÉS SZERINTEM ABSZOLÚT NEM KÖTELEZÕ BENNE RÉSZT VENNI. Bár magam ellen beszélek de igenis van rá esély hogy nyerjetek ha van pénzetek és ésszel licitáltok. Bizalmas infó: Orka Budapest 18. ker. nyugdíjas Ekrisz Moldáviából játsik testvére veszi át a nyereményeket Tudom azt gondoljátok na ez egy elfogult belsõ ember de számoljátok meg a kiment termékeket és azok száll. költségét remélem megértitek:)Ráadásúl nekem az az érdekem hogy naponta minél tõbb terméket tudjunk nektek kiszállítani a licit csak egy kicsi plussz hobbi:)ugy hogy csapjatok bele nyugodtan és gyõzzétek le az Orkákat...:) Ne haragudjatok a kioktató dumáért de ezzel is éreztetni akartam hogy igen is egy hosszú távon gondolkodó korrekt céggel van dolgotok és nyugodtan beszállhattok a licitbe.
Szép napot nektek Vágó Jenõ
Ha abból indulunk ki, hogy csak az licitál, aki mindenképp meg akarja venni, akkor egészen érdekes is lehet a dolog.
Ha mindenki aki licitált, és nem nyert megveszi a teljes áron az árut, és a nyertes megveszi a licitje+leütési áron, akkor a cég kb. az árrést nyeri. Ami több tucat licitó esetén elég jó pénz, akár több is mint ami a licitekért befolyik.
Kis matek: ár:300.000, kerüljön a cégnek kb.250.000-be, mondjuk 40 licitáló, leütési ár 64.000, ez 8000 licit ami 800.000+64.000 ha csak a nyertes veszi meg. haszon:614.000 ha mind a 40 megveszi, akkor kb. 39*300.000 + 64.000 ez 11.764.000. haszon:1.764.000
Mondjuk az azért kétséges, hogy pl. egy 300.000-es TV-be azért ugrik bele mindenki, hogy a végén meg is vegye teljes áron, valószínûbbnek tûnik, hogy rááldoznak 1-2 ezret, hátha bejön, és inkább elkönyvelik a veszteséget.
Szóval azt aki nem nyer, és nem is veszi meg teljes áron, na õt akkor még mindíg nem értem. :)
Hát igen sok féle vélemény van, és igazából egy felhasználó soha nem fogja megtudni mi van a háttérben mert mindent meg lehet magyarázni.
Én is licitáltam az oldalon már párszor és sajnos menetrendszerûen percekre nem volt elérhetõ az oldal. Ezt meg is reklamáltam és én személy szerint vissza kaptam a kreditjeimet, sõt kárpótlásul ajándék kreditet is kaptam.
De viszont arra még mindig nem válaszolt az illetékes hogyan lehet az mint pl: lejjeb az aukció lezárásánál a kukkori felhasználó volt a nyerõ a lezárt aukciókban meg már nem õ szerepel, pedig az idõpont alapján még az sem lehet hogy egy idõben nyomtak rá.
Miért nem lehet valamilyen szinten lekorlátozni ? Gondolok arra hogy 1 felhasználó egy idõben csak 1 aukción vehessen részt, így mások is nagyobb eséllyel indulnának.
Érdekes módon a külföldi aukciós oldalon nincs ilyen gond pedig ott nem 4-5 aukció megy egy idõben, és nem is lehet látni hogy egy felhasználó 2-3 aukcióban van folyamatosan.
Kedves Azik!
Lehet, hogy még nem sikerült teljesen érthetõvé tettünk az oldal mûködésének a lényegét, ezért elmondom, hogy miért van az a sok felhasználó, aki belemegy a „biztos veszteséget” jelentõ licitálásba:
1.verzió: ha valakinek szüksége van a termékre, akkor elmehet a boltba megvenni pl. 1000 Ft-ért. Ez az egyik út. 2. verzió ideális eserben: elkezd egy ilyen termékre licitálni, és ha ügyes, akkor mondjuk 200 Ft-ért övé lesz a termék a Yoodlin. Nyert 80%-ot. 2. verzió normál esetben: licitál, és ha bármikor úgy dönt, hogy kiszáll a licitbõl, vagy mondjuk nem õ nyer, akkor amennyi kreditet elhasznált a licit során, azzal csökkentett áron megveheti a terméket, tehát olyan, mintha elment volna a boltba megvenni. Kockázat 0, veszteség 0.
Akkor miért kellene az 1. verziót választani?
Kedves 1xms!
A tegnapi esti licit során 1 terméknél, konkrétan a Philips takarítógépnél jött elõ újra a lezárási probléma, amit a mai nap felkerült szoftverjavítás már vélhetõen megold. Ahogy levelemben is írtam, az ügyfélszolgálat 24-48 óra alatt tudja a problémákat kezelni, megválaszolni. A kreditek a mai nap, 13:47-kor lettek a licitáló felhasználóknak visszaadva, így remélhetõleg Ön is megkapta. Ha ez esetleg nem így történt, akkor azt jelezze az ügyfélszolgálaton. Azon vagyunk minden erõnkkel, hogy az ilyen problémák, és a lassulási gondok megoldódjanak, de ennek megoldása igen idõigényes, viszont napról napra javuló állapotot ígérünk!
Köszönjük mindenkinek a türelmét.
Yoodli Kft
Tisztelt Yoodli Kft és Kedves fórumozók!
Szeretném én is a véleményemet kifejteni a Yoodli Kft. hivatalos válaszára. Általában erre az oldalra azok az userek keresnek, illetve találnak rá akik valamilyen szinten érdeklõdnek(-tek) az aukciós oldal iránt. Nagyon szép az a hozzáállás amit felvázolt (többek között én is ezért regisztráltam az oldalra), meglátva a lehetõséget hogy ilyen formában is lehet terméket vásárolni. Kipróbálásként vettem is egy bizonyos kredit csomagot, de hamarosan rá kellett jönnöm hogy nem igazán úgy mûködik az oldal ahogy én azt elõzõleg elképzeltem! Folyamatosan fagyott lefele a Yoodli Kft szervere, ha ráfrissítettem error hibajelzést írt ki, aukciók közben lefagyott, aztán lezárta azt, tehát más usereknek se adott lehetõséget hogy felüllicitálja az elõzõ összeget. Ugyenez történt 2010.02.23-án este 20:50:24-kor amikor az aukción egy Philips takarítógép szerepelt, gyõztesnek kihozta az addig utolsónak beérkezõ licitálót totilacit, az aukció lezárásánál (már másik képen) pedig már a lezárást követõ 4. helyezet tobiliga neve szerepelt gyõztesként!
Bizonyíték: (aki kíváncsi a képekre is az jelezze az oldalon, mert sajnos nem vagyok VIP tag így csak 20 Kbyte méretig engedélyezett a feltöltésem, azon meg nem látszik a lényeg)
Tételezzük fel ha valaki eme takarítógépre már több tíz netalán száz kreditet feltett, akkor önhibáján kívül csak úgy elveszíti azt, esélyt se adva önmagának hogy az idõkeretén belül a gyõztesként állót felüllicitálja!
Az üzemeltetõ azt ígéri hogy az így elveszett krediteket pótolja (itt az oldalon lejjebb a hivatalos hozzászólásában), valamint azt hogy ugyanazt az aukciót megismétli egy megváltozott idõpontban! Kérdem hogy mikor akarja pótolni a kreditet (én is licitáltam igaz nem sokkal) mert az én kredit darabszámomon nem látom hogy pótolná!
A hozzászólásomat ne okoskodásnak vegyétek (nem annak szánom), csak szeretném ha a tulajdonosok is tisztán "játszanának"!
Ha pedig valójában tényleg szoftverhiba állna a háttérben, akkor kívánom az üzemeltetõknek hogy hamarosan sikerüljön kijavítani azt, mert az lenne a regisztrált felhasználóknak is a legjobb ha hibamentesen mûködne szerverük!
Én személy szerint továbbra is figyelemmel fogom kísérni az aukciós oldal alakulását, valamint az ígért változtatásokat és ha úgy látom hogy a korábbi aggályaimat kiküszöbölték akkor, valószínûleg én is fogok nagyobb kreditcsomagot vásárolni, de addig nem!
Van egy olyan közmondás hogy okos ember más hibájából tanul, egy átlagos ember a sajátjából, a buta ember viszont egyikbõl se. Én nem szeretnék ez utóbbi csoportba tartozni, úgyhogy inkább a mostani formációból kimaradnék!
Köszönöm mindenkinek aki végigolvasta a hozzászólásomat és további kellemes fórumozást kívánok!
Mondjuk én eddig sem az oldal üzemeltetõjének céljain értetlenkedtem, mert mindenki úgy próbál összehozni minél több hasznot, ahogy tud.
Ami nekem picit magas, az a sok felhasználó hozzáállása. Azt nem értem, hogy mi visz rá embereket, hogy a szinte biztos veszteséget okozó licitálásba belevágjanak?
Mert ez eléggé öngerjesztõ folyamatnak tûnik, minél többet tettem bele, annál nehezebb kiszállni, és ha nem bírom vagy nem akarom a végéig folytatni, akkor csak veszíthetek. Így általában csak az nyerhet, aki eldöntötte, hogy végiglicitál, akkor is, ha ez esetleg százezrekbe kerülhet. Ha ráadásul más is eldöntötte, akkor meg sosem lesz vége...
Szóval ennyi erõvel a sok nem nyertes licitáló akár a kaszinóba is vihetné a pénzét, és feltehetné a pirosra, ott lehet, hogy több eséllyel nyerne, mert ott 50%, itt meg 1/licitálók száma az esélye.
Kedves Yoodis SG fórumozók!
Szeretnék a Yoodli Kft nevében hivatalosan válaszolni néhány itt felvetett aggályra:
Az indulás óta volt több technikai problémánk is, de ezek többségét orvosoltuk, és reméljük nem lesz többet olyan eset, hogy pl. egy termék újraindul a lezárás után, és emiatt 2 nyertese van 1 terméknek. (ez akkor fordult elõ, amikor az utolsó licit az u.n. lezárási tranzakció közben "esett még be", és innentõl kissé megbolondult a rendszer. Ez egy programhiba, aminek a javítása megtörtént. Ez történt többek között "egaMaD" és "1xms" által felvázolt esetben is.) Ezeknél minden esetben egyeztettünk a licitálókkal, és sok esetben inkább vállaltuk a veszteséget, de mindkét nyertesnek elküldtük a nyereményt, vagy szabályzat szerint töröltük a licitet, a licitálók visszakapták a kreditjeik 100%-át, és újraindítottuk a licitet.
Többször elõfordult, hogy az oldal pár percre nem volt elérhetõ, ezért nem lehetett, vagy csak nehezen lehetett licitálni. Ezt nem szándékosan tesszük (sõt ez nekünk igen komoly üzleti és etikai károkat okoz), hanem olyan mértékû túlterhelést kap egy-egy csúcsidõszakban a rendszerünk, hogy a 8 processzoros HP server se bírja a terhelést. Ennek megoldásán dolgozik 6 (!) IT-s szakember éjjel-nappal, akik kód és rendszer optimalizációt végeznek, de mivel az oldal jellegébõl adódóan a munka egy részét éjszaka lehet csak elvégezni, ez korántsem egyszerû feladat. Reméljük ez a probléma igen rövid idõn belül megoldódik.
Utalva „1xms” felhasználó levelére az ismétlõdõ nyertesekkel kapcsolatban: ezek a felhasználók tényleg XL-es kredit-csomagokat vásárolnak akár naponta többször is, tényleg sok százezer Ft-ot elköltöttek kreditekre, mert megértették azt, hogy ezt érdemes üzletszerûen csinálni (kiszámolva igen jól keresnek vele). Jellemzõen azok nyerik az aukciókat, akik komolyan végigcsinálják a licitet, és nem szállnak ki pár 1000 Ft után. Veszteség legfeljebb annyi lehet néha, hogy a terméket a bolti árnál 5-10%-al olcsóbban tudja eladni, de ha valaki valóban azért licitál, mert szüksége van a termékre, akkor nincs igazán vesztenivalója.
A számláló mûködésével kapcsolatban pár dolog: ha valakinek az internet kapcsolata akár csak 0,5 mp-re kihagy (ami valljuk be õszintén, nem túl különleges dolog), akkor a server nem tudja elküldeni a frissítést az illetõ gépére, és kettõt, vagy hármat ugrik a számláló. Olyan esetben is elõfordulhat ez, amikor a rendszer túlterhelt és képtelen egyszerre ezer usernél mp-ként frissíteni. Ez a fentiekkel együtt hamarosan megoldódik.
Kedves „azlk” olvasó számolását köszönjük, valóban helyesen kalkulált, de tudni kell, hogy egy ilyen szolgáltatást egyrészt marketingelni kell, ami igen sok milliós havi kiadást jelent, másrészt egy cégnek vannak kiadásai (bérek, üzemeltetés, bérlet, stb). Emellett vannak termékek, amit igen komoly veszteséggel adunk el (kaptak 900 Ft-ért 100.000 Ft-os mosogatót is!), de persze az ellenkezõje is ugyanígy megvan. Egy ilyen vállalkozás csak hosszabb távon megtérülõ.
A termékek „túlárazásával” kapcsolatban azt kell tudni, hogy a magyarországi netes boltok többsége fél-illegális módon árulja a portékáját. Bármelyik ár-összehasonlító oldalt megnézünk, akkor vannak a „drága boltok” néhányan, és többségben vannak azok, akik az elõbbinél 20-30%-al olcsóbban adják pár ezer Ft különbséggel a termékeket. Ennek több oka is van: egyrészt olyan országból szerzik be az árut, ahol a legolcsóbban vehetõ az meg (nem baj, ha nem dugható be a mi aljazunkba a 220-as dugója, nincs magyar menü, leírás, stb.), ami nem lenne baj, de így a garancia úgy mûködik, hogy a vásárlónak be kell vinnie a 55 kg-os mosogatógépet oda, ahol vette, onnan kiküldik abban az országba az árut, ahonnan származik, majd 2-3 hónap múlva esetleg visszakapja a megjavított készület. Ezzel szemben itthon a szerelõ kimegy házhoz és megjavítja, vagy ha el kell vinni a készüléket, akkor max. pár hét alatt megjavítják. A szervizek többsége csak a magyar garanciás termékeket javítja itthon, bárki utána tud ennek járni! A B változata az olcsó áru létrehozásának az ÁFA-mentes eladás, ami úgy történik, hogy kiviszik az országból az új árut, és behozzák mint használt terméket ÁFA mentesen, de továbbra is új termékként árulják. Ezt úgy hívják hogy ÁFA csalás. Bárki kipróbálhatja, ha rendel pl. egy telefont a neten, „jó áron”. Mi ilyen ügyekbe nem kívántunk részt venni, ennek köszönhetõen a termékeink árait a magyarországi importõr (Sony, Acer, HP, stb) határozza meg és a törvényt betartva, minimális árréssel kell beérnünk, mivel fontosabbnak tartottuk a legalitást.
Ahogy szokták mondani, minden kezdet nehéz. Ügyfélszolgálatunk megpróbál minden levélre és esetre munkanapokon 24-48 órán belül válaszolni, és egyetlen ügyfélpanasz se volt még, amit ne oldottunk volna meg.
Mi mindenesetre abban bízunk, hogy nemcsak azok, akiknek aggályaink és félelmeik vannak, hanem az eddig kiszállított több mint 100 termék nyertese is elõkerül majd a fórumokon és beszélgetéseken (akik bármilyen hihetetlen, hús-vér emberek, akik a szkeptikusokon mosolyognak most), mivel nem rövid távú céljaink vannak az áruházzal (ezért is vállaltunk igen komoly TV-s bevezetõ kampányt).
A technikai problémákért mindenkitõl elnézést kérünk, és azon vagyunk, hogy ezek a jövõben megszûnjenek, és minél több elégedett vásárlót üdvözölhessünk a Yoodli oldalán. Ez a célunk.
Yoodli Kft
Gratulálok egy újabb átverés! Arra a linkre amit megadtam (http://www.yoodli.hu/auctions/view/45)gyorsan rányomtak egy másik aukciót ugyanolyan telefonnal! Hátha már egyszer a saját átverésébe belebukik!
Az üzemeltetõnek küldtem az aukciós oldallal kapcsolatos levelet, melyben leírtam az általatok és általam tapasztalt dolgokat! Hát talán mondanom se kell hogy válaszra se méltatott! Pontosan tudja hogy minden egyes felvetés igaz ami az oldalon lévõ trükközéseket jelenti! Jó lenne ennek a blognak egy kis reklámot csinálni, legalább akik ezután a yoodlira tévednek azok már ne érezzék átverve magukat!
Már bánom hogy egyáltalán egy fillért is belefeccoltam!