Amikor kilövöd az ablak mögül? Szerintem igen! Nekem az okozott nehézséget hogy utánna lejussak a hegyrõl. Máig se értem hogyan sikerült! Leugrottam minden-mindegy alapon aztán valahogy 30 egységgel túléltem!
Én nem játszottam végig,csak itt írta valaki.Bugba ütköztem!Azon a pályán ami a demóba volt(nappali) ahogy elkezdõdik a pálya RÖGTÖN észrevesznek és megszólal a riadó és vége!
Persze lehet nem szabadna ennyire ízekre szedni a játékot, mert ha pl teljesen valósághû lenne, amiket meg is említettél, akkor szimplán játszhatatlan lenne a játék és ugye mégis csak egy játékról van szó.
Létszükségnek hagyom csak fent, de az olyanok tényleg nagyon komolyak a játékban, mikor egy messzi ellenfél a távolból észrevesz, de még csak hunyorítgat, hogy tényleg ellenség vagyok-e (ilyenkor ugye nõl a csík alul) és akárhogy elkezdek elõtte ugrálgatni, továbbra is csak ugyanolyan ütemben nõl tovább a csík, aztán ha eléri a csík a maximumot, hirtelen mindenféle hozzáfûzés nélkül elkezd lõni és meg is öl, mert a röhögéstõl nem tudok játszani. :D
Sziasztok! Szerintem jó kis game lett, kár hogy nekem az angol verzió van meg. Egyébként nagyon megköszönném, ha valaki fel tudná tenni a magyar nyelvi fájlokat.
Sziasztok! olyan problémám van h megvan a játék csak kéri a license kulcsot nem tudna segíteni nekem valaki h mi az?vagy hol találom? Mondjuk olvastam h nem kell hozzá akkor mit kell csinálnom? Légyszi segitsen valaki! Köszönöm
Akkor szimplán hajintsd messzire :) Valódi éles helyzetben, ha egyszer felfedezi az ellenség, h mesterlövész tûz alatt vannak, azonnal fedezéket keres (a játékban ez forgolódás, célkeresésként jön le) és ezzel egyidejûleg kér légi támogatást, tüzérségi- és aknavetõ tüzet. Szedett-vedett banda esetén átfésülik a célterületet. Ezekbõl egyik sincs a játékban. Helyette van kiélezett AI. Fáj nekem is, h a ghillie ruhának 80%-ban nincs értelme, de ettõl még játszható. Ha persze neked nem jön be, dobd el. :)
Nem tudom, lehet adok még neki esélyt, de ez a sorod megint nem tetszik, hogy "ha meglátod, azonnal visszabújsz (mert, ugye ebben a játékban ilyenkor majdnem mindig õ is lát téged)". :D
Még akkor se, ha úgy fogom fel, hogy I. fokú készültség van, azért csak a mesterlövésznek legyen jobb látása, ne az átlagellenfélnek. :)
Ha valaki megadná nekem a serial kódot,megköszönném!
Van benne concentration mode. Ha nézed a bal felsõ sarokban a térképet ÉS LASSAN, LOPAKODVA (!) mész, piros nyilakként feltünteti neked majdnem az összes enemy-t. Abba az irányba fordulsz fedezék mögül (értsd: magas fû kivételével bármi) ahol látod õket, kikuksi távcsõvel, közben bûvölöd a felfedezési csíkot. Ha meglátod, azonnal visszabújsz (mert, ugye ebben a játékban ilyenkor majdnem mindig õ is lát téged), lecsökken az fcs, majd újra kibújsz, azonnal concentration mode és már kapja is bullet-time-os buksist :) Fogd fel úgy, hogy I. fokú készültség van mindig és így nem lepõdsz meg hiper-érzékeny AI-on.
Amúgy rohadtul gáz, h egy MW2 (ami, ugye nem a stealthrõl híres) képes volt jól összerakott lopakodó mellékküldetéseket alkotni, akkor egy kifejezetten erre gyúró játék méééé nem. Made in Cityinteractive. :)
#415: Ha easyn tolod, feltétlenül. #284-es Guiness-rekord kísérlet 3 óra akármennyirõl szólt. Próbáld hardon ;)
Sziasztok!Elmondanám én is a véleményemet. Szép, meg jó...is lenne ha: A MI tök buta.Nem lehet fegyvert választani.Jó lett volna ha az elején fölszerelhetem az emberkémet én.Utálom mikor megszabják merre mehetek az ilyen tipusu játékokban.bele ütközöm a láthatatlan falba!Jahh,hogy arra is el lehetne menni csak mégse lehet.Mennyél amarra mert oda van tervezve az útirány.Könyörgöm a Far Cry-t miért tudták megoldani az össze vissza mászkálással?Az ilyen tipusu játéknak pont ez lenne az egyik lényege!Adott a cél aztán old meg magad ahogy tudod.A Ghillie ruha rajtése igen nevetséges.Mint már írta valaki néha úgy észrevesznek,hogy csak nézek "Mi van mááá most mééé és hogyan????" Amúgy hangulatilag grafikailag el lett találva a játék,de ez kevéske.Azért végigtolom a játékot de utána hamar felejtõs lesz. Elkapkodták a kiadást.Pedig kár érte.
"Éjszaka, holdárnyékban lévõ magas fûben, az ellenségtõl 100-150 m-re, hasonfekve, ghillie-ruhában olyan simán észrevesznek"
Ha ilyet tapasztaltál (meg persze nekem is szembetûnt már néhányszor pár érdekes viselkedés a játékban) akkor valószínû nem is lesz már elindítva többet a játék a gépemen. Ezzel a "hiánypótló játék" kifejezéssel maximálisan egyet értek.
Ilyenek után felesleges idõpazarlásnak érezném a vele töltött idõt, mert én azért akarnék vele játszani, hogy sunyi módon ravaszan végiglopakodva a pályákat oldogassak meg küldetéseket. De ez így, mivel kivitelezhetetlen, sajnos így meg is szûnik a további érdeklõdés.
Koszi a Marksmanos linketA filmet mar lattam kb 10x de most lehet megnezem meg 1x,a trainingel elnyomtam kb 2 orat az eletembol es meg nincs vege mert betettem bookmarksba
Hiánypótló játék, Szép grafika, igazi modern orvlövész/ mesterlövész hangulat - mégis - sem az xbox.com/US hivatalos játéklistáján, sem a cdgalaxis kínálatában nem szerepel. Vajon ok nélkül?
Ki a Sniper? A legmagasabb találati aránnyal rendelkezõ elit harcos? A türelem bajnoka és egyidejûleg a villámgyors és kíméletlen akció mestere? A legjobb pszichológiai felkészültségû harcos? A legrettegettebb ellenfél a harcmezõn? Akinek pszichológiailag bénító tevékenységére nagyon sok helyen igényt tartanak, mégis más fegyvernem harcosai nem keresik a társaságát, és ha az ellenség elfogja a legkíméletlenebb, legkínzóbb halállal hal? - IGEN. Õ a Sniper.
Visszajön-e ebbõl valami a SNIPER: Ghost Warrior játékban? Egészen sok.
Kezdjük ott, hogy mitõl más egy sniper játék mint egy normál FPS? Annyiban, hogy míg egy normál FPS-ben egy egész tárat kiszórsz 1-2 emberre, addig egy (normális) sniper játékban egy lövés, egy halálos találat: One Shot, One Kill.
Én végigvittem hardon 18 óra 1 perc alatt. Tetszett, de néhányszor hajszálra voltam attól, hogy kitépjem a gépbõl a lemezt és apró darabokra, szilánkokra törjem.
Pro:
Úgy mondják, jótól nem szégyen lopni. Így van ez ebben a játékban is. Telis-tele van Modern Warfare elemekkel. Jó pár jelenet, küldetés menü, szövegek. A környezet pedig Crysis. Jelen esetben ez jó. Kifejezetten szép a tájmegjelenítési grafika. Passzol a sniper stílushoz az aláfestõ zene. Az egészbõl nyilván korlátokkal, de átjön az említett Sniper hangulat. Ami jól sikerült benne: A célzás rendszer teli találat. Számol távolsággal, széllel, gravitációval és "futás utáni kifulladással". Ez utóbbi azt jelenti, ha hosszabban futunk, utána pihennünk kell ahhoz, hogy megfelelõen célra tarthassunk. A Bullet-time is élmény, majdnem kötelezõ kellék egy sniper játékban. Scriptelve ugyan, de csáklya segítségével fára is mászhatunk lövöldözés elõtt.
Contra:
A játék egyik fele szép munka, lsd. fent, a másik fele, viszont EL VAN KAPKODVA. Mindössze 3.1 GB helyet igényel. Megjelenés elõtt voltak ilyen felhangok, hogy "AI így-úgy". Helyesbítsünk. A mesterséges intelligencia botrányos. A valósághûséget erõs ökölcsapással agyonvágva: TÚL ERÕS. A City Interactive korábbi játékaiban az AI röhejesen gyenge volt. Itt viszont átestek a ló túlsó oldalára. Éjszaka, holdárnyékban lévõ magas fûben, az ellenségtõl 100-150 m-re, hasonfekve, ghillie-ruhában olyan simán észrevesznek, mint amennyire Havas Henrik döfködné Kelemen Annát. Valóban idõigényes dolog egy lopakodó játékban egy jó riasztási rendszert kidolgozni, igazítva hozzá az ellenség mozgását, ehelyett itt kidugod a fejed bárhol és ha benne vagy az enemy látószögében teljesen mindegy milyen távolságban és fedezékben, õk tüzet nyitnak rád - ÉS - míg te bíbelõdsz a célzással, addig õk jó távolról csípõbõl telibe kapnak. Emiatt sokan fogják messzire elhajítani a játékot, de EZ még mindig jobb így, mintha semmilyen AI nem lenne. Másik homlokráncolós dolog a lopakodó pályák riasztási rendszere. Többnyire, ha meglátnak, akkor azonnal riadó (bár néha ez sem kell nekik), más esetben pedig távolról lelõjük az egyiket, a másik ott szambázik elõtte, s csak forgolódva célt keres. No comment. A mentési rendszer továbbá nincs optimalizálva, ezért 1-2 pályarésznek 25-30-szor (!) kellett nekirugaszkodni. A játék ritkán ugyan, de hajlamos fagyásra. Az FPS hentelõs golyófosó részekért és harmadosztályú megjelenítéséért óriási MÍNUSZ pont. Nem kellett volna bele, még "változatosság" címén sem. Sz.rul sült el. Ezek a fõvonalak, nézzük a részleteket. 4 féle Sniper fegyver van. Kidolgozottságuk a környezethez képest és a Modern Warfare-ben, mint grafikai etalonban látottakhoz képest elmarad. Hangtompító csak egy fegyverhez van. A nagy kaliberû AS50 ugyanúgy sebez, mint a kisebb társai. A fegyverek közötti váltásmozdulat erõsen Arcade-os. A játékban van jópár bug: Fegyverek sokszor egybeolvadnak egy közeli épület vagy tereptárgy részével, bizonyos szûkebb helyeken nem tart célra és nem lõ (!) a karakter, holttest által elejtett tárgyak + a földbe leszúrt claymore lógnak levegõben, úszás közben és néha parton sétálva vízFRÖCSKÖLÉS HANGot hallunk, és az MW-bõl lopott késelés itt lassú lett. Hard szinten ez utóbbi használhatatlan. Alaphelyzetben nincs kézi távcsõ, amikor viszont MARKSMAN-ként kapunk, akkor kisebb nagyításra képes, mint a fegyver-távcsõ. 1-2 helyen hajlamos beakadni is a karakter. A Browning géppuskával való lövöldözés szó szerint gáz. Annyira remeg a kép, hogy semmit nem látunk jó formán, nemhogy pontosan célozzunk + a double-kill sem mindenhol mûködik.
Összefoglalva:
A CityInteractive-nak van még mit bõven fejlõdnie, viszont önmagához képest nagyot lépett elõre, és kategóriájában hiánypótló a játék. A Sniper Elite-tel lehetne egy lapon említeni, de az TPS, 5 éves játék, ennek megfelelõ grafikával és a Sniper: GW-hez képest semmilyen hangulattal. Kiknek ajánlható? Sniper rajongóknak, célzás mániákusoknak, bullet-time megszállottaknak. Kiknek nem? Hack-n-Slash Ödönkék messzire kerüljék el. Saját és környezetük megóvása érdekében. Összességében: 7.0 pont - a Ghillie ruha és a lopakodás legtöbb helyen való jelentéktelensége miatt.
Zárszó: Kedves CityInteractive. Egy PICIT kellett volna még dolgozni az AI-on, ahhoz, hogy igazi lopakodós játékot kapjunk. Elfért volna egy küldetés elõtt általunk gombnyomkodással, egértologatással összekötött precíziós fegyver összerakás, -töltés rész többféleképpen scriptelve. Valahogy ÍGY: a "game" menüpont. Szóval, nem rossz a korábbiakhoz képest, de az AI agyonvág egy nagy adag játékélményt. Kérünk szépen egy jobbat. ;)
szar a processzor hûtésed, vegyél újat! én is ezzel szoptam be BFBC2-nél, más hûtõ nemhiszem hogy befolyásolhatja ennyire hogy le is pusztuljon a gép, én a procihûtõre gyanakszom.
nálam konkrétan teljes leállás van mindenféle fagyás nélkül és 2 inditásböl 2x megcsinálta.Ugyhogy nálam nem is ritka jelenség, mondhatnám játszhatatlan igy .
valakinek volt olyan problémája, hogy a játék elinditása után az elsö pályánál ugy 5-10 perc mulva leállitja a gépet?Minden mással orákik tudok játszani minden gond nélkül ez meg kikapcsolja a gépet .Valaki tudna támpontot vagy megoldást addni hogy mi lehet a gond? ATI4850, AMD4000+x2, 2gb DDR2 ram legujabb driverek
Halli. Van az a rohadt "locate enemy snipers" objectiv. az egyik távol egy magas tornyon a másik egy templom toronyféleségben elõttem. mozdulni nemtudok, eltûnt a hangtompító. ha kilövöm a tornyosat minden okés. a közelit meg bárhogy leszedem riasztanak!!!! hogyarossebbe lehet továbbjutni????
Sziasztok! Tudnátok segíteni abban hogy beállításokban kicsit lejjebb húznám a grafikát de vmiért nem engedi ír vmi szöveget és kilép! Elindítom megint és visszaáll a beállítás maximumra! Esetleg vki találkozott a problémával? Elõre is köszönöm!
Hello! Nem tudjátok véletlenül,hogy hogyan lehet kikapcsolni multiplayerben a térképet vagy,hogy ne mutassa piros ponttal az enemy-t? mert kurvára szar úgy játszani,hogy látjuk egymást és nagyjából betudjuk mérni egymást.....
Lassan csináld.Elösször az Ört,utánna számolj el 10-ig,aztán próbálj fejest adni,akkor látod hol,ki van.Én igy csináltam.Jah,és nézz majd el balra is,ha leszedted az öröket szembe,és jobbra.
Sziasztok, nekem a játék nagyon bejött idáig, de most elakadtam! Chapter IV The shadow pályát sehogy nem tudom megcsinálni, nem szabadna megszólalni a riasztónak , de 50 próbálkozás után is bekapcsolódik!Gondoltam megnézem a youtube-on , de ponty ez a pálya nincs fent! Ha nem akartok egy láncfûrészes gyilkost az utcán, küldjétek el a megoldást!!! :-)
Elõre is köszi!
Jaja, amikor megláttam Steven Segal jutott az eszembe. :D És most minden spoiler nélkül mondom, hogy ez a játék utolsó videója. :)
Csináltam egy funolós videót a játék végérõl. Halljátok nagyon durva az AI, a videót figyeljétek.
jah hogy arra a kék kattintgatós izéra érted...jah....:) meg eleve direct így akartam, rakhattam volna szöveg mögé, de azt akartam hogy itt látszodjon, nem véletlenül sikerült ienre... de maugy ezt csak 4 percig lehet módosítani, mostmár késõ....:S