Robert Jordan regényfolyamára támaszkodó RPG készül a kaliforniai stúdióban.
A világhírû fantasy regénysorozat rajongói garantáltan feszülten fognak mocorogni az elkövetkezõ néhány évben ülõgumóikon, lévén hosszú évek után ismét felcsillant a remény, hogy egy remek játék készüljön kedvencükbõl.
A Robert Jordan álnéven publikáló, és 2007. szeptember 16-án elhunyt James Oliver Rigney, Jr. regényei a múltban már tetszelegtek a múzsa szerepkörében, mégpedig nem is rosszul, hiszen az 1999-es The Wheel of Time meglepõen jól sikerült. Még ma is érdemes egy próbát tenni vele, ha képesek vagyunk túllépni az elsõ generációs Unreal Engine által életre keltett grafika puritánságán. A szóban forgó játékot ma már nem könnyû fellelni, szóval sok sikert annak, aki mégis megpróbálja. Tíz éve nem nyúlt tehát senki a témához, így éppen itt az ideje, hogy ismét forgásba lendüljön az idõ kereke. Mint arról korábban beszámoltunk, a Red Eagle Entertainment szerezte meg a könyvek jogait, s terveik szerint az elkövetkezõ években számos játékot (többek között egy MMO-t), valamint egy mozifilmet is tetõ alá kívánnak hozni. Miután nem egy patinás produkciós cégrõl van szó, túl nagy tapasztalatuk egyikben sincs még, ezért az elsõ néhány alkotást még külsõs csapatokra fogják bízni.
Elsõ lépésben leszerzõdtették Chris Morgan (Gears of War mozifilm) forgatókönyvírót, majd megállapodást kötöttek az Electronic Arts kiadóval a játékok disztribúciójáról az EA Partners program égisze alatt, végezetül pedig felkérték az elsõ The Wheel of Time RPG elkészítésére az Obisidian Entertainment gárdáját (Star Wars: Knights of the Old Republic 2 - The Sith Lords, Neverwinter Nights 2, Mask of the Betrayer, Storm of Zehir, Alpha Protcol, Fallout: New Vegas). A fejlesztésbõl a még csak most formálódó Red Eagle Games is kiveszi a részét, ám a munka dandárja a veterán kaliforniai gárdára hárul majd. Egyelõre a támogatott platformok (PC, X360, PS3) körén, valamint a játék mûfaján (RPG) kívül nem sokat tudni a projektrõl. Se videót, se képet, se egy árva koncepciórajzot nem mutattak még belõle, de roppant valószínû, hogy ezzel a játékkal debütál majd az Obsidian házon belül fejlesztett Onyx grafikus motorja.
info: Gamestar
remélem valami komolyabb szervezet áll emögött a Red Eagle mögött, mert ha nem, akkor félúton nagyon el fog fogyni a pénzük, és kapunk néhány félig kész WoT terméket.
Addig is, érdemes végigjátszani az eredeti játékot!
Jaja az eredeti jóságos volt:
En nagyon sok fantazit olvasok, de ezt a meset egyszeruen nem birtam olvasni :(
biztos a játék is olyan lesz :) tizenkét epizód, epizódonként 30 óra játékidõ és 2 esemény. a többi a tájon séta és monológok... :)
bár magát a regénysorozatot nem ismerem, de az Obsidian Entertainment névre egy dolog ugrik be:
avagy én semmi még megközelítõleg jóban sem reménykednék
ami két dolgot jelenthet: vagy nem jutottál túl az elsõ könyvön, vagy egyre idegesebbé váltál a sorozat közepe felé. :D
(szerintem egyébként érdemes adnod neki még egy esélyt, mert az elsõ könyv valóban nem egy jól sikerült alkotás, de ettõl a 2-6. kötetek még bejöhetnek. a késõbbieken meg aztán már úgyis végigrágod magad, ha addig elolvastad. :D)
Az eredeti WoT nagyon eredeti volt, én szerettem, akkoriban ilyen szar wolfensteinek helyett fõleg nagyon jó volt. Mellesleg az egyik legtehetségesebb unreal engine programozó dolgozott rajta.