na most megnéztem a facebookot (nem vagyok rajta igy nemtudoklikolni)
a googliba beirtam hogy aukciós oldalak kiadott párat
magyarnyelvü a facebookon: -bidking 7 like -bidstorm 3 like -10forint 14 like
na azért ez vicces ezek maximum a családtagok,
a nagy nemzetközi oldal swoopo summa 12138 like
kedvenc témánk a yoodli 2173 és kb 1 hónapja van fenn
na erre én azt mondom lehet hogy mi elvagyunk itt a fórumon, de mégiscsak a yoodli még a swoopohoz képest is meglepõen jól ismert pedig az az usában, angliában, németországban, ausztriában, spanyolban is nyomul...
nem lehet hogy mi itt magyar módra túlreagálunk itt a fórumon, mer magyarbamindenszar - ebbõl indulunk ki
a fasztuggya
jóéjt gyerekek
készül, jó munkához idõ kell :) ha most elcseszünk vmit, kivágsz minket, mint macskát szrni (már bocs)
egyébként ki az a sambauer (aki a fórumot nyitotta) mérnemiride?
kulimász, hol az ajánlat?:)
:))
persze elõször üzleti tervet kérek, sok csillogó szemü fiatalembert láttam már nagy reményekkel indulni... demján sanyi bácsi is csak egy van ebben az országban, és gondolom a yoodlisok is olvassák a hozzászólásomat, oda is beszállnék szivesebben mert ez már azért elindult, vagy mindkettõbe...:) piros is fekete is - ez a tuti nyerõ, várom a megkereséseket
sok sikert az oldalhoz, remélem onan is sikerül majd elhozni pár jó cuccot jó áron
be kellene hogy vegyél az üzletbe kisfiam kulimász, hamár az ötletemet viszed, nekem pénzem is van
Mindenkitõl elnézést kérek, hogy itt nyomulok, de ínséges idõket élünk, és mint tudjuk (távoli rokonainkat idézve): az üzlet háború
Na ennyit mára!
Mi elégedett usereket szeretnénk kiszolgálni, nem átvágott loosereket.
kalap: "kva" jól gondolkodsz pontosan ezt fogjuk tenni: "...a krediteket bármire le lehessen vásárolni, bármikor, tehát egy szimpla internetes áruházként is futtatnám az oldalt ez nagyobb bizalmat ébresztene a kisebb risk miatt, meg ebben a válságos idõszakban, lehet hogy több lenne a user..."
kalap: az üzleti érzékem (ha van ilyenem - bár ezt te biztos mindjárt megmondod nekem) azt súgja, hogy nem kellene veled ezen a fórumon üzengetésbe bonyolódnom, mert ez nem használ a még el sem indult "kétszemélyes bandá"nknak, de szerintem jó arc vagy. Majd biztos szívom a fogam, amikor a jó drága alufelnis, téligumiszettet elviszed 3-4 kattintással :)
az ászf átszerkesztésérõl az a véleményem, hogyha az eredetiben nem volt benne az egyoldalu szerzõdésmódositás lehetõsége, akkor az új szerzõdést nem kell fogadnia a felhasználóknak, ha benne volt akkor igen, ellenben van még egy ötletem:
a yoodli helyében én lehetõvé tenném hogy a krediteket bármire le lehessen vásárolni, bármikor, tehát egy szimpla internetes áruházként is futtatnám az oldalt ez nagyobb bizalmat ébresztene a kisebb risk miatt, meg ebben a válságos idõszakban, lehet hogy több lenne a user egyébként ha kulimásznak n incs lóvéja az elején vagy csalni vagy bukni fog, vagy a vevõk nem nyernek, hacsak nem 100000 példányban legyártott el nem adott kinai háloszobabútort fog árulni ócson-szart jelmondattal
bocs kulimász, de szerintem nem túl korrekt hogy itt nyomulsz
Bízom benne, hogy rendezik. A korrekt tájékoztatás pedig sajnos soha nem volt az erõsségük. Az elõbb lövök, aztán kérdezek stílus nekem nem nagyon jön be...
tegnap elõtt kaptam a mailt, pedig két hónapja nem jáccotam, augusztus elejétõl pedig el voltam utazva egyébként már nekem is törölték aukciómat még abból az idõbõl amikor eccere több nyertes volt sokszor, a supportjuk meg szar, a reakcióidejük meg kva lassú berágtam rájuk azért baszkuráltam a fórumot is, de a kreditjeimet mindig jóváirták lehet hogy tényleg felfedeztek vmi összejátszást, kivizsgálják aztán rendezik
Kedves qlimas! A magam részérõl sok sikert! Sajnos, az ilyenekre elkölthetõ pénzem most Yoodliéknál parkol, de adott esetben szívesen kipróbálom majd az oldalt. Én hiszem azt, hogy ezt a fajta kereskedést még egy ilyen szûk piacon is lehet korrektül, normálisan csinálni, fõleg, ha van tõke a kezdeti, vélhetõen nehezebb idõszak átvészelésére.
Sajnos, Magyarországon nem kedveznek a körülmények az efféle tevékenységnek, rengeteg a szkeptikus ember, a Yoodli sokáig üdítõ kivétel volt, bár valószínûleg mindannyian ismerjük az õ árnyékos oldalukat is, de eddig azért némi ésszel lehetett nyerni náluk, és az ember - ha nem is mindig pontosan - meg is kapta, amit nyert. Ezen kívül pénz is kevés van az embereknél, és "a hivatalok packázása", az igazságszolgáltatás körülményessége és kiszámíthatatlansága miatt az emberek gyanakvóak. Egyébként elõször a Yoodlira sem mertem 25ös kreditcsomagoknál többre befizetni. Aztán amikor kellett volna "az a" tévé, akkor a kedvezõ tapasztalatok miatt vettem egy nagyobb csomagot. Na, azt nem kellett volna. Tévé elment, csomag nagy része megmaradt, el kellett játszani (ha vissza lehetett volna kérni, most nem lenne mirõl vitatkoznom velük), és én hülye, nyertem a dolgon. Na, ez volt a második nagy hiba...
Szóval, ha tanultok a Yoodli hibáiból, akkor még jó dolog is kisülhet belõle. Sok sikert és kitartást hozzá!
kösz kulimász, majd megnézem, nem csináltam neked negativ reklámot, csak hosszabban leirtam hogy: NINCS ÚJ A NAP ALATT egyébként meg lóvéd nincs nyilván ezér nem tévézel, de azt hiszem ez itt a yoodliról szóló fórum úgy hogy lépjé és hirdeséé, mindenképp megnézünk
Kedves kalap008!
Köszönöm, hogy te máris foglalkozol velünk! A negatív reklám is reklám, és statisztikák szerint gyorsabban is terjed.
A "régen volt arany is" dologról ennyit: "Tiltott termékek és szolgáltatások
... ...értékpapír vagy bármely más olyan pénzügyi eszköz, amellyel befektetést vagy pénzkihelyezést lehet eszközölni, kivéve olyan egyértelmûen beazonosítható értékpapír mely már követelést nem testesít meg, és amely kifejezetten gyûjtési céllal kerül meghirdetésre; üdülési csekk, hitelkártya, bankkártya, vagy bármely más készpénz-helyettesítõ fizetési eszköz (pl. csekk), kivéve olyan egyértelmûen beazonosítható termék, eszköz, amely fizetési funkcióval nem rendelkezik, és kifejezetten gyûjtési céllal kerül meghirdetésre;..."
Más: A tv reklám költsége miatt be is kellett vetniük a bothadsereget, habár erre nincs bizonyíték.
Innovatív terméknek jó lesz egy teljes hálószobabútor, ugyanis ezzel fogunk nyitni. Szívesen várunk ötleteket, még tõled is. Szállj majd be és próbáld ki, hogy bírunk-e veszteni!
Egyébként pedig javaslom a Yoodli-nak, hogy változtassa meg az ÁSZF-ét (érdekes módon még a 15 másodperces ugrás szerepel benne, pedig már jó ideje 10 az), mert az ominózus pont az lényegében bármire alkalmazható (bár a jelek szerint a technikai hiba is), innentõl kezdve tényleg nem biztos, hogy meglesz a bizalom a játékosok részérõl, fõleg az ismert események tükrében. Ez a pont kb. biztosítja az oldalnak, hogy ami nyereményt nem akarnak, azt ne szállítsák ki. Bizonyítási kényszerük csak akkor van, ha valaki perre megy velük.
Te mikor kaptad meg? Mert én a mai napig nem. Mindegy is. Összejátszás: Ha azt összejátszásnak vesszük, hogy itt megosztunk tapasztalatokat, megfigyeléseket, stratégiákat, akkor lényegében itt mindenkii összejátszik, aki hozzászól. Ez mostanáig nem volt tiltva, az új ÁSZF-fel ezt már bármire rá lehet húzni, így természetesen erre is. Lényegében azt is lehet összejátszásnak nevezni, hogy - saját érdekében - volt, aki elõl az ember kitért. Igen, az én esetemben is volt sok olyan játékos, aki ellen - mivel megfigyeltem, hogy milyen stílusban, hogyan licitál - vagy nem mentem be, vagy adott esetben kiszálltam. De errõl már írtunk itt is néhányan. Volt, aki elõl nem tértem ki, és jól megszívtam, teliáras vásárlás lett belõle (érdekes módon, azt nem törölték). Én ez utóbbit inkább stratégiának nevezném. Van, aki így játszott, van, aki mindenkinek nekiugrott. Nekem sokáig az én stratégiám volt a nyerõ, mert pozitív volt az egyenlegem. Most viszont kiderült, hogy ez sem nyerõ, mert - a dolgok jelenlegi állása szerint - se pénzem, se termékem. Viszont vannak arra utaló jelek, hogy "meghallgattatik" a másik fél is, amiben nagyon bízom, mert így tényleg kiderülhet, hogy ez az egész rémálom csupán egy félreértés. Úgyhogy - hallgatva többetek javaslatára is - minden folyamatban lévõ lépést pár napra felfüggesztek.
licitvasar szerinetm koppintás a yoodliról, bidking szivás csak botok vannak, a bidstrom meg euróval meg szlovákiából meg sok mikrobival minimum 30nap maximum kittuggyahány nap szállitási határidõvel, a többi meg kipusztult még a fruli is, a yoodli még birja, bár szerintem magyarország kicsi piac egy ilyen játékhoz, egyedül talán a swoopo megy, mert ott krva sok a felhasználó, de onnan nem szállitanak magyarországra, úgy hogy én befejeztem inkább akcióra várok az üzletekben... ha kormányunk igy igyekezik és a svájci frank tovább erõsõdik, akkor akinek hitele van (nekem legalább nincs) az szegény szivni fog, akkor lehet jó cuccokat venni a boltokban, december 23. nyújtják be a költségvetést, nehogy másnap a wall streeten szétszedjék a forintot, majd januárban megcsinálják egyébként ilyen kétszemélyes banda, mint ez a kulimász elkezd megint egy ilyen oldalt (bár lehet hogy jó lesz, de ingyen ebéd nincs, ugyanolyan szar lesz mint a többi)elfogy a pénzük aztán szivja ott is mindenki a fogát a yoodli legalább tv reklámmal kezdte, a faceboot meg el tudom fogadni, ott minden cég fennt van manapság mondjuk a termékpaletta szerintem határizottan szar, semmi innovativ termék nincs, óra sincs, régen volt arany is...
szép estét!
qlimas kisebb költségü médiafelület azt jelenti hogy annyi pénzetek sem lesz mint a yoodlinál is gagyib licitálós oldalaknak?
mer úg nehéz lesz egy alapvetõen profit alapú rendszerben mükdõ vállalkozást fenntartani, de ha próbálkozol vele, ami csak a fogasztóknak jó, én biztos beszállok, csak birj veszteni
üdv
az ászf módositásáról szóló levelet én is megkaptam, szerintem ez szinte tálcán kinálja, hogy mit hogyan nem szabad csinálni...:)
de azt nem hiszem hogy ti nem játszottatok össze (régi motorosok puntogo, hatosf, 10s, stb.), persze én is beszállnék egy ilyen buliba, mert igy tuti nyerõ a licit
Sziasztok! Úgy gondolom, elérkezett az idõ ennek a hozzászólásnak a megírására. Hónapok óta készülünk egy új dologra. Megnéztük több, kredit alapú licitoldal mûködését, illetve a közben, a felhasználók által létrehozott fórumokat is igyekeztünk megtalálni. A jó hír az, hogy sikerült az általunk vizsgált oldalak hibáiból tanulni - ezekért külön köszönet nekik :) - és kialakítottunk egy olyan rendszert, amely az elõzetes tesztelések alapján talán képes arra, hogy hosszú ideig jelen lévõ, aktív felhasználói tábort tudjon kiszolgálni. Mindent megteszünk azért, hogy elkerüljük az itt, napok óta olvasható problémák kialakulását és megtartsuk a "jól húzó" felhasználókat, kiemelkedõ sikereiket még külön is jutalmazva. Október elején indul a reklámunk néhány kisebb költségû médiafelületen és egy ingyenes, elõregisztrációs felületet is biztosítunk az érdeklõdõknek, mert rendszerünk egyik újdonsága, hogy bizonyos feltételek teljesülése esetén nagyon jól fognak járni azok a felhasználók, akik már a kezdetekkor megtisztelnek bennünket bizalmukkal. Köszönöm nektek, akik végigolvastátok ezt a hozzászólást. Ez volt az elsõ, reklámnak mondható megnyilvánulásunk. Nézzétek el nekem, hogy mindezt cégnév és link nélkül teszem, de jó okom van rá, hogy várjak a hivatalos indulásig (qlimas) Zárásként még annyit, hogy minden, ezen a fórumon jelenlévõ felhasználót szívesen látunk majd, hamarosan induló licitoldalunkon.
Szép napot! qlimas
Ennyire durca? :D Na mindegy akkor. Remélem tényleg nem lesz gáz, én még szerettem volna elhozni néhány cuccot, de ha ez az állás...
Hali! Hú elég sokat kellett visszaolvasnom tegnap óta... Szomorú a sztoritok fiúk, de remélem megoldódik minden probléma nélkül. Egyébként nem is olyan régen volt hasonló probléma, ti biztosan emlékeztek, kb tavasszal. Akkor sem szállítottak idõben, nem is válaszoltak senkinek, a felhasználók paráztak, aztán egyszer csak mindenkinek kiszállították a dolgokat. Egyébként a PR soha nem volt a Yoodli erõssége. Szóval ha adhatok egy tanácsot: legyetek türelemmel! ( Lehet, mégse térek vissza...???:S:S )
hatos: A FB-on rákeresel a Yoodli-ra. Mondjuk "kedvelni" kell õket, hogy hozzájuk szólhass, viszont ott van valaki, aki érdemben kommunikál. Közben beszéltem pár okos emberrel, úgyhogy kereslek majd.
Én mondjuk hiába kaptam vissza a krediteket, mert még belépni sem tudok a számlámra, de per pillanat ez a legkisebb gondom. Sokkal jobban zavar, hogy harmadik napja nem tudok normálisan odafigyelni a munkámra, pedig bõven lenne mit csinálnom.
A kreditekkel kapcsolatban, több jogász álláspontja szerint ha ÁSZF változás volt (amirõl azért itt-ott illene í már regisztrált embereket értesíteni), akkor van jogalap arra, hogy elállj a szerzõdéstõl, magyarul visszakérd a befizetett krediteket, ha a megváltozott feltételekkel nem akarsz játszani.
Ja, az én értesítõim között van két óra eltérés (az elsõ és az utolsó között) és kb háromféle megfogalmazása az általad leírtaknak.
Mindegy, bízom benne, hogy hamarosan tudok velük érdemben kommunikálni, és megoldást tudunk találni a dolgokra.
Pár órája megkaptam a kredit visszatérítési értesítõt, az indok változott/finomodott, ezúttal a visszavonást "túlterheltség, manipulálás és számítógépek közötti kommunikációs problémák" indokolták szerintük. Mindegyiknél ugyanaz az indok, azaz mindegyik termék licitje külön-külön ennyi problémába ütközött. ;)
Érdemi választ viszont még nem kaptam a múltkori levelemre, így ismételten írok egyet este, amiben kérem a részletes indoklást. Melyik terméknél konkrétan mi volt a gond, ha mûszaki ok akkor az mi volt, ha visszaélés, akkor azt szerintük én követtem-e el, vagy más.
Amúgy visszakaptam a kreditjeimet is, és mivel "kreditet vissza nem adunk" van, ezért ezeket el kell játszanom... Na, ez érdekes lesz, mi lesz, ha netán nyerek? :D Megkapom-e, vagy az is "hibásan zárul" majd? :D
Facebook: Hol van ez a facebook oldal? Nem akarok oda írni, elõbb derüljön ki, hogy lehet-e a dolgot rendezni, de annyi szó esett már róla, hogy már érdekel. No, meg én is olyan vagyok, mint a yoodli support, hogy alapból szófukar, de ha úgy hozza a helyzet, akkor megered a nyelve. Ki tudja, elõfordulhat még, hogy úgy érzem nem vagyok elég közlékeny, és akkor nagyon jól szokott esni egy kis csit-csat errõl-arról. ;)
Kicsit túlzásba is vittem, ez igaz. Még azt is megértem hogy törölték, bár elég lett volna az utolsót is, nem kellett volna az egészet :) Abnormális vagyok, de ezt úgyis tudjátok.
Ja :) Amúgy az FB-n én is olvastam a hozzászólást (Gondolom S. Zoltánról van szó) és valóban eltûnt (a hozzászólás és a képek, amiket feltöltött) :) Tök jó, hogy a nem presztízsnövelõ hozzászólásokat is el lehet távolítani. :) Így kerek a világ. Van most fent még egy harcos (esetleg Te vagy?) Kíváncsi leszek, meddig lesz olvasható.
Ebben igazad van. Mondjuk ennek van korrekt, európai módja. Ahogy a kaszinókban sem szívesen látott vendégek a nyertesek, el tudom képzelni, hogy itt is érdekekbe ütközött a jelenlétünk. Ez a megoldás azonban szerintem messze van a korrekttõl. Tiltsanak le, adják vissza a kreditjeimet, töröljék az accomat, ha valami nem tetszik, változtassanak a licitmotoron pl. De nehogy már én adjak nekik ötleteket. :)
Na, a Facebook-on legalább van fent tõlük valaki, akitõl érdemi válaszokat lehet kapni. Érdemes elolvasni.
Nekem sem volt bajom addig a pontig, amíg lehúzásnak nem éreztem a dolgot, és szívesen játszottam is. Még talán nyerõben is voltam. Csak hát így elmegy az ember kedve és azóta nem is erõltetem a játékot, inkább a melóra összpontosítok, ugyanis volt úgy, hogy du. 2-tõl estig csak a játékot figyeltem, munka meg ohne. Én úgy gondolom, hogy meg fog oldódni sok minden, de emberünk szét fog szakadni, ha ennyi lovat akar egy popsival megülni.
Simati, ezek anno már nekem is feltûntek :) Ezek nagyon gazdag robotok :) Szerintem Vitnye és Voroshagyma a legjattosabbak mind közül. "Õk" csak bukni járnak az oldalra. Legalábbis a régi emlékeim szerint.
Amúgy meg szép lassan lecserélõdik a tábor és megy minden tovább, mint eddig. Azután megint... Az oldalnak jó a vérfrissítés, hiszen a legrutinosabb játékosok kiesésével jön a sok új lelkes... És így tovább.
simati: Ezek az adott aukción ellenem licitálók nevei, azaz azok, akiknél nem megfelelõen, nem egyformán futott le a dolog, természetesen technikai hiba miatt.
:) hát lehet hogy csak robot hangot fogsz hallani egy hangszórón kersztül, mert sajna még a lábát nem építették meg neki ;) bár ki tudja. Ha odáig eljutna a dolog, az nekem is nagyon tetszene, bár a felsorolásod eléggé hiányot, mondhatnánk akár a következõ neveket is: Vitnye, dorotiM, istvankaa, nyilas20, HegyesMN, Voroshagyma és így tovább....
Na, kezdenek megint zsákutcába menni, de nálam most kezd elszakadni a cérna. Az egyik nyereményemet a szokásos szöveggel törölték, a Yoodli-n már nem is látszik a történet, milyen jó, hogy elõvigyázatos (és paranoiás?) vagyok, és mindenrõl csináltam mentést, persze okosan mindent három tanú jelenlétében. Este ha lesz idõm, megírom a történetemet itt-ott.
Azért kíváncsi vagyok, hogy az alábbiak közül melyik usernél nem úgy futott le az aukció, ahogyan annak kellett volna: jocpeter dentiszo Jojohhi FeippeMassa
Az lesz majd érdekes, ha fenti usereket beidézik egy tárgyalásra... ;)
Hát, a kommunikációjuk az valóban botrányos. Ami nagyon szomorú, mert egyébként ezen kívül túl sok gond nincs az oldallal.
Én teljesen másban utazom. Messze van a Licittõl :) Van saját weboldalam is a magánszemélyek vásárlásai miatt, de inkább cégeknek adjuk el a termékeinket nagy tételben. Én mindig maximálisan tájékoztattam a vevõimet minden kis szir-sz@rról, így még nem volt balhé, sem elszámolási vita, semmi zavaros ügy, de ha mégis akkor pénzt nem sajnálva, a vevõ tudta nélkül megoldottam, és ezért várom el minden beszállítómtól ugyanezt a hozzáállást, így a yoodli-tól is, bár itt magánszemélyként voltam jelen. Sok munka megfelelni, tudom, de basszus, akkor kell felvenni embert, mert egyedül nehéz minden felé odafigyelni, és tessék, itt az eredménye!
Nem. Vizsgálják. A számlámat a PayPal reklamáció (ami második szakaszba lépett) miatt zárolták, így elfogadható. Bár jobban örültem volna, ha errõl elõre tájékoztatnak. Hogy miért nem lehetett ezzel kezdeni, miért kellett mindjárt az aukciók törlésérõl írni?!
Na, ma megjött a tv-m, meg a varrógép, persze se sms, se semmi. A lényeg ezek már itt vannak.
Szerintem arra gondolt Proudie, hogy a Facebook fórumra is felírhatnánk a történetünket, ha ennyire magasról tesznek ránk, hogy nem is válaszolnak, nem tájékoztatnak. Idáig egyelõre nem szeretnék elmenni, hátha hatosnak van igaza, és megoldódik a dolog magától. Én sajnos szkeptikus vagyok.
Tudod, alapvetõen én is nyugodt ember vagyok, de itt most (ha csak a befizetett összeget nézzük) kéthavi jövedelmemrõl van szó. Plusz megbízott bennem egy barátom, akit ajánlottam. Mondjuk jelen esetben ez pozitívum, mert elég széles ismeretsége van.
Lehet másik fórumra menni, de mivel nincs mit takargatni szerintem nekünk nem kell.
Egyébként az jutott eszembe, ha én ajánlom a yoodlit valakinek még kapok kreditet is érte, igen és akkor azt én ismerem.Akkor már össze is játszunk, vagy töröltessem én magam?
Szia, mond mit lehet tõled venni?
Nem én megtanultam nyugodtan értékelni a dolgokat. Aki ideges többet hibázik,és koromnál fogva is türelmesebb ember vagyok. De ha felhúznak tudok más is lenni. Igyekszem több oldalról nézni a dolgokat.
Nem tudom, meddig bírod cérnával. Én nem tudom meddig tart egy ilyen vizsgálat. De azt mindenki tudja hogy be olvas ide is a Nagy Testvér és remélem látja hogy méhkas van kialakulóban.
Most a Fészbúkkal vannak (van)elfoglalva Jánosunk. Sajnos egy ember nem tud mindenhol ott lenni, ami érthetõ lenne. De most komoly a baj. Puntogo! én is ilyen vevõket kívánok magamnak, mint Te :)
Rendben, várjunk, kérdés, hogy meddig. Legalább annyit kommunikálnának, hogy megkapták az emailt, a vizsgálat végéig (ami kb x nap) kérik türelmünket. Ezt én nem mondanám korrekt tájékoztatásnak, ami most van.
Azt akkor mivel magyarázod, hogy zárolta a fiókomat, magyarul nem férek hozzá, nem látom a megnyert licitjeimet, nem tudom követni a befizetéseimet, és nem tudom használni a feltett összeget (ami 25-30.000 Ft között van, tehát nem bagatell összeg)? Ha az (új, általam nem elfogadott) ÁSZF alapján tette, akkor nagyon hibásan tette, hiszen minden befizetésem még ennek megjelenése elõtt történt, magyarul még ráutaló magatartás sem magyarázható bele.
Konkrétan nem tudom használni a befizetett pénzemet.
Sziasztok! Szerintem itt valamit tévesen értelmezett a Nagy Testvér. Én úgy gondolom a kivizsgálások végéig nem fog írni, de máskor is napok múlva be írt ide. Én is várom hogy írjon valamit mert a mosógépemet zárolta, és igen furcsállom. De úgy látom csak nekem van hall vérem,türelemszintjén.
Mágus, én ezt nem gondolnám hogy nem kapod meg a megnyert termékeket, max a vizsgálat végéig nem szállítanak, szerintem.
Szerintem nem mindenkiét. Ahogy eddig kiderült, azokat a liciteket törlik, ahol olcsón sikerült termékeket elhozni. Jellemzõen azoknál, akik hosszú távon nyereségesek a Yoodlin.
Nekem ezen kívül még az accomat is zárolták, mindenféle elõzetes értesítés vagy tájékoztatás nélkül.
hatos: A jogbiztosítómnál már tegnap elindítottam a dolgot, biztos, ami biztos. Elsõ körben úgyis egyeztetni fognak, csak más a leányzó fekvése, ha egy kispénzû ügyfél keresi õket emailben, illetve ha egy, biztos anyagi háttérrel, nemzetközi tapasztalattal és szakjogászok hadával megáldott biztosító. Nem tartom valószínûnek, hogy per szakaszba elmegy a dolog, bár most (eléggé feldúltan persze) azt mondom, hogy megérdemelnék.
Az, hogy minden értesítés és figyelmeztetés nélkül törlik / zárolják az acc-omat, ez minden képzeletet felülmúl. Nagy szerencse, hogy még tegnap három tanú jelenlétében lementettem minden fontos oldalt.
bub01: Eddig - bár sokszor késõn - mindig korrektül rendezték a dolgokat, ez az eset számomra kiverte a biztosítékot. Az, hogy még válaszra sem méltatnak, ez kritikán aluli magatartás. Mindenesetre a PayPal-on keresztül muszáj lesz válaszolniuk, mert ott már a PayPal színe elõtt zajlik a játék. Én tudom bizonyítani a befizetéseimet, a megnyert termékeket, õk viszont nem tudják bizonyítani a kiszállítást. Az, hogy az ott hamis adatokat adtak meg, megint csak õket minõsíti.
Ha van még olyan hülye, aki ilyenekre bízza a pénzét, azt már csak sajnálni tudom. Egészen egyszerûen egy szolgáltató, aki mások pénzét kezeli, még Magyarországon sem engedheti ezt meg magának.
Mindenesetre én is megtettem a következõ lépést.
Hali! Ezio22 úgy látom megpróbálja elszórni a kreditjeit, lehet úgy gondolja el fognak veszni. Vazz az én e-mailjeimre sem válaszolnak és 3 terméket még nem kaptam meg.
Most még egy kérdésem van. Eddig is nagyon haragudtam erre az oldalra, de tiszteletben tartottam, hogy ti használjátok, és szeretitek. Most az a kérdésem, hogy ezt még fenntartjátok, vagy mehet amit csak elkezdtem akartam? Ha a régiek közül bárki azt mondja, hogy használni akarja a továbbiakban is akkor én maradok a saját esetemnél, és nem csinálok semmit sem, amit eddig nem tettem.
Most néztem, én (még?) be tudok. Azért próbáld meg még egyszer, hátha csak félregépeltél.
Egyébként ha úgy érzed eleget vártál, akkor szólj a jogbiztosítódnak, hogy aktivizálja magát. Én megadom azt az 1-2 napot a válaszra, aztán meglátjuk. Vagy jól zárul és akkor happyend, vagy csatlakozom. Gondolom majd a többiek is, mert egy keresetet közösen érdemes beadni, ahogy más hatóságokat, szervezeteket is így hatékony megkeresni.
De mondom, én még bízom benne, hogy meg tudjuk ezt oldani. Korábban is voltak hibák, PR bakik, de aztán mindig volt ott valaki, aki mielõtt komolyabb lett volna a gond, normális mederbe terelte a dolgokat. Most is ebben bízom. Csak van ott valaki, aki látja, hogy árnyékra vetõdtek, és korrigálni kell.
Persze, pontosan erre építenek, mint már írtam is. Az átlagember - fõleg Magyarországon - nem fog pár tízezres miatt tortúrákba belekezdeni. Helyettem viszont megteszi a jogbiztosítóm, nekem csak azt kell eldöntenem, hogy akarom-e. Most egyértelmû a válaszom...
A gondom azzal volt, hogy nem válaszoltak, illetve hülyének néztek, és ferdített tényeket közöltek itt a fórumon. Beszéltem az ügyvédemmel utána, aki csak egy kérdést tett fel: akarok ezzel foglalkozni? Rendõrség - kivizsgálás - hozzá nem értés - átirányítás - bíróság - stb. A válaszomat kitalálhattad. 30.000 Ft sok így, de a munkám miatt nem igazán van idõm ezzel foglalkozni. Persze, lehet, hogy egyszer eldurran az agyam, és akkor hajrá, de addig nyugalom van. Ha szemét lennék, akkor csak annyit írnék, hogy "költsék gyógyszerre!" Ha akkor nem húznak le és teszik egyértelmûvé számomra (nincs telefonszám, nincs egyéb elérhetõség, nincs válasz, nincs semmi, amibe lehet kapaszkodni), hogy errõl szól az oldal, akkor a mai napig játszanék és nem 10-20.000 Ft-ot hagytam volna ott. Szerintem. Sajnos nem szeretem a rejtõzködõ cégeket, jártam már pórul. Lsd. most is.
Na, újabb fejlemény: Nem tudok belépni a profilomba... Errõl vajon mikor és hogyan értesítenek? Mi van a bentlévõ krediteimmel???
Én azt mondom, hatos, itt nem szabad várni, 0 kommunikáció, még válaszra sem méltatnak. Azt hiszem, számomra irány a rendõrség.
A mai liciteket elnézve, a Nokia számukra nagyon szépen zajlott, de kíváncsi vagyok, vajon Mikicicus42 user is kap egy levelet, hogy törlik a megnyert aukcióját? :) Ne válaszoljatok, költõi kérdés volt...
Ezt nagyon egyszerûen tudod bizonyítani: kell, hogy legyen a befizetésrõl valami igazolásod. A múltkor nekem sem írtak jóvá egy nagyobb összegû befizetést - az igazsághoz tartozik, hogy azt nagyon korrektül rendezték. Azt hiszem, meg kell említeni azt is, ha valami pozitív, és eddig nagyon sok pozitív dolog történt. Ha viszont tudod bizonyítani a dolgot, akkor nem szabad annyiban hagyni.
hatos: Azt gondolom, arra építenek, hogy egyenként 1-200.000 Ft-ért az ember nem hõbörög, nem erõsködik, hanem tehetetlenségében jól leissza magát, esetleg kap egy kisebb infarktust, de benyeli a dolgot, mert ez Magyarország, és itt igazából a "kisember" nem nagyon tud mit tenni. Nekünk egyenként ez ekkora tétel, most már öt emberrõl tudok, összesen nekik ez millió körül van, HA nincs senki más. Lehet, hogy úgy meg vannak szorulva (nekem a Facebook-os nyomulás is ezt jelzi), hogy ilyen eszközökhöz kell nyúlniuk. Amiben tévednek: nem biztos, hogy mindenki hagyja veszni akár ezt a - sokak számára bagatell - összeget, másrészt elõbb-utóbb megtaláljuk egymást, és együtt erõsebbek, okosabbak vagyunk. Látod, máris elõjött bub és Proudie is, lassan alakíthatunk egyesületet is. :)
Abban igazad van, hogy esetleg hagyni kell idõt nekik, de könyörgöm, mennyit?! Azt is elfogadom, hogy esetleg az, aki a supportnak szóló emaileket olvassa, az nincs döntési helyzetben, de egy "kivizsgáljuk" tartalmú emailt õ is meg tud írni. Mondjuk, jelen helyzetben ezzel nem vagyunk kisegítve.
Ja, és a végén: A PayPal-on regisztrált - nyilvánvalóan nem valódi - telefonszámuk: 70/6540654. Ez sem a bizalmat erõsíti...
Sziasztok, Talán tudjátok, hogy már jó ideje nem játszom. Ennek oka rém egyszerû: jómúltkor 304 kreditet nem kaptam vissza egy általam hibásnak vélt aukcióból, amelynek két nyertese volt: Egyik oldalon Drzsuzsa a másik oldalon xavi volt a nyertes. Azóta módosítottak rajta és most már csak Drzsuzsa szerepel nyertesként. Persze csináltam printscreent róla. A magyarázat az volt, hogy kétszer írt jóvá a rendszer nekem egy befizetést és így csak visszaállították a kreditjeimet. No, a lényeg, hogy én kétszer fizettem be 20.000 Ft-ot egy órán belül, tehát valóban helyesen kétszer írt jóvá nekem kreditet a rendszer. Mérges is lettem volna, ha ez nem így van. 3x írtam levelet, itt is írtam a fórumon, ahol lekezelõ válaszként annyit kaptam, amit fent írtam, hozzátéve, hogy "hiszen ezt úgyis tudod, hiszen kiküldtük levélben". Megjegyzem, elõtte írták, hogy a levelezésük éppen rossz... Mivel nem láttam esélyt arra, hogy ezt tisztázzam velük (kértem, küldjék el újra azt a levelet) és semmilyen választ nem kaptam, sem a levelet még egyszer, ellõttem a maradék kreditemet és kiszálltam a játékból. Sajnos ez a helyzet még durvább, ahogy látom, de biztosan kell a hely az újaknak, mivel Ti már túl rutinosnak számítotok itt, így nem éri meg "megtartani" Titeket :( Üdv, Proudie
Nincs számuk, telefonon elérhetetlenek. Az egyetlen mód a levél írás a honlapjukon.
10$: Én hagyok egy kis gondolkodási idõt, hadd derüljön ki, hogy félreértés volt-e, vagy tényleg képesek voltak meglépni azt ami a levelekbõl egyébként kiolvasható volt. Az eddig tapasztalataim alapján hajlamosak idõnként hülye hibákat elkövetni (pl. a szó nélkül visszavont dupla jóváírások, a nem reagálások stb.), de ezeket eddig próbálták korrigálni. Adok esélyt, hogy ha valami rossz feltételezésbõl kiindulva csinálták (pl. visszaélést feltételeztek), akkor rájönnek, hogy tévedtek és valamilyen módon korrigálják magukat. Akár úgy, hogy egyszerûen közlik, hogy félreértés történt. Ha pedig az volt a cél, hogy a "nyerõ embereket" kitessékeljék, akkor rájöjjenek, hogy a legrosszabb formát választották ehhez.
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy ha két terméket kéne kiszállítaniuk nekem, akkor a szállítási költséget mindkét esetben külön-külön kell fizetni, vagy esetleg van rá mód, hogy egybe hozzák és a szállítás olcsóbb legyen?
Sziasztok! Tud vki segíteni nekem yoodli-s telefonszámban ahol meg tudják mondani a termékek kiküldésének idejét? Köszi