Impozáns. Bár ebbõl videoból világosan látszik, hogy a GRAW ráncfelvarrott verziója lesz. Még mielõtt bárki becsokizna, hogy mekkora gépigénye lesz, a 2006-os GRAW-nak is olyan introja volt AKKOR, ami még mai is csont nélkül megállná a helyét. A gameplay video más volt és itt is más lesz.
Sajnos a béta csak azok számára lesz elérhetõ akik a Splinter Cell új részével rendelkeznek konzolon! :(
Ubi oldalán van egy teaser és ott írják nyáron lesz multi béta!
Crysis, Ironman, Modern Warfare 2, Predator. Mindenbõl egy kicsi... Nagy fába vágják a fejszéjüket. Vagy nagyon jó lesz, vagy nagyon nem. Az elõbbinek jobban örülnék.
A ubisoft elkottyantott néhány Future Soldier apróságot.
A taktikai shooterek kedvelõi bizonyára alig várják, hogy megjelenjen a Ghost Recon: Future Soldier. Dátumról egyelõre szó sincs, de azért néhány apróság már kiderült a következõ Ghost Recon járékról.
A Ghost Recon: Future Soldier - nevéhez híven - a jövõben játszódik. No nem kell mindjárt lézerpuskákra gondolni, de néhány futrisztikus kütyü érkezik majd. A láthatalanságot biztosító köpönyeg mellett, lehetõségünk lesz exo-skeletont magunkra húzni, így több felszerelést cipelhetünk. A játékmenet terén is újít a Future Soldier: a manapság divatos co-op kampány sem hiányozhat, és a kaszt alapú multiplayer sem. A felderítõk tökéletesen álcázzák magukat, a mesterlövészek szívdobogás detektort használhatnak, a kommandósok vállán beépített rakétavetõ lesz.
info: Gamestar
nekem a konzolos megvétel egyelõre esélyesebb :) (ubi sux, pláne ha az elõzõ részhez hasonloan gagyi port jön pécére + ostoba védelem)
Szimulátornak azt hívjuk, ami törekszik a lehetõségeken belül a valóságot leutánozni. Az Armed Assault épp ezért belefér, taktikai szempontból (hiszen a hadsereg kiképzõprogramjából lett elvileg átalakítva), fegyverrealisztikusság szempontból (minden fegyvernek egyéni szórás, erõsség, hatótáv), viszonylag reálisabb sebzésrendszer (pl. ha lábon lõnek csak kúszni tud, ha kezen akkor rángat a fegyver, nehéz célozni), addonnal még el is lehet vérezni. AI irányító addonnal (grouplink, ace, stb.) még az AI is csoportokba szervezõdve mozog, bekerít, nagyon kell taktikázni, összedolgozni, fedezékbe mozogni.
A Ghost Recon részek maximum taktikai szempontból lehetnének szimulátorok, de ez azért nem elég ahhoz.
Mondjuk, ha a szimulátort úgy vesszük hogy "a valósághû ábrázolásra a rendelkezésre álló eszközökkel legjobban törekvõ program", akkor már jobban állunk.
Akkor repszimhez is kéne elektromellény, meg autóshoz is, hiszen ott is felcsavarodhatsz egy fára bármelyik pillanatban... Mellesleg amíg jármûszimeknél egy helyben ülsz, addig itt kéne egy rakás szenzor a testedre meg egy akkora szoba mint a fél ország hogy valósághûen mozoghass...
Stop, de most akkor GR: Future Soldier lesz vagy FR: Predator? Régebben volt róla szó.
Ez sosem lesz szimulátor...sõt ez a rész már árkádosabb lesz a konzolok miatt. casualosodik szokták mondani, na ez megfelelõ szó lesz a GRFS esetében
De szerintem fejezzük be a vitát még mielõtt flém lenne belõle :D De ha tudunk majd viselkedni... felõlem folytathatjuk csak ne ragadtassuk el magunkat :D
Az OFP 2 számomra üdítõ színfolt volt, mert vége nem csak ruszkikat/terroristákat lehet halomra lõni.
Nem mondtam egy szóval sem hogy valami gond lenne az armával, mai napig játszom úgy az eggyel, mint a kettõvel. Csupán néha röhejes dolgok következnek be :D
Kik reagálnak érdekesen? Az AI vagy más játékosok? Nem attol szim valami, hogy milyen benne az AI. (Ami amugy az Arma2-ben még igyis mérföldekkel jobb mint más jatékokban)
Talán azért, mert a nácik esetén még jóindulattal sem beszélhetünk modern hadviselésrõl. Oroszok, Kínaiak (OF2), ja. Ahogy elnézem a boxshotot, az egész valahogy idézi az Infinity Ward kasszasikerét: MW 1-2. Hát jöjjön még sok hasonló. Szeretettel várom.
vajon a konzolos és pécés verzio most is eltér majd?
a GRAW1 még hasonlo volt, bár pécén kicsit kidolgozottabb volt a kampány GRAW2 már konzolon volt sokkal jobban megcsinálva, a pc változat joformán egy gyors fércmunka benyomását keltette
Az ArmA-ban nekem a kissé érdekes mozgások, meg a mi viselkedése furák. Néha olyan képtelenül regálnak eseményekre hogy hihetetlen. Nincs tökéletes katonai szimulátor :D
Vaszilij Blazsennij Székesegyház a háttérben... Azt veszem észre hogy 2006-2007ig a nácik voltak a fõgonoszok a játékokban, most már egyre inkább átveszik a helyüket a ruszkik :D Kezd sablonossá válni már ez is.
Manapság ez a menõ, hogy mindenre ráírják hogy szimulátor :D Nem szimulátor sem az Opf2, sem a GRAW-ok sem. Szimulátornak elõfeltétele a jó találati rendszer, sérülések (lábon lövés esetén nincs futás, kezen lövés esetén rossz célzás, stb.), szabadon kihasználható pálya, ahol meg lehet tervezni az akciót, eszközöket kiválasztani, a helyzeteket úgy kell megoldani ahogy a valóságban oldanák meg, ha olyan a játék hogy jármûvek használata lehetséges, akkor azt is úgy csinálják meg, hogy realisztikusan lehessen használni. Még az ArmA is inkább csak taktikai szempontból nevezhetõ szimulátornak, az Opf2 már teljesen kiesik ebbõl (szörnyû találati rendszer még HC módban is, kihajlás hiánya, és borzasztó jármû irányítás ill realisztika.
Egyébként mindegyik jó játék viszonylag, GRAW 1-2 -t én is nagyon szerettem (fõleg coopban), OpF2 -t szintúgy (mostanában játszunk vele, szintén coopban, ma is) - bár korábban nem igazán kedveltem. Remélhetõleg ez a Future Soldier is jó lesz (bár örülnék neki, ha szimulátor lenne, de a future már ritkán jelent jót ilyen szempontból).
gecc.. én meg most azt hallottam, hogy PC-re nem lesz! akkor viszont nincs ünnep! egyik legjobb játék a Ghost Recon Advanced Warfighter 2. mai napig nyomjuk a neten!
Kb. annyi köze van a szimulátorhoz mint a OPF: Dragon Rising-nek :D És ha az szimulátor, akkor ez is. Egyébként nem tudom, de egy fokkal valósághûbb élményt nyújt mint a CoD. Persze nem fikázni akarom a CoDot, jó játék az is. De itt valahogy a lassabb, kissé taktikus játékmenet megadja a hangulatot. Még a HUD-ot is próbálták valósághûvé tenni ugye a kis kijelzõvel a jobb szem elõtt :D Azt viszont nem tudom, hogy a ballisztika milyen szerepet kap (ha kap egyáltalán). Maradjunk annyiban hogy 3:7 arányban szimulátor/árkád.
annyi köze van a valósághoz mint a nintendós kacsalövöldözésnek a vadászathoz
Kezitcsókolom, fullszimulátór mód van?
ÚRISTEN LOL :C +fav ezerrel. Ha megmarad az eddigi félig szimulátor, félig árkád játékmenet, kiegészítve ilyen futurisztikus cuccokkal, ünnep lesz.
A tegnapi napon végre befutott a UbiSoft nagy bejelentése, miszerint készül a Ghost Recon: Future Soldier. Az alkotást az idei esztendõ végére várjuk a boltok polcaira, a nyáron pedig bétára számíthatunk, hogy a végeredmény teljes mértékben kedvezzen a rajongók kívánságainak. Tegnap azonban még vajmi kevés információnk volt a játékról, és bár ez sajnos nem azt jelenti, hogy ma okosabbak lennénk, de legalább az elsõ teaser trailer, illetve a hivatalos platformválasztás már megérkezett.
A múlt napon bekövetkezõ bejelentéskor egyedül az Xbox 360-as verziók érkezését vehettük biztosra - a Splinter Cell: Conviction ezen változatainak megvásárlói ugyanis egyenes utat kapnak a bétához - ám késõbb egy hivatalos Twitter bejegyzésbõl megtudtuk, PC-re és PlayStation 3-ra is ellátogat a játék, sõt, az esti órákban a Nintendo Wii is szóba került, mint megjelenési platform. A játék tehát a jelen állás szerint minden valamit is érõ rendszerre megérkezik, ám ne merüljünk mély álmodozásba, van itt nekünk még egy teaser trailerünk...
...amely sajnos nem mondd nekünk túl sokat. Azt már a bejelentéskor biztosra vehettük, hogy a Ghost Recon: Future Soldier a jövõben, futurisztikus fegyverekre és képzeletbeli konfliktusokra épít. A teaser tulajdonképpen ebben erõsít meg minket, ám szóba kerül benne Oroszország, Afganisztán, de még Norvégia is többek között, így feltehetõen egy újabb világméretû konfliktusba csöppenhetünk majd a program betöltése után. Mindez persze csak találgatás, ám ha a trailer után neked is lenne egy jó teóriád ezzel kapcsolatban, azt hozzászólás formájában nyugodtan oszd meg velünk.