A gránát imbalanced.Akkorát robban mint még soha.A pisztollyal meg úgy lehet lõni mint ha minigun lenne.Tehát igazából mi 1 órából 45 percet pisztollyal a kézben töltöttünk és a fragek nagy része is az lett.A késelés meg szörnyû.3-4 hit kell hogy meghaljon valaki.
Ez távolság függõ vagy teljesen mindegy milyen távolságban vagy?
Lopakodásban gyakorlottabbakhoz kérdés (akik játszottak a demoval), h Tényleg van olyan, hogy nyílt terepen nem fedeznek fel, míg elõfordul sûrû növényzetben rejtõzködve mozdulatlanul is azonnal kiszúrnak?
Nekem a lopakodós gamek a mindenem.És ha feléd néznek,és nincs elõtted semmilyen takaró objektum(fatörzs,házfal) és csak növényzetben van(hiába nagy az aljnövényzet) bizony elkezd felfelé kúszni az index ami az észrevételt mutatja.Sõt az éjszakai mapon,hardon,bárhoyg fekszel bele a fúbe,kiszúrnak.Ezen mág kéne javítani mert olyan mintha láthatósági mellényben próbálnál lopakodni.Semmit nem ér a ruha.
Más fórumon 1-2 játékos panaszkodott a
FELFEDEZÉSI RENDSZERRE.
Lopakodásban gyakorlottabbakhoz kérdés (akik játszottak a demoval), h Tényleg van olyan, hogy nyílt terepen nem fedeznek fel, míg elõfordul sûrû növényzetben rejtõzködve mozdulatlanul is azonnal kiszúrnak? vagy csak, akik mondták ezt nem elég gyakorlottak még a lopakodásban?
Na haverral próbálgatjuk hamachin. eddig minden oké volt.Egyszer csak eltûnt a fegyver textúra.A lábát az embernek lehet látni meg minden normális.Egyedül én nem látom.Azonkívûl elég jól el lehet vele lenni.
Mind2t meglehet csinálni, csak ti vagytok bénák.
Hasalás: Nyomd folyamatosan a ctrl-t, addig amig le nem hasal Célzás közbe a shifttel bullet time-ot hozhatsz létre, olyan mintha visszafognád a lélegzeted...
Végigvittem én is a demó. Meg kell hagyni jelntõs szinvonal emelkedést mutat a city. Mondjuk nehéz volt rájönnöm, hogy a mélyguggoláshoz hosszan kell nyomni a guggolás gombot és kicsit fura, hogy éjszaka mindeki lát engem mégha pozíciót váltok is én meg nem látom a gépkarabélyok torkolattüzét a sötét erdõben. Na de nem lehet minden tökéletes és nem vagyunk annyira elárasztva ilyen stílusú játékokkal, hogy ilyen apróságokon fennakadjunk.
Franc a pofájukba. :) Csak nem merték megcsinálni. A 2. videoban AS50 a valóságban a jobb szélsõ méretû lövedéket lövi ki. Csak viszonyításként egy AK-47 pedig balról másodikat... Az AS50-nek tehát ugyanazt a lõszere, mint a jóval ismertebb és brutálisabb külsejû M82-é. Hogy mit mûvel egy olyan találat emberen a valóságban? Ajánlom a CoD4 One shot one kill pályán Imran Zakhaev-et. IW legalább meg merte csinálni.
Ilyenkor annyira jó, hogy nem lehet szerkeszteni... Nem tudom miért nem jelennek meg a videók mindent pontosan úgy csináltam ahogy a segítségben le van írva. Inkább itt vannak a linkek az talán tuti.
Hát nekem ezt sikerült összehozni a demóból. Határozottan jobb mint az eddigi JW játékok, de ez valószínûleg nagy részt köszönhetõ a nem saját gyártású motornak is. A játékmenet elég jónak mondható, el lehet bíbelõdni a lopakodással is ez eléggé rendben is van. Az idõnként a fejlövéseknél megjelenõ "death cam" ami "bullet time" -ban követi a lövedék útját igazi telitalálat lett viszont! Szerintem az eddigi egyik legjobb megoldás amit láthattunk játékban. Viszont a lépcsõk, létrák kiakasztottak. A létrákról iszonyat könnyû leesni hihetetlen idegesítõ hiba pláne úgy, hogy ezt már régen megoldották más FPS játékokban. A lépcsõkrõl pedig vissza csúszik szerencsétlen ami egyrészt komikus másrészt szintén nagyon idegesítõ. Leesni pedig nem szabad még egészen kis magasságból sem mert úgy néz ki szegény mesterlövész nem túl rugalmas. Azért összességében elég jó kis játék lesz ez, de szerintem pár otromba hiba megakadályozza, hogy igazi sikerjáték legyen belõle.
Én két részes gamepla yvideo mixet készítek most, az elsõ rész kész, a második holnap jön (az is kész van már, de csak holnap töltöm fel. :P)
Nálam amúgy max grafón végig szinte 60 fps feletti a sebesség, de ezt a Chrome 4 enginetõl megszokhattuk...
Használta-e már valaki az AS50-et a játékban?
Végigjátszottam én is. Szerintem nagyon jól sikerült, elõször lelövöldöztem szinte mindenkit. Utána megpróbáltam, a dangerous grounds-ot stealth-be végigjátszani és mûködik! Kis keresgélés után meglehet találni a helyes útvonalat, el lehet lopakodni az ellenség mellett. A végén muszáj 3 embert lelõni, 1et a lighthouse-nál ledobtam késsel. Játékélmény nálam 5/5. A grafikai "hiányosságok" nincs lábnyom stb. hülyeségek nem izgatnak a játék szép ill. a lényeges dolgok rendben vannak. Bejárhatóság szempontjából pedig valamennyire kell a korlátozás. Az egyetlen dolog ami zavart a rengeteg lõszer amit adtak így nem kellett gondolkodni, hogy kit érdemes leszedni és kit nem. Ha lebuksz beriasztanak és vége a játéknak vagy jön az erõsítés + statisztika a pálya végén is egy jó dolog.
Nem-nem. Ahhoz képest hogy City Interactive-os játék, LE A KALAPPAL! Hozzájuk képest ez minõségi fejlõdés! Már látom is: Gamespot: 7/10 IGN: 6/10
:DD:D:D:D
Na, én most fejeztem be a demót. Hát meg kell mondjam, nagyon kellemeset csalódtam a játékban. nekem tetszett, a demó alapján biztos jól el fogok szórakozni a teljes verzióval is. :)
Grat City, a sok ótvar után végre egy jó kis alkotás.
Jólvan bazdmeg, mit vársz egy budget játéktól? Havok-ot? Ahhoz képest elég szép munka sztem.
*CoJ 2-t is ez az engine hajtja. Lehet, hogy ez lesz a City áttörése? Hogy nem saját engine-nel nyomulnak? :D
Kipróbáltam a demót. Tetszik. Ahhoz képest, hogy City-s... A videokártyám azért rendesen felpörgött a játék alatt... tényleg elég szép a látvány, de reccenés mentes, akárcsak a Call of Juarez 2 esetében.
A végleges FULL verzióban Hard szinten jutalmazza a fejlövéseket (gravitáció, szél, távolság) ezzel számol a gép. Elvileg.
Ha beépítik a napszak, tengerszintfeletti magasság, hõmérséklet, páratartalom, föld mozgása, coriolis-effektet is, mint találat befolyásoló tényezõt, akkor senki nem játszana vele. :)
Megnéztem én is és egész korrekt, de az amitõl féltem az sajnos bekövetkezett, mégpedig a túlságosan kötött játékmenet. Azt hiányoltam ,hogy a pályavégi statban nincs, hogy milyen távolról sikerült célt találnom.
Egy kis ihlet a tube-ról: Próbálta-e már vki az AS50-et fejlövésre? Az ellenség "csak" meghal, vagy...?
nekem is ez a véleményem, hibák vannak mindenben/mindenkiben, nem vártam világ váltást, de többet nyújtott a demo mint amit vártam....a multi fun lesz
Egyértelmû. :) A lehetõség a lényeg. Asszem a régebbi Splinter Cell-ekben volt az, h az ellenség fegyveri tereptárgyakká váltak.
Na végigtoltam a demót,összesen talán 30 perc alatt sikerült.Párszor jól meghaltam,figyelni kell nagyon mindenre,de szerintem egy nagyon jó kis sniperes játék.Citytõl ez nagy elõrelépés!Ez a 30 perc/2 pálya sem volt monoton,mindig történt valami.Szóval nekem bejött.
Próbáltam elõször a ketrecet kilõni hogy elrepüljön:S Am hiába veheted fel a gépfegyvert lõsz vele 1t és már jönnek is a katonák:S Egybõl meghallják.Meg egyébként is a sniper HELYETT veheted fel.
Sátrak épületek bejárhatóak.A hullákat leszarják:D Legalábbis 2 õrbõl 1t kilõttem a másik ment tovább.Viszont nagyon gyorsan észrevesznek téged ha lõsz.Járõrök meg ahol járõröznek,ott azért keresztezik egymást valamennyire,azt nem tudom hogy hullát észlelik-e ha otthagyok 1-2t.
Viszont amit említettem,hogy minden fixen ott van és nem lehet mozdítani,játékmenet szempontjából nem lényeges,sõt talán észre sem veszed,csak amikor növényzet közt vagyok és nem hajlanak el kicsit furcsa nekem.Illetve lelõttem egy ketrecbe lévõ papagájt az kirepült a zárt ketrecbõl:D
A lényeg, hogy a lövések fizikája, az enemy AI és graf o.k. legyen. Ez, amit említesz mennyire vesz le a játékélménybõl? SC: Conviction-be is a hullák tereptárgyak. Sajnos. A járõrök mennyire keresztezik egymás útját, azaz a hullák felfedezése sanszos emiatt? A sátrak épületek korlátozottan bejárhatók vagy egyáltalán nem?
Meg még az is zavar hogy tökre elvagyok bújva,nem látok senkit erre hirtelen elkezdenek lõni egy csomóan:S És meghalok:P Figyelni kell nagyon.De egyébként nagyon tetszik a játék,csak a környezet fizikájára gyúrhattak volna egy kicsit.De ha az árát nézzük akkor maximálisan hozza a szintet.
Gondolok itt konkrétan mindenre,mivel semmit sem lehet mozdítani.És az emberek is miután meghaltak már tereptárgyak és semmi fizikájuk nincs.
Gyûjtsétek össze az esetleges zavaró hibákat, bugokat. Videora felvenni és fel a youtube-ra.
29-ig még LEHET (!) rajta változtatni.
Na, mostakkó' mi van? Whitechoco:"hülye az AI" Grebber:"túl okos az AI"
Ezt látni kéne. Hol van még a kiadási dátum... #142: ha vagytok 7-en, egyikõtök hirtelen másik irányba kapja a fejét, a többi is reflexbõl odanéz, s ha gebasz van, akkor
Graf jó,de messze nem tökéletes,játékmenet is bejön,a késeim hamar elfogynak,viszont az AI nagyon hülye,nem láttak a katonák,2 járõrözött,egyiket kilõttem és a másik csak simán ment volna tovább...
Csak ezzel az a gond hogy nem hiszem hogy mind a 7 ember ezt ez egyetlen egyet nézte aki fent volt a magasan lévõ bódéba!
gyakoróóóni kõ, oszt' menni fog ;D Haverral az MW2 stealth pályáit coopban sosem sikerül átvinnünk. Folyton felfedezik :D Pedig õ 3,5 X-es. "A hiába lövöm le, jóval messzebb lévõ is vadul..." Ennek én örülök. A látószögben lévõ ember 50-100 m-re is feltûnõ, ha összeesik.
Grafika egész pofás.Igaz 8800GT kevés a full HD-hez de nagy többségben 30 fps környékén. Remélem most már ezt ez engine-t fogják használni és csinálnak ilyen dzsungeltémás fpseket.Esetleg pálmafás Crysis clone is jöhetne :D
Eddig amiket észleltem:
-Kibaszott béna vagyok benne kb 15-ödszörre kezdem újból és 30 méterig ha jutok.
-Hiába kúszok a fél méterre felettem lévõ háló alatt nem lehet átkúszni.Ha már azt akarják ne menjek arra akkor ne így oldják meg mert ez így szar. -Ez a két marokba fogom a fegyvert mégis kúszok dolog nekem nem tetszik. -Homokban nincs nyomom (ezt mondjuk citytõl nem is várom el) 2010-ben legyen már. -Hiába lövöm le hangtompítós pisztollyal vagy dobom le késsel a fószert a jóval messzebb lévõ is érdekes módom megtudják valahogyan és vadul keresni kezdenek. -Grafikát eddig nem tudom mert 30 méterre jutottam mint mondottam. :D
LÁÁÁL
Valkinek sikerült online profilt csinálni? Multit próbálnám ki,ha egyáltalán benne van.
Itt megtudod nézni, hogy milyen játékok jönnek ki e hónapban ( http://tothegame.com/ ) ,amúgy 29-én!:)
Na kérem szépen nekem is sikerült kipróbálnom és az kell mondjam, hogy nem lett olyan rossz, grafika rendben van, játék menet egész jó, de nekem valamiért a hangot nem igazán tetszenek, na de ez az én véleményem. Én szerintem megveszem, mivel a készítõk látom, hogy elkezdtek végre dolgozni és nem az, hogy fél év alatt összedobnak valami szart. Meg szerintem ha akarunk még a közel jövõben még hasonló játékot vagy akár jobbat akkor mindenféleképpen vegyetek meg, ha van rá pénzetek.:) Majd holnap csinálok én is képeket, de most azt hiszem itt az ideje csicsikálni, mivel még tart a suli. További szép estét mindenkinek.
Tényleg faxa a graf meg minden..... Nem lesz ez rossz.....