A Bethesda bejelentette a Hunted: The Demon's Forge címû kooperatív módban is játszható fantasy RPG játékát. Aki egy kicsit is szereti a számítógépes szerepjátékokat (RPG), annak biztosan nem kell bemutatnom a Bethesda nevû fejlesztõcéget. Az Elder Scrolls sorozattal biztosan sokan játszottak, annak a negyedik része, az Oblivion pedig az utóbbi idõk egyik legszebb grafikával rendelkezõ szerepjátéka lett. A Bethesda most bejelentette legújabb szerepjátékát. A Hunted: The Demon's Forge címû fantasy RPG játékot az InXile Entertainment készíti, aminek az a Brian Fargo a vezetõje, aki annak idején a volt Interplay-nél dolgozott, és olyan játékok fejlesztésében vett részt, mint a Baldur's Gate, vagy a Fallout. A játékból érkezett pár kép is, melyeket megtekinthettek itt: A játékos két karakter közül választhatja ki a neki szimpatikusabbat, a másik karaktert pedig a gép fogja irányítani (Egyszemélyes módban), vagy pedig egy barátunk (Kooperatív módban). Lehetünk a Caddoc nevû emberi harcossal, aki fõleg kardokkal irtja az ellenséget, vagy pedig egy E'lara nevû Elf amazonnal, aki íjjal felfegyverkezve támogatja õt a háttérbõl. Egyelõre még nincs információ arról, hogy a többjátékos módot vajon csak interneten keresztül lehet majd játszani, vagy helyi hálózaton keresztül is, de erre is fény derül hamarosan. A játékot PC-re, XBOX360-ra és PlayStation 3-ra fejlesztik, a megjelenése 2010-ben várható, részletesebb információkat pedig az idei E3-on fogunk hallani a Hunted: The Demon's Forge-ról.
Nekem ez kötelezõ lesz. :) Ami legjobban érdekel, de még mindig nem sikerült kiderítenem semmilyen fórumból sem, az az, hogy hogyan is lesz az a koop-mód. Nagyon-nagyon remélem, hogy egy gépen lehet tolni együtt, mint mondjuk a LotR:Return of the King-et annak idején, mert ilyen grafikával csak az egyik gépünkön fog futni. :P Ha ezt megoldják nekem, akkor .
Augusztus 12-én startol az idei QUAKECON!
Olyan sikervárományos játékok lesznek kipróbálhatóak, mint a Rage, Brink, és -mivel a Bethesda pénzeli az eseményt- a Fallout: New Vegas és a Hunted: The Demon's Forge.
Hunted: The Demon's Forge Behind-the-Scenes "Around Dark Corners" Video.
CDG-ban ezt a dlc-ét adják mellé.
ASSASSIN PACK DLC játékbeli tartalom: * Assassin Boss * Assassin Level - Exkluzív szintek * Seriphine - Seriphine karakter kinézet * Assassin Bow - E'lara Assasin balta
Hunted: The Demon's Forge Launch Trailer.
Hát nagyon kíváncsi vagyok. Bízom az inXile-ban, majd használat közben kiderül. A preorder-t nem mertem megkockáztatni, ezt ki kell próbálnom elõször...
Jaaa, nem warezban, majd a "demo-t" :). Ha a "demo" tetszik, akkor megveszem. De ebbe nem merek olyan biztosan belevágni, mint a The Witcher2-be, Fable 3-ba, DA-ba, vagy Fallout-ba. De ezek szerint te erõsen bízol a dologban? Azt láttam, hogy coop-ra van kihegyezve, de egyedül nem is lehet (esetleg nincs értelme) neki vágni?
Okos lesz. Ezt nyilatkozták. Majd meglátjuk persze. Elõször én is néztem, hogy most ez a játék akkor csak Co-Op, de szerencsére nem, mert SP módban is lehet vele játszani és mentési pontoknál (ha jól rémlik), váltogatni lehet a karakterek közt. Értelemszerûen a másik karaktert az AI veszi az irányítása alá.
Ez jó, ha éppen unalmas lenne már az egyik karakterrel darálni. A megjelenés érdekes picit, mert van ahol május 31 (Steam), de van ahol június 2 (Gamesplanet) vagy harmadika (CDGalaxis).
" A játék története Kala Moor lerohanásával és a lakosság rabigába hajtásával kezdõdik. Két zsoldos úgy véli, a wargenek alatt sínylõdõ embereken segíteni jó üzlet, ezért útra kelnek, hogy megtömjék erszényüket. A harcos Caddoc és az íjász E'lana azonban oly hatalmas fába vágja a fejszéjét, amekkorát talán még külsõ segítséggel sem lesznek képesek kidönteni. " - ez lesz a story.
A harcrendszerrõl meg a helyszinekrõl elég sokat elmondannak a videok. Összeségében nem tünik rossznak az egész koncepció de tényleg elég nagy a lutri faktor is.
Olyasmi mint a Demon Stone volt annó egy kis Gears of War-os fedezék lövök stilussal fûszerezve szóval sima hack-n-slash akció game, pedig azt hittem rpg lesz, azért egy egyszeri végigjátszást megér de semmit több
Rálestem pár perc erejéig én is. Nem lesz ez rossz, jól összerakott akciójáték, se több, se kevesebb. A pályaszerkesztõ külön jó pont. (ráadásul még egy gyp-s 5 éves is tud vele mapot készíteni :)) Grafika terén viszont (ue3 képességeit figyelembe véve), elég szegényes a cucc.
Sajna ez van, nyomorék konzolok fejlõdésére kell várni hogy ez a fos UE is fejlõdjön már!
Felraktam, hogy kipróbálom... erre ez is letterboxban jelenik meg... Miért van az, hogy egyes kiadók képesek megjelenéskor régebbi monitorokra is full támogatást nyújtani, mások meg tojnak erre (Eddig Ubisoft, CD Projekt REd, most meg már a Bethesda is, Most már tuti, hogy ez lesz a SKyrimmel is...)?
Azért kriminális, hogy manapság új monitort kell vennem, hogy teljes képernyõben játszhassak... Kezd ezzel tele lenni a puttonyom már...
Bethesda nagy ívben szarik a PC-re sajnos.
Szerezz be valami olcsó (mondjuk 19" LED) monitort, aztán megoldódik ez a probléma. Van 720p meg 1440x900 felbontású is 30e alatt. Már, ha ér ennyit a dolog.
Csak annyit tettem, hogy beléptem, majd elszomorodtam és kiléptem! Jelenleg nem futja semmilyen monitorra... Ez a tipikus megszoksz vagy megszöksz kategória sajnos....
Megkövetem magam!!! Ez a játék jól átba...szott! Képzeld el a menûben 16:9-es a játék (fekete sávok alul, felül), elkezdtem játszani (gyakorlatilag betöltött a tutorial) és átugrott 1280x1024-es felbontásban (4:3) teljes képernyõsbe!!!
Pedig már épp elkönyveltem magamban, hogy úgy játszom majd, mintha filmet néznék, erre jó lett! Mindent visszaszívtam kedves Bethesda!!!
Seth: Meglehet. Bár nézegettem bemutatókat és végül is olyan 80-85% körülire teszik a játékot, ami nem is olyan rossz. Nekem csak annyi a fontos, hogy le tudjon kötni. Legalább lenne amivel egy kicsit játszanék.
Valaki tapasztalt olyat hogy erõs gépen(fõleg ilyen grafhoz képest) indokolatlanul beszaggat néha a játék?
Prólogot megcsináltam! Én egy csapkodós, kardozós, nyilazós játékra számítottam és... az is lett! Fix helyeken lehet váltogatni csak a 2 szereplõ között: Elf csaj, aki ijjászkodik fõleg, de oda is csap ha muszály és a nagy kopasz közelharcos muki között, aki azért útjára tud küldeni egy-két számszeríj lövedéket!
Amit ennyi idõ alatt kihámoztam: Harcban van kis ütés és nagy ütés, vannak skillek, melyeket minden pálya végén lehet vásárolni kristályokért és van pénz is, mely nemtudom mire jó egyenlõre, de egy bizonyos szint után (500 összegyûjtött arany) valami fog történni!
Nem csak mész oszt csapsz játék ez! Ha távharcászkodunk, akkor fedezékbe lehet vonulni, majd kiugrani onnan (totál, mint Mass effect 2-ben), vannak rejtett helyek dögivel, melyhez fûkaszabolással, pókhálóégetéssel, tárgyak tologatásával lehet eljutni és egy tárgy használatával infókat lehet kiszedni a halottakból (taktikai infók, rejtett cumók, ilyesmi!)
Ami nekem nagyon pozitív volt (amellett, hogy a közepes gépemen minden high-on 1280x1024-ben v-sync kikapcsolással tükörsimán fut), hogy lehet felvenni útközben fegyvereket (egyszerre csak 1 pajsz+ 1 közelharci fegyó+ számszeríj a közelharcosnál és 1 íj+1 kard lehet a csajnál), amik leváltják az elõzõ fegyvert, de pl. pajzsok sérülnek (nem az van, hogy felveszek egy pajzsot és cipelem a játék végig, hanem bizony azt szépen szétverik az ellenk)! Egyébként sikerült már páncél darabot is találni!
El lehet gurulni az ellenfelek elõl, vagy blokkolni, ahogy már megszokhattuk! Írányítás nekem semmi nehézséget nem okozott (egyedül arra nem jöttem rá, hogy a skill-eket, hogy lehet ellõni...)
Gyógyulás nem automatikus, hanem itóka kell hozzá, ugyanígy a mannához is!
Fejlesztésnél mindkét szereplõnél 2-2 ág van, melybõl az egyik mindig mágia, a másik meg harcra alapul: Összesen 18-18 skill mindkettõ szereplõnél!
Ellenfelek nagyon Badass-ül néznek ki... találkoztam egy démonnal, hát az valami baromi jól ki van dolgozva... Pályák lineárisak, némi kitérõvel itt-ott (rejtett cumók miatt).
Eddig teljes mértékben hozza az elvártat részemrõl, de még mondjuk nagyon az elején vagyok (most is azért léptem ki, mert van egy rész, ahol fel lehetne szedni 2 baromi jó fegyvert, de nem tudok oda bejutni...)
Még annyit, hogy a játék sikít a coop kihasználásáért, nem mintha a gépi AI buta lenne (íjász távol marad és onnan arat, ha közel megy az ellen, akkor kardra vált, harcos meg teszi a dolgát és aprít... eddig vigyázni is tudtak magukra), de azért ez a játék nagy flash lehet coopban!
Normálon kezdtem, eddig nem izzadtam meg, de mondjuk coopban legmagasabb szinten biztos okoz meglepetéseket, meg hát ugye még csak a prológot vittem végig (ilyen szempontból nem egy witcher2 nehézségû játék... XD)
Közelharcosok figyelem! Ha Caddock-kal vagytok csak óvatosan, mert ez a játék büntet rendesen, ha nem taktikázol és csak 1 db életerõ potit lehet vinni magaddal az elején...
A piros üvegcsék az életerõtöltõk? Mert az energiám felén van és csak átgyalogolok rajta, nem veszi fel a karakter (kék manatöltõ üvegcsét(ha nem max), kristálydarabot felveszi) Bug?
Pirosak az élettöltõk, de maguktól nem gyógyít... nyomj egy R-t, Mana elvileg az E betû! Skill-t meg a Q-val tudod aktiválni!
Kristállyal meg skill-t lehet növelni, vásárolni! Egyébként rájöttem, hogy mire jó az arany: Crucible pályépítõben ezzel tudod megvenni a különbözõ ellenségtípusokat!
Viszont a kis üvegcsében lévõ kristályok hasznára még nem jöttem rá... egyenlõre fel sem tudom õket venni...
Nektek melyik NVIDIA driver van fent? Nekem eddig a witcher2-nél kijött béta volt, most felraktam a ma megjelentet de ezzel is villognak a textúrák, meg a fû is. Mi lehet ennek az oka?
Érdekes, hogy az álom után már nem csinálja és minden jó. A grafikára sok mindent lehet mondani de hogy szép lenne azt nem :)